Wat er nou weer voor een pand te koop staat... - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 241 ... 251 Laatste
Acties:
  • 3.866.711 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaze85
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
https://www.funda.nl/koop...s-41258543-oerkampweg-19/

Vrouw: "Joehoe lieverd, ik heb Sjakie aan de lijn!"
Man: "Ik zit net te schijten schat, zet 'm anders even op de speaker!" (misschien iets te droog :'))

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/138/449/726_2160.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Blaze85 op 02-01-2021 15:35 ]

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Blaze85
  • Niet online
https://www.funda.nl/koop...is-41259625-faunalaan-56/

Fascinerend dakterras hebben de overburen.

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/138/482/004_2160.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaze85
  • Niet online
https://www.funda.nl/koop...41258385-schoolstraat-20/

Mancave 1955

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/138/471/358_2160.jpg

[ Voor 49% gewijzigd door Blaze85 op 03-01-2021 00:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaze85
  • Niet online
https://www.funda.nl/koop...58630-valkenierslaan-144/

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/vUBWAuQ.jpg

Poll: Dit huis is gebouwd in...
1928
2011
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=403221&layout=2&sort=prc

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Blaze85
  • Niet online
https://www.funda.nl/koop...uis-41258344-hofpoort-28/

Hier hadden ze al 5G-bereik voordat de eerste 5G-mast in Nederland was geïnstalleerd:

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/138/473/438_2160.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cheezus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:21

Cheezus

Luiaard

Blaze85 schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 15:26:
https://www.funda.nl/koop...s-41258543-oerkampweg-19/

Vrouw: "Joehoe lieverd, ik heb Sjakie aan de lijn!"
Man: "Ik zit net te schijten schat, zet 'm anders even op de speaker!"
"En wil je nog even m'n shag aangeven?"
:r

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorissie87
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 16-09 17:03

Jorissie87

No diggity

JackBol schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 15:23:
[...]

En toch gaan er drie stellen/gezinnen wonen die er geen reet om geven en in een lekker gerenoveerd appartement in het Statenkwartier gaan wonen.

Nederland staat vol met 13-in-dozijn woningen.
Er worden ook tijgerprintleggings verkocht, dat maakt ze nog niet mooi :)

9800X3D | MSI RTX 3080Ti | GigaByte X870 Gaming Wifi | 32GB@6000Mhz | NH-D15 | 990 Pro 2TB | FD Define R6 | Acer 28" 4K 60Hz Gsync | Acer 27" 1440P 165Hz Gsync | KB: Ducky one 2 RGB | HP: HyperX Cloud II | M: Zowie FK1

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Jorissie87 schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 16:37:
[...]

Er worden ook tijgerprintleggings verkocht, dat maakt ze nog niet mooi :)
Maar niemand kraakt de tijgerprint fabrieken af ;)
Soms lijkt het wel alsof flippen een doodzonde is, terwijl die flippers gewoon in een behoefte voorzien.

Niet iedereen heeft zin om te verbouwen en niet iedereen heeft een uitgesproken smaak.

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CVTTPD2DQ
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 11:49
Rubbergrover1 schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 14:49:
[...]

Ze hebben inderdaad netjes ieder spoor van authenticiteit eruit geramd. Geen suitedeuren maar alles recht, Deels taats en deels standaard bouwmarkt-opdekdeuren in plaats van paneeldeuren. Geen mooie versierde plafonds, maar (verlaagde?) gladde plafonds met lelijke inbouwspotjes. Strakke moderne haarden en schouwen. Geen spoor meer van glas in lood. En zo kan ik wel doorgaan.
Die opdekdeuren heb ik proberen te vinden, maar volgens mij zijn ze allemaal stomp. Wat ik me wel afvraag is of je hier moet spreken van hoge plinten, of heel lage lambrisering.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

[...]

Ze hebben inderdaad netjes ieder spoor van authenticiteit eruit geramd. Geen suitedeuren maar alles recht, Deels taats en deels standaard bouwmarkt-opdekdeuren in plaats van paneeldeuren. Geen mooie versierde plafonds, maar (verlaagde?) gladde plafonds met lelijke inbouwspotjes. Strakke moderne haarden en schouwen. Geen spoor meer van glas in lood. En zo kan ik wel doorgaan.
Perfect toch? Geen idee wat het verschil moet zijn tussen opdek of paneeldeuren, ik gok dat 90% van de kopers dat ook niet heeft. Enige minpuntje is dat ze alle stopcontacten in zwart hebben uitgevoerd, die zou ik niet zo benadrukt hoeven hebben. En visgraat wordt wel erg saai als het overal ligt. Maar voor de rest? Dikke prima. Versierde plafonds of een oude schouw, dat geeft misschien karakter, maar als het aan mij ligt een lelijk karakter ;)

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10:00
[...]

Mijn vriendin en ik krijgen komende maandag de sleutel. Diezelfde avond komt de aannemer al een container voor de deur zetten en alvast wat materiaal. Alle voor ons "oude troep" gaat er uit. De zwarte deuren zijn al besteld, de visgraat vloer wordt eind van de week geleverd. Nieuwe keuken komt er 2de week van januari in met een zwarte look en inbouwspotjes. Badkamer met zwarte doucheopbouw.. ik kan nog wel even doorgaan

Gelukkig is het vanaf maandagmiddag ons huis en mogen we er mee doen wat wij willen oOo

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Andy Wachelder
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 16-09 17:46
JackBol schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 16:51:
[...]

Maar niemand kraakt de tijgerprint fabrieken af ;)
Soms lijkt het wel alsof flippen een doodzonde is, terwijl die flippers gewoon in een behoefte voorzien.

Niet iedereen heeft zin om te verbouwen en niet iedereen heeft een uitgesproken smaak.
Drugdealers, voorzien ook in een behoefte... Of de Action; die voorziet ook in een behoefte aan messen van jeugdigen... :9 Ik geloof dat je redenering enigszins mank loopt. O-)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:38

Fiber

Beaches are for storming.

