[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 112 ... 156 Laatste
Acties:
  • 437.462 views

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-12 14:05
Vorig jaar vloog ik in april naar de VS en steeg de koers met $1000. Net weer hier geland en helaas, een daling :( (die stijging hebben we natuurlijk 2 dagen terug al gehad maar je mag altijd hopen toch?)

Anyway, heb zo nog een vervolgvlucht naar de eindbestemming dus het kan nog...

Voor de nerds onder ons: Vanuit het vliegtuig boven Groenland via een VPN met Remote Desktop op je thuis-pc werken. Best vet :) (Wel traag met pingtijden van 2-2.5 seconden).

[ Voor 23% gewijzigd door Specy op 05-04-2019 03:31 ]

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
A87 schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 03:25:
De markt is nog zo piepklein kun je nagaan als we hier allemaal zitten als ouwe lullen over 20 jaar
De volgende bullrun kan wel eens: The mother of all bubbles worden. Laten we eerlijk zijn, BTC heeft geen waarde en alle andere coins die niet gebruikt worden ook niet. Tot dat er een coin echt gebruikt gaat worden heeft geen enkele crypto enige echte waarde. Maar los van dat denk ik dat de volgende bullrun dus wel eens heel heftig kan zijn voor niet alleen BTC maar ook de rest. Dat zou de vorige een voorproefje maken van wat er nog gaat komen. De vorige was al vrij heftig, maar er zijn maar heel weinig mensen die er aan mee hebben gedaan. Stel BTC gaat even 10+k doen, dan kan die 100k best eens heel snel komen als de grote massa weer gaat instappen.

Eerst ging het van 100 naar 1000 en toen een correctie. Toen van zeg 1000 naar 20k. What's next ? Van 3k naar 100k ?
Van die boys van 20 die dan leren te traden in het jaar 2039 die net zijn geboren...
Toch denk ik dat het ergens wel een keer stopt hoor. Je kan niet bullrun na bullrun hebben met als basis niets meer dan lucht zonder enig nut. Misschien voor BTC nog wel als digitaal goud, of een andere munt die het overneemt. Er moet toch een punt komen dat munten of gebruikt gaan worden of compleet dood gaan. Je kan niet 50 jaar lang bullrun na bullrun hebben zonder dat er ergens eens iets verandert. Wie weet is de volgende bullrun wel de laatste, het zou kunnen. Na die bullrun blijft er misschien wat over, maar 100 munten die maar oneindig blijven moonen zonder dat je er iets mee kan ? Nee, dat gaat niet oneindig goed.

[ Voor 26% gewijzigd door PilatuS op 05-04-2019 03:36 ]

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Ben blij dat ik nu snap dat je moet verkopen op een piek ipv hodlen... had zo 10K door de plee...

[ Voor 17% gewijzigd door A87 op 05-04-2019 03:34 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• PilatuS
  • Niet online
A87 schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 03:34:
Ben blij dat ik nu snap dat je moet verkopen op een piek ipv hodlen...
Holden in een bullmarket ? Helemaal top !

Holden vanuit de bullmarket in de bearmarket ? Ouch, -80+% :P

• A87
  • Niet online

A87

PilatuS schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 03:34:
[...]

Holden in een bullmarket ? Helemaal top !

Holden vanuit de bullmarket in de bearmarket ? Ouch, -80+% :P
Zat er in 2013 al in ofso maar wist het bestaan niet van prijs/markt werking.... had ook nog eens coins gekocht 60000 stuks die geen reet waard werden..
Ik dacht toen dat bitcoin overpriced was 1 was 100 euro ofso.. :+ :+ :+ Die kocht ik dus niet
En een aanbod voor 2000 btc voor 27 euro sloeg ik af op internet _/-\o_ in 2010

[ Voor 16% gewijzigd door A87 op 05-04-2019 03:40 ]

• PilatuS
  • Niet online
A87 schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 03:38:
[...]

Zat er in 2013 al in ofso maar wist het bestaan niet van prijs/markt werking.... had ook nog eens coins gekocht 60000 stuks die geen reet waard werden..
Ik dacht toen dat bitcoin overpriced was 1 was 100 euro ofso.. :+ :+ :+
En een aanbod voor 2000 btc voor 27 euro sloeg ik af op internet _/-\o_ in 2010
De hele cryptomarkt is ook echt een gekkenhuis. Niemand had kunnen weten wat BTC zou gaan doen qua prijs. Ik heb laatst nog een bericht gezien van iemand die 1k BTC aanbood voor 30 dollar en waarbij het beste bod 20 dollar was en die werd geaccepteerd. Zelf weet ik nog dat het eerste BTC topic hier op Tweakers gemaakt werd en ik dacht: Wat moet je daar nou weer mee ? Dit terwijl ik in die tijd meerdere BTC's per week had kunne minen. Aan de andere kant had ik die BTC's toch nooit gehold tot de 20k dollar.

Hetzelfde verhaal met hoe de hele markt werkt en hoe het gaat met stijgingen en daling. Ook dat is leren en zien hoe het gaat voordat je ziet dat het zo gaat. Vrijwel niets iets simpel of zwart wit, ook al wordt het vaak wel zo gezien zonder ervaring er mee.

• A87
  • Niet online

A87

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-12 10:58

ScreamGT

joejoe

ScreamGT schreef op donderdag 4 april 2019 @ 19:49:
Ik ga weer terug naar mijn hoekje. Was gezellig, tot de volgende bull 'run'!
Ben ik weer! Goeie genade wat een geweld!

Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
ScreamGT schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 07:14:
[...]

Net geen hele 12 uur vol gemaakt. :D

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 01-12 19:47
ScreamGT schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 07:14:
[...]

_O-

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Elke 12 uur is er wel een bull run.

Weg

• Martine
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
@Klaas25 hold xrp, hold Klaas. hold :9

[ Voor 5% gewijzigd door Martine op 05-04-2019 07:21 ]

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-12 10:58

ScreamGT

joejoe

XRP laat wel een paar flinke groene dildo’s zien!

Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Chris.nl schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 02:33:
[...]

Sorry ben schor... Mag ik het ook tekenen?

[Afbeelding]
Aandelen Suzuki :S :+

XRP = trash

• Klaas25
New Yorker schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 07:17:
Elke 12 uur is er wel een bull run.
En elke 12 uur is het een andere coin. Helaas kan ik nu niet blijven kijken en wat verkopen..
Wacht zei ik dat nu echt? Kut markt..

• cursquidHome
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 13-06-2022
NPXS schiet ook weer lekker omhoog vanwege listing op UPBIT :) .
Komt dat even mooi uit kan ik mijn 10% die ik net gekregen heb meteen verkopen 8)

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:43
cursquidHome schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 08:01:
NPXS schiet ook weer lekker omhoog vanwege listing op UPBIT :) .
Komt dat even mooi uit kan ik mijn 10% die ik net gekregen heb meteen verkopen 8)
Dat is inderdaad lekker wakker worden er zijn bij mij weer wat sell orders getriggert vannacht.
Hou je er wel rekening mee dat die gratis NPXS die je krijgt ver van 10% is tegenwoordig?
Het was tot vorig jaar +/-7% en tegenwoordig +/-2%

Jacobus 9 | 5KW MHI | 2x 2KW MHI | 150L Inventum, Eddi | 3600WP Enphase | Ecoflow Delta Pro | 450x Nera | Home Assistant

• cursquidHome
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 13-06-2022
Acidrain schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 08:39:
[...]

Hou je er wel rekening mee dat die gratis NPXS die je krijgt ver van 10% is tegenwoordig?
Het was tot vorig jaar +/-7% en tegenwoordig +/-2%
Dat was inderdaad eerst de planning maar begin feb hebben ze een nieuwsbericht verzonden dat de unlock versneld wordt. naar aanleiding van dat bericht was ik weer gaan bijkopen omdat +10% ik wel interessant vond. Nu ik hem weer even na lees is het zelfs ongeveer 11% *O*
https://medium.com/pundix...xem-unlocked-5aff114af69f

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 4 april 2019 @ 22:32:
Zo. Stop-losses aan en lekker slapen. Op naar een groene morgen!
En een groene morgen it is.
Alleen de SL van iost was afgegaan op 305 sats vannacht. Daar nu 50% van kwijt maar wel met 50% winst. Hoppa!

• Rrehorst
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 31-10-2022
cursquidHome schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 08:57:
[...]

Dat was inderdaad eerst de planning maar begin feb hebben ze een nieuwsbericht verzonden dat de unlock versneld wordt. naar aanleiding van dat bericht was ik weer gaan bijkopen omdat +10% ik wel interessant vond. Nu ik hem weer even na lees is het zelfs ongeveer 11% *O*
Kijk dit is goede info! Dit is mij helemaal ontgaan, bedankt!

• dog4life
  • Niet online
Crypts schreef op donderdag 4 april 2019 @ 14:36:
Even ander vraagje, zijn er nog mensen hier die zich bezig houden met arbitrage zoals dat grapje met ltc ruim een jaar geleden? Ik ben niet op zoek naar tips maar vroeg me dat ineens af. :)

Zat voor de grap weer eens rond te kijken en als er al een kansje ligt blijkt de exchange kansloos. Zie er ook veel voorbij komen waarbij het volume danwel nep is of CMC rapporteert het verkeerd of beiden.
Ik, sinds begin dit jaar weer. Was 3 maandjes leuk maar sinds vorige week ook niet meer... ;w

• Offens1490
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07:22
Op zich wel fijn dat alles langzaam stijgt.
Dan zal de dip ook minder zijn. Wat ik wel interessant vi d is dat nu wel veel bedrijven interesse hebben in crypto over algemeen.

AnimeAdicted

• Rrehorst
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 31-10-2022
Offens1490 schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 09:34:
Op zich wel fijn dat alles langzaam stijgt.
Dan zal de dip ook minder zijn. Wat ik wel interessant vi d is dat nu wel veel bedrijven interesse hebben in crypto over algemeen.
Ik vond dat we anders best rap van 4200 naar 5300 gingen haha. Zelfs zo rap dat ik het nu al weer saai vind dat we blijven hangen in de 4900... 8)7

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Henk en Ingrid hebben weer wat geld gevonden zie ik. XRP gaat naar de maan! _/-\o_ :D *O*

En zelfs de Tezos die ik heb gehaald 2 dagen geleden staat gewoon weer in de plus! Gisteren stond ik daar nog dramatisch rood mee :+ :') :$

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/p9WlFyF.png

Lekker wakker worden zo. :)F

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-12 20:25
Vannacht toch maar weer snel mijn ADA teruggekocht :)

Zero.

• XA4DB
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 15-12 22:46
Pelox schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 10:22:
dus dan nu weer een dip voor ADA? ;)

Laat het maar een lekker groen weekend worden :)

• Pelox
XA4DB schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 10:39:
[...]

dus dan nu weer een dip voor ADA? ;)

Laat het maar een lekker groen weekend worden :)
Klein dipje mag, ik heb vertrouwen in de toekomst en gratis en voor niks extra ada's in mijn pf :*)

Zero.

• Malawolar
  • Laatst online: 23-01-2021
Pelox schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 10:52:
[...]

Klein dipje mag, ik heb vertrouwen in de toekomst en gratis en voor niks extra ada's in mijn pf :*)
Gaat Binance het ADA staken faciliteren?

Ik ben trouwens bang dat het hele staken niet positief voor het prijsverloop gaat zijn, inflatie he..

• Pelox
Malawolar schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 11:03:
[...]

Ik ben trouwens bang dat het hele staken niet positief voor het prijsverloop gaat zijn, inflatie he..
Geen idee nog.

Ik ben een aantal weken geleden met mijn handelspotje in ADA gestapt en daar handel ik nu mee. Als het niet meer rendabel is stap ik over op iets anders.

Zero.

