[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 ... 103 Laatste
Acties:
  • 270.200 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
kom maar op met die nieuwe lows

Misschien bereiken we echt wel prijzen waarvan niemand ze had verwacht. Voor mij klinkt 1500 euro per bitcoin al erg onwaarschijnlijk en bijzonder. Maar stel je voor 1000 euro per bitcoin, wtff. Dan gaat accumuleren wel heel snel haha, maar zover zie ik het eigenlijk niet gaan maar wie weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-07 20:25
Tominatie schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 14:58:
kom maar op met die nieuwe lows

Misschien bereiken we echt wel prijzen waarvan niemand ze had verwacht. Voor mij klinkt 1500 euro per bitcoin al erg onwaarschijnlijk en bijzonder. Maar stel je voor 1000 euro per bitcoin, wtff. Dan gaat accumuleren wel heel snel haha, maar zover zie ik het eigenlijk niet gaan maar wie weet.
Handelaren die ik volg zeggen dat als 3k niet stand houdt, dat dan de vorige ATH van $1164 getest zou kunnen worden. Er is nog wel wat support rond 2500 maar BTC heeft langer rond 1000-1500 gehangen dan rond 2500. Ik denk dat als 3000 breekt er zoveel paniek is dat 2500 ook snel valt, maar dat is mijn newb gedachte :P Was bij 6000 en 5000 ook zo.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
We bereiken wel een punt waarop iedere % die eraf gaat veel harder aantikt dan eerder. Van 3.300 USDT naar 3.000 USDT is -10%. Van 19.750 Dollar naar 19.450 Dollar is qua Dollars evenveel, maar qua percentage natuurlijk veel minder. >10% per dag dalingen worden dus steeds makkelijker behaald. Maar het halveren van je inleg als je nu instapt gebeurt ook sneller.

Ik steek er in ieder geval vanaf nu geen nieuw geld in, totdat we weer omhoog gaan.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ik denk dat die candle op Binance een marketsell was tegenover een dun orderboek. Als je zeg 300BTC wil verkopen en tot 50 dollar lager is er maar 150BTC wat gekocht wil worden dan verkoop je al voor die 50 dollar lager dan de marktprijs. In dit geval was het zelfs 100 dollar lager waarbij het hele orderboek in die 100 dollar even leeggemaakt is door 1 order.

Wel de eerste keer dat ik dit op Binance zie.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09:40
Toen we met mijn zoontje naar onze fietsen liepen vroeg hij waar we heen gaan. Ik zei, naar de maan. Zijn antwoord: waarom zouden we naar de maan gaan, ik wil helemaal niet naar de maan.

Dus volgens mijn SA (social analyze) onderzoek is er nog geen bewustzijn over het vliegen naar de maan. Dit heeft tijd nodig. Maar het kan alsnog, velen doen dingen waarvan ze geen idee hebben wat ze doen.

En ik sluit mij SA af met een weervoorspelling, het kan regenen maar misschien niet, en misschien zon maar misschien ook niet.

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

@PilatuS Klopt, in dit geval waarschijnlijk zo'n 1071 - gemiddeld 50 Bitcoin volume - bots die automatisch inkopen en de prijs daarmee weer verhogen. Toch zo'n >750 BTC in totaal via een market sell uitgevoerd.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ggj87
Gondor schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 15:06:
Toen we met mijn zoontje naar onze fietsen liepen vroeg hij waar we heen gaan. Ik zei, naar de maan. Zijn antwoord: waarom zouden we naar de maan gaan, ik wil helemaal niet naar de maan.

Dus volgens mijn SA (social analyze) onderzoek is er nog geen bewustzijn over het vliegen naar de maan. Dit heeft tijd nodig. Maar het kan alsnog, velen doen dingen waarvan ze geen idee hebben wat ze doen.

En ik sluit mij SA af met een weervoorspelling, het kan regenen maar misschien niet, en misschien zon maar misschien ook niet.
Vraag eens of hij een Lambo wilt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
Die btc trekt de hele boel naar beneden.
Wat een vreselijk gedrocht, precies de reden waarom ik überhaupt met crypto gestopt was.

Voor andere munten zou ik prima meer willen betalen maar op de een of andere manier zijn ze afhankelijk of beïnvloedbaar door de koers van btc.

Is het ooit mogelijk dat er munten echt loskomen van btc?

En hoe zou dit dan gaan?

En was er tijdens de 1 na laatste bullrun ook zoveel andere crypto? Of alleen de btc....?

[ Voor 14% gewijzigd door Thommie.nl op 08-12-2018 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Nu ook dikke crash op SNGLS/BTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Sam2013 schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 15:10:
Is het ooit mogelijk dat er munten echt loskomen van btc?

En hoe zou dit dan gaan?
De meeste munten zijn alleen tegenover BTC te traden. Als alle munten een fiat pair zouden krijgen kunnen ze meer hun eigen ding gaan doen. Alleen met een marketcap voor BTC van meer dan 50% geeft wel aan dat BTC de munt is waar alles om draait.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

ZIL stijgt ten opzichte van Bitcoin en zou met een fiat pair erbij dus een prima investering kunnen zijn. Maar omdat de fiat waarde van Zilliqa via Bitcoin wordt uitgedrukt kan je wel meer Bitcoin verdienen als ZIL stijgt, maar in Dollar waarde ben je nog net zo hard de pineut, daarom heb ik op dit moment ook even helemaal niets in de pf zitten.

Als Bitcoin de 500-800 Dollar range aantikt zullen andere munten misschien wel opleven en kan er maar zo een flippening plaatsvinden. Ik steek liever 800 Dollar in een paar miljoen ZIL, dan 800 Dollar in 1 Bitcoin. Niet omdat ZIL zo weinig waard is, maar, omdat je er ook daadwerkelijk meer aan hebt in real life (mits ze de verwachtingen waar maken uiteraard).

[ Voor 19% gewijzigd door Taro op 08-12-2018 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Even wat vers nieuws:
Coinbase Wil Ripple (XRP) Aanbieden Én 30 Andere Nieuwe Altcoins
Bron: https://www.bitcoinspot.nl/coinbase-ripple-xrp-altcoins/

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gondor
ggj87 schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 15:10:
[...]

Vraag eens of hij een Lambo wilt :+
"Waarom vraag je het, ga je eentje kopen. Is een mooie auto, wat we hebben is ook wel mooi hoor. Zou kunnen."
Vertelt de eigenschappen van een Lamborghini, glimlacht en begint te twijfelen, denkt even na en vindt het een raar vraag en kiest de zekere voor de onzekere, nee hoeft niet.

Dus indicatoren wijzen nog steeds twijfel onder de bevolking.

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• burnebie
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 03-04 17:30
When glijbaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
After the grootse short sqeeuze ooit

[ Voor 22% gewijzigd door Thommie.nl op 08-12-2018 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 09:42
Man man, ben benieuwd wanneer het einde in zicht is.

Paar maanden geleden voor de grap na het uitstappen voor 100 euro weer gekocht.
Nu nog 30 euro van over :P
Moet er eigenlijk wel om grinniken. Maar het is knap lullig als je er duizenden of tienduizenden in hebt gestoken en dan 70% verliest :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burnebie
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 03-04 17:30
Sam2013 schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 15:36:
After the grootse short sqeeuze ooit
Wat zorgt ervoor dat je zo van overtuigt bent van de short squeeze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23-09 19:41
Gondor schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 15:22:
[...]

"Waarom vraag je het, ga je eentje kopen. Is een mooie auto, wat we hebben is ook wel mooi hoor. Zou kunnen."
Vertelt de eigenschappen van een Lamborghini, glimlacht en begint te twijfelen, denkt even na en vind het een raar vraag en kiest de zekere voor de onzekere, nee hoeft niet.

Dus indicatoren wijzen nog steeds twijfel onder de bevolking.
Misschien koekje dan? When koekje?

Oftewel in gewone mensen taal: wanneer doen cryptocurrencies eindelijk normaal en kun je weer eens een koekje kopen i.p.v. alleen maar voedselbank. Of zoiets.

Ik denk dat we de meeste daling nu wel gehad hebben, dit weekend herstel tot $3800, een nette 10+% winst voor de mensen die nu instappen in BTC. In de alts kan de winst nog hoger zijn (richting 20%).

Betekent dit dat ik denk dat we definitief de weg omhoog gevonden hebben? Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RelBel80
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 26-08 22:19
Gondor schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 15:06:

Om in het sentimentele te blijven. `De zon gaat nooit schijnen zolang het nog nacht is´

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gondor
Ik heb even opgezocht wat short squeeze nou is.

Dit is wat ik heb begrepen:
Short-ers moeten aan het einde van een tradedag in evenwicht zijn qua aantal verkocht en gekocht. Dit is heel veel jaren geleden bepaald n.a.v. onrust of zo wat ze creëerden. Dit wordt door de toezichthouder/uitlener of geenidee gecontroleerd. Dus het komt voor dat ze aan het einde van de dag veel moeten kopen ongeacht de prijs wat dus voor extra opwaardskracht zorgt.

Misschien heb ik het niet goed begrepen maar als het klopt wat ik heb begrepen vraag ik me af of dit wel überhaupt van toepassing is op de cryptomarkt omdat er geen toezichthouder is die dit afdwingt en je boete kan geven.

Mis ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
burnebie schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 15:53:
[...]

Wat zorgt ervoor dat je zo van overtuigt bent van de short squeeze?
Grootste aantal mensen ooit die short zijn.
Die hebben allemaal hun positie opgegeven.
En tja die moeten toch ooit eens terug he😁

Dus als er een paar over de dam zijn......

En natuurlijk blijft ook dit een gok. Maar wel eentje die flink kan uitbetalen.
Omdenken heet dat😁

[ Voor 12% gewijzigd door Thommie.nl op 08-12-2018 16:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
Gondor schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 16:04:

Short-ers moeten aan het einde van een tradedag in evenwicht zijn qua aantal verkocht en gekocht. Dit is heel veel jaren geleden bepaald n.a.v. onrust of zo wat ze creëerden. Dit wordt door de toezichthouder/uitlener of geenidee gecontroleerd. Dus het komt voor dat ze aan het einde van de dag veel moeten kopen ongeacht de prijs wat dus voor extra opwaardskracht zorgt.

Misschien heb ik het niet goed begrepen maar als het klopt wat ik heb begrepen vraag ik me af of dit wel überhaupt van toepassing is op de cryptomarkt omdat er geen toezichthouder is die dit afdwingt en je boete kan geven.

