Taro schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 15:15:
ZIL stijgt ten opzichte van Bitcoin en zou met een fiat pair erbij dus een prima investering kunnen zijn. Maar omdat de fiat waarde van Zilliqa via Bitcoin wordt uitgedrukt kan je wel meer Bitcoin verdienen als ZIL stijgt, maar in Dollar waarde ben je nog net zo hard de pineut, daarom heb ik op dit moment ook even helemaal niets in de pf zitten.
Als Bitcoin de 500-800 Dollar range aantikt zullen andere munten misschien wel opleven en kan er maar zo een flippening plaatsvinden. Ik steek liever 800 Dollar in een paar miljoen ZIL, dan 800 Dollar in 1 Bitcoin. Niet omdat ZIL zo weinig waard is, maar, omdat je er ook daadwerkelijk meer aan hebt in real life (mits ze de verwachtingen waar maken uiteraard).
Ik denk aan een instap als ik de kans krijgt rondom 500 - 800, om dan circa 50% BTC, 10% IOTA, 10% ZIL, 10% ADA, en dan de resterende 20% verdeeld over 4 coins, zit te denken aan IOST, ONT, TRAC en een vierde. TRAC is wel wat, maar ben niet zeker dat ze überhaupt ooit op grote exchanges komen en opdat het hun lukt om echt grote namen afgezien van low cap bedrijven aan zich te binden, etc. Als vierde denk ik aan Vertcoin of ICX of aan iets anders (ben er nog niet over uit). Het moet een coin zijn die degelijk is maar ook hard kan stijgen, hell misschien neem ik beetje Verge nog mee
Maar ik denk dat de enige rede waarom ZIL de afgelopen 2 dagen het minder slecht doet dan de meeste alts, dat zij genoemd worden in het lijstje van Coinbase van coins die ze mogelijkerwijs ooit gaan toevoegen. NEO staat ook in dat rijtje, maar NEO stond ook al in het rijtje van Coinbase een paar maanden geleden, dus dat rijtje an sich zegt niet zoveel.
En ik snap je redenatie dat je liever 800 dollar in paar miljoen ZIL steekt, maar als BTC niet over een periode goed gestegen is, dan zal ZIL qua prijs ook niet enorm veel waard zijn. Ik denk dat BTC in de komende jaren wel weer hard zal stijgen, en dan stijgen de kwalitatieve alts wel mee hopelijk. Alleen is het volgens mij deze keer belangrijk om veel BTC in je pf te hebben om het bloeden van alts ruimschoots te compenseren bij een waarde stijging van BTC in dollar en een waardevermindering in sats van je alts.