[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 103 Laatste
Acties:
  • 270.198 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Geen sideways maar doorzakken, wordt interessant nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Blijven maar zakken. @.oisyn wat vindt jij nou van dit hele gebeuren, als lange termijn bitcoiner heb je er toch het nodige gevoel voor denk ik. Zie jij een bodem ergens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.oisyn schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 01:49:
[...]

Doet dat er iets toe? Moment van splitsing is ook maar een arbitrair moment in tijd. BSV futures voor de splitsing waren ver onder de $100. Maar het ontgaat me even welk punt je nou wilt maken eigenlijk.
Vroeg het me af, kreeg die dingen ooit gratis bij de BTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 18-09 18:07
Nou dat was dan de tussentijdse bounce vanaf 3360 usdt, een magere 90 punten en hij zakt weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marthusiast
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 15-06-2024
YouTube: De Deurzakkers - Zak es lekker door (3 uurkes vurraf)

Zie de B van Bitcoin (de echte) links en rechts van het podium..

Mag ik al een keer embedded video's plaatsen @.oisyn ? Pff..

[ Voor 15% gewijzigd door Marthusiast op 07-12-2018 02:14 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 22-09 23:44
Sahara jij zou naar bed!

Ik denk dat zoiets wel een mooie bodem zou kunnen zijn.
http://prntscr.com/lrrgh7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Zet het tussen [video] [/video] tags.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marthusiast
Ooooh @Tominatie , en ik maar denken dat @.oisyn de schuld was.. Ok weer wat geleerd..

PS en ik ben dan ICT-er en heb ook nog een muzikantenforum in eigen beheer.. Ik neem nog maar een winterbokje..

[ Voor 38% gewijzigd door Marthusiast op 07-12-2018 02:18 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-09 16:37

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Tegenwoordig kan alles tussen [embed] tags :)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
[embed]alles[/]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sahara
toilet_paper schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 02:13:
Sahara jij zou naar bed!

Ik denk dat zoiets wel een mooie bodem zou kunnen zijn.
http://prntscr.com/lrrgh7
Ja @toilet_paper je hebt gelijk. Maar ik kijk ff naar Crypto Kirby, 1800 voor BTC is in the picture.. Ik blijf gewoon in USDT. Zit in Tether sinds BTC 7000. Pff zodra de 3000 sneuvelt wordt het een nog groter bloedbad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
De vorige bounce en sideways was 50 minuten. Kijken wat we nu doen. Neig erg naar all in op de 3200 en zien wat die bounce doet. Indien dik, lekker een stop loss zetten op winst. Indien niet dik wachten op de volgende 100 of 200 dollar en dan weer hetzelfde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
3300 wankelt als de malle. Geen overtuigende bounce vanaf daar iedergeval. 3.2k moet het dan gaan doen voor ons. Dan 3.1k en als laatste hoop die dan eigenlijk al gevallen is voor mij de 3k. Ik denk als de 3.2/3.1k niet voor een bounce zorgt we onder de 3k gaan.

Ik sta ready om wat bij te kopen voor de btc hodl pot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Sahara schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 02:20:
[...]

Ja @toilet_paper je hebt gelijk. Maar ik kijk ff naar Crypto Kirby, 1800 voor BTC is in the picture.. Ik blijf gewoon in USDT. Zit in Tether sinds BTC 7000. Pff zodra de 3000 sneuvelt wordt het een nog groter bloedbad.
Zag dat filmpie inderdaad ook. Vindt wel dat ie een punt heeft. Houdt de 3k niet wordt het gewoon een selloff zoals we hadden bij de 6k. Kan zomaar 1000/1500 vanaf. Lijkt me wel gek om een Bitcoin te kopen voor 1000 euro. Unreal eigenlijk gewoon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marthusiast
Als we de trend van 2018 nog even doorzetten @Tominatie , zou ik lekker nog wat dipjes wachten voor ik bijkocht.. Maar als dat moment daar is, dan wel heeeeuuuuul veel bijkopen..

