[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 111 ... 156 Laatste
Acties:
  • 437.463 views

• Thaam
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 19-12 08:47
Slux schreef op donderdag 4 april 2019 @ 19:33:
[...]

Dat was toen al een keer geprobeerd maar is niks geworden, de echte kenners op een paar na zijn inmiddels ook weg.

Dit topic kan ook leuk zijn maar soms irriteer ik mij wel aan om alleen maar moon en lambo zonder enige inhoudt te lezen, dat is er een beetje ingeslopen toen de topics afsplitste, het slowchat topic werd het rebelse anti crypto handels topic waar zulke nutteloze posts direct werden verwijderd.

Nou was het ook wel zo dat het crypto topic toen de tijd wel heel serieus was en daar miste ik soms ook wel een geintje, het is van het ene uiterste naar het andere uiterste gegaan, jammer dat er niet is tussen in zat.
When moon? }:O

Zonder dollen. Ik weet wat je bedoelt. Ik ben een echt F1 liefhebber. En hoe leuk ik het ook vind dat Max Verstappen in de F1 zit hoe meer van dat voetbaltuig "denken" er verstand van te hebben. Forums waar vroeger veel over de techniek van F1 werd gesproken is er bijna niet. Helaas maar je kan er niet veel aan doen. Op zich is er niets mis mee dat je er geen verstand van hebt, maar je kan als noob veel leren van de pro's. Zelfs op hoog niveau.

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Ik ga vandaag voor het eerst in 1.5 jaar tijd niet alle pagina's teruglezen. Maar is dit al langsgekomen?

Verwijderd schreef op donderdag 4 april 2019 @ 19:36:
[...]

1 van de mooiste dagen van mijn leven was dat.
Dat ik daar alleen zat? Of dat ik hier kwam buurten? :)

[ Voor 39% gewijzigd door Taro op 04-04-2019 19:37 ]

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

Verwijderd

Slux schreef op donderdag 4 april 2019 @ 19:33:
[...]

Dat was toen al een keer geprobeerd maar is niks geworden, de echte kenners op een paar na zijn inmiddels ook weg.

Dit topic kan ook leuk zijn maar soms irriteer ik mij wel aan om alleen maar moon en lambo zonder enige inhoudt te lezen, dat is er een beetje ingeslopen toen de topics afsplitste, het slowchat topic werd het rebelse anti crypto handels topic waar zulke nutteloze posts direct werden verwijderd.

Nou was het ook wel zo dat het crypto topic toen de tijd wel heel serieus was en daar miste ik soms ook wel een geintje, het is van het ene uiterste naar het andere uiterste gegaan, jammer dat er niet is tussen in zat.
Ik mis ook wel een beetje de kwalitatieve posts, ze sneeuwen hier ook snel onder. Wellicht wederom stof tot nadenken. Een beter milieu begint bij jezelf, er mag soms van mijnkl kant wel iets meer nuance in de posts hier.

Verder is de markt ook wel knetter idioot, dus dat past dan wel weer goed.

Verwijderd

Taro schreef op donderdag 4 april 2019 @ 19:37:
Ik ga vandaag voor het eerst in 1.5 jaar tijd niet alle pagina's teruglezen. Maar is dit al langsgekomen?

[Twitter]

[...]

Dat ik daar alleen zat? Of dat ik hier kwam buurten? :)
Dat jij hier kwam buurten natuurlijk (y)

Toen zagen wij hoe het ook kon ;)

Er is meer tussen hodl en lambo.

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 4 april 2019 @ 19:40:
[...]

Ik mis ook wel een beetje de kwalitatieve posts, ze sneeuwen hier ook snel onder. Wellicht wederom stof tot nadenken. Een beter milieu begint bij jezelf, er mag soms van mijnkl kant wel iets meer nuance in de posts hier.

Verder is de markt ook wel knetter idioot, dus dat past dan wel weer goed.
Ik kan jouw posts altijd wel waarderen ;) het is meer when moon of lambo posts.
Misschien een idee om een kleine disclaimer neer te zetten in de op dat posts met alleen moon of andere onzinnige one liners niet gewaardeerd worden.
Maja dat is alleen mijn menig andere zitten hier alleen om moon en lambo posts te lezen ipv posts met iets meer inhoud dan wel serieus of niet serieus.
Daarom zal het wel het slowchat topic heten. ;)

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10:46

ScreamGT

joejoe

Ik ga weer terug naar mijn hoekje. Was gezellig, tot de volgende bull 'run'!

Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:54
Vannacht of morgenochtend met de BTC toch naar $4400 ~ $4600?

