Dat kan alleen als je 2 accounts hebt. Is mogelijk maar moet je niet hoeven switchen.Specy schreef op maandag 31 december 2018 @ 02:27:
[...]
Wat nu als je geen TA gebruikt maar short en long tegelijk gaat op 1% boven en 1% onder de huidige koers, beide met 100x leverage?...
Probeerde even te vinden hoe het nou precies zit, maar kan het niet vinden. Je bent met shorten sowieso iets aan het lenen wat je dus niet hebt wat een verschil maakt. Shorten is risicovoller qua percentages dan long gaan met iets dat je wel hebt. Als je long gaat met zeg 1 BTC hou je altijd die 1 BTC, ga je shorten met 1 BTC is liquidatie mogelijk, dus die 1 BTC volledig verliezen ook zonder hefboom. Het stomme is dat ik ook niet precies weet hoe het zit, maar een simpele uitleg kan ik niet vinden.Tominatie schreef op maandag 31 december 2018 @ 02:46:
[...]
Hmm, denk dat dat wel meevalt want waarom zou je anders shorten?![]()
Als je zoveel meer kans hebt op verlies kan je beter roulette gaan spelen
[ Voor 3% gewijzigd door PilatuS op 31-12-2018 02:56 ]
belangrijk moment voor de bulls, ze moeten nu toch wel ff laten zien "tot hier en niet verder".
Hoop niet dat het nog eindeloos gaat duren, wil toch wel slapen.
Hoop niet dat het nog eindeloos gaat duren, wil toch wel slapen.
Zogauw je leverage gebruikt ben je aan het lenen, omdat je jouw positie vergroot met geleend geld. Dat geldt ook voor long posities met leverage. Je kunt net zo goed geliquideerd worden als je long zit. Het werkt met contracts die een bepaalde waarde aan BTC vertegenwoordigen. Je zet een bepaalde hoeveelheid contracts in op jouw positie, en of je nou short of long gaat, hoe meer leverage hoe groter de kans op liquidatie.PilatuS schreef op maandag 31 december 2018 @ 02:53:
[...]
Probeerde even te vinden hoe het nou precies zit, maar kan het niet vinden. Je bent met shorten sowieso iets aan het lenen wat je dus niet hebt wat een verschil maakt. Shorten is risicovoller qua percentages dan long gaan met iets dat je wel hebt. Als je long gaat met zeg 1 BTC hou je altijd die 1 BTC, ga je shorten met 1 BTC is liquidatie mogelijk, dus die 1 BTC volledig verliezen ook zonder hefboom. Het stomme is dat ik ook niet precies weet hoe het zit, maar een simpele uitleg kan ik niet vinden.
@toilet_paper wie leent jou die btc eigenlijk? En wat krijgt die daarvoor terug in ruil? Neem aan een soort rente ofzo?
Lijkt me onderwerp van onderzoek in 2019! Gaan we samen uitzoeken ok?PilatuS schreef op maandag 31 december 2018 @ 02:53:
[...]
Probeerde even te vinden hoe het nou precies zit, maar kan het niet vinden. Je bent met shorten sowieso iets aan het lenen wat je dus niet hebt wat een verschil maakt. Shorten is risicovoller qua percentages dan long gaan met iets dat je wel hebt. Als je long gaat met zeg 1 BTC hou je altijd die 1 BTC, ga je shorten met 1 BTC is liquidatie mogelijk, dus die 1 BTC volledig verliezen ook zonder hefboom. Het stomme is dat ik ook niet precies weet hoe het zit, maar een simpele uitleg kan ik niet vinden.
Zit trouwens te denken.. Het is eigenlijk gewoon zondag op maandag.. Denken de mensen die in Azie wonen nu ook: oh, we gaan even omlaag vanwege 'Euopean New Year'?. Trotseer ze, op marktplaats met al dat vuurwerk en (uiteraard) pas kopen als zij dumpen!!
Nu echt champagne hoor! Laat maar droppen die boel, volgend jaar zijn wij de boel bull. Ja toch!!
Nu echt champagne hoor! Laat maar droppen die boel, volgend jaar zijn wij de boel bull. Ja toch!!
heerlijk deze daling. Zie de gratis btc binnenstromen
Ik ga voor de 4.3k op nieuwjaarsdag @Tominatie en 6k eem weekje later, maarja, meningen he. Ik hoop dat alles voor iedereen goed uitpakt iig.
ik hoop ook nog wel op een eindejaars run, of iedergeval iets wat lijkt op stijgen.Marthusiast schreef op maandag 31 december 2018 @ 04:03:
Ik ga voor de 4.3k op nieuwjaarsdag @Tominatie en 6k eem weekje later, maarja, meningen he. Ik hoop dat alles voor iedereen goed uitpakt iig.