*Disclaimer.. dit is geen advies, alleen een mening*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Voor mensen met Binance wel leuk. Pak alleen buyorders en scroll helemaal omlaag. Daar zie je constant orders verschijnen en verdwijnen helemaal onder in de range. Kwam net even 700BTC op 3k lang, maar ook zelfs 200BTC op 1000. Interessant om te zien.

Edit: op 3200 zou er 400BTC moeten komen als we daar heen gaan.

[ Voor 11% gewijzigd door PilatuS op 07-12-2018 02:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Marthusiast schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 02:24:
Als we de trend van 2018 nog even doorzetten @Tominatie , zou ik lekker nog wat dipjes wachten voor ik bijkocht.. Maar als dat moment daar is, dan wel heeeeuuuuul veel bijkopen..

*Disclaimer.. dit is geen advies, alleen een mening*
Tis ook maar een klein plukje dat ik bijkoop hoor. Met het "GROOTKAPITAAL" wacht ik echt nog wel even. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hijacker80
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20-05 23:08
Denk dat de bodem is 3k.. Gokje hoor 3000 dollar was met een marketcap van 100biljoen ook te zien in aug 2017.. hoop ik !? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marthusiast
hijacker80 schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 02:26:
Denk dat de bodem is 3k.. Gokje hoor 3000 dollar was met een marketcap van 100biljoen ook te zien in aug 2017.. hoop ik !? :(
De bodem is 0.. Maar daar gaan we niet vanuit hopelijk toch?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Binance walls van wat ik zo zie:

365BTC op 3300.
400BTC op 3200.
255BTC op 3100.
700BTC op 3000.

Gezien de vorige buywalls met zulke getallen volledig gekocht zijn is het mogelijk dat deze walls voor de verandering eens niet verwijdert worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marthusiast
Tominatie schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 02:25:
[...]

Tis ook maar een klein plukje dat ik bijkoop hoor. Met het "GROOTKAPITAAL" wacht ik echt nog wel even. :+
Ik wacht met ELKKAPITAAL tot we bijna 0 naderen @Tominatie ! En ja, dat lieg ik..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Ik voel een bounce komen.

when bounce

[ Voor 23% gewijzigd door Tominatie op 07-12-2018 02:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hijacker80
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20-05 23:08
Marthusiast schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 02:28:
[...]

Klopt bodem is verkeerd.. dan zie ik hopelijk een bounce.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
Marthusiast schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 02:28:
[...]

Zoals die Kirby zegt, dit is een life time opportunity, het is nu zaak om niet je poen te verschieten. Het zou mij niks verbazen dat zodra een belangrijke support 3.2k / 3k sneuvelt dat er dan zoveeeeel orders in Binance komen, dat we worden uitgelogged en whatnot, DAN kan je maar beter niet scheef zitten want dan ben je echt zwaar de lul.

Spannende tijden, lijkt mij wel wat rondom 1000 - 2000 wat BTC te kopen. Ga zeker dan gespreid erin. Niet all-in, straks dropped het nog verder. Misschien kunnen we eind december zelfs onder de 1000 kaufen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Ik ook, alleen waar is de vraag :P

Los van dat is tussen de 10 en 20% voor BTC wel zo'n beetje de max op 24u in het verleden. Als er een bounce komt kan het maar zo van tijdelijk -15% naar -5% of zelfs in de plus gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
PilatuS schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 02:33:
[...]

Ik ook, alleen waar is de vraag :P

Los van dat is tussen de 10 en 20% voor BTC wel zo'n beetje de max op 24u in het verleden. Als er een bounce komt kan het maar zo van tijdelijk -15% naar -5% of zelfs in de plus gaan.
Ik snap gewoon niet hoe die bounce er nog niet is. WAAR ZIJN DE BULLS? 8)7

Teringjantje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Tominatie schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 02:35:
[...]

