malawolar: https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/58497148
Het is juist positief want een JPM die eerst Bitcoin fraude noemt gaat zich nu toch dus wel met crypto bezig houden. Goh...
En wel zal iedereen XRP gebruiken voor betalingen over grenzen heen. Wij niet direct maar bedrijven en banken wel. Zie Mercury die doen het al alleen op kleine schaal. JPM coin is alleen voor intern gebruik door JPM zelf. Zal ook niemand van ons aan komen te ruiken. En dat willen we niet eens want het wordt een stablecoin... Dus 1 JPM blijft 1 USD. En zoals de CEO van Ripple al zei: Gebruik dan gewoon de USD...
[ Voor 3% gewijzigd door Klaas25 op 04-04-2019 13:14 ]

Random ICO gekozen en een beetje gekocht
[ Voor 93% gewijzigd door tias86 op 04-04-2019 13:18 ]
Damn...tias86 schreef op donderdag 4 april 2019 @ 13:18:
Crypto dead, geen intrinsieke waarde, HET IS EEN BUBBEL, ponzi scheme, net zoals de tulpen mania
Zero.
Weer een streepje bij het aantal doodverklaringen erbijtias86 schreef op donderdag 4 april 2019 @ 13:18:
Crypto dead, geen intrinsieke waarde, HET IS EEN BUBBEL, ponzi scheme, net zoals de tulpen mania
2e bounce op 4900 nuMalawolar schreef op donderdag 4 april 2019 @ 13:19:
Mooi, zat al te wachten om bij te kopen, eerst even kijken waar de support zich houdt, hoop rond 45/4600
Zero.
Weinig verkoopvolume, ik verwacht geen substantiële correctie..Malawolar schreef op donderdag 4 april 2019 @ 13:19:
Mooi, zat al te wachten om bij te kopen, eerst even kijken waar de support zich houdt, hoop rond 45/4600
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Het staat je natuurlijk vrij om te doen met je geld wat je wil, maar gezien je nogal onwetende vragen m.b.t. crypto lijkt het me niet zo slim om in de eerste de beste ICO te stappen.
Gaat niet om een fortuin dus ik dacht ik kijk hoeveel geluk ik heb. Tevens weet ik wel dat het een hoog gerated ico is.Malawolar schreef op donderdag 4 april 2019 @ 13:21:
[...]
Het staat je natuurlijk vrij om te doen met je geld wat je wil, maar gezien je nogal onwetende vragen m.b.t. crypto lijkt het me niet zo slim om in de eerste de beste ICO te stappen.
Op de 4h zijn we voorzichtig bezig met een bullflagKlaas25 schreef op donderdag 4 april 2019 @ 13:22:
Hopelijk blijft 4800 stevig. Vandaar weer mooi verder na al het geweld. De daily chart ziet er nog mega uit. Hadden we vorige week niet gelooft.
Zero.
Al die TA’s zagen de pump komen zeker... Niet dus, hoe kan men geloven in ta’s in een markt die zo makkelijk te manipuleren is en waar fomo een grote onstabliteit veroorzaakt.Pelox schreef op donderdag 4 april 2019 @ 13:23:
[...]
Op de 4h zijn we voorzichtig bezig met een bullflag
Niemand weet waar dit heen gaat. De volaliteit is wel enorm lekker voor daytraden zeg!

Ik snap dat het de bedoeling is dat dit grappig is. Maar ik mis de context.
Ben ik helemaal met je eens hoor. Ik heb de laatste maanden al vaker een zogenoemde bullflag in een Bart zien veranderen dan in een stijging.green-tea schreef op donderdag 4 april 2019 @ 13:28:
[...]
Al die TA’s zagen de pump komen zeker... Niet dus, hoe kan men geloven in ta’s in een markt die zo makkelijk te manipuleren is en waar fomo een grote onstabliteit veroorzaakt.
Niemand weet waar dit heen gaat. De volaliteit is wel enorm lekker voor daytraden zeg!
Zero.
Verwijderd
Je snapt het gewoon niet. Heb je XRP? Zo ja.. dan vind ik dat helemaal grappig68616c6c6f schreef op donderdag 4 april 2019 @ 13:29:
[Afbeelding]
Ik snap dat het de bedoeling is dat dit grappig is. Maar ik mis de context.
