Zoiets kan je wel zeggen, maar jij zegt Ready for lift off, terwijl er gewoon een bearflag aan het vormen is. Als je gaat handelen is het nogal belangrijk zulke dingen te herkennen. Niet dat het altijd zo hoeft te zijn dat ie omlaag breekt, maar meestal is het wel zo. Als je zoiets ziet waarbij we steeds iets verder omhoog gaan, maar een bepaalde manier, weet je dat je juist daar niet moet kopen. Wacht tot ie uitbreekt omhoog, als dat dan toch misschien gebeurt. In de meeste gevallen, en nu dus ook weer valt ie juist omlaag.Sam2013 schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 16:53:
Short sqeeuzE reversed Bart triangle of boom!!!!! Duidelijk te zien!
Volgens mij is elke waarde een hype, maar dat terzijde. Je kunt je ook afvragen waarom het een lijn omhoog zou moeten zijn en niet een stabiele lijn met een gelijke waarde.Tominatie schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 17:17:
[...]
Hoeven niet voorspellend te zijn maar laat wel een wat normalere groei zien.![]()
Het 20k sprintje was pure hype.
Omdat alles altijd in prijs omhoog gaat. Je biertje, de huizenmarkt, aandelen, alles.Oscar Mopperkont schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 17:24:
[...]
Je kunt je ook afvragen waarom het een lijn omhoog zou moeten zijn en niet een stabiele lijn met een gelijke waarde.
Absofuckinglutely.New Yorker schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 17:29:
Tether is beste coin om de hodlen.
Eens, alleen 421% winst wordt lastigNew Yorker schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 17:29:
Tether is beste coin om de hodlen.
Mijn ETH stop limit was gister erg snel geraakt na het slapen. Keek ik vanochtend stond die opeens 10 euro lager.
Ik verwacht echt nog geen bull market. Op wat altcoins na is het sentiment enorm rood. Wel een leuke €80,- verdiend vandaag door een kleine piek in ETC vanmiddag
. In minuutje tijd paar keer gekocht en verkocht.
Nu maar weer spullen in fiat en wachten tot morgenochtend.
Ik verwacht echt nog geen bull market. Op wat altcoins na is het sentiment enorm rood. Wel een leuke €80,- verdiend vandaag door een kleine piek in ETC vanmiddag
Nu maar weer spullen in fiat en wachten tot morgenochtend.
Een bullmarket is niet zomaar gestart nee maar een flinke correctie behoort zeker wel tot de mogelijkheden vroeg of laat.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Met de inflatie. Het lijntje dat jij trekt ligt daar volgens mij ver bovenPilatuS schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 17:24:
[...]
Omdat alles altijd in prijs omhoog gaat. Je biertje, de huizenmarkt, aandelen, alles.
ZekerDAMAGE schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 17:35:
Een bullmarket is niet zomaar gestart nee maar een flinke correctie behoort zeker wel tot de mogelijkheden vroeg of laat.
Inflatie maakt het sowieso al dat het geen vlakke lijn zal zijn zoals jij zei. Verder laten dingen los van de inflatie zoals aandelen over langere tijd groei zien. De AEX heeft ook zo zijn swings, maar over langere tijd gezien zal er altijd groei zijn.Oscar Mopperkont schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 17:40:
[...]
Met de inflatie. Het lijntje dat jij trekt ligt daar volgens mij ver boven
daboemann schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 17:42:
Poll: Wat wordt de USD bodem van BTC voor de volgende bull run
• 1000-1499
• 1500-1999
• 2000-2499
• 2500-2999
• 3000-3200
[Afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Sando schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 03:37:
Poll: Bitcoin
• Blijft boven de €2000
• Komt nog wel onder de €2000
Tussenstand:
[Afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Weg
Nu vergelijk je het weer met aandelen, terwijl die een waarde vertegenwoordigen en je daar dividend krijgt.PilatuS schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 17:43:
[...]
ZekerToen we op 3.7k zaten zijn we naar de 4.4k gegaan.
[...]