[ Voor 16% gewijzigd door Jumpman op 04-04-2019 19:50 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Malawolar
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23-01-2021
Het handelstopic was inderdaad een verademing, echter bloedde die na de bullmarket snel dood. Jammer, maar wellicht een idee om met de wat serieuzere tweakers daar weer te beginnen, het heeft mij destijds geen windeieren gelegd de tips van sommigen.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Jumpman schreef op donderdag 4 april 2019 @ 19:49:
Vannacht of morgenochtend met de BTC toch naar $4400 ~ $4600?
Ja prima, ik zit vanaf 5142 USDT in fiat, kelder maar lekker door.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Malawolar
  • Laatst online: 23-01-2021
Hopen dat die daar de komende tijd nog blijft, ik krijg over twee weken loon, en dat gaat 100% in BTC

• Slux
  • Niet online
Dat coinbase doet erg raar de laatste tijd, ik probeer nog wat coins te verkopen en dan krijg ik de melding dat ik alleen maar orders met minder van 100 stuks mag verkopen :?

Iemand een idee wat ik verkeerd doe ?

• 68616c6c6f
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 01-02-2023
Taro schreef op donderdag 4 april 2019 @ 19:52:
[...]

Te laat Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/v8gsq2ynv7q21.jpg?width=640&crop=smart&auto=webp&s=4f492f73d49208b09651440e146a277a579e4e9e

malawolar: https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/58497148

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Lijkt meer op een duikpak :w

• 68616c6c6f
Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/iwahai9fb8q21.jpg?width=640&crop=smart&auto=webp&s=0309d94525046b8d5ad3500c8664651a0bf3c79e Deze is ook mooi. Toevallig een toets over romantiek morgen. :D

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Bouncen rond 4750 USDT? Ik stel denk ik iets erboven een voorzichtig buy ordertje in.

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 19-12 23:07
Taro schreef op donderdag 4 april 2019 @ 19:52:
[...]

Hopelijk weet die man van 100 miljoen dollar na de buy BTC knop te hebben gevonden, ook de SELL BTC knop te vinden :9. Wat een mooie en lange rode kaars krijg je dan 8).

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 11-12 20:38

raq

Verwijderd schreef op donderdag 4 april 2019 @ 19:08:
[...]

Ik heb al 17 jaar zijn beurs :P

[Afbeelding]

Altijd mooi in de supermarkt.
Of bij de voetbal, ik heb 'm ook :)
Ik: Hey Vincent, wil je m'n portemonnee even uit de tas halen?
Vincent: Welke is van jou?

THE ONE THAT SAYS "BAD MOTHERFUCKER!"

De tijd leert of het tij keert

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Zo niveauloos is dit topic toch ook niet? Naar mijn idee worden alle noemenswaardige gebeurtenissen in het crypto wereldje wel besproken hier. Daarnaast heb je nog hier een daar een TA'er die zijn visie deelt.

De moon & lambo praat hoort gewoon bij dit wereldje. Heerlijke meme die bij elke jezus candle omhoog gewoon weer uit de kast wordt gehaald. Moet kunnen naar mijn idee. Die heerlijke euforie.

Als we een serieus topic zouden hebben krijg je net zo'n dooie boel als dat [handels] topic. Daar zit ik persoonlijk niet op te wachten.

Maar ieder zijn kijk natuurlijk. Vindt zelf de afwisseling tussen serieuze berichten en koetjes en kalfjes talk wel prima eerlijk gezegd. :9B

• Rrehorst
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 31-10-2022
Hoe laag zullen we gaan met BTC??😅

[ Voor 18% gewijzigd door Rrehorst op 04-04-2019 20:16 ]

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-12 20:25
Rrehorst schreef op donderdag 4 april 2019 @ 20:15:
Ik hoop en verwacht boven de 4700

Zero.

• Sahara
Dat hangt er vanaf hoeveel stop losses getriggered worden deze keer, longsqueeze in the making? BCHABC mag wel tenminste 30% vanaf. Als BTC de 4760 USDT breekt dan gaat er nog wel heel wat meer vanaf.

• Slux
  • Niet online
Tominatie schreef op donderdag 4 april 2019 @ 20:14:
Zo niveauloos is dit topic toch ook niet? Naar mijn idee worden alle noemenswaardige gebeurtenissen in het crypto wereldje wel besproken hier. Daarnaast heb je nog hier een daar een TA'er die zijn visie deelt.

De moon & lambo praat hoort gewoon bij dit wereldje. Heerlijke meme die bij elke jezus candle omhoog gewoon weer uit de kast wordt gehaald. Moet kunnen naar mijn idee. Die heerlijke euforie.

Als we een serieus topic zouden hebben krijg je net zo'n dooie boel als dat [handels] topic. Daar zit ik persoonlijk niet op te wachten.

Maar ieder zijn kijk natuurlijk. Vindt zelf de afwisseling tussen serieuze berichten en koetjes en kalfjes talk wel prima eerlijk gezegd. :9B
Klopt ik zit ook niet te wachten op een heel serieus topic maar je kan het ook overdrijven door alleen maar een post te plaatsen met alleen when moon of lambo iets meer inhoud zou wel prettig zijn maar dat is mijn idee ;)
Neem als voorbeeld @Verwijderd daar komt niet zo vaak iets echt serieus uit (Sorry Jaap ik hoop dat je weet wat ik bedoel ;) ) maar het is wel vermakelijk om te lezen dan alleen het woordje moon.

