In mijn ogen is het gewoon een mening, niet meer en niet minder (dan die van een ander)PilatuS schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 23:33:
[...]
Er is een verschil tussen zeggen dit is zo en dat is zo, of zeggen, ik denk dat of ik vind dit.
[...]
Ligt er aan hoe je het brengt. Voor mij is er wel een verschil tussen zeggen dat je denkt dat iets zo is of het brengt alsof het een feit is.
Ik denk dat we de 3k gaan zien. Ik zeg niet, we gaan de 3k zien.
[ Voor 6% gewijzigd door PilatuS op 07-12-2018 23:39 ]
JuistPilatuS schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 23:36:
Ik zeg niet, we gaan de 3k zien.
Insinueren is wel geaccepteerd?
Ik heb naar mijn mening genoeg aangeven en heb weinig zin om over kleine details door te moeten gaan als ik volgens mij toch vrij duidelijk ben, dat is alles.raceneus968 schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 23:48:
Ja hoor,
maar je ontwijkt dan wel kern van discussie
Dat probeer ik altijd zo veel mogelijk te doen en ik val niemand persoonlijk aan. Ik zeg wat ik vind over (de zoveelste) post van hem. Nou weet ik niet hoe lang je hier al mee leest, maar ik heb reacties op zijn posts gezien die wel even van andere aard zijn als wat ik net zei. Een reactie op een soort gelijk post van hem een jaar terug zag er dan ook anders uit om te proberen wat inzicht te geven en te helpen, maar we zijn er hier inmiddels achtergekomen dat dit weinig nut heeft, vandaar de iets minder vriendelijke post.raceneus968 schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 23:56:
Laat gewoon ieder in zijn waarde, meer niet.
"Klein" detail
Poh, ga je ff uit eten, kom je terug, plaatsen ze een dikke groene candle terwijl je ook nog es in een short zit.
Pff, even rustig eten met een goed glas wijn is er ook al niet meer bij.
Ff wachten op ome TP? Neuh...
Waar gaat het toch heen met de mensheid.
Pff, even rustig eten met een goed glas wijn is er ook al niet meer bij.
Ff wachten op ome TP? Neuh...
Waar gaat het toch heen met de mensheid.
Leuke strijd om de 3.4k. Vindt de bulls best sterk moet ik zeggen.
Als je , objectief, je eigen bericht terug leest merk je dat je jezelf tegenspreekt!PilatuS schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 00:01:
[...]
Dat probeer ik altijd zo veel mogelijk te doen en ik val niemand persoonlijk aan. Ik zeg wat ik vind over (de zoveelste) post van hem. Nou weet ik niet hoe lang je hier al mee leest, maar ik heb reacties op zijn posts gezien die wel even van andere aard zijn als wat ik net zei. Een reactie op een soort gelijk post van hem een jaar terug zag er dan ook anders uit om te proberen wat inzicht te geven en te helpen, maar we zijn er hier inmiddels achtergekomen dat dit weinig nut heeft, vandaar de iets minder vriendelijke post.
(Ik lees "hier" vanaf het "begin")
Dan weet je ook (?) dat ik halve pagina's heb getyped met onderbouwing zonder persoonlijk of onvriendelijk te zijn, puur om proberen te helpen en dat er nog genoeg andere mensen zijn geweest die hetzelfde hebben gedaan met 0 resultaat.
Het lijkt erop dat de downtrend nog niet helemaal over is.
Die groene candle is leuk, maar ik denk enkel een kleine correctie, ff de rokken optillen zodat we weer wat lager kunnen a.h.w.
Het patroon in de afbeelding van Pilatus op 20:49 lijkt zich weer te gaan herhalen, dus bergafwaarts.
Die groene candle is leuk, maar ik denk enkel een kleine correctie, ff de rokken optillen zodat we weer wat lager kunnen a.h.w.
Het patroon in de afbeelding van Pilatus op 20:49 lijkt zich weer te gaan herhalen, dus bergafwaarts.
Dus je hebt er geen enkele baat bij om iemands persoonlijke mening/opinie af te fakkelen toch?
Er komt tenslotte best veel onzinnige(!) onzin voorbij.....
geen idee waar jullie het over hebben maar het lijkt een beetje op mierenneuken
pak een biertje of ga een filmpie kijken of een goed boek lezen
met op de achtergrond de koers van een dalende bitcoin, beter kan niet.
pak een biertje of ga een filmpie kijken of een goed boek lezen
met op de achtergrond de koers van een dalende bitcoin, beter kan niet.
Dat is een vraag waarop je het antwoord al had geweten en dus de vraag niet had hoeven stellen als je hier zoals je zegt vanaf het begin mee leest.raceneus968 schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 00:13:
Dus je hebt er geen enkele baat bij om iemands persoonlijke mening/opinie af te fakkelen toch?
Als jij zoals je zegt vanaf het begin hier mee leest. Zelfs als je alleen de afgelopen maand hier mee gelezen hebt en dus mijn posts hebt gelezen, dan hoef ik niets meer uit te leggen en is het volledig duidelijk voor je hoe ik normaal reacties geef, of op genoeg reacties van anderen niet reageer.