Nee, ik heb het niet.Verwijderd schreef op donderdag 4 april 2019 @ 13:32:
[...]
Je snapt het gewoon niet. Heb je XRP? Zo ja.. dan vind ik dat helemaal grappig
ach dat is beter dan een dood poesjeNew Yorker schreef op donderdag 4 april 2019 @ 13:34:
Dode katjes.....
hahaha hoeveelste is dit nu? 389ste keer?Klaas25 schreef op donderdag 4 april 2019 @ 13:20:
[...]
Weer een streepje bij het aantal doodverklaringen erbij
Mirved schreef op donderdag 4 april 2019 @ 11:52:
[...]
Ow dat maakt het inderdaad compleet anders dan tig andere coins.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
inderdaad, zoals ik posten wil je 10% of 1000% winst. Op basis van de 10% moet je op juiste moment instappen en snel verzilveren en naar de volgende coin of wave kijken. Wil je 1000% vertrouw in een coin DYOR en kijk er niet meer naar tot je PF alert af gaat bij een +1000%Malawolar schreef op donderdag 4 april 2019 @ 13:45:
Dit is een beetje wat ik gisteren zei over de mensen die hier alleen wat zeggen wanneer ze ineens 40% in de plus staan. Dat ADA nu al 12% gedaald is t.o.v. de top en mensen daarmee ook duizenden euro's minder hebben hoor je niet. Ik gun iedereen z'n winst hoor, daar niet van. Maar trek als nieuweling vooral wel je eigen plan en ga niet enkel op de haleluja-berichten van anderen af, verliezen lees je namelijk nauwelijks. Als ik een ding geleerd heb sinds half 2017 in crypto te zitten is, verzilver je winsten (af en toe een paar procent verkopen), koop nooit een ATH (wacht desnoods op een volgend dipje, zoals nu bij ADA), kijk of er draagvlak is onder mensen voor een coin (dus geen shitcoins kopen die uit het niks pompen zonder redden), heb vooral extreem veel geduld (ook in slechte tijden) en denk niet dat je een piek of een dal precise kan timen.
edit: en oja roep bij een +1000% heel hard LAMBOOOOOOOOO
eens, ik zit tot mn nek toe in 2 projecten waar ik in geloof. en heb verder een klein speelpotje met wat rotzooi aan coins om mee te traden. dit om het interessant te houden….cursquidHome schreef op donderdag 4 april 2019 @ 13:49:
[...]
inderdaad, zoals ik posten wil je 10% of 1000% winst. Op basis van de 10% moet je op juiste moment instappen en snel verzilveren en naar de volgende coin of wave kijken. Wil je 1000% vertrouw in een coin DYOR en kijk er niet meer naar tot je PF alert af gaat bij een +1000%
edit: en oja roep bij een +1000% heel hard LAMBOOOOOOOOO
Even om de nieuwsgierigheid te stillen: welke twee projecten?jasper7878 schreef op donderdag 4 april 2019 @ 13:51:
[...]
eens, ik zit tot mn nek toe in 2 projecten waar ik in geloof. en heb verder een klein speelpotje met wat rotzooi aan coins om mee te traden. dit om het interessant te houden….
Sinds oktober 2017 volgens mij. paar maandjes in de bearfall offline geweest (toen ook volledig portfolio met 50% verlies t.o.v. ATH verkocht), waren deprimerende tijden als cryptobezitter. Echter sinds juli 2018 weer aan het accumuleren en dat gaat vooralsnog best aardig, sta zelfs alweer wat in de plus, maar ik zie het als verloren geld en heb een dood of de gladiolen houding. Zodra ik er een huis van kan kopen, doe ik dat en verkoop ik 80%, de rest houd ik dan nog wel aan om te zien waar het eindigt. Die weg is nog heel heel heel lang echter. Laten we zeggen dat een evenaring van de ATH me er nog niet zou brengen, Maar als BTC een ton waard wordt ooit ben ik er ongeveer. Denk dat ik in 2023 een keer de balans ga opmaken of het er nog in zit, en anders maar overstappen naar reguliere aandelen, ben nog jong dus (26).HaruHaru schreef op donderdag 4 april 2019 @ 13:52:
@Malawolar hoe lang ben je actief in deze slowchat forum?just a question,
PHX, was mn eerste ICO. betreft een bedrijf dat al voordat ze een coin uitgaven winstgevend was. dus zal niet snel omvallen. mn grootste bag, ben ik aan het "staken" op hun platform, jammer vind ik de hoge supplyStokstaart schreef op donderdag 4 april 2019 @ 13:53:
[...]
