all time high
Is het shorten van munten in het algemeen niet iets wat veel mensen hier doen of hoe moet ik dat zien? Want deze parabolische daling moet je eigenlijk op zijn kop zien, dan zijn er dezelfde winsten te behalen al tijdens de stijging eind vorig jaar.Sahara schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 11:08:
[...]
Je hebt gelijk. Ik zit all-in USDT en ik wacht gewoon totdat BTC uitgedaald is. Misschien is dat pas in maart het geval als BTC dan wellicht onder de 1000 staat. Dan heb ik zoveel BTC.
Er bestaat ook nog een kans dat er weer een 50% emissie of meer komt bij veel coins, dus als je nu een aantal coins hebt dan is er een grote kans dat die waarde van je coins ook nog een keer gehalveerd worden door de verwatering.Sam2013 schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 11:17:
[...]
ICX 0.20 Cent ATH 14 dollar.
Puur omdat het gepairt is met USDT die weer gelinkt is met BTC![]()
![]()
Als nieuwe ATH komt ooit; ik ben rijk
Ik wel.. tenminste als ik er tijd voor heb. Gisteren ook aardig wat procenten gepakt. Het blijft gewoon gokken en ik gok met een deel op een kleine stijging voor we weer verder zakken.Cobus79 schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 11:29:
[...]
Is het shorten van munten in het algemeen niet iets wat veel mensen hier doen of hoe moet ik dat zien? Want deze parabolische daling moet je eigenlijk op zijn kop zien, dan zijn er dezelfde winsten te behalen al tijdens de stijging eind vorig jaar.
Zero.
Nee, niet puur omdat(..).Sam2013 schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 11:17:
[...]
ICX 0.20 Cent ATH 14 dollar.
Puur omdat het gepairt is met USDT die weer gelinkt is met BTC![]()
![]()
If 0 Ik ben rijk Else REKTAls nieuwe ATH komt ooit; ik ben rijk
ATH poeh, als alles wat ik nu in portfolio heb zitten ook maar naar 50% ATH gaat... koop ik er een huis bij in een warm land.
De tijd leert of het tij keert
Ik ook! Een hutje in Uganda moet zeker lukken!raq schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 12:13:
ATH poeh, als alles wat ik nu in portfolio heb zitten ook maar naar 50% ATH gaat... koop ik er een huis bij in een warm land.
Zero.
madurodam kan ook nogPelox schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 12:15:
[...]
Ik ook! Een hutje in Uganda moet zeker lukken!
Denk dat madurodam iets boven budget is met al dat fijne gepriegel.. of mag je daar ook een huisje van aliexpress wegzetten?
Zero.
jij welPelox schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 12:17:
[...]
Denk dat madurodam iets boven budget is met al dat fijne gepriegel.. of mag je daar ook een huisje van aliexpress wegzetten?
Als ik vragen mag hoe short jij bitcoin?Pelox schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 12:00:
[...]
Ik wel.. tenminste als ik er tijd voor heb. Gisteren ook aardig wat procenten gepakt. Het blijft gewoon gokken en ik gok met een deel op een kleine stijging voor we weer verder zakken.
Ik probeer de dipjes te kopen en bij een stijging te shorten. Vanmorgen btc gekocht op 3356 usdt en nu net verkocht op 3425 (binance). Het is nog niet veel vandaag, maar beter dan niks.Replay256 schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 12:23:
[...]
Als ik vragen mag hoe short jij bitcoin?
Gisteren dit trucje een aantal gedaan en uiteindelijk iets van 5% gepakt denk ik. Gaat het mis dan verlies je natuurlijk heel snel weer die procenten.. maar ja je hebt weer wat te doen he
[ Voor 22% gewijzigd door Pelox op 07-12-2018 12:32 ]
Zero.
O oke ik zat met de term shorten als in van (short selling) dus lenen van een andere partij.Pelox schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 12:28:
[...]
Ik probeer de dipjes te kopen en bij een stijging te shorten. Vanmorgen btc gekocht op 3356 en nu net verkocht op 3425 (binance). Het is nog niet veel vandaag, maar beter dan niks.
