[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 113 ... 156 Laatste
Acties:
  • 437.460 views

• Rrehorst
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 31-10-2022
Tominatie schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 14:31:
[...]

Bijna alle exchanges lieten geen nieuwe leden meer toe geloof ik. Ik zat zelf toen bij Bittrex en Kraken en zij deden beiden geen verificatie meer voor nieuwe leden. Gekte was dat 8)7
Binance zelf heeft ook een periode geen nieuwe aanmeldingen geaccepteerd toen.. In begin 2018 werkte ze met limieten van registraties.

• Danster
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-07-2024
Berry powel schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 14:30:
[...]

Haha dat klopt, maar speciaalbier drinken kan ik redelijk goed :), maar 5 á 6 lekkere tripels komt de dubbele tong langzaam naar voren ;)
Roosterdag dus weekend :) bovendien houd ik het meestal bij drie. Tenzij één van de eh actrices *kuch* waar ik mee werk mee zijn. Dan kan het laat worden. :9B

• Berry powel
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 21:57
Danster schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 14:35:
[...]

Roosterdag dus weekend :) bovendien houd ik het meestal bij drie. Tenzij één van de eh actrices *kuch* waar ik mee werk mee zijn. Dan kan het laat worden. :9B
Geniet ervan!

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
oNo schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 13:51:
De 5k wordt even lekker getest nu. Vanmorgen al een keer afgewezen en snel terug. Nu net 2 keer in korte tijd en wellicht poging 3 nu in de maak. Maarja, met een dikke (nep)sellwall van 375 BTC zie ik die er nog niet doorheen gaan. Maar o als die er wel doorheen gaat.

Overigens, hier op de werkvloer begint men alweer over crypto's te praten.
"De bitcoin gaat weer omhoog he?"
"O ja?"
"Ja, ik dacht 2 weken geleden nog om weer opnieuw te gaan inkopen"

_/-\o_

Ik heb alleen geluisterd... :+
Ik sprak vandaag iemand die gisteren wat euro's om wou wisselen bij een Bitcoin ATM. Dit lukte niet omdat de ATM geen crypto meer had, leeggekocht dus. Na een belletje met de "ATM Helpdesk" was dit probleem overigens zo opgelost. Daarna raakte hij in gesprek met het personeel van de shop waar deze machine stond, en ze konden erg goed merken dat er "iets" aan de hand was. Sinds maandag wordt die machine weer met regelmaat gebruikt, dat was toch echt maandenlang anders geweest.

Heb werkelijkwaar geen idee of zo'n machine regelmatig droog staat of dat dit een incident is, maar dit zijn toch wel leuke kleine signalen dat het weer meer gaat leven. :)

• Rrehorst
Het is nu echt een gevecht op de 5k op Binance!! Spannend

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06:31
DAMAGE schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 14:31:
@twain4me mee eens! Maar ik denk dat uiteindelijk de greed wel gaat overwinnen. Maar daarvoor is wel eerst een boel overtuiging nodig. En dat kan inderdaad best even duren nog.
Een ezel stoot zich geen twee keer aan de zelfde steen... Maar mensen wel. Zodra het lampje op groen gaat, begint de bullrun gewoon overnieuw. De wereld economie gaat ook van crisis naar crisis. Een mens leert simpelweg niet van zijn fouten. Is Crypto fout? Dat zeker niet, fomo is echt niet iets wat we alleen in het verleden meemaakte. Je ziet het al in dit topic, de prijs gaat een beetje up en meteen dromen er velen over stoppen met werken, dure auto's etc :)

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 00:20
Dacuuu schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 14:38:
[...]

Een ezel stoot zich geen twee keer aan de zelfde steen... Maar mensen wel. Zodra het lampje op groen gaat, begint de bullrun gewoon overnieuw. De wereld economie gaat ook van crisis naar crisis. Een mens leert simpelweg niet van zijn fouten. Is Crypto fout? Dat zeker niet, fomo is echt niet iets wat we alleen in het verleden meemaakte. Je ziet het al in dit topic, de prijs gaat een beetje up en meteen dromen er velen over stoppen met werken, dure auto's etc :)
nee hoor ik heb in 2017 mijn winst aan een goed doel gegeven ( ja die mensen bestaan ook)

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
@Rrehorst klopt. Toen werd kucoin ook even booming. :P

Mooi man, denk dat het nu wel een stuk beter zal verlopen in een bull periode. Enorm aanbod van fiat-gateways, exchanges etc... zit wel goed nu. :)

Ik ben van mening dat de grote jongens de koers grotendeels bepalen. Als zij willen pumpen of dumpen doen ze dit gewoon naar de prijs they want. Op lange termijn verwacht ik dat het aanbod van Bitcoins steeds kleiner wordt door toename van holders en geïnteresseerden. De dalende inflatie door de block reward halving stimuleert dat natuurlijk ook enorm. $100.000 is een kwestie van tijd. Ik verkoop niet, ik koop alleen. Met mij velen denk ik.

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-12 09:16

oNo

Maar de 5k USDT is er wel door, want de sellwall is weg...

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
[...]

Hmmm ik droom wel over een project waar ik vrijwel alles van denk te weten en vol aan bijdraag.