Even om de nieuwsgierigheid te stillen: welke twee projecten?
coin is wel heel volatiel, lijkt altijd harder te zakken dan de rest.\
AVA, travel coin. hier zit mn meeste "geloof" in. boekingswebsite is nu paar maanden online, en iedere maand dubbele cijfers wbt het aantal boekingen. als ze maar 1% van booking.com weten af te snoepen zit ik gebakken….
Awesome. Ik zit er veeeeeel korter in dan jij. Ik ben begonnen in december 2018 en heb de bottom volop ingekocht. uiteraard blijf ik bezig met accumuleren. Mijn doel is ook een huis en een kdv openen. Verder zou ik ook niet 100% van mijn bags verkopen.Malawolar schreef op donderdag 4 april 2019 @ 14:02:
[...]
Sinds oktober 2017 volgens mij. paar maandjes in de bearfall offline geweest (toen ook volledig portfolio met 50% verlies t.o.v. ATH verkocht), waren deprimerende tijden als cryptobezitter. Echter sinds juli 2018 weer aan het accumuleren en dat gaat vooralsnog best aardig, sta zelfs alweer wat in de plus, maar ik zie het als verloren geld en heb een dood of de gladiolen houding. Zodra ik er een huis van kan kopen, doe ik dat en verkoop ik 80%, de rest houd ik dan nog wel aan om te zien waar het eindigt. Die weg is nog heel heel heel lang echter. Laten we zeggen dat een evenaring van de ATH me er nog niet zou brengen, Maar als BTC een ton waard wordt ooit ben ik er ongeveer. Denk dat ik in 2023 een keer de balans ga opmaken of het er nog in zit, en anders maar overstappen naar reguliere aandelen, ben nog jong dus (26).
Ik heb veel gelezen, geluisterd, mijn leven bestaat uit crypto. ik kan geen dag zonder mee en ook niet zonder nieuws. ik moet elke dag erover praten. die 100k btc, geloof ik heilig in, wellicht niet binnen een jaar of 2, maar zal er wel komen. Ik zie de crypto enorm groeien. Mensen maken nu winsten en verliezen. En ja wel, er zijn mensen hier die ook delen dat ze verliezen maken, zeker wel. De meeste weten ook wat ze doen hoor, ze stappen hier niet snel in op pumps. sterker nog, ze attenderen je er op om het niet te doen.
reguliere aandelen blijf ik weer van af.
Dit is tocg geen Bart? Die moet nog veel langer zijwaarts gaan. We zijn pas 2 dagen bezig he. Als het nu dumpt hebben we voor het eerst te maken met een Marge.Verwijderd schreef op donderdag 4 april 2019 @ 13:25:
Bart Simpson is bijna compleet
misschien kijkt hij/zij de 5 minutes chart?ggj87 schreef op donderdag 4 april 2019 @ 14:16:
[...]
Dit is tocg geen Bart? Die moet nog veel langer zijwaarts gaan. We zijn pas 2 dagen bezig he. Als het nu dumpt hebben we voor het eerst te maken met een Marge.
Edit: jeezz, als ik de 1 minute chart pak, slaat de RSI op hol
[ Voor 9% gewijzigd door HaruHaru op 04-04-2019 14:20 ]
Ik zeg: 3700$Verwijderd schreef op donderdag 4 april 2019 @ 14:19:
1 ETH = +2000$ in 2020
Nee , ik weiger
De meeste stappen juist wel in op een pump, coins die hier tijdeijk populair zijn vaak aan t pumpen, en zijn ook in eens het nieuwe internet enzo en natuurlijk ook potienciele kandidaten om BTC van de troon te stoten. (zeer realistiche scenarios uiteraard)HaruHaru schreef op donderdag 4 april 2019 @ 14:09:
[...]
