Mensen, het is nog wel een cryptotopic, ga anders in Het Grote Kleine Mededelingentopic - deel 389 neuzelen.
FTFYNew Yorker schreef op donderdag 4 april 2019 @ 15:55:
[...]
Gewoon ouderwets met je handen wassen. je vrouw laten wassen
Beetje kinderachtig om na 2 off topic posts dit meteen neer te zetten. Gebeurd zo vaak... Houdt het juist leuk toch?DaCoTa schreef op donderdag 4 april 2019 @ 15:59:
Mensen, het is nog wel een cryptotopic, ga anders in Het Grote Kleine Mededelingentopic - deel 389 neuzelen.
Daarnaast heb ik ook geen toegang tot dat forum..
[ Voor 6% gewijzigd door Rrehorst op 04-04-2019 16:01 ]
DaCoTa schreef op donderdag 4 april 2019 @ 15:59:
(interne identificatie: forum::get_forumdata::forum_not_allowed)
malawolar: https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/58497148
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
Het was geen actie van mij, maar een "suggestie" richting jou om 25% op ADA te kunnen halen
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Verwijderd
Ik kan daar ook niet inDaCoTa schreef op donderdag 4 april 2019 @ 15:59:
Maar point taken!
Moontalk en lamboblabla incoming
Zegt inhoudelijk niets.68616c6c6f schreef op donderdag 4 april 2019 @ 15:22:
Hoe schatten jullie de reputatie in van een ico die in de eerste fase $200k heeft? Of zegt dat niets?
Marstek Venus E v3 | v145 | NoM
Verwijderd
Mijn alts krijgen er flink van langs vandaag... Eigenlijk heeft die hele Bitcoin moon pump me helemaal niet zoveel gebracht, afgezien van wat procentuele winst in fiat waarde. Bitcoin waarde -10%
Ik hoop op een sideways Bitcoin zomer met een florerend alt seizoen.
Blijft bij mij gelukkig redelijk stabiel / licht omhoog. NEO doet het onverwachts goed.Verwijderd schreef op donderdag 4 april 2019 @ 16:14:
Mijn alts krijgen er flink van langs vandaag... Eigenlijk heeft die hele Bitcoin moon pump me helemaal niet zoveel gebracht, afgezien van wat procentuele winst in fiat waarde. Bitcoin waarde -10%
Ik hoop op BTC > 800K, liefst nog voor het weekend!Verwijderd schreef op donderdag 4 april 2019 @ 16:14:
Vorige week huis gekocht, helemaal geen zin in hypotheek-poespas
Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat
Als BTC 800K haalt dit weekend, is de hele wereld op zn kop.Maestro schreef op donderdag 4 april 2019 @ 16:16:
[...]
Ik hoop op BTC > 800K, liefst nog voor het weekend!
Vorige week huis gekocht, helemaal geen zin in hypotheek-poespas![]()
Verwijderd
Bitcoin 800k vind ik dan ook wel weer primaMaestro schreef op donderdag 4 april 2019 @ 16:16:
[...]
Ik hoop op BTC > 800K, liefst nog voor het weekend!
Vorige week huis gekocht, helemaal geen zin in hypotheek-poespas![]()
Dan trekt het plukje Bitcoin in mijn PF mijn complete investering x30 ofzo, dus kan daarmee leven
New Yorker schreef op donderdag 4 april 2019 @ 16:20:
800k is iets voor 2020.
Kunnen we allemaal zien hoe hij z'n eigen snikkel op eet!
Gaat ie niet doen. Dat weet hij en zijn vrouw...Rrehorst schreef op donderdag 4 april 2019 @ 16:24:
[...]
Ben 95% VET sinds ruim een jaar, gaat prima.Verwijderd schreef op donderdag 4 april 2019 @ 16:14:
Al had ik begin januari 2018 moeten verkopen natuurlijk
Stop de LTC maar in je Hodl potje en zoals altijd bij jou.... heb geduldTominatie schreef op donderdag 4 april 2019 @ 01:55:
Noem het dom, onverantwoord, complete gekte maar ik heb zojuist een sloot aan Litecoin gekocht op €75.50. Maar echt een heleboel. Daarnaast heb ik Tezos gehaald waarvan ik geen idee heb wat het is. Het maakt niet uit. Moon
Bitcoin wordt de nieuwe economische wereldorder; aldus een animatie video op youtube.
