Ik denk dat er niet veel rijk worden van PRG. Goeie gek die nu voor een miljoentje die coins wil overnemen.
Bitcoinmeester heeft nu XRP op de eerste plek staan.
https://trends.google.com/trends/explore?q=Bitcoin ziet er slecht uit.
Weg
Als wat?Klaas25 schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 14:26:
Bitcoinmeester heeft nu XRP op de eerste plek staan.
"Boven aan het lijstje van alle coins"
BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.
Omdat de waarde gekelderd is is dat logisch. Dit geeft de bedrijven de rust om gestaag te ontwikkelen en de handelaren bij te kopen.
Kijk eens op 5 jaren termijn.
En begin 2017 stond de btc nog op 1000 dollar. Ik vind het dan nog geen ramp.
Aha...
Bij Litebit op plek 30 en bij Anycoindirect 4e...
pump and dump, niet in trappen.Klaas25 schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 13:39:
Beste (bullish) wensen allemaal.
En wtf doet Paragon op nr. 16 met +9000%???😅😅
BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.
Nou afstraffen die tegenpomps dat was de zoveelste, en erover heen. Gelijk dikke sellwall.
Wat een fake vertoning.
Elke vorm van stijging wordt genadeloos in de kiem gesmoord, sterker nog terug geduwd.
Er is wat te verdedigen i feel bullish.
Happy new year!
Wat een fake vertoning.
Elke vorm van stijging wordt genadeloos in de kiem gesmoord, sterker nog terug geduwd.
Er is wat te verdedigen i feel bullish.
Happy new year!
[ Voor 54% gewijzigd door Thommie.nl op 01-01-2019 15:04 ]
@Thommie.nl hetzelfde geld voor de dalingen, die worden toch ook flink in de kiem gesmoord. Je ziet eigenlijk de heletijd pumps/dumps die toch weer terug bouncen.
De beslissing is nog niet gemaakt iedergeval.
Da's waar, 😉 maar ik.ben nogal gekleurd want i am all inn atm....Tominatie schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 15:06:
@Thommie.nl hetzelfde geld voor de dalingen, die worden toch ook flink in de kiem gesmoord. Je ziet eigenlijk de heletijd pumps/dumps die toch weer terug bouncen.
🤑
Sinds gisteren nacht ik ook en het pakt bij mij vrij goed uit. Ik denk ook niet dat ik winst ga nemen nu, ik blijf nu gewoon zitten. Beetje vertrouwen hebben in de bull denk ik.Thommie.nl schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 15:09:
[...]
Da's waar, 😉 maar ik.ben nogal gekleurd want i am all inn atm....
🤑
Heb ook twee longs openstaan met die van ETH al op +7%. Ik ga gewoon lekker DCA'en als we lager gaan. Bullish het nieuwe jaar beginnen!

Fuck da bearsssssssss, HODLLLLLLLLLLLLLLLLLL
Ik ben benieuwd wat proof of keys gaat doen donderdag voor de cryptprijzen.
Denk niet heel veel toch? Misschien iets minder volume, meer niet. Ik doe er iedergeval niet aan mee, maar het zou best kunnen dat p&d's makkelijker kunnen worden uitgevoerd toch?Klaas25 schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 15:15:
Ik ben benieuwd wat proof of keys gaat doen donderdag voor de cryptprijzen.
Weet trouwens niet of er heel veel mensen aan mee gaan doen, vind het maar een beetje onzinnig persoonlijk.
Haha hier gaat het ook wel lekker tegen de stroom in.Tominatie schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 15:13:
[...]
Sinds gisteren nacht ik ook en het pakt bij mij vrij goed uit. Ik denk ook niet dat ik winst ga nemen nu, ik blijf nu gewoon zitten. Beetje vertrouwen hebben in de bull denk ik.![]()
Heb ook twee longs openstaan met die van ETH al op +7%. Ik ga gewoon lekker DCA'en als we lager gaan. Bullish het nieuwe jaar beginnen!![]()
Fuck da bearsssssssss, HODLLLLLLLLLLLLLLLLLL
Bezig met steem, Zil, aion en nxs.
Allemaal laag gekocht, bij pieken verkoop ik en ga ik in eentje van deze vier die net lager staat.
Ect ect ect. Al 3 dikke pomp meegepakt zo.