Awesome. Ik zit er veeeeeel korter in dan jij. Ik ben begonnen in december 2018 en heb de bottom volop ingekocht. uiteraard blijf ik bezig met accumuleren. Mijn doel is ook een huis en een kdv openen. Verder zou ik ook niet 100% van mijn bags verkopen.
Ik heb veel gelezen, geluisterd, mijn leven bestaat uit crypto. ik kan geen dag zonder mee en ook niet zonder nieuws. ik moet elke dag erover praten. die 100k btc, geloof ik heilig in, wellicht niet binnen een jaar of 2, maar zal er wel komen. Ik zie de crypto enorm groeien. Mensen maken nu winsten en verliezen. En ja wel, er zijn mensen hier die ook delen dat ze verliezen maken, zeker wel. De meeste weten ook wat ze doen hoor, ze stappen hier niet snel in op pumps. sterker nog, ze attenderen je er op om het niet te doen.
reguliere aandelen blijf ik weer van af.beter jong begonnen dan oud. zo krijg je veel meer mee
Dan zwaai ik niet uit m'n lambo, maar uit m'n gulfstream
Haha maar dan heeft het een marketcap van 3.000.000.000.000 euro. 3000 miljard, 4x zo groot als Google nu is hahaha
Verwijderd
1 ETH was $0.50 in 2015 winter. winter 2017 1 ETH $1400. ETH's elliot wave is voltooid een new cycle begins.
als ik maar genoeg bier drink ga ik er in geloven. marketcap pffff het gaat erom wat een gek er voor wil gevenMalawolar schreef op donderdag 4 april 2019 @ 14:23:
[...]
Dan zwaai ik niet uit m'n lambo, maar uit m'n gulfstream![]()
Haha maar dan heeft het een marketcap van 3.000.000.000.000 euro. 3000 miljard, 4x zo groot als Google nu is hahaha
Ode to Joy
HODL
als het 589 word, koop ik mijn eigen eiland.tias86 schreef op donderdag 4 april 2019 @ 14:32:
1 kin 589$ eoy
Zat voor de grap weer eens rond te kijken en als er al een kansje ligt blijkt de exchange kansloos. Zie er ook veel voorbij komen waarbij het volume danwel nep is of CMC rapporteert het verkeerd of beiden.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Helaas, de laatste arbitrage exchange welke aanwezig was (bitfinex wegens hoge withdrawal fee) is ook voorbij. Jammer dat was eenvoudig geld makenCrypts schreef op donderdag 4 april 2019 @ 14:36:
Even ander vraagje, zijn er nog mensen hier die zich bezig houden met arbitrage zoals dat grapje met ltc ruim een jaar geleden? Ik ben niet op zoek naar tips maar vroeg me dat ineens af.![]()
Zat voor de grap weer eens rond te kijken en als er al een kansje ligt blijkt de exchange kansloos. Zie er ook veel voorbij komen waarbij het volume danwel nep is of CMC rapporteert het verkeerd of beiden.
Misschien dat er bij een 4 hoek nog wat te vangen valt, maar goed dat wordt een ingewikkeld systeem.
[ Voor 5% gewijzigd door green-tea op 04-04-2019 14:38 ]
Nee, dit is de knar van Bert.ggj87 schreef op donderdag 4 april 2019 @ 14:16:
[...]
Dit is tocg geen Bart? Die moet nog veel langer zijwaarts gaan. We zijn pas 2 dagen bezig he. Als het nu dumpt hebben we voor het eerst te maken met een Marge.
Bart's pump's zijn veel kleiner.
XRP = trash
Ja mooi was die tijd, volgens mij zijn de exchanges wakker geworden en alles gelijk getrokken want ik heb daarna geen mogelijkheden meer gezien zoals met LTC, en ik let er regelmatig opCrypts schreef op donderdag 4 april 2019 @ 14:36:
Even ander vraagje, zijn er nog mensen hier die zich bezig houden met arbitrage zoals dat grapje met ltc ruim een jaar geleden? Ik ben niet op zoek naar tips maar vroeg me dat ineens af.![]()
Dat laatste heb ik ooit weleens in een sheet gegooid en met wat kleinere coins was daar prima goed geld mee te maken maar......... Je moest echt gedegen onderzoek doen wat de reden was en als om wat voor reden transfers traag gingen (dat was meestal de redengreen-tea schreef op donderdag 4 april 2019 @ 14:37:
[...]
