Heb ik gedaan, soort zelfonderzoekSlux schreef op woensdag 10 april 2019 @ 17:53:
[...]
Misschien moet je de berichten ervoor even lezen
Ik vroeg of mensen long of short gaan, of snappen we dat niet
[ Voor 10% gewijzigd door A87 op 10-04-2019 17:58 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Ik zal long nu gaan .A87 schreef op woensdag 10 april 2019 @ 17:58:
Weg
Sellwall van 260 BTC in 15 seconden opgegeten op Binance op 5250.
Waarom vraag je dat dan als je al een positie ingenomen hebt?A87 schreef op woensdag 10 april 2019 @ 17:58:
En wat heb je dan nog aan die meningen van anderen...
Edit: of zoek je naar bevestiging van jouw positie omdat je het niet weet of twijfeld?
[ Voor 12% gewijzigd door RaptorXS op 10-04-2019 18:09 ]
Gewoon weten voor de fun, problem?RaptorXS schreef op woensdag 10 april 2019 @ 18:06:
[...]
Waarom vraag je dat dan als je al een positie ingenomen hebt?
En wat heb je dan nog aan die meningen van anderen...
Ik doe verdomme helemaal niks. Ik HODL, laat mij met rust.A87 schreef op woensdag 10 april 2019 @ 17:58:
Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL
Dikke grijns, duimpje omhoog.ScreamGT schreef op woensdag 10 april 2019 @ 18:16:
[...]
Ik doe verdomme helemaal niks. Ik HODL, laat mij met rust.
Ik zie nog geen uitbraakggj87 schreef op woensdag 10 april 2019 @ 16:14:
Spannend dit! BTC kan elk moment uitbreken uit de driehoek die sinds de 5k stijging is gevormd. Zit nu helemaal in het puntje wat niet veel voorkomt. Blijf nog even zitten. Ben heel benieuwd! Een run naar boven betekent 5400-5700 en mogelijk die magische 6k. Zo niet dan 4750 of 4400.
zit bijna in full USDT welk level is slim om een koop order op BTC te zetten mocht die door een pump de 5300 breken?
Prepare for the next ATH
Verwijderd
@Chris.nl ben jij nog aan het hodlen of heb je de correctie op IOST gebruikt om proberen te accumuleren?
Nee idd. komt hopelijk nog. Alessio Rastani heeft een nieuw filmpje geüpload en hij denkt dat er nog een beetje rek in zit voor het weer gaat zakken.
als ik deze swing zie nu, dan blijft het maar afhangen van 1 grote partij die de pomp gaat doen of niet.....
Prepare for the next ATH
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
Ik ben er klaar voor, 50% in Bitcoin met stop loss en 50% in een stop limit buy order vlak boven de 5.300 USDT om bij een snelle stijging automatisch in te stappen. Ik hou rekening met beide optiesggj87 schreef op woensdag 10 april 2019 @ 16:14:
Spannend dit! BTC kan elk moment uitbreken uit de driehoek die sinds de 5k stijging is gevormd. Zit nu helemaal in het puntje wat niet veel voorkomt. Blijf nog even zitten. Ben heel benieuwd! Een run naar boven betekent 5400-5700 en mogelijk die magische 6k. Zo niet dan 4750 of 4400.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Zo werkt t toch vaak niet, meestal als de koers begint te lopen gaan mensen of mee naar boven, of verkopen de boel.sourcecode schreef op woensdag 10 april 2019 @ 18:45:
als ik deze swing zie nu, dan blijft het maar afhangen van 1 grote partij die de pomp gaat doen of niet.....
53.. welke dan ?, een spike naar boven en weer omlaag en je bent het haasjeTaro schreef op woensdag 10 april 2019 @ 18:46:
[...]
Ik ben er klaar voor, 50% in Bitcoin met stop loss en 50% in een stop limit buy order vlak boven de 5.300 USDT om bij een snelle stijging automatisch in te stappen. Ik hou rekening met beide opties
Prepare for the next ATH
- Taro
- Niet online
Die laat ik staan zolang als ik naar dit scherm kan turen. Als ik besluit iets anders te gaan doen voor langere tijd verwijder ik hem.sourcecode schreef op woensdag 10 april 2019 @ 18:50:
[...]