Ben op binance weer 25% ingestapt, nu afwachten. Mijn short staat ook al +4% dus daar moet ik ook maar even goed op letten.
Ik ladder bij binance me redelijk voorzichtig in, wil niet te greedy zijn maar ik wil ook niet naar de pleuris gaan vanwege een verdere daling.
Closed my short, bulls houden wel redelijk stand.
25% ingestapt op ETH $132.69. De overige 75% staat nog in USDT.
Ik ladder wat buy ordertjes naar beneden in. t/m $128.70. Wie weet..
Was weer een lekker trade avondje, maar nu toch even slapen moet wel fit zijn morgen. Goodnight.
25% ingestapt op ETH $132.69. De overige 75% staat nog in USDT.
Ik ladder wat buy ordertjes naar beneden in. t/m $128.70. Wie weet..
Was weer een lekker trade avondje, maar nu toch even slapen moet wel fit zijn morgen. Goodnight.
Morguh, iedereen een fijn uiteinde gewenst vandaag.
Net even de koers bekeken alles even goed op een rijtje gezet, en ik ben eruit; mijn strategie is uitgestippeld voor januari.
Het kan een hele toffe maand worden met wat mazzel. Zie wel wat kansjes links en rechts!
Net even de koers bekeken alles even goed op een rijtje gezet, en ik ben eruit; mijn strategie is uitgestippeld voor januari.
Het kan een hele toffe maand worden met wat mazzel. Zie wel wat kansjes links en rechts!
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Kennis delen > DM
Voor Delta moet je gewoon een read-only API-key aanmaken, met zo min mogelijk rechten. Delta checkt daar ook zelf op als je dat account koppelt. Daar zou niets mee verkeerd moeten kunnen gaan, tenzij ze ergens op de exchange een bug hebben laten zitten.toilet_paper schreef op maandag 31 december 2018 @ 00:30:
Maar met mijn nuchtere boerenverstand vraag ik mij af of er geen risico's zitten aan het feit dat je accounts moet koppelen aan de app. Met zulke dingen gaan mij allerlei alarmbellen rinkelen. Je weet wel, in het kader van rondstrooien van gegevens etc. Echter gezien het feit dat zoveel mensen gebruik maken van Delta of Blockfolio o.i.d. zal ik dit wellicht fout hebben.
Denken jullie dat dit 'veilig' is of zijn er ergens twijfels en adviseren jullie om bij het good old handwerk te blijven?
Voor de volledigheid: Taker = wel kosten, maker = geen kosten, precies andersom dus.Specy schreef op maandag 31 december 2018 @ 01:17:
Ik ga komende dagen toch nog eens een poging wagen met traden op BTC/EUR op Coinbase op basis van wat de BTC/USD koers doet. Die EUR-handel is zoveel kleiner dat 'ie vaak achterloopt, en arbitrage op EUR gaat bijna niet. En zolang je taker bent op Coinbase heb je geen transactiekosten (maker wel - en da's meteen het risico, als de koers al stijgt op /USD is het maar de vraag of een buyorder in het orderbook nog wel gepakt wordt door iemand).
Binance heeft een BNB en iPhone giveaway aangekondigd: https://support.binance.com/hc/en-us/articles/360021423871. Wederom gaan de erg grote jongens kans maken op de prijzen en de gewone huis-, tuin- en keukenhandelaars zoals wij moeten weer toekijken hoe zij nog meer middelen krijgen om gratis extra trades uit te voeren. Ik begrijp Binance wel, je moet de whales vasthouden, zie het als de dividendbelasting afschaffen voor Unilever, maar toch, zou leuk zijn als ze een wedstrijd houden op basis van rendement ipv volume.
Op basis van de 12h en 1d grafieken van Bitcoin durf ik nu ook echt geen uitspraken meer te doen over welke kant we opgaan. Ik verwacht nog steeds naar beneden, of dat we een tijdje tussen de 3700 en 3850 blijven schommelen.
@Tominatie Het goede ADA nieuws was dus Trezor support:
[ Voor 22% gewijzigd door Taro op 31-12-2018 10:12 ]
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Wat dan? Ja, WAT dan? Je vind me dik hé? HÉ? Heb je iets van me aan ofzo?Thommie.nl schreef op maandag 31 december 2018 @ 08:26:
Morguh, iedereen een fijn uiteinde gewenst vandaag.
Nee maar serieus, wat wordt je strategie concreet en welke kansjes zie je liggen?
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Kennis delen > DM
@radem205 Alle alts dalen op dit moment. Incl. IOST die het een paar uur geleden nog erg goed deed. Zal dus geen specifiek ZIL iets zijn op dit moment. Mogelijk een waarschuwing voor een Bitcoin drop, meestal dalen de alts eerst (geld gaat naar Bitcoin) om daarna richting fiat te gaan (Bitcoin drop).