Helaas, de laatste arbitrage exchange welke aanwezig was (bitfinex wegens hoge withdrawal fee) is ook voorbij. Jammer dat was eenvoudig geld makenWaarschijnlijk komt het omdat het lastig is bij bitfinex je fiat geld te ontvangen. (Zie reddit)
Misschien dat er bij een 4 hoek nog wat te vangen valt, maar goed dat wordt een ingewikkeld systeem.
Ik wist overigens niet van problemen op Bitfinex af, zal me eens inlezen want ik heb er nog iets staan wat ik eigenlijk liever anders wil aanwenden.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Ik heb er een heel 'ding' voor geschreven die het op de high volume coins bijhoudt (op de bekendere exchanges) het probleem was vaak dat een coin bij een bepaalde 'exchange' in onderhoud was.. Echter was dit op geen manier op te vragen via een API. Handmatig werk dusCrypts schreef op donderdag 4 april 2019 @ 14:41:
[...]
Dat laatste heb ik ooit weleens in een sheet gegooid en met wat kleinere coins was daar prima goed geld mee te maken maar......... Je moest echt gedegen onderzoek doen wat de reden was en als om wat voor reden transfers traag gingen (dat was meestal de reden ;-) ) verdween de 'winst' als sneeuw voor de zon.![]()
Ik wist overigens niet van problemen op Bitfinex af, zal me eens inlezen want ik heb er nog iets staan wat ik eigenlijk liever anders wil aanwenden.
Het komt voornamelijk nog wel eens voor in USD maar goed, helaas zijn de bankkosten daarvoor veel hoger.
mooi kapsel ookTominatie schreef op donderdag 4 april 2019 @ 14:31:
Zojuist bij de kapper geweest. Ze hadden het nog niet over Bitcoin dus dat betekent dat de bullmarket nog moet beginnen jongens !
HODL
Was eigenlijk ook te mooi om waar te zijn... De eerste paar transacties geloofde ik het ook niet totdat het daadwerkelijk op mijn rekening stond en dan nog had ik een WTF?!?Slux schreef op donderdag 4 april 2019 @ 14:39:
[...]
Ja mooi was die tijd, volgens mij zijn de exchanges wakker geworden en alles gelijk getrokken want ik heb daarna geen mogelijkheden meer gezien zoals met LTC, en ik let er regelmatig op
Dacht er toevallig aan omdat ik toendertijd bezig was met het openen van een rekening in Estland zodat ik transactietijden nog ietsjes kon verkorten. Ik was net te laat hiermee maar ben hierdoor wel e-resident van Estland en in bezit van een heus Ests ID bewijs.

Is het niet zo als de kapper, dames op de schoolplein over bitcoin praten juist je stop limit stakker moet zetten?Tominatie schreef op donderdag 4 april 2019 @ 14:31:
Zojuist bij de kapper geweest. Ze hadden het nog niet over Bitcoin dus dat betekent dat de bullmarket nog moet beginnen jongens !
HODL
AnimeAdicted
Als dames over bitcoin praten moet je sowieso verkopen.Offens1490 schreef op donderdag 4 april 2019 @ 14:55:
[...]
Is het niet zo als de kapper, dames op de schoolplein over bitcoin praten juist je stop limit stakker moet zetten?
#noOffens
Binnenkort moon !
Edit: ENJ/ETH op 13.18% +
[ Voor 31% gewijzigd door HaruHaru op 04-04-2019 15:03 ]
Hoezo dat? hij is plus 130% gegaan in afgelopen maand.......... ow wacht je stapte in toen hij al op +125% stondTominatie schreef op donderdag 4 april 2019 @ 14:50:
Ben er weer ingetrapt jongens. Heb een shitcoin gekocht genaamd Tezos. Die daalt alleen maar.![]()
[Afbeelding]
[Afbeelding]
( sorry kon dit commentaar niet laten
Haha ik wist dat ie zou komen. Yep, heb echt een buy high, sell low aankoop gedaancursquidHome schreef op donderdag 4 april 2019 @ 15:02:
[...]