• Tominatie
  • Niet online
Malawolar schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 11:03:
[...]

Maar de inflatie ligt echt enorm laag. 2-3% per jaar ofzoiets. Denk niet dat het veel gevolgen gaat hebben voor de koers tbh.

Bitcoin heeft nu ook een inflatie van 3,8% per jaar. Bij volgende halvening 1,8% <3 :9~

• Thc_Nbl
  • Laatst online: 20-12 10:23
A87 schreef op woensdag 3 april 2019 @ 15:44:
[...]

Wat is hier nou de logica van?? ik snap het zelf ook niet echt namelijk. USD pairs vs Bitcoin pairs die zelfde prijs hebben met totaal andere grafieken
De grafiekjes zeggen dus dat ETH-BTC omlaag gaat en dat ETH-USDT omhoog gaat.

Hoe ik het zie is, Als BTC om hoog gaat, gaat de waarde van ETH omlaag in BTC, echter de waarde van ETH in dollar gaat omhoog. Er is dus vraag naar ETH.

Er zijn meerder wegen naar de $bag in Rome :+ _/-\o_

ehhh.. noppes

• dog4life
  • Niet online
Heb je geen last van partial trades die missen in je trades overview?
Ik wel, ook al gereport naar ze maar zijn nog aan het kijken ernaar...

• Tominatie
  • Niet online
dog4life schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 11:22:
[...]

Heb je geen last van partial trades die missen in je trades overview?
Ik wel, ook al gereport naar ze maar zijn nog aan het kijken ernaar...
Is me nog niks vreemds opgevallen. Geloof dat elke trade gewoon keurig in het overzicht staat bij mij. Moet er wel bij zeggen dat ik weinig trade. :$

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://coinsutra.com/wp-content/uploads/2017/07/HODL-in-the-Cryptocurrency-World.jpg

Afbeeldingslocatie: https://timedotcom.files.wordpress.com/2017/02/full-moon.jpg

Afbeeldingslocatie: https://imagesvc.timeincapp.com/v3/foundry/image/?q=70&w=1440&url=https%3A%2F%2Fapi.thedrive.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2017%2F06%2Flamborghini-centenario-hero-image.jpg%3Fquality%3D85

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Tominatie schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 10:06:
Henk en Ingrid hebben weer wat geld gevonden zie ik. XRP gaat naar de maan! _/-\o_ :D *O*
Jouw maan staat zeker op afstand van je scherm met een paar cm ?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ippUaejQMxsnWRp85cECYmOJ/full.jpg :+

[ Voor 18% gewijzigd door Slux op 05-04-2019 11:43 ]

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-11 19:55
Zijn er mensen (HODL'ers) die doen aan lending? Ik zag net dit voorbij komen (jaarlijks percentage).

OmiseGO - Bitfinex - 819.47%

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-12 16:16
green-tea schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 11:52:
Zijn er mensen (HODL'ers) die doen aan lending? Ik zag net dit voorbij komen (jaarlijks percentage).

Ik vind het het risico niet waard om een substantieel deel op een exchange te laten staan daarvoor.

• Malawolar
  • Laatst online: 23-01-2021
green-tea schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 11:52:

Nee ik begrijp het idee ook niet zo goed, ook niet van de lendingplatforms. Hoe ben ik er zeker van dat ik m'n coins weer terugkrijg? en waarom zou iemand lenen tegen zulke percentages?

Verwijderd

Taro schreef op donderdag 4 april 2019 @ 22:42:
@.oisyn Forken maar! De komende tijd zal ik meer uitleg toevoegen.

Allen, als er fouten of onwaarheden in staan, dan hoor ik dat graag en zal ik dat aanpassen.

Inleiding

Welkom in het Cryptocurrency Slowchat topic! Alhoewel er een apart handelstopic was en een apart exchanges topic is, worden in dit slowchat topic doorgaans toch de meeste vragen gesteld. Bij iedere koersstijging kunnen we veel nieuwe traders verwelkomen in het topic, die vaak dezelfde vragen stellen. Om te voorkomen dat dezelfde vragen vaker langskomen, breiden we de openingspost gaandeweg uit met de meestgestelde vragen.

Staat het antwoord er nog niet bij? Stel hem gerust in het topic, we helpen je graag!

Welke exchanges gebruiken jullie en waarom?
Dat is afhankelijk van welke cryptocurrency je wil kopen, op o.a. de volgende websites kan je alle cryptocurrency vinden:Klik op de coin die je wil kopen, klik op de "markets" tab en je ziet op welke exchanges deze beschikbaar is.

De meeste traders in dit topic zijn actief op Binance, Kraken en Coinbase Pro.

Binance
Binance ondersteunt veel verschillende cryptocurrency, heeft een erg hoog handelsvolume, lanceert ICO's (Initial Coin Offerings), heeft lage fee's (Koop direct wat BNB coins, dan krijg je korting!) en de support is prima. Het nadeel van Binance.com is dat er wel stablecoins zijn (1 USD = +-1 stablecoin) zoals USDT, PAX en anderen, maar, USD (Dollar) en Euro worden niet ondersteund. Op Binance.je kan je wel met Euro handelen, maar, daar worden minder cryptocurrency ondersteund en is veel minder volume.

Kraken
Kraken ondersteunt veel verschillende cryptocurrency, heeft een bovengemiddeld handelsvolume, heeft gemiddelde fee's en de support is prima. Kraken ondersteunt o.a. instappen en uitstappen via Euro en is dus een goede exchange om als Nederlandse trader te gebruiken.

Coinbase Pro
Coinbase Pro is de "expert versie" van Coinbase, voor de iets gevorderde trader. Coinbase Pro biedt ten opzichte van Binance en Kraken minder verschillende cryptocurrencies aan, heeft een bovengemiddeld handelsvolume, heeft gemiddelde fee's en de support is doorgaans prima. Coinbase Pro ondersteunt o.a. instappen en uitstappen via Euro en is dus een goede exchange om als Nederlandse trader te gebruiken. Via Coinbase is instappen/uitstappen relatief duur, via Coinbase Pro kan dit veel goedkoper en daarnaast kost het uitbetalen naar je rekening maar 0,15 Euro.

