[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 72 ... 103 Laatste
Acties:
  • 270.291 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 10:54

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
psies woensdag gaan alle beren gewoon weer Rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Bakkt..... 1 grote farce lijkt het te worden. Ik zit al te wachten op 't volgende bericht met "OPNIEUW UITSTEL VAN LANCERING BAKKT".

Sorry, misschien word ik wel te bearish doordat de huidige markt mijn bullhartje laat huilen. Ik word misschien te sceptisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matadores
  • Laatst online: 11:06
Bitcoin Cash aan het oppompen bah bah

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 19-10 12:21
Tominatie schreef op maandag 31 december 2018 @ 16:32:
[...]

Ik heb mijn bull-brilletje gewoon ff afgedaan puur om het feit dat ik dan een stuk meer BTC verdien. Op de lange termijn ben ik een enorme bull hé :)

Maar als ik nu gewoon realistisch naar de markt kijk ziet het er gewoon slecht uit en kan me niet voorstellen dat we geen retest van 3k gaan krijgen. Ook het dalende volume geeft mij aan dat men niet zoveel animo heeft om in te stappen.
Ik ben het met je eens hoor. Het is even billen knijpen voor mij met deze ZIL positie. Maar aangezien ZIL met mainnet komt in januari zal het wel omhoog gaan is mijn verwachting, het zou al fijn zijn als ie boven de 500 kan blijven en er een mooie steun van maakt.

BTC daaraantegen heeft de afgelopen weken rare patronen laten zien, als ik 1 ding heb ervaren is dat in crypto datgene gebeurt wat je niet verwacht. Op 3180 dachten velen, hij zakt door de 3k heen, en nee. Nu denken velen hij gaat zakken. Anyway, ik zie ook wel dat deze beweging sideways is, maar ik zie ook dat het niet keihard door het ijs zakt. Het zakt wat, stijgt weer wat, und so weiter. Niet veel verschil over een periode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Zit zelf ook te kijken om wat ZIL in te gaan slaan, denk ook zeker dat ie nog wel wat moois kan laten zien voor het mainnet er is. Aan de andere kant laat ik het nog even van BTC afhangen. Als BTC daalt zal ZIL waarschijnlijk mee gaan, maar zelfs als ZIL gelijk blijft daalt ie in USDT alsnog omdat het een BTC pair is. Stel hij blijft op 500 sat, maar BTC daalt 10%, dan ben je toch nog 10% USDT kwijt ook al daalt ZIL niet mee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
@PilatuS sowieso eerst wachten op bitcoin. Wat'ie nu gaat doen is best important, stel hij gaat de daling inzetten verwacht ik dat de steun op 3.6k niet gaat houden. Die heeft de vorige dump namelijk al als support gediend en hij zal nu een stuk zwakker zijn. Daarbij zal het beer-gehalte toenemen + de H&S moonboys beginnen ook wel te twijfelen.

Dan kan het best nog eens een 3.4-3.5k worden, waarbij er misschien een bounce is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:04

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• radem205
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02-2022
Tominatie schreef op maandag 31 december 2018 @ 16:40:
Bakkt..... 1 grote farce lijkt het te worden. Ik zit al te wachten op 't volgende bericht met "OPNIEUW UITSTEL VAN LANCERING BAKKT".

Sorry, misschien word ik wel te bearish doordat de huidige markt mijn bullhartje laat huilen. Ik word misschien te sceptisch.
Ik denk dat sceptisch zijn in de huidige markt juist bijdraagt aan minimale verliezen. Het is gewoon nog niet realistisch om te denken dat we een bullrun meemaken ala eind 2017. Er moet eerst weer opnieuw adoptie plaatsvinden door Henk en Ingrid. Het vertrouwen in crypto moet weer vanaf nul opgebouwd worden. Vertrouwen komt immers te voet en gaat te paard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Ik wacht het zeker even af. Eerst eens zien dat we een richting krijgen. Nu kopen zie ik sowieso niet als een optie :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Als ik dan het bull-scenario erbij pak, met de geschiedenis dat we de 3.9k niet konden breken en daarna ook niet door de 3.8k kwamen zie ik niet heel veel positiefs mits er een whale denkt "fuck these shit, letsgo to the moon."

Van de jan en ingrids moet je het nu echt niet hebben. /kijkend naar het volume etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 11:26

sourcecode

Prepare for the next ATH

Tominatie schreef op maandag 31 december 2018 @ 16:40:

https://www.ccn.com/break...tate-of-bitcoin-industry/

Prepare for the next ATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Lol, dit ook zojuist bekend geworden:
BAKKT™ BITCOIN (USD) DAILY FUTURES CONTRACT
LAUNCH UPDATE
Following consultation with the Commodity Futures Trading Commission, ICE Futures U.S., Inc. expects to provide
an updated launch timeline in early 2019, for the trading, clearing and warehousing of the Bakkt Bitcoin (USD) Daily
Futures Contract. The launch had previously been set for January 24, 2019, but will be amended pursuant to the
CFTC’s process and timeline.
Dus die januari 24 staat ook echt niet vast.

