[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 103 Laatste
Acties:
  • 270.200 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raceneus968
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Ik had je vorige reactie nog niet meegekregen, we zijn nu toch redelijk dicht bij elkaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raceneus968
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 02:13:
[...]

Je verdedigt een onzinnige post die daarna op corecte wijze werd onder uit gehaald op basis van missende feiten
Je lult je zelf de hoek in en geeft dan pilatus de schuld?
bemoei je er even niet mee svp.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Eens met tom..crypto en moon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

raceneus968 schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 02:15:
[...]

bemoei je er even niet mee svp.
???????

Ow wacht ff...als iemand op een post van kn reageerd mag alleen jij je er mee bemoeien?
Oke...sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raceneus968
  • Niet online
yep

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Ik mis turbo puppy :'(

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21:16
Spreken is zilver, zwijgen is gou bitcoin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marthusiast
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 15-06-2024
Is dat crypto kitties v2 @Verwijderd ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Zou zo maar kunnen :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Marthusiast schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 02:22:
Is dat crypto kitties v2 @Verwijderd ?
no my friend
Turbo Puppy was een dyhard litecoin holder
Zijn laatste woorden waren:"ik heb een nieuwe investering gevonden, ik verkoop mijn litecoins en hou jullie op de hoogte", ik kom zeker weten terug. (iets in die richting)
sindsdien heeft niemand meer iets van hem vernomen.

geruchten gaan dat hij een ban heeft. Feit blijft: hij zal niet worden vergeten in deze crypto community. Geinige vent

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marthusiast
Aaah ok, dat wist ik niet.. Ok, nu word ik wel benieuwd!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Tominatie schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 02:25:
[...]

no my friend
Zijn laatste woorden waren:"ik heb een nieuwe investering gevonden, ik verkoop mijn litecoins en hou jullie op de hoogte", ik kom zeker weten terug. (iets in die richting)

geruchten gaan dat hij een ban heeft. Feit blijft: hij zal niet worden vergeten in deze crypto community. Geinige vent
Zo is dat
Ik ben pitten..trusten
Tom..hopelijk moon voor jou soon
En pilatus ,keep up the good work d:)b

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Marthusiast schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 02:27:
Aaah ok, dat wist ik niet.. Ok, nu word ik wel benieuwd!!
Ik ook. Hij was opeens verdwenen zonder afscheidsberichtje. Ben enorm benieuwd hoe het met hem gaat en vooral zijn mysterieuze investering waar hij ons nog over zou vertellen. Iedergeval kan het niet veel slechter zijn gegaan want Litecoin is geen kut meer waard. Hij had ze nog verkocht tegen de 100 euro toen denk ik.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• toilet_paper
Tominatie schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 02:25:
[...]

no my friend

Hmmm.
Erg geheimzinnig allemaal.

Turbo Puppy = geheimzinnig
Satoshi Nakamoto = geheimzinnig

Turbo Puppy = Satoshi Nakamoto

Ladies and gentlemen, we've got him!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marthusiast
Kan ik me voorstellen @Tominatie , als je iemand (ook al is het virtueel) hebt leren kennen.. En als hij gebanned zou zijn, hoe herken je hem in de toekomst dan weer he.. Lastig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toilet_paper
Marthusiast schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 02:43:
Kan ik me voorstellen @Tominatie , als je iemand (ook al is het virtueel) hebt leren kennen.. En als hij gebanned zou zijn, hoe herken je hem in de toekomst dan weer he.. Lastig..
Hmmm.
Ook geheimzinnig.

Marthusiast = geheimzinnig

Turbo Puppy = Satoshi Nakamoto = ...

De wijn begint parten te spelen. Zit bovendien vast in een short dus ik ga ook pitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Ja hé, ik had @PilatuS een duimpje omhoog gegeven om zijn opmerking voordat ik verder las. Hij kon hem maken en @Kain_niaK kon hem hebben imo.

Wat het langere gesprek en de context betreft, welkom pik. Je hebt geen slecht moment gekozen om hier te gaan lezen imo. Heb je al een pf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burnebie
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 03-04 17:30
Verwijderd schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 01:57:
Waar ik niet mee leven kan is dat ,als BTC daalt ...andere munten ook dalen in waarde.
Als ik aandelen shell koop en unilever daalt in waarde heb ik daar geen last van.
Als ik ZIL koop en BTC daalt, daalt mijn ZIL ook????
Maar als de euro daalt is je aandeel ook minder waard. En BTC is in deze je euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-09 21:00

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Mooi. Hebben we dat ook weer gehad. Kunnen we weer op naar die dikke groene kaarsjes. Heb het een beetje met een schuin oog zitten bekijken allemaal vanavond. Sta er een beetje neutraal in. Leuk dat er weer wat actie is, maar het mag van mij nog wel even wat harder door zetten. Onze hobby is wel een beetje klote. Want je kunt er nu zo weinig over zeggen. Je moet altijd geduld hebben en de markt zich verder laten ontwikkelen... Meeeeh!

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

PilatuS schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 01:53:
[...]

En dat vind ik dus erg jammer van de reacties die ik van raceneus968 krijg. Niet weten van de complete pagina's aan tekst en alle moeite en aandacht die ik er ingestoken heb, maar wel een oordeel over mij hebben op basis van een aantal posts, die inderdaad niet heel vriendelijk zijn, maar waar hij geen idee van heeft waarom. Dan ook over mij beginnen terwijl ie niet weet wat andere mensen op welke manier gezegt hebben over NK waarbij mijn post in vergelijking met die nog zeer netjes is.
Pilatus zijn reactie dat veel van wat ik schrijf vanuit onderbuik gevoelens komt is correct. Noem het intuitie. Ik was er bij in 2011, 2012, 2013. Toen de Bitcoin community flink begon te groeien. Als jullie zouden hebben meegemaakt wat ik hem meegemaakt. Gezien hoe Theymos 6000 BTC gestolen heeft. Alle leugens van Greg Maxwell en Luke-JR en Peter Tod. Alle leaks over de communicatie tussen Peter Tod en de CIA. De geschiedenis van Greg Maxwell. Ik heb mijn eigen ogen gezien hoe /r/bitcoin van een vrije community volledig gehijackt is geweest door theymos en in troep is verandert.

