When moon?Slux schreef op donderdag 4 april 2019 @ 19:33:
[...]
Dat was toen al een keer geprobeerd maar is niks geworden, de echte kenners op een paar na zijn inmiddels ook weg.
Dit topic kan ook leuk zijn maar soms irriteer ik mij wel aan om alleen maar moon en lambo zonder enige inhoudt te lezen, dat is er een beetje ingeslopen toen de topics afsplitste, het slowchat topic werd het rebelse anti crypto handels topic waar zulke nutteloze posts direct werden verwijderd.
Nou was het ook wel zo dat het crypto topic toen de tijd wel heel serieus was en daar miste ik soms ook wel een geintje, het is van het ene uiterste naar het andere uiterste gegaan, jammer dat er niet is tussen in zat.
Zonder dollen. Ik weet wat je bedoelt. Ik ben een echt F1 liefhebber. En hoe leuk ik het ook vind dat Max Verstappen in de F1 zit hoe meer van dat voetbaltuig "denken" er verstand van te hebben. Forums waar vroeger veel over de techniek van F1 werd gesproken is er bijna niet. Helaas maar je kan er niet veel aan doen. Op zich is er niets mis mee dat je er geen verstand van hebt, maar je kan als noob veel leren van de pro's. Zelfs op hoog niveau.
Deze is ook mooi. Toevallig een toets over romantiek morgen.