Ja ik snap de verwarring.. excuses. Ik zou zelf nooit geld lenen voor crypto'sReplay256 schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 12:34:
[...]
O oke ik zat met de term shorten als in van (short selling) dus lenen van een andere partij.
Zero.
Lijkt erop dat LTL (long term low) eerder gaat gebeurenraq schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 12:13:
Dan een lemen hutje in Uganda iddOscar Mopperkont schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 12:39:
[...]
Lijkt erop dat LTL (long term low) eerder gaat gebeuren
De tijd leert of het tij keert
ach MopperkontOscar Mopperkont schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 12:39:
[...]
Lijkt erop dat LTL (long term low) eerder gaat gebeuren
Jij hebt kennelijk die youtube video ook bekeken. Je zegt het alsof je exact weet waar de bodem zit. Maar dat weet niemand. Ook niet die mooi prater van youtube. Koop ordertjes inladderen is helemaal niet een slecht idee dan. Steeds een paar plukjes bij kopen en niet in 1x al je geld er tegen aan mikken.
Cobus79 schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 11:04:
Ik snap niet dat jullie allemaal aan het bijkopen zijn, we zitten vol in een (parabolische) bearmarket met een paar zwakke supports in de nabije toekomst.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
En je kreeg ze per 50k gratis in 2016 door je wallet adres achter te laten op bitcointalk, en kocht je ze voor 0,005. Dus hou ook in gedachten dat er nog steeds wales zijn die flink kunnen dumpen en dat dus alles boven 0,005 nog steeds flinke winst voor hen is, naast het feit dat 50% nog in handen is van de founders. En ik denk ook dat het refereren naar ath geen goed uitgangspunt is, geld voor elke coin btw. Een beetje nuance kan geen kwaad dacht ik zo.
Shorten is niet echt geld lenen, je moet namelijk geld op je account hebben om short te kunnen gaan. Het is alleen wel zo dat als het 100 daalt je 100 verdient, maar stijgt het 100 dan ga je er 300 of meer op achteruit zelfs zonder hefboom. Je leent inderdaad een BTC als je short gaat, maar dat is puur hoe het op de achtergrond in elkaar zit. In de praktijk is het niet zo dat je echt iets leent met geld dat je niet hebt. Daar komt het hele liquidatie verhaal ook vandaan, mensen die short gaan tot op het punt wanneer het zo hard omhoog is gegaan ipv omlaag dat ze alles kwijt zijn. Alleen is dit niet met geleend geld.Pelox schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 12:38:
[...]
Ja ik snap de verwarring.. excuses. Ik zou zelf nooit geld lenen voor crypto's
Edit: Mensen die de afgelopen tijd op een slimme manier short zijn gegaan hebben heel veel geld verdient. Wanneer je het slim aanpakt en zonder hefboom doet, of misschien x3, dan loop je met de daling van de laatste tijd helemaal binnen. Gaan shorten met een 100x hefboom is compleet gestoord, als het ook maar iets stijgt en je niet heel veel geld hebt ben je binnen no-time alles kwijt.
[ Voor 19% gewijzigd door PilatuS op 07-12-2018 13:37 ]
11 maanden geleden ging ik in de crypto.(wie niet) twv een weekendje Barcelona kocht ik allerhande coins. Heb ondertussen niets van verkocht. Kan er nu nog 2 softijsjes van kopen. Wel gelachen hoor!
Ik ben het met je eens, met shorten kan je idd zwaar profiteren van deze daling. Alleen ik vind shorten eng, ik zie shorten als een soort van landmijn die in theorie elk moment (bijv. bij een shortsqueeze) in je gezicht kan exploderen. Daarom short ik niet, maar die parabolische stijging van vorige december is het nu in omgekeerde vorm. Dat zei Crypto Kirby ook volgens mij in z'n filmpje van vannacht.Cobus79 schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 11:29:
[...]
Is het shorten van munten in het algemeen niet iets wat veel mensen hier doen of hoe moet ik dat zien? Want deze parabolische daling moet je eigenlijk op zijn kop zien, dan zijn er dezelfde winsten te behalen al tijdens de stijging eind vorig jaar.
Als we het over short selling hebben is het wel degelijk lenen en je betaalt er rente over, ik vermoed dat je het over CFD handelen hebt.PilatuS schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 13:33:
[...]