Staat er nu Rancuneus968 of Raceneus968?raceneus968 schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 00:13:
En ik hoop dat 968 voor iets moois staat uit Zuid-Duitsland, nog beter als je er een in je bezit hebt.
Het is hier om waarom ik reageer: een afwijkende mening wordt direct getorpedeerd.
En op de man gespeeld.
@Pilatus : waarom, in vredesnaam, blijf je dan op de man spelen in plaats van negeren?
En op de man gespeeld.
@Pilatus : waarom, in vredesnaam, blijf je dan op de man spelen in plaats van negeren?
Lees mijn andere 8.000 posts ook even voordat zegt dat ik constant op de man speel. Ja, af en toe doe ik dat, maar dan alleen bij bepaalde personen omdat daar eerst 100 posts vooraf aan zijn gegaan. Je geeft met wat je zegt duidelijk aan dat je nog niet eens 2% van mijn posts hebt gelezen aangezien je blijkbaar geen enkel idee hebt ik hoe meestal reageer.raceneus968 schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 00:27:
Het is hier om waarom ik reageer: een afwijkende mening wordt direct getorpedeerd.
En op de man gespeeld.
Ik hoef ook niet alles te lezen, ik zou willen dat jij dat ook wat minder serieus zou nemen.
Kwaliteit versus kwantiteit.
Als het je tegen de borst stuit kan je elk bericht negeren die je niet welgevallig is.
Ik word een beetje moe van constant wijzen op een ander.
Kwaliteit versus kwantiteit.
Als het je tegen de borst stuit kan je elk bericht negeren die je niet welgevallig is.
Ik word een beetje moe van constant wijzen op een ander.
Haha Kirby weer met zijn sirenes... Vind het toch een leuke gast met z'n Moonboy Montgomery en z'n band of crypto monkeys. Ff wennen maar hij praat doorgaans geen poep (buiten zijn standaard grapjes die 20% van zijn videotijd in beslag nemen
)
in/na overleg: ja, waarom niet....Verwijderd schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 00:39:
@PilatuS @raceneus968
let's agree to disagree,
Het is wel interessant wat Kirby beschrijft in deze laatste video: fishing orders, hadden we het gisternacht nog over, orders zo laag in het orderboek leggen waarvan je niet denkt dat ze gehit/gefilled worden. Hij betoogt dat als de 3200 wordt gebroken en vervolgens de 3000 het hard kan dalen richting 1800. En als het nog verder daalt richting 1300 / 800 dan kunnen mensen gaan capituleren, en dan is het geen slecht idee om super lage orders in het orderboek te leggen die wanhopige whales dan in één keer opeten.
Interessant filmpje! Zou wel aardig gek zijn natuurlijk, maar ik kan hem geen ongelijk geven. We zullen zien.
Rookworst zonder r is ook worst.
En dat is dus precies mijn punt. Jij oordeelt over mij op basis van misschien 10 van mijn reacties. Als je de rest ook had gelezen zoals je zelf zegt aan te geven had je dat oordeel niet gehad. Dan had je namelijk prima gesnapt waarom ik die eerste reactie waar jij over begon heb geplaatst. Je hebt de eerdere 100 reacties op hem niet gelezen, maar denkt wel te weten hoe het allemaal zit op basis van die ene reactie.raceneus968 schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 00:39:
Ik hoef ook niet alles te lezen, ik zou willen dat jij dat ook wat minder serieus zou nemen.
Wat ik ook doe met het grootste deel en die keer dat ik het niet doe ga jij zeggen dat ik altijd op man reageer op basis van dat ene bericht en niet die 100 er voor. Zoals ik al zei, je hebt de halve pagina's aan tekst gericht aan hem niet gelezen en ook de alle andere reacties van mensen die geprobeerd hebben te helpen.Als het je tegen de borst stuit kan je elk bericht negeren die je niet welgevallig is.
En hier zeg je het weer, constant. Op basis van een klein stukje info en niet het grote plaatje waar je geen weet van hebt.Ik word een beetje moe van constant wijzen op een ander.
Edit: Ga maar eens een maand terug in mijn posthistorie. Ga nog een half jaar terug en dan weer een jaar en lees 3 pagina's van willekeurige dagen.
[ Voor 5% gewijzigd door PilatuS op 08-12-2018 00:53 ]
Ik zeg: ik hoef niet alles te lezen: echter ik doe dat wel!
Juist daarom weet ik wat ik lees/ervaar.
Maar....waarom zal ik daar hier meteen een reactie op los laten?
Vanavond werd ik tussen alle "fantasie" uitspraken weer eens verrast door een uitgebreide/onderbouwde reactie van KN..
Of die wel of niet steekhoudend was/is maakt niet uit, hij steekt er energie/moeite in.
Bij jou krijg ik het idee dat je een ander mening dan die van jezelf niet kunt waarderen.
En je formuleert eea zonder enige onderbouwing.
Juist daarom weet ik wat ik lees/ervaar.
Maar....waarom zal ik daar hier meteen een reactie op los laten?
Vanavond werd ik tussen alle "fantasie" uitspraken weer eens verrast door een uitgebreide/onderbouwde reactie van KN..
Of die wel of niet steekhoudend was/is maakt niet uit, hij steekt er energie/moeite in.
Bij jou krijg ik het idee dat je een ander mening dan die van jezelf niet kunt waarderen.
En je formuleert eea zonder enige onderbouwing.
Dont feed the troll(‘s).. Weer een nieuw iemand hier in het forum die al een vooringenomen menig heeft..PilatuS schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 00:50:
[...]
En dat is dus precies mijn punt. Jij oordeelt over mij op basis van misschien 10 van mijn reacties. Als je de rest ook had gelezen zoals je zelf zegt aan te geven had je dat oordeel niet gehad. Dan had je namelijk prima gesnapt waarom ik die eerste reactie waar jij over begon heb geplaatst. Je hebt de eerdere 100 reacties op hem niet gelezen, maar denkt wel te weten hoe het allemaal zit op basis van die ene reactie.
[...]
Wat ik ook doe met het grootste deel en die keer dat ik het niet doe ga jij zeggen dat ik altijd op man reageer op basis van dat ene bericht en niet die 100 er voor. Zoals ik al zei, je hebt de halve pagina's aan tekst gericht aan hem niet gelezen en ook de alle andere reacties van mensen die geprobeerd hebben te helpen.
[...]
En hier zeg je het weer, constant. Op basis van een klein stukje info en niet het grote plaatje waar je geen weet van hebt.
Edit: Ga maar eens een maand terug in mijn posthistorie. Ga nog een half jaar terug en dan weer een jaar en lees 3 pagina's van willekeurige dagen.
Ik klaar met deze discussie. Gast, je hebt geen idee waar je het over hebt. Blijkbaar heb je 99% van mijn posts gemist (en 99% van NK), maar weet je wel precies wie ik ben op basis van een klein fragment. Als jij zo over mij denkt, prima joh.
D-Ed heeft meer dan een paar post van mij gelezen.raceneus968 schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 01:02:
doe ff normaal Ed!
Het is weekend gasten pak een potje bier en relax. 💪
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
"Gast"! , je hebt echt probleem met tegenspraak..
Begrijp me goed, ik heb het niet over jou persoonlijk.
Ik mis tolerantie en respect voor een andere mening dan die van jou.
Begrijp me goed, ik heb het niet over jou persoonlijk.
Ik mis tolerantie en respect voor een andere mening dan die van jou.
Verwijderd
Pilatus post over het algemeen altijd intresante dingen en naar mijn mening redelijk waardevolle info
Ik ben geen BTC fan dus hoop meestal dat hij het mis heeft maar deze gast mag best wel wat wardering krijgen
Ik ben geen BTC fan dus hoop meestal dat hij het mis heeft maar deze gast mag best wel wat wardering krijgen
Wat is ‘normaal’ in deze crypto gekte? Je valt iemand aan die hier al een lange tijd goed onderbouwde posts plaatst (of de onderbouwingen ook daadwerkelijk kloppen/hout snijden valt over te discussiëren maar goed) en springt in de bres voor iemand die door zo’n beetje niemand hier meer serieus genomen wordt.. (respect overigens, altijd mooi om voor mensen op te komen, doe ik ook geregeld.. die user heeft hier echt wel heel veel kansen gehad maar is niet echt stabiel in de omgang gebleken en door zijn extremistische ‘hen vs wij’ meningen ga ik persoonlijk al niet meer met hem in discussie).raceneus968 schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 01:02:
doe ff normaal Ed!
Deze user heeft ook nog eens een groep ‘believers’ op verschillende plekken op het befaamde www en proberen ‘de andere kant’ te beïnvloeden.. (allemaal terug te vinden door op zijn username te Google’n..)
Tja, dan heb je al snel de schijn tegen.. En als al het bovenstaande niet klopt, excuses dan en veel plezier hier
't is toch wel mooi om te zien dat er maar iets van 700.000 wallets zijn met minimaal 1 BTC. Als de voorspellingen een beetje uitkomen en er komt weer een dikke crisis, kan het zomaar zijn dat veel mensen gaan hedgen in BTC. Of BTC nou onderliggende waarde heeft of niet.
Er schijnen meer miljonairs te zijn op aarde dan Bitcoins. Als die met z'n allen nou met alle geweld 1 BTC willen ownen dan wordt het nog leuk.
Kan wel es voor een grotere boost gaan zorgen dan alle andere ontwikkelingen bij elkaar.
Dan kan een ETF approval wel eens een belangrijk punt gaan worden. Niet zozeer om de handel in ETF's mogelijk te maken, maar om BTC een dusdanig vertrouwenswaardige status te geven dat men het als een 'veilige' hedge optie gaan zien.
Want wie wil er tegenwoordig nog goud of zilver...
Er ligt me een potentie op de loer, poehee.
Er schijnen meer miljonairs te zijn op aarde dan Bitcoins. Als die met z'n allen nou met alle geweld 1 BTC willen ownen dan wordt het nog leuk.
Kan wel es voor een grotere boost gaan zorgen dan alle andere ontwikkelingen bij elkaar.
Dan kan een ETF approval wel eens een belangrijk punt gaan worden. Niet zozeer om de handel in ETF's mogelijk te maken, maar om BTC een dusdanig vertrouwenswaardige status te geven dat men het als een 'veilige' hedge optie gaan zien.
Want wie wil er tegenwoordig nog goud of zilver...
Er ligt me een potentie op de loer, poehee.
Het enige probleem dat ik hier heb is dat jij uitspraken over mij doet en denkt te weten wie ik ben op basis van onvolledige info. Inmiddels ben ik zover dat ik dit prima vind want een discussie gaat nergens heen.raceneus968 schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 01:10:
"Gast"! , je hebt echt probleem met tegenspraak..
Dat heb je wel want dat zegt je volgende zin namelijkBegrijp me goed, ik heb het niet over jou persoonlijk.
Je mist hoe ik meestal post.Ik mis tolerantie en respect voor een andere mening dan die van jou.
Ander vraagje. Waarom denk je dat die zeer uitgebreide post van NK niet 10 plusjes heeft ? Ik geef je het antwoord, onvolledige info vanuit jou. Zoals dat bij hem is, is dat ook bij mij zo. Je komt hier even langs en leest misschien 3 dagen mee en denkt precies te weten hoe het zit.
Of ga een potje Twister doenDAMAGE schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 01:07:
Dat is Kuehne+Nagel. Je weet wel, die grote partner van Vechain. Die overigens ontkent dat er een partnership is. Schijnbaar....
Heb net een wijntje op dus blijf nog ff hangenDAMAGE schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 01:07:
Gaan we VET weer onderuit lullen? Potverdikkie daar hoop ik juist rijk mee te gaan wordenSwaha schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 01:15:
[...]
Of ga een potje Twister doen
[...]
Dat is Kuehne+Nagel. Je weet wel, die grote partner van Vechain. Die overigens ontkent dat er een partnership is. Schijnbaar....
@raceneus968 ik snap je punt wel, KN wordt altijd aangevallen bij elke post die hij maakt. Vindt het zelf ook vaak wat overdreven maar hij heeft het er wel naar gemaakt door het constante geshill van Bcash.. Als je wat langer meedraait in dit topic weet je dat.
maar ik vind wel dat je nu overdreven lang @PilatuS aan het aanvallen bent terwijl zijn reactie nog netjes was. Er zijn wel eens extremere reacties geweest richting KN...
Ik vind KN zijn posts ook altijd wel interessant, daarnaast zijn gedrevenheid in dit hele wereldje kan ik wel waarderen.
VREDE mannen!
maar ik vind wel dat je nu overdreven lang @PilatuS aan het aanvallen bent terwijl zijn reactie nog netjes was. Er zijn wel eens extremere reacties geweest richting KN...
Ik vind KN zijn posts ook altijd wel interessant, daarnaast zijn gedrevenheid in dit hele wereldje kan ik wel waarderen.
VREDE mannen!
Edit: never mind, peace on earth enzoVerwijderd schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 01:16:
Sssstttttt maaknhemnietwakker
[ Voor 15% gewijzigd door D-Ed op 08-12-2018 01:19 ]
Verwijderd
Hmm...het gaat dus wel over hem
Oke..dan stop ik want dan gaat het nergens meer over
En als er iemand is die kn verdedigt?..tja, dan kan ik aleen maar zeggen dat je daar een beetje voirzichtig mee om moet gaan want dan gaat het wel heel slecht met die gene
Op mojn leeftijd ga je van 4 wijntjes iets minder strak typen
Excuses daar voor
En als er iemand is die kn verdedigt?..tja, dan kan ik aleen maar zeggen dat je daar een beetje voirzichtig mee om moet gaan want dan gaat het wel heel slecht met die gene
Op mojn leeftijd ga je van 4 wijntjes iets minder strak typen
Excuses daar voor
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2018 01:26 ]
@Verwijderd dit soort reacties vind ik altijd zo overbodig. Je doet echt alsof Kain 1 of andere hersenloze gozer is die nooit iets nuttigs te melden heeft. Tuurlijk heeft hij in het verleden overbodig vaak zijn Bcash geshillt maar ik snap niet hoe je daar niet overheen kan lezen. Bijvoorbeeld met de hard fork van Bcash vond ik het altijd erg interessant om zijn posts te lezen, heb er toch wel een hoop van geleerd.
Ik stop er ook (weer) mee maar voor de mensen die sinds kort meelezen.. Google gewoon de betreffende username en je weet binnen tien minuten voldoende (en dit bedoel ik niet eens om hém te schaden, het is meer bedoeld om wat meer inzicht te krijgen in de gedachtengang van de ‘beweging’ waar hij voor staat..)Verwijderd schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 01:21:
Hmm...het gaat dus wel over hem
Wederom mis jij hier alle objectiviteit helaas, weer op de man.PilatuS schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 01:15:
[...]
Het enige probleem dat ik hier heb is dat jij uitspraken over mij doet en denkt te weten wie ik ben op basis van onvolledige info. Inmiddels ben ik zover dat ik dit prima vind want een discussie gaat nergens heen.
[...]
Dat heb je wel want dat zegt je volgende zin namelijk
[...]
Je mist hoe ik meestal post.
Ander vraagje. Waarom denk je dat die zeer uitgebreide post van NK niet 10 plusjes heeft ? Ik geef je het antwoord, onvolledige info vanuit jou. Zoals dat bij hem is, is dat ook bij mij zo. Je komt hier even langs en leest misschien 3 dagen mee en denkt precies te weten hoe het zit.
Geen enkel verwijt/verwijzing mijn kant naar jou.
Enkel wijs ik er op dat een minder geaccepteerde mening hier word afgefakkeld.
En mij zonder enige onderbouwing betitelen als noob is jouw handicap.
Verwijderd
Ik zou zeggen,google eens op hemTominatie schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 01:25:
@Verwijderd dit soort reacties vind ik altijd zo overbodig. Je doet echt alsof Kain 1 of andere hersenloze gozer is die nooit iets nuttigs te melden heeft. Tuurlijk heeft hij in het verleden overbodig vaak zijn Bcash geshillt maar ik snap niet hoe je daar niet overheen kan lezen. Bijvoorbeeld met de hard fork van Bcash vond ik het altijd erg interessant om zijn posts te lezen, heb er toch wel een hoop van geleerd.
Ok, thxTominatie schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 01:17:
@raceneus968 ik snap je punt wel, KN wordt altijd aangevallen bij elke post die hij maakt. Vindt het zelf ook vaak wat overdreven maar hij heeft het er wel naar gemaakt door het constante geshill van Bcash.. Als je wat langer meedraait in dit topic weet je dat.
VREDE mannen!
En daar begon het hele verhaal mee. Hij presenteert zogenaand de waarheid over van alles en nog wat op basis van niets en daar zeg ik wat van.raceneus968 schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 01:16:
andermans mening onderdrukken is mijn bezwaar.
Een mening is prima, maar wanneer het ongefundeerde onzin is mag ik daar ook een mening over hebben.
Bullshit.raceneus968 schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 01:27:
[...]
Wederom mis jij hier alle objectiviteit helaas, weer op de man.
Bullshit.Geen enkel verwijt/verwijzing mijn kant naar jou.
Klopt. (Waarbij je dus de 300 posts van mij en andere mensen mist over waarom dat zo is en dat geven andere mensen ook aan.)Enkel wijs ik er op dat een minder geaccepteerde mening hier word afgefakkeld.
Bullshit.En mij zonder enige onderbouwing betitelen als noob is jouw handicap.
1+1=2 , da's een feit.
Heel veel andere zaken in crypto land niet.. Ik snap alle punten die gemaakt worden hierboven, en elk punt is voor degene die het punt maakt valide. En voor anderen weer niet.
Meningen onderdrukken vind ik ook kwalijk, maar dit gaat meer om context imo (De een zit hier net, de ander wat langer. De een zit diep in munt x, de ander in munt y). Ik heb geen onderdrukking van meningen kunnen waarnemen in deze context. Gewoon verschil in beleving..
Zo, dat wilde ik er even over kwijt (anders zit ik ook maar zo lafjes mee te lezen). Iig, respect voor iedereen en wees een beetje lief voor elkaar..
Proost!
Heel veel andere zaken in crypto land niet.. Ik snap alle punten die gemaakt worden hierboven, en elk punt is voor degene die het punt maakt valide. En voor anderen weer niet.
Meningen onderdrukken vind ik ook kwalijk, maar dit gaat meer om context imo (De een zit hier net, de ander wat langer. De een zit diep in munt x, de ander in munt y). Ik heb geen onderdrukking van meningen kunnen waarnemen in deze context. Gewoon verschil in beleving..
Zo, dat wilde ik er even over kwijt (anders zit ik ook maar zo lafjes mee te lezen). Iig, respect voor iedereen en wees een beetje lief voor elkaar..
Proost!
Verwijderd
Wow...mooi gesprokenMarthusiast schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 01:30:
1+1=2 , da's een feit.
Proost!
Je gedraagt je gewoon als een lomperik, eigenwijs en volkomen overtuigd van eigen gelijk.PilatuS schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 01:30:
[...]
En daar begon het hele verhaal mee. Hij presenteert zogenaand de waarheid over van alles en nog wat op basis van niets en daar zeg ik wat van.
Een mening is prima, maar wanneer het ongefundeerde onzin is mag ik daar ook een mening over hebben.
[...]
Bullshit.
[...]
Bullshit.
[...]
Klopt. (Waarbij je dus de 300 posts van mij en andere minst over waarom dat zo is en dat geven andere mensen ook aan.
[...]
Bullshit.
Pak een spiegelraceneus968 schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 01:32:
[...]
Je gedraagt je gewoon als een lomperik, eigenwijs en volkomen overtuigd van eigen gelijk.

Hij gaat lekker?raceneus968 schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 01:32:
[...]
Je gedraagt je gewoon als een lomperik, eigenwijs en volkomen overtuigd van eigen gelijk.
Nee hoor, zeker niet onderuit lullen. Ga zeker ook weer een aantal VET kopen als ik denk dat we uit de dip zijn. Niks mis met Vechain, ze hebben in ieder geval hun Chillapparaat commercie goed op orde. En dat is het meest interessante qua financiële groei, het onderliggende product is veelal hetzelfde. Een blockchain, net als de 60.000(aanname?) andere blockchains die er nu al bestaan.Bartvandelaar schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 01:17:
[...]
Gaan we VET weer onderuit lullen? Potverdikkie daar hoop ik juist rijk mee te gaan worden
Verwijderd
Jij bent nu anderst ook al een mooi poosje bezig om jou zogenaamde gelijk te halenraceneus968 schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 01:32:
[...]
Wat is het verschil???
Heb ik al gedaan en weet dat hij in het verleden psychische klachten heeft gehad. Het ding is, hij heeft dat nu niet meer. Of iedergeval het gaat gelukkig weer een stuk beter met hem. Mensen met psychoses, die hij dus heeft gehad zien gewoon de werkelijkheid niet meer. Die hebben waanbeelden/ideeën, maar daar kan hij weinig aan doen... hier hebben heel veel mensen last van. Heb een keer stage gelopen bij de GGZ en daar zie je allemaal mensen met dit soort klachten. Enorm aardig maar flink verward.
Mensen die geestelijke klachten hebben gekend kunnen moeilijker meedraaien in de maatschappij juist door dit soort stigmatiserende reacties. Buitengewoon treurig. Het is niet omdat Kain in het verleden last heeft gehad van psychoses dat hij zijn hele leven lang een randdebiel is...
@Kain_niaK ik kan je wel waarderen, keep it up.
Verwijderd
Ik zou zeggen..op de koffieTominatie schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 01:35:
[...]
Heb ik al gedaan en weet dat hij in het verleden psychische klachten heeft gehad. Het ding is, hij heeft dat nu niet meer. Of iedergeval het gaat gelukkig weer een stuk beter met hem. Mensen met psychoses, die hij dus heeft gehad zien gewoon de werkelijkheid niet meer. Die hebben waanbeelden/ideeën, maar daar kan hij weinig aan doen... hier hebben heel veel mensen last van. Heb een keer stage gelopen bij de GGZ en daar zie je allemaal mensen met dit soort klachten. Enorm aardig maar flink verward.
Mensen die geestelijke klachten hebben gekend kunnen moeilijker meedraaien in de maatschappij juist door dit soort stigmatiserende reacties. Buitengewoon treurig. Het is niet omdat Kain in het verleden last heeft gehad van psychoses dat hij zijn hele leven lang een randdebiel is...
Moet kunnen, alleen hou ik niet van koffie. Ben dan toch meer een thee drinker.
Ik snap niet waarom de haat zo groot is, het is maar een forum over crypto's jeez. Laat iedereen gewoon in zijn waarde.
Helemaal mee eens, en dat is ook niet waar het over gaat.
Precies.Verwijderd schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 01:41:
Ik denk niet dat hij hier commentaar krijg op een psychose die hij ooit heeft gehad.
Verwijderd
Eindelijk iemand die het snaptVerwijderd schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 01:41:
Ik denk niet dat hij hier commentaar krijg op een psychose die hij ooit heeft gehad.
@raceneus968
Ik wil wel aanhaken hoor. Dit topic heeft enkele iconen, lolbroeken, vaders, zonen, en andere (respectabele) mensen met een inhoudelijke geschiedenis.
Kain_naiK: Zijn leven draait om BCH, legt zichzelf bijvoorbeeld een 100 dagen challenge op om elke dag een liedje over BCH te componeren, en doet dit dan. Komt één per anderhalve week enorm shillen en legt dan uit dat BCH DE BITCOIN is zoals de grondlegger bedoelde: "BCH is alles, de rest is niets en zal een (langzame) dood sterven".
Is open, heeft een blog waarin hij open is over zijn verleden van christelijke waanzin en psychoses. Ik heb wel respect voor hem dat hij zo positief bezig is met BCH, maar hekel hem ook om de manier waarop hij 'het woord' brengt, roept veel kwaad bloed op. Valt niet me te discussiëren/praten, hij reageert op één zin die je schrijft in de context die hem uitkomt. Hij wordt gerespecteerd binnen zijn eigen community.
Als @PilatuS een opmerking maakt in het jaren durende gesprek wat ze hier hebben, dan lees ik die in een bepaalde context.
Ik wil wel aanhaken hoor. Dit topic heeft enkele iconen, lolbroeken, vaders, zonen, en andere (respectabele) mensen met een inhoudelijke geschiedenis.
Kain_naiK: Zijn leven draait om BCH, legt zichzelf bijvoorbeeld een 100 dagen challenge op om elke dag een liedje over BCH te componeren, en doet dit dan. Komt één per anderhalve week enorm shillen en legt dan uit dat BCH DE BITCOIN is zoals de grondlegger bedoelde: "BCH is alles, de rest is niets en zal een (langzame) dood sterven".
Is open, heeft een blog waarin hij open is over zijn verleden van christelijke waanzin en psychoses. Ik heb wel respect voor hem dat hij zo positief bezig is met BCH, maar hekel hem ook om de manier waarop hij 'het woord' brengt, roept veel kwaad bloed op. Valt niet me te discussiëren/praten, hij reageert op één zin die je schrijft in de context die hem uitkomt. Hij wordt gerespecteerd binnen zijn eigen community.
Als @PilatuS een opmerking maakt in het jaren durende gesprek wat ze hier hebben, dan lees ik die in een bepaalde context.
Idd, daar heb ik ook alle begrip voor (zelfs meer dan voor andere bedenk ik me net) maar onlangs heb ik ook Posts op reddit van hem gezien waarin hij aangeeft dat hij hier op Tweakers mensen wil bekeren... Tja, dan heb je aan mij echt geen goeie dus ja, alle begrip voor de/zijn geschiedenis maar ‘0 comma 0’ begrip voor mensen die anderen met alle macht willen overtuigen ‘omdat zei in het goede kamp zitten’..Tominatie schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 01:35:
[...]
Just my two (M)IOTA
Bitcoin is toch boven die 3.4k gekomen. Misschien nog wat spektakel?
Verwijderd
Ja mss wel .je weet nooit
Van mij mag bitcoin verdwijnen om te zien welke munten dan werkelijk overeind blijven
Van mij mag bitcoin verdwijnen om te zien welke munten dan werkelijk overeind blijven
En dat vind ik dus erg jammer van de reacties die ik van raceneus968 krijg. Niet weten van de complete pagina's aan tekst en alle moeite en aandacht die ik er ingestoken heb, maar wel een oordeel over mij hebben op basis van een aantal posts, die inderdaad niet heel vriendelijk zijn, maar waar hij geen idee van heeft waarom. Dan ook over mij beginnen terwijl ie niet weet wat andere mensen op welke manier gezegt hebben over NK waarbij mijn post in vergelijking met die nog zeer netjes is.Chris.nl schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 01:44:
Verwijderd
Waar ik niet mee leven kan is dat ,als BTC daalt ...andere munten ook dalen in waarde.
Als ik aandelen shell koop en unilever daalt in waarde heb ik daar geen last van.
Als ik ZIL koop en BTC daalt, daalt mijn ZIL ook????
Als ik aandelen shell koop en unilever daalt in waarde heb ik daar geen last van.
Als ik ZIL koop en BTC daalt, daalt mijn ZIL ook????
Bijzonder hoe je zo negatief bent geworden over Bitcoin. Ik snap het niet helemaal.Verwijderd schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 01:50:
Ja mss wel .je weet nooit
BTC is de enige coin, met een paar andere die ik zonder stress durf te holden voor jaren. De meeste alts daarentegen hou ik toch liever met een schuinoog in de gaten.
De technologie van Bitcoin maakt ook stappen hé, het LN maakt vele alts eigenlijk overbodig. Het enige waar ik potentie in zie is een ander consensus model dan PoW (wat toch wel een beetje tegen mijn milieu principe in gaat). Een Nano bijvoorbeeld vind ik dan wel een gaaf iets.
Ik zag dat ook en waardeer al je inspanning enorm @PilatuS , maar deze discussie ontspoorde.. in welles/nietes en respectloosheid en dat vond ik jammer. Sta er boven man! Was niet nodig..PilatuS schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 01:53:
[...]
En dat vind ik dus erg jammer van de reacties die ik van raceneus968 krijg. Niet weten van de complete pagina's aan tekst en alle moeite en aandacht die ik er ingestoken heb, maar wel een oordeel over mij hebben op basis van een aantal posts, die inderdaad niet heel vriendelijk zijn, maar waar hij geen idee van heeft waarom. Dan ook over mij beginnen terwijl ie niet weet wat andere mensen op welke manier gezegt hebben over NK waarbij mijn post in vergelijking met die nog zeer netjes is.
En dat zeg ik met alle goede bedoelingen, maar dat weet je denk ik wel..
Ondertussen in cryptoland.. stijgen de koersen?? WTF!!
[ Voor 3% gewijzigd door Marthusiast op 08-12-2018 01:59 ]
Cool!Chris.nl schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 01:44:
@raceneus968
Het zijn dwarsliggers die een spoor op zijn plek houden.
"Normaal" zien wij die niet in onze dagelijkse ratrace kijk.
Ik weet heus wel onderscheid te maken in "religie" en "waarheid" (!)
Daar mag je me gerust persoonlijk op aanspreken/bespreken!PilatuS schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 01:53:
[...]
En dat vind ik dus erg jammer van de reacties die ik van raceneus968 krijg. Niet weten van de complete pagina's aan tekst en alle moeite en aandacht die ik er ingestoken heb, maar wel een oordeel over mij hebben op basis van een aantal posts, die inderdaad niet heel vriendelijk zijn, maar waar hij geen idee van heeft waarom. Dan ook over mij beginnen terwijl ie niet weet wat andere mensen op welke manier gezegt hebben over NK waarbij mijn post in vergelijking met die nog zeer netjes is.
Ben voorstander van uitwisseling van gedachte/mening ...
Nogmaals; ik verwijt jouw mening niet..maar laat een ander zijn eigen mening hebben.
Ik begrijp je volkomen dat er mensen zijn die voor jou (bijna) niet te begrijpen zijn
Maar waarom ben je zo "druk" met die mening? dat kan ik niet vatten.
Blijf je nou doorgaan?? Hij heeft zn punt wel gemaakt geloof ik. Het betreft niet altijd om een mening maar word vaak als feit gebracht zonder onderbouwing etc. Wat snap jij hier niet aan? Was gezellig hier maar je bent de sfeer aardig aan het vergallen....raceneus968 schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 02:01:
[...]
Cool!
Het zijn dwarsliggers die een spoor op zijn plek houden.
"Normaal" zien wij die niet in onze dagelijkse ratrace kijk.
Ik weet heus wel onderscheid te maken in "religie" en "waarheid" (!)
[...]
Daar mag je me gerust persoonlijk op aanspreken/bespreken!
Ben voorstander van uitwisseling van gedachte/mening ...
Nogmaals; ik verwijt jouw mening niet..maar laat een ander zijn eigen mening hebben.
Ik begrijp je volkomen dat er mensen zijn die voor jou (bijna) niet te begrijpen zijn![]()
Maar waarom ben je zo "druk" met die mening? dat kan ik niet vatten.
Heb ff teruggelezen waar deze hele discussie nou eigenlijk overgaat want dat is mij ontgaan.
@PilatuS zei dit over de post van Kain
@raceneus968 Sorry, maar het is wat overdreven om onze Pilatus aan te vallen, KN is in het verleden inderdaad vaak onjuist (naar mijn inziens) aangevallen en dat hoort niet maar dit is eigenlijk gewoon niks vreemds?
@PilatuS zei dit over de post van Kain
Ik zie eigenlijk niks gek toch? Hij laat Kain gewoon zijn mening hebben maar geeft wel aan dat hij er anders over denkt mede om het feit dat Kain geen bewijzen heeft voor zijn standpunt.Ik heb je hele post gelezen, maar zoals altijd staat het weer vol met allemaal dingen waarvoor je geen enkel bewijs hebt en haal je er van alles bij. Je doet enorm zware uitspraken die je voordoet als feiten, maar die niets meer dan speculatie zijn.
@raceneus968 Sorry, maar het is wat overdreven om onze Pilatus aan te vallen, KN is in het verleden inderdaad vaak onjuist (naar mijn inziens) aangevallen en dat hoort niet maar dit is eigenlijk gewoon niks vreemds?
Some pretty strong toiletpaper TA:
http://prntscr.com/ls7biw
http://prntscr.com/ls7biw
De enige die fel op mijn , toch redelijk bescheiden reactie, reageerde was Pilatus.
Kan het niet helpen dat zijn reactie zo explodeerde.
Ik laat mij alleen niet in een een hoek lullen door onzinnige argumenten.
Dat heb ik ook geprobeerd. Vanaf het begin geef ik aan dat ik denk dat je het verkeerde beeld van mij hebt, maar dan gaat zo'n discussie verder en verder en komen we nergens zodra we beide wat minder vriendelijk worden of dingen mogelijk niet goed worden begrepen.raceneus968 schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 02:01:
[...]
Daar mag je me gerust persoonlijk op aanspreken/bespreken!
Ik ookBen voorstander van uitwisseling van gedachte/mening ...
Iedereen mag van mij overal een mening over hebben. Over iets simpels als welke Cola het lekkerste is, is dan ook geen discussie over mogelijk. Alleen wanneer iemand met een mening komt mag je ook verwachten dat als iemand een andere mening heeft je daar een reactie op kan krijgen. Verder als iemand vind dat die mening onzin is of niet klopt dan kan je daar helemaal een reactie op verwachten.Nogmaals; ik verwijt jouw mening niet..maar laat een ander zijn eigen mening hebben.
Dat is denk ik voor iedereen zo. Als iemand overtuigt is van iets wat als voorbeeld voor mij compleet gestoord of walgelijk zou zijn, dan snap ik die persoon inderdaad niet. Maar iemand die dat wel allemaal volledig snapt bestaat denk ik niet.Ik begrijp je volkomen dat er mensen zijn die voor jou (bijna) niet te begrijpen zijn
Hoe bedoel je dat precies ?Maar waarom ben je zo "druk" met die mening? dat kan ik niet vatten.
Okey, maar kunnen we deze ietwat onnodige discussie niet gewoon stoppen waarbij we weer vrolijk door gaan met moontalk ?
when moon?

when moon?
Jammer dit.raceneus968 schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 02:11:
De enige die fel op mijn , toch redelijk bescheiden reactie, reageerde was Pilatus.
Verwijderd
Je verdedigt een onzinnige post die daarna op corecte wijze werd onder uit gehaald op basis van missende feitenraceneus968 schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 02:11:
Je lult je zelf de hoek in en geeft dan pilatus de schuld?
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!