Inflatie maakt het sowieso al dat het geen vlakke lijn zal zijn zoals jij zei. Verder laten dingen los van de inflatie zoals aandelen over langere tijd groei zien. De AEX heeft ook zo zijn swings, maar over langere tijd gezien zal er altijd groei zijn.
daboemann schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 17:24:
Wel bijna een nieuwe ATH van de shorts. Zou er dan straks ook een giga short squeeze aan komen?

Daar vergelijk ik het inderdaad mee, het is hoe ik BTC zie. Geen achterliggende waarde nee, maar wel constante groei over de laatste 10 jaar met alleen dikke highs en nog dikkere correcties. Dat is vrijwel hetzelfde als bij aandelen, alleen is crypto wat extremer.Oscar Mopperkont schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 17:49:
[...]
Nu vergelijk je het weer met aandelen, terwijl die een waarde vertegenwoordigen en je daar dividend krijgt.
[ Voor 7% gewijzigd door PilatuS op 07-12-2018 17:52 ]
Wat maakt de leverage bij kraken eigenlijk uit? Toch niet zoveel. Als je leverage 3:1 gebruikt, wordt je positie toch niet gesloten bij een 33% move tegen je?
Equity is belangrijk. Zeg dat ik $100 positie heb, mijn equity is $10k ofzo, margin level is 2000% ofzo, dan wordt het toch nooit gesloten zolang margin level boven 80% staat (zelfs al zou mijn positie -40% staan met 3:1 leverage)
Dus leverage maakt dan niets uit m.b.t. liquidatie point (maakt wel uit hoeveel je nog kan gebruiken voor iets anders etc.)
Equity is belangrijk. Zeg dat ik $100 positie heb, mijn equity is $10k ofzo, margin level is 2000% ofzo, dan wordt het toch nooit gesloten zolang margin level boven 80% staat (zelfs al zou mijn positie -40% staan met 3:1 leverage)
Dus leverage maakt dan niets uit m.b.t. liquidatie point (maakt wel uit hoeveel je nog kan gebruiken voor iets anders etc.)
Zeker wel.kristof1234 schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 17:52:
Dus leverage maakt dan niets uit m.b.t. liquidatie point
Maar euhm, dus omdat BTC net als aandelen zijn, die (hopen we) gemiddeld genomen blijven stijgen, zal BTC dat ook doen. En BTC is net als aandelen omdat in het verleden BTC omhoog is gegaan net als aandelen.PilatuS schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 17:50:
[...]
Daar vergelijk ik het inderdaad mee, het is hoe ik BTC zie. Geen achterliggende waarde nee, maar wel constante groei over de laatste 10 jaar met alleen dikke highs en nog dikkere correcties. Dat is vrijwel hetzelfde als bij aandelen, alleen is crypto wat extremer.
Je hebt nogal een cirkel redenatie daar gemaakt.
Verwijderd
Ik heb sinds kort een nieuwe tactiek voor crypto. Maar nu heb ik een vraagje:
Kan ik mijn kop al uit het zand halen?
Kan ik mijn kop al uit het zand halen?
Maar enkel als je posities inneemt die groter zijn dan je balans. Stel als ik $10k equity heb, en ik neem een short positie van $100 met leverage 3:1, dan gaat deze toch nooit** geliquideerd worden (i.h.b. gaat deze niet geliquideerd worden als de positie -33% verlies staat)
[ Voor 16% gewijzigd door kristof1234 op 07-12-2018 18:05 ]
Tot nu toe laat BTC exact zien wat aandelen laten zien en dat al 10 jaar, alleen in extreme vorm. Het hele verhaal begon met waaarom BTC geen vlakke lijn zou kunnen laten zien, dat is gewoon niet wat BTC doet, dat heeft het verleden keer op keer bewezen. Ik zeg nergens dat BTC echt waarde heeft en ja, het kan ook naar 0, maar tot die tijd zal het over langere tijd blijven stijgen en geen vlakke lijn worden.Sissors schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 17:54:
[...]