Lijstjes als "Deze 30 coins hebben nog geen pump gehad, kopen, kopen, Lambo" is imo een foutje ja (al gun ik die ook succes, het is imo iets anders dan wat ik doe)

Marstek Venus E v3 | v145 | NoM

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-11 22:08

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Chris.nl in dat lijstje stond ook HOT en daar verwacht ik toch wel e.e.a. van in 2019. Ben heel benieuwd wat daar mee gaat gebeuren als er een nieuwe bullrun aan komt. Als munten als Tron etc al in de 20 ct regionen kunnen komen dan lijkt niets onmogelijk ;)

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• Chris.nl
  • Niet online
DAMAGE schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 14:43:
@Chris.nl in dat lijstje stond ook HOT en daar verwacht ik toch wel e.e.a. van in 2019. Ben heel benieuwd wat daar mee gaat gebeuren als er een nieuwe bullrun aan komt. Als munten als Tron etc al in de 20 ct regionen kunnen komen dan lijkt niets onmogelijk ;)
Precies, maar jij begint alweer met onderbouwen, dat is constructief d:)b

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Klaas25 schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 13:50:
Leuk om OMG eens voortouw te zien nemen. What to do.. what to do..
Oja ik zit op het werk. Toekijken dus. :')
bedankt voor de tip. Maar te veel resistance komt er nu aan bij OMG. mischien een leuk ritje over een paar dagen
E N VEEL FAKE VOLUME kijk uit bij omg.

Hoe je dit ziet?? Zet de 5minute candle aan op de computer en je ziet computer animatie trading.
Quote me maar je denkt dat dat geen fake volume is. Volgens mij ziet iedereen dit met het blote oog.

Weet je gelijk weer hoe onvolwassen deze markt is :9

Hier nog een geinig progressie filmpje van ark
[YouTube: Ark Core Development]

[ Voor 57% gewijzigd door A87 op 05-04-2019 14:55 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• MS-DOOS
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21-05-2024
A87 schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 14:47:
[...]

bedankt voor de tip. Maar te veel resistance komt er nu aan bij OMG. mischien een leuk ritje over een paar dagen
E N VEEL FAKE VOLUME kijk uit bij omg.

Hoe je dit ziet?? Zet de 5minute candle aan op de computer en je ziet computer animatie trading.
Quote me maar je denkt dat dat geen fake volume is. Volgens mij ziet iedereen dit met het blote oog.

Weet je gelijk weer hoe onvolwassen deze markt is :9

Hier nog een geinig progressie filmpje van ark
[YouTube: Ark Core Development]
Waarom denk je dat ARK niet voluit mee heeft kunnen doen met de rit omhoog afgelopen week?
Ik heb lang een hoop ARK gehad, zou ook wel weer willen instappen, maar is er short term gain te verwachten, of zit je er alleen voor de tech (lees: long term)?

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-12 16:16
Swaha schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 14:36:
[...]

Ik sprak vandaag iemand die gisteren wat euro's om wou wisselen bij een Bitcoin ATM. Dit lukte niet omdat de ATM geen crypto meer had, leeggekocht dus. Na een belletje met de "ATM Helpdesk" was dit probleem overigens zo opgelost. Daarna raakte hij in gesprek met het personeel van de shop waar deze machine stond, en ze konden erg goed merken dat er "iets" aan de hand was. Sinds maandag wordt die machine weer met regelmaat gebruikt, dat was toch echt maandenlang anders geweest.

Heb werkelijkwaar geen idee of zo'n machine regelmatig droog staat of dat dit een incident is, maar dit zijn toch wel leuke kleine signalen dat het weer meer gaat leven. :)
Iemand in dit topic is exploitant van Bitcoin ATM's toch? Misschien dat die meer info kan geven :-)

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
MS-DOOS schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 15:04:
[...]
Waarom denk je dat ARK niet voluit mee heeft kunnen doen met de rit omhoog afgelopen week?
Er zijn wel meer coins die in de rit omhoog niet veel hebben gedaan, maar het kan prima dat ze nog wel veel gaan doen. Je hebt bepaalde momenten waarbij de ene coin het heel goed doet en de rest achterblijft. Alleen dan later zie je dat een coin die is achtergebleven het juist goed gaat doen. Zo deed Bcash het bij de run omhoog van BTC extreem goed en het kan prima dat het de volgende keer ETH is. Zelfde verhaal voor munten die minder groot zijn. Ze gaan niet allemaal tegelijk :)

• radem205
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02-2022
Zijn er mensen bekend met Aelf (https://aelf.io/)? Ziet er op het eerste gezicht ambitieus en goed uit.

• deurmatje
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07-10 19:57
Swaha schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 14:36:
[...]

Toch blijft het altijd leuk om te zien hoeveel mensen nu weer snel in willen stappen terwijl we voor maanden in het rood hebben gestaan.

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 22:24

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
[...]

Het was een tijdje dat de meerwaarde van bitcoin was dat je er ETH mee kon kopen, en de meerwaarde van ETH was dat je er ICO's mee kon kopen. Dat zelfde zien we nu terug op binance met hun eigen coin.
Volledig nutteloos en kan gewoon gedaan worden met BTC of ETH. maarja daar wordt binance natuurlijk niet schatrijk van ;) En dat is wat mensen horen en lezen. En zolang dit soort praktijken als normaal worden bestempeld gaat het grote publiek zich er niet aan wagen.
Maar misschien nog wel belangrijker, waar je bij ongveer elke andere investering die je kan doen aandelen of zeggenschap krijgt is het in de crypto een soort donker gat waar je je poen in mikt, en je hoopt dat er ooit iets terug komt. dat principe is niet voor iedereen hoe hoog de fomo ook is.

• 68616c6c6f
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 01-02-2023

malawolar: https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/58497148

• Rrehorst
68616c6c6f schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 14:27:
Billing department and legal department zijn er inmiddels bijgehaald.
En is het gelukt??? :P

• twain4me

twain4me

radem205 schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 15:10:
Zijn er mensen bekend met Aelf (https://aelf.io/)? Ziet er op het eerste gezicht ambitieus en goed uit.
Ja ik heb een heel klein zakje rond de 11 cent gekocht het is nu net genoeg waard om een rondje van te betalen :P Het is zoon coin waarvan ik niet zou willen dat ik er nooit 1 van heb gehad.

• Malawolar
  • Laatst online: 23-01-2021
twain4me schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 15:16:
[...]