Mis ik iets?
Misschien wat nuttige info:
Bitcoin koers analyse: aantal shorts bitcoin op hoogste punt sinds oktober
Bron: https://nieuws.btcdirect....ogste-punt-sinds-oktober/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-09 15:44
Gondor schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 16:04:

Mis ik iets?
Nee, als je een short positie open hebt, moet je onderpand hebben. Als de prijs omhoog gaat, moet dat onderpand steeds groter worden tot op het moment dat je hele portfolio onderpand is geworden. Als de koers dan verder omhoog gaat, wordt automatisch je positie gesloten. Je portfolio is dan 0, of hoeveel je als onderpand aangemerkt hebt, verschilt dacht ik een beetje per beurs.

Maar dit betekend dat er bij een short liquidatie meer gekocht wordt en de prijs verder omhoog gaat, wat weer meer liquidaties van andere personen kan veroorzaken. Oftewel, als er een boel mensen een short positie hebben kan je door de prijs op te drijven meerdere opeenvolgende liquidaties triggeren, een short squeeze.

Dit mechanisme is ingebouwd in de exchange. Als dat niet zo zou zijn, moet de beurs voor de kosten opdraaien en die zijn natuurlijk niet gek :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viss
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-07 22:37
Sam2013 schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 16:05:
[...]

Grootste aantal mensen ooit die short zijn.
Die hebben allemaal hun positie opgegeven.
En tja die moeten toch ooit eens terug he😁

Dus als er een paar over de dam zijn......

En natuurlijk blijft ook dit een gok. Maar wel eentje die flink kan uitbetalen.
Omdenken heet dat😁
Maar waarom nu al? 19-12 lopen de eerstvolgende af en denk dat het gros het nog wel even aan zal kijken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
[Twitter: https://twitter.com/iDizruptiv/status/1071410880359919617]

In 2013 was Litecoin zelfs meer waard dan nu. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thommie.nl
Viss schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 16:12:
[...]

Maar waarom nu al? 19-12 lopen de eerstvolgende af en denk dat het gros het nog wel even aan zal kijken.
Wie heeft er baat bij dat de shorts niet lukt....?
Follow the money.....😉

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Tominatie schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 16:14:
[Embed]

Kijk dan hoelang die sideway periode is...

Cry

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 16:20:
[...]

Kijk dan hoelang die sideway periode is...

Cry
Als we eenzelfde sideways periode gaan krijgen heb ik aan het eind minimaal 10 bitcoin :+ 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 18-09 18:07
Taro schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 15:15:
ZIL stijgt ten opzichte van Bitcoin en zou met een fiat pair erbij dus een prima investering kunnen zijn. Maar omdat de fiat waarde van Zilliqa via Bitcoin wordt uitgedrukt kan je wel meer Bitcoin verdienen als ZIL stijgt, maar in Dollar waarde ben je nog net zo hard de pineut, daarom heb ik op dit moment ook even helemaal niets in de pf zitten.

Als Bitcoin de 500-800 Dollar range aantikt zullen andere munten misschien wel opleven en kan er maar zo een flippening plaatsvinden. Ik steek liever 800 Dollar in een paar miljoen ZIL, dan 800 Dollar in 1 Bitcoin. Niet omdat ZIL zo weinig waard is, maar, omdat je er ook daadwerkelijk meer aan hebt in real life (mits ze de verwachtingen waar maken uiteraard).
Ik denk aan een instap als ik de kans krijgt rondom 500 - 800, om dan circa 50% BTC, 10% IOTA, 10% ZIL, 10% ADA, en dan de resterende 20% verdeeld over 4 coins, zit te denken aan IOST, ONT, TRAC en een vierde. TRAC is wel wat, maar ben niet zeker dat ze überhaupt ooit op grote exchanges komen en opdat het hun lukt om echt grote namen afgezien van low cap bedrijven aan zich te binden, etc. Als vierde denk ik aan Vertcoin of ICX of aan iets anders (ben er nog niet over uit). Het moet een coin zijn die degelijk is maar ook hard kan stijgen, hell misschien neem ik beetje Verge nog mee >:)

Maar ik denk dat de enige rede waarom ZIL de afgelopen 2 dagen het minder slecht doet dan de meeste alts, dat zij genoemd worden in het lijstje van Coinbase van coins die ze mogelijkerwijs ooit gaan toevoegen. NEO staat ook in dat rijtje, maar NEO stond ook al in het rijtje van Coinbase een paar maanden geleden, dus dat rijtje an sich zegt niet zoveel.

En ik snap je redenatie dat je liever 800 dollar in paar miljoen ZIL steekt, maar als BTC niet over een periode goed gestegen is, dan zal ZIL qua prijs ook niet enorm veel waard zijn. Ik denk dat BTC in de komende jaren wel weer hard zal stijgen, en dan stijgen de kwalitatieve alts wel mee hopelijk. Alleen is het volgens mij deze keer belangrijk om veel BTC in je pf te hebben om het bloeden van alts ruimschoots te compenseren bij een waarde stijging van BTC in dollar en een waardevermindering in sats van je alts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
Mooie trigger poging nu gaande.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ggj87
Tominatie schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 16:14:
[Embed]

Afbeeldingslocatie: https://media1.tenor.com/images/e31a2e91985a3742791dd1081bacbe11/tenor.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
Haha daar wordt het express.naar beneden gedrukt, maar het momentum neemt toe.

Kwestie van tijd die dikke short sqeeuze

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23-09 01:43
Zullen we eens stoppen met het "BTC trekt {insert altcoin} hard naar beneden". Shitcoins gaan dood, ook als BTC naar de maan of zijwaarts gaat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DlUMpwiWwAUx9Zt.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Ingestapt @ 3378 USDT op Binance, eens even kijken waar dit strandt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Ik vraag me af wat deze pump veroorzaakt. Hij kwam vlak nadat Binance Coach een call gaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-09 21:00

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ziet er maar magertjes uit..

[ Voor 3% gewijzigd door DAMAGE op 08-12-2018 17:25 ]

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaCoTa
Viss schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 16:12:
[...]

Dat zijn futures, die lopen af op een tijdstip (expiry). Maar daar heb je geen lopende kosten, futures koop je. Maar het kan zijn dat je short futures niks waard worden als de koers hoger is dan de future strike price. Bij 'gewoon' short gaan koop je niks maar reserveer je een deel van je portfolio als onderpand en je betaalt (of ontvangt) pas als je de positie sluit. Het kan wel zijn dat je een lopende kost hebt als soort van 'rente' maar nu raak ik aan de grens van mijn kennis over shorting crypto.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thommie.nl
haha wat een gemanipuleer.......
Hij gaat omhoog en uit het niets tonnen aan sellwall.

Dat is het bewijs jongens we worden erbij genaaid.

Alles waar btc voor staat, de goot in.
Ik koop bij screw the elite!!!!!!

Dit is nu een principe kwestie

[ Voor 28% gewijzigd door Thommie.nl op 08-12-2018 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Op 5 cent wil ik wel opnieuw XLM kopen.

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Sam2013 schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 17:28:
haha wat een gemanipuleer.......
Hij gaat omhoog en uit het niets tonnen aan sellwall.

Dat is het bewijs jongens we worden erbij genaaid.
Gewoon bots die walls plaatsen, niets bijzonders. Meer dan genoeg bots die op iedere 100 dollar tijdelijke bodem even kopen en dan op een bepaald percentage weer verkopen. Als je zo 4x per dag 50 dollar of 100 dollar per BTC kan pakken met een bot loop je aardig binnen. Bij een low zie je een spike omhoog waar er flink wordt gekocht, zodra het dan wat hoger komt, bijvoorbeeld 1 of 2% wordt daar weer verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
Nee Pilatus hier is duidelijk wat anders aan de gang.

Of ben jij er ook zo eentje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Hoezo is er duidelijk wat anders aan de gang dan? Heb je daar info over?

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
PilatuS schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 17:34:
[...]

Gewoon bots die walls plaatsen, niets bijzonders. Meer dan genoeg bots die op iedere 100 dollar tijdelijke bodem even kopen en dan op een bepaald percentage weer verkopen. Als je zo 4x per dag 50 dollar of 100 dollar per BTC kan pakken met een bot loop je aardig binnen. Bij een low zie je een spike omhoog waar er flink wordt gekocht, zodra het dan wat hoger komt, bijvoorbeeld 1 of 2% wordt daar weer verkocht.
Nieuwe bag hodlers betalen die winsten?

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Sam2013 schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 17:35:
Nee Pilatus hier is duidelijk wat anders aan de gang.
Als jij dat denkt, prima, maar kom dan eens met een goed verhaal over wat je denkt dat er dan precies aan de hand is.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

@Sam2013 PilatuS en ik zitten de markt al jaren te manipuleren, jammer dat je ons doorhebt. Het is leuk geweest, we gooien de handdoek in de ring...

Maar je bent wel heel stellig de afgelopen dagen, how come?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
PilatuS schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 17:37:
[...]

Als jij dat denkt, prima, maar kom dan eens met een goed verhaal over wat je denkt dat er dan precies aan de hand is.
Shorts vs uitbetalers.

De pomp was ook duidelijk geïnitieerd, maar de nieuqe sell Walls ook

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Taro schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 17:38:
PilatuS en ik zitten de markt al jaren te manipuleren, jammer dat je ons doorhebt.
En daar gaat onze afspraak dit tussen ons te houden. Jammer hoor :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaCoTa
Taro schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 17:38:
@Sam2013 PilatuS en ik zitten de markt al jaren te manipuleren, jammer dat je ons doorhebt. Het is leuk geweest, we gooien de handdoek in de ring...

Maar je bent wel heel stellig de afgelopen dagen, how come?
Nou, dan zet ik mijn botjes ook maar uit als jullie het zo vervelend vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
New Yorker schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 17:37:
[...]

Nieuwe bag hodlers betalen die winsten?
Lastig te zeggen denk ik met zo enorm veel variabelen. Er zijn in deze tijd ook gewoon mensen die op zeg 3.6k hebben gekocht en nog wat meer op 3.4k en die gewoon lekker gaan holden tot de nieuwe bullmarkt als ze daar vertrouwen in hebben. Verder heb je nog mensen zoals wij die wat ritjes pakken, soms met winst, maar soms ook met verlies. Dan heb je de shitload aan bots die 1 BTC misschien wel 20x per dag kopen en verkopen.

