Wat er nou weer voor een pand te koop staat... - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 169 ... 251 Laatste
Acties:
  • 3.866.762 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Web-Brielle
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Die rookmelder op zolder ziet er ook niet echt veilig uit moet ik zeggen.

2x BambuLab X1CC 3D Printer - Omtech 60w Co2 Laser - Cloudray 30w Fiber Laser

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B-lex
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 23:32
Fireshade schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 10:19:
[...]

Valt dit niet onder opzettelijke misleiding? Jammer dat dit soort cowboy praktijken steeds normaler lijken te worden.
Zolang je een kop koffie kan krijgen in die frietzaak valt er nog wel over te discussiëren.... :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ivow85
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 21:12
Wilf schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 01:13:
Komt door al die oude jordanezen die nooit een tuin gehad hebben :+
Dit. Zeker de 'oudere' wijken in Almere zitten bomvol Amsterdammers die vanwege stadsvernieuwingen moesten verhuizen. Het was kiezen: Of verhuizen naar een ander flatje in een totaal andere Amsterdamse wijk (vaak Bijlmer), of voor hetzelfde geld een huis met tuin in Almere.
Alleen als je al 6 generaties 3 hoog achter in Amsterdam woont, is men niet zo bekend met leuk tuinieren...

[ Voor 10% gewijzigd door Ivow85 op 31-07-2020 10:52 ]

Vorige woning sinds 2017 gasvrij zonder rekening van Liander. 2022 Doen we het kunstje opnieuw bij Enexis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rubbergrover1
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 16:48
CVTTPD2DQ schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 10:26:
[...]

Het onkruid lijkt me het punt niet, maar de echte moeite (en kosten) gaan zitten in het aanleggen van de tuin. Volwassen planten kosten geld, en met kleine plantjes ben je een paar jaar verder voor het er een beetje uitziet.
offtopic:
Dan weet je meteen waarom er in veel nieuwbouwwijken vaak relatief veel pergola's en andere bouwwerken komen. Die kunnen namelijk relatief snel begroeien en leiden dan al binnen een paar jaar tot 'groene hoogte' die ook nog eens niet heel breed is. Een wat volwassen boom kost een kapitaal en neemt de halve postzegel in beslag.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Muismat1991
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 15:44
Laatst nog een ander huis gezien. Eerst denk je, wat is dit voor huis, niet veel speciaals aan. Totdat je verder door de foto's heen wandelt. Jezus Christus, iemand houdt van thuis sporten en zwemmen.

https://www.funda.nl/koop...0983-albert-cuypstraat-4/

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Slaut
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 17-09 13:32
Muismat1991 schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 12:52:
Laatst nog een ander huis gezien. Eerst denk je, wat is dit voor huis, niet veel speciaals aan. Totdat je verder door de foto's heen wandelt. Jezus Christus, iemand houdt van thuis sporten en zwemmen.

Mag je je zwembroek meenemen bij een bezichtiging?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FordFiasco
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 00:15

Genieten toch, spreekt mij wel aan. Van buiten een luxe, maar tamelijk gewoon uitziend huis en dan wel zo kunnen genieten van je hobby's. De stijl van de badkamer, keuken en de plafonds is echter niet echt mijn ding.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Freeaqingme
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16:20

Naar Albert Cuyp-begrippen nog tamelijk goedkoop ook...

Toch snap ik dit soort zwembaden nooit echt. Als je echt graag zwemt, dan is zo'n badje al snel wel echt heel klein.

Vroeger op wedstrijdzwemmen gezeten; bij het afzetten tegen de kant doe je al zo 12,5 meter onder water. Dat is in dit badje alweer 2 baantjes...

No trees were harmed in creating this message. However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• aschja
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20:40
Freeaqingme schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 13:12:
[...]

Naar Albert Cuyp-begrippen nog tamelijk goedkoop ook...

Toch snap ik dit soort zwembaden nooit echt. Als je echt graag zwemt, dan is zo'n badje al snel wel echt heel klein.

Vroeger op wedstrijdzwemmen gezeten; bij het afzetten tegen de kant doe je al zo 12,5 meter onder water. Dat is in dit badje alweer 2 baantjes...
Kan een jetstream in zitten. Maar ik krijg niet echt de indruk dat deze bewoners van sporten houden. Beetje welnessen denk ik meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaut
Als die sporttoestellen veel gebruikt zouden worden, zou er wel een TV hangen die breder is dan die diep is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muismat1991
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 15:44
FordFiasco schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 13:11:
[...]