[ Voor 4% gewijzigd door 68616c6c6f op 04-04-2019 16:46 ]
Wat betekent dat je niet meer met geld kan sjoemelen, mooi toch.68616c6c6f schreef op donderdag 4 april 2019 @ 16:46:
Bitcoin wordt de nieuwe economische wereldorder; aldus een animatie video op youtube.
Zeg maar doei tegen belasting.Malawolar schreef op donderdag 4 april 2019 @ 16:50:
[...]
Wat betekent dat je niet meer met geld kan sjoemelen, mooi toch.
Leg even uit svp, voor de duidelijkheid.
Er kan beslag gelegd worden op je bankrekening, maar niet als je een crypto wallet hebt. Of zie ik dat verkeerd?
Volgens de documentaire op Netflix heeft hij die niet nodigRrehorst schreef op donderdag 4 april 2019 @ 16:24:
[...]
Welke documentaire?ggj87 schreef op donderdag 4 april 2019 @ 16:57:
[...]
Volgens de documentaire op Netflix heeft hij die niet nodig
Weg
Verwijderd
Ja dat zie je verkeerd.68616c6c6f schreef op donderdag 4 april 2019 @ 16:56:
[...]
Er kan beslag gelegd worden op je bankrekening, maar niet als je een crypto wallet hebt. Of zie ik dat verkeerd?
owhja okay, bedankt voor het verhelderen!
Alles valt of staat met je private key. Als je die bijv uit je hoofd weet en nergens op papier hebt staan zit je veilig. Totdat je m vergeet.68616c6c6f schreef op donderdag 4 april 2019 @ 16:56:
[...]
Je stelling heb je ook niet onderbouwd. En ach, onder de 30K of 60K heb je geen problemen met vermogensbelasting op je aangifte.68616c6c6f schreef op donderdag 4 april 2019 @ 17:18:
[...]
Ik betaal dat soort belasting, die hier in NL. zeer laag is, met plezier!
Hoe meer hoe beter
- Taro
- Niet online
De lucht loopt er gelukkig weer even uit
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Omdat ik er vanuit ging dat het logisch was. Het enige wat ze kunnen is je martelen. Hoe willen ze anders toegang krijgen tot jouw cryptovermogen?RaptorXS schreef op donderdag 4 april 2019 @ 17:28:
[...]
Je stelling heb je ook niet onderbouwd. En ach, onder de 30K of 60K heb je geen problemen met vermogensbelasting op je aangifte.
Ik betaal dat soort belasting, die hier in NL. zeer laag is, met plezier!
Hoe meer hoe beter
Ja, die van mij bestaat uit 26 woorden.Dacuuu schreef op donderdag 4 april 2019 @ 17:27:
[...]
Alles valt of staat met je private key. Als je die bijv uit je hoofd weet en nergens op papier hebt staan zit je veilig. Totdat je m vergeet.
[ Voor 23% gewijzigd door 68616c6c6f op 04-04-2019 17:30 ]
-dubbel-
[ Voor 97% gewijzigd door 68616c6c6f op 04-04-2019 17:30 ]
- Taro
- Niet online
De medewerkers en CEO van een gecentraliseerde cryptocurrency kunnen gewoon bij je coins hoor. Daarom kan je ook beter voor bijv. Bitcoin dan XRP gaan.68616c6c6f schreef op donderdag 4 april 2019 @ 17:29:
[...]
Omdat ik er vanuit ging dat het logisch was. Het enige wat ze kunnen is je martelen. Hoe willen ze anders toegang krijgen tot jouw cryptovermogen?
* Taro gooit wat olie op het vuur.
Nu snap ik de referentie van de meme die ik eerder vandaag hier postte.Taro schreef op donderdag 4 april 2019 @ 17:31:
[...]
De medewerkers en CEO van een gecentraliseerde cryptocurrency kunnen gewoon bij je coins hoor. Daarom kan je ook beter voor bijv. Bitcoin dan XRP gaan.
Je weet dat crypto je wereldbeeld heeft vervormd als je Aandeel Tesla keldert op Wall Street na tegenvallende leveringen leest en vervolgens in het artikel ziet dat het een daling van maar 8.2% betreft
Via de bank, verdachte tranacties als het om grotere bedragen gaat.68616c6c6f schreef op donderdag 4 april 2019 @ 17:29:
[...]