Skybullet schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 17:44:
[...]

Mijn vriendin en ik krijgen komende maandag de sleutel. Diezelfde avond komt de aannemer al een container voor de deur zetten en alvast wat materiaal. Alle voor ons "oude troep" gaat er uit. De zwarte deuren zijn al besteld, de visgraat vloer wordt eind van de week geleverd. Nieuwe keuken komt er 2de week van januari in met een zwarte look en inbouwspotjes. Badkamer met zwarte doucheopbouw.. ik kan nog wel even doorgaan

Gelukkig is het vanaf maandagmiddag ons huis en mogen we er mee doen wat wij willen oOo
Gelukkig zijn er hier ook nog mensen die wél humor hebben... Toch...? :+

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Skybullet
Fiber schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 18:37:
[...]

Gelukkig zijn er hier ook nog mensen die wél humor hebben... Toch...? :+
Mwa in pakweg 500 van de 961 pagina's die dit topic inmiddels rijk is wordt er wel door iemand gezeurd over de stijl van nu, over het moderniseren van oude woningen en het vtwonen thema met zijn zwarte deuren en visgraat vloer. Koop dan zelf een huis en pas het aan zoals je zelf wel. Echt origineel is het grapje al lang niet meer.

Maargoed terug naar huizen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:27
Skybullet schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 19:09:
[...]

.

Over huizen gaat dit topic al heel lang niet meer hoor :) inrichting, teksten op de muur, kwaliteit van de foto’s, details van verbouwing en vertaatsdeurde flips, daar gaat dit topic over.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rubbergrover1
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 08:02
Skybullet schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 19:09:
[...]

Mwa in pakweg 500 van de 961 pagina's die dit topic inmiddels rijk is wordt er wel door iemand gezeurd over de stijl van nu, over het moderniseren van oude woningen en het vtwonen thema met zijn zwarte deuren en visgraat vloer. Koop dan zelf een huis en pas het aan zoals je zelf wel. Echt origineel is het grapje al lang niet meer.

Niets mis met een moderne woning. Wat ik wel jammer vind is dat regelmatig rücksichtlos alle geschiedenis of 'authentieke elementen' (die zulke woningen juist zo bijzonder en waardevol maken) uit die wonignen worden gesloopt en de woningen van binnen net zo worden als een nieuwbouwwoning. Bouw dan een nieuwbouwwoning, zodat de mensen die wél van deze vooroorlogse stijl houden, daar nog van kunnen genieten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• koentjuh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:49
[...]

Gelijk heb je! Wij hebben dit jaar ook een prachtige (oud gemaakte) houten eiken visgraat vloer gelegd in onze jaren 30 woning. Gewoon omdat het mooi is en ook vooral bij het huis past. Uitgangspunt is toch dat men vooral moet doen wat hij / zij mooi vindt!

Ik krijg dan weer jeuk van die o zo praktische pvc of hout look tegel, terwijl die ook als warme broodjes gaan. Ben wel benieuwd hoe we over 20jaar kijken naar de stijl van nu, maargoed, dan zijn we allemaal weer een keuken en opknapbeurt verder :-)

On topic:
Terug naar grootmoeders tijd:

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/137/832/069_1440x960.jpg

Badkamer is nog heel netjes ondanks de leeftijd
En in het hele huis staan behoorlijk wat design klassiekers.. :-)
https://www.funda.nl/koop...willem-de-zwijgerlaan-44/

[ Voor 17% gewijzigd door koentjuh op 02-01-2021 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitzer
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 13-09 23:56
koentjuh schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 20:14:
[...]

Gelijk heb je! Wij hebben dit jaar ook een prachtige (oud gemaakte) houten eiken visgraat vloer gelegd in onze jaren 30 woning. Gewoon omdat het mooi is en ook vooral bij het huis past. Uitgangspunt is toch dat men vooral moet doen wat hij / zij mooi vindt!

Ik krijg dan weer jeuk van die o zo praktische pvc of hout look tegel, terwijl die ook als warme broodjes gaan. Ben wel benieuwd hoe we over 20jaar kijken naar de stijl van nu, maargoed, dan zijn we allemaal weer een keuken en opknapbeurt verder :-)

On topic:

[Afbeelding]

Het is oudbakken maar zeldzaam goed geconserveerd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aziraphale
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 14:34
Mooi pand, alleen het oerlelijke complex aan de overkant vernaggelt je uitzicht wel compleet. Overigens wel perfecte lokatie en Oud Zuid is een uitstekende buurt. 😊

* Aziraphale woont er om de hoek.

3120WP Solax, 4825WP SolarEdge, Nibe S2125-8 met een VVMS320, 7680Wh Zendure Hyper 2000.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Skybullet
Rubbergrover1 schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 20:11:
[...]

Niets mis met een moderne woning. Wat ik wel jammer vind is dat regelmatig rücksichtlos alle geschiedenis of 'authentieke elementen' (die zulke woningen juist zo bijzonder en waardevol maken) uit die wonignen worden gesloopt en de woningen van binnen net zo worden als een nieuwbouwwoning. Bouw dan een nieuwbouwwoning, zodat de mensen die wél van deze vooroorlogse stijl houden, daar nog van kunnen genieten.
Dat is nu net mijn punt. Wij slopen namelijk wel alles eruit. We kopen het huis en we gaan niet een huis bewaren in een oude, volgens sommigen"authentieke" staat omdat misschien ooit iemand anders daar van had kunnen genieten.

Het huis stond te koop op de vrije markt, iedereen had de kans, maar nu is het van ons. En wij kopen de locatie niet het huis, daarom verbouwen we alles. Een nieuwbouwwoning kan je niet zomaar op een locatie bouwen die al bebouwd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

[...]