Genieten toch, spreekt mij wel aan. Van buiten een luxe, maar tamelijk gewoon uitziend huis en dan wel zo kunnen genieten van je hobby's. De stijl van de badkamer, keuken en de plafonds is echter niet echt mijn ding.
Nee, je ziet wel dat het huis nog vrij veel jaren 80 trekjes heeft. Is wel toe aan een cosmetische beurt. Maar dat terzijde is het wel echt prachtig. Heerlijk als je in je hobbyruimte zit, uitkijkend over iemand die in het zwembad ligt te zwemmen. Geweldig gewoon. En vanuit het zwembad kun je weer iemand zien in de whirlpool zitten. Echt ongelooflijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:09

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Opblaaspop bij het zwembad? Vloer in het huis ziet er overigens ook uit als een gekreukelde deken. Niet mijn smaak.
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/111/350/077_2160.jpg

[ Voor 29% gewijzigd door zonoskar op 31-07-2020 14:14 ]

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• TakeAway
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-09 08:09
Suggs schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 01:05:
[...]

Omdat als je je zo op Almere richt met bashen zoeken, je altijd iets zult vinden in Almere? :)
Verder vond ik deze wel interessant:
[...]
Waarschijnlijk geen zin, tijd of geld om de tegels er uit te trekken en het dan maar zo oplossen. De tuin ziet er verder wel verzorgd uit.
@Blaze85 wil gewoon graag in Almere wonen, echter in het lagere segment komt je alleen dit soort woningen tegen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hanz_rdam
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15:45

Het is echt een enorme bonte kakofonie van stijlen in de woonkamer. Niet normaal. Lijkt wel of ze het expres zoveel mogelijk wilden laten vloeken met elkaar en geen enkel meubelstuk bij een ander mocht passen.

Witte fauteuil bij de antraciete bank. Onder het strak moderne jaren 90 glazen salontafeltje een oerklassiek gedecoreerd tapijt. Dan enkele el cheapo ogende boekenkastjes. Vervolgens achterin een antiek ladenkastje met dito stoelen. Iets verderop het rotan eettafel setje. De eettafel met stoelen in de keuken zijn dan nog wel consistent met de woning stijl.

Het zwembad lijkt jaren 90 center parcs. Dito voor de aankleding van de woning met de gouden accenten. Wat een gedrocht :*)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• mrwolf
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
hanz_rdam schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 14:41:

Het zwembad lijkt jaren 90 center parcs. Dito voor de aankleding van de woning met de gouden accenten. Wat een gedrocht :*)
Ik zocht nog een goede omschrijving voor dat zwembad, maar die is wel redelijk treffend. Je ruikt de chloor en kinderurine gewoon van die plaatjes af. En die plastic ligstoelen maken het wel af hoor....

Wat een verschrikking dat hok, echt niets getuigt daar van smaak en is 30 jaar vast blijven staan in de tijd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Robbierut4
  • Laatst online: 21-08 20:11
Ik dacht echt, wat een leuk huisje. Totdat ik foto 3 zag en de hele rij met dezelfde woningen zag. Beetje jammer :(

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:29

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Colossalman-
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21-08 20:29

Ik moet zeggen dat ik de woning wel mooi vind. Moet wat geld af om e.e.a. te moderniseren maar ben wel positief.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wilf
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

Sorry maar *pareidolia alert* ik zie een redneck met monobrow en overbeet heel boos naar me kijken. Daar helpt z'n vrolijke hoedje niet meer tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaze85
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
https://www.funda.nl/koop...s-87306448-eaglelaan-134/

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/132/117/974_2160.jpg

Tegen inbrekers die Funda gebruiken... :7

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• vooghel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:57

vooghel

Cunning linguist

Touchdomex schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 15:41:
[...]

Ik denk dat dit een van de mooiste locaties van Nederland is.
Ik denk het niet.

Nederlands is makkelijker als je denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaze85
  • Niet online
Suggs schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 01:05:
[...]

Omdat als je je zo op Almere richt met bashen zoeken, je altijd iets zult vinden in Almere? :)
Bedankt voor de tip, zal het onthouden ;) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaphara
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Robbierut4 schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 15:37:
[...]