Omdat ik er vanuit ging dat het logisch was. Het enige wat ze kunnen is je martelen. Hoe willen ze anders toegang krijgen tot jouw cryptovermogen?
Wat heb je aan je cryptovermogen als je het niet kan omzetten in cash?
Als je de Lambo aanbetaald ben je echt wel verdacht
Wat nou als je het niet hoeft om te zetten.RaptorXS schreef op donderdag 4 april 2019 @ 17:33:
[...]
Via de bank, verdachte tranacties als het om grotere bedragen gaat.
Wat heb je aan je cryptovermogen als je het niet kan omzetten in cash?
Als je de Lambo aanbetaald ben je echt wel verdacht
Xrp is niet te blokkeren Frans.Taro schreef op donderdag 4 april 2019 @ 17:31:
[...]
De medewerkers en CEO van een gecentraliseerde cryptocurrency kunnen gewoon bij je coins hoor. Daarom kan je ook beter voor bijv. Bitcoin dan XRP gaan.
Verwijderd
Graag gedaan.... Weet je vragen stellen is niet zo erg.68616c6c6f schreef op donderdag 4 april 2019 @ 17:18:
[...]
Maar sinds gisteren ben je constant aan het vragen.
Niet 1 of 2 vragen per uur. Een stuk of 20 per uur.
Ik ben niet de eerste die jou de opmerking google het eens geeft.
Of is je google stuk....
En als je even had gegoogled, dan had je gezien dat ze bijna op alles beslag kunnen en mogen leggen,. De key is in dit geval weten ze dat je crypto muntjes in je bezit had/hebt.
Verwijderd schreef op donderdag 4 april 2019 @ 17:41:
[...]
Graag gedaan.... Weet je vragen stellen is niet zo erg.
Maar sinds gisteren ben je constant aan het vragen.
Niet 1 of 2 vragen per uur. Een stuk of 20 per uur.
Ik ben niet de eerste die jou de opmerking google het eens geeft.
Of is je google stuk....
En als je even had gegoogled, dan had je gezien dat ze bijna op alles beslag kunnen en mogen leggen,. De key is in dit geval weten ze dat je crypto muntjes in je bezit had/hebt.
Verwijderd
Lekker doorvragen. Dat houdt ons ook weer scherp en jeugdig.
Hoe werkt een blockchain eigenlijk?
Vind deze persoonlijk de beste uitleg. Niet kort, maar geeft alles wel goed aanVerwijderd schreef op donderdag 4 april 2019 @ 17:47:
YouTube: Ever wonder how Bitcoin (and other cryptocurrencies) actually work?
Edit: Geeft trouwens ook goed aan hoe enorm geniaal het is. Zonder dat je iemand hoeft te vertrouwen, zoals een bank of persoon, iets met waarde kunnen verzenden.
[ Voor 18% gewijzigd door PilatuS op 04-04-2019 17:50 ]
Verwijderd schreef op donderdag 4 april 2019 @ 17:47:
Uit het etiquette: Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst. --> daar valt het gebruik van Google onder.
En FYI ook kun je de search bar boven in gebruiken, want bijna alles wat jij zou kunnen vragen is vermoedelijk al eerder over gepost in dit of in het ander cryptocurrency slowchat topic deel #1-#6. Als je het desondanks niet kan vinden, zijn velen bereid om je te helpen denk ik
In de modbreak in de op:Sahara schreef op donderdag 4 april 2019 @ 17:49:
[...]
Uit het etiquette: Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst. --> daar valt het gebruik van Google onder.
En FYI ook kun je de search bar boven in gebruiken, want bijna alles wat jij zou kunnen vragen is vermoedelijk al eerder over gepost in dit of in het ander cryptocurrency slowchat topic deel #1-#6. Als je het desondanks niet kan vinden, zijn velen bereid om je te helpen denk ik.
Hoe wil je dat ik dat opzoek dan. Als ik bijvoorbeeld wil zoeken wat dump betekent zijn 99999/1000000 resultaten geen uitleg.Dat was blijkbaar wat lastig door sommigen in het vorige deel, en de sfeer werd wat grimmig. Accepteer dat sommigen een andere mening hebben, en dat er mensen met verschillende niveaus van kennis aanwezig zijn.