Als je dat van dicht bij zou hebben meegemaakt zou je mijn onderbruik gevoelens op zijn minst begrijpen. Of alle bedrijven die aan social media manipulatie doen en actief zijn op de crypto subreddits. /r/btc heeft er al jaren last van.

Bitcoin is vanaf het begin een gevaar geweest voor overheden want een alternatief geld system buiten de controle van die overheden kan hun macht onderminen. Ik denk dat het een goede zaak is als er wat macht (niet alles) van overheid terug naar burger gaat.

Al het bespioneren dat ze op ons doen. De oorlogen die gevoerd worden in het midden oosten en leugens die er rond om verteld worden. Hoe democractie langzaam aan het sterven is door dat journalistiek faalt en de media niet langer informeert maar de kiezer verteld waar hij op moet stemmen.

Ik heb gezien hoe "ze" zich binnen de commmunity hebben geprofileerd en toen zijn begonnnen met het verdelen van iedereen in kampen. Hoe binnnen crypto nu iedereen met elkaar aan het vechten is. Deze verdeel en heers tactiek heeft de adoptie van Bitcoin doen vast lopen.

Ik weet dat er velen hier nog niet klaar zijn om dat geloven of nog niet begrijpen hoe het klein houden van de blokken Bitcoin onstabiel maakt omdat er na halveringem niet meer genoeg revenue voor miners is om die security op peil te houden. Tx moeten groeien en groeien en groeien.

Bedrijven, zoals Bitcoin mining bedrijven hebben obligaties. In economie is een een obligatie iets dat je nog niet betaald hebt, maar je weet dat je het moet betalen in de toekomst. Als voorbeeld, het salaris van je werknemers, of the elektriciteitsrekening.

Wanneer de prijs naar beneden gaat, verhoogt de hoeveelheid Bitcoin die deze miners moeten verkopen om hun obligaties te betalen. Dit zorgt er voor dat crypto iets bizaar is om te verhandelen. De aanbodcurve heeft de verkeerde richting. Wanneer de prijs van olie naar beneden gaat, stoppen mensen met het winnen van olie en gaat het aanbood naar beneden.
Maar bij crypto wanneer de prijs naar beneden gaat, gaat het AANBOD JUIST OMHOOG!

Dit zorgt voor een feedback loop. Wanneer de prijs naar beneden gaat, gaat het aanbod omhoog en de prijs gaat nog meer naar beneden. Wanneer de prijs omhoog gaat, gaat het aanbod omlaag en de prijs gaat nog meer omhoog. Dit is een van de redenen waarom ze zulke gigantische up en downs hebben in crypto (los van de fractional reserve banking die er door Tether in het systeem gekomen is en binnen 12 maanden wel weg zal zijn)

De vraag is natuurlijk, hoe stoppen we deze cyclus en zorgen voor meer stabiliteit?
We zullen eerste onze verwachtingen moeten temperen geduurende een hype cyclus. De hype van vorig jaar zorgde voor zoveel projecten. Maar vele van deze projecten zijn slecht. (ICO's). Al deze projecten zijn nu hun tokens aan het verkopen voor Ethereum en hun Ethereum voor Bitcoin en hun Bitcoin voor fiat.

In economie heet dit: "Een verkeerde investering"

We moeten wanneer er een bullmarket is, het aantal verkeerde investeringen beperken. En ten tweede moeten we de adoptie van crypto doen groeien. Het gebruik van crypto als geld heeft een normale aanbood curve. Mensen geven meer crypto uit wanneer ze rijker zijn en minder wanneer ze armer zijn. Wanneer er een bull run is word er dus meer crypto als geld gebruikt. En tijdens een crash steeds minder. Dit stabilisiert de markt.

Het geheim is dus om er voor te zorgen dat de hoeveelheid crypto die verkocht word als onderdeel van normaal gebruik als geld groter is dan de hoeveel crypto die verkocht word om obligaties te kunnen betalen.

De dingen die ik zeg zijn absoluut geen onzin. Mocht er ooit een grote financiele crisis zijn zullen er veel meer mensen dan in 2009 en 2010 zijn die hun capital veilig willen stellen door het in Bitcoin te stoppen.

En de versie van Bitcoin die het beste als betaalmiddel werkt, werkt ook het beste als store of value. Dat wil zeggen dat de versie van Bitcoin die het beste schaalt degene is die het netwerk effect van geld te pakken gaat krijgen. Daarna blijft er een coin over.

En ik kan het de mensen maar niet uitgelegd krijgen. Grotere blokken schalen zonder verdere centralisatie door gewone oerdegelijke software engineering.

Binnen 12 maanden kan Bitcoin Cash blokken van 100 MB verspreiden door het netwerk met 1 MB aan data. Dit komt door graphene en CTOR. Graphene maakt het mogelijk dat andere miners een blok kunnen reconstructeren aan de hand van hun eigen mempools zonder alle tx nog een keer door gestuurd te krijgen. CTOR haalt alle order informatie uit het systeem. Graphene werkt niet goed omdat tx in blokken niet om een vast gestelelde volgorde staan. Dat will zeggen dat naast 1% van de tx informatie graphene ook 99% data moet door sturen dat de order van de tx is. Hoe groter blokken zijn hoe hoger die percentage. CTOR haalt dat volledig weg.

De reden dat Bitcoin Cash constant aangevallen word heeft met schaling te maken. Mocht er ooit een grote financiële crisis komen dan is er momenteel maar een crypto die de aanstroom van mensen aan kan. Dat is Bitcoin Cash.

Ik geloof dat bepaalde machthebbers echt bang zijn dat zoiets zou gebeuren en er een geld netwerk effect onstaat bij Bitcoin. Daarna zal Bitcoin snel gewoon legaal geld worden, dat door veel mensen elke dag gebruikt word. Overheden willen dat absoluut niet.

En door middel van censuur en propaganda zijn ze er in geslaagd vele mensen doen te geloven dat Bitcoin alleen maar kan werken als het heel klein gehouden wordt ....

En worden de mensen gehypnotiseerd door het aanbod van het snel rijk worden zonder te moeten werken. Toen zijn de mensen totaal vergeten waar het om gaat.