Shorten is niet echt geld lenen, je moet namelijk geld op je account hebben om short te kunnen gaan. Het is alleen wel zo dat als het 100 daalt je 100 verdient, maar stijgt het 100 dan ga je er 300 of meer op achteruit zelfs zonder hefboom. Je leent inderdaad een BTC als je short gaat, maar dat is puur hoe het op de achtergrond in elkaar zit. In de praktijk is het niet zo dat je echt iets leent met geld dat je niet hebt. Daar komt het hele liquidatie verhaal ook vandaan, mensen die short gaan tot op het punt wanneer het zo hard omhoog is gegaan ipv omlaag dat ze alles kwijt zijn. Alleen is dit niet met geleend geld.
Kopie/Past
De gebruikelijke en meest gangbare manier om short te gaan is om eerst de aandelen te lenen.
De bank bewaart de aandelen van langetermijn beleggers zoals pensioenfondsen, die hun effecten uitlenen tegen een vergoeding, de leen-fee. De inlener van de aandelen kan bijvoorbeeld een hedgefonds zijn. Hedgefonds verkopen de geleende aandelen en kunnen profiteren van een mogelijke koersdaling.
Ach lekkerboeieLekkerboeie86 schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 13:37:
11 maanden geleden ging ik in de crypto.(wie niet) twv een weekendje Barcelona kocht ik allerhande coins. Heb ondertussen niets van verkocht. Kan er nu nog 2 softijsjes van kopen. Wel gelachen hoor!
Zero.
Mét of zonder discodip?Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 13:37:
Kan er nu nog 2 softijsjes van kopen.
Friday Altday met vandaag GVT: https://hacked.com/why-in...ention-to-genesis-vision/
Vooral de in het artikel besproken asset backing, zo had ik er nog niet over nagedacht. Bij een werkend platform (operationeel en daadwerkelijk gebruik door users) is dat een unieke eigenschap t.o.v. de overige alts.
Heb dus maar weer een paar GVT's gekocht. FOREX komt eraan, alleen niet duidelijk wanneer (volgens het team is het vanaf hun kant klaar voor gebruik, wachten dus op de leverende partij).
Marketcap momenteel 12 miljoen, lijkt dus een koopje gezien de voortgang (werkende app, stijgend gebruik, FOREX, Huobi integratie, direct-fiat-option in de pijplijn).
Maar gezien de huidige marktomstandigheden is het ook niet uit te sluiten dat ie alsnog onder de dollar valt de komende weken.
Vooral de in het artikel besproken asset backing, zo had ik er nog niet over nagedacht. Bij een werkend platform (operationeel en daadwerkelijk gebruik door users) is dat een unieke eigenschap t.o.v. de overige alts.
Heb dus maar weer een paar GVT's gekocht. FOREX komt eraan, alleen niet duidelijk wanneer (volgens het team is het vanaf hun kant klaar voor gebruik, wachten dus op de leverende partij).
Marketcap momenteel 12 miljoen, lijkt dus een koopje gezien de voortgang (werkende app, stijgend gebruik, FOREX, Huobi integratie, direct-fiat-option in de pijplijn).
Maar gezien de huidige marktomstandigheden is het ook niet uit te sluiten dat ie alsnog onder de dollar valt de komende weken.
[ Voor 15% gewijzigd door BTC100K2021 op 07-12-2018 13:54 ]
Je leent ook inderdaad en je betaald er rente over, maar er moet genoeg geld aanwezig zijn waarbij liquidatie mogelijk is. Dus ja, het is lenen, maar niet met geld dat je niet hebt. Bijvoorbeeld op Bitfinex kan je als je daar zeg 1BTC hebt staan daar short gaan.Replay256 schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 13:44:
[...]
Als we het over short selling hebben is het wel degelijk lenen en je betaalt er rente over, ik vermoed dat je het over CFD handelen hebt.
Kopie/Past
De gebruikelijke en meest gangbare manier om short te gaan is om eerst de aandelen te lenen.