Het was een tijdje dat de meerwaarde van bitcoin was dat je er ETH mee kon kopen, en de meerwaarde van ETH was dat je er ICO's mee kon kopen. Dat zelfde zien we nu terug op binance met hun eigen coin.
Volledig nutteloos en kan gewoon gedaan worden met BTC of ETH. maarja daar wordt binance natuurlijk niet schatrijk van ;) En dat is wat mensen horen en lezen. En zolang dit soort praktijken als normaal worden bestempeld gaat het grote publiek zich er niet aan wagen.
Maar misschien nog wel belangrijker, waar je bij ongveer elke andere investering die je kan doen aandelen of zeggenschap krijgt is het in de crypto een soort donker gat waar je je poen in mikt, en je hoopt dat er ooit iets terug komt. dat principe is niet voor iedereen hoe hoog de fomo ook is.
De meerwaarde van Bitcoin is wat mensen er aan geven. BTC is in ieder geval eerlijker dan fiat, eerlijker dan banken, in elk opzicht een betere store of value dan goud en een begin van een betere wereld. Naast dat ik hoop dat ik er mijn welvaart mee vergroot, ben ik ook van mening dat de wereld beter af is met een algemene adoptie van (een op grote schaal) werkende Bitcoin.

• 68616c6c6f

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 01-12 19:47
Malawolar schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 15:25:
[...]

De meerwaarde van Bitcoin is wat mensen er aan geven. BTC is in ieder geval eerlijker dan fiat, eerlijker dan banken, in elk opzicht een betere store of value dan goud en een begin van een betere wereld. Naast dat ik hoop dat ik er mijn welvaart mee vergroot, ben ik ook van mening dat de wereld beter af is met een algemene adoptie van (een op grote schaal) werkende Bitcoin.
Alleen jammer dat het kraakt en hapert zodra de transacties en het volume toenemen. :+

• Malawolar
Klaas25 schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 15:31:
[...]

Alleen jammer dat het kraakt en hapert zodra de transacties en het volume toenemen. :+
Vandaar de nuance 'op grote schaal werkende'. Daar worden echter mooie stappen in gezet nu. Een bullrun echter is nog te dichtbij, het lightning network is nog niet optimaal. Alle fundamenten moeten eerst geoptimaliseerd worden willen alle anti-btc'ers de mond gesnoerd worden.

Feit is, een betere wereld begint wel degelijk bij Bitcoin, een nieuwe recessie zal dit proces echter ontzettend versnellen, er is nu namelijk een prachtig alternatief voor het eeuwige gegraai van de vermogende bankiers, waarin mensen daadwerkelijk zeggenschap hebben over hun eigen geld, en dat niet zomaar in waarde vermindert door beslissingen van een paar individuen, het zal alleen in waarde dalen als de hele mensheid dan beslist dat het in waarde moet dalen.

[ Voor 32% gewijzigd door Malawolar op 05-04-2019 15:35 ]

• 68616c6c6f
owh owh owh ik dacht even dat er een correctie kwam.

• A87
  • Niet online

A87

MS-DOOS schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 15:04:
[...]

Ik heb lang een hoop ARK gehad, zou ook wel weer willen instappen, maar is er short term gain te verwachten, of zit je er alleen voor de tech (lees: long term)?
FF een iets ander onderwerp dan je vraag maar toch.

Er zit een bitcoin core in het ARK team, die voorspelde dat de coin makkelijk op 20-200 kan staan dit jaar.
Ja, per coin.
En met de tech is niets mis trouwens. Ze proberen dingen die andere coins niet doen.

[ Voor 6% gewijzigd door A87 op 05-04-2019 15:39 ]

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-12 20:25
radem205 schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 15:10:
Ik krijg de kriebels van die video! :X

Soort van jaren 80 trailer (in a world... ) meets zondag met Lubach..

[ Voor 21% gewijzigd door Pelox op 05-04-2019 15:50 ]

Zero.

• Malawolar
A87 schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 15:38:
[...]

FF een iets ander onderwerp dan je vraag maar toch.

Er zit een bitcoin core in het ARK team, die voorspelde dat de coin makkelijk op 20-200 kan staan dit jaar.
Ja, per coin.
En met de tech is niets mis trouwens. Ze proberen dingen die andere coins niet doen.
Het mooie aan voorspellingen is dat ze niet altijd uitkomen. Wat een onzin ook.. Waarom zou ARK ineens keer 30 tot keer 250 moeten doen?

• A87
  • Niet online

A87

Malawolar schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 15:41:
[...]

Het mooie aan voorspellingen is dat ze niet altijd uitkomen. Wat een onzin ook.. Waarom zou ARK ineens keer 30 tot keer 250 moeten doen?
ARK stond al een keer op Top12, wat denk je wat er gebeurd als het weer zo gaat.

[ Voor 15% gewijzigd door A87 op 05-04-2019 15:43 ]

• Malawolar
A87 schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 15:42:
[...]

ARK stond al een keer op Top12, wat denk je wat er gebeurd als het weer zo gaat.
Ja? Ik geloof dat een Vertcoin ook ooit in de top 5 stond. Zegt toch helemaal niks.. Wat kan Ark wat andere projecten niet kunnen? Heeft Ark iets fenomenaals op de roadmap staan? Heeft Ark een bepaalde goodwill (zoals BTC en ETH)?

Voel je vrij om er in te investeren hoor. Maar stel jezelf ook even de vragen wat dit voor meerwaarde heeft ten opzichte van andere projecten. Bij de meeste dingen kun je dit nog wel verzinnen, zoals ZIL met scalability, ADA als een overall overkoepelend smart-contract project, BNB als nummer 1 exchange, IOTA met de tangle, BTC die als enige echt decentraal is etc etc. Wat heeft ARK wat voorstaande projecten niet hebben?

Verwijderd

Malawolar schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 15:47:
[...]