53.. welke dan ?, een spike naar boven en weer omlaag en je bent het haasje
En anders: Shit happens, ik ben inmiddels redelijk afgehard
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Zojuist trotse bezitter geworden van 0,0522BTC, het is niet veel maar het is een begin.A87 schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 20:45:
[...]
Koop BTC en wat andere dingen. Anyway er zijn goede projecten die ''nog niet af'' (en geen marketing) zijn die wellicht nog flink gaan groeien........ Ik ben in dit specifieke geval dan een voorstander van de ark...
Over andere coins nog aan het inlezen
hodl (met prima ruimte om te laten scheren)Verwijderd schreef op woensdag 10 april 2019 @ 18:39:
@Chris.nl ben jij nog aan het hodlen of heb je de correctie op IOST gebruikt om proberen te accumuleren?
morgen ama op Binance ik zie het wel.
Marstek Venus E v3 | v145 | NoM
volume is dood nu
Prepare for the next ATH
Dat komt wel goed, hier is men opeens ook weer stilletjes totdat...sourcecode schreef op woensdag 10 april 2019 @ 18:59:
volume is dood nu
Zet even een stop loss. De kans dat er een correctie komt is nog steeds groot, het zou vervelend zijn als je eerste ervaring meteen een negatieve wordt..Timwap schreef op woensdag 10 april 2019 @ 18:54:
[...]
Zojuist trotse bezitter geworden van 0,0522BTC, het is niet veel maar het is een begin.
Over andere coins nog aan het inlezenbedankt voor je reactie in ieder geval!
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Ligt eraan wat die er mee wil, hodler of traden toch?Stokstaart schreef op woensdag 10 april 2019 @ 19:35:
[...]
Zet even een stop loss. De kans dat er een correctie komt is nog steeds groot, het zou vervelend zijn als je eerste ervaring meteen een negatieve wordt..
Ik bezit nu een aantal Ether, Litecoin en dan de Bitcoin maar alles dat ik koop HODL ik tot we in de buurt komen van een ATH. Neem dat ik iets wellicht wat duur heb gekocht wel voor lief.Stokstaart schreef op woensdag 10 april 2019 @ 19:35:
[...]
Zet even een stop loss. De kans dat er een correctie komt is nog steeds groot, het zou vervelend zijn als je eerste ervaring meteen een negatieve wordt..
Wel bedankt voor de tip!
En dat dan je stop-loss te ver doorschiet en je meer kwijt bent dan je had gehooptStokstaart schreef op woensdag 10 april 2019 @ 19:35:
[...]
Met een klein bedrag zal het misschien meevallen maar ik heb zelf zeer slechte ervaringen met stop losses en zou ze aan niemand adviseren tenzij er zat volume is, maar het blijft tricky.
een betere oplossing is een stop limit
This is gonna age well 
https://ripple.com/insights/ripple-consensus-ledger-can-sustain-1000-transactions-per-second-2/Most importantly, we remain more committed than ever to the simple goal of making XRP the world’s reserve digital currency.
We gaan het beleven maar denk dat de koers van de XRP er weinig mee doet.
Grappig: Vandaag bij een lezing over cybersecurity op de universiteit. De spreker vertelde dat elk beursgenoteerd bedrijf in Nederland enkele duizenden Euro's in Bitcoin wallets heeft om snel te kunnen reageren bij een cryptolocker. En dat ze verwacht dat kleinere bedrijven volgen. Als dat wereldwijd gedaan wordt, dan doet dat nog wel iets voor de koers en is het weer een extra store of value
- Taro
- Niet online
Ok, alles op Bitcoin, de alts dalen als Bitcoin stijgt, hij heeft blijkbaar net dat extra zetje nodig.
staat in het niets met de grote jongens...........orf schreef op woensdag 10 april 2019 @ 19:58:
Grappig: Vandaag bij een lezing over cybersecurity op de universiteit. De spreker vertelde dat elk beursgenoteerd bedrijf in Nederland enkele duizenden Euro's in Bitcoin wallets heeft om snel te kunnen reageren bij een cryptolocker. En dat ze verwacht dat kleinere bedrijven volgen. Als dat wereldwijd gedaan wordt, dan doet dat nog wel iets voor de koers en is het weer een extra store of value
Prepare for the next ATH
Zwaar irritant.Taro schreef op woensdag 10 april 2019 @ 19:59:
Ok, alles op Bitcoin, de alts dalen als Bitcoin stijgt, hij heeft blijkbaar net dat extra zetje nodig.