Ik dacht echt, wat een leuk huisje. Totdat ik foto 3 zag en de hele rij met dezelfde woningen zag. Beetje jammer :(
Wansmaak ten top, dat krijg je als je tokkies vrijheid geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaze85
  • Niet online
https://www.funda.nl/koop...uis-41941249-heuvelweg-5/

Niet heel boeiend, maar bestwel een grappige woning _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blaze85
  • Niet online
https://www.funda.nl/koop...-41942747-italielaan-111/

Toch wel verbazingwekkend dat de gemeente dit soort huizen niet laat slopen. Chernobyl ziet er beter uit.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• hanz_rdam
Ik kan dit qua stijl maar heel moeilijk verteren. Dak doet me denken aan een Aziatische tempel. Bodem van de woning met het balkon zo ondersteunt met die dwarsbalken lijkt het weer erg op een molen geïnspireerd. Het gaat qua vormen en lijnen een beetje alle kanten op.

Ook vind ik het maar een erg kale bedoeling om de woningen heen met enkel maar dat gras. Het lijkt net of die huizen er recent zijn neer geplempt en de rest van de straat, beplanting, tuinen etc nog moet worden aangelegd/ingericht.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-09 20:00
hanz_rdam schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 16:03:
[...]

Ik kan dit qua stijl maar heel moeilijk verteren. Dak doet me denken aan een Aziatische tempel. Bodem van de woning met het balkon zo ondersteunt met die dwarsbalken lijkt het weer erg op een molen geïnspireerd. Het gaat qua vormen en lijnen een beetje alle kanten op.

Ook vind ik het maar een erg kale bedoeling om de woningen heen met enkel maar dat gras. Het lijkt net of die huizen er recent zijn neer geplempt en de rest van de straat, beplanting, tuinen etc nog moet worden aangelegd/ingericht.
Dat grasveld is openbare grond, dus in de zomer kan iedereen lekker in "jouw" tuin gaan zitten :P

Het is wel een wanstaltig bouwwerk idd. Mooi uitzicht, maar daar is dan ook alles mee gezegd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hanz_rdam
Blaze85 schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 16:02:

Toch wel verbazingwekkend dat de gemeente dit soort huizen niet laat slopen. Chernobyl ziet er beter uit.
Toch heb je wel maar even mooi uitzicht op de grootste rotonde van Nederland wat, eerlijkheidshalve, toch wel mooi is aangelegd en speels is ingericht met groen. (Ik probeer ergens iets positiefs te vinden bij dit horror huis :) )

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/132/114/477_2160.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaze85
  • Niet online
hanz_rdam schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 16:11:
[...]

Toch heb je wel maar even mooi uitzicht op de grootste rotonde van Nederland wat, eerlijkheidshalve, toch wel mooi is aangelegd en speels is ingericht met groen. (Ik probeer ergens iets positiefs te vinden bij dit horror huis :) )

[Afbeelding]
Grootste probleem is waarschijnlijk dat het gemeentehuis op de hoek zit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaze85
  • Niet online
Wilke schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 06:25:

[...]

Ja maar, de douche heeft geen visgraatvloer. What gives? -O-
een kennis van mij gebruikte pas de term "gratenkutvloer" :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

[Afbeelding]
617 euro per vierkante meter.
nog geen 80k vraagprijs voor 128 vierkante meter woonoppervlak.

Dan weet je eigenlijk al genoeg toch? Da's zoiets of een heel grote kartonnen doos.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Don Quijote
  • Laatst online: 21:48

Don Quijote

El Magnifico

Wat is dat zwarte ding daar midden in de kamer? Een klimrek?

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/132/132/086_2160.jpg

Overigens wordt ik ontzettend droevig van de woning en omgeving. Compleet ontvreemd van iedere vorm van sfeer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
[...]

[Afbeelding]
Het is geeneens een rotonde :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-09 11:40

DUX

blijft ook nu voor Oranje

-Colossalman- schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 15:42:
Ik moet zeggen dat ik de woning wel mooi vind. Moet wat geld af om e.e.a. te moderniseren maar ben wel positief.
Ja, ik vind het ook wel wat hebben. Maar ik kom dan ook uit een huishouden waar spullen verzameld zijn over de loop der jaren, dus ik herken voornoemde kakofonie dan ook niet echt ;) Modernisering is wel nodig ja, en ook zijn er wel wat ruimtes waar ik niet goed zou weten wat ik ermee moet zoals die kamer boven het zwembad. Denk al met al dat daar wel flink gepimpt is met dat huis in de jaren '80 en '90, geweldig!