[ Voor 7% gewijzigd door 68616c6c6f op 04-04-2019 17:52 ]
Verwijderd
Ik heb van mijn 5000? posts serieus maar 3 of 4 inhoudelijke berichten gedaan. Hoe ik aan die badges kom is mij een raadsel.
Ik krijg nog net Litecoin op Binance met het zweet in mn handen.
Ha nou Ripple kan niet bij mijn xrpees hoor. Never. XRP is afgelopen week nog meer gedecentralizerend geworden. (Correct ABN?) XRP is de meest decentralised asset van allemaaaaaaal!!😮
Hij is gewoon aan het trollen hier.Sahara schreef op donderdag 4 april 2019 @ 17:49:
[...]
En FYI ook kun je de search bar boven in gebruiken, want bijna alles wat jij zou kunnen vragen is vermoedelijk al eerder over gepost in dit of in het ander cryptocurrency slowchat topic deel #1-#6. Als je het desondanks niet kan vinden, zijn velen bereid om je te helpen denk ik.
Vertel meer over deze hidden gemKlaas25 schreef op donderdag 4 april 2019 @ 17:51:
Ha nou Ripple kan niet bij mijn xrpees hoor. Never. XRP is afgelopen week nog meer gedecentralizerend geworden. (Correct ABN?) XRP is de meest decentralised asset van allemaaaaaaal!!😮
Niks is hidden van deze gem.😛 Google eend xrp fudbingo 😆
Ik herinner dat iemand een user blokkeer script had voor FireFox? Enig idee waar ik die kan downloaden? @Taro heb jij misschien info daarover?
Toch best knap. Nog geen 48 uur in dit topic en iedereen is er al helemaal klaar meeSahara schreef op donderdag 4 april 2019 @ 17:58:
[...]
Ik herinner dat iemand een user blokkeer script had voor FireFox? Enig idee waar ik die kan downloaden? @Taro heb jij misschien info daarover?
code:
1
2
3
4
5
6
| .message[data-owner-id="182977"]{
display:none
}
.message[data-owner-id="192015"]{
} |
Tja ik dacht in het begin nog geef hem een kans maar dat was een slecht idee, zonde van mijn tijd geweest.PilatuS schreef op donderdag 4 april 2019 @ 17:59:
[...]
Toch best knap. Nog geen 48 uur in dit topic en iedereen is er al helemaal klaar mee
Ik vond je idee met usdt al zo gedurfd...Verwijderd schreef op donderdag 4 april 2019 @ 17:51:
Ik krijg nog net Litecoin op Binance met het zweet in mn handen.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Hoezo ben ik aan het trollen als ik m'n eigen punten verdedig. Wel makkelijk om iemand zo te beschuldigen. Jullie hadden het net over een etiquette hè? Nou dan haal ik die er ook even bij.
Naast het feit dat ik zomaar beschuldigd wordt, wordt er ook hypocriet gedaan.Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
Tis wat he op zo'n forum68616c6c6f schreef op donderdag 4 april 2019 @ 18:07:
Hoezo ben ik aan het trollen als ik m'n eigen punten verdedig. Wel makkelijk om iemand zo te beschuldigen. Jullie hadden het net over een etiquette hè? Nou dan haal ik die er ook even bij.
[...]
Naast het feit dat ik zomaar beschuldigd wordt, wordt er ook hypocriet gedaan.
Ik vroeg me al af waarom er zo weinig mensen hier zijn met mijn niveau van kennis. Blijkbaar worden ze allemaal geweerd.
Kijk eens kritisch naar je eigen posts van de afgelopen 48 uur en welke reacties je daar op hebt gehad. Vergelijk dan ook de eerste reacties van iedereen hier eens met die 24 uur later. Blijkbaar denken een hoop mensen hier er hetzelfde over waarbij je je kan afvragen of iedereen hier fout zit of dat je zelf misschien wat fout doet.68616c6c6f schreef op donderdag 4 april 2019 @ 18:07:
[...]
Naast het feit dat ik zomaar beschuldigd wordt, wordt er ook hypocriet gedaan.
- Taro
- Niet online
Heb daarvoor alleen een Chrome plug-in gemaakt.Sahara schreef op donderdag 4 april 2019 @ 17:58:
[...]