Welke cryptocurrency kan ik het beste gebruiken voor het versturen van bedragen tussen brokers en exchanges?
Bitcoin is helaas relatief traag en duur om te versturen. Litecoin, Ethereum, XRP en NEO zijn erg snel en de laatste is doorgaans gratis om te versturen. Het nadeel van LTC, XRP en NEO is dat ze op veel exchanges geen handelsparen hebben en je ze dus moet omzetten naar bijvoorbeeld Bitcoin of Ethereum. Daar zit wederom een fee aan verbonden en daarom is Ethereum vaak de beste optie. Kijk dus eerst even welke handelsparen de exchange ondersteunt en kies daarbij de beste match.

Wat is de goedkoopste manier om met cryptocurrency te beginnen?
De goedkoopste manier om te beginnen is bijvoorbeeld een Coinbase of Kraken account aan te maken en Euro's naar de betreffende bankrekening over te maken. Na enkele dagen staat je storting op de rekening en kan je beginnen met traden. Een duurdere, maar snellere, manier om in te stappen zijn bijvoorbeeld creditcard overboekingen. Verder heb je brokers zoals (A-Z):De brokers met Nederlandse ondersteuning (alle bovenstaande) bieden ook iDeal betalingen aan en daardoor kan je snel en goedkoop instappen. Brokers hanteren een fee die hoger is dan de fee die exchanges hanteren. Voor het instappen is deze relatief gezien nog laag, maar, voor het uitbetalen naar Euro wordt vaak de hoofdprijs gevraagd. Minimaliseer het inkopen en verkopen via brokers en laat dit indien mogelijk via de doorgaans goedkopere exchanges verlopen.

Wat betekenen al die vreemde woorden die jullie constant uitkramen?
  • ATH - All Time High
  • Fiat - Ouderwets geld, zoals Dollars of Euro's
  • FOMO - Fear of missing out. Doorgaans wil je de boot niet missen, koop je coins, om daarna een snelle koersdaling mee te maken. Schakel je emoties uit!
  • FUD - Fear, uncertainty and doubt. Kortom: Onzin verspreiden.
  • LAMBO! - Iedereen hier hoopt ooit een Lamborghini te kunnen kopen door de winsten.
  • MOON! - De koers gaat door het dak, richting de maan!
  • TA - Technische analyse, eerder gebruikt voor traditionele aandelen, maar ook door velen gebruikt voor crypto. Op basis van patronen kan je bepaalde koersdoelen beter voorspellen. Start hier vooral geen discussie over, die ga je niet winnen.
  • PF - Portfolio of portefeuille, de coins die je hebt en de fiat waarde ervan

Wat is shorten? Wat is long? Wat is XBT en BitMEX?
In plaats van een cryptocurrency te kopen kan je ook zogenaamd short of long gaan met een cryptocurrency naar keuze. Het bijkomende voordeel hiervan is dat je leverage (hefboom) kunt toepassen. Als je bijvoorbeeld 0,1 Bitcoin hebt, dan kan je met 10x leverage met 1.0 Bitcoin handelen. Het voordeel hiervan is dat je snel winst kunt maken, het nadeel is dat je ook snel erg veel kunt verliezen. Naast 10x opties zijn er ook 25x, 50x en zelfs 100x opties.

Uitleg over het handelen op BitMEX
Maak om te beginnen een account aan op het testnet van BitMEX (https://testnet.bitmex.com). Vul wat ordergegevens in. Speel met leverage, kijk wat dat met de kosten, het aantal XBT (Bitcoin) doet, etc. Je hoeft dus de order nog niet te submitten, maar je kijkt gewoon wat de instellingen doen.

In het kort: De aantallen die je ziet zijn contracten van 1 USD per stuk. Zou je dus nu bijv. 1 Bitcoin overmaken (prijs: 4069 USD op het moment van schrijven) en in je BitMEX pf hebben, dan kan je met 1x leverage 4069 contracts kopen a 1 USD per stuk. Maar, ga je met leverage spelen, bijvoorbeeld 10x, dan kan je 10x 4069 = 40.690 contracten a 1 Dollar per stuk kopen en dus speel je eigenlijk met 10 Bitcoin ipv 1 Bitcoin. Je koopt echter geen Bitcoin, maar, je zet je Dollars in als een soort lening als je short (gokken op een daling) of long (gokken op een stijging) gaat. Omdat je geen Bitcoin koopt die meer of minder waard wordt, maar op basis van contracten werkt, speel je met USD's en die zet je dus in, zie het als wedden op een paard. Dan zal dat inhouden dat je ook met een liquidation price speelt. In dit geval 4069/10 -> de huidige Bitcoin prijs + 406,9 Dollar. Speel je dus met 10x leverage en zit je in een short, dan kan de Bitcoin prijs met 406,90 Dollar stijgen totdat je "failliet" bent en je volledige inzet kwijt bent. Daalt de prijs echter, dan speel je met bijvoorbeeld 10 Bitcoin (XBT) en bij een daling van 400 USD per Bitcoin krijg je 10x 400 USD = 4.000 USD in Bitcoin uitgekeerd. Speel je met 25x leverage, dan wordt je liquidation price 4069/25 = de huidige Bitcoin prijs + 163 = 4232 USD. Raakt de koers dat dus aan, dan ben je je volledige inzet kwijt, MAAR, als de koers daalt, dan krijg je per USD dat Bitcoin daalt 25x die waarde, dus per 1 USD daling krijg je 25 USD.

Kortom, je kunt met meer Bitcoin handelen dan je daadwerkelijk hebt, maar, met als risico dat je je inzet volledig kwijtraakt ipv dat je met een lagere pf waarde eindigt. Iedere trade begin je negatief ivm de fee, en iedere x uren betaal of krijg je nog funding kosten, afhankelijk van of de hoeveelheid shorts of longs hoger is. Dit heeft ermee te maken dat bijv. BitMEX een risico loopt en dat dekken ze af door een buffer op te bouwen. Als jij namelijk geliquideerd wordt, moet iemand jouw contracten overnemen voor een bepaalde prijs en er hoeft niet altijd iemand klaar te staan om ze te kopen.