Maar, uiteindelijk zou ik er sowieso niet gaan wonen vanwege de hockeyclub in je nek (zie luchtfoto).

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-09 11:40

DUX

blijft ook nu voor Oranje

https://www.funda.nl/koop...1942153-bolwerk-2/#foto-8
Heeft iemand nou de helft van de bank gestolen? Wat is dat voor een ding?

[ Voor 10% gewijzigd door DUX op 31-07-2020 16:47 ]

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:32
Don Quijote schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 16:18:
[...]

[Afbeelding]

Overigens wordt ik ontzettend droevig van de woning en omgeving. Compleet ontvreemd van iedere vorm van sfeer.
Op de lichtbruine (?) kleur op de muren na ben ik het echt totaaaaaal niet met je eens. Ik vind het een mooi huis, zeker aan de buitenkant, en holy shit, die plek is vet.

[ Voor 3% gewijzigd door Hahn op 31-07-2020 16:49 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:09

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Don Quijote schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 16:18:
[...]

[Afbeelding]

Lijkt een opklapbed.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• martyw
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 21:42
Het is een fitness apparaat. Overigens vind ik het een geweldige plek om te wonen, als je van zeilen houdt ligt het perfect, zowel qua uitzicht als bij allerlei leuk water om op te zeilen, zowel IJsselmeer als de Friese meren.

[ Voor 29% gewijzigd door martyw op 31-07-2020 16:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CVTTPD2DQ
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 23:06

Het huis van de buren is een heel stuk beter onderhouden. Het zal over het algemeen geen rijke buurt zijn, maar de meeste huizen die rond dat plein te koop staan (en dat zijn er veel(!)) zien eruit als duizenden andere rijtjeshuizen in Nederland.

Wel vraag ik me af wat hier precies gebeurd is. Het lijkt me sterk dat dit de oorspronkelijke staat uit de jaren '70 is. En voor een ex-kraakpand is het eigenlijk te naargeestig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Quijote

Don Quijote

El Magnifico

Hahn schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 16:47:
[...]

Op de lichtbruine (?) kleur op de muren na ben ik het echt totaaaaaal niet met je eens. Ik vind het een mooi huis, zeker aan de buitenkant, en holy shit, die plek is vet.
Gelukkig maar voor de verkopers :). Er zullen er vast nog meer zijn die er wel van gecharmeerd zijn. Het schreeuwt qua stijl wat mij betreft in zijn totaal "eind jaren-90" uit. En dat zie ik niet echt als een van de hoogtepunten in onze architectuur en interieur geschiedenis (om het maar heel mild te zeggen). Dat gecombineerd met bewoners die ook niet bepaald gevoel voor style hebben (complete ratjetoe van lelijke dingen door elkaar), en lelijke afwerking (een huis van 900k zonder gestucte plafonds....) en ontbreken van enige begroeiing in het groen om de woning. Maakt het voor mij echt een levenloos en sfeerloos geheel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Wat is het probleem als iemand daarvan houdt? Je moet haast wel, zo afgelegen ligt het.
Maar het is bijna geen geld voor wat je krijgt. Dat dit nog kan met die prijsexplosies in Nederland.
Mooie en extreem complete woning, al erger ik me een beetje aan die schrootjesplafonds. Maar ik maak me meer zorgen over de onderhoudskosten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:28

timovd

Voorsprong door techniek

CVTTPD2DQ schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 16:57:
[...]

Het huis van de buren is een heel stuk beter onderhouden. Het zal over het algemeen geen rijke buurt zijn, maar de meeste huizen die rond dat plein te koop staan (en dat zijn er veel(!)) zien eruit als duizenden andere rijtjeshuizen in Nederland.

Wel vraag ik me af wat hier precies gebeurd is. Het lijkt me sterk dat dit de oorspronkelijke staat uit de jaren '70 is. En voor een ex-kraakpand is het eigenlijk te naargeestig.
Wellicht iets meer opgeknapt, maar ik zou kiezen voor het eerdere huis, omdat je daar meer mee kunt. En je houdt nog waat geld over.

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Fireshade
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

martyw schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 16:53:
[...]

Het is een fitness apparaat. Overigens vind ik het een geweldige plek om te wonen, als je van zeilen houdt ligt het perfect, zowel qua uitzicht als bij allerlei leuk water om op te zeilen, zowel IJsselmeer als de Friese meren.
Fitness apparaat van 12.500 euro... Hoeveel maanden fitness abbo is dat niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FordFiasco
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 00:15
Nadeel van die woningen in Stavoren is dat veel toeristen heel dicht op je huis lopen. Niet zo extreem als in Giethoorn, maar toch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• martyw
Fireshade schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 17:12:
[...]