Is zojuist gepost hier:
https://www.theice.com/pu...BitcoinLaunch20181231.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-10 23:28

Bever!

3

Als ik zou traden zou ik nu een short btc openen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Bever! schreef op maandag 31 december 2018 @ 17:09:
Als ik zou traden zou ik nu een short btc openen...
Heb ik al en heb nog meer short orders zo rond de 3800, dus elke hoopvolle pump vult mijn short aan. Pas als we de 3880 breken of er goed uit zien ga ik hem closen.

Ik voel nog steeds 'n dump coming. Bakkt die voor de 2e keer uitstelt en dit keer zonder datum maar "early 2019". Niet erg hoopgevend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dabla
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-02-2022
Tominatie schreef op maandag 31 december 2018 @ 16:48:
@PilatuS sowieso eerst wachten op bitcoin. Wat'ie nu gaat doen is best important, stel hij gaat de daling inzetten verwacht ik dat de steun op 3.6k niet gaat houden. Die heeft de vorige dump namelijk al als support gediend en hij zal nu een stuk zwakker zijn. Daarbij zal het beer-gehalte toenemen + de H&S moonboys beginnen ook wel te twijfelen.

Dan kan het best nog eens een 3.4-3.5k worden, waarbij er misschien een bounce is.
Idd maar zou mij niet verwonderen mocht het deze keer een deftige bounce zijn, die dan ook doorzet, en dus de H&S voltooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanoverdegrens
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 22-05 13:34
PilatuS schreef op maandag 31 december 2018 @ 16:35:
[...]

... Dat het volume in het weekend laag is dat zien we altijd, maar nu heb je ook nog eens de feestdagen. Genoeg traders die even lekker een weekje vrij nemen. Ik denk niet dat het lage volume nu heel veel zegt omdat je dit wel mag verwachten rond deze tijd van het jaar.
Het volume in de weken voor de feestdagen, behalve 19-21 december (shorts closen en 2 weken vakantie!), was ook laag.
De laatste periode met duidelijk hoger volume was tijdens de val van 6xxx€ naar 3xxx€.
Zelfs de kleine rally naar 4xxx€ ging niet met hoog volume gepaard.
We zijn in de laatste 2 maanden van het jaar gewoon 2500€ per coin gezakt, en dat na ongeveer 3 maanden (aug-nov) sideways met laag volume. Dat maakt me sceptisch vwb een rally op korte termijn. (een V-bounce bijv. is inmiddels al uitgesloten)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Vanoverdegrens schreef op maandag 31 december 2018 @ 17:44:
[...]

Het volume in de weken voor de feestdagen, behalve 19-21 december (shorts closen en 2 weken vakantie!), was ook laag.
De laatste periode met duidelijk hoger volume was tijdens de val van 6xxx€ naar 3xxx€.
Zelfs de kleine rally naar 4xxx€ ging niet met hoog volume gepaard.
We zijn in de laatste 2 maanden van het jaar gewoon 2500€ per coin gezakt, en dat na ongeveer 3 maanden (aug-nov) sideways met laag volume. Dat maakt me sceptisch vwb een rally op korte termijn. (een V-bounce bijv. is inmiddels al uitgesloten)
Is niet helemaal waar wat je zegt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ASQaJG9RceWDoivZXgygnATT/full.jpg

Je ziet dat het volume in de weg omhoog vanaf 3.1k naar 4.2k hoger lag dan bij de eerste run omlaag vanaf 6.6k tot aan 5.5k. Sinds we de 4.2k hebben bereikt neemt het steeds verder af, maar dat het volume sinds de val laag is dat klopt niet helemaal. Juist de rally naar 4.2k had hoog volume.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sahara
Ik zou toch willen impliceren dat het afnemend volume ook wel te maken heeft met vakantie periode / Kerst en einde van het jaar. De grote jongens zitten mogelijkerwijs zich niet zoals die kruimeltjes - dat zijn wij :X - constant druk te maken over een eventuele stijging of daling van BTC.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Richting de 3156 werd het volume steeds lager, pas bij/tijdens de groene candle daarna was het volume een stuk hoger. Een laag volume is nu niet zo belangrijk naar mijn idee, het volume dat hierop volgt is belangrijk en dat kan in zowel enorm groen als enorm rood eindigen.

Ik wacht het gewoon lekker af, achteraf weten we zeker of het volume hoog was en of het positief of negatief was, nu valt daar nog geen zinnig woord over te zeggen.