On topic:

[Afbeelding]

Typische jaren zeventig ruime twee-onder-een-kap voor de hogere middenklasse. Prachtig onderhouden door waarschijnlijk hard werkende mensen, zo lijkt mij. Ik vind vooral de hal wel heel grappig en typisch, met niet alleen de voordeur en de deur naar de woonkamer, maar ook de achterdeur en een deur naar de keuken in diezelfde hal. Nog niet eerder zo gezien volgens mij.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/trBCxckO5tVM12_pAMzU-GDAGwo=/x800/filters:strip_exif()/f/image/wvCgrBExRt3Gd3hHiTiuLPux.png?f=fotoalbum_large

En dat schattige balkonnetje, dat volgens mij alleen maar dient om de dekbedden te laten luchten, als die al bestonden in de jaren zeventig... _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/137/832/084_2160.jpg

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilf
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

Aziraphale schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 22:11:
[...]

Mooi pand, alleen het oerlelijke complex aan de overkant vernaggelt je uitzicht wel compleet. Overigens wel perfecte lokatie en Oud Zuid is een uitstekende buurt. 😊

* Aziraphale woont er om de hoek.
Grappig dat het ook in Oud Zuid ligt, want die bouw doet me ook erg denken aan Oud Zuid in A'dam (omgeving Bilderberg / Cornelis Schuytstraat) :D

@koentjuh Mooie vondst! Die badkamer is om door een ringetje te halen, supergoed onderhouden!

[ Voor 9% gewijzigd door Wilf op 02-01-2021 22:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tilburgs82
  • Laatst online: 13-08-2023

tilburgs82

carpe florem

[...]

De zwarte deuren zijn al besteld, de visgraat vloer wordt eind van de week geleverd. Nieuwe keuken komt er 2de week van januari in met een zwarte look en inbouwspotjes. Badkamer met zwarte doucheopbouw.. ik kan nog wel even doorgaan
VT wonen gekeken? :P

Precies. Iedereen moet doen wat ie zelf wilt. Er is altijd wel iemand die het niet mooi of zonde vindt.

Granny Smit, Jonagold, Elstar en Pink Lady

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

Sport_Life

Solvitur ambulando

JackBol schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 15:23:
[...]

En toch gaan er drie stellen/gezinnen wonen die er geen reet om geven en in een lekker gerenoveerd appartement in het Statenkwartier gaan wonen.

Nederland staat vol met 13-in-dozijn woningen.
Idd , onze hele straat ziet er zo uit (nieuwbouw).
Mensen vinden dat over het algemeen mooi, dus waarom zou een aannemer er dan een plavuizen vloer in gooien ?

Vind persoonlijk de houten vloer (parket) wel mooi en een verademing tov pvc of alles wat nep is :P.

@Rubbergrover1 dat de ensuite , marmeren schouw en ornamenten eruit zijn, is wel zonde , maar ik vermoed dat een vorige eigenaar ergens in de jaren 80/90 dat heeft gedaan.
Tegenwoordig is dat veel waard en ensuite is makkelijk op te lappen, dus een aannemer gooit dat er niet zomaar uit. Hoewel ik in mijn vorige appartement wel een bovenbuurman had die de ensuite eruit had laten slopen, (om na 3 jaar weer te verhuizen..) maar die jonge(n) had zat geld en boeide 't niet..

[ Voor 10% gewijzigd door Sport_Life op 02-01-2021 22:44 ]

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Ik ben eigenlijk nu al benieuwd hoe een 'flip' er over 10 jaar of zo uit moet zien als
"Taatsdeuren", kookeiland, alles wit gestuct, zwarte deurgrepen en kranen en een houten vissengraat vloertje.
etc. weer uit de mode is... Iemand nu al een idee wat de volgende trend gaat worden? Of kun je dat nu echt nog niet weten, en als je dat wel weet kan je erg rijk worden of zo...? O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Gietvloeren (want makkelijk schoon te krijgen), minimalistische keukens (want wie kookt er nog) en geautomatiseerse schuifdeuren (want taats is toch al lelijk, dus waarom niet)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rubbergrover1
Sport_Life schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 22:38:
[...]

@Rubbergrover1 dat de ensuite , marmeren schouw en ornamenten eruit zijn, is wel zonde , maar ik vermoed dat een vorige eigenaar ergens in de jaren 80/90 dat heeft gedaan.
Tegenwoordig is dat veel waard en ensuite is makkelijk op te lappen, dus een aannemer gooit dat er niet zomaar uit. Hoewel ik in mijn vorige appartement wel een bovenbuurman had die de ensuite eruit had laten slopen, maar die jonge(n) had zat geld en boeide 't niet..
Helaas denken een hoop aannemers helemaal niet zo. Hier in de buurt worden zulke oude panden regelmatig opgekocht om op te splitsen in appartementen, waarbij tot groot verdriet van de buurt en de gemeente (en ook van de verzamelaars/conservators van oude bouwmaterialen) op dag 1 begonnen wordt met letterlijk alles uit de huizen te slopen, om een leeg canvas te krijgen. Want dat is veel makkelijker in losse appartementen in te delen dan zo'n 'moeilijke': oude woonhuis indeling. En dat verdwijnt allemaal linea recta in de container, want een dag vertraging om het mooi geconserveerde handwerk te kunnen redden van de sloop kost te veel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:51
Hoe hebben ze deze glasplaat boven gekregen? Afgaande op de tegels van 60*60 is die glasplaat 140*200. Hoofdpijndossier? Knap!
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/138/451/806_1440.jpg
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/138/451/795_1440.jpg

Lekker!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Broabander
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20-08 22:04
Fiber schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 22:46:
Ik ben eigenlijk nu al benieuwd hoe een 'flip' er over 10 jaar of zo uit moet zien als
[...]
etc. weer uit de mode is... Iemand nu al een idee wat de volgende trend gaat worden? Of kun je dat nu echt nog niet weten, en als je dat wel weet kan je erg rijk worden of zo...? O-)
Kun je sowieso niet weten. Ligt eraan wat er tegen die tijd in de tijdschriften staat (beetje net zoals bij mode). Kan zo maar zijn dat schrootjes en houten panelen dan weer helemaal in zijn. Blank houten kozijnen. Of granito vloeren en en-suite deuren. Of wellicht heeft iedereen dan een houten aanrechtblad. Of iets héél anders wat in de afgelopen 100 jaar een keer langs is gekomen, of juist iets volledig nieuws.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14:50

ManiacsHouse

Scheisse!