Gaat top, nu btc nog ff en dan is het feest.
Nu zit ik bijv weer vol in steem net.
[ Voor 3% gewijzigd door Thommie.nl op 01-01-2019 15:24 ]
Ik vind het wel een goed iets. Er wordt zoveel crypto weggesluisd naar persoonlijke wallets. Wat als er een tekort blijkt te zijn en jij niet meer toegang krijgt tot je crypto op de exchange?Tominatie schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 15:17:
[...]
Denk niet heel veel toch? Misschien iets minder volume, meer niet. Ik doe er iedergeval niet aan mee, maar het zou best kunnen dat p&d's makkelijker kunnen worden uitgevoerd toch?![]()
Weet trouwens niet of er heel veel mensen aan mee gaan doen, vind het maar een beetje onzinnig persoonlijk.
De 1 verwacht weer een crash omdat dus veel crypto verdwijnt wat fucked met de formules ofzo en de ander verwacht stijging omdat er dus minder in omloop zal zijn. Maar ja hangt dus of hoeveel mensen hier aan mee zullen doen.
[ Voor 3% gewijzigd door Klaas25 op 01-01-2019 15:23 ]
@Klaas25 tis wel een goed iets maar verwacht niet een enorm effect. Denk dat de mensen zoals ik 't allemaal wel prima vinden. Ga jij daar aan mee doen? Ik heb genoeg van m'n btc in mijn eigen wallet. Ik vertrouw binance wel dat ze alles netjes op orde hebben.
Ja na bijna elke aankoop of combinatie sluis ik weg naar me Ledger of bijvoorbeeld ADA in desktop wallet. Heb alleen nog wat EOS op Binance staan. Maar atomic wallet loopt met adres te kutten en heb nog geen goed alternatief. Mja das klein beetje dus niet het meest belangrijke deel perse. Maar geld is geld..Tominatie schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 15:29:
@Klaas25 tis wel een goed iets maar verwacht niet een enorm effect. Denk dat de mensen zoals ik 't allemaal wel prima vinden. Ga jij daar aan mee doen? Ik heb genoeg van m'n btc in mijn eigen wallet. Ik vertrouw binance wel dat ze alles netjes op orde hebben.
[ Voor 3% gewijzigd door Klaas25 op 01-01-2019 15:42 ]
Hallo, kan er geen topic geopend worden ivm handelen op Bitmex?
want dit is nieuw voor mij deze exchange
want dit is nieuw voor mij deze exchange
Spoedig nieuwe low 
Bijzonder hoe vlak ETH zich houdt vergeleken BTC.
Bijzonder hoe vlak ETH zich houdt vergeleken BTC.
[ Voor 55% gewijzigd door LED-Maniak op 01-01-2019 16:13 ]
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
Ik ook maar vrees dat er weer een drop zal gebeurenThommie.nl schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 15:09:
[...]
Da's waar, 😉 maar ik.ben nogal gekleurd want i am all inn atm....
🤑
Ik heb ff de tijd genomen NXS en STEEM inhoudelijk te bekijken. Ik ben weinig onder de indruk. Zie geen realistisch product als doel. Zie jij dat anders?Thommie.nl schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 15:22:
[...]
Haha hier gaat het ook wel lekker tegen de stroom in.
Bezig met steem, Zil, aion en nxs.
Allemaal laag gekocht, bij pieken verkoop ik en ga ik in eentje van deze vier die net lager staat.
Ect ect ect. Al 3 dikke pomp meegepakt zo.
Gaat top, nu btc nog ff en dan is het feest.
Nu zit ik bijv weer vol in steem net.
Je kunt er wel 1000++k van kopen voor 100 euro.
Verkopen voor VET en meer VTHO genereren.hmr schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 13:48:
[...]
Het wordt alleen maar meer als je VET aanhoudt ....
Gelukkig nieuw jaar allen! Dat we na de ontberingen van afgelopen jaar maar ruimhartig beloond mogen worden voor ons lijden, onze standvastigheid en ons onbegrensde vertrouwen.
Dat we gezamelijk bedolven mogen worden onder welvaart en rijkdom. Opdat we kunnen lachen en wijzen naar diegene die ons afgelopen jaar voor gek hebben verklaard.
Dank jullie wel voor het urenlange leesplezier, wijze lessen en domme gelul!!