Netjes:
https://medium.com/bakkt-...apital-raise-739db1bab6d3
&

[ Voor 14% gewijzigd door Taro op 31-12-2018 18:37 ]

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Bartvandelaar
  • Laatst online: 18-02-2024
Beste wensen alvast mensen voor het komende jaar. Ik hoop dat 2019 ons mooie winsten, lambo’s e.d. Mogen brengen. Kijk uit met vuurwerk want straks kun je niet meer deelnemen aan het forum wat ik zo aan jullie waardeer. Tot morgen, ik piep er even tussenuit.

Rookworst zonder r is ook worst.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Ik ga straks naar vrienden dus de koers volgen en anticiperen wordt 'm niet de komende 12 uur.
Ik heb besloten in USDT te blijven op binance en mijn short positie aan te houden ondanks dat ie al op een leuk winstje staat. Ik hou ook mijn short orders aan die rond de 3800 staan.

Normaal zou ik niet zo snel van huis vertrekken zonder in bitcoin te gaan zitten, want de e.v.t. stijging wil ik natuurlijk niet missen. Dat ik 't nu niet doe is wel bijzonder. Zo bearish ben ik nog niet vaak geweest denk ik. :S

Nja, hoop het beste natuurlijk. Gun iedereen een mooie stijging toe en waarschijnlijk mis ik de boot en zit ik er compleet naast met mijn beren visie. :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Fijne avond @Tominatie ik hoop dat je short rekt gaat en je $1k van een bullrun mist. Maar gun je ook succes op Kucoin 😘

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

}:O }:O }:O Dat je volgend jaar je innelijke bull maar terug mag vinden @Tominatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxxi
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-10 11:49
Heb zojuist ook alles naar stable omgezet. Paar Sips goed gepakt maar zonder stijging heb je daar niks aan. Nu feestje vieren en volgend jaar mooi instap moment zoeken.

Je merkt zelfs bij verkopen dat dat moeizaam gaat. Weinig volume.

[ Voor 17% gewijzigd door Maxxi op 31-12-2018 18:54 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

@Tominatie In het jaar dat je bullish was daalde de koers. Nu je bearish bent gebeurt hopelijk precies het tegenovergestelde, het zal dus een mooi 2019 worden.

Al die uren crypto vergeet je snel (of wil je snel vergeten), de tijd die je nu doorbrengt met vrienden is veel belangrijker, geniet ervan!

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Het ZIL orderbook is weer mooi gevuld aan de groene kant. Ik zit er inmiddels weer in, even kijken of we dan in ieder geval nog iets positiefs in de markt zien vandaag...

Edit: Het volume is gewoon echt 0 bij ZIL, met een beetje market order knal je hem flink omhoog. Maar daarna is er toch niemand die ze van je terug wil kopen :)

[ Voor 32% gewijzigd door Taro op 31-12-2018 19:05 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Thaam
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 04-10 10:14
Toch nog op de valreep een Ledger Nano S besteld. Nooit verkeerd om daar wat crypto op te zetten. Nu krijg je 30% korting.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Iedereen hier alvast een gelukkig nieuwjaar :) En dat we volgend jaar allemaal minimaal 100% winst gaan maken :)

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:39
Beste wensen alvast allemaal. Ik zit er vannacht voor 30% in. Zakt de boel dan boeit het me niet, stijgen we dan pak ik toch iets mee. Succes!

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Chris.nl schreef op maandag 31 december 2018 @ 18:50:
Fijne avond @Tominatie ik hoop dat je short rekt gaat en je $1k van een bullrun mist. Maar gun je ook succes op Kucoin 😘
Thanks pik :P :+

mijn zakjes op kucoin hodl ik wel gewoon de moeder. Dus die IOST maan raket zal ik iedergeval niet missen.

Ik heb nog zo'n 30 minuutjes om mijn uiteindelijke plan uit te stippelen want vind het wel lastig.. Dit is zo'n zone waar je d'r kort op moet zitten want bitcoin en de markt kan beide kanten op. :>

Misschien moet ik een FOMO buy instellen op binance met (if btc > 4000) buy.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
HOT gaat de laatste uren ook wel weer oké trouwens. 13 sats vind ik toch lekkerder dan 11 sats voor mijn balans ^ ^

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15-10 12:38
PHPResource schreef op maandag 31 december 2018 @ 20:20:
HOT gaat de laatste uren ook wel weer oké trouwens. 13 sats vind ik toch lekkerder dan 11 sats voor mijn balans ^ ^
HOT to the moon!

BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• PHPResource
Fijne jaarwisseling HOLO-broeder :>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Danster
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-07-2024
Voor ieder een super, gezond en succesvol 2019. En pas op met het shorten van de vingers om 12 uur.

:)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:39
Fijne jaarwisseling holo broeders! ;)

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daboemann
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11:12
Fijne jaarwisseling! Wel een beste drop zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
daboemann schreef op maandag 31 december 2018 @ 20:47:
Fijne jaarwisseling! Wel een beste drop zeg
Zo behoorlijk.. Ik ben weer ingestapt, hopen op een goede bounce

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Mooie drop.