De bank bewaart de aandelen van langetermijn beleggers zoals pensioenfondsen, die hun effecten uitlenen tegen een vergoeding, de leen-fee. De inlener van de aandelen kan bijvoorbeeld een hedgefonds zijn. Hedgefonds verkopen de geleende aandelen en kunnen profiteren van een mogelijke koersdaling.
Je kunt toch ook niet in het rood komen te staan? Als je geliquideerd bent is het gewoon klaar. Dan is het geld op.
PilatuS schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 13:59:
[...]
Je leent ook inderdaad en je betaald er rente over, maar er moet genoeg geld aanwezig zijn waarbij liquidatie mogelijk is. Dus ja, het is lenen, maar niet met geld dat je niet hebt. Bijvoorbeeld op Bitfinex kan je als je daar zeg 1BTC hebt staan ddaar short gaan.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Klopt inderdaad. Alleen als jij bij de bank 10k leent hoef je geen 10k te hebben. Wil jij voor 10k short gaan heb je ook geld nodig om dat te kunnen doen.DAMAGE schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 14:02:
Je kunt toch ook niet in het rood komen te staan? Als je geliquideerd bent is het gewoon klaar. Dan is het geld op.
[...]
Verwijderd
De bullrun meeting wordt verplaatst naar 2022.
[Edit:] wanneer bitcoin daalt naar 1000 en stijgt naar 3000 is dat ook al een bullrun?
If ja: me screwed.
[Edit:] wanneer bitcoin daalt naar 1000 en stijgt naar 3000 is dat ook al een bullrun?
If ja: me screwed.
[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2018 14:45 ]
Verwijderd
Mijn zwager heeft nog 0.1 bitcoin van 1500 euro
Altijd leuk om daar eens over te beginnen.
Na het eten natuurlijk.
Verwijderd
Komt er 9 dec een hard fork van XLM? NEE
Ik lees er soms over maar nergens wordt het bevestigd oid. Een dikke scam is het zeker
Ik zie net dat dit al de 3e scam is. StellasShade en StellarDolphin.
De website is tragisch: https://stellar-activity.org
Want.nl meldt het gewoon als een feit in hun agenda
Ik lees er soms over maar nergens wordt het bevestigd oid. Een dikke scam is het zeker
Ik zie net dat dit al de 3e scam is. StellasShade en StellarDolphin.
De website is tragisch: https://stellar-activity.org
Want.nl meldt het gewoon als een feit in hun agenda
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2018 14:55 ]
nee man dat moet je voor het eten doenVerwijderd schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 14:47:
[...]
Na het eten natuurlijk.

Daluk weer ff mooie downtick, naar ca. 3100 :-)
(Hoop ik)
(Hoop ik)
Iedergeval kan ik vertellen dat de buy the dip van gisternacht niet in waarde is afgenomen. Tot dusver.
"ach gewoon hodl! over 5 jaar koop jij een een mooie Daihatsu Cuore uit 2008!"Verwijderd schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 14:47:
[...]
Na het eten natuurlijk.
Zero.
We gaan alweer een geruime tijd sideways. Was dit het dan? Gaan we vanuit hier 2 maandjes lekker sideways kabbelen en starten we de accumulatie fase of gaan we die 300 dollar er ook nog maar ff vanaf trappen?
Als we gaan vallen richting de 3k dan is het volgende misschien wel interessant gezien er gisteren een 250BTC wall volledig is gekocht.

Edit: Deze waardes zijn op dit moment trouwens niet te zien. Dit was vannacht toen de boel hard aan het zakken was en de bots de walls gingen plaatsen.

Edit: Deze waardes zijn op dit moment trouwens niet te zien. Dit was vannacht toen de boel hard aan het zakken was en de bots de walls gingen plaatsen.
[ Voor 26% gewijzigd door PilatuS op 07-12-2018 14:58 ]
Verwijderd
Was jij niet degene die altijd zei dat walls niets maar dan ook helemaal niets betekenen?PilatuS schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 14:56:
Als we gaan vallen richting de 3k dan is het volgende misschien wel interessant gezien er gisteren een 250BTC wall volledig is gekocht.
[Afbeelding]
Vroeger was 750 btc nog echt noemenswaardig. Nu is het maar 2 miljoen waard. Peanuts natuurlijk
Klopt helemaalVerwijderd schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 14:59:
[...]
Was jij niet degene die altijd zei dat walls niets maar dan ook helemaal niets betekenen?
Sowieso vond ik dat die 250BTC ook echt werd gekocht wel een goed teken. Geeft nogal vertrouwen aan om dat volledig te willen kopen en niet in te trekken.
[ Voor 15% gewijzigd door PilatuS op 07-12-2018 15:05 ]
Zo zachtjes aan maar weer dat Lambo boekje erbij pakken denk. Verwacht toch nog wel even te soebatten over de kleur.
Tether doet raar op https://www.livecoinwatch.com.
Weg
Tether -100%. Nu heb ik geen cent meerNew Yorker schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 15:06:
Tether doet raar op https://www.livecoinwatch.com.
Nog meer mensen die een kooporder op IOTA hebben op $0,17? (Of daar nog onder
....)
Zit er zelfs aan te denken om hem op 15 cent te zetten maar das wel heul heul doemdenkerig...

Zit er zelfs aan te denken om hem op 15 cent te zetten maar das wel heul heul doemdenkerig...
Als je de BTC chart uitzoomt ziet het er toch wel behoorlijk mooi uit voor een eventuele bodem hier ergens. Eigenlijk verwacht ik niet dat we veel lager gaan dan 3k, misschien breken we 'm wel, waarna er een beetje paniek is maar ik verwacht dat dat allemaal wordt opgekocht. Zo rond de 3k is voor mij de bodem, maar ik laat me graag verassen. Ik verwacht van 2019 dan eigenlijk een soort "accumulatiejaar", waarbij we wellicht wat stijgen maar niet extreem; iedergeval beter dan dit jaar.

Pelox schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 15:21:
Ik denk dat ik zo nog maar een miljoen Holo ga kopen..

We beginnen langzamerhand weer omhoog te gaan. Al had ik mijn salaris wist ik het wel. Helaas, nog even wachten.
Kiek die groene staaf gaan dan?
Ik zoe op bitcoinwisdom dat er flinke kooporders in vliegen. When bounce?
Zo lang als de big boys (eigenlijk kleine kinderen) vechten om de BCH en BSV dominantie wacht ik wel even af. Ze pompen er honderden miljoenen in en tja, dan tellen wij echt niet mee.
Bron: https://www.apparata.nl/n...honderden-miljoenen-29243Crypto-whales verschuiven honderden miljoenen
Was die enorme wallet niet van Coinbase? Zoiets had ik gelezen op reddit wat natuurlijk geen erg sterke bron is.RaptorXS schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 15:47:
Zo lang als de big boys (eigenlijk kleine kinderen) vechten om de BCH en BSV dominantie wacht ik wel even af. Ze pompen er honderden miljoenen in en tja, dan tellen wij echt niet mee.
[...]
Bron: https://www.apparata.nl/n...honderden-miljoenen-29243
Op basis waarvan worden de usdt pairings gemaakt bij Binance?
Bijv. Waarom heeft ONT wel een usdt pair en nano niet?
Willekeur. Snap het ook niet hoor, Nano verdient er al heel lang eentje. Nano > ONT all dayParadeux schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 16:00:
Snap ik ook niets van. Er zijn munten die op centen zitten en het wel hebben, terwijl iets als XMR op 45 dollar zit en die heeft het niet.Paradeux schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 16:00:
Snap ik ook niet, NULS en QTUM hebben bijvoorbeeld ook een USDT pair terwijl ze nauwelijks volume draaien. Maar zoals je zegt Nano of Wanchain niet.Paradeux schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 16:00:
[ Voor 7% gewijzigd door BTC100K2021 op 07-12-2018 16:04 ]
#TRON will build a fund to rescue #ETH and #EOS developers from the collapse of their platform as long as those developers migrate their dapps to #TRON. #TRX $TRX
— H.E. Justin Sun 孙宇晨 (@justinsuntron) 7 december 2018
Het is verleidelijk om nu in te stappen voor een ritje omhoog. Maar toch doe ik het niet, het crypto ijs is zo dun en zwak op het moment volgens mij, dat ik er binnen no time weer doorheen zak zodra BTC weer een duikje omlaag maakt.