Bitcoin is geld voor het internet, door het internet, van het internet. Het is geld. En is technisch in staat om als betaal systeem te werken voor honderden miljoenen mensen. Het boven liggende mechanism is goed genoeg ontworpen door Satoshi maar moet verder uitgewerkt worden.

Binnen 12 maanden zal Bitcoin Cash laten zien dat we sustained blokken van 100 MB kunnen leveren met propagation times van onder de 2 seconde. Dat betekend GEEN orphans en geen extra centralisatie druk.

Of het ooit zal lukken om ook gebruikers te vinden is een andere vraag. Het zal van de stabiliteit van de huidige financiële wereld afhangen. Als die door een crisis heen gaan die veel groter is dan die van 2008 dan ben ik er van overtuigd dat veel mensen hun heil in Bitcoin gaan vinden. En BTC kan die aanstroom gewoon niet aan. Als de markt teveel crasht ga je zien dat de mempool weer gigantisch vol komt en tx super duur worden en er lange wachttijden zijn.

Dat had nooit mogen gebeuren en was te voorkomen geweest door gewoon die blokken groter te maken wanneer nodig. :(

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
Wordt ff een sellwall opgezet op 3450 van 500 btc

[ Voor 7% gewijzigd door Thommie.nl op 08-12-2018 06:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Kain_niaK schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 04:14:
[...]

Ik denk dat het een goede zaak is als er wat macht (niet alles) van overheid terug naar burger gaat.

Al het bespioneren dat ze op ons doen. De oorlogen die gevoerd worden in het midden oosten en leugens die er rond om verteld worden. Hoe democractie langzaam aan het sterven is door dat journalistiek faalt en de media niet langer informeert maar de kiezer verteld waar hij op moet stemmen.

(...)

Ik geloof dat bepaalde machthebbers echt bang zijn dat zoiets zou gebeuren en er een geld netwerk effect onstaat bij Bitcoin. Daarna zal Bitcoin snel gewoon legaal geld worden, dat door veel mensen elke dag gebruikt word. Overheden willen dat absoluut niet.
Ik denk dat ook dit hoort bij het cryptofenomeen verkopen van ideeën zonder raking met de realiteit. Ik vind het een interessant sentiment. Maar als overheden dit niet willen, dan gaan ze het niet laten gebeuren. Dan mogen werkgevers gewoon niet in crypto betalen. Of het wordt allemaal netjes opgegeven bij de belasting, en allemaal netjes getracked. Dan mag je als bedrijf geen transacties accepteren van ongeidentificeerde tegoeden zonder informatieverplichting naar de fiscus. Je kan nu ook zwart werken. Wat je niet kan doen is opeens een paar Tesla's op de balans zetten zonder dat de sommetjes van de fiscus het juiste antwoord geven. Dus moet je wel wit werken. Als de overheid de inning van belastingen niet wil verliezen dan gebeurt dat niet. Of de minister president gaat net als in Italië haar kiezers aanraden om te frauderen met de belasting. Dat kan ook.

[ Voor 3% gewijzigd door Sando op 08-12-2018 06:40 ]

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
[b]Kain_niaK in "[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #6"Kain_niaK schreef op zaterdag 8 december 2018 @

Veel
Ok concreet.
1.Zakken we nog verder door volgens jou en zo ja tot waar?
2. Welke munt zou jij nou juist wel aanschaffen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
raceneus968 schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 02:11:
Ik laat mij alleen niet in een een hoek lullen door onzinnige argumenten.
Dan moet je zelf ook niet met die onzinnige berichten komen ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Wow, 125 nieuwe reacties, normaal gesproken is er dan een mega groene of rode candle geweest en zijn we allemaal uitzinnig van vreugde en de polonaise op de tafels aan het dansen of diep bedroefd en zitten we in zak en as. Gelukkig las het wel lekker snel weg, bedankt daarvoor :)

Afijn, pf is 37 Dollar meer waard dan toen ik gisteren laat instapte, maar geen stop winst orders aangetikt. Ik pas ze nu aan naar stop loss orders, zodat ik in ieder geval geen verlies kan hebben en hou het vandaag in de gaten.

Succes allemaal vandaag, dat het maar een groene dag mag worden, of in ieder geval een groene ochtend, in deze markt is dat al voldoende :)

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toilet_paper schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 03:02:
[...]

Hmmm.
Ook geheimzinnig.

Marthusiast = geheimzinnig

Turbo Puppy = Satoshi Nakamoto = ...

De wijn begint parten te spelen. Zit bovendien vast in een short dus ik ga ook pitten.
Welcom back bro _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raceneus968
  • Niet online
Mogge :*),
nieuwe dag...nieuwe kansen.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Verwijderd

Opmerking in het algemeen: jullie moeten echt meer neuken.

Verder denk ik dat we vandaag BCH ingehaald zien worden door BSV.

Lekker boeiend dagje dus.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• .oisyn
  • Laatst online: 22-09 16:37

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Modbreak:Een beetje mosterd na de maaltijd nu, maar DM elkaar voortaan in plaats van een hele metadiscussie hier een paar honderd posts door te laten etteren :z

@raceneus968 Verder is mijn officiele standpunt over die ene post van PilatusS dat daar niets mis mee was in een topic als dit, en is er meer mis met sommigen van jouw posts die je daarna hebt gepost dan met die van hem.

Reageren hierop mag in het feedback topic, hier weer ontopic verder

[ Voor 21% gewijzigd door .oisyn op 08-12-2018 09:47 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Thommie.nl
Ohhhh Jaapio zei neuken!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 09:37:
Opmerking in het algemeen: jullie moeten echt meer neuken.

Verder denk ik dat we vandaag BCH ingehaald zien worden door BSV.

Lekker boeiend dagje dus.
Mee eens, prostituee bezoek is een goede investering.

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14-09 19:47
Hoe komt het eignelijk door dat bij sommige sites de coins toch wat lager of hoger zitten? bij litebit is ETH 82, bij Bitvavo 79. Is toch 3 euro.

BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

New Yorker schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 09:51:
[...]

Ik had het natuurlijk over teder en emotievol de liefde bedrijven met de persoon van wie je houdt.

Prostitutie is vaak niet 100% vrijwillig. Tevens indien je als prostituee het afgelopen jaar Bitcoin hebt geaccepteerd, ben je dubbel genaaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Sam2013 schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 06:50:
[...]

