Ik ben weer deels ingestapt eens kijken of we weer een ritje kunnen pakken.. Ik hoop dan wel een ritje omhoog.
Zero.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Zero.
30 bier?HaruHaru schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 20:44:
Nog 30 euro om wat coins in te slaan. ZIL of IOST?
Daar heb je zo drie kratjes voorPelox schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 21:52:
[...]
30 bier voor 30 euro? Geef mij eens dat adres.
Verwijderd
De jumbo?Pelox schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 21:52:
[...]
30 bier voor 30 euro? Geef mij eens dat adres.
Euuhh... Okay, meneer wenst op stand een drankje te nuttigen...?
Verwijderd
Daar kom ik al heel lang niet meer binnen helaas..D-Ed schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 22:06:
[...]
Euuhh... Okay, meneer wenst op stand een drankje te nuttigen...?
Studentencafe in Groningen op vrijdagmiddag?
Zero.
Ik ook niet maar goed, dat maakt het alleen al eens leuk om te doenPelox schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 22:11:
[...]
Daar kom ik al heel lang niet meer binnen helaas..
Juist. Daar heb ik afgelopen donderdag 3 kratten gehaald voor de prijs van 2. Niks mis mee!
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Houd je zelfs nog geld over voor een setje speciaalbierDAMAGE schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 22:20:
[...]
Juist. Daar heb ik afgelopen donderdag 3 kratten gehaald voor de prijs van 2. Niks mis mee!
Of voor een zakje shitcoinsD-Ed schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 22:26:
[...]
Houd je zelfs nog geld over voor een setje speciaalbier
Zero.
[ Voor 7% gewijzigd door Gondor op 08-12-2018 22:57 ]
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
Verwijderd
Yes I did... Stupid me...locmorto schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 22:59:
Er is een verschil tussen crypto en blockchain.
Ik verwacht niet dat de huidige alts nog een keer moon zullen gaan de hype is geweest en over.
Once in a lifetime opportunity and you all fucked it up
https://mobile.twitter.co...tatus/1071469787665104897HaruHaru schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 21:23:
Ik denk toch dat ik voor IOST ga,![]()
@The Redman over paar weken heb ik weer loonkomt het goed uit
Ah ja, daarom is het ook al 5 x eerder op dezelfde manier gegaan. En in die 5 x was er ook precies zo'n equivalent van jou die dit riep. En toch kwam BTC elke keer weer sterker terug. En de alts gingen mee.locmorto schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 22:59:
Ik verwacht niet dat de huidige alts nog een keer moon zullen gaan de hype is geweest en over.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Who is you and who are you, you are scooby doo?locmorto schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 22:59:
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
Lekkere eerste reactie met een nieuw account, dus je komt ff melden dat we allemaal fucked zijn en dat alles naar de klote gaat, riiiiight? Bedankt voor deze mededeling.locmorto schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 22:59:
De andere 5x ging het enkel maar om BTC en deden alts nog geen eens mee. Meeste alts bestonden toen nog geen eens.DAMAGE schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 23:02:
[...]
Ah ja, daarom is het ook al 5 x eerder op dezelfde manier gegaan. En in die 5 x was er ook precies zo'n equivalent van jou die dit riep. En toch kwam BTC elke keer weer sterker terug. En de alts gingen mee.
[ Voor 28% gewijzigd door ALPACINO op 08-12-2018 23:13 ]
Zero.
Hodlen tegen beter weten inALPACINO schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 23:09:
1 jaar geleden voor €900 ETH en XRP gekocht. Hele tijd niet naar gekeken omdat ik min of meer vergeten was. Net weer ingelogd en ik zie dat mijn portfolio nu nog €88 waard is 😣
Ik denk dat de glorie tijden van cryptos voorbij zijn.
Giel, ben jij dat?locmorto schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 23:09:
[...]
De andere 5x ging het enkel maar om BTC en deden alts nog geen eens mee. Meeste alts bestonden toen nog geen eens.
De laatste cycle van eind vorig jaar was totaal anders toen stapte Henk en Ingrid massaal in en daarna gingen ze massaal rekt.
Inmiddels kachelt blockchain vrolijk door daarvoor heb je geen crypto nodig.
De enige die straks geld gaan verdienen aan blockchain zijn de nieuwe SAP, ORACLE en IBM boys en een hoop consultants.