Ja? Ik geloof dat een Vertcoin ook ooit in de top 5 stond. Zegt toch helemaal niks.. Wat kan Ark wat andere projecten niet kunnen? Heeft Ark iets fenomenaals op de roadmap staan? Heeft Ark een bepaalde goodwill (zoals BTC en ETH)?

Voel je vrij om er in te investeren hoor. Maar stel jezelf ook even de vragen wat dit voor meerwaarde heeft ten opzichte van andere projecten. Bij de meeste dingen kun je dit nog wel verzinnen, zoals ZIL met scalability, ADA als een overall overkoepelend smart-contract project, BNB als nummer 1 exchange, IOTA met de tangle, BTC die als enige echt decentraal is etc etc. Wat heeft ARK wat voorstaande projecten niet hebben?
Vergeet NANO niet met hun... sheer awesomeness 8)

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 01-12 19:47
#OmiseGO wordt een nieuwe top 10 coin in de volgende run. You heard it here first.
This post is gonna age well 8)

• twain4me

twain4me

Malawolar schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 15:25:
[...]

BTC is een munt een bank is geen munt , de exchange of broker lijkt weer iets meer op een bank, en die blijken toch steeds niet in staat om "eerlijk" te handelen. en halen exact dezelfde truckjes uit als banken.
Je denkt toch niet dat elke broker netjes alleen coins heeft verkocht die ze daad werkelijk ook hadden?
of denk je echt dat het onmogelijk maken om een coin te versturen alleen een technisch mankementje is van de site? En daarnaast zijn exchanges toch regelmatig niet in staat jouw muntjes veilig te bewaren, het lijkt daarmee misschien wel weer op het wilde westen, toen jouw geld bij een bank in bewaring lag en billy the kid het kwam stelen.

BTC is op veel manieren eerlijker dan fiat daar ben ik het helemaal mee eens. maar als we dan kijken naar een aantal andere munten hoe eerlijk is de verdunning die ze te pas en te onpas zelf kunnen inrichten? en hoe eerlijk is het om miljoenen coins buiten de markt om te verkopen. Komen jij en ik tot een overeenkomst en kunnen dit buiten de exchange doen is daar niets raars aan, op het moment dat Ripple op die manier miljoenen XRP verhandeld is dat ergens wel raar. en is dus inmenging van een partij die je dan zou kunnen vergelijken met de centrale bank. En ja, door al die onzin komt crypto (met als boegbeeld BTC) in kwaad daglicht te staan. Het zou adoptie ten goede komen als morgen 99% van de shitcoins op de deathcoin list staan. maar zolang vage bedrijfjes enorme invloed kunnen hebben op de koers van hun eigen muntje, zie ik adoptie het niet veel meer worden dan nu, en daarmee ook geen verbetering boven fiat.

Dat neemt overgens niet weg dat je er prima geld mee kan verdienen, maar voor adoptie is vertrouwen nodig.
op het moment dat we dit weer vergelijken met een bank. de bank doet allerlij dingen om jouw zekerheid te geven. zo storten ze gestolen geld gewoon terug en blokeren ze verdacht gedrag en op het moment dat de bank ompleurt betalen alle andere banken de schade aan spaarders. wordt er van de exchange gestolen is het voor 100% je eigen probleem. 51% attack en schade? ook jouw probleem. Wil je adoptie, dan moet je daar iets aan doen.

• Chris.nl
  • Niet online
Doet

• nRealsus
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 30-10 10:20
Zijn er meer die wachten op Nash exchange? Heb zelf hoge verwachtingen van deze DEX m.b.t. de UI en snelheid. Blijft natuurlijk hopen op goed volume als het goed blijkt te werken.. meer info: https://nash.io/

• 68616c6c6f
Vandaag is bitcoin zo vaak boven en onder de 5k geweest die denkbeeldige barrière kan je inmiddels wegdenken. 5.5k when?

• A87
  • Niet online

A87

68616c6c6f schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 16:41:
Vandaag is bitcoin zo vaak boven en onder de 5k geweest die denkbeeldige barrière kan je inmiddels wegdenken. 5.5k when?
Schijnt nogal dat er veel wordt getraded op Fibonacci levels (op 4h)

• A87
  • Niet online

A87

Malawolar schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 15:47:
[...]

Wat heeft ARK wat voorstaande projecten niet hebben?
Deze vraag heb ik hier vaak beantwoord, geen zin een lange post te maken maar is regelmatig hier aan bod geweest.
ARK biedt wel degelijk meerwaarde. Er is dan ook niemand in dit forum die met argumenten kwam waarom Ark bijvoorbeeld een shitcoin zou zijn. En natuurlijk is het niet zeker wat de toekomstige waarde wordt. Zegt niets over de prijs, maar een shitcoin is het zeker niet.

[ Voor 24% gewijzigd door A87 op 05-04-2019 17:18 ]

• 68616c6c6f
Zijn er nog exchanges waarop je kan traden zonder dat je een ID-kaart moet laten zien? Kraken heb ik al, maar die zuigt.

• Pelox
68616c6c6f schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 17:16:
Zijn er nog exchanges waarop je kan traden zonder dat je een ID-kaart moet laten zien? Kraken heb ik al, maar die zuigt.
Heb zojuist mijn kraken account geüpgraded, ik ben klaar voor de bullrun! :7

Zero.

• 68616c6c6f
Pelox schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 17:23:
[...]