Je kunt maximaal je inzet verliezen, niet meer. Heb je 0,5 Bitcoin en zet je 0,25 Bitcoin in, dan kan je maximaal 0,25 Bitcoin verliezen.

Etc.
Meer info volgt spoedig!
@Taro Na een goede nachtrust heb ik er nog even een frisse blik op geworpen en paar dingetjes die ik zelf graag zou zien:

Ik zou bovenaan sowieso nog de modbreak plaatsen: Investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!

We hebben in 2018 helaas wat mensen voorbij zien komen die flink het schip in gingen met spaargeld wat bedoeld was voor hun toekomst. Dat zou nooit mogen gebeuren.

Https://www.livecoinwatch.com mag wat mij betreft toegevoegd worden, is ook een fijne site met echt alle shitcoins die je maar voor kunt stellen.

LAMBO! - Symbolische meme term voor peperdure materialistische aanschaffen na vergaarde rijkdom van crypto winsten. (ik hoef echt geen Lamborghini ;))

Verder mijn complimenten voor hoe je dit hebt opgezet, ziet er keurig uit en weinig aan toe te voegen... Zelfs ik, als ervaren blockchain specialist met karmabadgets en alles, leer hier nog wat van :+

Netjes.

• green-tea
Malawolar schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 11:55:
[...]

Nee ik begrijp het idee ook niet zo goed, ook niet van de lendingplatforms. Hoe ben ik er zeker van dat ik m'n coins weer terugkrijg? en waarom zou iemand lenen tegen zulke percentages?
Ik heb BTC staan, verwacht dat BTC gaat stijgen dus wil bijkopen maar heb geen USD meer. Ik kan nu dus USD lenen tegen (vaak +- 6% per jaar). Na de stijging verkoop ik mn BTC weer en behoudt mijn winst. Een voorbeeld, misschien niet de beste :)

• Acidrain
  • Laatst online: 07:43
cursquidHome schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 08:57:
[...]

Hey die had ik even gemist, thanks!! _/-\o_

Jacobus 9 | 5KW MHI | 2x 2KW MHI | 150L Inventum, Eddi | 3600WP Enphase | Ecoflow Delta Pro | 450x Nera | Home Assistant

Verwijderd

Deels ben ik het totaal met je eens. Maar ik merk de afgelopen tijd dat ik steeds minder aan lambo denk.

Het is nu camper (8x8 vrachtwagen met een grote leefruimte)
Of boot ( Lagoon seventy7 zonnepanelen en electrische motor)

Eigenlijk zijn het dingen waar ik kan slapen en reizen en leven.
Ja dat zou ik eigenlijk beter vinden dan lambo.. helaas moeten we er voorlopig nog maar van dromen..

• nRealsus
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 30-10 10:20
Verwijderd schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 12:19:
[...]

Deels ben ik het totaal met je eens. Maar ik merk de afgelopen tijd dat ik steeds minder aan lambo denk.

Het is nu camper (8x8 vrachtwagen met een grote leefruimte)
Of boot ( Lagoon seventy7 zonnepanelen en electrische motor)

Eigenlijk zijn het dingen waar ik kan slapen en reizen en leven.
Ja dat zou ik eigenlijk beter vinden dan lambo.. helaas moeten we er voorlopig nog maar van dromen..
Weinig interesse in boten maar prachtig gevaarte! achja als je toch geld teveel hebt..

Verwijderd

nRealsus schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 12:26:
achja als je toch geld teveel hebt..
Nog niet...... 😀 ( Moet wel snel komen wil ik nog in 2020 gaan varen)

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
M'n portfolio in nu meer dan een half jaarloon, ik denk niet aan lambo. Begin aan een sabbatical en leuke dingen doen te denken, of gewoon ergens een beetje vegeteren omdat het kan.

Marstek Venus E v3 | v145 | NoM

• Pelox
Chris.nl schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 12:32:
M'n portfolio in nu meer dan een half jaarloon, ik denk niet aan lambo. Begin aan een sabbatical en leuke dingen doen te denken, of gewoon ergens een beetje vegeteren omdat het kan.
Klinkt als veel alleen is een half jaarloon voor iedereen anders uiteraard :)

Mochten we ooit weer echt winst maken dan hoop ik een leuke overkapping te kunnen betalen van de winst. Daarna misschien een stukje aflossen op het huis waardoor we minder lasten hebben, dat is voor nu maar vooral voor de toekomst heel prettig :)

Knalt het echt als een malle omhoog, koop ik een Porsche Macan :P

[ Voor 5% gewijzigd door Pelox op 05-04-2019 12:39 ]

Zero.

• Klaas25
Pelox schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 12:37:
[...]

Klinkt als veel alleen is een half jaarloon voor iedereen anders uiteraard :)

Mochten we ooit weer echt winst maken dan hoop ik een leuke overkapping te kunnen betalen van de winst. Daarna misschien een stukje aflossen op het huis waardoor we minder lasten hebben, dat is voor nu maar vooral voor de toekomst heel prettig :)

Knalt het echt als een malle omhoog, koop ik een Porsche Macan :P
_O- Kleine beetjes goed besteden. Knalt het omhoog.. dan tieven we gelijk alles over de balk aan blik. Haha. :P Let's hope so. lol.

• Klaas25
Als in inleg of als in inleg + voor de periode gezien dikke winst :P

[ Voor 4% gewijzigd door Klaas25 op 05-04-2019 12:49 ]

• TIGER79
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-12 09:01
Klaas25 schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 12:49:
[...]