Sorry maar wie is Giel en waarom zou ik Giel moeten zijn volgens jou?
Verwijderd
Dit was voor mij de druppel. *pakt touw en krukje*locmorto schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 22:59:
Je had mijn broertje kunnen zijn qua betoog en ongezouten meninglocmorto schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 23:16:
[...]
Sorry maar wie is Giel en waarom zou ik Giel moeten zijn volgens jou?
.Mijn broertje doet ook aandelen en vind cryoto waardeloos. Maar langzamerhand begint hij wel een beetje van mening te veranderen. Hij koopt nog steeds geen crypto's maar wel aandelen van technologie bedrijven die hiermee in zee gaan, bv IBM. Ach, ieder zijn hobby en eigenwijsheden.
[ Voor 36% gewijzigd door Chris.nl op 08-12-2018 23:19 ]
Verwijderd schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 23:16:
[...]
Dit was voor mij de druppel. *pakt touw en krukje*
Zero.
Iedereen hier staart zich blind op de coinmarketcap projecten waarvan 99% niets meer is dan een ponzi.Chris.nl schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 23:17:
[...]
Je had mijn broertje kunnen zijn qua betoog en ongezouten mening
[...]
.
Zolang er mensen speculeren zal crypto bestaan, en reken maar dat grote whales als JP Morgan, Soros, Goldman Sachs etc. etc. echt niet voor niets in crypto investeren. Je kan je ook hetzelfde afvragen over vele fondsen die alleen maar verlies maken op Wallstreet zoals bijv. TESLA. Waarom kost TSLA $357 terwijl het eigenlijk alleen maar verlies maakt vele kwartalen na elkaar. Maar die vraag stel jij niet.locmorto schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 23:09:
[...]
De andere 5x ging het enkel maar om BTC en deden alts nog geen eens mee. Meeste alts bestonden toen nog geen eens.
De laatste cycle van eind vorig jaar was totaal anders toen stapte Henk en Ingrid massaal in en daarna gingen ze massaal rekt.
Inmiddels kachelt blockchain vrolijk door daarvoor heb je geen crypto nodig.
De enige die straks geld gaan verdienen aan blockchain zijn de nieuwe SAP, ORACLE en IBM boys en een hoop consultants.
Maak er 96,8% van en ik ben het nog met je eens ook. Aandelen IBM lijkt me een prima optie voor je.locmorto schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 23:25:
[...]
Iedereen staart zich blind hier op die coimarketcap projecten waarvan 99% niets meer is dan een ponzi.
Ondertussen zijn er serieuze partijen die op de achtergrond keihard bezig zijn met het ontwikkelen van business solution producten die gebaseerd zijn op het blockchain protocol.
Tesla vergelijken met crypto projectjes welke drugs heb jij opSahara schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 23:28:
[...]
Zolang er mensen speculeren zal crypto bestaan, en reken maar dat grote whales als JP Morgan, Soros, Goldman Sachs etc. etc. echt niet voor niets in crypto investeren. Je kan je ook hetzelfde afvragen over vele fondsen die alleen maar verlies maken op Wallstreet zoals bijv. TESLA. Waarom kost TSLA $357 terwijl het eigenlijk alleen maar verlies maakt vele kwartalen na elkaar. Maar die vraag stel jij niet.
Zowel in Crypto als op Wallstreet bestaan er luchtkastelen waar men rijk van hoopt te worden. En ja er vallen er een hoop om, maar dat is normaal. En zolang er vraag en aanbod is kan je geld verdienen, of dat nu op een aandelenbeurs of crypto is, maakt geen moer uit. Op een bepaald moment zal de markt zich weer omdraaien en stijgen de crypto koersen. Maar dat lijkt jou toch geen moer te interesseren.
Whatever.locmorto schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 23:30:
[...]
Tesla vergelijken met crypto projectjes welke drugs heb jij op
Lemme check.. half nieuwbouwhuis betaald met crypto winst.... yep, i fucked it uplocmorto schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 22:59:
Ik ben eerder gestopt met werken dankzij crypto, meer geluk dan wijsheid maar hoor je niet klagen hooranboni schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 23:33:
[...]
Lemme check.. half nieuwbouwhuis betaald met crypto winst.... yep, i fucked it up![]()
Heb nog steeds een handjevol bitcoins, als die nog een keer een soortgelijke piek doen, heb ik de andere helft van het huis ook uit crypto.. en zo niet, dan is dat pech.