• Tominatie
  • Niet online
De 4.8k houdt vooralsnog (coinbase/kraken/bitstamp) etc.... Dat is voor mij ook wel een belangrijk punt, al verkoop ik sowieso niet. Gewoon lekker stug door holden, dit zijn nog steeds prijzen waar ik alleen denk aan het bijkopen van Bitcoin en zeker niet aan verkopen.

Als ie breekt kan het zowaar behoorlijk verder dumpen denk ik. Maargoed.

• Pelox
Tominatie schreef op donderdag 4 april 2019 @ 20:22:
[...]

De 4.8k houdt vooralsnog (coinbase/kraken/bitstamp) etc.... Dat is voor mij ook wel een belangrijk punt, al verkoop ik sowieso niet. Gewoon lekker stug door holden, dit zijn nog steeds prijzen waar ik alleen denk aan het bijkopen van Bitcoin en zeker niet aan verkopen.

Als ie breekt kan het zowaar behoorlijk verder dumpen denk ik. Maargoed.
Ik heb nog steeds 50% van mijn ada verkocht (10% van mijn pf) de rest staat al maanden in de hodl en dat blijft daar ook. Zakken we heel ver dan koop ik mooi weer bij.

Zero.

• Tominatie
  • Niet online
Pelox schreef op donderdag 4 april 2019 @ 20:24:
[...]

Ik heb nog steeds 50% van mijn ada verkocht (10% van mijn pf) de rest staat al maanden in de hodl en dat blijft daar ook. Zakken we heel ver dan koop ik mooi weer bij.
Exactly! :)

Dat kopen en verkopen in de kleine ranges laat ik aan de pro's over. Daar ga ik me écht niet aan wagen. Kost denk ik in de long run alleen maar geld.

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 01-12 19:47
Waarom zouden ze afgelopen dinsdag ochtend op de reguliere markt hebben gekocht ipv. OTC?

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-12 09:16

oNo

Hier ook.
Dat gepruts om te scalpen kost me tijd en levert mij in the end niets tot weinig op.

Maar het HODLen voor deze trader die 4,5 maanden bezig is wordt het wel zwaar op de proef gesteld hoor :(

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-12 16:16
Tominatie schreef op donderdag 4 april 2019 @ 20:14:

Nee, het topic is zeker niet nivoloos, maar als er een persoon een post maakt over een pak hagelslag aan je mond zetten, dan weet ik niet wat die persoon hier te zoeken heeft.

Het hoeft wat mij betreft zeker niet serieus, daar is het slowchat voor, maar dat is nog geen vrijbrief voor complete onzin.

Alleen moon en lambo roepen voegt vaak ook niet veel toe, maar gaat iig over het onderwerp en dan weet je dat er beweging in de markt zit en het is een goede sentimentmeter.

[/rant]

Terug on-topic...
Klaas25 schreef op donderdag 4 april 2019 @ 20:30:
Waarom zouden ze afgelopen dinsdag ochtend op de reguliere markt hebben gekocht ipv. OTC?
Dat is een goede vraag, het zou een nieuwe partij kunnen zijn, hoewel je dat soort grote bedragen niet zomaar klaar kan hebben staan op een aantal beurzen. Het lijkt me een bewuste actie om de koers te laten bewegen, met de manier om de koop-orders op meerdere beurzen tegelijk uit te laten voeren. Als je de goedkoopste prijs wil, dan is OTC of over een periode uitsmeren beter uitpakken.
oNo schreef op donderdag 4 april 2019 @ 20:31:
Hier ook.
Dat gepruts om te scalpen kost me tijd en levert mij in the end niets tot weinig op.

Maar het HODLen voor deze trader die 4,5 maanden bezig is wordt het wel zwaar op de proef gesteld hoor :(
Scalpen kan je alleen doen als je je trades kunt baby-sitten. Zo te lezen lukt je dat niet altijd ivm werk of andere dingen (slaap :-) ), dan is scalpen alleen maar risicovol omdat je met een misser de winst van een boel trades kunt verliezen.

[ Voor 12% gewijzigd door DaCoTa op 04-04-2019 20:36 ]

• Pelox
Hier ook.

Ik denk dat het vanaf nu alleen maar moeilijker gaat worden voor je :)

Als je inmiddels dik verlies hebt boeit het je vele malen minder kan ik je vertellen ;)

Zero.

• oNo

oNo

Pelox schreef op donderdag 4 april 2019 @ 20:33:
[...]
Ik denk dat het vanaf nu alleen maar moeilijker gaat worden voor je :)

Als je inmiddels dik verlies hebt boeit het je vele malen minder kan ik je vertellen ;)
Ik heb niets te klagen hoor, ik weet dat het hier op het forum veel erger is. Maar van 160% naar 142% in een dag voel ik wel.