Als in inleg of als in inleg + voor de periode gezien dikke winst :P
hehehe dat zijn de goede vragen :P Ik heb er twee maandsalarissen in zitten, is nu 60% waard van die twee maandsalarissen :P

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06:31
TIGER79 schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 12:50:
[...]

hehehe dat zijn de goede vragen :P Ik heb er twee maandsalarissen in zitten, is nu 60% waard van die twee maandsalarissen :P
Zijn dit 2 maandsalarissen van een 13 jarige bloemenkas slaaf, of van de ceo van een grote multinational? :+

• twain4me
  • Laatst online: 09:03

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Pelox schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 10:22:
lekker bezig. Ik ben altijd erg onrustig zonder ADA en HOT in de PF.. ergens kan ik gewoon niet zonder.
FOMO veranderd dan gewoon in verlatingsangst :+

• 68616c6c6f
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 01-02-2023
Waarom wil de ene exchange je naam en adres voor een trade en een andere exchange je hele levensverhaal?

malawolar: https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/58497148

Verwijderd

Mocht de markt alsnog compleet vergaan en je sabbatical uiteindelijk 2 weken rondfietsen in Nederland wordt kun je hier altijd terecht voor een maaltijd + wat genotsmiddelen.

Hoe dan ook kom je dus uit als winnaar, wellicht neemt dit wat stress weg van het hodlen met een flinke plusfolio.

• twain4me

twain4me

68616c6c6f schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 12:57:
Waarom wil de ene exchange je naam en adres voor een trade en een andere exchange je hele levensverhaal?
Verschillende landelijke eisen.

Verwijderd

Dacuuu schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 12:56:
[...]

Zijn dit 2 maandsalarissen van een 13 jarige bloemenkas slaaf, of van de ceo van een grote multinational? :+
Van harte *O* when taart when biertje

• A87
  • Niet online

A87

De RSI staat nu zo laag bij Bitcoin dat de kans kleiner lijkt op een dikke streep omlaag... Bij die vorige manipulaties stond de RSI een stuk hoger toen het opeens zo omlaag knalde...

• green-tea
A87 schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 13:06:
De RSI staat nu zo laag bij Bitcoin dat de kans kleiner lijkt op een dikke streep omlaag... Bij die vorige manipulaties stond de RSI een stuk hoger toen het opeens zo omlaag knalde...
Alsof enkel RSI de markt hier bepaald? RSI meet enkel koopgedrag niet de FOMO en kan de media helaas niet uitlezen :)

Indien er geen vaag nieuws komt, en de fomo op gelijk niveau blijft kan de RSI icm andere indicatoren wel zorgen voor leuke aan/verkoop momenten.

Laten we hopen dat deze wisseling aanzet is tot een lange bullmarket.

[ Voor 21% gewijzigd door green-tea op 05-04-2019 13:11 ]

• Chris.nl
  • Niet online
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 5% gewijzigd door Chris.nl op 05-04-2019 13:30 ]

Verwijderd

A87 schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 13:06:
Ik had laatst last van mijn pols.

Bleek RSI. :-(

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06:31
Verwijderd schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 13:01:
[...]

Van harte *O* when taart when biertje
Vind je taart en bier een lekkere combo? :9B

• nRealsus
Chris.nl schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 13:11:
Ok concreet dan, ik zit nu op XXX te broeden sta +100% winst, ben nog altijd bereid alles te verkiezen dus gaan met die hodl.
zou dit zelf niet snel verkondigen. Wij tweakers zijn misschien nog redelijk te vertrouwen maar je weet nooit wie er nog meer meekijken en met wat voor intenties, pas ermee op ;)

[ Voor 5% gewijzigd door nRealsus op 05-04-2019 13:28 . Reden: quote aangepast ]

• Chris.nl
  • Niet online
nRealsus schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 13:22:
[...]

zou dit zelf niet snel verkondigen. Wij tweakers zijn misschien nog redelijk te vertrouwen maar je weet nooit wie er nog meer meekijken en met wat voor intenties, pas ermee op ;)
True, als ik niet meer bereid ben alles te verliezen geef ik een seintje :+

[ Voor 10% gewijzigd door Chris.nl op 05-04-2019 13:25 ]

• Pelox
Precies, even aanpassen je bericht denk ik ;)

Zero.

• A87
  • Niet online

A87

nRealsus schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 13:22:
[...]

Vooral getal gaan quoten lol

• nRealsus
A87 schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 13:25:
[...]

Vooral getal gaan quoten lol
Hahaha ook een goeie voor in het vervolg |:(

• dog4life
  • Niet online
Of maak het tenminste members only..

Anyway, mijn trading winst is ongeveer de helft van mijn HODL verlies.. heb van de winst wel al een nieuwe laptop gekocht, en bijna een nieuwe lambo bakfiets 8)

• A87
  • Niet online

A87

je zegt dat je X aantal K hebt geinvesteerd .. K kan je nog noemen ... maar heb hier ooit gelezen van mensen met 300K ofso of meer. Ik ben zelf arm :( raakte bijna alles kwijt in 2018.

ADA loopt trouwens synchroom met BTC.. Qua gedrag (op Binance)

[ Voor 15% gewijzigd door A87 op 05-04-2019 13:30 ]

Verwijderd

Dacuuu schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 13:21:
[...]

Vind je taart en bier een lekkere combo? :9B
Ik vind alles met bier een lekkere combo :+

• A87
  • Niet online

A87

Verwijderd schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 13:29:
[...]

Ik vind alles met bier een lekkere combo :+
van dat spul dat je snachts wakker blijft tot in de vroegere uurtjes.................. }:O. De Chinese tijd traden.
Ting Tong Wanggg https://pbs.twimg.com/pro.../v9e18jk0svox8roqcsoc.gif

[ Voor 20% gewijzigd door A87 op 05-04-2019 13:36 ]

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-12 18:01

hmr

A87 schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 13:28:
je zegt dat je X aantal K hebt geinvesteerd .. K kan je nog noemen ... maar heb hier ooit gelezen van mensen met 300K ofso of meer. Ik ben zelf arm :( raakte bijna alles kwijt in 2018.