Aan die 'geheime' projecten gaan inderdaad wij niet verdienen. Dat zijn particuliere bedrijven. Gezond en onderstreept het bestaansrecht van blockchain. Niks negatiefs aan vind ik.locmorto schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 23:25:
[...]
Iedereen staart zich hier blind op de coinmarketcap projecten waarvan 99% niets meer is dan een ponzi.
Ondertussen zijn er serieuze partijen die op de achtergrond keihard bezig zijn met het ontwikkelen van business solution producten die gebaseerd zijn op het blockchain protocol.
Helaas gaat die theorie niet altijd opYzord schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 23:36:
Ik heb anders een mooi huis gekocht van crypto.....
oftewel, ik zit deze slow chat een beetje te volgen en ik kan maar en ding zeggen: chill out. Wat omlaag gaat, gaat ook weer omhoog en vice versa.
Van mij mag het nog lager gaan, ik koop straks weer een hele sloot coins.
Verwijderd
[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2018 23:42 ]
Naja whatever, van de 1000 coins zijn er een paar die hun werk gaan doen in de toekomst.locmorto schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 23:41:
[...]
Helaas gaat die theorie niet altijd op![]()
Allemaal leuk die White Paper projecten zonder onderliggende waarde![]()
Exact het zelfde hier gaande als met dot.com bubble het sterft gewoon af en bounced niet meer terug op.
Vraag maar aan de Netscape hodlers
BitcoinYzord schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 23:43:
[...]
Naja whatever, van de 1000 coins zijn er een paar die hun werk gaan doen in de toekomst.
Gondor schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 23:38:
[...]
Aan die 'geheime' projecten gaan inderdaad wij niet verdienen. Dat zijn particuliere bedrijven. Gezond en onderstreept het bestaansrecht van blockchain. Niks negatiefs aan vind ik.
Er zijn ook zat bedrijven die dit public doen en d.m.v. een eigen coin geld ophalen, een soort crowdfunding.
Hoge risico op alles weg dus hoge kans op veel winst.
Zo zie ik het in ieder geval.
En ik snap niet waarom 'wij' schuldig zijn aan wat in jouw ogen heel erg slecht is?
Je investeert niet je geeft geld gewoon weg waarschijnlijk begrijpen veel mensen dat niet.Gondor schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 23:38:
[...]
Aan die 'geheime' projecten gaan inderdaad wij niet verdienen. Dat zijn particuliere bedrijven. Gezond en onderstreept het bestaansrecht van blockchain. Niks negatiefs aan vind ik.
Er zijn ook zat bedrijven die dit public doen en d.m.v. een eigen coin geld ophalen, een soort crowdfunding.
Hoge risico op alles weg dus hoge kans op veel winst.
Zo zie ik het in ieder geval.
En ik snap niet waarom 'wij' schuldig zijn aan wat in jouw ogen heel erg slecht is?
Ondergang van een applicatie relateren aan een 'ISP' bubble ??!locmorto schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 23:41:
[...]
Helaas gaat die theorie niet altijd op![]()
Allemaal leuk die White Paper projecten zonder onderliggende waarde![]()
Exact het zelfde hier gaande als met dot.com bubble het sterft gewoon af en bounced niet meer terug op.
Vraag maar aan de Netscape hodlers
Ik zou maar ff een paar posts terug lezen wat ik heb geschreven over blockchain.Gondor schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 23:48:
[...]
Ondergang van een applicatie relateren aan een 'ISP' bubble ??!
En je beweerd dus dat na de ISP bubble geen ISP meer bestaat?
Wat je doet lijkt erg op https://nl.wikipedia.org/wiki/Demagogie
Je ontwijkt en gaat door met demagogie, succes, doei doei.locmorto schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 23:54:
[...]
Ik zou maar ff een paar posts terug lezen wat ik heb geschreven over blockchain.
Google kwam zag en overwon voor de meeste uit het niets, het zelfde is nu gaande met blockchain.
Wie praat er nu nog over Netscape, Altavista, Lycos etc.
Succes met hodlen
Verwijderd
Prima. Was al op het verkeerde moment in gestapt. Dus hoop nu op een redelijker moment uit te stappen.ggj87 schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 23:56:
Weer hetzelfde liedje als eerder vanavond. Dikke pump en vlak daarna nog dikkere sellwalls. Op BFX walls van meer dan 400 BTC. Gestoord.
had nog wat wisselgeld..ggj87 schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 23:59:
WTF iemand koop op BFX 763 BTC in 1 klap!!