Zat nog te denken om in te stappen...
Maar max risico voor een up van 30dollar

.. nee Volgend jaar weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxxi
Verwijderd schreef op maandag 31 december 2018 @ 20:53:
Mooie drop.

Zat nog te denken om in te stappen...
Maar max risico voor een up van 30dollar

.. nee Volgend jaar weer.
Kom het niet laten, all in IOTA en ETH met strakke SL naar stable. Al gek hersteld toch nog wat binnen geharkt.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

Verwijderd

Alvast een fijne jaarwisseling crypto broeders! Hodl die dure whiskey niet langer, dit is de avond om hem te marketdumpen in je slokdarm!

Proost allemaal! En een gezegend 2019!

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 25-09 17:54
Fijne jaarwisseling! Dat we in 2019 allemaal onze inleg mogen terug verdienen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Danster
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-07-2024
Verwijderd schreef op maandag 31 december 2018 @ 21:57:
Alvast een fijne jaarwisseling crypto broeders! Hodl die dure whiskey niet langer, dit is de avond om hem te marketdumpen in je slokdarm!

Proost allemaal! En een gezegend 2019!
Oeh goed idee hier nog een glas of twee aan Karuizawa 1967 cask 6462..kanpai!

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• hijacker80
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20-05 23:08
Fijne jaarwisseling! 2019 hopelijk meer groene dagen dan 2018 😛

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• HaruHaru
Iedereen fijne jaarwisseling en moge de crypto hoog en verder als de maan vliegen richting de HOT zon. Cheers all. Rij voorzichtig en vooral zonder alcohol. Voor degenen die niet rijden, met mate aub. Bye

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• dabla
Een gelukkig nieuwjaar iedereen! Wens jullie allemaal eerst en vooral een goede gezondheid toe, en daarnaast dan natuurlijk ook veel MOON en lambos! Bedankt aan allen voor jullie bijdragen hier in 2018, hopelijk krijgen we komend jaar een goed cryptojaar. Ik ben net ingestapt in BTC na de laatste drop, hopelijk is de volgende en eerste move in 2019 UP :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
reviews: Een gelukkig 2019: Tweakers kijkt weer terug in cijfers

Niet slecht

En beste wensen!

[ Voor 4% gewijzigd door New Yorker op 01-01-2019 00:48 ]

Weg

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Martine
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Bovenaan in de Top 10 forumtopics met het voorgaande topic. :9 :9

Vergeet nooit, gezondheid is veel belangrijker dan geld. Stel je voor als je vingers eraf rotten door een of andere maffe ziekte, kan je hier niet eens meer reageren. Zit je met honderd miljoen op de bank, wordt je blij mee.

De beste wensen voor 2019, als we maar gezond mogen blijven. De rest komt sowieso goed in het nieuwe jaar. XRP 589+ EOY! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaam
When moon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaam
Martine schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 00:47:
[...]

Bovenaan in de Top 10 forumtopics met het voorgaande topic. :9 :9

Vergeet nooit, gezondheid is veel belangrijker dan geld. Stel je voor als je vingers eraf rotten door een of andere maffe ziekte, kan je hier niet eens meer reageren. Zit je met honderd miljoen op de bank, wordt je blij mee.

De beste wensen voor 2019, als we maar gezond mogen blijven. De rest komt sowieso goed in het nieuwe jaar. XRP 589+ EOY! 8)
Anno 2019 kun je spraakgestuurde berichten versturen he. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
Nog niet graag ik stuur nu opnieuw fiat naar kraken.

Weg

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• cryptore
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 23-10 22:47
allemaal een gelukkig , mooi en gezond 2019 gewenst , met vele mooie grote groene candles

Acties:
  • +8 Henk 'm!

Verwijderd

We domineren de top 5! Whoppaaaaa

Gelukkig nieuwjaar!

When moon? d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ggj87
Verwijderd schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 00:57:
[...]

Gelukkig nieuwjaar!

Haha, geweldig de halve top 10 van forumtopics zijn crypto slowchats :X

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sahara
Ik wens jullie allen een gezond en gelukkig 2019 toe!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• PHPResource
Beste wensen allen!

Nog even wat bitcoin shilling:
https://www.coindesk.com/...rally-coming-soon-in-2019
After the 2012 bitcoin halving, it took the market two months to start feeling the effect of the inflation halving and for bitcoin to initiate a parabolic move that propelled its price from $12 to $142. Interestingly, after the 2016 halving the market felt the inflation reduction even sooner, this time bitcoin started a rally that would bring it from $582 to $20,000 just one month after the halving.
Interessant stuk over wat de halvening heeft betekend in het verleden voor de koers

[ Voor 49% gewijzigd door PHPResource op 01-01-2019 01:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 00:57:
[...]