Ok concreet.
1.Zakken we nog verder door volgens jou en zo ja tot waar?
2. Welke munt zou jij nou juist wel aanschaffen?
BTC had een waarde van 1000 USD voor Tether met printen begon. Dat had het vrij organisch gekregen van 2013 tot 2017 ongeveer. In 2017 zijn de fees te hoog gegaan, en grote bedrijven zoals Microsoft en Steam gestopt met het accepteren van Bitcoin betalingen. Ook in Arnhem zijn ze uiteindelijk tijdelijk gestopt en hun verkoopcijfers zijn nooit meer de oude geworden.

Als de waarde van BTC 1000 USD was in 2017, en adoptie is achter uit gegaan dan ligt de waarde lager dan 1000 nu. Ergens tussen de 100 en de 1000.

BCH heeft een waarde van ongeveer 100 USD, 10% van de prijs van Bitcoin. Mocht er ooit een flippening komen dan heeft BCH een waarde van tussen de 100 en de 1000. Maar als het richting de 1000 gaat moet er ook effectief een BCH economie vormen anders is dat ook gebakken lucht.

Dat wil zeggen een snelle stijging naar minstens 400 000 tx per dag, en reële data aan verkoopcijfers van handelaren. En voor closed loops. Het begin van een Bitcoin economie is miners die hun stroom rechtstreeks in Bitcoin betalen.

Voor de rest zie ik Ethereum ergens nuttig worden ver in de toekomst. Ik geef het een waarde van ongeveer 10 euro momenteel en als er een crypto echt geld word dan kunnen de geavanceerde smart contracts nuttig worden. Monero heeft problemen, word vooral door CPU miners gemined met veel botnets actief. Maar bied wel iets aan dat BTC niet doen. Ik schat de waarde op 5 USD momenteel.

Voor de rest kan alles veranderen als het een munt lukt om echte adoptie te bereiken en het netwerk effect van geld begint een rol te spelen. Ik geef Dash ook enige waarde maar zou het zelf niet onder de 5 USD kopen.

Van alle andere projecten zie ik het nut niet in. Ripple labs heeft goede technologie, beter dan swift maar Ripple labs hun technologie heeft niks met XRP te maken. XRP is volledig nutteloos.

Kortom:

dash alleen onder de 5 euro kopen
monero onder de 5 euro kopen
ethereum onder de 10 euro kopen
Bitcoin Cash onder de 100 euro kopen
Bitcoin onder de 1000 euro kopen.

En al het andere negeren. In terme van hoe laag we gaan is volledig afhankelijk van Bitfinex en Tether. Als dat er echt uitknalt zie ik BCH onder de 50, BTC onder de 1000 (500?) en alle andere coins onder 1 dollar. (dus dood en komen nooit meer terug)

[ Voor 8% gewijzigd door Kain_niaK op 08-12-2018 10:01 ]

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Kain_niaK schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 19:58:
[...]

Serieus? Toen ik voor het eerst serieus aan de alarm bellen ging trekken in verband met Tether in november 2017 was dit anders de reactie van de mensen hoor.

[Afbeelding]
Disingenuous much? Waarom maak je een screenshot ipv te linken, zoals iedereen normaal gesproken doet? Bovendien is mijn voorspelling gewoon uitgekomen, alleen heeft het een stuk vroeger gepiekt dan ik toen dacht. Ook de opvolgende bear market heb ik voorspeld, maar dat laat je dan weer niet zien.

Even voor de beeldvorming, we zaten op dat moment op een nieuwe ATH van ~$8k na net een bounce naar beneden te hebben gehad. We stegen uiteindelijk flink door naar $20k op 17 december 2017.
Ik voorspel dat Tether en Bitfinex binnen 12 maanden dood zijn of in ieder geval flink stervende.
Dat voorspelde je 12 maanden geleden ook al. Yet here we are... Voorspelde je niet ook nog een flippening door BCH?
Bitfinex heeft nu net zelfs de 1 op 1 peg los gelaten en je kunt nu ook USD/USDT traden op Bitfinex.

Het minimale bedrag om fiat uit te laten keren is nu 10 000 dollar op Bitfinex met een fee van 3%.
Je snapt hopelijk dat die twee zinnen ontzettend met elkaar te maken hebben? Door die 1:1 peg en de 3% fee, was Tether effectief 0,97 waard, aangezien Bitfinex de enige plek was waar je die omzetting kon doen.

Nu Tether weer een fatsoenlijke banking partner heeft en zijn eigen account registratie en token redemption weer open heeft gegooid, is Bitfinex vrij om de peg te laten vallen omdat dat door hun fees niet houdbaar was. Het is dus in het belang van de gebruikers en Tether dat dit is gebeurd. Maar zoals gewoonlijk verdraai jij elke poep en scheet van Bitfinex en Tether in iets dat zogenaamd bewijst dat ze louche bezig zijn.

Overigens, die 3% fee betaal je alleen als je meer dan 1 withdrawal per maand doet, of withdrawals hoger dan $1M.
Jij bent echt knettergek als je gelooft dat Bitfinex zijn financiële verplichten naar zijn eigen traders kan nakomen. Dan doe je dit soort dingen niet.
Je doet dit soort dingen als je ontzettend zit te worstelen met banken die moeilijk doen.
Ik zie niet zo heel veel schrijnende verhalen? Vooral wat withdrawal delays. Sowieso een vertekend beeld, want niemand gaat daar naartoe om te posten dat zijn withdrawals zijn gelukt.
Daarbij zijn de Tether print to short sqeeze op Bitfinex nu gestopt. Die zijn 12 maanden bezig geweest. Altijd prijs omlaag, shorts gaan omhoog, tether printed, prijs van alle crypto 10 - 20% omhoog. Traders die de klepel niet zien rekt. Dat patroon is nu gestopt.
Alternatieve en veel waarschijnlijkere uitleg: Er zijn veel shorts -> mensen depositen grote sommen geld om BTC te kopen (dit kun je niet zien) -> Tether wordt geprint voor dat geld -> BTC wordt gekocht -> short squeeze. Dat patroon nu is gestopt is omdat Bitfinex de 1:1 peg niet meer heeft en Tether dus niet meer wordt geprint bij deposits. De short squeezes zijn er nog steeds. Wel minder, het vertrouwen is daar dan ook naar.