Om even een voorbeeld van het HODLen te geven. M'n eerste aankoop als noob was 24.8 LTC voor 20.08 EUR per stuk :9~ Dat is al bijna die 42% en m'n inleg is een stuk meer. Dan heb je als trader geen talent :+

• Tominatie
  • Niet online
Ik doe alleen een trade wanneer ik iets groots verwacht. Bijv. 't $6000 level van een tijdje geleden, daar waren we echt maandenlang heen en weer aan het bewegen. Iedereen had zijn focus op dat level.dus wist je gewoon dat er iets groots zou gebeuren bij het doorbreken ervan. Daar kan je dan op anticiperen door een SL. Dan bescherm je je kapitaal en kan je ook nog eens een hele hoop extra Bitcoin aanschaffen (in dit geval) 8)7

Maar die kleine bewegingen zijn naar m'n mening gewoon zonde om te traden. Stel nou dat je laatst op 4k had verkocht voor 'n kleine scalp en daardoor compleet de boot hebt gemist. Doodzonde. Mij niet gezien.

Ik ben iemand die niet alleen hoopt maar zelfs verwacht dat Bitcoin de $100.000 of hoger gaat halen. ;)

Ik blijf de komende jaren gewoon elke maand kopen.

• lauraz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07-03-2023
In 2018 probeerde ik geverifieerd te worden op kraken en coinbase.
Ze wilden me niet. Echt niet. Dus ik gaf het op.
Deze week lukte het bij beiden.
Eindelijk.

BAT mag naar de maan, want ik keek op coinbase filmpjes en beantwoorde vragen en nu ben ik de gelukkige eigenaar van 36nogwat BAT. *O*

Nu wacht ik op de uitnodiging voor de 50$ stellar :)

• oNo

oNo

Dat moet ik ook gaan doen. Af en toe analyseren en de belangrijke momenten in de gaten houden. Ik heb m'n vrije tijd minder besteed aan fietsen. Nou is door het traden m'n PF minder goed en m'n FTP is zelfs aardig gedaald (50W) :+

FTP: https://wattcycling.nl/wat-kan-je-met-ftp/

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Fuck zooi weer joh.. vandaag braq dus in bed gelegen....... had veel eerder in USDT kunnen gaan verdomme nog aan toe

Bitcoin door 4850 support ! (4h) dus te risky! kan zo inkakken naar 4730... En dan komen de mensen weer shorten etc...

[ Voor 33% gewijzigd door A87 op 04-04-2019 21:06 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• Sahara
lauraz schreef op donderdag 4 april 2019 @ 21:00:
In 2018 probeerde ik geverifieerd te worden op kraken en coinbase.
Ze wilden me niet. Echt niet. Dus ik gaf het op.
Deze week lukte het bij beiden.
Eindelijk.

BAT mag naar de maan, want ik keek op coinbase filmpjes en beantwoorde vragen en nu ben ik de gelukkige eigenaar van 36nogwat BAT. *O*

Nu wacht ik op de uitnodiging voor de 50$ stellar :)
Gefeliciteerd!

Ik vraag mij bij Coinbase Pro echter nu wel af wat daar precies de toegevoegde waarde van is, zeker nadat zij voor het trade gedeelte nu zowel taker als maker fees hanteren. Enige voordeel van Coinbase is dan hun fiat in- en uitgang dan. Voorheen was één van de twee trading fees gratis, maar nu niet meer.

• 68616c6c6f

• lauraz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07-03-2023
Sahara schreef op donderdag 4 april 2019 @ 21:07:
[...]

Gefeliciteerd!

Ik vraag mij bij Coinbase echter nu wel af wat daar precies de toegevoegde waarde van is, zeker nadat zij voor het trade gedeelte nu zowel taker als maker fees hanteren. Enige voordeel van Coinbase is dan hun fiat in- en uitgang dan. Voorheen was één van de twee trading fees gratis, maar nu niet meer.
Dank! :-)
Ik wil er ook niet traden, maar idd de mogelijkheid van fiat benutten. Voor als BTC straks een ton is.

• Slux
  • Niet online
[...]

Gefeliciteerd!

Ik vraag mij bij Coinbase Pro echter nu wel af wat daar precies de toegevoegde waarde van is, zeker nadat zij voor het trade gedeelte nu zowel taker als maker fees hanteren. Enige voordeel van Coinbase is dan hun fiat in- en uitgang dan. Voorheen was één van de twee trading fees gratis, maar nu niet meer.
En je mag geen orders met meer dan 100 coins in 1x verkopen :(

Volgens mij zijn die fees nog wel lager dan gemiddeld ?

• A87
  • Niet online

A87

Er gaat weer een run komen, iedereen op binance zit in USDT zo te zien..
Alles loopt leeg

[ Voor 11% gewijzigd door A87 op 04-04-2019 21:22 ]

• DaCoTa
[...]
Gefeliciteerd!

Heb je de nieuwe voorwaarden van Coinbase gezien:
  • Terms that apply where you grant API access to your Coinbase account to another entity
  • Clarifications on your rights to refunds where there is unauthorised activity on your account
  • More detail on miner’s fees
  • Wording confirming the ownership position for crypto in your Coinbase wallet
  • Terms relating to access and availability of Coinbase services
Die eerste krijg je echt een warm gevoel van.

Naast Kraken heb ik Bitstamp als mijn backup fiat on- en offramp, hoewel ik die al een tijdje niet meer gebruikt heb daarvoor dus geen idee of dat nog werkt.

• Klaas25
Fuck Coinbase. Ik heb Kraken en Bitstamp. Direct met fiat eruut!!!

• Slux
  • Niet online
Klaas25 schreef op donderdag 4 april 2019 @ 21:25:
Fuck Coinbase. Ik heb Kraken en Bitstamp. Direct met fiat eruut!!!
Kan toch ook gewoon nog met coinbase ?

Edit ik ben blijkbaar de enigste die geen orders van meer van 100+ coins mag traden op coinbase ??

[ Voor 18% gewijzigd door Slux op 04-04-2019 21:32 ]

• Klaas25
Slux schreef op donderdag 4 april 2019 @ 21:30:
[...]

Kan toch ook gewoon nog met coinbase ?
Ja maar was daar laatst niet een shady artikel over? Ze hadden iets gedaan ofzo. Kan niet meer herrineren. Negatief verleden in ieder geval. En ik wil me persoonlijke gegevens ook weer niet teveel uploaden. Maar misschien had ik dan helemaal nie aan crypto exchanges moeten beginnen in eerste plek :')

• Sahara
DaCoTa schreef op donderdag 4 april 2019 @ 21:23:
[...]

Heb je de nieuwe voorwaarden van Coinbase gezien:
  • Terms that apply where you grant API access to your Coinbase account to another entity
  • Clarifications on your rights to refunds where there is unauthorised activity on your account
  • More detail on miner’s fees
  • Wording confirming the ownership position for crypto in your Coinbase wallet
  • Terms relating to access and availability of Coinbase services
Die eerste krijg je echt een warm gevoel van.

Naast Kraken heb ik Bitstamp als mijn backup fiat on- en offramp, hoewel ik die al een tijdje niet meer gebruikt heb daarvoor dus geen idee of dat nog werkt.
API's gebruik ik sowieso niet, maar hoewel ik wel een geverifieerd account bij Coinbase heb, heb ik naar aanleiding van soortgelijke posts op Reddit het idee dat als er iets fout gaat met een storting van/naar Coinbase, zij niet of moeilijk bereikbaar zijn, of niet reageren. Dat is bij Kraken toch beter geregeld heb ik het idee, bij de verificatie had ik tenminste iemand die gewoon normaal antwoord op vragen bij een ticket gaf. Hoewel ik voornamelijk BL3P gebruik als een duurdere storting mogelijkheid, zou ik eerder een storting doen naar Kraken dan naar Coinbase.

Misschien is een account aanmaken bij Bitstamp ook geen slecht idee, alleen was de wachttijd voor verificatie in december 2017 meer dan 1 maand ofzo. Daardoor heb ik dat niet meer geprobeerd.

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-12 23:37
Hier ook.

Probeer eens instappen op de top en vervolgens holden tot de volgende top.. 4,5 maand geleden betekent dus ongeveer het meest ideale moment om in te stappen. :-(

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• Tominatie
  • Niet online
Heb zo'n donkerbruin vermoeden dat de 4.8k het niet gaat houden helaas.

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Interview met Steve Paterson van december 2018 over de BSV/BCH hash war en "the big picture" stuff.

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

• Klaas25
Op 7 dagen heeft btc +20% gedaan en de alts nu stuk minder. Normaal is dat andersom :p

Toch raar. We hebben allemaal gezien hoe 1 rijk iemand opeens mega wil inkopen en dat het zo kan omdraaien. Er is dus zeker intresse en vraag. En toch durft iedereen nu te verkopen.

[ Voor 51% gewijzigd door Klaas25 op 04-04-2019 22:13 ]

• DaCoTa
Sahara schreef op donderdag 4 april 2019 @ 21:33:
[...]

API's gebruik ik sowieso niet, maar hoewel ik wel een geverifieerd account bij Coinbase heb, heb ik naar aanleiding van soortgelijke posts op Reddit het idee dat als er iets fout gaat met een storting van/naar Coinbase, zij niet of moeilijk bereikbaar zijn, of niet reageren. Dat is bij Kraken toch beter geregeld heb ik het idee, bij de verificatie had ik tenminste iemand die gewoon normaal antwoord op vragen bij een ticket gaf. Hoewel ik voornamelijk BL3P gebruik als een duurdere storting mogelijkheid, zou ik eerder een storting doen naar Kraken dan naar Coinbase.