Gelukkig nieuwjaar!

Gaan we dat dit jaar opnieuw domineren?

Weg

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Beste wensen allemaal. En hopelijk gaan we dit jaar ook weer lekker wat geld verdienen!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Maxxi
Vorige jaar zat ik op dit moment te hopen/hypen op Verge naar $1. Manman telegram groepen vol met hype en geschreeuw. Uiteindelijk hebben VEEEEL enthousiastelingen bakken met geld verloren.

Les; doe geen hypes die ongegrond zijn. En zo wel stap op tijd uit. ZIL *kuchkuch*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
Waarom wordt XLM zo gedumpt? Stop 'ns

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maxxi
PHPResource schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 02:19:
Waarom wordt XLM zo gedumpt? Stop 'ns
Dit zijn weer de prijzen 2 maanden voor de hype en ATH van 2017.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
happy new year broeders! Op naar een nieuw jaar lullen over crypto's!
ik ben iedergeval moonend het jaar in gegaan zie ik, want ik zie een behoorlijke rode candle 8)7

denk dat ik m'n short maar close, zie dat de 3.6k vooralsnog als support dient (again). Toch zie ik ons nog wel verder dalen want de bulls krijgen maar geen stijgende lijn te pakken.

wat doen jullie trouwens nu? op binance zit ik dus ook nog in usdt en het is wel verleidelijk in te stappen. Blijven jullie lekker in usdt tot het er beter uit ziet of wagen jullie de gok?

was me weer n dagje hoor

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
PHPResource schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 01:54:
Beste wensen allen!

[...]

Interessant stuk over wat de halvening heeft betekend in het verleden voor de koers
Mooi stuk! Denk ook echt dat we op een enorm belangrijk punt staan nu, heel belangrijke welke kant het kwartje op gaat vallen. Want wordt dat kwartje eerst een muntje van 10 cent of wordt het een briefje van 5? Een nieuwe bullrun kan wel eens heel dichtbij zijn, maar dan moet dat verdomde kwartje nu wel even de goede kant op vallen!

Dit soort berichten mogen wel vaker gepost worden, het sentiment moet om gaan slaan. :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Marthusiast
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 15-06-2024
Nogmaals gelukkig nieuw jaar crypto broeders/zusters, en laten we samen zorgen dat de teneur dit jaar weer de groene kant op slaat! Proost, en leuk jullie allemaal te hebben leren kennen! Gezellige boel hier!
Cheers!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

Iedereen weer genoeg oliebollen gegeten voor een heel jaar? Het is niet zo raar dat we die dingen maar een keer per jaar eten... *BURP*

edit: *kijkt naar de koers*

Tijd om te gaan slapen.. later!

[ Voor 20% gewijzigd door twain4me op 01-01-2019 03:41 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
@Marthusiast een slechter jaar dan 2018 kan het eigenlijk niet worden dus dat is positief. Een 80-85% daling van bitcoin gaan we dit jaar niet nog een keertje meemaken.

ik ga er toch wel van uit dat de 3k een soort bodem moet gaan worden, veel verder zou het toch niet gaan?

een 1500 klinkt al onrealistisch want dan kan je wel heel makkelijk bitcoins accumuleren.

we gaan het meemaken broeders! Ik ga iedergeval weer 100% instappen en ik hou bitmex de komende tijd in de gaten om long te gaan. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
PHPResource schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 01:54:
Beste wensen allen!

[...]

Belangrijkste quote:

After the 2012 bitcoin halving, it took the market two months to start feeling the effect of the inflation halving and for bitcoin to initiate a parabolic move that propelled its price from $12 to $142. Interestingly, after the 2016 halving the market felt the inflation reduction even sooner, this time bitcoin started a rally that would bring it from $582 to $20,000 just one month after the halving.

With the third halving less than 18 months away, It’s time to start paying attention to bitcoin’s killer application again: algorithmically enforced monetary policy. The disruptive power of this monetary policy will start getting priced-in in 2019, and when it does, you want to be here.

Hup @Tominatie , bullish worden! Ik doe mee ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Marthusiast
Dat weet je nooit @Tominatie , maar ik denk dat ik het met je eens ben. Iig lekker accumuleren, en de projecten goed volgen. Ik denk dat een aantal projecten potentie heeft om veel succes te hebben. Wij als investeerders hebben nu na 2018 wel verdiend om daarop mee te liften. Ik heb er iig zin in!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
@Swaha lekker bullish het nieuwe jaar in! We gaan 't meemaken :)

@Marthusiast yep, gewoon lekker accumuleren. Heb al zin om het volgende salaris erin te pleuren. Dit jaar gaan veel alt-projecten denk helemaal naar de pleuris. Tuurlijk zullen er een aantal alt-projecten ook mooi mee gaan. Maar dat zijn dan vooral de grote, bekende crypto's met community.