Maar euhm, dus omdat BTC net als aandelen zijn, die (hopen we) gemiddeld genomen blijven stijgen, zal BTC dat ook doen. En BTC is net als aandelen omdat in het verleden BTC omhoog is gegaan net als aandelen.
Je hebt nogal een cirkel redenatie daar gemaakt.
De laatste uitverkoop gaat zo beginnen.
Een voordeel is voor uw aangifte belasting
Nee. Als het maar ver genoeg omhoog gaat kan dat wel, helemaal met hefboom.kristof1234 schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 17:57:
[...]
Maar enkel als je posities inneemt die groter zijn dan je balans.
Voor volgend jaar ja. Het is/was waarschijnlijk voor iedereen slikken de waarde per 1 januari 2018 vs. de waarde nu. Op 1 januari 2019 zal het voor diegenen die alles behalve fiat/stable coins hodlen waarschijnlijk nog erger zijn dan vandaag. Althans dat is mijn wilde gok.lighting_ schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 17:59:
De laatste uitverkoop gaat zo beginnen.
Dus als ik $10k heb, en $100 is 1/100ste van mijn balans, dan wordt mijn positie toch pas gesloten als prijs 100x gaatPilatuS schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 18:01:
[...]
Nee. Als het maar ver genoeg omhoog gaat kan dat wel, helemaal met hefboom.
100/3250=0.03076923076
en als later BTC=325.000 is, dan is
0.03076923076*325000=9999.999997
en wordt positie gesloten.... mijn verwarring is gewoon, leverage impliceert niet liquidate punt (3:1 leverage <=> 33% loss), maar jouw equity bepaalt hoe lang je je positie nog kan openhouden
Je begon de vraag met dat hefboom geen verschil zou maken. Als je meer geld verdient aan een short met hefboom is het toch logisch dat je ook meer verliest als het toch omhoog gaat ? Anders gaat iedereen toch x100 short ?kristof1234 schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 18:12:
[...]
Dus als ik $10k heb, en $100 is 1/100ste van mijn balans, dan wordt mijn positie toch pas gesloten als prijs 100x gaat
100/3250=0.03076923076
en als later BTC=325.000 is, dan is
0.03076923076*325000=9999.999997
en wordt positie gesloten.... mijn verwarring is gewoon, leverage impliceert niet liquidate punt (3:1 leverage <=> 33% loss), maar jouw equity bepaalt hoe lang je je positie nog kan openhouden
Ben die slappe plasser grafiek wel een beetje beu
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Fuck it. Ik gooi er maar eens weer een voorspelling tegenaan
Ik denk dat we een hele leuke bounce gaan zien tussen nu en de 3k. De vorige bounce was van 3700 naar 4400 en ik denk dat nu 500 dollar zeker te doen moet zijn, maar gok op meer. Of die 3k dan ook echt de low is, dat is een ander verhaal, heb het puur over een bounce. We zijn nu sinds die 4400 met meer dan 1000 dollar onderuit gegaan en moet wel weer een bounce gaan komen.
Ik hoop dat je gelijk hebt @PilatuS !
Ik ga all in op zowel Binance als Coinbase Pro, laat die bounce maar komen! En anders stap ik gewoon snel weer uit.
Oh wacht, dat lijkt op een afgrond...
Oh wacht, dat lijkt op een afgrond...

[ Voor 16% gewijzigd door Taro op 07-12-2018 18:31 ]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
die 3.1k is wel heel dichtbij nu he @PilatuS
ik ben ook nog steeds aan het bijkopen zonder verder enige strategie...
Zou het niet kunnen zijn dat het zo wordt gespeeld dat -nu bijna iedereen (deels) is uitgestapt- de prijs ineens niet €500 maar €5000 of nog meer omhoog knalt in zeer korte tijd, zodat iedereen met de gebakken peren blijft zitten en de boom echt mooi is leeggeschud :-)
€5000 omhoog? Heb je gedronkentoilet_paper schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 18:31:
Zou het niet kunnen zijn dat het zo wordt gespeeld dat -nu bijna iedereen (deels) is uitgestapt- de prijs ineens niet €500 maar €5000 of nog meer omhoog knalt in zeer korte tijd, zodat iedereen met de gebakken peren blijft zitten en de boom echt mooi is leeggeschud :-)
Met €300 omhoog mogen we al blij zijn.
ik ookMachlah schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 18:31:
ik ben ook nog steeds aan het bijkopen zonder verder enige strategie...
gelukkig had ik mijn salaris nog niet anders stond ik nu alweer een paar procenten rood.