Fitness apparaat van 12.500 euro... Hoeveel maanden fitness abbo is dat niet.
Ach, de bewoners zijn rijk , huis kost bijna een miljoen, en in Stavoren is meen ik geen sportschool...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rubbergrover1

Joh, in Buitenveldert kun je een nulletje achter de prijs zetten. De huizen daar vind ik weinig verheffender dan deze woning.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rubbergrover1
hanz_rdam schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 14:41:
[...]

Het is echt een enorme bonte kakofonie van stijlen in de woonkamer. Niet normaal. Lijkt wel of ze het expres zoveel mogelijk wilden laten vloeken met elkaar en geen enkel meubelstuk bij een ander mocht passen.

Witte fauteuil bij de antraciete bank. Onder het strak moderne jaren 90 glazen salontafeltje een oerklassiek gedecoreerd tapijt. Dan enkele el cheapo ogende boekenkastjes. Vervolgens achterin een antiek ladenkastje met dito stoelen. Iets verderop het rotan eettafel setje. De eettafel met stoelen in de keuken zijn dan nog wel consistent met de woning stijl.

Ik heb liever een 'kakofonie' van meubelen die je in de loop der tijd bewust hebt gekocht dan de onpersoonlijke interieurs van mensen die bij iedere verhuizing meteen een compleet nieuw interieur kopen.

Goud en schrootjes vind ik ook niks, maar voor de rest vind ik het een prima huis en zwembad. (Ok, plavuizen en de keuken zijn ook niet mijn smaak...) Locatie en prijs passen echter niet zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deakers
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-09 17:34
Is mis alleen de bij passende kanonnen of 50mm geschut op de het terras 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbierut4
Zaphara schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 15:56:
[...]

Wansmaak ten top, dat krijg je als je tokkies vrijheid geeft.
Noem je mij nou tokkie? Dankje. Maar tuurlijk, ik zou die inrichting veranderen. Maar je zit direct aan het water, best een uniek ontwerp, best prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martyw
Deakers schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 18:26:
[...]

Is mis alleen de bij passende kanonnen of 50mm geschut op de het terras 8)
Dit zijn de buren - is geinspireerd door een oud verdedigingsbouwwerk op die plaats, dus geen kanon maar wel een kasteel 8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wobcat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-09 09:16
En dan zet je een huis in Bennekom te koop voor € 1.750.000 k.k maar voor een goede fotograaf of fotosessie is blijkbaar geen geld.
Ook vreemd dat de foto's van de kids bijna altijd geblurred zijn en ze hier volop in beeld komen.
Is voor dat geld ook behoorlijk omgeven door buren, weinig privacy.

Mooie deurknop hoor
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/111/919/144_2160.jpg
Beetje opruimen en gordijn netjes hangen... Waarom ?
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/111/919/138_2160.jpg

https://www.funda.nl/koop...261372-prins-clauslaan-7/

[ Voor 21% gewijzigd door Wobcat op 31-07-2020 18:57 ]

Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Blaze85
  • Niet online
https://www.funda.nl/koop/heiloo/huis-41943609-ewislaan-34/

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/132/146/808_2160.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/132/146/728_2160.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/132/146/729_2160.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/132/146/788_2160.jpg

Wow, een doorzichtige tafel (heel flauw dit :+)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Blaze85
  • Niet online
https://www.funda.nl/koop/wapenveld/huis-41943542-parkweg-4/

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/132/144/344_2160.jpg

Welke Tweaker heeft zo lang achter de pc gezeten dat hij een ei heeft uitgebroed?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Andy Wachelder
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 23:36
Blaze85 schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 19:27:
https://www.funda.nl/koop/wapenveld/huis-41943542-parkweg-4/

[Afbeelding]

Welke Tweaker heeft zo lang achter de pc gezeten dat hij een ei heeft uitgebroed?
Dat, beste Blaze85, is een ergonomische zitbal zoals die o.a. HIER verkocht worden.
Geweldig bij lage rugpijn! Helaas was het kunststoffen exemplaar welk ik gebruikte niet kat-bestendig... :F

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Deleon78
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23:04
Andy Wachelder schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 20:40:
[...]