Soms heb ik het idee dat er mensen zijn die 0% van hun portfolio in bitcoin hebben, daar kan ik echt met me pet niet bij. Gooi gewoon wat bitcoin op de ledger en vul dat zo nu en dan aan. 'K heb denk 30% in bitcoin zitten en met de overige 70% speel ik op binance, kucoin en bitmex. Veel shitcoins gaan naar de pleuris, ze hebben soms nu al nauwelijks volume waardoor ik al denk:"ja daar ga ik dus niks in stoppen"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marthusiast
Tja ik geloof alleen in de 'grote' jongens in de top-10 (of ex top-10).
Mijn pf is nu (ietwat gewijzigd sinds mijn introductie hier): 30% ADA, 17% COSS (ok gokje), 12% BTC, 11%IOTA, 10%ETH, 8%XLM, 6%NEO en 5%Ripple.
Je ziet het, op een enkel gokje na allemaal grote projecten waar ik iig wat van verwacht.

Imo heb ik nog te weinig BTC, dus die ga ik komende maanden nog wat opplussen. Niet omdat ik in deze tech geloof, maar vooral voor de naam, en de schaarste, de halvening die later komt (en komend jaar ingeprijsd gaat worden). En misschien (zolang ik ETH goedkoper kan krijgen dan mijn gem aanschaf, koop ik ook nog wat ETH bij).
Ik weet iig zeker dat als de markt bullish wordt, ik met projecten waar ik achter sta. een prachtig rendement ga maken!

BTW, ik sta nu op 53% down.. dus moet wel een bullrun worden met meer dan x2 om quitte te spelen.

[ Voor 6% gewijzigd door Marthusiast op 01-01-2019 04:10 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
@Marthusiast goede keuze. Bitcoin is de beste lange termijn investering. De naam, de adoptie, de community, de bekendheid ...... ga zo maar door. Geen enkele crypto gaat 'm ooit overtreffen.

Vroeger zat ik nog weleens roekeloos te spelen met low cap shitcoins maar daar ben ik al een tijd van afgestapt. Ik focus me nu naast Bitcoin gewoon op de bekende top 10/20 coins met community en naam.
Nano, Stratis, Zilliqa en IOST zijn de enige uitzonderingen daarop.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Marthusiast
Eens met de uitzonderingen, @Tominatie ! En natuurlijk kan je naast je HODL pool (de pool die ik net prijs gaf) lekker gokken wat je wil op welke shitcoin dan ook! Maar dat staat voor mij altijd los van mijn investering. Die is echt long term.
Het 'spelen' met alle andere coins is voor mij meer om even te ervaren wat onze @PilatuS , @Taro , @Malarky en jijzelf broeders voelen als ze gaan traden ;-)
(en nog nie echt veel geluk gehad hoor, bij het op korte termijn inschatten van de markt)

[ Voor 9% gewijzigd door Marthusiast op 01-01-2019 04:21 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-10 17:07

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Hallo! De beste wensen allemaal! Heb mooi wat drank op en kijk net naar de koers. Mooi momentje voor de belastingaangifte dit hoor hey.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Marthusiast
Voor jou ook de beste wensen! Haha, ja dat was een klotestreek van de whales geweest he, de koers eindejaar even 30x pumpen, en dan de dag daarop weer door het putje ;-)

BTW Ik heb de daad uit vorige post bij het woord gevoegd en mijn BTC positie wat verhoogd.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 11:36

raq

HNY cryptogabbers, volgende NYE op Ibiza?

Voor het bullish-gevoel:
Gisteren iemand aan het verstand gebracht dat het kopen van Bitcoin nu een veul en veul beter idee is dan zijn investering vorig jaar rond deze tijd. Hij gaat zn BTC stank uitbreiden.

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
Ik laat de top 10 even voor wat het is nu.
Ga ervan uit dat de daling van afgelopen dagen, feestdag gerelateerd waren. Hoop dat het klopt, maar de eerste stapjes zijn er weer.

We zaten weekje terug bijna op 4300 dus Wat mij betreft was dit een welkome correctie en kunnen we weer naar boven.
Beneden geloof ik niet zo in, misschien op een keer 3300 op een hele slechte dag, maar dan heb je het wel gehad. Paar grote dingen voor btc op het programma, Bakkt, USA goedkeuring? Halfing....

Gister trapsgewijs vol ingekocht op de uitgestippelde strategie voor januari 2019.
33 procent ZIL
33 procent STEEM
33 procent NXS

Grote stijgingen neem ik om te swingtraden tussen deze drie, en Aion. Ligt er maar net aan welke gezakt is.

ZIL zal wel ok gaan, maar Steem en nxs hebben allebei ook een flinke release deze maand, en een volume van 40 btc op Binance. Ben benieuwd hoe die gaan. De bedoeling is om voor de stijgingen erin te zitten net.zoals bij ZIL en dan de waves te berijden.