ADA loopt trouwens synchroom met BTC.. Qua gedrag (op Binance)
Zodra ik een Tesla model 3 kan halen van mijn portfolio stap ik uit. ;)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Klaas25
Ik ben al blij met vrij huisje in deze dure tijd.

• A87
  • Niet online

A87

hmr schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 13:37:
[...]

Zodra ik een Tesla model 3 kan halen van mijn portfolio stap ik uit. ;)
Zal mij niets verbazen dat er nog grote groepen traders bijkomen komende decennia.. Die met 2K beginnen ofso en er alsnog een shitload cash van maken...

Litecoin gaat nu ook lekker zo te zien. Knalt zo de support door.

Ik denk da BTC weer hard gaat knallen binnenkort

[ Voor 14% gewijzigd door A87 op 05-04-2019 13:44 ]

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-12 18:01

hmr

Twijfel om nog wat VET bij de kopen.. :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Klaas25
Leuk om OMG eens voortouw te zien nemen. What to do.. what to do..
Oja ik zit op het werk. Toekijken dus. :')

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-12 09:16

oNo

De 5k wordt even lekker getest nu. Vanmorgen al een keer afgewezen en snel terug. Nu net 2 keer in korte tijd en wellicht poging 3 nu in de maak. Maarja, met een dikke (nep)sellwall van 375 BTC zie ik die er nog niet doorheen gaan. Maar o als die er wel doorheen gaat.

Overigens, hier op de werkvloer begint men alweer over crypto's te praten.
"De bitcoin gaat weer omhoog he?"
"O ja?"
"Ja, ik dacht 2 weken geleden nog om weer opnieuw te gaan inkopen"

_/-\o_

Ik heb alleen geluisterd... :+

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:27
oNo schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 13:51:
De 5k wordt even lekker getest nu. Vanmorgen al een keer afgewezen en snel terug. Nu net 2 keer in korte tijd en wellicht poging 3 nu in de maak. Maarja, met een dikke (nep)sellwall van 375 BTC zie ik die er nog niet doorheen gaan. Maar o als die er wel doorheen gaat.

Overigens, hier op de werkvloer begint men alweer over crypto's te praten.
"De bitcoin gaat weer omhoog he?"
"O ja?"
"Ja, ik dacht 2 weken geleden nog om weer opnieuw te gaan inkopen"

_/-\o_

Ik heb alleen geluisterd... :+
Herkenbaar. Hier ook als ja in de appstore staan meerdere applicaties voor een bitcoin wallet welke moet ik nemen dan? >:)

• twain4me

twain4me

Verwijderd schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 12:58:
[...]

Mocht de markt alsnog compleet vergaan en je sabbatical uiteindelijk 2 weken rondfietsen in Nederland wordt kun je hier altijd terecht voor een maaltijd + wat genotsmiddelen.
@Verwijderd's geestveruimende BnB? WAAR kan ik intekenen?

edit: gezien de plusjes heb ik een markt aangeboord, ik zeg snel die peperplanten uit die groeitent en er wat ander spul in... :+

[ Voor 17% gewijzigd door twain4me op 05-04-2019 14:16 ]

• Tominatie
  • Niet online
Heerlijk weer, heerlijk gewerkt en dan als kers op de taart stijgende koersen. :9B :Y <3

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Xon7jJu.png

Houden jullie 'm in de gaten jongens? ;)

• Klaas25
Misschien word het wel een dinsdag dingetje. Aankomende weer dikke pump van 100M.
Reken maar dat overal ter wereld er dan wel een kranten kop is met: "BTC van $4K naar $6K in een week."
En die fomo kickt het wel naar $7K.. en dan komt $10K toch wel weer in de buurt.

Volgens mij kan het best zo snel weer gaan. En dat weten die grote jongens met pumpgeld toch ook wel.

Of klinkt dit te simpel? :+

[ Voor 4% gewijzigd door Klaas25 op 05-04-2019 14:05 ]

• Pelox
Nee, klinkt vrij logisch. Ik denk ook dat als het eenmaal gaat het niet meer te stoppen is dit keer. Het moet wel eerst echt gaan natuurlijk..

[ Voor 7% gewijzigd door Pelox op 05-04-2019 14:10 ]

Zero.

• MS-DOOS
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21-05-2024
hmr schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 13:44:
Twijfel om nog wat VET bij de kopen.. :)
Heb ik ook gedaan. Dat is meestal geen goed teken.

• deurmatje
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07-10 19:57
Tominatie schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 14:00:
Heerlijk weer, heerlijk gewerkt en dan als kers op de taart stijgende koersen. :9B :Y <3

[Afbeelding]

Houden jullie 'm in de gaten jongens? ;)
Ben al een tijd aan het inkopen ben begonnen bij €27. long term erg hoge verwachtingen van LTC!

• twain4me

twain4me

Ik denk niet dat we zomaar door de 6k breken, die grens zit in veel teveel mensen hun hoofd. merendeel van de mensen zal verkopen net voor 6k omdat ze verwachten dat hij erop stuk loopt. en juist daardoor loopt hij erop stuk.

• DAMAGE
  • Laatst online: 30-11 22:08

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

We moeten eerst letterlijk van die berenmarkt af jongens. Die 6K moet er aan. Het is logisch dat nog veel mensen bartjes verwachten. Nog niet zo lang geleden was dat keer op keer het geval. Veel mensen zijn nog niet overtuigd om in te gaan stappen. Want wat als het weer gaat dalen? Denk inderdaad als we die 6K voorbij gaan en die 10K weer eens in de buurt kan komen dat het dan wel weer hard kan gaan ja. Zeker ook omdat de bullmarket vorige keer zo veel exposure kreeg. Er zijn toen een boel mensen geweest die gebaald hebben dat ze er niet bij waren. En al die gasten kunnen straks wel lekker mee doen. En zo krijgt crypto een steeds grotere volgersbase.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• Tominatie
  • Niet online
deurmatje schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 14:12:
[...]