Heb zojuist mijn kraken account geüpgraded, ik ben klaar voor de bullrun! :7
Ik heb maar 1 keer getrade om kraken en direct was er een delay. Als je dus snel je winst wil krijgen lukt dat niet. Stond 10 minuten op untouched. :F

• A87
  • Niet online

A87

Wie weet hoe je Fibonacci in Binance aan kan zetten Ik krijgen het niet voor elkaar. Je klikt er op er gebeurd niets :S

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 21-12 14:54
Na maanden afwezigheid toch maar even een reactie weer van mij. :P

Vorige week vrijdag had ik gek genoeg het gevoel dat BTC weer redelijk zou gaan stijgen, dus ik alle ICX omgezet en gisteren stond dat op 30% winst. Over stom geluk gesproken. _O-

[ Voor 4% gewijzigd door Luca op 05-04-2019 17:32 ]

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 19-12 23:07
A87 schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 17:30:
Wie weet hoe je Fibonacci in Binance aan kan zetten Ik krijgen het niet voor elkaar. Je klikt er op er gebeurd niets :S
Dat kan toch in die advanced versie van Binance? Dus je klikt op Advanced, TradingView, klik dan op die Hooivork en dan op Fib Retracement klikken.

[ Voor 15% gewijzigd door Sahara op 05-04-2019 17:41 ]

• A87
  • Niet online

A87

Sahara schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 17:37:
[...]

Dat kan toch in die advanced versie van Binance? Dus je klikt op Advanced, TradingView, klik dan op die Hooivork en dan op Fib Retracement klikken.
is een bug normaal hoort er een lijn te komen wat nu niet gebeurd... Die lijn kan je dan aanklikken

[ Voor 4% gewijzigd door A87 op 05-04-2019 17:59 ]

• DaCoTa
68616c6c6f schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 17:16:
Wat zuigt eraan? En heb je trade.kraken.com al gevonden?

Verder: nee, er zijn geen betrouwbare exchanges meer zonder ID check.

[ Voor 5% gewijzigd door DaCoTa op 05-04-2019 19:15 ]

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 19-12 23:07
A87 schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 17:59:
[...]

is een bug normaal hoort er een lijn te komen wat nu niet gebeurd... Die lijn kan je dan aanklikken
In Chrome werkt ie bij mij wel. Probeer het met een andere browser. Je hebt wel de lower swing en de higher swing aangeklikt met die Fib Retracement tool?

Verwijderd

IOST doet gewoon even zijn eigen bullrun. Die blijft maar gaan. Ook weinig uitgelopen met de correctie van laatst.

• 68616c6c6f
Verwijderd schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 18:35:
IOST doet gewoon even zijn eigen bullrun. Die blijft maar gaan. Ook weinig uitgelopen met de correctie van laatst.
Stellar had ook amper een correctie maar doet het ook weer niet uitmuntend.

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Zat ik ook al naar te loeren afgelopen dagen. Elke keer denk ik, hey koop even een plukje, paar dagen later heb je wat meer BTC. Maar vanuit mijn trade verleden doet ik daar niet meer aan. Ga teveel kopen klootviolen. Maar inderdaad hij blijft heel relaxed omhoog gaan ja.

Rookworst zonder r is ook worst.

• 68616c6c6f
100 xml gekocht. :D

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
ggj87 schreef op donderdag 4 april 2019 @ 23:39:
[...]
@Taro Misschien is deze kaart op Tradingview wel leuk om bij te voegen, daar staat de complete koers van Bitcoin op:

https://www.tradingview.com/chart/DauOrZ05/

Kan af en toe best handig zijn, maar helaas kun je hier maar een beperkt aantal indicators gebruiken.
Die link is door anderen niet te bekijken, heb je ook een publieke versie?
Marthusiast schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 00:27:
[...]

@Taro , wat gaaf dat je dit voor ons doet, dankjewel!! En ik denk dat dit idd heel wat beginnersvragen beantwoordt..
Ik had alleen een suggestie in het stukje 'Welke cryptocurrency kan ik het beste gebruiken voor het versturen van bedragen tussen brokers en exchanges?': ADA en XLM zijn ook snel, die heb ik persoonlijk ook vaak gebruikt als ik snel mijn FIAT (inleg via Litebit) naar een exchange wilde verplaatsen.
Verder chapeau!!
ADA en XLM zijn beide ook snel, maar niet gratis om te versturen en hebben geen handelsparen op exchanges, daarom heb ik ze uit het lijstje gelaten.

Verder heb ik nog een aantal andere suggesties meegenomen en verwerkt.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• GeeMoney
  • Nu online
Alle ballen op BTC, wanneer gaat die stier nu eens lopen?

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
GeeMoney schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 19:07:
Alle ballen op BTC, wanneer gaat die stier nu eens lopen?
Als iedereen (een deel van) zijn geld in Bitcoin stopt ipv in alts...

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Marthusiast
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 15-06-2024
Nou! Gaat lekker @Chris.nl !

• Chris.nl
  • Niet online
Ja zojuist een platform gelanceerd waarmee developers IOST mainnet in (d)apps kunnen integreren zonder dat gebruikers zich druk hoeven te maken om details of merken dat ze de blockchain gebruiken. Tokens, stabiele coins, alles is mogelijk. Niet praten maar...

• Crypts
  • Laatst online: 20-02-2021
Even een side note, iost gaat er met wat pech bij Kucoin uitgeknikkerd worden. Volume daar is maar klein en of dat enig effect heeft weet ik niet maar met een mogelijk gedwongen delisting blijft het oppassen. ;)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• Pelox
Taro schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 19:08:
[...]

Als iedereen (een deel van) zijn geld in Bitcoin stopt ipv in alts...
Tijd voor een poll!

Poll: Hoeveel BTC heb je procentueel in je portfolio zitten?
Niks, noppes, nada
Tussen de 1 en de 5%
Tussen de 5 en de 10%
Tussen de 10 en 20%
Tussen de 20 en 40%
Tussen de 40 en 65%
Tussen de 75 en 95%
Mijn hele hebben en houden
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=401715&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Zero.

• Chris.nl
  • Niet online
Crypts schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 19:35:
[...]

Even een side note, iost gaat er met wat pech bij Kucoin uitgeknikkerd worden. Volume daar is maar klein en of dat enig effect heeft weet ik niet maar met een mogelijk gedwongen delisting blijft het oppassen. ;)
Kukion heeft de swap gedaan, net wat nieuwsberichten hierover achter de rug, en deelt investeerder Matrix. Ik denk dat er weinig aan het handje is.

