[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 108 ... 156 Laatste
Acties:
  • 437.467 views

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Bitcoin op dit moment bij de 15minuten .... een diamond shape (bullish). Mooi op de suppor 4935t!!
ADA doet iets soortgelijks _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ thank god

[ Voor 46% gewijzigd door A87 op 04-04-2019 02:19 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-11 22:08

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Dat HOT mag van mij morgen wel wat gaan doen eigenlijk. Zou leuk zijn! Nu maar eens maffen en dan kijken wat morgen gaat brengen. Ben enorm benieuwd of we vanuit hier weer verder kunnen bouwen of dat die plee nog een keer geflushed gaat worden...

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
@Tominatie Waar is @TomTorquay ?

Weg

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Volgens mij zat TomTorquay er vol in op de 6k toen de val begon en was ie er klaar mee.

• New Yorker
  • Niet online
PilatuS schreef op donderdag 4 april 2019 @ 02:23:
[...]

Volgens mij zat TomTorquay er vol in op de 6k toen de val begon en was ie er klaar mee.
Ewen wachten en hij komt weer terug?

Weg

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Geen idee. Ik kan me nog wel vaag herinneren dat hij heel lang in Tether zat, toen uiteindelijk toch instapte en het daarna allemaal naar de tering ging (de val van 6k naar 3k).

Hij stapte tegen zijn gevoel in uit FOMO en pakte daarna vol die daling mee. Dat had 'm mentaal geloof ik behoorlijk gesloopt.

Ik hoop dat ie binnenkort weer is wat laat horen :)

• A87
  • Niet online

A87

Herstel

• Danster
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-07-2024
Alleen mijn nachtrust niet zo :+

• A87
  • Niet online

A87

Danster schreef op donderdag 4 april 2019 @ 03:49:
[...]

Alleen mijn nachtrust niet zo :+
BTC en ADA hadden op de 15min een bullish ''Diamand;; formatie, zal wel goedkomen..

Dit is het gevaar nu .. bitcoin heeft een enorme rode wick op de 4h

[ Voor 48% gewijzigd door A87 op 04-04-2019 04:15 ]

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Ziet er naar uit dat BCH niet weer onder de 200 USD crasht vermits het geen Tether bart is maar BCH gekocht met echt geld.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/kk3rcTK.png

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

• Danster
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-07-2024
Mooie gezonde correctie zo te zien. Zo iedereen maak er een mooie dag van, heb een heidag dus houd het rustig aub :+

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 01-12 19:47
Flinke correctie gehad zo te zien maar toch ook al weer wat herstel. En nog steeds dik boven de 170B marketcap. Niks mis mee. Flinke gains als je kijkt naar een week terug. Nu door naaalr 200B pls.😆 Hoezo te snel verwend..

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Hmm gister avond uitgestapt in de hoop dat er een wat groter dipje zou komen, kan wel merken dat ik nu ook last krijg van FOMO. -O-

ik kijk het nog even aan op de zijlijn in de hoop op een groter dipje, mis ik de run dan pech stap ik later wel weer op, de winst van afgelopen week pakt niemand mij meer af.

• Klaas25
Slux schreef op donderdag 4 april 2019 @ 07:12:
Hmm gister avond uitgestapt in de hoop dat er een wat groter dipje zou komen, kan wel merken dat ik nu ook last krijg van FOMO. -O-

ik kijk het nog even aan op de zijlijn in de hoop op een groter dipje, mis ik de run dan pech stap ik later wel weer op, de winst van afgelopen week pakt niemand mij meer af.
Het is ook echt onmogelijk om uit te stappen nabij de piek en dan bij uiterste van dip er gelijk weer in. Niet te doen.

Zo trader speelt zeker met een 10K speelgeld en zet in op BCH zoals gister en stapt uit voor het slapen gaan. Effe 5K winst gedaan. Of het erna nou dipt of niet . :p

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Slux schreef op donderdag 4 april 2019 @ 07:12:

Maak je geen zorgen, er komt er nog wel 1 achteraan naar 4850 usd

XRP = trash

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Klaas25 schreef op donderdag 4 april 2019 @ 07:17:
[...]

Het is ook echt onmogelijk om uit te stappen nabij de piek en dan bij uiterste van dip er gelijk weer in. Niet te doen.

Zo trader speelt zeker met een 10K speelgeld en zet in op BCH zoals gister en stapt uit voor het slapen gaan. Effe 5K winst gedaan. Of het erna nou dipt of niet . :p
Het is mij pas 1 keer geluk om dat te doen, gister zat ik redelijk op de piek toen ik uitstapte alleen het instappen is op het moment echt lastig in te schatten, ik vertrouw het voor geen meter.

Zal maar niet zeggen waar ik mee trade als speelgeld :X
Mr_Ripple schreef op donderdag 4 april 2019 @ 07:21:
[...]

Hoop het ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Slux op 04-04-2019 07:25 ]

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10:46

ScreamGT

joejoe

Mr_Ripple schreef op donderdag 4 april 2019 @ 07:21:
[...]

Neuj. Klaar met het hopen op zware correcties. Nieuwe ath in the making, train has left the station.

589 eoy.

Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL

• Offens1490
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07:22
Wat wel is dat er steeds meer news met bekendmakingen.

We zullen zien

AnimeAdicted

• cursquidHome
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 13-06-2022
he, lekker weer even wat stiller en minder berichten hier d:)b .................. of wacht nee dat betekend dat we aan het dalen zijn :X

• Offens1490
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07:22
Klaas25 schreef op donderdag 4 april 2019 @ 07:17:
[...]

Kan ook zijn in theorie dat degene gewoon sell order op bepaalde plek had openstaan.

Net zoiets dat toen met fomo iemand hier gewoon geld geld inzette op munten puur op speculatie (niet de techniek ofzo) en zich voor voor hield als 10 % winst was weer uit te stappen.

AnimeAdicted

• Klaas25
Er kan ook gewoon elk moment van de dag elke dag weer een dikke buy order komen he van 100M. :')
Al zou het de helft zijn.

Wie weet wat ze nog allemaal in de planning hebben staan... Misschien willen de grote jongens dit jaar al wel 10K weer terugzien. Lukt ze zo. :Y

• Ezekielll
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-10 16:04
Klaas25 schreef op donderdag 4 april 2019 @ 08:04:
Er kan ook gewoon elk moment van de dag elke dag weer een dikke buy order komen he van 100M. :')
Al zou het de helft zijn.

Wie weet wat ze nog allemaal in de planning hebben staan... Misschien willen de grote jongens dit jaar al wel 10K weer terugzien. Lukt ze zo. :Y
Count me in :-) heerlijk

Alleen even een paar maandjes nog wat sprokkelen is ook wel leuk _/-\o_

• Klaas25
Ezekielll schreef op donderdag 4 april 2019 @ 08:07:
[...]

Count me in :-) heerlijk

Alleen even een paar maandjes nog wat sprokkelen is ook wel leuk _/-\o_
Ja nja. Van mij mag het nooit weer omkeren :P De grote jongens zitten er al meerdere jaren in he. Ik las ook al berichten dat grote instituten zelf BTC aan het minen waren sinds 2015 lol.

Dus die wachten niet op ons. Als het go time is dan is het go time. Hebben we eergister wel voorproefje van gezien. :*)

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-12 17:59
een nette correctie imo.
nu weer inkopen :D

overigens: goede morgen allen!

[ Voor 27% gewijzigd door HaruHaru op 04-04-2019 08:30 ]

Verwijderd

Zo, goede morgen iedereen lekker geslapen allemaal?

Hier prima geslapen na de eerste drop, zo maar eens kijken of het erg veel gevolgen had voor me

• HaruHaru
Verwijderd schreef op donderdag 4 april 2019 @ 08:33:
Zo, goede morgen iedereen lekker geslapen allemaal?

Hier prima geslapen na de eerste drop, zo maar eens kijken of het erg veel gevolgen had voor me
nou, ik zal je vertellen, ik heb gedroomd dat BTC daalde naar 4200K. daarna vrije val naar 100$ en toen vloog die ook zo weer terug. schrok ik wakker.
Gelukkig komen mijn dromen nooit uit. :)

Ik moet minder met BTC bezig zijn en met jullie :D haha.

[ Voor 6% gewijzigd door HaruHaru op 04-04-2019 08:40 ]

Verwijderd

HaruHaru schreef op donderdag 4 april 2019 @ 08:39:
[...]

nou, ik zal je vertellen, ik heb gedroomd dat BTC daalde naar 4200K. daarna vrije val naar 100$ en toen vloog die ook zo weer terug. schrok ik wakker.

Ik heb gedroomd dat mijn vriendin mijn peperplanten had kaalgeknipt en dat ik haar de deur uit schopte :?

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 16:50
Verwijderd schreef op donderdag 4 april 2019 @ 08:41:
[...]

Ik heb gedroomd dat mijn vriendin mijn peperplanten had kaalgeknipt en dat ik haar de deur uit schopte :?
geen slechte droom in mijn ogen vooral het laatste niet :O

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Ik droomde toen ik wakker werd
Of living the dream
Hoe dat ook
Heet
*O*

[ Voor 43% gewijzigd door Chris.nl op 04-04-2019 08:46 ]

Marstek Venus E v3 | v145 | NoM

Verwijderd

Chris.nl schreef op donderdag 4 april 2019 @ 08:45:
Ik droomde toen ik wakker werd
Of living the dream
Hoe dat ook
Heet
*O*
Realiteit, in jouw geval :P

• daboemann
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21-12 10:22
HaruHaru schreef op donderdag 4 april 2019 @ 08:39:
[...]

In dat geval: zet een limit order op $200 of $150 :*) .

BTC en ADA zijn beide mooi omhoog geketst na het dipje :) . Ik ben gisteren voor de rally naar $5300 BTC uit ADA gestapt, want ik wilde er thuis niet zoveel tijd aan besteden. Ik zat er wel een tijdje all-in, dus toch weer mooi wat euro's bij kunnen schrijven. Vervolgens zag thuis dat alles flink door aan het stijgen was, maar 'gelukkig' (sorry :> ) staat alles nu op een lager punt. Misschien toch maar weer voorzichtig instappen met een stop loss.

• HaruHaru
daboemann schreef op donderdag 4 april 2019 @ 08:56:
[...]

In dat geval: zet een limit order op $200 of $150 :*) .

.... Ik zat er wel een tijdje all-in, dus toch weer mooi wat euro's bij kunnen schrijven. Vervolgens zag thuis dat alles flink door aan het stijgen was, maar 'gelukkig' (sorry :> ) staat alles nu op een lager punt. Misschien toch maar weer voorzichtig instappen met een stop loss.
Hahaha, nee, mijn dromen komen niet en ik wens geen 100$ btc.

het is donderdag, dump thursday? hopelijk komen de alts ook weer op gang. heb zoveel sell orders staan, nu met dikke verlies natuurlijk :D naar fiat toe is wel fijn, maar naar btc, helaas.

• Rrehorst
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 31-10-2022
Kijk die IOST eens gaan dan!!

• cursquidHome
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 13-06-2022
en ik maar wachten op de drop. Gelukkig heb ik niet alles van de hand gedaan.

@Chris.nl is nu heel blij, ben je tenminste vrijwilliger van IOST wat ook echt resultaat gaat leveren :+ :)F

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-12 20:25
Gisteren 50% van mijn ADA verkocht om 23.59u. Vannacht werd ik wakker om 02.00u en heb ze direct teruggekocht na de dip! Mooie timing :)

Uiteraard had ik beter alles kunnen verkopen, maar dat lesje heb ik wel geleerd nu. Dat doe ik niet meer.

[ Voor 29% gewijzigd door Pelox op 04-04-2019 09:15 ]

Zero.

Verwijderd

Pelox schreef op donderdag 4 april 2019 @ 09:14:
Gisteren 50% van mijn ADA verkocht om 23.59u. Vannacht werd ik wakker om 02.00u en heb ze direct teruggekocht na de dip! Mooie timing :)

Uiteraard had ik beter alles kunnen verkopen, maar dat lesje heb ik wel geleerd nu. Dat doe ik niet meer.
Da's een lekkere trade, mooi gedaan!

• Pelox
Verwijderd schreef op donderdag 4 april 2019 @ 09:16:
[...]

Da's een lekkere trade, mooi gedaan!
Bedankt! De laatste dagen hetzelfde geprobeerd en telkens verloren omdat het bleef stijgen dus puntje bij paaltje had ik beter kunnen hodlen.

Zero.

Verwijderd

Pelox schreef op donderdag 4 april 2019 @ 09:18:
[...]

Bedankt! De laatste dagen hetzelfde geprobeerd en telkens verloren omdat het bleef stijgen dus puntje bij paaltje had ik beter kunnen hodlen.
Dat is wel zuur maar zeker lekker dat ie dan ook een keer goed uitpakt (y)

• Pelox
Verwijderd schreef op donderdag 4 april 2019 @ 09:19:
[...]

Dat is wel zuur maar zeker lekker dat ie dan ook een keer goed uitpakt (y)
Ach ja.. het is ook niet echt verlies alleen minder winst dus zo erg is het niet. Traden doe ik alleen met 10% van mijn pf, de rest is hodl.

Zero.

Verwijderd

Ik heb nog wel iets: is er een exchange waar je rechtstreeks van fiat naar usdt kan?

• daboemann
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21-12 10:22
Verwijderd schreef op donderdag 4 april 2019 @ 09:28:
Ik heb nog wel iets: is er een exchange waar je rechtstreeks van fiat naar usdt kan?
Bij kraken kan je van USD --> USDT en weer terug :)

Verwijderd

daboemann schreef op donderdag 4 april 2019 @ 09:30:
[...]

Bij kraken kan je van USD --> USDT en weer terug :)
Ok tnx. Wellicht daar maar eens een kijkje nemen, wil het daarna versturen naar Binance en eens zien om af en toe weer eens wat trades te pakken. Zoals met bijv. Bitcoin cash gister, dan pak je gewoon makkelijk 50% terwijl je niet eens op de procentuele marges hoeft in te stappen. Dat lukt mij ook nog wel. 8)7

Misschien kan ik net zo goed een snelle crypto kopen en meteen omzetten op Binance. Ff kijken wat ik doe.

• jasper7878
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 31-10 12:10
heb weer een beetje een deja vu, van vorig jaar. ik lees hier dat een hoop mensen mooie trades maken, maar ik zie mn portfolio alleen maar zakken..

• Rrehorst
jasper7878 schreef op donderdag 4 april 2019 @ 09:40:
heb weer een beetje een deja vu, van vorig jaar. ik lees hier dat een hoop mensen mooie trades maken, maar ik zie mn portfolio alleen maar zakken..
Haha je bent niet alleen hoor, zelf veel domme trades gemaakt en nu maar in de HODL modus.. Traden is gewoon niet mijn ding, Zit momenteel nog op 79% verlies (op een groot bedrag |:( ). Maar ik heb goede hoop dat, dat dit jaar nog gaat veranderen!

Begon met investeren in November 2017 en ben doorgegaan t/m begin Januari 2018, dus pakte overal de piek van.. 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door Rrehorst op 04-04-2019 09:50 ]

Verwijderd

jasper7878 schreef op donderdag 4 april 2019 @ 09:40:
Mijn pf is ongeveer de helft van initiële inleg, deze rit omhoog heeft me ongeveer 15% omhoog gebracht in euro waarde maar -10% in Bitcoin waarde.

De coins waar ik grotendeels in zit doen maar weinig.

Bijvoorbeeld GVT, met een gemiddelde inkoop van zo'n 15 dollar 8)7

Verkeerd gegokt :+ voor nu dan, want het kan zomaar de andere kant opgaan wanneer de stijgende trend wat aanhoudt.

Maar je bent dus niet de enige hoor, maak je geen zorgen :(:)

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 11-12 20:38

raq

Hmm, daar gaat KCS verder door het putje. Bijkoop momentje?

Wat mij betreft blijven we even rond de 5k hangen en trekken de alts bij naar de levels van 2dgn geleden :)

De tijd leert of het tij keert

• Pelox
Verwijderd schreef op donderdag 4 april 2019 @ 09:45:
[...]

Mijn pf is ongeveer de helft van initiële inleg, deze rit omhoog heeft me ongeveer 15% omhoog gebracht in euro waarde maar -10% in Bitcoin waarde.

De coins waar ik grotendeels in zit doen maar weinig.

Bijvoorbeeld GVT, met een gemiddelde inkoop van zo'n 15 dollar 8)7

Verkeerd gegokt :+ voor nu dan, want het kan zomaar de andere kant opgaan wanneer de stijgende trend wat aanhoudt.

Maar je bent dus niet de enige hoor, maak je geen zorgen :(:)
Ik zit weer op -30% nu.. maar het gaat de goede kant op.

Zero.

• vuurtjih
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 17:00
raq schreef op donderdag 4 april 2019 @ 09:47:
Hmm, daar gaat KCS verder door het putje. Bijkoop momentje?

Wat mij betreft blijven we even rond de 5k hangen en trekken de alts bij naar de levels van 2dgn geleden :)
Kan nog veul lager hoor :+

1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5

• 68616c6c6f
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 01-02-2023
Hahaha, wat ben ik blij dat ik dogecoin gehodld heb. Heeft Elon Musk weer wat getweet?

malawolar: https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/58497148

• New Yorker
  • Niet online
Crypto is weer dood.

Weg

• HaruHaru
Het is wel stil bij meeste alts

• Rrehorst
HaruHaru schreef op donderdag 4 april 2019 @ 10:24:
[...]

Stilte voor de storm?

• New Yorker
  • Niet online
HaruHaru schreef op donderdag 4 april 2019 @ 10:24:
[...]

Echt jammer dit.

Weg

• 68616c6c6f
Alle alts geven dogecoin hun laatste energie.

• HaruHaru
ik denk het wel, vele ogen zijn nog gericht op BTC wat het gaat doen de komende dag(en). mensen zijn nog voorzichtig en willen in BTC blijven denk ik :D

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:41

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Perfect toch dit, dip van 500 dollar gehad en we staan nog steeds boven de 5K.

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
Ik zit zo in dubio over HOT. Destijds mooie aantallen gekocht toen ie rond de 8-12 sats stond, met het oog op hodl.

Toen toch in verleiding gekomen om te traden toen ie hard ging stijgen. Eindresultaat, laatste keer ingekocht op +/- 36-38 SAT... en toen gingen we gestaag naar beneden.

Ik twijfel om van de ene kant nu maar gewoon van de hand te doen- omzetten naar BTC (of USDT) - en van daaruit in een coin stoppen die wel zijn dingetje doet.

Maarja, zul je zien dat dan ineens HOT een opleving krijgt en het ruim boven de 38 SAT gaat.

Wat is wijsheid in deze? Hoe zouden pro-traders dit aanpakken?

• Pelox
Dacide schreef op donderdag 4 april 2019 @ 10:29:
Ik zit zo in dubio over HOT. Destijds mooie aantallen gekocht toen ie rond de 8-12 sats stond, met het oog op hodl.

Toen toch in verleiding gekomen om te traden toen ie hard ging stijgen. Eindresultaat, laatste keer ingekocht op +/- 36-38 SAT... en toen gingen we gestaag naar beneden.

Ik twijfel om van de ene kant nu maar gewoon van de hand te doen- omzetten naar BTC (of USDT) - en van daaruit in een coin stoppen die wel zijn dingetje doet.

Maarja, zul je zien dat dan ineens HOT een opleving krijgt en het ruim boven de 38 SAT gaat.

Ik ben geen pro, maar heb een flinke zak HOT. Deze hou ik lekker vast tot de volgende bullrun, als die ooit komt.

Zero.

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:41

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Dacide schreef op donderdag 4 april 2019 @ 10:29:

Als de normale cyclus wordt gevolgd (BTC, high caps, mid caps, low caps) dan gaat het nog wel even duren voordat HOT/BTT weer een flinke pump krijgen.

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
Pelox schreef op donderdag 4 april 2019 @ 10:31:
[...]

Ik ben geen pro, maar heb een flinke zak HOT. Deze hou ik lekker vast tot de volgende bullrun, als die ooit komt.
Die optie spookt ook door mijn hoofd. Punt is dat HOT 50% van mijn portfolio is... en ik wil voorkomen dat ik bagholder wordt. Ik zie geen updates meer bij holochain roadmap: https://icobench.com/ico/holo/milestones

• Pelox
Dacide schreef op donderdag 4 april 2019 @ 10:33:
[...]

Die optie spookt ook door mijn hoofd. Punt is dat HOT 50% van mijn portfolio is... en ik wil voorkomen dat ik bagholder wordt. Ik zie geen updates meer bij holochain roadmap: https://icobench.com/ico/holo/milestones
Hoe zit het met de updates bij doge? Roadmap bij hot zegt mij niks.. een bullrun kijkt nergens naar.

Percentage verkleinen is misschien geen slecht idee.. hot is bij mij 25% van mijn pf en dat is voor mij ook wat aan de hoge kant, ik ga hem verlagen tot 20 denk ik.

[ Voor 17% gewijzigd door Pelox op 04-04-2019 10:39 ]

Zero.

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:37
Verwijderd schreef op donderdag 4 april 2019 @ 09:28:
Kraken, HitBTC, Bittrex en Exmo hebben USD tegen USDT.

Binance heeft een hele buts USD stablecoins tegen elkaar (TUSD/USDT, USDC/PAX, USDC/TUSD, USDC/USDT, USDS/PAX, USDS/TUSD, USDS/USDC, USDS/USDT), maar geen USD zelf.

Kraken is voor een boel mensen een fijne en snelle on- en offramp voor Euro.

• Klaas25
Echt wel nice dat we nog steeds $5K zien staan op coinmarketcap. Klopt af*

• DaCoTa
Pelox schreef op donderdag 4 april 2019 @ 10:35:
[...]
Hoe zit het met de updates bij doge? Zegt mij niks.. bullrun kijkt nergens naar.
Doge doet niet aan updates, daarom is het de enige goede shitcoin.

• 68616c6c6f
Waar is de pump van doge op gebaseerd? Ik zie geen nieuwe tweet van Elon Musk :o

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

cursquidHome schreef op donderdag 4 april 2019 @ 08:01:
he, lekker weer even wat stiller en minder berichten hier d:)b .................. of wacht nee dat betekend dat we aan het dalen zijn :X
Nah denk eerder dat veel mensen gewoon lekker aan het slapen waren hoor :D

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• DaCoTa
68616c6c6f schreef op donderdag 4 april 2019 @ 10:40:
Waar is de pump van doge op gebaseerd? Ik zie geen nieuwe tweet van Elon Musk :o
Listing op Huobi Pro.

• HaruHaru
WTF gebeurde er nou met VeChain op bitvavo? in eens 3 cent per stuk. en nu weer 0.0067. ik kon em niet verkopen :S

• 68616c6c6f
Was sinds gisteren al bekend toch? Gaat ie pas pumpen als die er fysiek op staat? Dan kan je dus twitter scannen op alt coins die listed gaan worden en daarin investeren?

https://twitter.com/Huobi_US/status/1113547320761573376?s=20

• Rrehorst
68616c6c6f schreef op donderdag 4 april 2019 @ 10:47:
[...]

Was sinds gisteren al bekend toch? Gaat ie pas pumpen als die er fysiek op staat? Dan kan je dus twitter scannen op alt coins die listed gaan worden en daarin investeren?

Jep

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
[...]

En ook snel weer afscheid van nemen.. Meestal dumpen ze ook snel als ze eenmaal gelist zijn..

• DaCoTa
[...]

Dat is een goede, die had ik gemist. Dan zal dat het wel niet zijn, maar wat het dan wel is weet ik niet.