Skankhunt42 is terug hoor, deze kan in het rijtje Dartfreak en A87. Geld trekt ook autisten aan blijkbaar.
Wat is er mis met autisten? Wat zijn dit voor achterlijke reacties, laat iedereen gewoon in zijn/haar waarden.Malawolar schreef op donderdag 4 april 2019 @ 18:19:
Skankhunt42 is terug hoor, deze kan in het rijtje Dartfreak en A87. Geld trekt ook autisten aan blijkbaar.
We zijn hier om over crypto te praten, niet elkaar te beoordelen of te ‘pesten’.
Je hoeft toch niet te reageren op iets wat je niet wilt, laat het..
[ Voor 32% gewijzigd door green-tea op 04-04-2019 18:22 ]
Ik voel mij nu ook wel aangesproeken als autist zijndeMalawolar schreef op donderdag 4 april 2019 @ 18:19:
Damn gast....68616c6c6f schreef op donderdag 4 april 2019 @ 18:11:
Ik vroeg me al af waarom er zo weinig mensen hier zijn met mijn niveau van kennis.
Ik wil toch even een lans breken voor A87 en Dartfreak, dat zijn/waren onze eigenste topic downies. Die hebben hun sporen eerst wel verdiend. Ere wie ere toekomt toch?Malawolar schreef op donderdag 4 april 2019 @ 18:19:
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Zo blijkt maar weer. Ik ben de troll (wat dus volstrekt onwaar is), waarbij persoonlijk aanvallen gerechtvaardigd is. Man man man.
Gringo: The Dangerous Life of John McAfee IMDB: Gringo: The Dangerous Life of John McAfee (2016)
Ik heb hem gezien maar vond ‘m niet zo goed. Ze proberen hem echt zwart te maken. Zo zeggen zijn (ex) vriendinnen dat hij altijd poepseks wilde. Dus.
Haha oké bedoelde autisten als metafoor, maar you get me.
hahahahaMalawolar schreef op donderdag 4 april 2019 @ 18:24:
Haha oké bedoelde autisten als metafoor, maar you get me.
Thanks! In Firefox werkt deze code i.c.m. de extension Custom Style Script perfect:DaCoTa schreef op donderdag 4 april 2019 @ 18:04:
code:
1 2 3 4 5 6.message[data-owner-id="182977"]{ display:none } .message[data-owner-id="192015"]{ display:none }
.message[data-owner-id="831281"]{
}
Haha, inderdaad 
.message{
}
is beter voor sommigen
.message{
}
is beter voor sommigen
Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat
Verwijderd
En over autisten gesproken: iedere keer is het blijkbaar een heftige aangelegeheid voor sommigen als er een nieuw persoon bijkomt...
Is dat juist niet een trekje van autisme?
Is dat juist niet een trekje van autisme?
En toch voelt het anders. Misschien omdat ik nog lichtelijk in het groen sta. Maar we hebben gezien wat er kan gebeuren. En daarbij hebben de meeste toch wel het gevoel dat we de langste zit qua downtrend wel hebben gehad.
Kom maar op met nog zo groene paal van 100M.😆
Kom maar op met nog zo groene paal van 100M.😆
Het normale beleggingstopic hier op tweakers is een verademing tegenover dit topic.
Crypto is nog niet volwassen boys.
Ik hoop dat het ook nooit volwassen gaat worden anders ga ik me oud voelenDacuuu schreef op donderdag 4 april 2019 @ 18:38:
[...]
Het normale beleggingstopic hier op tweakers is een verademing tegenover dit topic.
In plaats van ruziemaken een filmpje van mijn favoriete youtuber.
Daar waar het eigenlijk om gaat ...
YouTube: Here's What We Should ACTUALLY Be Looking At 👀
Duurt te lang, tldr?lauraz schreef op donderdag 4 april 2019 @ 18:42:
In plaats van ruziemaken een filmpje van mijn favoriete youtuber.
Verwijderd schreef op donderdag 4 april 2019 @ 17:47:
Verwijderd
Juist dat maakt het mooi! Er is al genoeg serieusheid en verantwoordelijkheid in de wereld. Ik hou wel van die crypto shizzle.Dacuuu schreef op donderdag 4 april 2019 @ 18:38:
[...]
Is er ook een crypto forum onderdeel op een 'serieuzer' niveau hier?Dacuuu schreef op donderdag 4 april 2019 @ 18:38:
[...]