Buy the dip heVerwijderd schreef op zondag 9 december 2018 @ 00:03:
Zo ik kan rustig slapen.... ..763btc inkoop had ik net ff nodig.
Verwijderd
Dan heb je nu al bijna $130.000 verlies. Ouch. Hoop dat de prijs dan nog omhoog gaat. Alhoewel, met zulke aantallen maakt het eigenlijk geen drol uit wat de koers doet. YOLO!!11Verwijderd schreef op zondag 9 december 2018 @ 00:03:
Zo ik kan rustig slapen.... ..763btc inkoop had ik net ff nodig.
Verwijderd
Mensen met hele diepe zakken die vol van vertrouwen zijn dat er een nieuwe ATH komt en die het ook geen reet boeit als we nog even naar 3k of zelfs 2k gaanVerwijderd schreef op zondag 9 december 2018 @ 00:17:
Weet niet wie deze stijging heeft geregeld . Maar mijn dank is groot.
Eerst wel, maar in dit geval niet. Binance is ook Tether en geen fiat en daar scheelt het nu een tientje.ggj87 schreef op zondag 9 december 2018 @ 00:35:
Dat verschil is er sinds de Tether FUD een paar maanden terug. Toen schoten Tether beurzen naar zo’n 7400.
[ Voor 10% gewijzigd door PilatuS op 09-12-2018 00:37 ]
Met mijn erg beperkte kennis van economie denk ik dat 'ze' het doen om de percentage van de vrije circulatie te minderen om op deze manier coin/blockchain stabiel(er) te krijgen. Dan bedoel ik niet alleen dit ene maar het geheel, we gaan richting voor hen acceptabele aantal en waarde.PilatuS schreef op zondag 9 december 2018 @ 00:19:
[...]
Mensen met hele diepe zakken die vol van vertrouwen zijn dat er een nieuwe ATH komt en die het ook geen reet boeit als we nog even naar 3k of zelfs 2k gaan
Wie zijn ze?Gondor schreef op zondag 9 december 2018 @ 00:42:
[...]
Met mijn erg beperkte kennis van economie denk ik dat 'ze' het doen om de percentage van de vrije circulatie te minderen om op deze manier coin/blockchain stabiel(er) te krijgen. Dan bedoel ik niet alleen dit ene maar het geheel, we gaan richting voor hen acceptabele aantal en waarde.
Misschien om met minder coins in de omloop minder transacties te krijgen om de druk op de blockchain te verlagen vanwege de schaalbaarheid probleem? Want dat is de infrastructuur, als dat ondergaat is alles weg.
En misschien willen ze coins op deze manier stabieler maken om straks investeerders te trekken? Het fluctueert te veel voor de old school investeerders met heel veel geld denk ik.
Dit zijn mijn gedachten, sinds paar dagen, daarom heb ik op dit moment maar een hodl pf van zo'n 50eur. Wat budgettje voor (proberen) day traden plezier en rest wacht ik op en behoorlijk dip.
Wat zou een acceptabele waarde zijn voor de financiële jongens vraag ik me af, niet erg hoog denk ik.
Misschien te doomisch, weet het niet.
Bitcoin is enorm op te delen en doet maar 7 TPS. Als de gemiddelde persoon 0.002 BTC gaat verzenden krijgt het netwerk nog steeds dikke problemen. Zelfs al zou je 90% van alle coins hebben los dat je probleem nog niet op.Gondor schreef op zondag 9 december 2018 @ 00:42:
[...]
Misschien om met minder coins in de omloop minder transacties te krijgen om de druk op de blockchain te verlagen vanwege de schaalbaarheid probleem? Want dat is de infrastructuur, als dat ondergaat is alles weg.
[ Voor 26% gewijzigd door .oisyn op 09-12-2018 10:57 ]
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Daar hebben we er weer 1. De vorige keer dat ik er meerdere in 1 week digitaal tegenkwam was vlak voor het feest van december vorig jaar.locmorto schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 22:59:
Verwijderd
Umm nee sorry.. niet direct omdat jij dat voorsteld
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2018 01:05 ]
Terug berekenen vanaf het moment dat het probleem begon i.c.m. aantal trx's/populariteit (december-2017 wanneer begon het?) zou misschien iets kunnen zeggen maar heb nu daar geen zin in.PilatuS schreef op zondag 9 december 2018 @ 00:48:
[...]