Ben al een tijd aan het inkopen ben begonnen bij €27. long term erg hoge verwachtingen van LTC!
Netjes! :*)
Ik ben er wat later bij, m'n eerste paar LTC gekocht op €74.50. :+
En ook nog een heleboel op €75.50 maar goed beter laat dan nooit. Heb ook hoge verwachtingen de komende tijd. Eerst maar naar de €100 binnenkort ;) :)F

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:27
Sinds de 30 dollar ben ik LTC aan het kopen en verkopen. Ze zijn op 1 hand te tellen maar alsnog het is leuk.

• Danster
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-07-2024
Kan jullie ook geen dag alleen laten of alles crasyed weer _O-

Maar nu eerst biertjes tijd

https://images.app.goo.gl/5ZWGu9JH2BQUUsyr8

[ Voor 54% gewijzigd door Danster op 05-04-2019 14:23 ]

• twain4me

twain4me

DAMAGE schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 14:16:
We moeten eerst letterlijk van die berenmarkt af jongens. Die 6K moet er aan. Het is logisch dat nog veel mensen bartjes verwachten. Nog niet zo lang geleden was dat keer op keer het geval. Veel mensen zijn nog niet overtuigd om in te gaan stappen. Want wat als het weer gaat dalen? Denk inderdaad als we die 6K voorbij gaan en die 10K weer eens in de buurt kan komen dat het dan wel weer hard kan gaan ja. Zeker ook omdat de bullmarket vorige keer zo veel exposure kreeg. Er zijn toen een boel mensen geweest die gebaald hebben dat ze er niet bij waren. En al die gasten kunnen straks wel lekker mee doen. En zo krijgt crypto een steeds grotere volgersbase.
vergis je niet in de kracht van negativiteit ze zeggen wel eens dat je om 1 negatief bericht ongedaan te maken je minimaal 10 positieve nodig hebt (denk aan reviews) nu ken ik 0 bitcoin miljonairs, maar ik ken wel genoeg mensen die er geld mee hebben verloren. De positieve verhalen ontbreken.

• Berry powel
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 21:57
Danster schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 14:23:
Kan jullie ook geen dag alleen laten of alles crasyed weer _O-

Maar nu eerst biertjes tijd

https://images.app.goo.gl/5ZWGu9JH2BQUUsyr8
Wow biertjes tijd, das best vroeg, hopelijk geen speciaal bier anders lig je voor het avondeten te pitten

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-12 16:16
68616c6c6f schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 12:57:
Als een exchange ook fiat (EUR, USD of een andere 'echte' valuta van een land) aanbied, dan zijn de eisen vaak strenger. En inderdaad, ligt aan het land waar ze gevestigd zijn en soms telt ook mee waar je zelf gevestigd bent. Zoals eerder gezegd: als je niks hoeft op te geven, zou ik tegenwoordig de excxhange niet vertrouwen.

[ Voor 3% gewijzigd door DaCoTa op 05-04-2019 14:24 ]

• 68616c6c6f
Al een uur aan het livechatten met namecheap medewerkers omdat ze mijn balance die ik gekocht heb met bitcoin niet willen refunden. :')

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-11 11:41
twain4me schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 14:13:
Ik denk niet dat we zomaar door de 6k breken, die grens zit in veel teveel mensen hun hoofd. merendeel van de mensen zal verkopen net voor 6k omdat ze verwachten dat hij erop stuk loopt. en juist daardoor loopt hij erop stuk.
Daar heeft Alessio Rastani het nog over gehad een hele tijd terug. Hij verwacht dat veel mensen dan shorts openen of verkopen om verliezen goed te maken door de plotselinge val van 6k naar 3k.

• 68616c6c6f
Billing department and legal department zijn er inmiddels bijgehaald.

• twain4me

twain4me

Berry powel schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 14:24:
[...]

Wow biertjes tijd, das best vroeg, hopelijk geen speciaal bier anders lig je voor het avondeten te pitten
jij komt duidelijk niet uit de bouw ;)

• Berry powel
Of we ooit weer de 20k gaan aantikken weet niemand. De mogelijkheden om aan BTC te komen zijn gelukkig een stuk verbeterd. Wat had er bijvoorbeeld gebeurd als het eind 2017 niet 1 á 2 maanden kostte om je bij een exchange te verifiëren?
Hoe heette die exchange ook al weer die echt maanden geen nieuwe leden aannam, waardoor binance o.a. opeens onwijs groot werd?

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-12 14:59
Berry powel schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 14:29:
Of we ooit weer de 20k gaan aantikken weet niemand. De mogelijkheden om aan BTC te komen zijn gelukkig een stuk verbeterd. Wat had er bijvoorbeeld gebeurd als het eind 2017 niet 1 á 2 maanden kostte om je bij een exchange te verifiëren?
Hoe heette die exchange ook al weer die echt maanden geen nieuwe leden aannam, waardoor binance o.a. opeens onwijs groot werd?
Bittrex

• Chris.nl
  • Niet online
twain4me schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 14:28:
[...]

In mijn tijd was het vrijdag rond 14.00u met de megafoon schreeuwen: "Koffie, thee, limonade, bier en vieze boekjes"

• Berry powel
twain4me schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 14:28:
[...]

Haha dat klopt, maar speciaalbier drinken kan ik redelijk goed :), maar 5 á 6 lekkere tripels komt de dubbele tong langzaam naar voren ;)

• DAMAGE
  • Laatst online: 30-11 22:08

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@twain4me mee eens! Maar ik denk dat uiteindelijk de greed wel gaat overwinnen. Maar daarvoor is wel eerst een boel overtuiging nodig. En dat kan inderdaad best even duren nog.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• Tominatie
  • Niet online
Berry powel schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 14:29:
Bijna alle exchanges lieten geen nieuwe leden meer toe geloof ik. Ik zat zelf toen bij Bittrex en Kraken en zij deden beiden geen verificatie meer voor nieuwe leden. Gekte was dat 8)7
Pagina: 1 ... 112 ... 156 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!