Normaal gesproken zou dit een teken kunnen zijn om uit te stappen. Maar, de laatste tijd kan een kleine drop gevolgd worden door een giga bounce, waardoor je beter had kunnen blijven zitten. Keuzes, keuzes, ik ben in ieder geval erg voorzichtig en heb op een paar ADA en ETH na alles in fiat geparkeerd staan.
Normaal gesproken zou dit een teken kunnen zijn om uit te stappen. Maar, de laatste tijd kan een kleine drop gevolgd worden door een giga bounce, waardoor je beter had kunnen blijven zitten. Keuzes, keuzes, ik ben in ieder geval erg voorzichtig en heb op een paar ADA en ETH na alles in fiat geparkeerd staan.
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Haha herkenbaar.Chris.nl schreef op maandag 31 december 2018 @ 10:15:
[...]
Wat dan? Ja, WAT dan? Je vind me dik hé? HÉ? Heb je iets van me aan ofzo?
Nee maar serieus, wat wordt je strategie concreet en welke kansjes zie je liggen?
Had me voorgenomen geen "rare" eigen meningen en tactieken tebposten meer om verder bashen ect te voorkomen want daar zit niemand op te wachten op een overwegend positief forum.
Maar kort gezegd, alles in usdt en als de tijd er is inkopen in Ardr, steem, nxs en adx.
Shitcoins, laag volume maar op Binance en releases in de maand januari. Mocht Bakkt wel wat teweeg brengen vloeit een X percentage vanzelf die kant op, e n met dat lage volume kan het dan hard gaan.
[ Voor 22% gewijzigd door Thommie.nl op 31-12-2018 10:25 ]
Zucht, ik wil geld sturen naar kraken maar ing zegt opeens dat IBAN niet klopt. Hierdoor moet ik eerst testen met 1 euro.
In september ging het nog goed.
In september ging het nog goed.
[ Voor 12% gewijzigd door New Yorker op 31-12-2018 10:24 ]
Weg
Heeft het nog zin om vandaag te versturen ? denk niet dat de banken wat doen vandaag maar kan er naast zitten.New Yorker schreef op maandag 31 december 2018 @ 10:21:
Zucht, ik wil geld sturen naar kraken maar ing zegt opeens dat IBAN niet klopt. Hierdoor moet ik eerst testen met 1 euro.
Ing werkt vandaag nog wel.Slux schreef op maandag 31 december 2018 @ 10:24:
[...]
Heeft het nog zin om vandaag te versturen ? denk niet dat de banken wat doen vandaag maar kan er naast zitten.
Weg
Omdat het te gehyped is. Zulke klappen omhoog gaan vrijwel nooit goed bij zo'n kleine munt. Ik heb zojuist m'n eerste zakje gehaald. Denk dat wel weer gaat.radem205 schreef op maandag 31 december 2018 @ 10:13:
Waarom gaat ZIL weer naar de afgrond?
Vandaag is een gewone werkdag. Kraken duurt meestal aantal uur.Slux schreef op maandag 31 december 2018 @ 10:24:
[...]
Heeft het nog zin om vandaag te versturen ? denk niet dat de banken wat doen vandaag maar kan er naast zitten.
Gister werd er een giga buywall geplaatst.radem205 schreef op maandag 31 december 2018 @ 10:13:
Waarom gaat ZIL weer naar de afgrond?
Daarna is bizar veel verkocht net voor boven die wall.
Iemand wilde af van de munten.
Ik denk degene die het op heeft lopen scoopen op 420 voor dagen lang, daarna eigenhandig de boel omhoog drukt met Buyorders, en dat dit zijn exit strategie was. De.druk omhoog is er nu af en wat overblijft is een digitaal muntje.
Blijft mijn mening.
[ Voor 6% gewijzigd door Thommie.nl op 31-12-2018 10:37 ]
@Thommie.nl ik heb vannacht om 04:00 stable omgezet naar diverse alts voor leuke prijzen.
Nu toch alles weer terug, de trend is dalend op moment..
Mijn amateur TA beloofd niet veel goeds voor vandaan.
Hmm blijft altijd jammer ja. Zou mooier zijn als ze het op basis van behaald rendement doen op 1 paartje ongeacht omvang portefeuille. De iphone XS Max zijn wel voor ons als 'Piet Particulieren' te winnen. Moet je 1000BNB handelen, dat is dus 500 stuks aankopen en verkopen. Of in kleinere batches.Taro schreef op maandag 31 december 2018 @ 09:37:
[...]
Voor Delta moet je gewoon een read-only API-key aanmaken, met zo min mogelijk rechten. Delta checkt daar ook zelf op als je dat account koppelt. Daar zou niets mee verkeerd moeten kunnen gaan, tenzij ze ergens op de exchange een bug hebben laten zitten.
[...]
Voor de volledigheid: Taker = wel kosten, maker = geen kosten, precies andersom dus.
Binance heeft een BNB en iPhone giveaway aangekondigd: https://support.binance.com/hc/en-us/articles/360021423871. Wederom gaan de erg grote jongens kans maken op de prijzen en de gewone huis-, tuin- en keukenhandelaars zoals wij moeten weer toekijken hoe zij nog meer middelen krijgen om gratis extra trades uit te voeren. Ik begrijp Binance wel, je moet de whales vasthouden, zie het als de dividendbelasting afschaffen voor Unilever, maar toch, zou leuk zijn als ze een wedstrijd houden op basis van rendement ipv volume.
Op basis van de 12h en 1d grafieken van Bitcoin durf ik nu ook echt geen uitspraken meer te doen over welke kant we opgaan. Ik verwacht nog steeds naar beneden, of dat we een tijdje tussen de 3700 en 3850 blijven schommelen.
@Tominatie Het goede ADA nieuws was dus Trezor support:
[YouTube: Good News]
Daar ga ik me in ieder geval voor kwalificeren haha. Dat zou ik sws al wss met kleine swing trades (die 6 van de 10 keer fout gaan).
Dat is voor iedereen wel te doen, ook al doe je het in batches van 100.
Ik ben zojuist ingestapt hopelijk voor een mooi ritje omhoog 515 zil. Maar denk dat je gelijk hebt hoor.Maxxi schreef op maandag 31 december 2018 @ 10:43:
@Thommie.nl ik heb vannacht om 04:00 stable omgezet naar diverse alts voor leuke prijzen.
[ Voor 4% gewijzigd door Thommie.nl op 31-12-2018 10:52 ]
Wel leuk instapmomentje op XLM of niet? 3000 sats is vaak z'n laagste punt ongeveer
Op https://testnet.bitmex.com/ kun je in een sandbox omgeving met gratis BTC oefenen met margin's en short/long contracts.
Best interessant, nadeel is dat het op de testomgeving wel erg rustig is. Je wint of verliest nauwelijks door het gebrek aan activiteit.
Overigens; het werd recent genoemd een long + short tegelijk. Dit is inderdaad een gebruikelijke techniek die ook veel in aandelen gebruikt wordt. Hiermee beperk je je risico maar ook je eventuele winst.
Edit: als je op https://www.bitmex.com/app/trade/XBTUSD kijkt kan je prachtig de long en short contracts zien.
Valt me op dat de prijs structureel iets hoger licht dat de Binance prijs. Weet iemand waarom dat is?
En zou je hier niet de grote krachten op de achtergrond iets beter kunnen zien? In hoeverre kan het een voorspellend effect (zeer korte termijn) hebben voor de Binance prijs?
Best interessant, nadeel is dat het op de testomgeving wel erg rustig is. Je wint of verliest nauwelijks door het gebrek aan activiteit.
Overigens; het werd recent genoemd een long + short tegelijk. Dit is inderdaad een gebruikelijke techniek die ook veel in aandelen gebruikt wordt. Hiermee beperk je je risico maar ook je eventuele winst.
Edit: als je op https://www.bitmex.com/app/trade/XBTUSD kijkt kan je prachtig de long en short contracts zien.
Valt me op dat de prijs structureel iets hoger licht dat de Binance prijs. Weet iemand waarom dat is?
En zou je hier niet de grote krachten op de achtergrond iets beter kunnen zien? In hoeverre kan het een voorspellend effect (zeer korte termijn) hebben voor de Binance prijs?
[ Voor 29% gewijzigd door Maxxi op 31-12-2018 11:34 ]
Wat doen jullie in het geval je belasting moet aftikken in box 3.
Uiteraard je vermogen gewoon aangeven. Maar welke koers pak je van welk tijdstip?
Bij bijvoorbeeld GET wat qua crypto een behoorlijke positie is bij mij, zou ik zelf de prijs negatief kunnen beïnvloeden omdat er zo weinig volume is. Dan zou je op 1 januari daarmee op papier significant lager uit te komen. Welke koers pak je, want in het 'bied' boek op IDEX ligt ~25 ETH ofzo. Stel je verkoopt dus voor 3000$ aan GET, daarmee staat de koers theoretisch op 0.
Dat weegt natuurlijk nooit op tegen je belasting voordeel maar jullie snappen het punt.
Uiteraard je vermogen gewoon aangeven. Maar welke koers pak je van welk tijdstip?
Bij bijvoorbeeld GET wat qua crypto een behoorlijke positie is bij mij, zou ik zelf de prijs negatief kunnen beïnvloeden omdat er zo weinig volume is. Dan zou je op 1 januari daarmee op papier significant lager uit te komen. Welke koers pak je, want in het 'bied' boek op IDEX ligt ~25 ETH ofzo. Stel je verkoopt dus voor 3000$ aan GET, daarmee staat de koers theoretisch op 0.
Dat weegt natuurlijk nooit op tegen je belasting voordeel maar jullie snappen het punt.
[ Voor 27% gewijzigd door Timberly2 op 31-12-2018 12:01 ]
Hopelijk dat niet alle whales uitgestapt zijn.. ik kan mij niet voorstellen dat die buy wall whale van 544 met z'n 9 miljoen stuks eerst op 544 koopt en dan even lager weer eruit stapt. En dat denk ik ook voor het merendeel van de ZIL whales, maar who knows. Ik heb wel spijt dat ik niet hoger ben uitgestapt voor een re-entry lager. Dat doet wel ff wat pijn, m'n gemiddelde ligt nu op ca. 495 denk ik.Thommie.nl schreef op maandag 31 december 2018 @ 10:52:
[...]
Ik ben zojuist ingestapt hopelijk voor een mooi ritje omhoog 515 zil. Maar denk dat je gelijk hebt hoor.
ZIL ligt nu wel op een steun op deze koers, was eerst een weerstand. Hopelijk veert ie weer een paar procentjes omhoog. Keeping my fingers crossed
[ Voor 10% gewijzigd door Sahara op 31-12-2018 11:52 ]
Ze pakken de gemiddelde koers van 2 verschillende exchanges uit mijn hoofd, welke weet ik even niet kan je op hun site terug vinden.Maxxi schreef op maandag 31 december 2018 @ 11:29:
Ik kijk zelf niet zo naar de koers op 1 januari beetje natte finger werk, het staat bij op verschillende exchanges, deels fiat, deels op de ledger, en deels lopende orders, en die bedragen die je aan de belasting moet betalen zijn zo ie zo verwaarloosbaar op het totale vermogen.Timberly2 schreef op maandag 31 december 2018 @ 11:49:
[ Voor 44% gewijzigd door Slux op 31-12-2018 12:12 ]
Waarschijnlijk kun je daarvoor het beste in Crypto opgeven aan belasting [NL] te rade gaan, dan blijft die info tenminste een beetje geconcentreerd.Timberly2 schreef op maandag 31 december 2018 @ 11:49:
Zou crypto nadelig zijn voor het krijgen van een hypotheek?
Ligt eraan of je met crypto een ton hebt verdiend. Dan is het een voordeelThaam schreef op maandag 31 december 2018 @ 12:15:
Maar het lijkt mij niet dat dit van invloed is. Het is immers geen lening, maar wordt gezien als vermogen.
[ Voor 17% gewijzigd door radem205 op 31-12-2018 12:18 ]
De laagste koers op 1-1-2018.Timberly2 schreef op maandag 31 december 2018 @ 11:49:
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Het zal in ieder geval niet mee kunnen tellen als eigen vermogen, daarvoor is het domweg veel te volatiel (sterker nog: ook reguliere beleggingen worden daar vaak al niet voor meegeteld). Als je het eenmaal in fiat op een spaarrekening hebt staan, is het natuurlijk een voordeel.Thaam schreef op maandag 31 december 2018 @ 12:15:
Het liefst hoopte ik dat dit een troll reactie was.
Weg
Volgens mij kwam er een week of twee geleden juist een reactie voorbij die zei dat je een koers moet nemen van het eerste uur ofzo van 1 januari.
Ik hab vorig jaar wat vastgoed gekocht van mij crypto winst en een kleine hypotheek erop genomen, dat was geen enkel probleem bij de ING, ze keken puur naar de cijfers van mijn onderneming, geen vragen gehad waar ik het van had gefinancierd, kunnen ze toch wel zien denk ik .Thaam schreef op maandag 31 december 2018 @ 12:15:
Dat is onzin. De BD zegt alleen 1 januari. Je bent vrij om daar zelf invulling aan te geven (exchange en tijdstip)anboni schreef op maandag 31 december 2018 @ 12:26:
[...]
Volgens mij kwam er een week of twee geleden juist een reactie voorbij die zei dat je een koers moet nemen van het eerste uur ofzo van 1 januari.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Nee, de laagste koers van de dag mag je noteren.anboni schreef op maandag 31 december 2018 @ 12:26:
[...]
Klopt, banken monitoren de outflow naar cryptobedrijven. Om 2 reden eigenlijk. De eerste voor veiligheid en de tweede is marketing..kijken of ze er zelf iets mee kunnen.Slux schreef op maandag 31 december 2018 @ 12:27:
[...]
Ik hab vorig jaar wat vastgoed gekocht van mij crypto winst en een kleine hypotheek erop genomen, dat was geen enkel probleem bij de ING, ze keken puur naar de cijfers van mijn onderneming, geen vragen gehad waar ik het van had gefinancierd, kunnen ze toch wel zien denk ik .
Na een tijdje weer eens ingelogd op binance. Beetje laten gaan maar in de hoop dat het bij zou draaien. Wat is hier het sentiment omtrent VET? Ik had er meer van verwacht, maar er is nu weinig van over..
AION heb ik nog niet naar gekeken, zal me daar eens in gaan verdiepen. Fusion komt redelijk overeen met ICX en Wanchain als ik het goed zie?Stokstaart schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 15:40:
[...]
ADA, XLM, AION, EOS?
edit: dat zijn de open deuren, persoonlijk verwacht ik op enig moment van Fusion veel.
Flinke zak van gekocht meer om een leuk ritje te maken. Of die echt gaat moonen..who knows het idee achter Vechain is zeker goed en ze hebben al partners. Net als ADA en TRX imo zwaar undervalued. Maar goed dat is mijn visie..Point.Flare schreef op maandag 31 december 2018 @ 12:38:
Na een tijdje weer eens ingelogd op binance. Beetje laten gaan maar in de hoop dat het bij zou draaien. Wat is hier het sentiment omtrent VET? Ik had er meer van verwacht, maar er is nu weinig van over..
Volgensmij is het nu wel duidelijk dat al die partnerships en het nieuwe netwerk in de praktijk vrij weinig waard zijn.Point.Flare schreef op maandag 31 december 2018 @ 12:38:
De activiteit neemt juist steeds meer toe op de mainnet en testnet van Vechain.
Rookworst zonder r is ook worst.
Dat is dus met alle coins cq tokens.. en denk ook dat er het woordje nog ontbreekt tussen praktijk en vrijAlabama_man schreef op maandag 31 december 2018 @ 12:47:
[...]
Volgensmij is het nu wel duidelijk dat al die partnerships en het nieuwe netwerk in de praktijk vrij weinig waard zijn.
Stay positive
Van 99% van al die andere coins/token ben ik dan ook van mening dat het projecten zijn opzoek naar een probleem. Keep it realDanster schreef op maandag 31 december 2018 @ 12:51:
[...]
Dat is dus met alle coins cq tokens.. en denk ook dat er het woordje nog ontbreekt tussen praktijk en vrij![]()
Stay positive
ligt allemaal maar weer op z'n gat met oudjaar, geen verassing overigens
Heb je ook gelijk in, die single use tokens zoals casinocoin en sportsbet onzin die zie ik nog wel verdwijnen.Alabama_man schreef op maandag 31 december 2018 @ 12:58:
[...]
Van 99% van al die andere coins/token ben ik dan ook van mening dat het projecten zijn opzoek naar een probleem. Keep it real
Ik hoop dat alles nog even flink gaat zakken. Even bijkopen en dan to the moon!
Hele poos wat in USDT zitten, denk ik fuck it ik ga naar ETH voor wat kleine gains... zakt alles weer.
Daar is veel onduidelijkheid over, maar de belastingwet heeft het over het begin van het kalenderjaar en dat is echt om 00:00 en niet om 13:32 omdat het jouw goed uitkomt..oisyn schreef op maandag 31 december 2018 @ 12:28:
[...]
Dat is onzin. De BD zegt alleen 1 januari. Je bent vrij om daar zelf invulling aan te geven (exchange en tijdstip)
Gewoon je pf waarde vanacht stipt 00:00. Dat het paar euro zal verschillen als je het met elke exchange vergelijkt boeit niet. Ik maak er voor zekerheid ook screenshot van en bewaar dat. Voor als ik in de toekomst eens moet onderbouwen. Verder kan je het natuurlijk van jaren terug opzoeken dusja.Timberly2 schreef op maandag 31 december 2018 @ 11:49:
daar zit ik ook op te wachten.. iedere keer als ik koop zakt alles in elkaar dus ik wacht nog wel even deze keerradem205 schreef op maandag 31 december 2018 @ 13:05:
Ik hoop dat alles nog even flink gaat zakken. Even bijkopen en dan to the moon!
Hmm, hier staat dat idd ook: https://www.businessinsid...re-cryptomunten-aangifte/. En dat komt van een woordvoerder van het ministerie van financiën. Dat is niet wat ik erover gelezen heb, maar ook dat kwam van een autoriteit. Dus nu weet ik het niet meertwain4me schreef op maandag 31 december 2018 @ 13:13:
[...]
Daar is veel onduidelijkheid over, maar de belastingwet heeft het over het begin van het kalenderjaar en dat is echt om 00:00 en niet om 13:32 omdat het jouw goed uitkomt.
Maak wel een screenshot in de avond en nog 1 in de ochtend. Denk niet dat mega schommelingen zijn te verwachten vannacht.
Als je al boven de vrijstelling komt, zal de koers door de dag heen natuurlijk maar tientjeswerk schelen in de belasting die je uiteindelijk moet betalen. En als het echt significante bedragen scheelt, heb je eigenlijk ook weer geen medelijden nodig
Ik hoop ooit nog eens dat ik een ton aan belasting moet betalen over de crypto winsten.anboni schreef op maandag 31 december 2018 @ 13:32:
Als je al boven de vrijstelling komt, zal de koers door de dag heen natuurlijk maar tientjeswerk schelen in de belasting die je uiteindelijk moet betalen. En als het echt significante bedragen scheelt, heb je eigenlijk ook weer geen medelijden nodig
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
ik dit jaar nog als het kanFlagg schreef op maandag 31 december 2018 @ 13:36:
[...]
Ik hoop ooit nog eens dat ik een ton aan belasting moet betalen over de crypto winsten.
Ach ik haal de belastingvrijevoet niet eens.. zeker i.c.m. met een lening die nog uitstaat.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Get ready to rumble, put your hands up in the air.. Big bull pump is coming in!
bron ? zit je al aan het bier ? teveel poeder op ?Matadores schreef op maandag 31 december 2018 @ 14:10:
Get ready to rumble, put your hands up in the air.. Big bull pump is coming in!
Prepare for the next ATH
Doe jezelf een lol en maak daar even "over mijn vermogen" vanFlagg schreef op maandag 31 december 2018 @ 13:36:
[...]
Ik hoop ooit nog eens dat ik een ton aan belasting moet betalen over de crypto winsten.
Belasting op winst wil je echt niet hebben.
Tenzij je verlies ook terug kunt vragen, dan was het dit jaar voor veel mensen nog niet zo gek geweest. Maar dat zal dan vast wel weer niet (en ik sta op een mooie winst dus ik wil het sowieso niet).twain4me schreef op maandag 31 december 2018 @ 14:13:
[...]
Doe jezelf een lol en maak daar even "over mijn vermogen" van
Belasting op winst wil je echt niet hebben.
moet je die bots QKC zien opkopen 
steeds paar honderd dan ff niks en weer een batch......
steeds paar honderd dan ff niks en weer een batch......
[ Voor 44% gewijzigd door sourcecode op 31-12-2018 14:30 ]
Prepare for the next ATH
Nou het ziet er niet veel beter uit dan gisteren, een mini bullrun zit er niet meer in.
IOTA on the run.. verkocht op 9400 en stoot verder door. Enorme buy wall.
Dit gaat echt nergens meer over. Iemand heeft er erg veel voor over een pump te doen. Les, volgende keer iets langer wachten..
Dit gaat echt nergens meer over. Iemand heeft er erg veel voor over een pump te doen. Les, volgende keer iets langer wachten..
[ Voor 47% gewijzigd door Maxxi op 31-12-2018 14:58 ]
Grote buywall is link, alleen als ik zin in een gokje heb.....
Grote sellwall kan erg interessant zijn.
Denk vrijwel lucht, zal zo wel weer terug in lijn vallen.Thommie.nl schreef op maandag 31 december 2018 @ 15:08:
Grote buywall is link, alleen als ik zin in een gokje heb.....
hahaha ik hoop het.
Ik blijf ladderen nu zometeen voor de laatste keer dan ben ik all inn., als nu niets gebeurd en we flink down gaat zit ik flink aan de verkeerde kant te hengelen.......
Heb ook niets meer over om btc te pompen
[ Voor 9% gewijzigd door Thommie.nl op 31-12-2018 15:20 ]
Denken jullie ook niet dat we met de huidige markt behoorlijk gaan dalen? Mensen die straks gaan feesten/oud&nieuw gaan vieren die gaan toch eerder naar een stablecoin op het moment? Al zag het er beter uit bleven ze vast zitten maar nu lijkt het echt alsof we straks vol door het putje gaan.
muziekje voor onderweg.
Ik ben ervan uitgegaan dat de meesten dit al hadden gedaan en straks over elkaar heen vallen om de coins terug van me te kopen.Tominatie schreef op maandag 31 december 2018 @ 15:20:
Denken jullie ook niet dat we met de huidige markt behoorlijk gaan dalen? Mensen die straks gaan feesten/oud&nieuw gaan vieren die gaan toch eerder naar een stablecoin op het moment? Al zag het er beter uit bleven ze vast zitten maar nu lijkt het echt alsof we straks vol door het putje gaan.
Ik knijp hem momenteel wel.
Als ik puur even hier naar kijk:Tominatie schreef op maandag 31 december 2018 @ 15:20:
Denken jullie ook niet dat we met de huidige markt behoorlijk gaan dalen?

Dan lijkt omlaag mij het meest logische. Vind het vaak wel handig om naar het grote plaatje te kijken om te zien wat logisch zou zijn. Als je puur de bewegingen bekijkt vanaf de 3.1k tot nu lijkt mij omlaag gewoon meer waarschijnlijk dan omhoog.