Ik snap gewoon niet hoe die bounce er nog niet is. WAAR ZIJN DE BULLS? 8)7

Teringjantje.
Rond de 3k is een bedrag dat zelfs op 16k al werd genoemt door sommige mensen. Pak je de 2013 crash die 2 jaar duurde kom je in vergelijking uit op 3145. Toen we nog op 6.4k stonden werd dit bedrag ook genoemt door sommige mensen. Het is gewoon een level waar zo enorm veel mensen naar kijken dat een bounce op zeg 3.5k gewoon niet zou gebeuren. Vallen we onder de 6k gaan we naar 3.6k. Vallen we onder de 3.6k gaan we naar 3 tot 3.2k. Dit is hoe misschien wel te veel mensen er tegenaan kijken dus gaat het ook zo.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Marthusiast
Negeer dit @Tominatie , maar net op een of andere coin nog wel even lekker 50% extra aan mijn stack toegevoegd.

Cough.. cough.. ADA.. en dat is short-term heel dom.. Maar long term.. pfff..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Yup, maar ik zie gewoon niet in waarom we op 3.2k dan wel overtuigend zouden bouncen, als er amper kopers zijn op 3.3k die ons omhoog gooien. Het is gewoon een dalende spiraal, het gaat alleen maar lager op deze manier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sahara
Tominatie schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 02:40:
Yup, maar ik zie gewoon niet in waarom we op 3.2k dan wel overtuigend zouden bouncen, als er amper kopers zijn op 3.3k die ons omhoog gooien. Het is gewoon een dalende spiraal, het gaat alleen maar lager op deze manier.
Ja dat zie ik ook min of meer zo. Die buys van zoveel honderd bitcoins zouden best ook wel meteen gefilled kunnen worden door diegenen die over heel veel BTC beschikken en dan er in 1 klap van afkunnen komen. Net zoals een uur of 2 ofzo terug, 250 BTC dacht ik, werd ook zo opgegeten.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Marthusiast
Dus steeds meer coins voor minder geld.. Wel even de juiste projecten uitzoeken..
Schizofreen is het eigenlijk. Als het stijgt denken we: hadden we nu maar meer gekocht..
En nu het daalt gaan we ook weer twijfelen..
Wel een leuke hobby toch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-09 21:00

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

3.3k is ook een niets zeggende target. Het is een level dat zo gebroken wordt als het daarboven al mis is gegaan. Mensen zetten daar hun koop orders niet op. De meesten tenminste niet. Omdat iedereen en zijn moeder op Youtube 3k roept dan zet men het daar op. En aangezien dat een belangrijk level is (het is een vorige ATH) kun je daar wel een fatsoenlijke bounce verwachten.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Tominatie schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 02:40:
Waarom ik denk dat we daar wel bouncen is omdat er zo enorm veel traders zijn die kijken naar die 3k tot 3.2k. Het is puur een punt dat netjes valt in de 80 tot 90% correcties die BTC al meerdere keren heeft gedaan. Een 2013/2018 fractal klopt ook gewoon extreem goed.

Niet dat het niet anders kan lopen hoor, ook door de 3k vallen is mogelijk, maar zo rond dat bedrag zitten zo enorm veel mensen te kijken. Dat we nu zakken verbaasd mij niets, maar rond de 3k geen dikke actie zien zou mij wel verbazen.

Het 3k/3.2k level zegt natuurlijk ook niets, maar als maar genoeg mensen denken dat het wel iets zegt gebeurt dat. Van iedereen die ik volg en die niets anders doen dan fulltime trayden met succes, ze komen allemaal rond dit level uit. Daarbij wordt ook gezegt dat het zeker onder de 3k kan komen, maar genoeg die denken dat 3k de bodem is en ook genoeg die daar een dikke bounce verwachten.

Niet dat ik het weet, maar we gaan het zien. Ik verwacht actie rond dat level, maar misschien heb ik dat fout :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sahara
Marthusiast schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 02:43:
Dus steeds meer coins voor minder geld.. Wel even de juiste projecten uitzoeken..
Schizofreen is het eigenlijk. Als het stijgt denken we: hadden we nu maar meer gekocht..
En nu het daalt gaan we ook weer twijfelen..
Wel een leuke hobby toch!
Niet haasten.. als het al bijna non stop de afgelopen maand is gezakt dan zal het heus wel niet op dezelfde snelheid weer stijgen. De marktomstandigheden zijn wayy anders nu dan vorig jaar tijdens de bull market. Immers een percentuele stijging kost altijd meer moeite dan een dezelfde percentuele daling. Ik ga mijn buys in elk geval niet overhaasten nu. Het fictieve crypto huis staat in de fik, en de brandweer laat het gewoon gecontroleerd uitbranden.. zo denk ik tenminste, als het kalm is, dan koop ik wel, anders verbrand ik m'n poten.