Zo'n spike omhoog is dan ook helemaal niet vreemd en hoeft ook geen manipulatie te zijn. Als ik denk dat ie 100 dollar omhoog schiet koop ik ook en zorg ik ook voor een heel klein deel dat die spike verder gaat. Zet ie dan niet door dan verkoop ik weer, samen met nog meer mensen en bots waarbij het weer omlaag gaat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thommie.nl
Ik ben zeker niet zo ervaren als de meesten hier, haha.
Dus sorry van mijn stelligheid, soms kom ik een beetje scheef uit de hoek. Ben ik mee aan het werk🙄

Maar desondanks zat dit er volgens mij heel erg bovenop

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Uiteindelijk "manipuleert" iedereen trouwens de markt. Als je iets koopt of verkoopt dan oefen je er invloed op uit. De ene trader met 1 Euro, de ander met 5.000.000 Dollar. Er zit echt geen enkele persoon of gecombineerde groep achter dergelijke kleine bewegingen. Wel is het zo dat een x aantal grote handelaars door ongeveer dezelfde werkwijze bepaalde patronen veroorzaken.

En natuurlijk zal er weleens iemand zoals bij MDA een buy- & sellwall neerzetten om de koers daartussen te laten bewegen, maar zoals de Bitcoin koers nu loopt is geen manipulatie. Het zijn de ups en downs binnen bepaalde kaders en een optelsom van vele kleinere transacties. Ik kocht om 17:15 ongeveer een halve Bitcoin omdat mijn gevoel zei dat dat goed was. In diezelfde minuut en de minuten daarna deden anderen dat blijkbaar ook op basis van dezelfde of andere triggers. Samen veroorzaakte dat de piek. Maar, bots die voor die piek hebben gekocht zien x% winst en stellen dus direct een sell order in. Dat doen ze niet vooraf, want dat zou een stijging tegenhouden. Dat doen ze direct na de stijging om ervan te profiteren. Als ik zelf een bot zou programmeren zou ik hetzelfde doen.

Is dat manipulatie? Nee, dat is slim handelen. En als je slim handelt vergaar je meer USDT, USD, Euro, Bitcoin of andere cryptocurrency. Daardoor zal je bot groter inkopen en groter gaan verkopen en word je vanzelf een whale. En die whale zal steeds grotere sell orders plaatsen na een stijging, omdat hij voor die stijging ook steeds groter zal gaan inkopen.

Manipulatie vind ik tig whales die samen gestructureerd bepaalde acties uitvoeren. Dat komt echt wel voor, maar dat "pumpje" van zojuist wordt gewoon door vele kleine acties veroorzaakt en is geen manipulatie in mijn ogen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Dat er manipulatie is bij crypto is natuurlijk een feit, maar niet iedere spike hoeft dat te zijn. Zelfs Taro gaf aan net voor de spike te hebben gekocht, hij is dan 1 van de mensen die er voor zorgt dat zo'n spike verder gaat. Verder heb je de bots die zelfs voor een winst van 10 dollar 3BTC in kunnen zetten. Het is gewoon een heel erg: Kopen, kopen, kopen en verkopen, verkopen, verkopen markt. Dit met whales en mensen zoals ons en bots die alles doen voor een ook maar 0.4% winst.

De crypto markt is gewoon een zooitje, maar dat hoort er bij.

Edit: Wat Taro zegt dus :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thommie.nl
Dit zijn zeker ook bots.....
Serieus Guys dit zit er zo mega boven op

Maja het zal wel weer iets anders zijn.

[ Voor 23% gewijzigd door Thommie.nl op 08-12-2018 18:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Bots gebruiken != manipulatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabla
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-02-2022
Heb de indruk dat we steeds lower highs maken vandaag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
dabla schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 18:03:
Heb de indruk dat we steeds lower highs maken vandaag
Over de laatste week gezien doen we niets anders. Steeds omlaag zakken tot op een bepaald punt waar er even een kleine run omhoog komt. Dan weer dat zakken tot de volgende kleine run omhoog en weer verder zakken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Sorry als ik het té vaak herhaal, maar, al die kleine pieken en MOONS op de 1 minuut chart passen allemaal binnen het grotere geheel van bijvoorbeeld de 12h en 1d charts. Na iedere grote daling zie je een paar candles die tussen x en y omhoog bewegen, om daarna de daling weer sterker door te zetten. Op de 12h chart zie je gewoon weer erg mooi dat dit in de trend past.

Ooit komt daar natuurlijk abrupt een eind aan, dan stopt die daling en begint er een stijging, maar ik zie echt nergens signalen op Tradingview, Twitter, YouTube of hier dat we om wat voor reden dan ook weer omhoog zouden moeten gaan. Dat is geen 100% garantie en tussendoor volgen er echt wel een aantal mooie groene candles, maar de kans dat ze voordat we <2000-2500 Dollar zijn aangekomen tot een nieuwe ATH gaan leiden acht ik nihil.

Dus ja, we gaan hoogstwaarschijnlijk lower highs zien om daarna de afgrond weer op te zoeken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Taro schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 18:13:
om daarna de daling weer sterker door te zetten.
Dat valt dan nog wel mee. We hebben opeenvolgende rode candles gehad van 1000 dollar en daarna 800 dollar. We zijn nu bezig met stappen van 100 of 200 dollar, dus het meest extreme zakken is de laatste tijd wel voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Nee hoor. Zoals Roger Ver altijd zegt. BCH aan 1000 dollar werkt exact hetzelfde als BCH aan 1 dollar. Wat wel jammer is, is dat binnen de Bitcoin Cash community er niet veel mensen zijn die in staat zijn om hun capitaal te beschermen. Veel projecten hebben dus funds voornamelijk in BCH. En dan als de koers heel laag gaat droogt alles op. En is er weinig geld meer beschikbaar om aan adoptie te werken.