Maargoed, twitter volgen kan zeker helpen, hoewel meestal het nieuws pas komt na de pump.

• 68616c6c6f
D-Ed schreef op donderdag 4 april 2019 @ 10:51:
[...]

En ook snel weer afscheid van nemen.. Meestal dumpen ze ook snel als ze eenmaal gelist zijn..
Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/e359b355ff0cbb083c346aec234264c4.png

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Verwijderd schreef op donderdag 4 april 2019 @ 09:36:
Misschien kan ik net zo goed een snelle crypto kopen en meteen omzetten op Binance. Ff kijken wat ik doe.
Naast Kraken kan dat op Bitfinex en OKcoin ook. Vraag is wel hoe je daar dan voordelig (met name dat dus) usd krijgt. Wellicht is een good old xrp of ltc net zo goed en met een beetje mazzel pak je onderweg nog een stijgingkje mee. ;)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Heb je je uberhaupt wel in HOT verdiept of heb je alleen de hype gekocht?

Ze zijn druk bezig met HOT. Heeft alleen tijd nodig. Het is een van de weinige coins die geen bullshit van de daken schreeuwt. Ze zijn bezig met een testnet en daarna zal het mainnet uitkomen en uiteindelijk ook de overgang van HOT naar Holo plaatsvinden. Heb geduld. Rome is ook niet in één dag gebouwd om dr maar eens een cliche uit te gooien. Holo komt dr wel. Tenminste, daar geloof ik wel in.

Ter vergelijking. Ik heb ook wat RDD staan die doen naar mijn idee echt geen fluit meer. Pak ik deze week 60% op. HOT is druk bezig en daar maar 6% op of zo. Tsja. It happens man.
Dacide schreef op donderdag 4 april 2019 @ 10:33:
[...]

[ Voor 12% gewijzigd door DAMAGE op 04-04-2019 11:14 ]

• HaruHaru
DAMAGE schreef op donderdag 4 april 2019 @ 11:08:
Heb je je uberhaupt wel in HOT verdiept of heb je alleen de hype gekocht?

Ze zijn druk bezig met HOT. Heeft alleen tijd nodig. Het is een van de weinige coins die geen bullshit van de daken schreeuwt. Ze zijn bezig met een testnet en daarna zal het mainnet uitkomen en uiteindelijk ook de overgang van HOT naar Holo plaatsvinden. Heb geduld. Rome is ook niet in één dag gebouwd om dr maar eens een cliche uit te gooien. Holo komt dr wel. Tenminste, daar geloof ik wel in.

Ter vergelijking. Ik heb ook wat RDD staan die doen naar mijn idee echt geen fluit meer. Pak ik deze week 60% op. HOT is druk bezig en daar maar 6% op of zo. Tsja. It happens man.

[...]
I believe in Holo :D

• Malawolar
  • Laatst online: 23-01-2021
Ah het is een half dagje neergaand en alle moonboys zijn weer vertrokken.

Dit zijn dus de momenten dat je wel moet kopen, niet gisteren. Dan was je nu weer rekt.

[ Voor 38% gewijzigd door Malawolar op 04-04-2019 11:32 ]

• HaruHaru
Malawolar schreef op donderdag 4 april 2019 @ 11:31:
Ah het is een half dagje neergaand en alle moonboys zijn weer vertrokken.

Dit zijn dus de momenten dat je wel moet kopen, niet gisteren. Dan was je nu weer rekt.
neergaand of niet, blijft bullish tot zover.

en uiteraard, de meeste hier hebben ook gewacht op de correctie. die is er geweest. Mogelijk komt er nog 1, maar die zal minder heftig zijn hoop ik.

• deurmatje
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07-10 19:57
Blij dat ik gister avond nog even mijn LTC en ADA op Binance heb gezet. was beide omgeruild voor usdt door de stop loss.

Toen ik wakker werd ben ik onmiddellijk terug gegaan in LTC.

• Klaas25
OMG hersteld zich goed. ADA en VET gelukkig niet hard geraakt.
En XRP tja..Wat niet hard stijgt kan ook niet hard.. oh wacht dat deed het wel. :+

IOST nergens last van gehad lol

[ Voor 10% gewijzigd door Klaas25 op 04-04-2019 11:42 ]

• 68616c6c6f

• HaruHaru
Klaas25 schreef op donderdag 4 april 2019 @ 11:41:
OMG hersteld zich goed. ADA en VET gelukkig niet hard geraakt.
En XRP tja..Wat niet hard stijgt kan ook niet hard.. oh wacht dat deed het wel. :+
Ik heb veel respect voor Ripple. De kwaliteiten dat het bied. De mogelijkheden. xRapid. Partners dat ie heeft, ongekend, maar (dont get me wrong) wat heb ik aan een XRP munt?