Ligt er aan hoeveel bedrijven dit gaan doen. Als 1000'en bedrijven en laat staan nog flink meer allemaal een halve of een hele BTC aanschaffen, dan kan dat best flink wat met de prijs doen toch ?sourcecode schreef op woensdag 10 april 2019 @ 19:59:
[...]
staat in het niets met de grote jongens...........
Die cyberexpert was niet toevallig Rian van Rijbroek?orf schreef op woensdag 10 april 2019 @ 19:58:
Hoe weet je dat?anboni schreef op woensdag 10 april 2019 @ 20:05:
[...]
Die cyberexpert was niet toevallig Rian van Rijbroek?
Helemaal Offtopic, moest er om lachen!anboni schreef op woensdag 10 april 2019 @ 20:05:
[...]
Die cyberexpert was niet toevallig Rian van Rijbroek?
is er fomo nu
Prepare for the next ATH
Laten we het hopen. Dikke FOMO, Bitcoin 5.3K+sourcecode schreef op woensdag 10 april 2019 @ 20:09:
is er fomo nu
LOL ik zat net 30min oid in een long met 25x leverage toen de boel omhoog schoot
.
Helemaal leip man, wat een timing
FUNDS ARE SAFU
FUNDS ARE SAFU
[ Voor 38% gewijzigd door A87 op 10-04-2019 20:14 ]
Staar je niet blind op een winA87 schreef op woensdag 10 april 2019 @ 20:10:
LOL ik zat net 30min oid in een long met 25x leverage toen de boel omhoog schoot.
FUNDS ARE SAFU
Gewoon de zoveelste fomo test
XRP = trash
nieuw hier?green-tea schreef op woensdag 10 april 2019 @ 20:15:
[...]
Staar je niet blind op een win95% van de traders faalt.
Mag wel 100 dollar dalen. Dan koop ik bij
- Taro
- Niet online
Geduld heren, zo gaat het vaak. Nu weer een beetje terugzakken, momentum opbouwen en knallen.
Tijdens een stijging van Bitcoin kan je het beste 100% in BTC zelf zitten want de alts stijgen mogelijk wel mee, maar, met een lager percentage dan Bitcoin zelf, of ze dalen zelfs. De dagen na de stijging, als BTC stabiel blijft, kan je beter in alts zitten. Dan maak je een maximaal rendement.
EOS steeg lekker vandaag, maar gaat ook direct snel omlaag als Bitcoin stijgt. Voor een bullrun een mooie coin, maar nog té volatiel.
De afgelopen dagen weinig trades gemaakt, maar, toch relatief veel BTC waarde verloren, met name vandaag door voor 50% in USDT te zitten. Toch weer te voorzichtig geweest... Maarja, maken we de komende tijd wel weer goed
Tijdens een stijging van Bitcoin kan je het beste 100% in BTC zelf zitten want de alts stijgen mogelijk wel mee, maar, met een lager percentage dan Bitcoin zelf, of ze dalen zelfs. De dagen na de stijging, als BTC stabiel blijft, kan je beter in alts zitten. Dan maak je een maximaal rendement.
EOS steeg lekker vandaag, maar gaat ook direct snel omlaag als Bitcoin stijgt. Voor een bullrun een mooie coin, maar nog té volatiel.
De afgelopen dagen weinig trades gemaakt, maar, toch relatief veel BTC waarde verloren, met name vandaag door voor 50% in USDT te zitten. Toch weer te voorzichtig geweest... Maarja, maken we de komende tijd wel weer goed
Je reactie liet mij aannemen dat dit je niet vaak overkomt
[ Voor 18% gewijzigd door green-tea op 10-04-2019 20:27 ]
Neem hem maar niet serieus hier op dit forumgreen-tea schreef op woensdag 10 april 2019 @ 20:22:
[...]