Hoezo dat? hij is plus 130% gegaan in afgelopen maand.......... ow wacht je stapte in toen hij al op +125% stond![]()
( sorry kon dit commentaar niet laten)
Boeie. HODL !
https://twitter.com/baalzimon/status/1113786774613057536
myethwallet68616c6c6f schreef op donderdag 4 april 2019 @ 15:04:
Wat is een goede erthereum erc20 wallet?
https://www.myetherwallet.com/
[ Voor 9% gewijzigd door HaruHaru op 04-04-2019 15:05 ]
hahahahaha ik ken het gevoel al maanden toen ik begin 2018 alts kocht. Inmiddels gelukkig ook de andere kant van de medaille ervaren.Tominatie schreef op donderdag 4 april 2019 @ 15:03:
[...]
Haha ik wist dat ie zou komen. Yep, heb echt een buy high, sell low aankoop gedaan![]()
Boeie. HODL !
nu ik dat lijstje zie krijg ik een bevestiging wat ik zelf van de week ook al zag. In het kader laten we het eens proberen, heb ik van de week wat DENT ingeslagen want die is nog niet echt langsgeweest. Bedankt voor de bevestiging nu nog moonenatvokado schreef op donderdag 4 april 2019 @ 15:03:
Leuk lijstje met coins die de afgelopen maanden nog (bijna) niks gedaan hebben
https://twitter.com/baalzimon/status/1113786774613057536
Koop een ledger nano s ze staan in de aanbieding !68616c6c6f schreef op donderdag 4 april 2019 @ 15:04:
Wat is een goede erthereum erc20 wallet?
Wat zou de reden zijn dat deze gaat moonen? Puur omdat hij stilstaat en het dus wel 'moet'?cursquidHome schreef op donderdag 4 april 2019 @ 15:07:
[...]
nu ik dat lijstje zie krijg ik een bevestiging wat ik zelf van de week ook al zag. In het kader laten we het eens proberen, heb ik van de week wat DENT ingeslagen want die is nog niet echt langsgeweest. Bedankt voor de bevestiging nu nog moonen
Ik snap de overweging niet helemaal eigenlijk.
Ja inderdaad gewoon een TA analyse gedaan en dan verwacht ik dat hij wel eens mag uitbreken. Helemaal als je kijkt dat de afgelopen periode meer zijn gaan moonen zonder enige nieuwsCrypts schreef op donderdag 4 april 2019 @ 15:15:
[...]
Wat zou de reden zijn dat deze gaat moonen? Puur omdat hij stilstaat en het dus wel 'moet'?![]()
Die munt doet dus al 6 maanden helemaal geen fluit. Is wel zorgwekkend. Zit dan vast ook 0 volume op.cursquidHome schreef op donderdag 4 april 2019 @ 15:19:
[...]
Ja inderdaad gewoon een TA analyse gedaan en dan verwacht ik dat hij wel eens mag uitbreken. Helemaal als je kijkt dat de afgelopen periode meer zijn gaan moonen zonder enige nieuws
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
YouTube: Bitcoin and Friends | Episode 1
zeker daarom ook speelgeld en hopelijk kan ik straks quoten met mooie plussen hahahahaDAMAGE schreef op donderdag 4 april 2019 @ 15:20:
[...]
Die munt doet dus al 6 maanden helemaal geen fluit. Is wel zorgwekkend. Zit dan vast ook 0 volume op.
https://nulltx.com/three-...pto-adoption-has-arrived/Crypts schreef op donderdag 4 april 2019 @ 15:15:
[...]
Wat zou de reden zijn dat deze gaat moonen? Puur omdat hij stilstaat en het dus wel 'moet'?![]()
Ken DENT verder niet maar volgens dit artikel van Nulltx zijn ze wel goed bezig.
En ook leuk dat ze GUTS (3m mcap) noemen naast BAT (360m mcap) en DENT (44m mcap), Nulltx zit in San Fransisco btw
[ Voor 12% gewijzigd door tias86 op 04-04-2019 15:33 ]
Verwijderd
Kans tussen de 0 en 100 procent.68616c6c6f schreef op donderdag 4 april 2019 @ 15:22:
Hoe schatten jullie de reputatie in van een ico die in de eerste fase $200k heeft? Of zegt dat niets?