Misschien is een account aanmaken bij Bitstamp ook geen slecht idee, alleen was de wachttijd voor verificatie in december 2017 meer dan 1 maand ofzo. Daardoor heb ik dat niet meer geprobeerd.
Nee, het is andersom:
Terms that apply where you grant API access to your Coinbase account to another entity
Dat betekend dat je toestemming geeft aan andere partijen om de informatie van jouw Coinbase account geautomatiseerd te mogen inzien. Oftewel, ze kunnen zien als je een grote partij DOGE of iets anders stort en wellicht ook wat voor orders je plaatst.

Customer support van Kraken is in mijn ervaring ook goed. Heb ze nooit nodig gehad voor stortingen of overmakingen, maar wel voor andere zaken en ik kon altijd redelijk makkelijk met een echt mens in contact komen.
Stokstaart schreef op donderdag 4 april 2019 @ 22:03:
[...]
Probeer eens instappen op de top en vervolgens holden tot de volgende top.. 4,5 maand geleden betekent dus ongeveer het meest ideale moment om in te stappen. :-(
Ik ben in November 2013 ingestapt op €620 euro, het heeft toen 3 jaar geduurd tot hij daar weer overheen ging. Ik verwacht niet dat het nu weer 3 jaar gaat duren.

[ Voor 13% gewijzigd door DaCoTa op 04-04-2019 22:19 ]

• AlterMann
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-12 23:39
You win some, you lose some. De winst van m'n 25x long ben ik weer kwijt, de boel zakte iets meer door dan gedacht. Jammer maar helaas :)

• Pelox

Zero.

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-11 22:08

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Naja bij die afbeelding van @Tominatie zou ik eigenlijk alleen maar willen zeggen: Mooi dat de candle iig groen is tot nu toe :)

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Verwijderd

Zo. Stop-losses aan en lekker slapen. Op naar een groene morgen!

• Petje72
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21-12 22:34
misschien naast coinmarketcap ook een paar andere noemen zoals: https://coinlib.io en https://messari.io

• DaCoTa
Petje72 schreef op donderdag 4 april 2019 @ 22:57:
misschien naast coinmarketcap ook een paar andere noemen zoals: https://coinlib.io en https://messari.io
CMC is uit, naast ^ is er ook nog openmarketcap.com en coinpaprika.com.

[ Voor 11% gewijzigd door DaCoTa op 04-04-2019 22:59 ]

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-12 23:37
Misschien nog even aangeven dat je bij litebit direct kan kopen zonder eerst geld te hoeven storten (in mijn ogen de snelste manier van instappen).

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• 68616c6c6f
Tip: blockchain woordenboek!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-11 22:08

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

keep up the good work @Taro !

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Thx allemaal, een en ander toegevoegd.

• Jumpman
Op http://bl3p.eu kan je ook met iDeal direct Cryptocurrency kopen en verhandelen.

[ Voor 15% gewijzigd door Jumpman op 04-04-2019 23:26 ]

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:31
Jumpman schreef op donderdag 4 april 2019 @ 23:25:
Op http://bl3p.eu kan je ook met iDeal direct Cryptocurrency kopen en verhandelen.
Voor de mensen die het niet weten; dat is de Exchange van Bitonic.
Net als GDAX de Exchange is van Coinbase, al heet deze nu Coinbase PRO.

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-11 11:41
Tominatie schreef op donderdag 4 april 2019 @ 22:07:
Heb zo'n donkerbruin vermoeden dat de 4.8k het niet gaat houden helaas.
Mooie bounce nu.

@Taro Misschien is deze kaart op Tradingview wel leuk om bij te voegen, daar staat de complete koers van Bitcoin op:

https://www.tradingview.com/chart/DauOrZ05/

Kan af en toe best handig zijn, maar helaas kun je hier maar een beperkt aantal indicators gebruiken.

[ Voor 40% gewijzigd door ggj87 op 04-04-2019 23:41 ]

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Deze sites gebruiken we als we realtime afkortingen zitten te schreeuwen.
https://bitcointicker.co/
https://bitcoinwisdom.com/markets/bitfinex/btcusd

[ Voor 6% gewijzigd door Chris.nl op 04-04-2019 23:42 ]

Marstek Venus E v3 | v145 | NoM

Verwijderd

@Taro goed bezig! Ik beloof dat ik er morgen ook nog even een fisse blik op werp.

Zo maken we het topic vast bullrun proof d:)b

• Jumpman
Zo weer lage buy orders gezet voor de nacht.

• Oepsje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15-12 12:28
https://www.bitladon.com/ ook goed om direct crypto's te kopen

• 68616c6c6f
inb4 5.5k om 3 uur in de nacht.