• 68616c6c6f
Koop ik iets gaat ie ineens naar boven. Mooi zicht!

• Pelox
Oei.. nu al 9 11 man met 0% in btc.. die bullrun gaat nog even duren.. :F

[ Voor 6% gewijzigd door Pelox op 05-04-2019 20:15 ]

Zero.

Verwijderd

Pelox schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 20:02:
Oei.. nu al 9 man met 0% in btc.. die bullrun gaat nog even duren.. :F
Sorry er was geen optie tussen de 0 en 1 procent
Dan zat in ik daar in, dus 8 man met 0...
😀

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2019 20:05 ]

• 68616c6c6f
Wat voor vaag update heeft reddit nou weer...

• 68616c6c6f
https://www.reddit.com/r/...ulations_to_the_rstellar/ Als je een gratis stellar shirt wil... De kans is 1/5

Verwijderd

Oei.. nu al 9 man met 0% in btc.. die bullrun gaat nog even duren.. :F
Ik kan toch met trots vermelden dat ik ruim 18% Bitcoin in mijn PF heb. 8)

• Pelox
Verwijderd schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 20:11:
[...]

Ik kan toch met trots vermelden dat ik ruim 18% Bitcoin in mijn PF heb. 8)
Ik 7,5 vandaag de dag.. zat er eerst met 15% in maar iets omlaag getrokken voor een betere balans.

ps. ik zie bij meerdere coins een monster van loch ness formatie op de week grafiek! Dat kan maar 1 ding betekenen.. moon soon!

[ Voor 18% gewijzigd door Pelox op 05-04-2019 20:18 ]

Zero.

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-12 23:37
Oei.. nu al 9 11 man met 0% in btc.. die bullrun gaat nog even duren.. :F
Fiat staat wél klaar voor de retrace, daarna stap ik weer in O-)

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• nRealsus
Eigenlijk schandalig dat er veel mensen zijn met niks tot een minuscuul percentage aan BTC. Zit zelf ook tot over mn oren in Alts maar een goede pluk BTC in je PF is toch wel aan te raden.

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-12 23:37
nRealsus schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 20:24:
Eigenlijk schandalig dat er veel mensen zijn met niks tot een minuscuul percentage aan BTC. Zit zelf ook tot over mn oren in Alts maar een goede pluk BTC in je PF is toch wel aan te raden.
Schandalig omdat? Alts hebben gewoon veel meer groeipotentie toch?

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
ik heb zelf zo 25% BTC in mijn PF op het moment maar dat kan morgen weer anders zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door Slux op 05-04-2019 20:29 ]

• A87
  • Niet online

A87

En het volume is weer helemaal hardcore aan het zakken.
Ik zie op de 4h van bitcoin een divergence... met RSI 'redelijk laag. dus blijf in BTC nu...
Ik denk dat er een pump aan zit te komen... Als ik reckt ga jammer dan misgegokt :D.

Stop loss met 3%

[ Voor 69% gewijzigd door A87 op 05-04-2019 20:39 ]

Verwijderd

A87 schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 20:34:
En het volume is weer helemaal hardcore aan het zakken
Welk volume?

Verwijderd

nRealsus schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 20:24:
Inderdaad schandalig. Totaal geen respect voor de godmother van crypto. De matriarch... De grote oranje bol die de raket vol muntjes meesleept naar de maan, en beyond...

Tweakers onwaardig. Bah :r

:+

• A87
  • Niet online

A87

Verwijderd

Ik draag eigenlijk niets bij (sorry lieve mensen), maar ik ben wel al jaren een trouwe lurker, dus misschien geeft dat wat credits.
Ik kijk ook nu naar de poll over hoeveel van hun pf men in BTC heeft zitten, echter dat is voor het gros maar amper. Ik was benieuwd naar de mensen die hier en daar nog wel regelmatig wat traden, waar ze dan naartoe traden? Doen jullie dat naar tether?

Ik zal eens vertellen wat ik nu doe; Ik heb allerlei tactieken geprobeerd (actief en minder actief, met wisselend succes), maar nu kijk ik ongeveer dagelijks hoe alles er bij staat, en koop of verkoop ik gemiddeld eens in de paar dagen. Beetje swing traden eigenlijk. Dit doe ik altijd van en naar BTC, ook om het overzicht te houden en er niet al te veel tijd aan kwijt te hoeven zijn. Als ik ergens een gevoel bij heb, dan koop ik en zet ik meestal direct een verkoop order naar iets onder waar ik denk dat het vast heen zal gaan, met een alert daarbij. Liever wat vaker kleinere stappen, dan bij geluk een grote klapper (been there, tried that).
Deze tactiek heeft me (al zeg ik het zelf) zeker geen windeieren gelegd, en hier ben ik aan vast blijven houden als veruit de meest succesvolle, na andere tactieken met wisselend matig succes of ronduit falen.

Maar als jullie zo weinig in BTC blijken te zitten, zitten jullie dan vooral meteen in alts? Als ik het zo lees is dat het ook niet. Veelal tether misschien? Ik doe dat soms als ik toevallig veel terug ben gegaan in BTC na wat verkopen, en geen vertrouwen heb in stijging van BTC, maar het komt niet zo vaak voor dat ik toevallig veel in BTC zit.
Ik zit vooralsnog vooral in crypto om meer BTC te verzamelen, en wanneer dat een keer moont dan heb ik er dan in de echte wereld wel een keer profijt van. Duurt dat nog een paar jaar, mij om het even (want alleen met geld gokken wat je niet nodig bent). Maar waar blijven jullie met je middelen tussen het traden door, of gaat dat direct weer in een nieuwe prospect?