Bitcoin is enorm op te delen en doet maar 7 TPS. Als de gemiddelde persoon 0.002 BTC gaat verzenden krijgt het netwerk nog steeds dikke problemen. Zelfs al zou je 90% van alle coins hebben los dat je probleem nog niet op.
Mijn ervaring is dat rijke mensen/bedrijven voorzichtiger zijn met geld uitgeven. En al helemaal als je het moet verantwoorden en effect heeft op je eigen koers als bedrijf zijnde. Maar ik heb geen ervaring met een van deze zijn.Voor de rest van wat je zegt, geen idee. Persoonlijk denk ik dat het gewoon mensen met veel geld zijn die dik aan het inkopen zijn, puur en alleen om geld te verdienen. Als je 50 miljoen hebt, gooi er 5 miljoen tegenaan en wacht 3 jaar. Dikke kans dat het dan heel veel meer is.
Dude!!!! Enig idee hoe lief mijn hondje is dat ik met mijn eerste winst heb gekocht?? Sterker nog.. Ik ‘speel’ nu nog met winst dus tja.. Best leuk voor een hobbylocmorto schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 22:59:
NOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!! Niet nu, we staaan op het punt te MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOONEN!!!!Verwijderd schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 23:16:
[...]
Dit was voor mij de druppel. *pakt touw en krukje*
[ Voor 26% gewijzigd door D-Ed op 09-12-2018 01:32 ]
JaD-Ed schreef op zondag 9 december 2018 @ 01:09:
Enig idee hoe lief mijn hondje is dat ik met mijn eerste winst heb gekocht??
Verwijderd
Balkje voor zijn ogen?D-Ed schreef op zondag 9 december 2018 @ 01:34:
[...]
![]()
Das wel z’n meest chille houding (hoewel, als ie op z’n rug ligt is nog chiller maar daar maak ik geen foto’s van... Ook een hondje heeft echt op z’n privacy)
[ Voor 94% gewijzigd door Chris.nl op 09-12-2018 11:42 ]
[ Voor 8% gewijzigd door burnebie op 09-12-2018 04:59 ]
Ik heb de kat een beetje uit de boom gekeken en een klein bedrag erin gestoken op 625 sats ofzo. Heeft voor nu nog goed uitgepaktLord Anubis schreef op donderdag 6 december 2018 @ 09:14:
Om 11:00 vandaag komt als ik het goed begrijp 'REN' in de Binance lijst.
Is dat wat?
Gaat daar wat mee gebeuren, want het bestaat toch al? Zou er een zeer korte stijging plaats vinden?
Zou er €100 op in willen zitten voor paar minuten, als het tenminste wat is.
Enig idee?
Ik dacht dat het verwijderd was.Slux schreef op zondag 9 december 2018 @ 10:40:
Tweakers is goed stuk, mijn laatste berichten zijn weg
Weg
Nog steeds jammer dat je hem geen Crypto mocht noemen van de bazen thuisD-Ed schreef op zondag 9 december 2018 @ 01:09:
[...]
Dude!!!! Enig idee hoe lief mijn hondje is dat ik met mijn eerste winst heb gekocht?? Sterker nog.. Ik ‘speel’ nu nog met winst dus tja.. Best leuk voor een hobby
Verwijderd
De slowchat bubble is hier.Slux schreef op zondag 9 december 2018 @ 10:40:
jammer als het van toegevoegde waarde was zo niet maakt het niks uitSlux schreef op zondag 9 december 2018 @ 10:40:
Zorgen dat mensen niet te enthousiast worden. Want er zitten nog een paar belangrijke rijke mensen in de btc shorts.New Yorker schreef op zondag 9 december 2018 @ 05:51:
Wat doen die nieuwe ttoll accounts hier?
BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.
Dit zijn brokers. Die hanteren geen perfecte marktprijzen, dat doen exchanges waar je direct van anderen (geen brokers) koopt.HaruHaru schreef op zondag 9 december 2018 @ 08:52:
ik begrijp het niet, waarom is ETH hoger op Litebit en lager op Bitvavo?
Is hier een reden achter als in: per verkoper duurder of goedkoper?
[ Voor 5% gewijzigd door The Redman op 09-12-2018 08:56 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq