Kijk naar wat je zwembad aanbied en wat past. Je bent immers afhankelijk van de openingstijden en daarnaast is het simpelweg kijken wat er te combineren is.Sméagol schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 17:48:
Hoe combineren jullie zwemmen met werk?
Volgens mij zijn er mensen die direct uit 't zwembad naar werk vertrekken? Ik zie genoeg mensen met shampoo in het zwembad, maar je kan niet uitgebreid douchen dus ik zou het minder fris vinden. Voorheen ging ik gewoon thuis douchen, in het zwembad alleen kort afspoelen.
Ik heb diverse dagen dat het zwembad om 7:00 tot 8:00/08:30 open is. Afhankelijk van jouw situatie is dat wel of niet te doen. Ik heb diverse dagen dat het zwembad 's avonds 20:30 tot 22:00/22:15 uur open is. Ook in het weekend is het mogelijk om te zwemmen.
Ik persoonlijk was ook meer een ochtend mens, maar nadat ik veel activiteiten naar de avond heb geplaatst is dat inmiddels ook anders. Desondanks als de avond niet kan, wijk ik zonder problemen uit naar een ochtend.
Alleen afspoelen in het zwembad betekend inderdaad dat thuis douchen aan te raden is. Als je je in het zwembad met shampoo/douchegel even wast is dat meestal ook prima. Ik heb wel voorkeur voor het eerste, omdat ik naar huis sprint op de fiets. Ondanks afdrogen word ik dan toch weer nat...
Mijn ouders hebben mij voorzien van niet minder dan 6 zwemdiploma's (De nationale zwemdiploma's/NRZ Zwem A, B en C, en de nationale zwemdiploma's/NRZ Zwemvaardigheid 1, 2 en 3. Daarnaast zou ik vast de vaardigheden van Waterpolo 1, 2, 3 hebben, immers heb ik dat jaren gedaan).Sméagol schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 17:48:
Zijn er hier mensen met evaring met zwemlesssen voor volwassenen, of een mening hebben over de verschillende zwemdiploma's? Zijn er mensen met ervaring met de Rotterdamse Reddings Brigade?
NRZ of ENVOZ lijken mij allebei prima. Recente ervaringen heb ik echter niet. Zoals gezegd was ik al vroeg uitgebreid voorzien!