Napsju schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 23:24:
[...]

Hoe hebben ze deze glasplaat boven gekregen? Afgaande op de tegels van 60*60 is die glasplaat 140*200. Hoofdpijndossier? Knap!
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Die tegels lijken wel betonblokken...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Suggs
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
[...]

[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik gok er op dat in 2018 de tweede verdieping er op is gekomen en ze van de gelegenheid gebruik hebben gemaakt dat er een kraan voor de deur stond, ze hem over het dak getild hebben en hem via het dakterras naar binnen gebracht hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FitTiv
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:33
[...]

Ah, snel aanpakken en over 2 maanden weer op funda voor tonnetje meer?

Grapje, grapje :7 :Y)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Napsju
https://www.funda.nl/koop...-johanna-naberstraat-113/

Te veel laminaat gekocht en de retourtermijn was verstreken?
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/138/388/528_1440.jpg
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/138/388/510_1440.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door Napsju op 03-01-2021 00:34 ]

Lekker!

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Napsju

Lekker!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pannencouque
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 16-09 10:32
ManiacsHouse schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 23:45:
[...]

Die tegels lijken wel betonblokken...
Eerst dat ik dacht was 'die badkamer is helemaal niet af en gewoon op het beton geplaatst'. Wat een afgrijselijk kille bende zeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gumtree
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-09 17:43
Het lijken wel renders, vooral die eerste foto is behoorlijk geshopt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14:50

ManiacsHouse

Scheisse!

Had minder tijd gekost om een stukje van de deur af te frezen 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaikzelf
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-01-2021
[...]

[Afbeelding]
[Afbeelding]
Een standaard deurkozijn heeft volgens mij een hoogtemaat van 201,5cm, dus dan kan die glasplaat er diagonaal doorgeschoven worden.
Zo had ik toen ik net samen ging wonen in een flatje op 3 hoog ook wel een lastig vraagstuk.
Ik had meubels laten maken bij een meubelmaker, maar de 3 zits bank paste met geen mogelijkheid door het deurkozijn.
Wel een timmerman in de familie, acht dat zijn kunststof kozijn, ik wip er wel even zo'n thermopane ruit uit.
En dat in een huurhuis, toen de ruit er weer in zat maakte hij de opmerking dat hij dat nog nooit gedaan had

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Gillonde schreef op maandag 28 december 2020 @ 10:26:
[...]

Ik mag hopen dat het led-spotjes zijn. Anders ben je alleen in de keuken al 41*50=2050Watt aan het stoken.
Ik vind de twee verstralers onder de goot aan de vootuin ook wel appart.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:11
Modbreak:WHY? Waarom gaan jullie offtopic door?

Posts geruimd en weer open.

[ Voor 23% gewijzigd door Señor Sjon op 04-01-2021 09:10 ]

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gillonde
  • Laatst online: 15-09 15:58
The Grand Slam schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 07:40:
[...]

Er is wel nagedacht over de indeling Bob: aparte ruimte voor wasmachine –en droger. "en dan gebruiken we de loze ruimte achter de trap om een apart kamertje te maken als washok"
Wat nu de badkamer is was ooit een slaapkamer. De oude badkamer was waar nu het washok is. Genoeg huizen in mijn straat waar dat ook zo gedaan is. Dan moet je wel erg graag een grote badkamer willen want verder ga je er alleen maar op achteruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gillonde
  • Laatst online: 15-09 15:58
Marzman schreef op maandag 4 januari 2021 @ 08:29:
[...]

Ik vind de twee verstralers onder de goot aan de vootuin ook wel appart.
Niet alleen in de voortuin, het hele huis rond! Als ze die aan een beweginsmelder hebben gekoppeld is de hele straat wakker als er een kat langs loopt.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Rzaan
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 14:24

Rzaan

Altijd zoekende

https://www.funda.nl/koop/deurne/huis-41105874-kerkplein-3/

Ik heb dit huis al eerder hier laten zien.
Het is groot, en heeft aardig wat achterstallig onderhoud, het is een rijksmonument en in je voortuin staat een heiligenbeeld dat niet weg mag.
Wij zijn het afgelopen weekend van de buitenkant gaan bekijken. Indrukwekkend.
Voor wie geinteresseerd is (wij niet; te groot project voor ons, maar dromen mag): Heb geen angst voor de kerkklokken van de aan de woning vastzittende kerk.
De kerk is namelijk gesloten en in de ruimte zit nu een sport-accomodatie en een fysiotherapeut.

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/136/664/510_720x480.jpg

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Goudvis
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:07

Goudvis

'Hallo buurman! Ik ook hier?'

Dit is wel een pareltje, hoor.

Ik heb geen woorden. :o
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/138/482/746_1440.jpg
Afbeeldingslocatie: https://lumiere-a.akamaihd.net/v1/images/image_3b5ee860.jpeg
:D

Als je je aanbouw niet dichtkrijgt (misschien dat een dak helpt)...
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/138/482/724_1440.jpg

...terwijl je hal nog niet eens is afgewerkt...
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/138/482/736_1440.jpg

En je de pui al wel verwijderd hebt, resulterend in een natte cel aan je huiskamer:
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/138/482/822_1440.jpg

En vergeet de plasma-TV in de slaapkamer niet!
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/138/482/742_1440.jpg

Afbeeldingslocatie: https://img.buzzfeed.com/buzzfeed-static/static/2018-04/9/20/asset/buzzfeed-prod-web-01/anigif_sub-buzz-6341-1523318400-1.gif

En dol op gaatjespatronen dat we zijn!
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/138/482/725_1440.jpg
(Rechts)

Wat natuurlijk ook prima werkt op je boeidelen buiten... (#VaakBenJeGewoonTeBang)
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/138/482/735_1440.jpg

Die elektra!
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/138/482/750_1440.jpg

En als je dan ziet hoeveel troep er al is uitgekomen... Minstens 6m3? (zie container).
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/138/482/808_1440.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door Goudvis op 04-01-2021 10:11 ]

Die loslopende kat - houd 'm lekker binnen (de tuin)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• com2,1ghz
  • Laatst online: 11:18
Goudvis schreef op maandag 4 januari 2021 @ 10:07:
[...]