Ik vind Ripple geweldig bedrijf, maar zijn munt meeehh. not needed (stiekem heb ik wel wat, maar mijn bag uitbreiden doe ik niet) :) O+

@68616c6c6f will read. Wie weet, misschien betere optie voor de CasinoCoin :D

[ Voor 6% gewijzigd door HaruHaru op 04-04-2019 11:46 ]

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-12 23:37
HaruHaru schreef op donderdag 4 april 2019 @ 11:37:
[...]

neergaand of niet, blijft bullish tot zover.

en uiteraard, de meeste hier hebben ook gewacht op de correctie. die is er geweest. Mogelijk komt er nog 1, maar die zal minder heftig zijn hoop ik.
Correctie in 3,2,1

Maak me er niet zo druk om, een correctie is niet zo gek nu. De eerste impuls is gegeven en zelfs een tweede test van de 3,2k zou me niet minder bullish maken.

[ Voor 19% gewijzigd door Stokstaart op 04-04-2019 11:48 ]

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• HaruHaru
Stokstaart schreef op donderdag 4 april 2019 @ 11:46:
[...]

Correctie in 3,2,1

Maak me er niet zo druk om, een correctie is niet zo gek nu. De eerste impuls is gegeven en zelfs een tweede test van de 3,2k zou me niet minder bullish maken.
Ik zie een daling naar 3.2K niet snel gebeuren. dat zou betekenen dat we terug gaan naar de bottom van 15 december 2018, wat we niet hebben aangeraakt voor een lange tijd, terwijl we aan het dalen waren.

maar, ik blijf kopen :D

Edit: ja I know. het is crypto, alles is mogelijk etc etc etc :)

[ Voor 5% gewijzigd door HaruHaru op 04-04-2019 11:51 ]

• Mirved
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-12 13:10
DAMAGE schreef op donderdag 4 april 2019 @ 11:08:

Ze zijn bezig met een testnet en daarna zal het mainnet uitkomen en uiteindelijk ook de overgang van HOT naar Holo plaatsvinden. Heb geduld. Rome is ook niet in één dag gebouwd om dr maar eens een cliche uit te gooien. Holo komt dr wel. Tenminste, daar geloof ik wel in.
Ow dat maakt het inderdaad compleet anders dan tig andere coins. :D

• 68616c6c6f
Die pusht al wel een tijdje tegen de 5k aan...

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 19-12 23:07
HaruHaru schreef op donderdag 4 april 2019 @ 11:50:
[...]

Ik zie een daling naar 3.2K niet snel gebeuren. dat zou betekenen dat we terug gaan naar de bottom van 15 december 2018, wat we niet hebben aangeraakt voor een lange tijd, terwijl we aan het dalen waren.

maar, ik blijf kopen :D

Edit: ja I know. het is crypto, alles is mogelijk etc etc etc :)
Stokstaart schreef op donderdag 4 april 2019 @ 11:46:
[...]

Correctie in 3,2,1

FOMO is tot daar aan toe, maar je kan niet op een dergelijk tempo door blijven gaan met stijgen, stijgen en verder stijgen. Moet een keer terug, RSI zwaar overbought, zelfs als ik nu BTC zou hebben (heb USDT :() dan zou ik niet denken dat het in één ruk zo doorgaat naar 6k/7k and beyond. De crypto markt bestaat uit meer whales dan enkel die van 100 miljoen dollar. De markt moet ademen.. d.w.z. stijgen en dalen en stijgen en dalen etc.

Verwijderd

Crypts schreef op donderdag 4 april 2019 @ 11:07:
[...]

Naast Kraken kan dat op Bitfinex en OKcoin ook. Vraag is wel hoe je daar dan voordelig (met name dat dus) usd krijgt. Wellicht is een good old xrp of ltc net zo goed en met een beetje mazzel pak je onderweg nog een stijgingkje mee. ;)
Dat dacht ik dus ook!

• HaruHaru
Sahara schreef op donderdag 4 april 2019 @ 11:59:
[...]

[...]

FOMO is tot daar aan toe, maar je kan niet op een dergelijk tempo door blijven gaan met stijgen, stijgen en verder stijgen. Moet een keer terug, RSI zwaar overbought, zelfs als ik nu BTC zou hebben (heb USDT :() dan zou ik niet denken dat het in één ruk zo doorgaat naar 6k/7k and beyond. De crypto markt bestaat uit meer whales dan enkel die van 100 miljoen dollar. De markt moet ademen.. d.w.z. stijgen en dalen en stijgen en dalen etc.
Agreed.

• Klaas25
HaruHaru schreef op donderdag 4 april 2019 @ 11:44:
[...]

Ik heb veel respect voor Ripple. De kwaliteiten dat het bied. De mogelijkheden. xRapid. Partners dat ie heeft, ongekend, maar (dont get me wrong) wat heb ik aan een XRP munt?