Edit: ik ga slapen. Vanmij part dondert het hele crypto kaartenhuis in elkaar, geen enkele bounce is krachtig genoeg om dat te stoppen. Over een paar weken zal het nog goedkoper zijn :Y :z.

[ Voor 9% gewijzigd door Sahara op 07-12-2018 02:56 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
De shorts zitten nu tegen all time high level aan wat een dikke candle mogelijk maakt. Als zoiets wordt gesqueezed is een 500 dollar candle niet eens vreemd.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Fuck it gasten. Heb wat bijgekocht en dat is nu onderweg om jaren in cold storage te staan. Slaaplekker mannen, dit geloer naar de koers is zonde van de tijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Je hebt nog gelijk ook! Slaap lekker!

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Sahara schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 02:47:
[...]
Niet haasten.. als het al bijna non stop de afgelopen maand is gezakt dan zal het heus wel niet op dezelfde snelheid weer stijgen.
Niet echt mee eens. Het hoeft natuurlijk zeker niet, maar het kan wel. We hebben rode candles gehad van 2 uur die dagen achter elkaar door zijn gegaan met een 1000 dollar val en een 800 dollar val. Zelfs zonder een short squeeze kan het makkelijk met 500 dollar omhoog in enkele uren of zelfs minder. Niet boeiend voor de lange termijn, maar het kan zeker hard gaan in korte tijd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Poll: Bitcoin
Blijft boven de €2000
Komt nog wel onder de €2000
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=401328&layout=6&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
  • Weet ik niet

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Poll geplaatst om 03:37 en 9 reacties sindsdien. Gaat lekker met slapen voor onze crypto Tweakers :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Goeiemorgen. Relatief dan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Snel 10 pagina's doorlezen.

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chang1982
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 24-09-2022
En toch weer wat bijkopen 🤔

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-07 20:25
Het is niet alleen de cryptowereld die het zwaar heeft:

https://www.nu.nl/economi...s-bloedrode-beursdag.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dit tempo zit de BTC volgende week ergens rond de €1500.
Is gewoon een kwestie van wachten.
En als ie maar laag genoeg komt dan is het straks voor meer mensen aantrekkelijk om in te stappen, en schieten we opeens weer verschrikkelijk hard omhoog!
Gewoon nog even volhouden!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
Verwijderd schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 06:47:
Op dit tempo zit de BTC volgende week ergens rond de €1500.
Is gewoon een kwestie van wachten.
En als ie maar laag genoeg komt dan is het straks voor meer mensen aantrekkelijk om in te stappen, en schieten we opeens weer verschrikkelijk hard omhoog!
Gewoon nog even volhouden!
Laten we hopen dat het nog flink daalt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
Dit is de dispair fase.
De miljonairs van later worden nu gemaakt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 22-09 20:46
Sam2013 schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 07:05:
Dit is de dispair fase.
De miljonairs van later worden nu gemaakt.
ow we moeten eerst arm worden daarvoor? nou het begin is er iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
When you buy to much crypto and cant pay the rent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
Bitcoin SV gaat Bitcoin vervangen.

Weg

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
New Yorker schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 07:54:
Bitcoin SV gaat Bitcoin vervangen.
Jij bent nog niet helemaal waker zo te lezen. 8)7

SV is nog erger dan dat hele bcash ver van weg blijven, door zulke pannenkoeken blijft crypto alleen maar negatief in het nieuws staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deppenboks
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Alle privé investeerders geven de hoop op en cashen uit voor de feestdagen.....

[ Voor 3% gewijzigd door deppenboks op 07-12-2018 08:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
deppenboks schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 08:10:
Alle privé investeerders geven de hoop op en cashen uit voor de feestdagen.....
dat wilde ik ook doen maar ben al te laat sinterklaas is het land al uit :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
Slux schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 08:06:
[...]