Ik ga door het putje, in sats flink wat verlies afgelopen week. Nog maar weinig in de plus gestaan in 1,5 jaar tijd.
Ja die is er wel geweest maar ergens in 2017 uitgestorven toen er een apart crypto forum kwam.green-tea schreef op donderdag 4 april 2019 @ 19:04:
[...]
Is er ook een crypto forum onderdeel op een 'serieuzer' niveau hier?
Was echt wel een serieus topic met 0 tolerance, heb ik zelf een hoop uit kunnen leren ook.
Haha, het is dus duidelijk dat er op HET ICT forum van Nederland meer behoefte is aan slap lullen op het gebied van crypto (fudden?) dan op een serieus niveau dingen van elkaar kunnen leren, . Niks mis mee, maar jammer!Slux schreef op donderdag 4 april 2019 @ 19:10:
[...]
Ja die is er wel geweest maar ergens in 2017 uitgestorven toen er een apart crypto forum kwam.
Was echt wel een serieus topic met 0 tolerance, heb ik zelf een hoop uit kunnen leren ook.
[ Voor 3% gewijzigd door green-tea op 04-04-2019 19:17 ]
in 2014 was er de crypto tweakers irc chat, ik weet niet of die nog werkt.green-tea schreef op donderdag 4 april 2019 @ 19:15:
[...]
Haha, het is dus duidelijk dat er op HET ICT forum van Nederland meer behoefte is aan slap lullen op het gebied van crypto (fudden?) dan op een serieus niveau dingen van elkaar kunnen leren, . Niks mis mee, maar jammer!
Je kan ook zelf iets serieus vragen/discussie beginnen of wt dan ook. Of ons onwetenden dingen leren.green-tea schreef op donderdag 4 april 2019 @ 19:15:
[...]
Haha, het is dus duidelijk dat er op HET ICT forum van Nederland meer behoefte is aan slap lullen op het gebied van crypto (fudden?) dan op een serieus niveau dingen van elkaar kunnen leren, . Niks mis mee, maar jammer!
Ipv het "niveau" van dit topic te analyseren
[ Voor 8% gewijzigd door tias86 op 04-04-2019 19:22 ]
Verwijderd
Wellicht kunnen de mensen die er behoefte aan hebben een nieuw serieus topic starten?green-tea schreef op donderdag 4 april 2019 @ 19:15:
[...]
Ik zou dat persoonlijk wel respecteren, het cryptocurrency handelstopic ben ik ook ver van weg gebleven zodat de wijze raadsheren daar konden discussiëren op niveau.
Ik zou er dan alleen iets posten wat daadwerkelijk van waarde was.
- Taro
- Niet online
Ik zat daar op een gegeven moment nagenoeg alleen, toen ben ik maar hier komen buurten.Verwijderd schreef op donderdag 4 april 2019 @ 19:23:
[...]
Wellicht kunnen de mensen die er behoefte aan hebben een nieuw serieus topic starten?![]()
Ik zou dat persoonlijk wel respecteren, het cryptocurrency handelstopic ben ik ook ver van weg gebleven zodat de wijze raadsheren daar konden discussiëren op niveau.
Dat was toen al een keer geprobeerd maar is niks geworden, de echte kenners op een paar na zijn inmiddels ook weg.Verwijderd schreef op donderdag 4 april 2019 @ 19:23:
[...]
Wellicht kunnen de mensen die er behoefte aan hebben een nieuw serieus topic starten?![]()
Dit topic kan ook leuk zijn maar soms irriteer ik mij wel aan om alleen maar moon en lambo zonder enige inhoudt te lezen, dat is er een beetje ingeslopen toen de topics afsplitste, het slowchat topic werd het rebelse anti crypto handels topic waar in het crypto handels topic zulke nutteloze posts direct werden verwijderd.
Nou was het ook wel zo dat het crypto topic toen de tijd wel heel serieus was en daar miste ik soms ook wel een geintje, het is van het ene uiterste naar het andere uiterste gegaan, jammer dat er niet is tussen in zat.
Verwijderd
1 van de mooiste dagen van mijn leven was dat.Taro schreef op donderdag 4 april 2019 @ 19:29:
[...]
Ik zat daar op een gegeven moment nagenoeg alleen, toen ben ik maar hier komen buurten.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!