Verwijderd
De meesten roepen al va af >$6000 HODL, de 3000 wordt echt nog wel geraakt hoor. Desondanks de beste wensen en respect voor het vertrouwen in BTC
Heb je de steemit website gezien? Het is op het moment al een werkend product.Maxxi schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 16:19:
[...]
Ik heb ff de tijd genomen NXS en STEEM inhoudelijk te bekijken. Ik ben weinig onder de indruk. Zie geen realistisch product als doel. Zie jij dat anders?
Ja gezien, ik bedoelde ook geen realistisch product dat iets gaat toevoegen/oplossen.Vlizzjeffrey schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 17:27:
[...]
Heb je de steemit website gezien? Het is op het moment al een werkend product.
Om heel eerlijk te zijn heb ik geen flauw idee waar ze voor staan.Maxxi schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 16:19:
[...]
Ik heb ff de tijd genomen NXS en STEEM inhoudelijk te bekijken. Ik ben weinig onder de indruk. Zie geen realistisch product als doel. Zie jij dat anders?
Ik zit er in (eerst steem vol) omdat ze laag volume hebben, binnen 2 weken een release hebben, en er in januari weinig andere releases zijn.daarnaast is elke 10 k market buy xxx euro erbij voor mij. Het volume is ook al gestegen met 50 %.
De mensen die in kopen adhv aparte gebeurtenissen, en dat zijn er nogal wat, komen dus automatisch uit bij deze muntjes, die ik dus verkoop😋
Ideologie koop ik wel weer in een bullrun.
Nu de stack vergroten om straks meer goede crypto e kunnen kopen.
[ Voor 8% gewijzigd door Thommie.nl op 01-01-2019 18:07 ]
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Kennis delen > DM
/u/12037/crop5db5cb2525d0a_cropped.png?f=community)
Vanochtend in GVT gestapt, zojuist verkocht. Er staat voor januari een platform release gepland, MAAR, die heeft al plaatsgevonden (als het exacte dezelfde release betreft, die werd namelijk vervroegd). Ben dus benieuwd of de huidige kopers verwachten dat die er nog aankomt (vandaar de kleine stijging) en ineens dumpen, of dat de koers om een andere reden stijgt.
Hoeveelheid ETH weer iets verhoogd en die hou ik voor de zekerheid maar.
Rond de 6.000 kwam de koers vanaf een hoger bedrag. Nu rond de 3.700 komt de koers vanaf een lager bedrag. Daarom heb ik goede hoop dat deze sideways move eindigt in een stijging.
Nu voor 20% in ETH met een stop loss, de rest in fiat.
Hoeveelheid ETH weer iets verhoogd en die hou ik voor de zekerheid maar.
Rond de 6.000 kwam de koers vanaf een hoger bedrag. Nu rond de 3.700 komt de koers vanaf een lager bedrag. Daarom heb ik goede hoop dat deze sideways move eindigt in een stijging.
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Het komt er sowieso aan. Laatst nog een tweet over Bakkt en het ophalen van 182M dollar of zoiets.
Alleen een datum aan prikken wanneer is gewoon niet te doen. Maar het komt!!
Edit: Inderdaad bullish nieuws. Afwachten..
[ Voor 4% gewijzigd door Klaas25 op 01-01-2019 18:17 ]
Uit interesse, waarom dan zo lage inzet als je toch een SL doet? Kan je niet beter alles inzetten met verschillende SLes?Taro schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 17:50:
Waarschijnlijk heeft meneer Sarson flink wat crypto ingeslagen en is 'ie van plan in de loop van 2 januari te gaan verkopen, als de fomo-ers dit artikel hebben gelezen
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Ik had ze al, ik zou op dit punt sowieso niet bijkopen. En het gaat om een dusdanig bedrag dat als ik mij weer volledig inkoop dat ik er weer BNB tegenaan moet gooien en een SL kost ook altijd geld, omdat je lager verkoopt.Maxxi schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 18:27:
[...]
Uit interesse, waarom dan zo lage inzet als je toch een SL doet? Kan je niet beter alles inzetten met verschillende SLes?
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Wij lezen en spreken vaak over shitcoins die moeten verdwijnen. Maar wat verstaan we onder shitcoins?