Ik vind Ripple geweldig bedrijf, maar zijn munt meeehh. not needed (stiekem heb ik wel wat, maar mijn bag uitbreiden doe ik niet) :) O+

@68616c6c6f will read. Wie weet, misschien betere optie voor de CasinoCoin :D
XRapid is ontwikkeld voor XRP. En in Q1 dit jaar sloot Ripple 3 partnerships per week af. Koekoek :9~
Niet direct XRapid users maar wel toekomstige XRapid users. Moordend tempo die lui.

• HaruHaru
Klaas25 schreef op donderdag 4 april 2019 @ 12:04:
[...]

XRapid is ontwikkeld voor XRP. En in Q1 dit jaar sloot Ripple 3 partnerships per week af. Koekoek :9~
Niet direct XRapid users maar wel toekomstige XRapid users. Moordend tempo die lui.
Cool Cool :D zoals ik al zei: respect. ik heb niks tegen ze. Alleen, wat moet ik persoonlijk met Ripple XRP munt? Kijken we nu Technisch er naar of gaan we voor de winst? Laatste kan ik begrijpen om the HODLen :P

[ Voor 10% gewijzigd door HaruHaru op 04-04-2019 12:07 ]

• Klaas25
HaruHaru schreef op donderdag 4 april 2019 @ 12:06:
[...]

Cool Cool :D zoals ik al zei: respect. ik heb niks tegen ze. Alleen, wat moet ik persoonlijk met Ripple XRP munt? Kijken we nu Technisch er naar of gaan we voor de winst? Laatste kan ik begrijpen om the HODLen :P
Duh zijn we toch allemaal hier voor. :9 Ga ik niet om liegen haha. Maar ik vind het ook echt wel interessant.
Ga zeker een deel nooit verkopen. Al is het maar paar 1000.

• HaruHaru
Klaas25 schreef op donderdag 4 april 2019 @ 12:10:
[...]

Duh zijn we toch allemaal hier voor. :9 Ga ik niet om liegen haha. Maar ik vind het ook echt wel interessant.
Ga zeker een deel nooit verkopen. Al is het maar paar 1000.
hahahaha hoeft niet zo zeer :D
zelfde heb ik met HOT :P dus ik begrijp je :D

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Vraag me af of we vandaag de stijging doorpakken. De 4.8k is een mooi bounce level gebleken, maar we hikken wel al lang tegen de 5k aan nu. De ultieme FOMO is gaan liggen, we zijn in rustiger vaarwater beland. Mooi moment om je favoriete shitcoins in te slaan wellicht. ;)

XRP wordt trouwens ook mét de dag interessanter om in te stappen. Nu nog "maar" 67xx sat. :o
Het is dat ik Litecoin momenteel véél interessanter vind maar toch. Misschien koop ik er toch maar weer wat van.... al lijkt me dat eigenlijk meer een "catch the falling knife".

Waarschijnlijk toch iets fundamenteels waardoor XRP zo slecht presteert. Zoals slux zij is die emssie wel een dingetje. :X

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10:46

ScreamGT

joejoe

Ik koop al maanden XRP voor een lachwekkend mooie prijs. Ook wel eens prettig om een coin niet extreem te zien fluctueren. Alhoewel mijn bag/portomonee dat toch wel prettig zou vinden :+

Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL

• New Yorker
  • Niet online
XRP kan makkelijk kapot gemaakt worden door JPMorgan.

Weg

• HaruHaru
New Yorker schreef op donderdag 4 april 2019 @ 12:54:
XRP kan makkelijk kapot gemaakt worden door JPMorgan.
Ik denk dat een hoooooooppp altcoins kapot gaan door BTC na de volgende BullRun. Dus pakken wat je pakken kwa winst, daarna zijn ze echt stuk :D Instanties zullen ook zien dat alle andere munten gewoon onnodig worden als betaal middel en zal BTC blijven.

PS: Ik raad jullie aan om op YouTube: Bitcoin & Friends te kijken. Let op Not for kids.

• Malawolar
  • Laatst online: 23-01-2021
XRP is nog steeds 14 miljard waard qua marketcap, totaal overbought nog steeds als je het af zet tegen tegen coins als XMR, Dash en ADA. Die zie ik met geen mogelijkheid op korte termijn verdubbelen naar 28 miljard (!). Daar waar een stijging van 1 tot 4 miljard van ADA niet zo heel absurd is.

• New Yorker
  • Niet online
Malawolar schreef op donderdag 4 april 2019 @ 12:57:
XRP is nog steeds 14 miljard waard qua marketcap, totaal overbought nog steeds als je het af zet tegen tegen coins als XMR, Dash en ADA. Die zie ik met geen mogelijkheid op korte termijn verdubbelen naar 28 miljard (!). Daar waar een stijging van 1 tot 4 miljard van ADA niet zo heel absurd is.
Door JPMorgan heeft XRP nu ook een concurrent.

Weg

Pagina: 1 ... 108 ... 156 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!