Je reactie liet mij aannemen dat dit je niet vaak overkomtOf in begrijp je verkeerd en had je long al gesloten voor de prijsstijging naar 53xx
voor prijsstijginggreen-tea schreef op woensdag 10 april 2019 @ 20:22:
[...]
Je reactie liet mij aannemen dat dit je niet vaak overkomtOf in begrijp je verkeerd en had je ke long al gesloten voor de prijsstijging naar 53xx
IMF heeft nu live streams voor wie het interessant vind om gesprekken te volgen over geld en digitalisering.
3,3mln sellwall op 5350$ zeer benieuwd. Gaat hard nu. Bizar hoeveel fiat er dan in USDT klaar staat. Veel arbitrage bots natuurlijk maar toch.
[ Voor 45% gewijzigd door Timberly2 op 10-04-2019 20:32 ]
- Taro
- Niet online
3x ATH.Dirk0s schreef op woensdag 10 april 2019 @ 20:33:
Op welk punt gaan jullie uitstappen?
welke site?Timberly2 schreef op woensdag 10 april 2019 @ 20:32:
3,3mln sellwall op 5350$ zeer benieuwd. Gaat hard nu. Bizar hoeveel fiat er dan in USDT klaar staat. Veel arbitrage bots natuurlijk maar toch.
Same here 😂😂 deze zag ik niet aankomen. Kon mn koop orders niet weghalen voordat het begon.
Dat was op Binance net. Als je BTC/USDT op de 'minute' candle bekijkt dan zie je het nu dat er 902 btc doorheen gingen rond de 5350$. Daar zat de wall.
Gelukkig gebeurt er weer wat rondom de bitcoin
Pelox schreef op woensdag 10 april 2019 @ 08:25:
Vandaag maken we weer een stapje naar de maan denk ik.
Zero.
- Taro
- Niet online
Als deze poging faalt zouden we maar zo eens enorm snel en ver kunnen dalen... Inmiddels uitgestapt, ik kijk het even aan.
- Taro
- Niet online
Told you soNew Yorker schreef op woensdag 10 april 2019 @ 20:41:
Meeste alts doen niet mee?
Ik ben er inderdaad bang voor.. Als de kerosine nu al op is..Taro schreef op woensdag 10 april 2019 @ 20:40:
Als deze poging faalt zouden we maar zo eens enorm snel en ver kunnen dalen... Inmiddels uitgestapt, ik kijk het even aan.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
De kerosine is nog niet op. Just watch it
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Volume is ook heel laag.Taro schreef op woensdag 10 april 2019 @ 20:40:
Weg
140mil in 6min @ bitmex is niet echt laag te noemen.
Ik kijk naar 24 uur.green-tea schreef op woensdag 10 april 2019 @ 20:43:
[...]
100mil in 6min @ bitmex is niet echt laag te noemen.
Weg
alsof dat relevant is voor zon situatie als nu
Het maakt niet uit naar wat voor uur of wat dan ook je kijkt. Dat veranderd niks aan het volume. Ja, misschien omdat de 24 nog niet om zijn en je het vergelijkt met een volle 24 uur, dan valt het volume natuurlijk altijd lager uit dan de dag ervoor. Maar zelfs dan is dit volume nog prima te noemen
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Daarom zal ik nu ook na een korte pumpje weer uitstappen net als Taro.
Weg
Ik blijf tot morgen zitten dan zie ik het wel weer, ben er nu klaar mee voor vandaag.
Waarom uitstappen? is niet eens op resistance zoneNew Yorker schreef op woensdag 10 april 2019 @ 20:47:
[...]
Daarom zal ik nu ook na een korte pumpje weer uitstappen net als Taro.
waarom geen stop loss? als ie omhoog gaat zit je er nog in, daalt ie dan ben je er uit.Taro schreef op woensdag 10 april 2019 @ 20:40:
WeakhandA87 schreef op woensdag 10 april 2019 @ 20:51:
[...]
Waarom uitstappen? is niet eens op resistance zone
Weg
Of andersomsuperpolm schreef op woensdag 10 april 2019 @ 20:52:
[...]
waarom geen stop loss? als ie omhoog gaat zit je er nog in, daalt ie dan ben je er uit.