Terwijl als je capitaal beheert en je ziet een crash aan ziet komen daar gebruik van gemaakt moet worden om het capitaal omhoog te doen gaan, niet omlaag.

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dabla
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-02-2022
PilatuS schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 18:18:
[...]

Dat valt dan nog wel mee. We hebben opeenvolgende rode candles gehad van 1000 dollar en daarna 800 dollar. We zijn nu bezig met stappen van 100 of 200 dollar, dus het meest extreme zakken is de laatste tijd wel voorbij.
Er is dan ook niet veel ruimte meer over om zulke dalingen mee te moeten maken ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

@PilatuS Ik bedoel daarmee niet dat de enorme dalingen apart van elkaar groter (of kleiner) worden, maar, je ziet na iedere grote rode candle wel altijd meerdere kleine rode/groene candles die elkaar opvolgen, om daarna weer te resulteren in grotere rode candles. Zie het als een kleine bounce of afglijden richting een afgrond, op een gegeven moment kieper je over de rand en gaat de daling sneller.

Het klopt dat die enorme dalingen wel kleiner zijn geworden, maar dat kan bij de volgende ineens weer groter zijn. Dit heeft ook weer te maken met wat ik eerder aangaf: De percentages van de dalingen worden steeds groter, maar hoe dichter bij 0, hoe kleiner die waarde in Dollars.

[ Voor 13% gewijzigd door Taro op 08-12-2018 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

De 3.4k moet er ff aan gaan. Al een paar keer een poging gezien nu maar die faalt steeds. Je moet er niet raar van op kijken als we hier een beetje blijven bungelen de komende maandjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

@Sahara

Er is wel bewezen dat Tether geprint word om de koers op te jagen. De universiteit van Texas heeft twee economen die er uitgebreid onderzoek naar gedaan hebben. Ga zelf maar eens door hun paper heen. https://papers.ssrn.com/sol3/papers.cfm?abstract_id=3195066

Ik hou inderdaad geen rekening met speculatie voor het voorspellen van prijzen. Het is natuurlijk waar dat crypto 99,99% speculatie is momenteel en 0.01% adoptie.

Dat belooft helemaal niks goeds voor de toekomst. Je kunt geen bubbles blijven creëren want bij de eerste bubbel stapt het grootste deel van je bevolking in, bij de tweede bubbel stappen de mensen die in de eerste hun geld kwijt geraakt zijn heus niet meer in. Elke bubbel zal minder succesvol zijn.

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-05 21:26
Wat vinden jullie van zijn mening over februari? Vanaf 23:40. 3 minuutjes. Heerlijk hoe die afsluit haha. Het zit hem tot hier!!

[ Voor 5% gewijzigd door Klaas25 op 08-12-2018 18:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Klaas25 schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 18:52:
Wat vinden jullie van zijn mening over februari? Vanaf 23:40. 3 minuutjes. Heerlijk hoe die afsluit haha. Het zit hem tot hier!!

[YouTube: Your Lucky Break - Average Down Plans - The Future Is Coming #Bitcoin #Ethereum]
Dat stukje over de futures heeft ie wel een erg goed punt mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-05 21:26
PilatuS schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 18:58:
[...]

Dat stukje over de futures heeft ie wel een erg goed punt mee.
Ja dat dacht ik dus ook. Er gebeurt echt wel iets. Alleen wij kunnen alleen maar gissen wat en wanneer.

Also: "I've gotta go before i blow my fcking top" _O- _O-

[ Voor 18% gewijzigd door Klaas25 op 08-12-2018 19:08 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gondor
Ik heb vanuit mijn phone wallet wat XLM's naar mijn binance account verstuurd, ongeveer 5 seconden later zag ik dat het beschikbaar was. Dat is echt snel en het kost(bijna) niets om te versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Klaas25 schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 18:59:
[...]

"I've gotta go before i blow my fcking top" _O- _O-
Snap wel dat ie helemaal pissed is. Aan de andere kant is het er ook wel een beetje om vragen. Zoals ie zelf zegt is het een ongereguleerde markt. Als je er dan flink geld in gaat stoppen in de hoop even x10 te gaan doen, dan kan je van te voren weten dat je een groot risico loopt. Hij zou zichzelf ook van alles kwalijk kunnen nemen ipv alleen anderen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Kain_niaK schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 18:27:
@Sahara

Er is wel bewezen dat Tether geprint word om de koers op te jagen. De universiteit van Texas heeft twee economen die er uitgebreid onderzoek naar gedaan hebben. Ga zelf maar eens door hun paper heen. https://papers.ssrn.com/sol3/papers.cfm?abstract_id=3195066

Ik hou inderdaad geen rekening met speculatie voor het voorspellen van prijzen. Het is natuurlijk waar dat crypto 99,99% speculatie is momenteel en 0.01% adoptie.