Jij bent nog niet helemaal waker zo te lezen. 8)7

SV is nog erger dan dat hele bcash ver van weg blijven, door zulke pannenkoeken blijft crypto alleen maar negatief in het nieuws staan.
Check koers eens SV staat op plus, voor nu.

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:39
Op bitcoinmeester.nl 228 XLM verstuurd naar mijn wallet maar 189 stuks ontvangen. Dat is ook het aantal wat in de transactie staat. Fee is maar 0,01xlm, dat kan jet niet zijn.
Mail verstuurd, wachten wat ze gaan vinden. Pfhh, alsof het dalen van de waarde niet genoeg was.

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ggj87
Ik hou deze targets in de gaten :) En m'n Binance app doet het ook weer! Bleek aan Blokada te liggen dus die laat ik voorlopig maar even uit.
Crypto George

Since 3,660 broke I move away from 5H (RSI = 25.604, STOCHRSI = 0.000) and focus again on 1D which from November 20 it has created a new Channel Down (MACD = -534.200, Highs/Lows = -385.4972, BBP = -1152.7060). I mentioned yesterday that if 3,660 broke we\'d see 3,277.80 but this Channel Down shows that its Lower Low is located even lower, within 3,218.10 - 3,043.40 (count for atleast a -26.50% drop from its Lower High as the previous Lower High (Nov 20) did with the drop to 3,660. After that I expect a bounce to 3,750. Remember that we are close to the cycle\'s bottom which since a long time I have timed it to be within December 30, 2018 - January 30, 2019.

Dec 07, 2018 07:01AM GMT· 1 · Reply

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rrehorst
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 31-10-2022
New Yorker schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 08:21:
[...]

Check koers eens SV staat op plus, voor nu.
Okee, dus omdat die op plus staat en BTC op min, Gaat hij BTC vervangen denk jij ? 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:29
Ik blij dat ik nog net voor het slapen gaan de boel toch verkocht had.. en mijn buy orders heb verwijderd.. :X

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
Rrehorst schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 08:27:
[...]

Okee, dus omdat die op plus staat en BTC op min, Gaat hij BTC vervangen denk jij ? 8)7
Alles kan gebeuren.

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Check je ook even het volume ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShininNL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14:26
Zware verliezen, ik hoor in mijn omgeving ook niemand die nu nog van plan is om in te stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Ik begin het nu echt spannend te vinden :9 Instappen ja/nee.. als hij eenmaal gaat dan gaat hij ook heel erg hard denk ik.. Ik ga toch maar wat buy orders klaarzetten }:O

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14-09 19:47
Pelox schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 08:40:
Ik begin het nu echt spannend te vinden :9 Instappen ja/nee.. als hij eenmaal gaat dan gaat hij ook heel erg hard denk ik.. Ik ga toch maar wat buy orders klaarzetten }:O
Hangt vanaf met welke muntsoorten eigenlijk. de BTC zou ik nu niet doen. ETH is wel aantrekkelijk en LTC. XRP en XLM ook. maar, ja. het is altijd spannend. Dat zal niet veranderen.

BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
HaruHaru schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 08:42:
[...]

Hangt vanaf met welke muntsoorten eigenlijk. de BTC zou ik nu niet doen. ETH is wel aantrekkelijk en LTC. XRP en XLM ook. maar, ja. het is altijd spannend. Dat zal niet veranderen.
ach. tot nu toe boeide het me weinig.. ook al ben ik de afgelopen maanden best wel wat verloren, maar daar hield ik rekening mee.. nu is het een kwestie van do or die. Tenminste dat gevoel krijg ik nu en dat kan goed zijn, maar ook heel fout.. dat de boel dit keer eens echt niet gaat herstellen en we echt alles kwijt zijn maar ja.. het kriebelt zo he.. >:)

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mugenmarco
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 22-09 12:45
Waarom is het initiëren van pumps en dumps strict verboden? makkelijk geld verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
mugenmarco schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 08:49:
Waarom is het initiëren van pumps en dumps strict verboden? makkelijk geld verdienen.
moeten we dat nog uitleggen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ggj87
mugenmarco schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 08:49:
Dat geldt (haha) enkel voor de mensen die er vanaf weten. De rest die het signaal krijgt hobbelt er met een beetje geluk achteraan of krijgt in de meeste gevallen de bags op zich gedumpt van degene die achter de pump zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mugenmarco
bie100 schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 08:51:
[...]

moeten we dat nog uitleggen?
nee je moet niks :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Ik ga maar weer eens kijken of ik vandaag wat meer geluk heb dan gister.
Net wat koop ordertjes geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Slux schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 09:03:
Ik ga maar weer eens kijken of ik vandaag wat meer geluk heb dan gister.
Net wat koop ordertjes geplaatst.
Mogelijk zien we opnieuw een bart.. zou prettig zijn

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaam
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-09 11:54
Nog ff wachten..... ff wachten nog.... ff wachten...
MOON!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimdam
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 30-03 09:40

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Tominatie schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 01:39:
[...]

Dit is dan toch wel het dieptepunt. Vraag me af of nog dieper kunnen zinken.

Wauw. 1 minuut stilte voor Kain. Zijn geliefde Bcash is naar de knoppen.
Ik vind het fantastisch. Ben nu eindelijk weer coin holder zoals in 2011. Ik heb 5.3 BCH nu door 0.7 BSV naar Bitfinex te sturen en de laatste 2 weken alles mee te shorten. :P

Ik had 20 BTC in 2011. Zou graag 20 BCH hebben en dan misschien via een nlocktime transactie naar mijzelf in de toekomst sturen.

[ Voor 12% gewijzigd door Kain_niaK op 07-12-2018 09:32 ]

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
ik dacht dat ik ergens las dat EOS een "niet te vertrouwen coin" is. Scam coin ofzo? Can someone change my mind?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
HaruHaru schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 09:31:
[...]

ik dacht dat ik ergens las dat EOS een "niet te vertrouwen coin" is. Scam coin ofzo? Can someone change my mind?
Ja, zoek even terug in het vorige topic naar mijn eerdere posts over EOS.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-8one
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:21

T-8one

take it easy, take a sisi

HaruHaru schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 09:31:
[...]

Er staat ook vast wel 'ergens' dat het te vertrouwen is.
Ofwel, vertrouw niet op 'ergens' maar doe je eigen onderzoek. Vertrouw helemaal niet op mensen op een willekeurig forum.

GP 32 the most powerfull handheld in the world :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22-09 16:25
Na dat filmpje over de Binance DEX, heb ik weinig vertrouwen meer in de andere DEX projecten. Binance heeft reeds de naam, de klantenbase, de juiste mensen en een CEO die vertrouwen geeft en belangrijk: een maandelijkse inkomstenstroom om U tegen te zeggen (t.o.v. de hard slinkende ICO-reserves van andere projecten, vooral ook vanwege de dalende koersen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Blijft toch bijzonder dat je op dit level nog steeds uit het niets een hele grote rode candle ziet komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mugenmarco
Het vertrouwen in een flinke stijging begint steeds meer af te nemen, vraag mij af of dit nog wel goed komt want ik betwijfel het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perplex3642
  • Laatst online: 10-01 19:02
TuutjDrie schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 09:37:
Na dat filmpje over de Binance DEX, heb ik weinig vertrouwen meer in de andere DEX projecten. Binance heeft reeds de naam, de klantenbase, de juiste mensen en een CEO die vertrouwen geeft en belangrijk: een maandelijkse inkomstenstroom om U tegen te zeggen (t.o.v. de hard slinkende ICO-reserves van andere projecten, vooral ook vanwege de dalende koersen)
Heb je wel eens gekeken naar de Waves Dex? Lijkt me een interessante optie. Schaalbare Dex met genoeg reserves in kas en inmiddels wel bewezen dat het werkt. Denk niet dat alle alternatieven geen vertrouwen meer verdienen door de komst van een grote jongen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Mooi dan is nu de despair-fase aangebroken!
mugenmarco schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 09:59:
Het vertrouwen in een flinke stijging begint steeds meer af te nemen, vraag mij af of dit nog wel goed komt want ik betwijfel het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

DAMAGE schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 09:57:
Blijft toch bijzonder dat je op dit level nog steeds uit het niets een hele grote rode candle ziet komen.
Als je een grote whale bent die al zijn crypto in fiat will omzetten, da's niet zo gemakkelijk hoor. Stel dat je 100 miljoen aan crypto hebt, moet je toch iemand vinden met 100 miljoen dollars of euros.

Als je teveel ineens op de markt probeert te verkopen dan schiet je jezelf in de voet.

Daarbij hebben die grote whales 12 maanden te tijd gehad om langzaam hun crypto in euro's en dollars op te zetten. Mede mogelijk gemaakt door de mensen hier.

Grote whales die je nu nog hebt zijn meer ideologische van nature zoals Bitmain hun 1 miljoen BCH en LTC. Dat houden ze voor de komende 10 jaar vast in the hoop dat je opnieuwe een grote financiele crisis hebt.

De meer opportunische mensen die niet zo veel hebben met dat laten-we-de-wereld verbeteren zijn allang uitgestapt. Dat alle prijzen nu zo naar beneden komt is vooral om dat Calvin zijn BCH en BTC voor BSV aan het dumpen is en omdat Tether niet meer de markt aan het helpen is.

Daarom dat Bitfinex de place to be is. Van 0.7 BSV naar 5.3 BCH door het sorten van LTC, XRP, ETC, BTC en nog een zooi andere coins. Met wat leverage.

Alleen zal dat spelletje niet blijven duren op Bitfinex, Afgelopen jaar was het patroon, short die dan liquidated worden door een 10 - 20% pumpt van bijna alles. Dat patroon is nu weg.

Ook zijn we in een maand bijna de helft van de hashrate kwijt geraakt. Ik verwacht dat binnen 3 maanden total hashrate van SHA256 (BVS, BTC en BSV) onder de 10 exa zit.

https://bitinfocharts.com/comparison/bitcoin-hashrate.html

Dat gaat de dynamiek binnen het systeem wel veranderen.

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
Ik lees hier dat er op 3K veel support zit omdat dit eerder een ATH is geweest? Waarom zou een vroegere resistance nu automatisch een support zijn? Ik vraag dit voor een vriend :P

De koers van ETH is exact gelijk als een jaar geleden (rond de 24K sats), mooie reset.

[ Voor 20% gewijzigd door BTC100K2021 op 07-12-2018 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
Tron is funding vrij t maken om eos te redden...

https://twitter.com/justinsuntron/status/1070939347241889794

[ Voor 11% gewijzigd door alki op 07-12-2018 10:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thommie.nl
Ok ik doe weer mee vanaf 3662 USDT.
ALL inn ICX.

Dus allemaal eruit want de laatste keer knalde hij naar beneden:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
Sam2013 schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 10:37:
ALL inn ICX.

Jij hebt geen geduld af te wachten dat ICX op $0,15 komt hé ;). En vanaf 3662 USDT 3362 USDT mag ik hopen.

[ Voor 7% gewijzigd door Sahara op 07-12-2018 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
Sam2013 schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 10:37:
ALL inn ICX.

hmmm ik dacht aan IOTA om daar een hoop te kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
EOS wordt op Bitmex flink onder de marktprijs verhandeld. Die gaat vandaag nog onder de 1.5 dollar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sahara
TuutjDrie schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 10:56:
EOS wordt op Bitmex flink onder de marktprijs verhandeld. Die gaat vandaag nog onder de 1.5 dollar.
Mooi. Larimer gaat hopelijk bankroet, je zou denken dat die sukkel enig besef heeft wat zijn tweets teweeg brengen. Z'n vierde coin beginnen LOL. Maar al die schaapjes die EOS blijven verdedigen nadat er schaamteloos $4 miljard is verdiend die hebben ook een dikke plaat voor hun kop, hopelijk is de ondergang van EOS een wijze les voor hen, maar eerlijk gezegd betwijfel ik dat als ik lees wat die EOS evangelisten in de EOS subreddit allemaal verdedigen over hun coin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cobus79
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 13-06-2022
Ik snap niet dat jullie allemaal aan het bijkopen zijn, we zitten vol in een (parabolische) bearmarket met een paar zwakke supports in de nabije toekomst.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 22-09 23:59

raq

Ik heb niet alles gelezen de afgelopen 2 dgn, maar ik zie net hier een paar keer voorbij komen dat men twijfels heeft of alles nog goed komt met BTC. Dispair-fase?
Die twijfel voel ik ook wel, maar als ik het rationeel bekijk komt dat enkel door de lage koers en niets anders. Geen desastreus negatief nieuws, geen mega hack, geen mega scams, geen verbod.

-Als ik op Coinbase zie hoeveel geld er klaar staat aan de buy zijde, dan geeft dat vertrouwen.
-Als je leest dat er volop wordt geïnvesteerd in crypto bedrijven, dan geeft dat vertrouwen.
-Als je leest dat er beleggingsproducten aan komen op de traditionele markten, dan geeft dat vertrouwen.
-Volgens mij is de markt nog nooit zo dicht bij een SEC goedkeuring geweest, ook al wordt deze niet gegeven in februari, dan nog is de markt er dichter bij dan ooit.

Eigenlijk zou ik gek zijn, als ik nu niet weer opnieuw er € tegenaan gooi en een laddertje aan kooporders uitzet naar beneden, rationeel gezien dan. Na de verliezen van de afgelopen maanden, voel ik twijfel...

Dus toch maar wat buy orders klaargezet.

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
Cobus79 schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 11:04:
Ik snap niet dat jullie allemaal aan het bijkopen zijn, we zitten vol in een (parabolische) bearmarket met een paar zwakke supports in de nabije toekomst.
laat ze lekker, het is hun geld toch. iedereen moet zelf bepalen wanneer hij of zij wilt investeren ook al ziet het er niet rooskleurig uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
Je hebt gelijk. Ik zit all-in USDT en ik wacht gewoon totdat BTC uitgedaald is. Misschien is dat pas in maart het geval als BTC dan wellicht onder de 1000 staat. Dan heb ik zoveel BTC :D.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thommie.nl
van 4100 naar 3300 heb ik in totaal 30% eur bijverdiend door in de pieks te zitten.
Voro nu; Ik vertrouw de boel gewoon niet, ik vermoed ergens ineens dat het losbarst, het is veel en veel te stil en teveel mensen hebben afgelopen tijd verkocht.

Daarnaast, iets met als het bloed op straat bijkopen.

EN ja ik kan het mis hebben, maar de 3000 usdt is niet zomaar geslecht, en in dat geval verlies ik 300 USDT maar als ik wel gelijk heb, is de verdienste top en zit ik er warm pjes bij komende tijd.

[ Voor 14% gewijzigd door Thommie.nl op 07-12-2018 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaam
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-09 11:54
XRP staat nu op 30 cent... ATH 3 Dollar. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
Sahara schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 11:08:
[...]

Je hebt gelijk. Ik zit all-in USDT en ik wacht gewoon totdat BTC uitgedaald is. Misschien is dat pas in maart het geval als BTC dan wellicht onder de 1000 staat. Dan heb ik zoveel BTC :D.
Zelfs 1000 euro klinkt nog veel.
Maar we gaan het wel merken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thommie.nl
Thaam schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 11:09:
XRP staat nu op 30 cent... ATH 3 Dollar. 8)7
ICX 0.20 Cent ATH 14 dollar.
Puur omdat het gepairt is met USDT die weer gelinkt is met BTC _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Als nieuwe ATH komt ooit; ik ben rijk :D

[ Voor 7% gewijzigd door Thommie.nl op 07-12-2018 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
Sam2013 schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 11:17:
[...]

ICX 0.20 Cent ATH 14 dollar.
Puur omdat het gepairt is met USDT die weer gelinkt is met BTC _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Als nieuwe ATH komt ooit; ik ben rijk :D
wat is de ATH als ik vragen mag?

EDIT: Thanks @Sahara

[ Voor 3% gewijzigd door HaruHaru op 07-12-2018 11:19 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 103 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!