[Afbeelding]
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

En je de pui al wel verwijderd hebt, resulterend in een natte cel aan je huiskamer:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
(Rechts)

Wat natuurlijk ook prima werkt op je boeidelen buiten... (#VaakBenJeGewoonTeBang)
[Afbeelding]

Die elektra!
[Afbeelding]

En als je dan ziet hoeveel troep er al is uitgekomen... Minstens 6m3? (zie container).
[Afbeelding]
Ik zit me nu echt te vragen of dit allemaal bij het design hoort :9

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ocrammarco
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 16-09 21:11
[...]

[Afbeelding]
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
(Rechts)

[Afbeelding]

Die elektra!
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Heb hier wel meer het gevoel van opnieuw beginnen dan even verder gaan en afmaken :-P.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Goudvis

Goudvis

[...]

On topic:

[Afbeelding]

Inderdaad een huis dat je nog best gestoffeerd zou willen overnemen. :o Deze mensen hebben smaak!

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/137/832/068_1440.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/137/832/059_1440.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/137/832/074_1440.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Goudvis op 04-01-2021 10:24 ]

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• smeaggie
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Ik lees al een tijdje mee hier, maar vandaag post ik er ook maar eens eentje voor mensen die van een beetje kleur in hun leven houden: https://www.funda.nl/koop...-41131970-da-costaweg-17/

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/137/892/845_1440.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/137/892/846_1440.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/137/892/853_1440.jpg

Bonus voor de boekenplank:
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/137/892/855_1440.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door smeaggie op 04-01-2021 11:45 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Uzuhl
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15-09 18:46

Uzuhl

De ondertitel mag niet lange..

smeaggie schreef op maandag 4 januari 2021 @ 11:44:
Ik lees al een tijdje mee hier, maar vandaag post ik er ook maar eens eentje voor mensen die van een beetje kleur in hun leven houden: https://www.funda.nl/koop...-41131970-da-costaweg-17/

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Wanneer je de basisschool periode niet achter je kunt laten.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• McMark
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13:52
Uzuhl schreef op maandag 4 januari 2021 @ 11:47:
[...]

Wanneer je de basisschool periode niet achter je kunt laten.
Neenee, gewoon een Piet Mondriaan bewonderaar :+

Lekker recht vloertje ook

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Flix20
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13:47
McMark schreef op maandag 4 januari 2021 @ 11:49:
[...]

Neenee, gewoon een Piet Mondriaan bewonderaar :+

Lekker recht vloertje ook
Moet een helse klus zijn geweest om die te leggen..

PSN: Flix20-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Flix20 schreef op maandag 4 januari 2021 @ 11:49:
[...]

Moet een helse klus zijn geweest om die te leggen..
Precies, die lijkt me expres diagonaal gelegd.. wat veel extra werk is..

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gizz
  • Laatst online: 14:08

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

En dan nergens een vintage Ikea Memphis... Wat een gemiste kans! :N

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YUR3c50BhhSEyBr3PrMbk8aU0Po=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/f2nYK1qgUCADlQalckbX4MaS.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KewmLF21kQ7bGBneYQkqVxLBTUI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/5qF7AyXFG9TSvi7uAXkmKVNR.jpg?f=user_large

* Gizz voelt zich nostalgisch, want hij had de grote plafondlamp op de onderste foto op zijn kinderkamer hangen.

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• evleerdam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13:24
Leuk grachtenpand in Haarlem. Misschien niet zo heel bijzonder op zichzelf, maar toch paar dingen die mij opvallen:

https://www.funda.nl/koop...034978-korte-spaarne-9-a/
  • Bij deze straat staan de huizen met achterkanten tegen elkaar. Maar bij dit huis bezit je zowel de voorkant als de achterkant.
  • Heerlijk dakterras met uitzicht.
  • Maar 4 slaapkamers maar wel allemaal een eigen badkamer.
  • 3 CV ketels en 29 groepen in de groepenkast. Opzich wel logisch vanwege alle badkamers maar blijf het veel vinden, is maar 246m2.
  • Ohja, 2.245.000 euro
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/135/188/893_2160.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/135/188/894_2160.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/135/188/810_2160.jpg

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valorian
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:55
https://www.funda.nl/koop...1090639-herculeslaan-112/

Weer een apart geval gevonden in Utrecht. Ok, toegegeven, per m2 is het niet eens zo duur... Maar als je 1,2 miljoen (!) kan uitgeven, wil je dan echt in een appartement aan de rand van de stad (tussen snelweg en binnenring) zitten? En 276m2 is natuurlijk extreem royaal, maar om nou te zeggen dat het een logische indeling heeft... Wel mooi licht appartement natuurlijk met zoveel glas.

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/133/544/194_2160.jpg

PS: En gratis gebruik van Sauna en Fitnessruimte. Als zullen die kosten wellicht gewoon inbegrepen zitten in de 495 (!) euro servicekosten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-09 22:29

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Misschien dat de makelaar voor de courtage een nieuwe camera kan kopen. Ik snap echt niet dat je als verkopende partij akkoord gaat met dit soort kwaliteit. Laat staan bij een huis dat toch wel iets aan de bovenkant van de markt zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Misschien is dat een kinderopvang geweest ofzo?