@PilatuS Yep, niks wijst bullish heb ik het idee. Niks wijst op een stijging, alles ziet er echt dramatisch uit. Een daling is zo voor de hand liggend dat je bijna gaat denken dat een whale straks iets verrassends gaat doen.
Maarja, wellicht zijn er nog wat mensen die zich vasthouden aan dat H&S patroontje. Geen idee.
Maarja, wellicht zijn er nog wat mensen die zich vasthouden aan dat H&S patroontje. Geen idee.
hopen dat er een whale in feest stemming op de buy knop drukt ipv sell
Prepare for the next ATH
Waarschijnlijk een grote marketorder met een dun orderboek. Dan wordt een heel groot deel van het orderboek in 1x opgekocht en zie je zo'n spike omhoog.Danielson schreef op maandag 31 december 2018 @ 15:36:
WTF gebeurde er net met Salt op Bittrex!
Het volume wordt er niet beter door, jeeeeez. btc/usdt zal straks wel onder de 100 mil gaan op binance. Het is wachten op een daling, dat zorgt nog wel eens voor wat actie.
tijd om mijn short te vullen.
pas bij de 3870 zal ik een beetje bullish worden
Zoom eens uit
BTC op Bitmex staat nu 15 dollar hoger. Moon ?
nouja het begint toch wel een redelijke candle te vormen.
LOL en weer terug bij af. BTC gedraagt zich als een low volume shitcoin. Niks dan P&D
zorgt wel weer voor wat actieggj87 schreef op maandag 31 december 2018 @ 16:05:
LOL en weer terug bij af. BTC gedraagt zich als een low volume shitcoin. Niks dan P&D
Prepare for the next ATH
Kijken jullie op de 1 minuut grafieken nu het stiller is? Ik zie echt helemaal niets gebeuren op 1 en 2 uur.
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
op de 1h valt toch wel wat te spotten? Al is het maar kleinLED-Maniak schreef op maandag 31 december 2018 @ 16:20:
Kijken jullie op de 1 minuut grafieken nu het stiller is? Ik zie echt helemaal niets gebeuren op 1 en 2 uur.
Maarja, wacht maar tot die enorme rode candle tevoorschijn komt. Dat zal wel te spotten zijn.
@Tominatie: van über bull tot über bear. Dat is ook wel te spottenTominatie schreef op maandag 31 december 2018 @ 16:22:
[...]
op de 1h valt toch wel wat te spotten? Al is het maar klein![]()
Maarja, wacht maar tot die enorme rode candle tevoorschijn komt. Dat zal wel te spotten zijn.
Op 1h zie ik een kabbelend meertje dat langzaam leegstroomt bij gebrek aan interesse. Meer niet. Je kan de laatste dagen gaan slapen, 8 uur later wakker worden en er is effectief niets gebeurd. Goed voor de nachtrust!
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
Ik heb mijn bull-brilletje gewoon ff afgedaan puur om het feit dat ik dan een stuk meer BTC verdien. Op de lange termijn ben ik een enorme bull héSahara schreef op maandag 31 december 2018 @ 16:27:
[...]
@Tominatie: van über bull tot über bear. Dat is ook wel te spottenHad ik die Zilletjes maar verkocht.. niet gedaan, dus ik koop bij. Hopelijk komt ZIL niet onder mijn break-even prijs.
Maar als ik nu gewoon realistisch naar de markt kijk ziet het er gewoon slecht uit en kan me niet voorstellen dat we geen retest van 3k gaan krijgen. Ook het dalende volume geeft mij aan dat men niet zoveel animo heeft om in te stappen.
Het is even zien wat er in het nieuwe jaar gaat gebeuren op dat punt. Dat het volume in het weekend laag is dat zien we altijd, maar nu heb je ook nog eens de feestdagen. Genoeg traders die even lekker een weekje vrij nemen. Ik denk niet dat het lage volume nu heel veel zegt omdat je dit wel mag verwachten rond deze tijd van het jaar.Tominatie schreef op maandag 31 december 2018 @ 16:32:
[...]
Ook het dalende volume geeft mij aan dat men niet zoveel animo heeft om in te stappen.
Okey okey, voordeel van de twijfel dan.PilatuS schreef op maandag 31 december 2018 @ 16:35:
[...]
Het is even zien wat er in het nieuwe jaar gaat gebeuren op dat punt. Dat het volume in het weekend laag is dat zien we altijd, maar nu heb je ook nog eens de feestdagen. Genoeg traders die even lekker een weekje vrij nemen. Ik denk niet dat het lage volume nu heel veel zegt omdat je dit wel mag verwachten rond deze tijd van het jaar.
Dit ziet er al wat beter uit.
Dan te bedenken dat Bakkt straks nog komt, hopelijk was dit het dieptepunt.
Dan te bedenken dat Bakkt straks nog komt, hopelijk was dit het dieptepunt.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!