Vaak zie je ineens een shitcoin op 50 procent staan op Binance. Ik ga ervoor dat het deze zullen zijn komende weken. Daarmee me stack vergroten en dan richting de top coins.

[ Voor 50% gewijzigd door Thommie.nl op 01-01-2019 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
Good morning crypto people.

Hopelijk heeft iedereen een fijne jaarwisseling gehad zonder issues en gevaarlijke situaties.

Vraagje, ik had gelezen dat ETC groep gestopt is, betekent dit dan ook dat ETC munt verloren gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
Ondanks lage volume stijgen we langzaam?

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
New Yorker schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 09:16:
Ondanks lage volume stijgen we langzaam?
Yup, heel langzaam worden de voetjes weer op het ijs gezet. Totdat iemand weer een grote baksteen erop gooit🤣

Naja ik ben bang om wat te kopen, dus ik koop nu juist.🙄 had dat eens ergens gelezen.

[ Voor 14% gewijzigd door Thommie.nl op 01-01-2019 09:55 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sahara
Thommie.nl schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 09:54:
[...]

Yup, heel langzaam worden de voetjes weer op het ijs gezet. Totdat iemand weer een grote baksteen erop gooit🤣

Naja ik ben bang om wat te kopen, dus ik koop nu juist.🙄 had dat eens ergens gelezen.
Na 1 jaar bear market depressie denk ik toch dat zoals Karl (The Moon) gisteren in zijn filmpje beschreef er wel bullish tekenen zijn dat er weer is een move naar de upside kan komen. Al is het maar tijdelijk. Ik moet wel erbij zeggen dat met het nieuwe jaar, en een licht stijgende BTC sinds 00:00 de bull in mij beetje vrolijk is. Maar tegelijkertijd hoeft er maar één bear te zijn die idd die baksteen op het ijs gooit en is het weer gedaan met de pret.... totdat er genoeg bull whales zijn die al zijn bakstenen meteen opkopen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dabla
Thommie.nl schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 09:54:
[...]

Zou mij idd niet verwonderen dat we opnieuw droppen maar daar heb ik mij nu bij neergelegd, na deze correctie ga ik toch uit van een stijging, onafhankelijk of de H&S voltooid wordt of niet. De weekly RSI staat volgens Carl ook positief, we zien wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thommie.nl
Leuke tijden!

[ Voor 86% gewijzigd door Thommie.nl op 01-01-2019 10:41 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
So, Dat was een mooie wisseling van het jaar _/-\o_

Happy New Year gents!

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

De beste wensen en een mooi, gezond en enorm lucratief 2019 toegewenst allemaal!

Het geluk was vannacht al met ons, van de 9 grote potten die we aanstaken vielen er maar 4 om, ondanks de uitvouwbare pootjes, dat hadden er ook meer kunnen zijn. Daarnaast is de gratis lanceerinrichting bij de eerste grote pijl die gelanceerd werd al door zijn hoeven gezakt, dat had ook slecht kunnen afgelopen 8) . De kinderen hadden het hierdoor na 1 minuut wel gezien, het was oorlog op straat.

Ik hoor niemand over zijn of haar staatsloten? Toch allemaal weer aan het werk en geen gratis ETH voor ons? Hier 25 Euro op een half lot, verder allemaal kruimelwerk en in totaal natuurlijk weer geld bij moeten leggen, maar blijft toch ieder jaar iets moois om naar toe te leven.

Op een mooi cryptocurrency jaar, succes allemaal! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nurksis
  • Laatst online: 22-02 09:08
Hmm ik wil even de tussenstand voor de belasting noteren. Dat schijnt dus om de stand om 0:00 moeten te gaan. Hoe weet ik nu hoeveel € ik precies bezitte, btc waarde varieert in de loop van de nacht...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Nurksis schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 11:04:
Hmm ik wil even de tussenstand voor de belasting noteren. Dat schijnt dus om de stand om 0:00 moeten te gaan. Hoe weet ik nu hoeveel € ik precies bezitte, btc waarde varieert in de loop van de nacht...
Je hoeft hierbij niet roomser te zijn dan de paus, ik verwacht niet dat de Belastingdienst een kopie van Coinmarketcap.com heeft gemaakt @ 0:01 en die naast je pf gaat houden om te kijken of je er een paar Dollar naast zit.

En uiteindelijk maakt het exacte bedrag ook pas uit als je buiten de vermogens limieten in Box 3 komt. Gewoon nu een foto maken, dat lijkt mij prima, dan doe je het al netter dan 99% van de anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
Nurksis schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 11:04:
Je pakt de koers van BTC op 00:00 uur en dan de koers van al je shitcoins om 00:00 uur, vermenigvuldig die met de koers van BTC en tel daarbij je USDT of stable coin of fiat bij op en je hebt je totale crypto waarde per 00:00 uur op 1 januari 2019. En als je wilt weten wat de koers van de EUR/DOLLAR is ga naar www.xe.com en check daar de koers van 1 januari 2019.