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• JeroenE
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Blaze85 schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 15:26:
Fascinerend dakterras hebben de overburen.
Ook fascinerend hoe de buren 1 zonnepaneel hebben die net niet in het stramien ligt.
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/138/482/002_2160.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door JeroenE op 04-01-2021 14:54 . Reden: Of je vergeet weer eens de juiste url voor het plaatje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• underrated
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 21-09-2021
Valorian schreef op maandag 4 januari 2021 @ 12:50:

Weer een apart geval gevonden in Utrecht. Ok, toegegeven, per m2 is het niet eens zo duur... Maar als je 1,2 miljoen (!) kan uitgeven, wil je dan echt in een appartement aan de rand van de stad (tussen snelweg en binnenring) zitten? En 276m2 is natuurlijk extreem royaal, maar om nou te zeggen dat het een logische indeling heeft... Wel mooi licht appartement natuurlijk met zoveel glas.

[Afbeelding]

PS: En gratis gebruik van Sauna en Fitnessruimte. Als zullen die kosten wellicht gewoon inbegrepen zitten in de 495 (!) euro servicekosten :)
Aan alles gedacht, ... behalve de vloerverwarming.

Indeling vind ik wel leuk, veel glas en eens wat anders dan die rechte hokken.
JeroenE schreef op maandag 4 januari 2021 @ 14:53:
[...]
Ook fascinerend hoe de buren 1 zonnepaneel hebben die net niet in het stramien ligt.
[Afbeelding]
Ja, pijnlijk. Wellicht slechte koffie aan de monteurs aangeboden :+

[ Voor 16% gewijzigd door underrated op 04-01-2021 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem30
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 11:29

[Afbeelding]

Gezellig naast het stadion :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13:45

En 276m2 is natuurlijk extreem royaal, maar om nou te zeggen dat het een logische indeling heeft... Wel mooi licht appartement natuurlijk met zoveel glas.

[Afbeelding]
Doordat het samengesteld is, krijg je deze vreemde indeling. Raar dat ze wel alle 3 wc's hebben laten zitten, je verwacht voor dat bedrag dat ze andere keuzes hadden gemaakt bij samenvoegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thy...
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 13:05
Bij de eerste foto weet je het al gelijk:

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/138/471/070_2160.jpg

Flipperdedlip.

Oud: https://www.funda.nl/koop/verkocht/huizen/huis-41744755-karel-doormanlaan-13/
85m2
€297.500

Nieuw: https://www.funda.nl/koop/huizen/huis-41258376-karel-doormanlaan-13/
115m2
€469.00

Het zal best goed verkopen omdat het zo sfeerloos en daardoor niet uitgesproken mooi of lelijk is. Maar dat voorraam van de woonkamer hadden ze toch wel íets meer in de stijl van die mooie oude stenen kunnen maken. :|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14:45
Thy... schreef op maandag 4 januari 2021 @ 16:11:

[Afbeelding]

Flipperdedlip.

Oud: https://www.funda.nl/koop/verkocht/huizen/huis-41744755-karel-doormanlaan-13/
85m2
€297.500

115m2
€469.00

Het zal best goed verkopen omdat het zo sfeerloos en daardoor niet uitgesproken mooi of lelijk is. Maar dat voorraam van de woonkamer hadden ze toch wel íets meer in de stijl van die mooie oude stenen kunnen maken. :|
Blijkbaar niet genoeg visgraatvloer voor de zolder over, leg dan overal hetzelfde neer als je toch bezig bent :P

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• GSX-MAN
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:54

GSX-MAN

de/het/een

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/119/606/659_2160.jpg

Die combinatie. Een Ferrari, een dakkoffer, twee brommers.

Slecht idee... Hoe laat?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rubbergrover1
Thy... schreef op maandag 4 januari 2021 @ 16:11:

[Afbeelding]

Flipperdedlip.

85m2
€297.500

115m2
€469.00

Rubbergrover1 schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 00:02:
[Afbeelding]
Deze foto straalt zo 'flip' uit dat ik wel móest googlen. En jawel, in april voor 297.500 op de markt, nu voor 469k op de markt.
https://www.funda.nl/koop...376-karel-doormanlaan-13/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LichtBruisend
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 25-10-2024

LichtBruisend

Licht gemineraliseerd

Rzaan schreef op maandag 4 januari 2021 @ 10:00:

Het is groot, en heeft aardig wat achterstallig onderhoud, het is een rijksmonument en in je voortuin staat een heiligenbeeld dat niet weg mag.
Voor wie geinteresseerd is (wij niet; te groot project voor ons, maar dromen mag): Heb geen angst voor de kerkklokken van de aan de woning vastzittende kerk.
De kerk is namelijk gesloten en in de ruimte zit nu een sport-accomodatie en een fysiotherapeut.

[Afbeelding]
Dat zou echt een heel mooi project zijn. Wel te groot voor mij helaas.... maar hier kan echt wel iets heel moois van gemaakt worden. Met status :) _/-\o_ En het heiligenbeeld is ook wel een plus punt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudvis

Goudvis

GSX-MAN schreef op maandag 4 januari 2021 @ 16:16:
[Afbeelding]

Oef. Welk huis is dat? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FitTiv
  • Laatst online: 08:33
Niet echt een bijzonder pand, maar vond het toch leuk even te posten.

https://www.funda.nl/koop...-perronstraat-12/#foto-19
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/137/752/956_2160.jpg
De woning van Assepoester, ze vond haar adidas te fijn lopen dus maar een tweede paar gekocht....of zou ze haar prins gevonden hebben en is het tijd voor iets groters?

Er is in het 53m2 appartement wel genoeg slaapruimte voor kabouters (ander sprookje maar toch)

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/137/752/953_2160.jpg
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/137/752/915_2160.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heinemancp
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14:34
[...]