Die 200 kan er ook nog wel ff af. Ik heb nu echt zo iets van: wat maakt het eigenlijk ook nog uit. En dan die mega klapper. Zin an!
Puuh. Wat er nu nog in zit is inmiddels zo weinig meer waard in euro's dat ik er nauwelijks meer naar kijk 
Verkopen doe ik ook niet, maar wachten tot het weer iets wordt. Ooit. Misschien. Vast wel.
Verkopen doe ik ook niet, maar wachten tot het weer iets wordt. Ooit. Misschien. Vast wel.
LTC alweer 20 euri op BL3P. Vorig jaar ben ik later ingestapt zelfs...
We love the smell of innovation in the morning!
Je bent lekker de fomo aan het aanwakkerentoilet_paper schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 18:31:

Op Binance ben ik al wel ingestapt. Op Coinbase Pro wacht ik nog even. Na zo'n grote daling moet het toch wel weer even omhoog gaan zou je zeggen.
Edit: Nu ook met Euro's ingestapt, op naar de nieuwe ATH!
[ Voor 4% gewijzigd door Taro op 07-12-2018 18:41 ]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
zelfs toen alleen de nerds bitcoin kochten stonden we hoger
Ik ga zo met krachttraining even wat van die schijven door het dak heen rammen. Hopen dat Bitcoin mijn goede voorbeeld volgt en ook even een paar van die lekkere groene ketsers door het dak heen jaagt.
Ik denk dat we snel omhoog gaan. Waarom? Omdat ik een euro-laddertje naar beneden heb gemaakt op BL3P en met mijn geluk (ahum) stopt de koers met dalen en knallen we omhoog. Of sideways
We gaan het meemaken.
Eindelijk zag ik de grafiek flink stijgen en beetje bij beetje hoger worden.
ik zat wel tijdens cardio op een fiets apparaat maar ej, de lijn ging omhoog
Die fiets apparaten sla ik altijd overmugenmarco schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 18:40:
Eindelijk zag ik de grafiek flink stijgen en beetje bij beetje hoger worden.
Verwijderd
Even voor de duidelijkheid....crypto kan geen negatieve waarde hebben toch? Dat het bijv. € -10,34 waard is?
Het lijkt er bij sommige coins wel op dat we richting de 0 gaan.
Haha nee dan zou je er geld achteraan moeten gooien. Dat is niet zo. Munten gaan niet zo snel naar 0 maar het kan wel degelijk ja.Verwijderd schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 18:43:
Even voor de duidelijkheid....crypto kan geen negatieve waarde hebben toch? Dat het bijv. € -10,34 waard is?
[ Voor 7% gewijzigd door DAMAGE op 07-12-2018 18:44 ]
Dus dat jij van mij 1 BTC krijgt en ik er jou €10,34 bij geef?Verwijderd schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 18:43:
Verwijderd
Ja zoiets, net als bij de belastingdienst zeg maartoilet_paper schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 18:44:
[...]
Dus dat jij van mij 1 BTC krijgt en ik er jou €10,34 bij geef?
Verwijderd
Crypto kan geen negatieve waarde hebben maar de waarde van Crypto kan wel heel negatief zijn.Verwijderd schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 18:43:
Vooral voor je gezondheid.
huh maar wat doe je dan na je sets tijdens krachttraining als je ff bij moet komen? gewoon zitten en rusten zeker? pak de cardio
https://coinmarketcap.com/currencies/bitconnect/DAMAGE schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 18:44:
[...]
Haha nee dan zou je er geld achteraan moeten gooien. Dat is niet zo. Munten gaan niet zo snel naar 0 maar het kan wel degelijk ja.
Hij staat niet op 0??