Voor de goede orde, dit is een serieuze vraag in de hoop wat te leren van mensen die er echt verstand van hebben, ondanks dat ik me zelf al even bezig houd met dit goedje. Ondanks dat het nu best wel oke gaat heb ik toch een beetje moeite mezelf al te kundig te noemen

• Timwap
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 27-08-2024
Nu een aantal dagen aan het lurken hier :-)

Ik ben zelf 1 van de mensen met 0% bitcoin in het PF, maar wel een grote wens er uiteindelijk toch een aantal in bezit te hebben.

Op het laagste punt in december ingestapt met LTC en nu een aantal ETH erbij, met een klein inkomen is het toch vaak het idee van een aantal hele coins te bezitten dat "prettiger" voelt dan 0,1 BTC(als voorbeeld)? Het heeft met zijn prijs voor mijzelf toch een bepaalde drempel.
Ben wel een totale leek op het gebied van de techniek erachter, maar daar zijn we in de weinige vrije uurtjes mee bezig :)

Ps. Heb er van genoten te zien hoe men hier er mee bezig is en ik leer elke zo veel posts weer wat bij 👍

• Pelox
Toch wel opvallend dat 2 tweakers alles op btc hebben zitten

Zero.

• A87
  • Niet online

A87

Timwap schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 20:37:
Nu een aantal dagen aan het lurken hier :-)
toch vaak het idee van een aantal hele coins te bezitten dat "prettiger" voelt dan 0,1 BTC(als voorbeeld)? Het
Koop BTC en wat andere dingen. Anyway er zijn goede projecten die ''nog niet af'' (en geen marketing) zijn die wellicht nog flink gaan groeien........ Ik ben in dit specifieke geval dan een voorstander van de ark...

[ Voor 4% gewijzigd door A87 op 05-04-2019 20:45 ]

• Crypts
Verwijderd schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 20:36:
[...]

Inderdaad schandalig. Totaal geen respect voor de godmother van crypto. De matriarch... De grote oranje bol die de raket vol muntjes meesleept naar de maan, en beyond...

Tweakers onwaardig. Bah :r

:+
Tsja... Het is een beetje als dat moment waarop je als ~25 jarige hengst erachter komt dat die milf van tegen de 40 die je alle kneepjes vanuit de kamasutra en ver daarbuiten heeft bijgebracht vanuit alle hoeken van de slaapkamer ernstig jong heeft aangebigd en een bloedmooie dochter van net 18 heeft die ook nog eens single, leergierig en vreselijk welwillend is. :+

De deur naar 'mams' knal je niet meteen helemaal dicht, die blijft op een heel klein kiertje maar ja... Eigenlijk wil je het liefst alles in die nieuwe 'liefde' steken. *;

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Verwijderd

Wouw. Diepgaand.. erg diepgaand 😀😀

• Kruitdamp
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 20-12 12:19
Crypts schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 20:45:
[...]

Tsja... Het is een beetje als dat moment waarop je als ~25 jarige hengst erachter komt dat die milf van tegen de 40 die je alle kneepjes vanuit de kamasutra en ver daarbuiten heeft bijgebracht vanuit alle hoeken van de slaapkamer ernstig jong heeft aangebigd en een bloedmooie dochter van net 18 heeft die ook nog eens single, leergierig en vreselijk welwillend is. :+

De deur naar 'mams' knal je niet meteen helemaal dicht, die blijft op een heel klein kiertje maar ja... Eigenlijk wil je het liefst alles in die nieuwe 'liefde' steken. *;
Perfect verwoord _/-\o_

Verwijderd

[...]

Over welke coin gaat dit nu? :?

Ik wil er ook in namelijk.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@Verwijderd Ik handel altijd in USDT pairs, want, als ik uitstap ga ik uit van een algehele daling en dan wil ik ook niet in Bitcoin of ETH zitten.

Om aan mijn OCD te voldoen heb ik altijd mooie ronde aantallen alts en de rest steek ik in Bitcoin. Soms trade ik 50x op een dag, soms 3x in de week. Je kunt kapot gaan aan de fee's, dus ook erg belangrijk om richting te kiezen en daarin te blijven geloven.

Door in alts te zitten verhoog ik de fiat waarde sneller dan met alleen Bitcoin, maar mijn doel is nooit om meer Bitcoin te vergaren, mijn doel is altijd om meer fiat te vergaren. Je kunt immers op ieder moment met fiat Bitcoin kopen, maar, als Bitcoin in waarde daalt en je zit op dat moment in fiat, dan kan je daarna ook weer meer Bitcoin terugkopen zoals gisteren.

• Pelox
Taro schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 20:52:
@Verwijderd Ik handel altijd in USDT pairs, want, als ik uitstap ga ik uit van een algehele daling en dan wil ik ook niet in Bitcoin of ETH zitten.

Om aan mijn OCD te voldoen heb ik altijd mooie ronde aantallen alts en de rest steek ik in Bitcoin. Soms trade ik 50x op een dag, soms 3x in de week. Je kunt kapot gaan aan de fee's, dus ook erg belangrijk om richting te kiezen en daarin te blijven geloven.

Door in alts te zitten verhoog ik de fiat waarde sneller dan met alleen Bitcoin, maar mijn doel is nooit om meer Bitcoin te vergaren, mijn doel is altijd om meer fiat te vergaren. Je kunt immers op ieder moment met fiat Bitcoin kopen, maar, als Bitcoin in waarde daalt en je zit op dat moment in fiat, dan kan je daarna ook weer meer Bitcoin terugkopen zoals gisteren.
Idem.. alleen bij mij is het zo erg dat ik moeilijk kan verkopen omdat ik bepaalde afgeronde aantallen niet kwijt wil.. mijn pf ziet er zo mooi uit op dit moment! Haha

Zelfs de percentages zijn bijna allemaal kloppend.. 8)7

Gaat trouwens veel verder dan crypto.. plantjes in de tuin altijd mooie even getallen, radio in de auto altijd met stapjes van 2. Dus volume op 4, 6, 8 ,10 etc. Geld op mijn rekening.. altijd afgerond op 250.. etc.. je snapt hem.