[Afbeelding]
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
(Rechts)

[Afbeelding]

Die elektra!
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Helaas moet het plafond in de badkamer er toch uit, ik zou watervaste gipsplaten gebruiken (die groene) in een natte ruimte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13:30
Rzaan schreef op maandag 4 januari 2021 @ 10:00:

[Afbeelding]
Van de kerk zelf heb je inderdaad geen last. Hoe dat zit met de kroegen aan de straat en de activeiten (carnaval/kermis/etc) die op het plein voor je deur worden georganiseert zal afhangen van je eigen leeftijd/wensen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Goudvis

Goudvis

En Facebook anno 1950. :D
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/138/471/355_1440.jpg

En natuurlijk de HomePod anno 1950, met ingebouwde wakeuplight (zie de staat van gordijnen).
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/138/471/354_1440.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Goudvis

Goudvis

GSX-MAN schreef op maandag 4 januari 2021 @ 16:16:
[Afbeelding]

Wat een vet huis!
Ook lollig is wat daar aan de muur hangt :D
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/119/606/623_1440.jpg

En wat een ruimte :o
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/119/606/657_1440.jpg
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/119/606/676_1440.jpg
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/119/606/658_1440.jpg

Ik kan ze de knullig aangesloten airco nog wel vergeven.
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/119/606/652_1440.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudvis

Goudvis

Heinemancp schreef op maandag 4 januari 2021 @ 16:30:
[...]

Helaas moet het plafond in de badkamer er toch uit, ik zou watervaste gipsplaten gebruiken (die groene) in een natte ruimte.
Inderdaad. En niet je pui eruit slopen bij dat kaliber aanbouw (underlayment wanden, vloer, geen dak).

Uit de brochure (en misschien ook wel Funda):
Deze hoekwoning heeft alles in zich om een schitterende woning met of zonder praktijkruimte te worden, helaas heeft de huidige bewoner door omstandigheden de ideeën niet kunnen verwezenlijken, maar misschien dat de nieuwe eigenaar dit wel kan om zodoende deze woning een echt paleis te maken.
Zodra er mondelinge overeenstemming is bereikt over de verkoop van de woning wordt deze schriftelijk vastgelegd in een NVM koopovereenkomst. In deze koopakte zullen tevens een ouderdomsclausule en asbestclausule worden opgenomen. De tekst van deze clausules kun je desgewenst vooraf bij ons kantoor opvragen.
Voor een huis uit '68? O-)

[ Voor 49% gewijzigd door Goudvis op 04-01-2021 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSX-MAN
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:54

GSX-MAN

de/het/een

Deze:
https://www.funda.nl/koop...huis-41445194-kerkweg-15/

O, al beantwoord. Anyway, best een geinig huis. Als ik de loterij had gewonnen.

[ Voor 15% gewijzigd door GSX-MAN op 04-01-2021 16:44 ]

Slecht idee... Hoe laat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rzaan
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 14:24

Rzaan

Altijd zoekende

Hogader schreef op maandag 4 januari 2021 @ 16:33:
[...]

Van de kerk zelf heb je inderdaad geen last. Hoe dat zit met de kroegen aan de straat en de activeiten (carnaval/kermis/etc) die op het plein voor je deur worden georganiseert zal afhangen van je eigen leeftijd/wensen ;)
Die kroegen zagen wij juist als pluspunt!
En een kermis is helemaal feest.
Kruipend naar huis.

Het pand zou ideaal zijn voor 2 gezinnen.
Groot genoeg ervoor en je maakt na de voordeur weer 2 aparte voordeuren.
Dan woon je dus in een prachtig pand met tuin, vlak bij voorzieningen voor onder de 500K per gezin.
Maar je kunt er misschien wel 3 of 4 gezinnen in kwijt.
Want het is Wonen 360 m² en Overige inpandige ruimte 180 m²

[ Voor 91% gewijzigd door Rzaan op 04-01-2021 16:57 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• jaikzelf
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-01-2021

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Nee deze keuren zijn niet van Mondriaan, maar van Theo Van Doesburg
Zijn kleuren zijn zachter,
https://binnenstebuiten.k...burg-rinsemahuis-drachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MDKorpel
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
FitTiv schreef op maandag 4 januari 2021 @ 16:30:
Niet echt een bijzonder pand, maar vond het toch leuk even te posten.

https://www.funda.nl/koop...-perronstraat-12/#foto-19
[Afbeelding]
De woning van Assepoester, ze vond haar adidas te fijn lopen dus maar een tweede paar gekocht....of zou ze haar prins gevonden hebben en is het tijd voor iets groters?

Er is in het 53m2 appartement wel genoeg slaapruimte voor kabouters (ander sprookje maar toch)

[Afbeelding]
[Afbeelding]
Het terras zelf is niet bijzonder spannend, maar toch wel prettig dat je die buitenruimte erbij hebt. Ik vind het wel bijzonder dat je een aparte slaapkamer hebt, maar toch een bed in de woonkamer zet :?. Misschien iets van een situatie met huisgenoot ofzo, maar lijkt me dat het dan toch bijzonder blijft met de keuken in dezelfde ruimte... Stel dat je huisgenoot vroeg op moet, en dus wil ontbijten, terwijl jij nog uit kunt slapen (of met wat 'ochtendgymnastiek' bezig bent :+).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thy...
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 13:05
|:( Ik had in het topic gezocht naar het nummer in de link, maar blijkbaar kan de zoekfunctie van het forum hem niet vinden als de link met puntjes ingekort is wat bij jou het geval is en kijkt de zoekfunctie niet naar de link zelf.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Ollie1998
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 14:10
Zelf ook maar even posten
Deze Siamese tweeling is leuk!

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/138/463/727_1080.jpg

https://www.funda.nl/koop...58021-annerweg-25/#foto-2

Ps. Eerste keer via tablet

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• gumtree
  • Laatst online: 16-09 17:43
Een badkamer met twee wastafels, dat is super makkelijk maar je hebt altijd baas boven baas.