Ik zie dat mn bot 2 stoplosses heeft gepakt jammer!
6k komt in zicht jongens
[ Voor 5% gewijzigd door green-tea op 10-04-2019 20:53 ]
Als hij er doorheen gaat dan kunnen we een raket verwachten richting de 6k. Maar goed. Ieder zijn eigen strategie en ideetjes. Boeit toch verder niet zo veel waarom iemand blijft zitten of juist niet?
Of met Trailing Stop, helemaal fijn in deze marktsuperpolm schreef op woensdag 10 april 2019 @ 20:52:
[...]
waarom geen stop loss? als ie omhoog gaat zit je er nog in, daalt ie dan ben je er uit.
Toch 5400! Even zien of dit stabiel blijft of nog doorstijgt naar 5700.
5600 en ik ben er uitggj87 schreef op woensdag 10 april 2019 @ 20:54:
Toch 5400! Even zien of dit stabiel blijft of nog doorstijgt naar 5700.
- Taro
- Niet online
Omdat een stop loss pas xx USD lager wordt uitgevoerd (want anders hoef je hem niet in te stellen en kan je beter direct een market sell uitvoeren). En dan ben ik al behoorlijk wat Dollars kwijt.superpolm schreef op woensdag 10 april 2019 @ 20:52:
[...]
Zoals wel vaker aangegeven, waar we ons nu bevinden is een no trade zone voor mij. Na zo'n stijging zie je vaak een 30-90 minuten ping-pong tussen 2 bedragen waar je veel geld kunt verliezen door fomo of angst. 75% van de tijd volgt na enige tijd een daling, maar 25% van de tijd volgt daarna een verdere stijging.
Ik gok nu op een daling, tot hoe ver weet ik niet, maar, even 100% in fiat totdat ik weer een kans spot.
Voor de volledigheid, de blauwe zone trade ik nooit in, ik wacht dan op een uitbraak:
[ Voor 9% gewijzigd door Taro op 10-04-2019 21:00 ]
eerst 6000 testen dat kan dagen of weken duren tussen 5600-6000New Yorker schreef op woensdag 10 april 2019 @ 21:02:
We gaan naar 7k.
niet zo makkelijk.New Yorker schreef op woensdag 10 april 2019 @ 21:02:
We gaan naar 7k.
Sunny Decree, die Shameless Bitconnect shill. Een van de intelligentere, op tijd er uit voordat de FBI achter je aan komt.superpolm schreef op woensdag 10 april 2019 @ 21:00:
YouTube: Bitcoin Price LIVE - BTC just broke resistance again!
we hebben net een break out.
[ Voor 11% gewijzigd door A87 op 10-04-2019 21:07 ]
true. maar dat neemt niet weg dat we een break out hebbenA87 schreef op woensdag 10 april 2019 @ 21:07:
[...]
Sunny Decree, die Shameless Bitconnect shill. Een van de intelligentere, op tijd er uit voordat de FBI achter je aan komt.
Hij had later toch ook filmpjes gepost om mensen juist te waarschuwen?A87 schreef op woensdag 10 april 2019 @ 21:07:
[...]
Sunny Decree, die Shameless Bitconnect shill. Een van de intelligentere, op tijd er uit voordat de FBI achter je aan komt.
Dat ziet er beter uit als je voor de rechter komt. snake oil salesman is het!!ggj87 schreef op woensdag 10 april 2019 @ 21:09:
[...]
Hij had later toch ook filmpjes gepost om mensen juist te waarschuwen?
[ Voor 6% gewijzigd door A87 op 10-04-2019 21:38 ]
Yoo van $4200 naar $5000!!!! zou ook weken duren. Was zo gepieptA87 schreef op woensdag 10 april 2019 @ 21:02:
[...]
eerst 6000 testen dat kan dagen of weken duren tussen 5600-6000
We zijn nu 2% omhoog ... dit kan makkelijk door naar 5600
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Wat leuk, een gezonde correctie omhoog. 
Die variant mis ik hier af en toe.
Die variant mis ik hier af en toe.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!