• Marthusiast
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 15-06-2024
Taro schreef op donderdag 4 april 2019 @ 23:14:
Thx allemaal, een en ander toegevoegd.
@Taro , wat gaaf dat je dit voor ons doet, dankjewel!! En ik denk dat dit idd heel wat beginnersvragen beantwoordt..
Ik had alleen een suggestie in het stukje 'Welke cryptocurrency kan ik het beste gebruiken voor het versturen van bedragen tussen brokers en exchanges?': ADA en XLM zijn ook snel, die heb ik persoonlijk ook vaak gebruikt als ik snel mijn FIAT (inleg via Litebit) naar een exchange wilde verplaatsen.
Verder chapeau!!

• 68616c6c6f
Ben benieuwd waar de buyorders voor europeanen vannacht staan? Als die behaalt worden gaat het nog leuk worden.

• Marthusiast
Is dat in hexadecimaal ook? ;) ;)

• 68616c6c6f

• Marthusiast
Ah ok! Laten we het hopen ;-)

• 68616c6c6f
4.9k ;w

• 68616c6c6f
Aziaten worden wakker op een lage bitcoin. Wat kan dat gaan betekenen?

• Marthusiast
Tja, als je ervan uitgaat dat het 'echte' Aziatische geld niet 24/7 meekijkt maar ook af en toe slaapt zou je verwachten dat ze de 'dip' kopen en dat we omhoog gaan..
Maarja, ik denk niet dat dat de meest realistische manier is om naar impulsen te kijken..
Willen we echt bewegen is er toch vaak wel zo'n actie als afgelopen dinsdagmorgen nodig denk ik zo.. Ik schat in dat de cryptomarkt na 2018 nog met een hoop imagoschade kampt (over de hele wereld). Dus Henk en Ingrid (maar dan hun Chinese equivalent) zullen dat niet anders ervaren hebben..
Dus samenvattend: geen idee!

• 68616c6c6f
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/uk2u5r5ytbq21.jpg

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
Kom op mannen, er is nog helemaal niks aan de hand. Kijk eens wat voor stijging we gehad hebben! Ik verwacht dat we echt nog wel lager gaan dan 4.900usd, denk dat dat alleen maar gezond is. Even gas terug nemen, en dan weer een poging omhoog met wat volume?

• 68616c6c6f
Swaha schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 00:53:
Kom op mannen, er is nog helemaal niks aan de hand. Kijk eens wat voor stijging we gehad hebben! Ik verwacht dat we echt nog wel lager gaan dan 4.900usd, denk dat dat alleen maar gezond is. Even gas terug nemen, en dan weer een poging omhoog met wat volume?
Ik denk het niet, Al dagen bounced die terug met minimum van 4.8k. Nu doet bitcoin ook al een beetje slapjes. Kan alleen maar een uistekende pump worden!

• Marthusiast
100% eens @Swaha !

@68616c6c6f , tja.. zoals de door jou aangehaalde tweet al suggereert: de Aziaten zijn vooral op zoek naar 'hoe kom ik aan BTC' en de Amerikanen zijn al massaal uitgestapt, dus die zoeken op 'wie heeft BTC nu weer gemanipuleerd'.. Misschien.. Ofzo..

• 68616c6c6f
NB: met slapjes bedoel ik dat er geen spikes zijn. Gaat casually naar boven en weer terug.

• Marthusiast
Vond die spike van dinsdagmorgen wel een beste anders haha.. Nee hoor, ik hoor wat je zegt, idd het gaat niet loodrecht omhoog of naar beneden op het moment.. Klopt!

• 68616c6c6f
Groene kaarsjes <3

maar goed, tijd om te slapen. ;w

[ Voor 50% gewijzigd door 68616c6c6f op 05-04-2019 01:04 ]

• Marthusiast
Tot nu toe van die kaarsjes die op de verjaardagstaarten staan.. heeeele kleintjes.. En sommige rood en op zijn kop.. *O* Moon soon! *O*

Terusten 'Hallo'!

EDIT: kan je me wel een duimpje geven, maar ik dan? Moet ik dan de hele nacht maar wakker liggen? Pfff.. ;-)

[ Voor 33% gewijzigd door Marthusiast op 05-04-2019 01:07 ]

• twain4me
  • Laatst online: 10:42

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
je bent heus niet alleen , er is altijd nog een mafkees wakker :P

• Marthusiast
Gelukkig hebben we mafkezen in deze thread @twain4me ! Sommigen vinden dat maar niks, maar dan zorgen ze eerst maar dat ze genoeg karma hebben om 'ons' er uit te filteren in deze thread. Haha.. Heb je een goede nacht? Koersen kijken? Of kapot na al dat geweld deze week?