Bij Dogecoin doen ze ook maar wat ze zelf willen he? Als je die kaart bekijkt op CMC loopt die totaal niet mee met BTC zoals andere munten. Enkel flinke pump en dumps.
Ready for lift off.
10....9....8....7....
Het hangt in de lucht.
10....9....8....7....
Het hangt in de lucht.
Verwijderd
Welnee, we gaan nog veel verder zakkenSam2013 schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 16:22:
Ready for lift off.
10....9....8....7....
Het hangt in de lucht.
Haha ik hoop het voor je.
Voor mij hoop ik echter dat jij straks in allerijl op de marketbuy knop moet drukken
Toegegeven het zou wel leuk zijn weer wat groene cijfers. Waarom denk jij dat het in de lucht hangt @Sam2013 ?
We zitten in een bearflag op dit moment die normaal gesproken omlaag zou moeten breken. De vorige bearflag zag er precies zo uit als nu met steeds higher lows, maar die brak toch flink hard omlaag. Echter zitten we ook met bijna een ATH aan shorts. De vorige ATH van shorts gaf een 1000 dollar candle.
Precies, dat haalde ik enkele dagen geleden ook al aan. De shorts stonden toen al eigenlijk op een piek. En toen zei ik dat het best kon dat er nog wat boven op komt, maar daarna gaan we toch echt omhoog. Die top van shorts is bullish AFPilatuS schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 16:29:
We zitten in een bearflag op dit moment die normaal gesproken omlaag zou moeten breken. De vorige bearflag zag er precies zo uit als nu met steeds higher lows, maar die brak toch flink hard omlaag. Echter zitten we ook met bijna een ATH aan shorts. De vorige ATH van shorts gaf een 1000 dollar candle.
Aantal redenen, maar heel concreetDAMAGE schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 16:29:
Toegegeven het zou wel leuk zijn weer wat groene cijfers. Waarom denk jij dat het in de lucht hangt @Sam2013 ?
Nu bijv de 100 btc wall buy die al tijdje niet wordt vervult.
En er zijn er vandaag heel veel opgegeten.
[ Voor 6% gewijzigd door Thommie.nl op 07-12-2018 16:34 ]
Een short squeeze is zeker een optie, maar persoonlijk doe ik niets tot ik wat zie gebeuren. Dat we nog even 200 dollar omlaag gaan kan namelijk net zo goed. De meeste full-time traders kijken natuurlijk wel naar die shorts, maar de gemiddelde koper niet.
Ik had de shorts nog niet gezien maar het staat wel er hoog nu. InvestingScope verwacht echter een target van 3200-3000 maar die kan ook middels de nodige ups en downs worden gehaald.PilatuS schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 16:29:
Ben benieuwd of we dit weekeinde weer van die pumps krijgen zoals de afgelopen weken.
Ja ergens zou je zeggen van zak maar even lekker door tot 3000 dan, zodat ook die mensen hun geld er weer in zit. Het lijkt allemaal uitstel van executie. Maar ja, zoals we al 200x gezegd hebben zeker weten doe je dat toch nooit. De markt doet toch wel waar die zelf zin in heeft.
Edit: er staat op het 3400 level nog behoorlijk wat BTC wat opgegeten moet worden willen we naar beneden gaan idd --- En voor je het weer zijn de BTCtjes opgegeten ROFL
Verge doet het trouwens altijd erg goed na enorme dalingen. Ook nu lijkt het weer de goede kant op te gaan.
Edit: er staat op het 3400 level nog behoorlijk wat BTC wat opgegeten moet worden willen we naar beneden gaan idd --- En voor je het weer zijn de BTCtjes opgegeten ROFL
Verge doet het trouwens altijd erg goed na enorme dalingen. Ook nu lijkt het weer de goede kant op te gaan.
[ Voor 43% gewijzigd door DAMAGE op 07-12-2018 16:46 ]
Toch maar een poging gedaan BNB op $ 4,4989. Het zal nu wel dalen.
Moest dat nou.... verkoop maar snel weer😂Sahara schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 16:40:
Jezus wat kut, net gekocht voor de daling. Ik hoop voor je dat het weer terug stijgt zodat het verlies weer goed komtSahara schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 16:40:

Short sqeeuzE reversed Bart triangle of boom!!!!! Duidelijk te zien!