[ Voor 3% gewijzigd door .oisyn op 08-12-2018 10:20 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
.oisyn schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 10:03:
[...]
Ook veel interessante dingen.
Als jij nu 2000 EUR nieuw fiat te besteden had.
1. Zou jij dan rond deze waarden instappen?
2. Zo ja welke crypto zou je dan kiezen?
3.zo nee, rond welke level zou je instappen en welke crypto zou je kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toilet_paper
New Yorker schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 09:51:
[...]

Levert dat Bitcoins op? Toch eens proberen dan...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thommie.nl
toilet_paper schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 10:12:
[...]

Nee XVG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Sam2013 schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 10:11:
[...]

Maar ik ben geen trader, ik ben holder, en ik geloof alleen in Bitcoin. Sommigen voorspellen dat de bodem nog niet is gezien, maar ik denk dat ik binnenkort weer wat ga accumuleren. Niet in een keer, maar in kleine stapjes. Ben wel een fan van dollar cost averaging, dat kun je gewoon emotieloos doen en heb je minder last van FOMO :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
[...]

Misschien maak je het interessanter en interactiever door zelf ook met een shortlistje te komen van interessante munten voor jou?

Nu lijkt het zo’n vraag van: ‘Ik heb €2.000,- budget voor een nieuwe tv, wie help mij aan de juiste?’ ;)

En het ligt er natuurlijk ook aan of je met de munt wil handelen of voor de hodl ‘strategie’ gaat d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
Ik heb het gevoel weer.....
Dat groene candle gevoel.

Compleet tegen alles in verwacht ik er weer eentje binnen kort....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 18-09 18:07
Kain_niaK schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 09:57:
[...]

BTC had een waarde van 1000 USD voor Tether met printen begon. Dat had het vrij organisch gekregen van 2013 tot 2017 ongeveer. In 2017 zijn de fees te hoog gegaan, en grote bedrijven zoals Microsoft en Steam gestopt met het accepteren van Bitcoin betalingen. Ook in Arnhem zijn ze uiteindelijk tijdelijk gestopt en hun verkoopcijfers zijn nooit meer de oude geworden.

Als de waarde van BTC 1000 USD was in 2017, en adoptie is achter uit gegaan dan ligt de waarde lager dan 1000 nu. Ergens tussen de 100 en de 1000.

BCH heeft een waarde van ongeveer 100 USD, 10% van de prijs van Bitcoin. Mocht er ooit een flippening komen dan heeft BCH een waarde van tussen de 100 en de 1000. Maar als het richting de 1000 gaat moet er ook effectief een BCH economie vormen anders is dat ook gebakken lucht.

Dat wil zeggen een snelle stijging naar minstens 400 000 tx per dag, en reële data aan verkoopcijfers van handelaren. En voor closed loops. Het begin van een Bitcoin economie is miners die hun stroom rechtstreeks in Bitcoin betalen.

Voor de rest zie ik Ethereum ergens nuttig worden ver in de toekomst. Ik geef het een waarde van ongeveer 10 euro momenteel en als er een crypto echt geld word dan kunnen de geavanceerde smart contracts nuttig worden. Monero heeft problemen, word vooral door CPU miners gemined met veel botnets actief. Maar bied wel iets aan dat BTC niet doen. Ik schat de waarde op 5 USD momenteel.

Voor de rest kan alles veranderen als het een munt lukt om echte adoptie te bereiken en het netwerk effect van geld begint een rol te spelen. Ik geef Dash ook enige waarde maar zou het zelf niet onder de 5 USD kopen.

Van alle andere projecten zie ik het nut niet in. Ripple labs heeft goede technologie, beter dan swift maar Ripple labs hun technologie heeft niks met XRP te maken. XRP is volledig nutteloos.

Kortom:

dash alleen onder de 5 euro kopen
monero onder de 5 euro kopen
ethereum onder de 10 euro kopen
Bitcoin Cash onder de 100 euro kopen
Bitcoin onder de 1000 euro kopen.

En al het andere negeren. In terme van hoe laag we gaan is volledig afhankelijk van Bitfinex en Tether. Als dat er echt uitknalt zie ik BCH onder de 50, BTC onder de 1000 (500?) en alle andere coins onder 1 dollar. (dus dood en komen nooit meer terug)
@Kain_niaK , het mag eerlijkgezegd vaker gezegd worden dat jij inhoudelijk wel uitgebreid reageert, misschien soms een beetje te inhoudelijk, hoewel ik pas sinds ca. januari 2018 meelees vind ik jouw bijdrages waardevol. Soms is het een beetje teveel van het goede, maar ja iedereen wordt wel eens te enthousiast over hetgeen wat men shilled.

Over Tether is het anderzijds niet bewezen dat ze idd bijprinten om koersen op te jagen, het kan ook zijn dat met de stijgende koersen van vorig jaar van 1k naar 20k er simpelweg heel veel adoptie kwam van speculanten en dat daardoor usdt bij kwam, immers de pair bij bitfinex was lange tijd usdt. Ik wil die discussie beerput van Tether niet openen. Maar op het moment van schrijven staan de Tether vs fiat exchanges zo goed als gelijk aan elkaar (misschien verschil van 2 dollar).

Jij schrijft dat de waardering van momenteel Bitcoin cash op plus minus $100 reeel is en dat de waarde van monero volgens jou ca. 5 dollar is. Dat is dan in het scenario waarbij je geen rekening houdt dat crypto tegenwoordig een speculatieve markt is geworden ipv een betaalmiddel. Gezien het feit alleen al dat een exchange als Binance meer dan 10 miljoen klanten heeft is het waarschijnlijker dat crypto in algemene zin speculatief blijft en er maar een klein deel van de crypto markt echt als betaalmiddel wordt gebruikt.

Ik schrijf al weken/maanden dat ik denk dat BTC nog verder gaat dippen naar tenminste 2500 en waarschijnlijk nog lager afhankelijk hoe de markt reageert op de dalingen (panic/despair state).