[ Voor 8% gewijzigd door Pelox op 05-04-2019 21:02 ]

Zero.

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-12 14:27
[...]

Tsja... Het is een beetje als dat moment waarop je als ~25 jarige hengst erachter komt dat die milf van tegen de 40 die je alle kneepjes vanuit de kamasutra en ver daarbuiten heeft bijgebracht vanuit alle hoeken van de slaapkamer
Ik heb toch wel n voorkeur voor n milf met ervaring hoor

Ik lul ook zomaar wat

• nRealsus
Stokstaart schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 20:29:
[...]

Schandalig omdat? Alts hebben gewoon veel meer groeipotentie toch?
Alts hebben over het algemeen een hoger groeipotentieel, eens. Al weten wij natuurlijk nu nog niet waar BTC ooit heen zal gaan (100k+?), wel weten we allemaal dat BTC niet zomaar van de radar verdwijnt. Zelf heb ik ong. 25% BTC in m'n PF om het toch enigzins ''stabieler'' te houden (BTC waarde). BTC is namelijk de enige coin in mijn portfolio die jaar op jaar toch weer hogere low heeft weten te bereiken. BTC is en blijft voorlopig koning van de crypto's.

Daarnaast konden mijn ALTs het tempo van de BTC rally niet bijbenen, dan ben ik blij dat 25% van mn PF flink groeit, waarna mn ALTs hopelijk de BTC waarde weten vast te houden.

Anyway profiteer van BTC en ALT groei spurts.

Verwijderd

Pelox schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 20:55:
[...]

Idem.. alleen bij mij is het zo erg dat ik moeilijk kan verkopen omdat ik bepaalde afgeronde aantallen niet kwijt wil.. mijn pf ziet er zo mooi uit op dit moment! Haha

Zelfs de percentages zijn bijna allemaal kloppend.. 8)7

Gaat trouwens veel verder dan crypto.. plantjes in de tuin altijd mooie even getallen, radio in de auto altijd met stapjes van 2. Dus volume op 4, 6, 8 ,10 etc. Geld op mijn rekening.. altijd afgerond op 250.. etc.. je snapt hem.
Moed indrinken voor het tanken dus.

Verwijderd

Taro schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 20:52:

Dank! Ik heb daar dus ook over zitten twijfelen, en mijn gedachte was dat de afweging eigenlijk is of je anticipeert of stijging of daling. In de bearmarket van afgelopen jaar is dat eigenlijk wel duidelijk, maar toch. Terug in BTC pak je een evt stijging zoals afgelopen week mee (en evt daling ook), terug in tether ben je verzekerd tegen daling, maar val je ook deels buiten de boot met evt stijging.
Los daarvan, wat meer denken in fiat (want dat is in het dagelijks leven meer relevant) is ook een goed argument...

• 68616c6c6f
Bitcoin blijft haken lumens gaan naar boven. Wat zou er gebeuren als bitcoin nu moon gaat...

• Crypts
Leuk om te lezen dat er toch twee mensen zijn met redelijk extreme OCD... Sluit wel aan bij het handelen en exacte 'werk' wat nodig is om dit succesvol te kunnen doen. :)

ADD hier dus de chaos van daytraden appelleert perfect aan het snel moeten denken, rekenen en beslissen.

Misschien 'moet' je wel iets 'mankeren' om je succesvol met crypto's bezig te kunnen houden? :+

• Pelox
Ik ben alleen nog niet succesvol.. :+

Zero.

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-11 11:41
Taro schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 18:48:
[...]

Die link is door anderen niet te bekijken, heb je ook een publieke versie?

[...]

ADA en XLM zijn beide ook snel, maar niet gratis om te versturen en hebben geen handelsparen op exchanges, daarom heb ik ze uit het lijstje gelaten.

Verder heb ik nog een aantal andere suggesties meegenomen en verwerkt.
https://www.tradingview.com/symbols/BLX/

• Crypts
Pelox schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 21:15:
Ik ben alleen nog niet succesvol.. :+
Iets minder bezig houden met even getallen, je gaf het antwoord al voordat je antwoord gaf op de stelling. :+

• 68616c6c6f
Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/befcc8f13992f3b1b74b100217d6c640.png

Domme vraag, dit betekent toch dat m'n lumens automatisch verkocht worden op $0.2?

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@68616c6c6f Klopt!

• DaCoTa
68616c6c6f schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 21:29:
[Afbeelding]

Domme vraag, dit betekent toch dat m'n lumens automatisch verkocht worden op $0.2?
Als iemand ze wil hebben voor die prijs en een kooporder voor $0.2 inzet, dan worden ze verkocht. Mits alle andere orders op $0.2 die voor jou staan ook eerst gevuld zijn. Dat heet Price/Time Priority matching.

$0.2 is trouwens wel erg ver vanaf de huidige prijs van $0.129, er zit momenteel voor ongeveer $600k aan orders tussen voordat je aan de beurt bent.

[ Voor 23% gewijzigd door DaCoTa op 05-04-2019 21:39 ]

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Een rond bedrag is meestal helemaal niet handig. Bij 1000 dollar zou kiezen voor 996 oid, niet 1000 dollar rond.

Edit: Neem bijvoorbeeld BNB, die heeft 20 dollar exact aangetikt en toen omlaag naar 18.5. Sta je achter in de rij wordt er niet verkocht en zakt de boel gelijk in.

[ Voor 42% gewijzigd door PilatuS op 05-04-2019 21:47 ]

• 68616c6c6f
PilatuS schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 21:45:
Een rond bedrag is meestal helemaal niet handig. Bij 1000 dollar zou kiezen voor 996 oid, niet 1000 dollar rond.
ahh, omdat ronde getallen weerstand bieden zeker?

Pagina: 1 ... 113 ... 156 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!