Dat belooft helemaal niks goeds voor de toekomst. Je kunt geen bubbles blijven creëren want bij de eerste bubbel stapt het grootste deel van je bevolking in, bij de tweede bubbel stappen de mensen die in de eerste hun geld kwijt geraakt zijn heus niet meer in. Elke bubbel zal minder succesvol zijn.
Daarom zal ik altijd wel een sukkel blijven, maar ik ga geen pdf bestand van 66 pagina`s lezen. Dat red ik niet eens met mijn korte concentratieboog. Wel top dat je het deelt. Wel een korte vraag, is hun conclusie dan ook meteen bewijs?

Rookworst zonder r is ook worst.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Maar daar staat toch niet dat ie een ban heeft gehad, kan het mij niet voorstellen dat ie een perma ban heeft gehad, wel die facedown maar Turbo niet, hij viel nog wel mee vergeleken met sommige zoals die slux :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
Gondor schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 19:03:
Ik heb vanuit mijn phone wallet wat XLM's naar mijn binance account verstuurd, ongeveer 5 seconden later zag ik dat het beschikbaar was. Dat is echt snel en het kost(bijna) niets om te versturen.
Weet je wat (net als XLM) snel en gratis is? Instant Payment dat de Europese banken lanceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
The Redman schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 19:41:
[...]

Weet je wat (net als XLM) snel en gratis is? Instant Payment dat de Europese banken lanceren.
Dan gaan ze XRP gebruiken? Die is ook snel.

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
The Redman schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 19:41:
[...]

En dat is niet de enige reden dat de internationale banken nooit (bestaande) crypto's gaan gebruiken.
Via het huidige Swift systeem kan de USA andere landen afsluiten van het betalingsverkeer zoals momenteel gebeurt met Iran.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-09 19:45
Taro schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 15:03:
We bereiken wel een punt waarop iedere % die eraf gaat veel harder aantikt dan eerder. Van 3.300 USDT naar 3.000 USDT is -10%. Van 19.750 Dollar naar 19.450 Dollar is qua Dollars evenveel, maar qua percentage natuurlijk veel minder. >10% per dag dalingen worden dus steeds makkelijker behaald. Maar het halveren van je inleg als je nu instapt gebeurt ook sneller.

Ik steek er in ieder geval vanaf nu geen nieuw geld in, totdat we weer omhoog gaan.
Eh, dat is een hele vreemde stelling. Van 3000 naar 1500 zou niet makkelijker moeten gaan dan van 10000 naar 5000. Tenzij er veel mensen zijn (zoals ik :( ) die zijn blijven zitten en waarvan het portfolio niet heel veel meer waard is, en die op een gegeven moment dan maar alles verkopen. Maar, voor iedereen die *nu* instapt met 1000 euro is een daling van 3000 naar 1500 even erg als een half jaar geleden een daling van 10000 naar 5000. Dus, nog veel verder in absolute getallen dalen zou steeds moeilijker moeten worden. Dat kan ook niet anders, ander s zou nog zo'n daling als van de laatste maand de koers naar 0 kunnen laten zakken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Achterlijk veel resistance op de 3.4k hoor pfff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
Ryan1981 schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 19:48:
Ik vraag me af of die gast die die pizza gekocht heeft ooit nog de kans krijgt om te zeggen dat het een koopje was :P
Ondanks de prijsstijging, noemt hij het nog steeds een goede deal.

https://bitcointalk.org/i...109.msg5141191#msg5141191

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

@Klaas25 Wel mooi dat hij Cardano erbij pakt en hij heeft helemaal gelijk.

Ik merk hier ook weleens dat elke verwachting die je uitspreekt door sommigen als een feit wordt gezien. Een tijd geleden heb ik toevallig een training gehad over hoe verschillende mensen verschillend denken. En dat maakt heel veel in het leven duidelijk. De één begrijpt niet dat voortschrijdend inzicht van invloed kan zijn op je mening en op je handelen. Die denken: Je zei toen dit en nu zeg je dit, dus ik vertrouw je niet!

Ook zijn er veel mensen die zelf geen mening kunnen vormen en die niet kritisch zijn. Zij moeten daarom afgaan op wat anderen zeggen. Maar, als een YouTuber 30 minuten nadat hij zijn video online heeft gezet een ontwikkeling ziet die hem van mening doet veranderen, dan gaat hij dat echt niet direct posten. Op dat moment zal een 1 op 1 volger echter het schip ingaan en van mening zijn dat de uitgesproken verwachting op moment X fout was. Maar de volger zal nooit zelf een uitspraak doen of verwachting uitspreken, hij zal alleen iemand anders op uitspraken afrekenen.

Wel leuk om hem te volgen. En met die ADA berekening heeft hij natuurlijk wel een punt, totdat de waarde nog tig keer lager komt te liggen. Daar kan hij dan niets aan doen, maar daar houd ik zelf wel rekening mee.

@Specy Ik zeg volgens mij niet dat het makkelijker gaat. Ik zeg wel dat voor iedere Dollar die je nu daalt het percentage dat je daarmee daalt groter is dan bijv. in januari.

[ Voor 6% gewijzigd door Taro op 08-12-2018 20:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thommie.nl
Toch positief. Lijkt een kentering te zijn.
https://www.ccn.com/bitco...-recovery-trend-reversal/

En hier een gefundeerd stuk over een mega sqeeuze;
https://cryptodaily.co.uk...-inevitable-short-squeeze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
DAMAGE schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 19:53:
Dat zijn bots volgens de experts.