Maar het hoge aantal speculanten blijft hoog, er zitten heel veel speculanten in Tether, stable coins en fiat die wanneer de tijd daarvoor rijp is weer instappen. En dat zal dan in BTC zijn. Want BTC is net als de dollar, dollar is ook niet perfect, maar het is de leading valuta. Die hoge BTC fees van December 2017 zullen terugkomen denk ik, maar zolang er andere alternative coins zijn die wel snel en goedkoop zijn, is dat niet echt een probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sam2013 schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 10:22:
Ik heb het gevoel weer.....
Dat groene candle gevoel.

Compleet tegen alles in verwacht ik er weer eentje binnen kort....
Ik hoop het,. Want ik ben weer eens op een verkeerd moment ingestapt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toilet_paper schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 10:12:
[...]

Leuk dat je weer terug bent
Welke munt is nu je favo? oOo

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thommie.nl
D-Ed schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 10:21:
[...]

Misschien maak je het interessanter en interactiever door zelf ook met een shortlistje te komen van interessante munten voor jou?

Nu lijkt het zo’n vraag van: ‘Ik heb €2.000,- budget voor een nieuwe tv, wie help mij aan de juiste?’ ;)

En het ligt er natuurlijk ook aan of je met de munt wil handelen of voor de hodl ‘strategie’ gaat d:)b
Ik zit all inn op ICX Icon.

Redeb;
Ik weet nog goed dat Slux ergens begin december vorig jaar zei; jongens let op ICX.
Ik was net nieuw in crypto en heb toen 500 euro's op ICX gezet. Die ging dus 10 keer over de kop.

Met wat dom geluk weten te verkopen op de ath, 100 procent gecashed en de na een paar maanden weer k gekocht op htmlcoin, want die was.ineens 1 sat. Ook die steeg naar 11 of zo en verkocht op 10😐 daarna weer boel gevolgd, nog wat eitjes gemaakt op gvt. Maar ik doe echt hit en run.

Sinds kort weer terug actief En 0.20 cent betaald voor ICX. Waar ik er nu best veel van Heb.

Reden:
Mocht er inderdaad nog een flinke run komen in de toekomst, 2 a 3 jaar....... dan is ICX zeker nog aanwezig, maar er zijn vast veel betere. Haha. Maar ik ben begonnen met ICX dank zij Slux, en ik wil daarmee eindigen all inn, dus dat doe ik nu lekker😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 10:38:
[...]

Leuk dat je weer terug bent
Welke munt is nu je favo? oOo
Wie is terug?

Weg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Een Tamelijk-Plezierig persoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Sam2013 schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 10:39:
[...]

Redeb;
Ik weet nog goed dat Slux ergens begin december vorig jaar zei; jongens let op ICX.
Ik was net nieuw in crypto en heb toen 500 euro's op ICX gezet. Die ging dus 10 keer over de kop.

Met wat dom geluk weten te verkopen op de ath, 100 procent gecashed en de na een paar maanden weer k gekocht op htmlcoin, want die was.ineens 1 sat. Ook die steeg naar 11 of zo en verkocht op 10😐 daarna weer boel gevolgd, nog wat eitjes gemaakt op gvt. Maar ik doe echt hit en run.

Sinds kort weer terug actief En 0.20 cent betaald voor ICX. Waar ik er nu best veel van Heb.

Reden:
Mocht er inderdaad nog een flinke run komen in de toekomst, 2 a 3 jaar....... dan is ICX zeker nog aanwezig, maar er zijn vast veel betere. Haha. Maar ik ben begonnen met ICX dank zij Slux, en ik wil daarmee eindigen all inn, dus dat doe ik nu lekker😊
Klinkt als een jongensdroom. Succes met je huidige investering. Bij een geringe bitcoin stijging beukt ICX vrijwel nog harder omhoog.

Rookworst zonder r is ook worst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toilet_paper
Verwijderd schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 10:44:
[...]

Dan moet ik je denk ik toch echt teleurstellen.
Die T en P combi is toeval en die eer komt mij niet toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
Bartvandelaar schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 10:44:
[...]

Klinkt als een jongensdroom. Succes met je huidige investering. Bij een geringe bitcoin stijging beukt ICX vrijwel nog harder omhoog.
Ja het enige waar ik wel mee zit is, waar zit die stomme bodem. Ik ga ervan uit dat er ooit weer een ath komt, puur omdat dit al 5 keer eerder is gebeurd.

Tegen de 3000 usdt zit zo ongelooflijk veel weerstand, dat ik me gister volledig heb ingekocht, ergens op 3300 of zo. En er is al.zo ongelooflijk veel af..... en verkocht al.....

Als die bodem lager ligt, heb ik veel munten laten liggen, maar ik ga er daarom van uit dat anderen dat ook denken en dan ben ik liever paar procent te vroeg dan te laat.

En dan koop ik gewoon wat erbij als compensatie. Want dit is langzamerhand wel de end game voor de bodem denk ik.

[ Voor 7% gewijzigd door Thommie.nl op 08-12-2018 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvandelaar
@Sam2013 Lastig he, wanneer is er inderdaad een bodem. Ik heb voor mezelf gezegd dat ik onder de 3k weer een positie ga innemen. Ben er alleen niet over uit of ik dan trapsgewijs naar beneden ga inkopen of meteen all-in op de munten die ik wil. Ben nu geneigd trapsgewijs naar beneden in te gaan kopen wanneer we onder de 3k gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thommie.nl
Bartvandelaar schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 10:56:
@Sam2013 Lastig he, wanneer is er inderdaad een bodem. Ik heb voor mezelf gezegd dat ik onder de 3k weer een positie ga innemen. Ben er alleen niet over uit of ik dan trapsgewijs naar beneden ga inkopen of meteen all-in op de munten die ik wil. Ben nu geneigd trapsgewijs naar beneden in te gaan kopen wanneer we onder de 3k gaan.
Dat had ik ook kunnen kiezen inderdaad, maar die wall rond de 3000 usdt is zo gigantisch, als die er aan dreigt te gaan verkoop ik alsnog en koop lager in dus nu speel ik met risico op 300 usdt btc.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 10:44:
[...]

Nu we het toch over Turbo-Puppy hebben: hier heb je een nostalgische TA van hem.

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/Swdnv7K/9SldxOHR.jpg

Zoals je kunt zien wist hij meer dan ons en is zijn Technisch Analistisch vermogen legendarisch en tevens zeer toepasbaar in het heden, de toenmalige toekomst.

Wat een 32bit eindbaas die gozer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Wtf.... Hahahahaha dat plaatje leverde een koffie en toetsenbord combo op

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• toilet_paper
Verwijderd schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 10:59:
[...]

Nu we het toch over Turbo-Puppy hebben: hier heb je een nostalgische TA van hem.

Afbeelding

Zoals je kunt zien wist hij meer dan ons en is zijn Technisch Analistisch vermogen legendarisch en tevens zeer toepasbaar in het heden, de toenmalige toekomst.

Mooie TA.
Ik begrijp alleen niet wat hij met KLIT bedoelt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wouter_va
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 22-09 20:08
toilet_paper schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 11:05:
[...]

Mooie TA.
Dat probleem hebben wel meer mannen schijnt het.

Edit: klit kan helpen om de moon te vinden, of alvast een paar leuke piekjes

[ Voor 14% gewijzigd door wouter_va op 08-12-2018 11:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

wouter_va schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 11:06:
[...]

Dat probleem hebben wel meer mannen schijnt het.
Proest het nu uit van. Het lachen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Mooie TA.
Een KLIT is onderdeel van een vrouwelijk lichaamsdeel dat tegenwoordig veelvuldig toegepast wordt om de koersgang te omschrijven.

Zeer accuraat in mijn optiek. Het hoeft niet altijd zo direct.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartvandelaar
[...]

Mooie TA.
Nou... dat is helemaal in de war zit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Sam2013 schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 10:39:
[...]

Redeb;

Reden:
Mooi verhaal, beetje mijn route maar dan met andere munten (vanaf zomer 2017: NEO & IOTA, alle NEO verkocht voor IOTA, Groot deel IOTA verkocht voor TRX toen die nog onder een halve cent lag en toen dat weer verkocht toen die op 18 en 12 cent lag voor IOTA. Mijn verhaal in een notendop ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:00
Heerlijk dit! Hahahaha

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is meestal wat ik zie.

Ik stap in en dan gaat de koers down.
Meestal roep ik dan kut ipv klit. Maar ieder zijn feestje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
Turbo-Puppy ging A87 kapot schelden. Vandaar zijn ban??

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:00
Even n andere kijk op de waardering van Bitcoin; aantal wallets, hashrate, transacties ed

https://offthechain.subst...mentals-are-strengthening

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-08 14:37
[...]

Eind jan alles verkocht onder het mom van de bubbel is geknapt. Voor mij is daarmee de prijsrange rond de 1000 het punt waarop ik vind dat de bubbel voldoende is leeggelopen en ik weer beetje fomo krijg. Als munt zou ik het dan simpel houden en alleen Bitcoin doen. Want als er 1 ding is dat heel deze bear market heeft aangetoond is dat hoe leuk al die alt coins en hun ontwikkelingen ook klinken. Ze volgen allemaal braaf de koers van Bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft hij de ark laten zinken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
Waarschijnlijk

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
Dag dag 3399!!!!
Hopelijk tot nooit weer ziens.
🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14-09 19:47
Ik lees veel over ICX en IOTA hier, misschien dat ik me kansen ook daar zal zoeken :)

BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik er weer geld in zou drukken (wat ik niet doe)dan ging dat 100% allemaal in GVT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
WAT ALS.......
de "elite" iedereen laat denken dat we onder de 3000 usdt gaan! Maar zelf alles opkoopt wat er net voor verkocht wordt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvandelaar
Sam2013 schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 11:29:
WAT ALS.......
de "elite" iedereen laat denken dat we onder de 3000 usdt gaan! Maar zelf alles opkoopt wat er net voor verkocht wordt.....
VETje leggen voor 1000 VET dat de koers in de maanden december en januari onder de 3000 dollar gaat? Ik ben daar ondertussen van overtuigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
Bartvandelaar schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 11:33:
[...]

VETje leggen voor 1000 VET dat de koers in de maanden december en januari onder de 3000 dollar gaat? Ik ben daar ondertussen van overtuigd.
Juist daarom haha.
Iedereen denk dat, dus iedereen is short.
Denk je nou echt dat de bureaus die de shorts uit moeten betalen nu rustig niets doen tot hij onder de 3000 komt....? En dan lekker iedereen uit betalen....?

Helemaal in de crypto zOnder regels, haha nee hoor die komen met een spike straks die Ijn wie de weerga niet kent. En dan ineens is iedereen weer fomo

[ Voor 6% gewijzigd door Thommie.nl op 08-12-2018 11:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sahara
Sam2013 schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 11:35:
[...]

Juist daarom haha.
Iedereen denk dat, dus iedereen is short.
Denk je nou echt dat de bureaus die de shorts uit moeten betalen nu rustig niets doen tot hij onder de 3000 komt....? En dan lekker iedereen uit betalen....?

Helemaal in de crypto zOnder regels, haha nee hoor die komen met een spike straks die Ijn wie de weerga niet kent. En dan ineens is iedereen weer fomo
Niet iedereen short he, gewoon niet in btc/alts zitten betekent ook dat wij geen buyers zijn voor prijzen zo hoog als ze nu nog staan. Dus het wegblijven van de buyers is ook een teken aan de wand waarom btc maar niet substantieel hoger gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

New Yorker schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 11:14:
Turbo-Puppy ging A87 kapot schelden. Vandaar zijn ban??
Dat denk ik niet. Het ging er destijds elke dag wel buitensporig aan toe.

Alleen @.oisyn weet waarom Turbo-Puppy gebanned is. Maar dat wil/kan/mag hij niet vertellen. Wat ook meer logisch is.

Misschien heeft hij zelf wel gerekestreerd om een ban. Vanwege het verslavende aspect van crypto, om er even weg van te zijn en zich te focussen op zijn huidige ondernemeningen.

Stiekem hoop ik wel dat hij hier af en toe lurkt met een glimlach.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 07:23
Verwijderd schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 11:41:
[...]

Dat denk ik niet. Het ging er destijds elke dag wel buitensporig aan toe.

Alleen @.oisyn weet waarom Turbo-Puppy gebanned is. Maar dat wil/kan/mag hij niet vertellen. Wat ook meer logisch is.

Misschien heeft hij zelf wel gerekestreerd om een ban. Vanwege het verslavende aspect van crypto, om er even weg van te zijn en zich te focussen op zijn huidige ondernemeningen.

Stiekem hoop ik wel dat hij hier af en toe lurkt met een glimlach.
we weten toch allemaal dat Turbo-Puppy op weg naar de maan halverwege is blijven steken _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartvandelaar
Hij zou 17 LTC holden tot in de eeuwigheid toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkus
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 02-08 02:00
Verwijderd schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 10:59:
[...]

Staat daar niet gewoon KUT en niet klit? ;)

En trouwens, wie kent het oude "Quark" nog? In den beginne van Crypto heb ik hier een hele bak van gemined om vervolgens de wallet-key kwijt te raken.
Ik zie sinds kort een QuarkChain op Coinmarketcap die mij er aan doet herinneren. En die doet het nog best aardig.

[ Voor 23% gewijzigd door Darkus op 08-12-2018 12:29 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Darkus schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 12:25:
[...]

Klopt. Maar het is altijd leuk om dingen aan te grijpen om wat dom te kunnen ouwehoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
Zijn er hier wel vrouwen?

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als GVT onder de $3 zakt stap ik als nog van mijn pad af en ga ik kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-09 09:29
Vorig jaar nog wel..

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
Ja, 1 maar

Weg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

@zomertje en @lauraz voor zover ik weet.

Misschien @Sahara nog?

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• lauraz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07-03-2023
@Verwijderd @New Yorker

Hoorde ik mijn naam?
Vrouw meldt zich :-)

PS: ik heb weer plukje gekocht en zit in de raket naar de achterkant van de maan ...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

lauraz schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 12:46:
@Verwijderd @New Yorker

Hoorde ik mijn naam?
Vrouw meldt zich :-)

PS: ik heb weer plukje gekocht en zit in de raket naar de achterkant van de maan ...
You go girl. Wat is er nu mooier dan een girlpower aangedreven raket?

Ik lift graag mee als blutte sugardaddy.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lauraz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07-03-2023
Verwijderd schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 12:49:
[...]

You go girl. Wat is er nu mooier dan een girlpower aangedreven raket?

Ik lift graag mee als blutte sugardaddy.
oOo spring vlug aan boord!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toilet_paper
Darkus schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 12:25:
[...]

Da's mien dreuge humor ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sahara
Mooi filmpje over een samenvatting over Crypto tot nu toe ;)

[Video: https://v.redd.it/op3jnqho90321/DASH_600_K] en met geluid hier: https://www.reddit.com/r/.../current_state_of_crypto/.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sahara
Verwijderd schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 12:38:
[...]

@zomertje en @lauraz voor zover ik weet.

Misschien @Sahara nog?
Nee @Verwijderd, heb zoals de meesten hier geen klit daar beneden...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

BSV heeft BCH ingehaald.

Is BCH nu ten dode opgeschreven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
Sahara schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 13:31:
Mooi filmpje over een samenvatting over Crypto tot nu toe ;)

[Video] en met geluid hier: https://www.reddit.com/r/.../current_state_of_crypto/.
Ik kan wel lachen maar het klopt helemaal!

Weg

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 13:37:
BSV heeft BCH ingehaald.

Is BCH nu ten dode opgeschreven?
@Kain_niaK

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 11:41:
[...]

Hij heeft toch geen ban gehad ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
Slux schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 14:35:
[...]

Hij heeft toch geen ban gehad ???
.oisyn in "[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5"

[ Voor 25% gewijzigd door New Yorker op 08-12-2018 14:46 ]

Weg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Dat is een mooie rode Bitcoin naald op Binance :D

Trouwens wel in lijn met wat Kirby in zijn Youtube video van gisteren al zei: Steeds meer whales zullen market orders uitvoeren, dus lage kooporders kunnen zomaar ineens worden uitgevoerd.

Ik heb op dit moment Litecoin kooporders op 10 Euro staan, ETH op 45 Euro, NEO op 4.75 USDT, ONT op 0.37 en ADA op 0.0175 USDT. Als die worden getriggered door zo'n order, dan kan je ze daarna snel voor een hogere prijs verkopen. Wel belangrijk om de kooporders te verlagen als de prijs ook echt voor langere tijd daalt ipv om alleen even een market order mee te pakken.

[ Voor 113% gewijzigd door Taro op 08-12-2018 14:49 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-07 20:25
Ai, iemand tikte per ongeluk 32xx in ipv 33xx op Binance @ BTC/USDT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Dat kan het idd ook zijn @ggj87.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-07 20:25
Krijg je daar geen melding voor? Bij sommige beurzen krijg je dan een melding dat jouw ingevoerde prijs zwaar onder de marktprijs ligt. Ik had vannacht ook een soort market sell gedaan op die manier, maar dat was maar iets van een dollar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

ggj87 schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 14:53:
Krijg je daar geen melding voor? Bij sommige beurzen krijg je dan een melding dat jouw ingevoerde prijs zwaar onder de marktprijs ligt. Ik had vannacht ook een soort market sell gedaan op die manier, maar dat was maar iets van een dollar.
Ja, Binance geeft wel dergelijke meldingen voor in ieder geval market orders, maar ik weet niet vanaf welk percentage, dit lijkt me nog wel binnen de grenzen te vallen. Maar in plaats van je te behoeden voor fouten heeft mij dat al honderden Dollars gekost. Als je bijvoorbeeld een pump vroeg meepakt en je wil rond de piek een market sell uitvoeren, dan krijg je eerst een irritante melding of je het wel zeker weet. Dan moet je nog op die knop rammen en kan je maar zo >100 Dollar verder zijn voordat je verkoopt.

Wat ik daarom vaak doe is tijdens pumps de pagina regelmatig vernieuwen, daarmee voorkom je die meldingen.

Edit: het volume in die minuut (1071 Bitcoin vs gemiddeld 50) is overigens wel enorm hoog. Ik vermoed dus dat het om een bewuste market sell ging en niet om een té laag ingestelde limit order. Of het betrof een bewuste lage limit order om het volledige verkoopaantal te kunnen halen.

[ Voor 12% gewijzigd door Taro op 08-12-2018 15:00 ]

Pagina: 1 ... 12 ... 103 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!