PilatuS schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 19:09:
[...]
Jouw voorspelling en ook die van meer dan genoeg andere mensen, dus so what.
Verder geef je als reden Tether aan en die staat nog prachtig mooi hoog, niet op 1 dollar, maar het scheelt niet veel. Aangezien je als reden Tether had aangegeven klopt het dus niet.
Edit: Ik ga mijzelf trouwens niet quoten om gelijk te willen hebben.
Edit2: Zie dat Tether trouwens net nog wat omhoog is gegaan naar 0.9935 cent. Zie dat je het ook al op Tweakblogs hebt gepost, wanneer kunnen we de: Ik had het fout over Tether post verwachten ?
Serieus? Toen ik voor het eerst serieus aan de alarm bellen ging trekken in verband met Tether in november 2017 was dit anders de reactie van de mensen hoor.
Ik voorspel dat Tether en Bitfinex binnen 12 maanden dood zijn of in ieder geval flink stervende.
Bitfinex heeft nu net zelfs de 1 op 1 peg los gelaten en je kunt nu ook USD/USDT traden op Bitfinex.
Het minimale bedrag om fiat uit te laten keren is nu 10 000 dollar op Bitfinex met een fee van 3%.
Jij bent echt knettergek als je gelooft dat Bitfinex zijn financiële verplichten naar zijn eigen traders kan nakomen. Dan doe je dit soort dingen niet. Daarbij de Amerikanen doen drie belletjes en al hun fiat word zo in beslag genomen. Heb je zelf nog bedragen USD op Bitfinex? Hoe denk je dat in je handen te krijgen? Dan moet je het eerst in crypto om zetten. Die crypto naar een andere exchange sturen en het daar verkopen voor fiat. Zorg er maar voor dat je dat doet voor het te laat is. (6-12 maanden)
Je moet hier eens kijken naar alle schrijnende verhalen die je al hoort.
De vraag is dus of ze ook al de fiat die hun traders als balansen hebben staan ook hebben. Of is het mogelijk dat ze wel de Tether hebben maar niet de fiat?
Daarbij zijn de Tether print to short sqeeze op Bitfinex nu gestopt. Die zijn 12 maanden bezig geweest. Altijd prijs omlaag, shorts gaan omhoog, tether printed, prijs van alle crypto 10 - 20% omhoog. Traders die de klepel niet zien rekt. Dat patroon is nu gestopt.
Wat is het resultaat. Iemand zoals ik op twee weken tijd van 0.7 BSV naar 5.3 BCH. (heb ik nu naar mijn cold
wallet verstuurd.)
Alle traders op Bitfinex hebben dat ook snel door hoor, ben niet de enige. Sowieso zitten de mensen vooral op Bitfinex omdat het een van de weinige platforms is waar je fatsoenlijk kunt shorten met alle verschillende orders die je kunt invoeren. Ik gebruik vooral de trailing stop die de koers volgt en meteen een positie sluit als de koers weer naar beneden of omhoog gaat.
Nou dus iedereen is nu lekker geld aan het verdienen op Bitfinex. En ik vraag me af hoe hoog die USD balansen van hun traders nu wel niet zijn. En nee, dat geld word niet verloren door andere traders, dat geld komt van Tether, niet van fiat.
Kijk maar.
Wat ook opmerkelijk is, is dat de hoeveelheid koreans WON die het systeem binnnen vloeit momenteel iets van 3 keer zo groot is als het aantal dollars.
En is het duidelijk dat er niet meer kan uitgecasht worden dan er door andere mensen word ingestop. Tether heeft de markt gigantisch verneukt want de crash zal veel zwaarder zijn dan het ooit omhoog gegaan is.
Slachtoffers: dikke 80% van alle Nederlanders die crypto hebben gekocht. Inclusief de meerderheid hier. Die verhalen komen nog wel hoor.
Nou laat die purge maar komen. En nee Bitcoin Cash blijft gewoon lekker bestaan. De Chinese miners hebben er dik 50 miljoen door heen gedraaid de afgelopen maand en de reorg attack van SV is er NOOIT gekomen. Waarom die Chinese miners bereid zijn om gigantische veel geld te verliezen om BCH te verdedigen. Je moet het mij maar eens uitleggen.
Zodra BCH tussen de 150 en de 200 USD zit verkoop ik mijn 5 BCH weer. En dan elke keer als het onder de 150 USD zit terug kopen. In de komende 12 maanden als het blijft crashen zie ik BCH wel 50 USD doen. En BTC gaat naar rond de 1000. Alleen was die prijs van 1000, 2 jaar geleden nog een degelijke evaluatie van de waarde van Bitcoin.
Na 2 jaar gesukkel met LN (werkt voor geen meter) en adoptie die achteruit gaat ligt de echte waarde van Bitcoin tussen de 100 en de 1000 USD. En ik ben bang dat we nog harder gaan crashen dan zelfs ik denk.
En dan is er nog een halving die binnen 24 maanden is.
En binnen de 3 maanden zitten we weer op 10 exahahs. Van 60 exa naar 10. Leuk wanneer er iemand 11 exa uithuurt en een miner in financiële problemen dan maar probeert zijn hachje te redden door een exchange aan te vallen of zo.
Als we ooit een nieuwe ATH halen dan zal dat 5 - 10 jaar duren. Tenzij we natuurlijk een gigantische grote fiat crisis krijgen. Bitcoin Cash is de enige coin die fatsoenlijk kan schalen en binnen de 12 maanden sustained blocks van 100 MB kan hebben zonder verdere centralisatie.
Ik heb ook eindelijk mijn eerste T15 besteld. Ik hoop die begin volgend jaar in huis te hebben. Minen op 20 TH in energie bestarende modus, aan 5,4 dollar cent per KW. In de komende 3 maanden terwijl diffuculty blijft droppen hoop ik dat ding voor een derde of zo af te betalen. Ga er alleen BCH mee mijnen en deze BCH opsparen. Ik denk dat voor kleine miners die een 7 nm systeem te pakken krijgen, dat ze als ze BCH minen. Op 12 maanden hun ASIC kunnen afbetalen en nog 12 maanden een machine hebben die winst maakt. Op de voorwaarde dat ze voor 24 maanden hun BCH opsparen.
Maar goed noem mij maar weer een idioot en maak mij maar belachelijk. Jij hebt dat traden nu wel door. Een gemanipuleerde markt is een voorspelbare markt en natuurlijk uiteindelijk profiteren er teveel mensen die het door hebben en dan werkt de manipulatie niet meer.
Maar de meeste mensen hier hebben geen idee hoe ze coins moeten shorten en kunnen dus alleen maar winst maken door de verkopen en terug te kopen wanneer het lager is. Maar dan moet het wel weer omhoog gaan.
En als je een beetje op de hoogte bent van wat er op geopolitiek vlak aan het gebeuren is dan weet je dat de Amerikanen en de Chinezen aan het vechten zijn voor controle over Bitcoin. Er zijn nu nation states agents actief met bepaalde belangen. Dat is de eerste stap naar dat nation states ZELF actief zijn. Je hebt dat kunnen zien bij Ross Ulbricht. De agenten op die zaak waren erg gemotiveerd. Niet om Ross Ulbricht maar om zijn Bitcoin te kunnen stelen. Bitcoin maakt nation states actors dus al corrupt. En waarom ook niet? Fiat is lastig vast te houden na je het gestolen hebt, Bitcoin kun je in principe in je hoofd opslaan.
[
Voor 10% gewijzigd door
Kain_niaK op 07-12-2018 20:11
]