Ik zelf Hou het op lui die niet willen dat de shorts het niet haalt.
Maar hou meer ze.hun best doen haha hoe groter straks de squeeeeeezzzzzzeeeee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
DAMAGE schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 19:53:
Het is echt sell on EVERY rise ja. Met zoveel onzekerheid en paniek gaat die 3k ook niet stand houden. We zitten er ook nog maar een kleine 300 dollar vanaf. Ben benieuwd hoe diep we nog gaan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RaptorXS
Dat zijn bots volgens de experts.

Mwha, die zelfbenoemde "experts" zie en lees je overal.
Best wel lachwekkend. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-09 09:29
ggj87 schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 20:27:
[...]

Het is echt sell on EVERY rise ja. Met zoveel onzekerheid en paniek gaat die 3k ook niet stand houden. We zitten er ook nog maar een kleine 300 dollar vanaf. Ben benieuwd hoe diep we nog gaan.
Dus zitten we blijkbaar nog niet diep genoeg.. denk dat we heel dichtbij zitten maar nog iets moeten wachten.. of we zijn er al maar er volgt nog een dubbele bodem dat kan ook.. mensen die de eerste boot gemist hebben zeg maar.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14-09 19:47
Nog 30 euro om wat coins in te slaan. ZIL of IOST?

BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

ggj87 schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 20:27:
[...]

Opzich wel mooi, als ie er dan wel een keer goed doorheen ramt krijg je vaak wel een mega groene candle. Blijven het afwachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
Alts zijn (voorlopig?) even gestopt met dalen en stijgen weer lichtjes... Wel heel langzaam. Maar ik zie in ieder geval op hele korte termijn geen grote drops (eigenlijk uberhaupt geen grote bewegingen) aankomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
HaruHaru schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 20:44:
Hot >:)

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
Ja echt yo? Ik ben niet echt bekend met HOT, maar die is dus wel "hot" ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
Taro schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 19:58:
@Specy Ik zeg volgens mij niet dat het makkelijker gaat. Ik zeg wel dat voor iedere Dollar die je nu daalt het percentage dat je daarmee daalt groter is dan bijv. in januari.
Nou ja, je schreef dat grotere dalingen dan 10% vaker voor zouden gaan komen. Terwijl ik zou zeggen dat procentueel ze min of meer hetzelfde zouden moeten blijven, en in dollars dus veel lager zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thaam
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-09 11:54
$PAC _O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Ik zie zelf wel wat in ZIL, alleen dat is als ze waar kunnen maken wat ze willen bereiken. Eigenlijk denk ik dat dit voor iedere munt nu zo is. Munten die echt gebruikt worden zijn er gewoon niet, dus welke je ook koopt, je moet hopen dat het in de toekomst iets gaat worden. Misschien gaat ZIL wel naar 0 als er niets terecht komt van wat ze willen doen. Aan de andere kant kan dit met IOST of 78 andere coins net zo goed.

Als BTC de weg omhoog gaat vinden denk ik dat het niet heel erg veel uit gaat maken waar je in zit, zolang het maar geen uber shitcoin is of er iets compleet fout gaat zal alles toch wel mee omhoog gaan. Wat betreft munten die over 5 jaar echt iets kunnen zal het verschil tussen nu en dan makkelijk x1000 kunnen zijn, maar welke munten dat zijn ? Tsja, wist ik het maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
HOT is een mooie coin als je 'm bij voorkeur voor minder dan 10 sats kan krijgen denk ik. Als BTC lager dan laag gaat in de komende tijd, wil ik voor een paar honderd dollar wel wat HOT voor kopen. Immers zou wat zijn als ie als Verge een nieuwe hype coin wordt, dan heb je er meteen een hele grote hoeveelheid. :)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
IOST meld zich! Ben hier zelfbenoemd expert over, met tunnelvisie en al.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Daarom nooit vragen waar iemand zijn geld in zou stoppen maar gewoon lekker zelf even research doen. Lees gerust eens wat websites of whitepapers door en bedenk je dan welke munt potentieel heeft in de toekomst. Garantie dat het echt wat wordt heb je niet maar dan kun je alleen jezelf aankijken als er iets niet gaat zoals gehoopt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The Redman
Over paar weken kun je van die 30 euro 0.1BTC of 37 ETH halen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
HaruHaru schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 20:46:
[...]

Ja echt yo? Ik ben niet echt bekend met HOT, maar die is dus wel "hot" ?
Ik ben een hotler dus naar mij moet je niet luisteren :)

Zojuist is wel weer een eth buyorder afgegaan bij me.. had het nog niet verwacht.

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HaruHaru
Ik denk toch dat ik voor IOST ga, :)
@The Redman over paar weken heb ik weer loon :P komt het goed uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
HaruHaru schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 21:23:
Ik denk toch dat ik voor IOST ga, :)
@The Redman over paar weken heb ik weer loon :P komt het goed uit
When mainnet? Developer bounty program? FAQ? Meh

[ Voor 40% gewijzigd door Chris.nl op 08-12-2018 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
Chris.nl schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 21:29:
[...]

Ik zal de pc even aanslingeren en deze post zo schaamteloos aanpassen met wat links en info op vragen als when mainnet, roadmap, swap, how ico, distribution en when staking info meuk.
when mainnet en when lambooooo?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RaptorXS
Sahara schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 21:32:
[...]

when mainnet en when lambooooo?
Vergeet de zogenaamde partners niet ;)
Pagina: 1 ... 13 ... 103 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!