Weg
Zelfs Bitconnect staat niet op 0. Moet je na gaan!New Yorker schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 18:46:
[...]
https://coinmarketcap.com/currencies/bitconnect/
Hij staat niet op 0??
Wat voor soort krachttraining is dit dan?DAMAGE schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 18:39:
Ik ga zo met krachttraining even wat van die schijven door het dak heen rammen. Hopen dat Bitcoin mijn goede voorbeeld volgt en ook even een paar van die lekkere groene ketsers door het dak heen jaagt.
Nee, en nul halen ze ook niet, je kan namelijk niet een order van 0 inzetten. Een munt is financieel dood als het niet meer op beurzen gelist is en het dus niet meer verhandelbaar is, dan is er ook geen prijs meer. Dat kan best een eind boven 0 zijn, maar heb ook wel eens gezien dat er letterlijk alleen nog maar een hele bult sell orders in het boek staan op 1 sat en verder niks.Verwijderd schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 18:43:
Zie idd bitconnect, de laatst bekende prijs was 0.58, maar is nu niet meer gelist. Dus hij is eindelijk dood.
[ Voor 7% gewijzigd door DaCoTa op 07-12-2018 18:53 ]
Op hoeveel heb je gekocht?TuutjDrie schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 18:52:
Laat BNB maar eens even flink bouncen nu.
Ik wacht het nog even af. Wil trouwens zelf ook zien dat een bounce ook echt doorzet. Even 80 dollar omhoog en dan toch weer omlaag komt veel te vaak voor.
Baal toch wel een beetje dat ZIL niet mee daalt.
Ik doe dit niet voor de winst, maar om Bitcoin te redden. Jammer dat niemand helptPilatuS schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 18:56:
[...]
Ik wacht het nog even af. Wil trouwens zelf ook zien dat een bounce ook echt doorzet. Even 80 dollar omhoog en dan toch weer omlaag komt veel te vaak voor.

Ps. op 3247 ingestapt, dus nog winst
[ Voor 5% gewijzigd door Taro op 07-12-2018 19:00 ]
Dat doet ie wel. ZIL is in BTC. Dus als ZIL gelijk blijft en BTC 10% daalt is ZIL ook 10% goedkoperSahara schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 18:58:
Dus je bent een HumanitarianTaro schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 18:58:
[...]
Ik doe dit niet voor de winst, maar om Bitcoin te redden. Jammer dat niemand helpt
CVC, DNT, LOOM and MANA order books will soon enter transfer-only mode. We will accept inbound transfers of these assets, but traders cannot place orders and no orders will be filled. Order books will be in transfer-only mode for a minimum of 48 hours. https://t.co/drhrNCKQOG
— Coinbase Exchange 🛡️ (@CoinbaseExch) 7 december 2018
Heb ik iets gemist? Oh... Wat een keuzes maken ze...

Mijn voorspelling van -80% is uitgekomen.
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Wat een grap zeg. Allemaal shitcoins die ze vooraf al hebben ingekocht. 100% dat daar insider trading op wordt gedaan.Taro schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 19:05:
[Twitter]
Je zou haast denken dat de medewerkers van Coinbase nog van wat bags af moeten die ze zelf nog hebben. Er zijn >25 coins die op grond van legitieme redenen het meer zouden verdienen om gelist te worden.Taro schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 19:05:
[Twitter]
Jouw voorspelling en ook die van meer dan genoeg andere mensen, dus so what.Kain_niaK schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 19:06:
Mijn voorspelling van -80% is uitgekomen.
Verder geef je als reden Tether aan en die staat nog prachtig mooi hoog, niet op 1 dollar, maar het scheelt niet veel. Aangezien je als reden Tether had aangegeven klopt het dus niet.
Edit: Ik ga mijzelf trouwens niet quoten om gelijk te willen hebben.
Edit2: Zie dat Tether trouwens net nog wat omhoog is gegaan naar 0.9935 cent. Zie dat je het ook al op Tweakblogs hebt gepost, wanneer kunnen we de: Ik had het fout over Tether post verwachten ?
[ Voor 23% gewijzigd door PilatuS op 07-12-2018 19:16 ]
DNT heeft een mcap van 6 miljoen. Een pure p&d munt. Dat coinbase deze list is gewoon een schande
@Tominatie In de reacties wordt het ze ook niet in dank afgenomen. Ik verwacht dat ze vanaf nu iets beter op zullen letten.
Sowieso is de vormgeving van Coinbase (Pro) niet geschikt voor grote lijsten met shitcoins.
Sowieso is de vormgeving van Coinbase (Pro) niet geschikt voor grote lijsten met shitcoins.

Verwijderd
Hoe groot is de kans dat de bitcoin ooit weer €15.000 gaat worden? Of was dat een 'one time only event'?
Was al sowieso gestopt met het gebruiken van coinbase. Kraken heeft misschien een iets minder fijne interface maar zij zijn al jaren solide en doen echt hun best voor de klanten, zonder dit soort rare fratsen. Coinbase list de opper shitcoins waar niemand op zit te wachten met amper community, hou op hoor. Er moet grondig onderzocht worden of zij dit hebben gedaan om er zelf rijker van te worden, ff serieus. XLM, ADA, XMR, XRP en gewoon de top 20, die verdienen de listing. Crypto's met community's etc.Taro schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 19:14:
@Tominatie In de reacties wordt het ze ook niet in dank afgenomen. Ik verwacht dat ze vanaf nu iets beter op zullen letten.
Dit is crash nummer 5 na ATH nummer 5. Als er een ATH nummer 6 komt wordt het 15k euro en nog wat meer.Verwijderd schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 19:17:
Hoe groot is de kans dat de bitcoin ooit weer €15.000 gaat worden? Of was dat een 'one time only event'?
Geen garantie natuurlijk, maar genoeg mensen die denken dat BTC een ton gaat doen
Vandaag zillionair gewordenSahara schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 18:58:
Dan ben ik een ubernerdTominatie schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 18:37:
zelfs toen alleen de nerds bitcoin kochten stonden we hoger
Had je jezelf ook ge-quote als je er naast zat ?
Erg jammer om zulke reacties over jezelf te posten.
Reken er maar op dat CoinBase grondig onderzoek doet. Die listen echt niet lukraak maar wat, de marketcap heeft er ook niet zo veel mee te maken. Los van het feit dat de marketcap sowieso niet zo veel zegt, al helemaal niet over de mate van hoe shit een shitcoin is.Tominatie schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 19:17:
[...]
Was al sowieso gestopt met het gebruiken van coinbase. Kraken heeft misschien een iets minder fijne interface maar zij zijn al jaren solide en doen echt hun best voor de klanten, zonder dit soort rare fratsen. Coinbase list de opper shitcoins waar niemand op zit te wachten met amper community, hou op hoor. Er moet grondig onderzocht worden of zij dit hebben gedaan om er zelf rijker van te worden, ff serieus. XLM, ADA, XMR, XRP en gewoon de top 20, die verdienen de listing. Crypto's met community's etc.
[ Voor 7% gewijzigd door tias86 op 07-12-2018 19:40 ]
De BCH oorlog geeft ook aan dat zelfs de de BTC toch wel wat gecentraliseerd is, een aantal whales uit het verleden spelen nu hun spelletje met ons en ze hebben veel BTC.Slux schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 19:23:
[...]
Had je jezelf ook ge-quote als je er naast zat ?
Erg jammer om zulke reacties over jezelf te posten.
Illegaal verhandelde securities listen? Coinbase wil SEC vast te vriend houden.
Je begrijpt de basis van PoW niet. De welvaartsverdeling heeft niks te maken met netwerkcentralisatie. Meer BTC geeft je niet meer te zeggen in het netwerk, daarvoor is hashrate.RaptorXS schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 19:33:
[...]
De BCH oorlog geeft ook aan dat zelfs de de BTC toch wel wat gecentraliseerd is, een aantal whales uit het verleden spelen nu hun spelletje met ons en ze hebben veel BTC.
[ Voor 4% gewijzigd door The Redman op 07-12-2018 19:36 ]
Na het aanpassen van de hashrate om de 2 weken wel, steeds meer miners trekken de stekker eruit.The Redman schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 19:35:
[...]
De welvaartsverdeling heeft niks te maken met centralisatie. Meer BTC geeft je niet meer te zeggen in het netwerk, daarvoor is hashrate.
De elektriciteitsrekening van ze is duurder als de opbrengst in BTC door de dalende koersen.
Dus daalt de hashrate.
Ik snap alle angsthazen niet hier.
5 x is btc gegaan als een malle.=feit.
De kans dat het nog een keer gebeurd was.dus worst case scenario 5 op 6.
Dus heel.simpel is het;
Nu inkopen doen voor 2 k en paar jaartjes wachten = dikke potentiële winst.
Worst case scenario is je 2 k kwijt.
Boeien!!!!!!
Stel dat iedereen gelijk heeft en nu niet koopt.
Wordt iedereen dan miljonair, of alleen het volk wat risico's.nam toen het lastig werd.....
Beantwoord die vraag zelf maar.
Dus heel.simpel is het;
Boeien!!!!!!
Wordt iedereen dan miljonair, of alleen het volk wat risico's.nam toen het lastig werd.....
[ Voor 52% gewijzigd door Thommie.nl op 07-12-2018 19:43 ]
Dat effect valt reuze mee. De Bitcoin-prijs is 16% van de prijs op 17 dec 2017, de hashrate is circa 400% van toen. Daarnaast geeft een dalende hashrate werkelijk NIKS aan over centralisatie. Het netwerk wordt goedkoper om aan te vallen als de hashrate daalt, dat zeker, maar dat heeft 0% te maken met centralisatie.RaptorXS schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 19:38:
[...]
Na het aanpassen van de hashrate om de 2 weken wel, steeds meer miners trekken de stekker eruit.
De elektriciteitsrekening van ze is duurder als de opbrengst in BTC door de dalende koersen.
Dus daalt de hashrate.
https://bitcoinwisdom.com/bitcoin/difficulty
[ Voor 13% gewijzigd door The Redman op 07-12-2018 19:44 ]
Oke, je ezlf quoten is niet een goed teken maar ik kon dat post van mij alleen laten.Gondor schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 08:25:
Op bitcoinmeester.nl 228 XLM verstuurd naar mijn wallet maar 189 stuks ontvangen. Dat is ook het aantal wat in de transactie staat. Fee is maar 0,01xlm, dat kan jet niet zijn.
Mail verstuurd, wachten wat ze gaan vinden. Pfhh, alsof het dalen van de waarde niet genoeg was.
Contact gehad met bitcoinmeester.nl, was een foutje aan hun kant en ik heb mijn missende 40 XLM's weer + 40 extra, hele mooie gebaar
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
Was het maar 2kSam2013 schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 19:40:
Dus heel.simpel is het;
Boeien!!!!!!

Ik vraag me af of die gast die die pizza gekocht heeft ooit nog de kans krijgt om te zeggen dat het een koopje was
Tuurlijk. Potentiele winst is leuk. Maar wat je hier vergeet is dat er ook een boel mensen zijn hier die op de top gekocht hebben afgelopen bullrun. Die staan met een beetje pech op -97% (ja sommige munten staan -97% believe it or not). Logisch dat die niet helemaal blij zijn daarmee. Hadden ze moeten shorten? Tuurlijk. Maar er zijn toch een boel die dat niet gedaan hebben. Op beter hadden gehoopt en nu met de bags zitten. Die mensen zijn nu dus die 2k kwijt. Niet een erg lekker gevoel. En tuurlijk als dat zo is dan zou ik persoonlijk zeker nu gaan investeren. Alsnog. Voor een appel en een ei heb je dan een dubbele stack en ga je weer lekker de komende bullmarket in. Maar er zijn genoeg mensen die het wel mooi geweest vinden. En daar valt ook wel wat voor te zeggen.
Sam2013 schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 19:40:
Dus heel.simpel is het;
Boeien!!!!!!
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!