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/138/471/823_2160.jpg

Leuk huis verder (mij persoonlijk iets te strak en te dichtbij de autobaan en één van de drukste kruisingen van Duiven (A12)

linkje

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• mr_zippey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09:47
Zou dit een pre-flipper zijn? (pas op er zitten nog authentieke details in)

https://www.funda.nl/koop...nieuwe-vlissingseweg-692/

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/138/513/241_2160.jpg

Iemand nog een historisch pandje anders?
https://www.funda.nl/koop/veere/huis-41259928-kaai-57/

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/138/493/117_2160.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/138/493/125_2160.jpg

[ Voor 34% gewijzigd door mr_zippey op 04-01-2021 20:32 ]

W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rubbergrover1
gumtree schreef op maandag 4 januari 2021 @ 18:44:
Een badkamer met twee wastafels, dat is super makkelijk maar je hebt altijd baas boven baas.

[Afbeelding]

Leuk huis verder (mij persoonlijk iets te strak en te dichtbij de autobaan en één van de drukste kruisingen van Duiven (A12)

linkje
Die badkamer is zo te zien ook voor 4 slaapkamers. Rare keus trouwens dat daar niet bv een bad gemaakt is. Nu is er alleen een bad bij de 'masterbedroom'. Voor een huis van anderhalf miljoen en 527 m2 vind ik het sanitair wat magertjes. (Bad gebruiken we dagelijks, een tweede wastafel heb ik nooit gemist)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilf
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

mr_zippey schreef op maandag 4 januari 2021 @ 20:18:
Zou dit een pre-flipper zijn? (pas op er zitten nog authentieke details in)

https://www.funda.nl/koop...nieuwe-vlissingseweg-692/

[Afbeelding]

Iemand nog een historisch pandje anders?
https://www.funda.nl/koop/veere/huis-41259928-kaai-57/

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Wauw, wat een mooi openluchtmuseum in Veere :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:06

vooghel

Cunning linguist

Wilf schreef op maandag 4 januari 2021 @ 21:06:
[...]
Wauw, wat een mooi openluchtmuseum in Veere :D
Je moet wel dol zijn op toeristen, want die lopen van april tot oktober in enorme drommen voor je huis langs.

Nederlands is makkelijker als je denkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bubbel36
  • Laatst online: 04-09 13:50
Zie ik nu goed dat dit een heleboel van die KLM huisjes zijn?

https://www.funda.nl/koop...1934080-herculeslaan-176/

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OoL9cq7ylArlwmIKeM7ZnZbucGA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/16wfC7bXTHT3lVbYCTi2bAC6.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_Tj44DV52NbyMR5ZpFdE0FEannI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FXpzQSRBa1ZRIXhnyPUPx3vV.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Blaze85
  • Niet online
https://www.funda.nl/koop...1259311-parvatistraat-62/

Weet iemand of die auto's nu op een openbare parkeerplek staan of zijn het toch de voortuinen?
Ik kan het verschil moeilijk zien :+

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/138/508/801_2160.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FrankHe
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16-09 23:04
Het pand heeft zo te zien wel de nodige problemen met het dak getuige de legio vochtplekken aan de binnenkant.

[ Voor 3% gewijzigd door FrankHe op 04-01-2021 21:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Grand Slam
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-09 18:41
Blaze85 schreef op maandag 4 januari 2021 @ 21:40:
https://www.funda.nl/koop...1259311-parvatistraat-62/

Weet iemand of die auto's nu op een openbare parkeerplek staan of zijn het toch de voortuinen?
Ik kan het verschil moeilijk zien :+

[Afbeelding]
Tja Almere?
Het lijkt wel of de gemeente er rekening mee heeft gehouden. De lantarenpaal staat naar de huizen gedraaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitzer
  • Laatst online: 13-09 23:56
Dat is wel heel smaakvol en consequent ingericht. Opvallend die best wel oude televisies. En de reusachtige zolder.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:40

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

[...]

[Afbeelding]
[Afbeelding]
Zo’n douchewand heb ik ook, 140x200 cm. Ging inderdaad niet via de trap, maar hebben we diagonaal door een raam gepropt. We hadden nog 6cm ruimte :)

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CVTTPD2DQ
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 11:49
Heeft vast wat flessen wijn voor de welstandscommissie gekost, maar ik vind het resultaat eigenlijk erg leuk. Kan ook prima, op die plek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudvis

Goudvis

MDKorpel schreef op maandag 4 januari 2021 @ 17:04:
[...]

Het terras zelf is niet bijzonder spannend, maar toch wel prettig dat je die buitenruimte erbij hebt. Ik vind het wel bijzonder dat je een aparte slaapkamer hebt, maar toch een bed in de woonkamer zet :?. Misschien iets van een situatie met huisgenoot ofzo, maar lijkt me dat het dan toch bijzonder blijft met de keuken in dezelfde ruimte... Stel dat je huisgenoot vroeg op moet, en dus wil ontbijten, terwijl jij nog uit kunt slapen (of met wat 'ochtendgymnastiek' bezig bent :+).
Dit is een puzzeltje. Want toch twee foto's van jonge kinderen in de hal.
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/137/752/957_1440.jpg

Dus 2e slaapkamer voor als de kinderen 'over' komen?
Of 2e slaapkamer waar moeders kan slapen en dat de kinderen de woonkamer gebruiken?

Vragen, vragen..

En ben ik de enige die de buitenruimte wat, uh, buitenissig vind ten opzichte van de woonruimte?
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/137/752/960_1440.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Goudvis op 05-01-2021 08:56 ]

Pagina: 1 ... 241 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er zijn legio topics over nieuwe huizen kopen, bouwen, verbouwen, verkopen en de algehele staat van de woningmarkt. Bespreek dit dan ook daar en niet in dit topic. Er is ook Het Show your Home topic
Doorzoek het topic op de straatnaam van wat je wil posten, goede kans dat iets al eens gespot is. :) Ben je je bericht kwijt? Dan was het waarschijnlijk te offtopic. Daar is inmiddels vaak genoeg voor gewaarschuwd.