Ik was vorig jaar en nu nog heel bullish over ICON. Hij stond in de top 20, maar langzaam aan glijd hij af buiten de top 40. Is dit (ondanks een veelbelovend project) nu een typische shitcoin? Dat gevoel bekruipt me soms ook met meerdere coins die ik bezit.
Zoals: ADA, EOS, NEO, NANO, Po.et. Misschien ben ik de enige of het komt door de bearmarket. Wat zijn jullie gedachte? Ik zie nog het meeste potentie in munten die al langer bestaan zoals:
BTC, ETH, LTC, XRP, XLM, DASH, MONERO, NEM, Digibyte etc...
Ik was vorig jaar en nu nog heel bullish over ICON. Hij stond in de top 20, maar langzaam aan glijd hij af buiten de top 40. Is dit (ondanks een veelbelovend project) nu een typische shitcoin? Dat gevoel bekruipt me soms ook met meerdere coins die ik bezit.
Zoals: ADA, EOS, NEO, NANO, Po.et. Misschien ben ik de enige of het komt door de bearmarket. Wat zijn jullie gedachte? Ik zie nog het meeste potentie in munten die al langer bestaan zoals:
Je hebt shitcoins en echte shitcoins. Er zijn zat coins die als grap gemaakt zijn of nooit een doel hebben gehad. Voorbeelden genoeg hier van als je buiten de top 100 gaat kijken. Nou hebben eigenlijk alle coins nog geen echt nut want ze worden niet gebruikt buiten handelen om, maar die zou ik niet zo snel direct shitcoins noemen want dat maakt eigenlijk iedere coin een shitcoin.
Tussen 2013 en 2014 had je ook zo'n run op de markt, waar veel nieuwe coins bijkwamen. In exact dezelfde periode als 2017/2018. Van al die munten zijn er een handje vol gebleven, waaronder een paar nu nog in de top 20 zitten. Voor de rest zijn ze allemaal weg. Met andere woorden ik voorzie eenzelfde patroon.
Hmmm bulls in counter attack
De aantallen BTC die verhandeld worden op Bitmex zijn soms toch hallucinant
[ Voor 56% gewijzigd door dabla op 01-01-2019 19:41 ]
Veel coins zijn natuurlijk ook alleen maar geintroduceerd om snel geld binnen te halen (officieel om het project te funden, maar ik denk dat de vraag niet eens is of, maar hoeveel daarvan eigenlijk pure scams zijn). Legio blockchain projecten die op zich nog wel een sterk verhaal hebben, maar waar de coin niets toevoegt.
Nou zegt de geschiedenis natuurlijk niet alles, maar als ik die charts terugkijk kun je beter wegblijven bij die "nieuwe alts".anboni schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 19:42:
Veel coins zijn natuurlijk ook alleen maar geintroduceerd om snel geld binnen te halen (officieel om het project te funden, maar ik denk dat de vraag niet eens is of, maar hoeveel daarvan eigenlijk pure scams zijn). Legio blockchain projecten die op zich nog wel een sterk verhaal hebben, maar waar de coin niets toevoegt.
We gaan het zien.
Hier vindt je er een aantal die verdwenen zijn en het worden er steeds meerThaam schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 19:14:
Wij lezen en spreken vaak over shitcoins die moeten verdwijnen. Maar wat verstaan we onder shitcoins?
https://deadcoins.com/
alleen maar derivaten...dabla schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 19:40:
Hmmm bulls in counter attackDe aantallen BTC die verhandeld worden op Bitmex zijn soms toch hallucinant
Lol check Binance manipulatie ten top hahaha
Ben blij dat machtige lui de boel naar beneden willen, dat stemt mij bullish
Edit, wall opgekocht hahahahaha, 300 btc in 1 klap.
Edit 2; weer een wall haha, weer opgekocht. Er borrelt wat!
Ben blij dat machtige lui de boel naar beneden willen, dat stemt mij bullish
Edit, wall opgekocht hahahahaha, 300 btc in 1 klap.
Edit 2; weer een wall haha, weer opgekocht. Er borrelt wat!
[ Voor 81% gewijzigd door Thommie.nl op 01-01-2019 20:03 ]
Sta ondertussen wel te trappelen om weer in te stappen. Zit alweer ruim een maand in usdt. Alleen was mijn doel onder de 3k weer instappen. Misschien ook maar trapsgewijs wat buy orders gaan instellen.
Rookworst zonder r is ook worst.
Als ik btc nu pak op 4 uur heikin ashis zie ik een kleine falling wedge. moon imminent
Er lijkt iets op komst...Bever! schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 20:06:
Als ik btc nu pak op 4 uur heikin ashis zie ik een kleine falling wedge. moon imminent
De begrippen ken ik wel maar het wordt er niet leesbaarder op hier.Bever! schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 20:06:
Oja, heb de taalinstelling op NL. staan.
Stijgt ie ben ik bullish daalt ie dan ook.
https://www.telegraaf.nl/financieel/2973515/obligaties-waren-top-de-bitcoin-was-een-flop
Media snapt geen hol van cyclessen. Terwijl je ze ook gewoon in de normale financiele wereld hebt.
Waar zien jullie dat zo snel dan of er wat aankomt of niet? Ik bedoel zo snel om er op te anticiperen.
Media snapt geen hol van cyclessen. Terwijl je ze ook gewoon in de normale financiele wereld hebt.
Waar zien jullie dat zo snel dan of er wat aankomt of niet? Ik bedoel zo snel om er op te anticiperen.
[ Voor 15% gewijzigd door Klaas25 op 01-01-2019 20:20 ]
Schrok wel even, een print voor de Belastingdienst gemaakt van de pf, in Euro's bij Coinmarketcap.
Maar was even vergeten om deze weer terug te zetten naar USD
Maar was even vergeten om deze weer terug te zetten naar USD
De een na de andere wall wordt opgegooid, en opgekocht. Koste wat het kost die markt naar beneden Bizar.
De enige goede richting is naar beneden. En dat zeg ik alleen maar omdat ik in usdt zit. Erg egoïstisch, maar hoop dat ik de juiste keuze heb gemaakt.Thommie.nl schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 20:29:
De een na de andere wall wordt opgegooid, en opgekocht. Koste wat het kost die markt naar beneden Bizar.
Pas op 😉 kan hard gaan ineens hoor.radem205 schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 20:34:
[...]
De enige goede richting is naar beneden. En dat zeg ik alleen maar omdat ik in usdt zit. Erg egoïstisch, maar hoop dat ik de juiste keuze heb gemaakt.. Tot nu toe beweegt de koers nauwelijks.
Veel btc gedumpt net sell Wall-s af en aan, allemaal opgekocht...
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Bitcoin by the numbers - 2018 Recap door Jameson Lopp. Interessant om te lezen:
https://medium.com/@lopp/...s-2018-recap-68a91789d804
Dit is overigens ook wel een forse terugloop:
https://medium.com/@lopp/...s-2018-recap-68a91789d804
Dit is overigens ook wel een forse terugloop:
Over the past year transaction fees collected by Bitcoin miners have plummeted 99.5% from a high of $22,700,000 per day to a mere $110,000 per day.
[ Voor 41% gewijzigd door Taro op 01-01-2019 20:53 ]
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Ja, of weer een klein pumpje vlak voor de mega dump. Al ziet het er deze keer wel iets anders uit, geen klein hobbeltje, maar een wat langere en stabielere groei. Het resultaat kan alle kanten op.Klaas25 schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 20:54:
Pump incoming.
Ik sta in ieder geval met zowel ONT, NEO als ETH in de plus, dus de stop losses gaan een stuk omhoog.
Ik heb NEO laten gaan. Hield heel lang die 55 vast op neo/eth maar zelfs NEO ging eraan.Taro schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 20:57:
[...]
Ik sta in ieder geval met zowel ONT, NEO als ETH in de plus, dus de stop losses gaan een stuk omhoog.
Ga er wel vanuit dat ONT op 4 wat gaat doen. Toen ont/eth dat was op 7 augustus ging die helemaal los.
Moet zeggen: behalve hier en daar een pumpje valt t over erg tegen bij de alts. Alleen eth/usdt blijft ramsterk daar eth/btc alles stijgt wat nodig is om op niveau te blijven.
altijd lekker om thuis te komen en ETH weer helemaal te zien vlammen
ETH weer nr.2
Edit: ff stuivertje wisselen
Edit: ff stuivertje wisselen
[ Voor 83% gewijzigd door Walk_on op 01-01-2019 21:22 ]
Haha, 24 dec was 't al bijna zover. Mooi dat het nu (even) gebeurd is.
Btc heeft er toch ni zo veel zin in precies, of is ETH een voorbode?
Ze weten dat ik een printscreen genomen heb van mijn wallets en CMC dus gaan met die banaandabla schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 21:36:
Btc heeft er toch ni zo veel zin in precies, of is ETH een voorbode?

Het bevalt me niks dat bitcoin andermaal een groene candle neerzet maar niet verder doorbeukt. Ik probeer echt compleet bullish 2019 in te gaan maar op de korte termijn is dat best moeilijk.
1 keer 3k aantikken en dan het hele jaar gestaag omhoog en het jaar afsluiten met een nieuwe ATH.
Een beetje het omgekeerde van afgelopen jaar.
Een beetje het omgekeerde van afgelopen jaar.
Verwijderd schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 22:32:
FOGIT. Fucking FOGIT.....
En waarom? Geen idee

Verwijderd
Fear of getting in there....
Beetje moeite een instap moment te kiezen en in te stappen...
Vooral het instap deel... Op papier zie en bedenk ik het goede moment. Maar op de all in knop drukken lukt na kerstavond even niet..
Vooral het instap deel... Op papier zie en bedenk ik het goede moment. Maar op de all in knop drukken lukt na kerstavond even niet..
Ik sta ook al een tijdje aan de kant. Ingestapt op 3280. Uitgestapt op 3855. Ik mag er pas weer in op 3400 of lager. Of wanneer het er echt op lijkt dat de trein vertrekt.
Soms moeilijk om je in te houden. Vooral angst om de boot te missen. Maar angst is een slechte raadgever. Stick to your plan!
Soms moeilijk om je in te houden. Vooral angst om de boot te missen. Maar angst is een slechte raadgever. Stick to your plan!
Snap ik, dat is logisch. Ik vind het er ook maar slecht uit zien, maar toch zijn de prijzen op een hoogte waarbij je denkt:"hmm, wel goedkoop.."Verwijderd schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 22:37:
Fear of getting in there....
Enorm laag volume, stijgingen die maar niet doorbeuken, etc etc.

Ik zie ons niet stijgen op de korte termijn, het wordt denk gewoon tijd om lagere regio's te testen. Ik hoop van niet trouwens
Zo'n rode grote candle naar beneden. Ik bereid me al mentaal voor en misschien zet ik 'n S-L op mijn ETH om toch maar winst te nemen...
Die paar tientjes reken ik niet meer tot pump. Morgenochtend verwacht ik dat ze weer verdwenen zijn.
Waarom ik nou zo bullish over XRP ben.. Hoe komt dat toch.
En heerlijk op dag 1 van het nieuwe jaar. Gewoon door met die handel.
Ripple Moves $755 Million in XRP in 4 Seconds, Spending Less Than 1 Cent in Fees
https://dailyhodl.com/2019/01/01/ripple-moves-755-million-in-xrp-in-4-seconds-spending-less-than-1-cent-in-fees/
Edit; zie je gelijk dat er dus XRP weer "verdwijnt" in Escrow voor over 50 maanden.
En heerlijk op dag 1 van het nieuwe jaar. Gewoon door met die handel.
Ripple Moves $755 Million in XRP in 4 Seconds, Spending Less Than 1 Cent in Fees
https://dailyhodl.com/2019/01/01/ripple-moves-755-million-in-xrp-in-4-seconds-spending-less-than-1-cent-in-fees/
Edit; zie je gelijk dat er dus XRP weer "verdwijnt" in Escrow voor over 50 maanden.
[ Voor 8% gewijzigd door Klaas25 op 01-01-2019 22:52 ]
Precies. Dit stelt niks voor, alleen ETH doet altijd nog wel een leuk pumpje als BTC wat stijgt. Maar dat pumpje verdwijnt ook direct als BTC weer zakt.burnebie schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 22:50:
Die paar tientjes reken ik niet meer tot pump. Morgenochtend verwacht ik dat ze weer verdwenen zijn.
Dat we vanaf hier omhoog gaan zie ik amper meer als mogelijkheid. We gaan gewoon naar lagere regionen waar we wellicht weer wat koop volume gaan tegenkomen. Ik zie ons nog steeds in 2019 onder de 3k gaan voor een tijdje, daar moet je gewoon lekker gaan accumuleren. Een $1500 voor 1 btc klinkt best wel bijzonder maar het zou zomaar kunnen. Ik sluit het niet uit.
Vergeet niet dat de prijs wordt bepaald door vraag&aanbod. Het aanbod blijft elke dag stijgen door de geminede bitcoins maar de vraag... ja, die is nu gewoon niet hoog.
Beetje kip/ei verhaal... Vraag stijgt pas als BTC waarde eerst stijgt. Nog heel wat lurkers die afwachten.Tominatie schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 23:16:
Vergeet niet dat de prijs wordt bepaald door vraag&aanbod. Het aanbod blijft elke dag stijgen door de geminede bitcoins maar de vraag... ja, die is nu gewoon niet hoog.
Maar ook bij de stijgingen van laatst, je ziet amper nog het enorme "FOMO" volume, ook bijv. die candle naar de 4.2k. Persoonlijk had ik daar dan echt veel meer van verwacht. Nah, de lurkers zitten ook gewoon te wachten op de < 3k denk ik. Rond de 3.1/3.2k (de yearly-low van 2018) zag je dat enorme volume wel, daar zaten dus blijkbaar heel veel kopers, daar kregen we een beste bounce uiteindelijk naar de 4.2k maar nu neemt het volume weer behoorlijk af.Chris.nl schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 23:31:
[...]
Beetje kip/ei verhaal... Vraag stijgt pas als BTC waarde eerst stijgt. Nog heel wat lurkers die afwachten.
Ik zie gewoon zo weinig bull-seinen.
Ik roep nu 'FOMO' op een ongekend hoog volume, anders!!
Ik voelde wel wat euforie bij die candle van 4.2k hoor. De mensen die ik toen zei dat m'n pf in één week met €970 was gestegen vonden het ook interessant. Maar als die dan één dag later weer zien dat het inkakt kopen ze niet. We hebben echt een paar goede weken nodig idd.Tominatie schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 23:36:
[...]
Maar ook bij de stijgingen van laatst, je ziet amper nog het enorme "FOMO" volume, ook bijv. die candle naar de 4.2k. Persoonlijk had ik daar dan echt veel meer van verwacht. Nah, de lurkers zitten ook gewoon te wachten op de < 3k denk ik. Rond de 3.1/3.2k (de yearly-low van 2018) zag je dat enorme volume wel, daar zaten dus blijkbaar heel veel kopers, daar kregen we een beste bounce uiteindelijk naar de 4.2k maar nu neemt het volume weer behoorlijk af.
Ik zie gewoon zo weinig bull-seinen.
Wat wel heel positief is voor de toekomst denk ik, is dat BTC nu rond de 3.7k zit en niet op 500 dollar. Dat er op 3.1k en hoger blijkbaar genoeg animo is om te kopen waardoor het niet verder is gezakt geeft wel vertrouwen voor de toekomst Er waren genoeg mensen die het hadden over BTC naar 0. Dat is niet gebeurt, geen verassing natuurlijk voor ons long-term bulls, maar onmogelijk is het natuurlijk ook niet. Laten we eerlijk zijn, meer dan 3000 euro voor 1 BTC'tje is nog steeds belachelijk veel geld en mensen geven het er aan uit.
daarom, bij mij was de euforie ook zeker aanwezig maar die wordt dan toch vrij snel weer naar de uitgang gewezen als je het vervolg ziet..Chris.nl schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 23:39:
[...]
Ik voelde wel wat euforie bij die candle van 4.2k hoor. De mensen die ik toen zei dat m'n pf in één week met €970 was gestegen vonden het ook interessant. Maar als die dan één dag later weer zien dat het inkakt kopen ze niet. We hebben echt een paar goede weken nodig idd.

Ik hoop het beste........ maar de laatste tijd voorspelt het allemaal maar weinig goeds.
Waar is onze bullish version of @Tominatie toch gebleven?Tominatie schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 23:42:
[...]
daarom, bij mij was de euforie ook zeker aanwezig maar die wordt dan toch vrij snel weer naar de uitgang gewezen als je het vervolg ziet..![]()
Ik hoop het beste........ maar de laatste tijd voorspelt het allemaal maar weinig goeds.
Als je naar 2013 tot 2015 kijkt is wat we nu zien ook niet zo vreemd. Even een dikke low maken, mooie run omhoog maar toch weer inkakken is niet zo gek. Een nieuwe bulrun en langdurig herstel heeft ook gewoon tijd nodig. Als BTC laat zien dat een bepaald punt echt de low is voor meerdere maanden dan komt het echt wel goed. We zitten in een afkoelperiode waarbij het allemaal even wat minder is. Direct een bullrun na de 3.1k, dat zou pas gek zijn geweest.Tominatie schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 23:42:
[...]
daarom, bij mij was de euforie ook zeker aanwezig maar die wordt dan toch vrij snel weer naar de uitgang gewezen als je het vervolg ziet..![]()
Nja, die is er nog wel maar dan wel op de lange termijn. Heb hele hoge verwachtingen van 2020, maar van 2019 niet echt. Heel misschien doet dat Bakkt nog wat, daar ben ik dan wel benieuwd naar.dabla schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 23:45:
[...]
Waar is onze bullish version of @Tominatie toch gebleven?
Maar ik kijk nu gewoon neutraal zonder mijn bull-houding naar de markt, dan gaan m'n trades ook een stuk beter.
Ik ben bullish short term, verwachtingen mogen idd niet te hoog zijn, maar dit betekent niet dat er niets te rapen valtTominatie schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 23:49:
[...]
Nja, die is er nog wel maar dan wel op de lange termijn. Heb hele hoge verwachtingen van 2020, maar van 2019 niet echt. Heel misschien doet dat Bakkt nog wat, daar ben ik dan wel benieuwd naar.
Maar ik kijk nu gewoon neutraal zonder mijn bull-houding naar de markt, dan gaan m'n trades ook een stuk beter.
Nou vooruit, dan blijf ik 2019 nog werken als een normale burger. Tegelijkertijd minder inkomstenbelasting en crypto valt in het 0% BTW gebied
Goed voor de DCA.
Halen maar 189 mio op
Die gaan echt wel wat doen doen hoor.
NEX wss ook wel dit jaar
Die gaan echt wel wat doen doen hoor.
NEX wss ook wel dit jaar
Ik ben bearish short term, daar handel ik naar. Uiteindelijk om dan meer bitcoin bij elkaar te harkendabla schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 23:52:
[...]
Ik ben bullish short term, verwachtingen mogen idd niet te hoog zijn, maar dit betekent niet dat er niets te rapen valt
Want dat is m'n doel, zoveel mogelijk bitcoin bij elkaar krijgen.
Want op lange termijn komt het zeker goed!
Haha, die is al een tijdje verdwenen zeg. ik weet nog de tijden dat hij zei:"100 ark maar 100 euro???? wtf"Chris.nl schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 23:57:
Nog ff een pump nu? Of? Gaan we en Bartje of Cup and Handle maken? Soms mis ik de omgekeerde parabolische praat van @A87
100 ark is nu 34 euro.

Kut berenmarkt
Ja ARK... pff.. heb mijn ARK begin november vorig jaar omgezet in ADA. Ik denk zelf dat ADA meer kans van slagen heeft dan ARK.. Maarja wie ben ik..
PS: Moon nu!
PS: Moon nu!
[ Voor 5% gewijzigd door Marthusiast op 02-01-2019 00:14 ]
Zei het toch @Tominatie ! Ik maar schreeuwen!!
haha lekkerMarthusiast schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 00:20:
Zei het toch @Tominatie ! Ik maar schreeuwen!!

alleen ik moet het nog maar zien hoor. Voor nu zie ik mooie short mogelijkheden. Ik ben bearish dus handel daar na. Pas boven de 4k ga ik mijn analyse herzien.
Wordt dit weer terug naar 4k? (Binance, usdt). Volume trekt aan hoor!
Het zal toch niet weer een bulltrap zijn zoals we de afgelopen week al meer hebben gezien?
Zou ik ergens niet logisch vinden aangezien tijdens de feestdagen het volume erg laag was. Dat zou deze week weer normaal moeten worden met als logisch gevolg een prijsstijging (meer vraag). Maar goed, logica en crypto..
Zou ik ergens niet logisch vinden aangezien tijdens de feestdagen het volume erg laag was. Dat zou deze week weer normaal moeten worden met als logisch gevolg een prijsstijging (meer vraag). Maar goed, logica en crypto..
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!