Yeah m00n!!!!
Yeah m00n!!!!
En weer verder (naar benee)
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Als je je beeldscherm ondersteboven houdt moonen we ja
Haha, ik precies hetzelfde, meteen een dikke dalingSahara schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 16:40:

Ach er is iig weer volatiliteit. Daar zaten we een paar maanden terug nog over te klagen.
God jongen die hele 4H chart is één grote bearflag niet best haha
Ah we zijn allemaal getuigen van de geboorte van een nieuwe yearly low in USDT op binance. Wat een scheetje. Wie gaat de beschuit met muisjes smeren? Pak maar de rode muisjes dit keer. Man man man.
Ik baal echt zo dat ik vanmiddag net voor ik ging toch 'voor de zekerheid' maar uit MDA was gestapt. Schiet ie daarna ineens 30% de lucht in. Maar het komt ooit goed!
Ik baal echt zo dat ik vanmiddag net voor ik ging toch 'voor de zekerheid' maar uit MDA was gestapt. Schiet ie daarna ineens 30% de lucht in. Maar het komt ooit goed!
Anyway verlies genomen, uitstapje kostte 54 dollarggj87 schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 16:52:
[...]
Jezus wat kut, net gekocht voor de daling. Ik hoop voor je dat het weer terug stijgt zodat het verlies weer goed komt

Komt mij nogal willekeurig over die twee lijntjes. Waarom zouden die lijnen voorspellend zijn?Tominatie schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 15:24:
Als je de BTC chart uitzoomt ziet het er toch wel behoorlijk mooi uit voor een eventuele bodem hier ergens. Eigenlijk verwacht ik niet dat we veel lager gaan dan 3k, misschien breken we 'm wel, waarna er een beetje paniek is maar ik verwacht dat dat allemaal wordt opgekocht. Zo rond de 3k is voor mij de bodem, maar ik laat me graag verassen. Ik verwacht van 2019 dan eigenlijk een soort "accumulatiejaar", waarbij we wellicht wat stijgen maar niet extreem; iedergeval beter dan dit jaar.![]()
[Afbeelding]
Nog heel even en dan zitten we in een bullmarkt. Kunnen we eindelijk wat pegels verdienenSahara schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 17:06:
[...]
Anyway verlies genomen, uitstapje kostte 54 dollar. OK dat was mijn laatste uitstapje, nu doe ik niks meer tot 1000-2500. Het is niet super veel verlies, maar het is toch niet fijn.
Het geeft wel goed aan wat je van een normale stijging mag verwachten. Dat hele uitstapje naar 20k gaat opzich nergens over, maar dat is nou eenmaal zo bij crypto. Die lijnen geven een goede range aan waar we zonder die extreme stijging zouden moeten zitten en wat dus een bodem kan zijn.Oscar Mopperkont schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 17:08:
[...]
Komt mij nogal willekeurig over die twee lijntjes. Waarom zouden die lijnen voorspellend zijn?
Dat heb je waarschijnlijk het hele jaar gezegd.ggj87 schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 17:09:
[...]
Nog heel even en dan zitten we in een bullmarkt. Kunnen we eindelijk wat pegels verdienen
Ik blijf dit soort uitspraken grappig vinden terwijl ik momenteel gewoon geld verdien met het shorten van btc op finex....ggj87 schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 17:09:
[...]
Nog heel even en dan zitten we in een bullmarkt. Kunnen we eindelijk wat pegels verdienen
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Hoeven niet voorspellend te zijn maar laat wel een wat normalere groei zien.Oscar Mopperkont schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 17:08:
[...]
Komt mij nogal willekeurig over die twee lijntjes. Waarom zouden die lijnen voorspellend zijn?
Het 20k sprintje was pure hype.
Ik vraag mij af wanneer we de mega candles gaan zien.
Dit is the end game.
Mijn komt nu snel 🙄
Mijn komt nu snel 🙄
Nu?DAMAGE schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 17:18:
D'r is zich toch al wel een beste candle naar beneden aan het vormen. Nog niet mega, maar toch.DAMAGE schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 17:18:
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!