Kans tussen rekt en moon
Kans tussen Lada en lambo
Kans tussen brug en huis
Nog een gambling platform... gaap. Stuur Dartfreak even een PM en vraag hoe het met z'n casinocoin gaat. Dit soort dingen hebben imo 0 kans van slagen.68616c6c6f schreef op donderdag 4 april 2019 @ 15:22:
Hoe schatten jullie de reputatie in van een ico die in de eerste fase $200k heeft? Of zegt dat niets?
Niet. Houd het nou maar gewoon bij BTC, ETH en LTC, zeker als beginner. Veel minder risicovol en beter voor je PF.68616c6c6f schreef op donderdag 4 april 2019 @ 15:22:
Ik denk dat de top 10, misschien top 15 in lange termijn zal overleven. Maar goed. de Tops verschillen bijna elke dag.Tominatie schreef op donderdag 4 april 2019 @ 15:25:
Dent klinkt als een opper shitcoin. Ik zou zeggen: lekker links laten liggen. Uiteindelijk gaat de aandacht van instituties toch vooral naar Bitcoin en misschien wat grotere alts. Denk dat de volgende bullmarket héél anders gaat worden; waarbij de shitcoins slecht zullen presteren. De recente mooncandle liet dat misschien als voorproefje al duidelijk zien !
Op de nummer 1 na, dat zal forever zo blijven
Overigens een bericht naar Tweakers: Mogen wij een nieuwe emoticon bij? Een face met de Bitcoin symbol
[ Voor 12% gewijzigd door HaruHaru op 04-04-2019 15:31 ]
Verwijderd
top 5 nietHaruHaru schreef op donderdag 4 april 2019 @ 15:26:
[...]
Ik denk dat de top 10, misschien top 15 in lange termijn zal overleven. Maar goed. de Tops verschillen bijna elke dag.
[ Voor 4% gewijzigd door Malawolar op 04-04-2019 15:36 ]
Hoe zijn die 2 factoren samenhangend? door een quote op de website?Malawolar schreef op donderdag 4 april 2019 @ 15:34:
Zou de lancering van het 8e seizoen van Game of Thrones nog wat gaan doen met Ravencoin? Man man wat gaat die door het putje t.o.v. BTC
Dat geeft toch sowieso wel redelijk accuraat aan waar de meeste koersontwikkelingen in crypto op gebaseerd zijn?nRealsus schreef op donderdag 4 april 2019 @ 15:37:
[...]
Hoe zijn die 2 factoren samenhangend? door een quote op de website?
Als die munt op dit soort speculaties gebaseerd is mag hij van mij door het putje blijven gaan, tenzij HODOR daadwerkelijk een muntje aan een pootje van een kraai bindt om te betalen voor een verstevigde deuranboni schreef op donderdag 4 april 2019 @ 15:41:
[...]
Dat geeft toch sowieso wel redelijk accuraat aan waar de meeste koersontwikkelingen in crypto op gebaseerd zijn?
Ik heb hem net afgekeken. Die is echt geweldig!Malawolar schreef op donderdag 4 april 2019 @ 15:23:
Bitcoin and friends extreem leuk en maakt je erg bullish, leuk geanimeerd filmpje over het ontstaan van BTC!
YouTube: Bitcoin and Friends | Episode 1
Verwijderd
2 nieuwe koolborstels besteld, kosten incl. verzenden: 27 euro.
Het geld wat ik daarmee bespaar voor een nieuwe wasmachine kan dus mooi crypto in
Zo te zien is er een prachtig koopmomentje soon.
Gewoon ouderwets met je handen wassen.Verwijderd schreef op donderdag 4 april 2019 @ 15:51:
Zo. Wasmachine uit elkaar gesloopt, motor eruit, koperen lamellen van de commutator nog prima, koolborstels totaal versleten.
2 nieuwe koolborstels besteld, kosten incl. verzenden: 27 euro.
Het geld wat ik daarmee bespaar voor een nieuwe wasmachine kan dus mooi crypto in
Zo te zien is er een prachtig koopmomentje soon.
Weg
Dit topic is gesloten.
![]()
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!