Toevoeging: check gewoon bij de 1 minuut koersgrafiek van Tradingview voor de koers van whatever op 00:00 uur.

[ Voor 7% gewijzigd door Sahara op 01-01-2019 11:11 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08:50
Beste wensen voor iedereen. Mijn strategie voor 2019? Portfolio blijven uitbreiden! Wil oa Neo, ADA, ONT toevoegen en mijn andere bags vergroten. Ik verwacht trouwens niet veel van 2019... in elk geval nog geen bullrun. Wat het ideaal maakt een mooi portfolio op te bouwen 😉

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PHPResource
Oei.. Zojuist t.b.v. de belastingaangifte de balansen opgemaakt.. -70% in 1 jaar tijd, ondanks diverse bijstortingen. Waarom was crypto ook alweer zo leuk?

Bij mij was het trouwens het meest gunstig om de laagste koers van HOT te pakken van vandaag (11 sats), immers m'n grootste bag :P

[ Voor 30% gewijzigd door PHPResource op 01-01-2019 11:45 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• daboemann
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11:12
Taro schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 11:02:
Ik hoor niemand over zijn of haar staatsloten? Toch allemaal weer aan het werk en geen gratis ETH voor ons? Hier 25 Euro op een half lot, verder allemaal kruimelwerk en in totaal natuurlijk weer geld bij moeten leggen, maar blijft toch ieder jaar iets moois om naar toe te leven.
Mijn vriendin doet het beter met staatsloten dan ik met traden :+ . Ze heeft maar liefst 66% winst (50 euro voor één heel lot). Niet slecht dus :). Uiteraard gelijk de winst herinvesteren in crypto om het daar weer kwijt te raken.

Allemaal het beste voor 2019 en hopelijk wordt het voor ons allen een gezond en succesvol jaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvandelaar
  • Laatst online: 18-02-2024
Een 10-tje met de Oudejaarslot en een dikke kater. Het ‘laat naar bed en vroeg opstaan’ door mijn kleine helden helpt ook niet mee.

Rookworst zonder r is ook worst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ggj87
Als je in Tether zit, mag je daar dan ook de laagste koers van nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaam
Vraagje... ik heb heel veel kleine coins die niet in de balans van Binance word opgegeven. bijvoorbeeld: klein plukje Mana, NCASH, Chainlink etc... Dat komt door het swingtraden. Alles bij elkaar misschien wel weer een paar euro. Is daar nog wat mee te doen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thaam
Thaam schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 12:27:
Vraagje... ik heb heel veel kleine coins die niet in de balans van Binance word opgegeven. bijvoorbeeld: klein plukje Mana, NCASH, Chainlink etc... Dat komt door het swingtraden. Alles bij elkaar misschien wel weer een paar euro. Is daar nog wat mee te doen?
Gevonden! Je kan een groot deel laten converteren naar BNB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Thaam schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 12:34:
[...]

Gevonden! Je kan een groot deel laten converteren naar BNB.
Klopt, de plukjes zijn OF groot genoeg om ze via een market order te verkopen OF je kunt ze met de "Convert small balances" optie omzetten naar BNB. Helaas wel maximaal 1x per 24 uur.

Hopelijk komen ze ook snel met een ONG en VTHO trading pair, dan kan ik daar ook iets mee doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaam
Taro schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 12:35:
[...]

Klopt, de plukjes zijn OF groot genoeg om ze via een market order te verkopen OF je kunt ze met de "Convert small balances" optie omzetten naar BNB. Helaas wel maximaal 1x per 24 uur.

Hopelijk komen ze ook snel met een ONG en VTHO trading pair, dan kan ik daar ook iets mee doen.
Ik zag dat ik ook nog een behoorlijke pluk VTHO heb. :o

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• kurtie.be
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 04-11-2020
Beste wensen en goede gezondheid voor 2019
en succes met de Crypto's
Hier enkel BTC dien mij verder te verdiepen, maar dankzij dit forum kan ik veel opsteken.
grtn
Kurtie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eegee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-10 16:36
Was BTC maar PRG 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-05 21:26
Beste (bullish) wensen allemaal.
En wtf doet Paragon op nr. 16 met +9000%???😅😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:04

hmr

Thaam schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 12:38:
[...]

Ik zag dat ik ook nog een behoorlijke pluk VTHO heb. :o
Het wordt alleen maar meer als je VET aanhoudt ....

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
als alle coins nou prg even volgen met die percetages dan wordt het een mooi begin van 2019 voor iedereen 😁
Pagina: 1 ... 72 ... 103 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!