EDIT: btw mafkees en wakker.. klinkt wat paradoxaal.. :+

[ Voor 10% gewijzigd door Marthusiast op 05-04-2019 01:13 ]

• 68616c6c6f
Ik: wil slapen
Prijs: nee

• twain4me

twain4me

Marthusiast schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 01:12:
Gelukkig hebben we mafkezen in deze thread @twain4me ! Sommigen vinden dat maar niks, maar dan zorgen ze eerst maar dat ze genoeg karma hebben om 'ons' er uit te filteren in deze thread. Haha.. Heb je een goede nacht? Koersen kijken? Of kapot na al dat geweld deze week?
Ik was afgelopen nacht ziek, ik heb daarom een gat in de dag geslapen en nu dus wakker.
Ik ben eigenlijk aan het proberen mijn huis kleiner te maken (of in iedergeval op papier) :P
De beoogde WTW unit komt vermogen tekort :'( Ik moet dus eigenlijk kiezen tussen een 2e unit of iets weg krijtstrepen. En nu doe ik dit wel vaker voor andere mensen, maar dit keer zijn het mijn eigen centjes en is het mijn eigen huis en dan is keuzes maken ineens moeilijk :+

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
twain4me schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 01:09:
je bent heus niet alleen , er is altijd nog een mafkees wakker :P
Niet waar. Oh, wacht.. :P

• Marthusiast
Beterschap man, hoop dat je je iig wat beter voelt dan afgelopen nacht dan!
Auw ja snap ik qua WTW, is een 2e unit zo duur dan? Ofzo? Zit helemAAl niet in die techniek!

• twain4me

twain4me

Marthusiast schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 01:23:
Beterschap man, hoop dat je je iig wat beter voelt dan afgelopen nacht dan!
Auw ja snap ik qua WTW, is een 2e unit zo duur dan? Ofzo? Zit helemAAl niet in die techniek!
Kan je leuke andere dingen voor doen :D (vlugge schatting 2,5k verschil in materiaal)

Met wegkrijtstrepen bedoel ik in de berekening een ruimte kleiner opnemen dan hij eigenlijk is, hierdoor kan ik wel voldoen, al is dat wel een beetje tegen mijn principes. Zo worden bijna alle nieuwbouw zolders ook in de berekening meegenomen.

• Marthusiast
Ah okay.. je bent dus bekend met manipulatie.. ;-)

• RaptorXS
  • Laatst online: 13-03-2022
Kunnen we het nu weer over crypto's hebben hier of is dat al teveel gevraagd 8)7

• Marthusiast
Ja hoor, roept u maar!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Sorry ben schor... Mag ik het ook tekenen?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/I2kFozwnGhyztiFa7zdrIuQ6/full.gif

Marstek Venus E v3 | v145 | NoM

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Ik zie bijna een bart als we verder zakken.

Weg

• PilatuS
  • Niet online
New Yorker schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 02:56:
Ik zie bijna een bart als we verder zakken.
Ook een inverse head and shoulders als we niet boven de 5k kunnen komen :)

Dan zijn er nog wel meer opties gelukkig om verder te komen. Een retrace naar 4600 is helemaal niet gek en vanuit daar verder omhoog. We zullen wel echt ergens support moeten vinden en verder omhoog komen wil dit de bullrun worden. Als we naar de 4200 gaan en die support het niet gaat houden is einde verhaal. Voorlopig zie ik het nog als het bewijs voor een nieuwe bullrun. Iemand pumpt de boel met 20k BTC boven de 4.2k uit met wat mooie fomo, maar echt doorzetten is er nog niet bij. Sinds de correctie vanuit de top alweer een volledige dag sideways. Van een echte bullrun en fomo mag je toch meer verwachten.

Ben benieuwd naar de komende tijd, dat sowieso :)

[ Voor 20% gewijzigd door PilatuS op 05-04-2019 03:04 ]

• A87
  • Niet online

A87

Thank god dat dit enkel een gezonde correctie was op de markt.. was al bang dat bitcoin weer 20% omlaag zou rammen ofso door een paar gekken...

• PilatuS
  • Niet online
A87 schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 03:14:
Thank god dat dit enkel een gezonde correctie was op de markt.. was al bang dat bitcoin weer 20% omlaag zou rammen ofso door een paar gekken...
Helaas is dat laatste ook prima mogelijk. Als je er met 20k kopen 1k USD bij kan rammen is andersom ook mogelijk. Ligt er maar net aan wat er gedaan gaat worden met die gekochte 20k BTC. Holden voor de bullmarket ? Nog meer kopen en nog verder omhoog ? Of dumpen terwijl er wat dikke shorts openstaan ? Het kan allemaal helaas en wij zijn overgeleverd aan de whales.

• A87
  • Niet online

A87

De markt is nog zo piepklein kun je nagaan als we hier allemaal zitten als ouwe lullen over 20 jaar.
Van die boys van 20 die dan leren te traden in het jaar 2039 die net zijn geboren...

[ Voor 30% gewijzigd door A87 op 05-04-2019 03:27 ]

Pagina: 1 ... 111 ... 156 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!