Dat, beste Blaze85, is een ergonomische zitbal zoals die o.a. HIER verkocht worden.
Geweldig bij lage rugpijn! Helaas was het kunststoffen exemplaar welk ik gebruikte niet kat-bestendig... :F
Ik zal mn ogen open houden voor je humor. Als ik hem vind, stuur ik je een pm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilf
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

Wobcat schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 18:55:
En dan zet je een huis in Bennekom te koop voor € 1.750.000 k.k maar voor een goede fotograaf of fotosessie is blijkbaar geen geld.
Ook vreemd dat de foto's van de kids bijna altijd geblurred zijn en ze hier volop in beeld komen.
Is voor dat geld ook behoorlijk omgeven door buren, weinig privacy.

Mooie deurknop hoor
[Afbeelding]
Beetje opruimen en gordijn netjes hangen... Waarom ?
[Afbeelding]

https://www.funda.nl/koop...261372-prins-clauslaan-7/
Wel een vloerput! Dat vind ik dan wel echt grappig. Straks ligt er nog een computervloer onder :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:31

breinonline

Are you afraid to be known?

Best een mooi huis maar EUR6000+/m2 is voor Heiloose begrippen wel flink aan de prijs lijkt mij. Zo groot is het niet met 154m2.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01:06

gws24

Thinking is hard!

https://www.funda.nl/koop...87250512-groenendaal-1-c/

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/127/471/056_1440.jpg

Het is dat ik de omgeving ken dat ik meteen dacht: wacht even hier klopt iets niet, er mist iets op de foto's :P

spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-D0uUS8E3MKcUty1SgIKnZAYOHc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/QhMYefUFmPnGhYNKRVIvxX5s.png?f=fotoalbum_large

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• CrazyOne
  • Laatst online: 15:42
Voor alle randstedelingen die graag in een origineel jaren 30 pand willen voor niet al te duur, deze staat te koop voor slechts 571 euro per m2! Mooi glas in lood, deels antieke deuren, inbouwkasten etc. Moet wel wat aan gebeuren, maar zelfs voor Oost-Groningen nog aan de lage kant. Dus wie wil er een B&B beginnen?

https://www.funda.nl/koop...54-feiko-clockstraat-189/
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/132/147/229_1440.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/132/147/267_1440.jpg

Dak heeft ook wat lekkage gehad zo te zien, en ik denk dat de CV ketel ook wel een beurtje kan gebruiken
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/132/147/316_1440.jpg

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Slaut

Vergelijkbaar in de buurt:
Jutrijp (E90k)
Wildevank (E80k)
Bad Nieuweschans (E94.5k)

Funda wil erg graag iets tonen in de buurt, al is het aan de andere kant van het land!
Die Jutrijp heeft mooie oude details:
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/131/616/756_2160.jpg
https://www.funda.nl/koop/jutrijp/huis-87392879-riperwei-42/

Met creatieve makelaar:
Woningen zijn er in vele soorten en maten. Ook in het afwerkingsniveau zit nog wel eens verschil. Deze twee-onder-één-kap woning staat aan de doorgaande weg tussen Sneek en Woudsend en valt onder de net door mij zelf bedachte categorie 'een serieuze opknapper'.

[ Voor 19% gewijzigd door Slaut op 31-07-2020 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• synoniem
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
CrazyOne schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 21:51:
Voor alle randstedelingen die graag in een origineel jaren 30 pand willen voor niet al te duur, deze staat te koop voor slechts 571 euro per m2! Mooi glas in lood, deels antieke deuren, inbouwkasten etc. Moet wel wat aan gebeuren, maar zelfs voor Oost-Groningen nog aan de lage kant. Dus wie wil er een B&B beginnen?

https://www.funda.nl/koop...54-feiko-clockstraat-189/
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Dak heeft ook wat lekkage gehad zo te zien, en ik denk dat de CV ketel ook wel een beurtje kan gebruiken
[Afbeelding]
Daar is zeker wat van te maken alleen een beetje ver van de bewoonde wereld.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D.deJong
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16-09 19:48
Hartstikke leuk huis maar dan heb je 2 slaapkamers boven maar geen sanitair, de kinderen/gasten moeten dan via de masterbedroom om te douchen of naar de kelder/ spa.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rubbergrover1
D.deJong schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 06:53:
[...]

Hartstikke leuk huis maar dan heb je 2 slaapkamers boven maar geen sanitair, de kinderen/gasten moeten dan via de masterbedroom om te douchen of naar de kelder/ spa.
Inderdaad. Goed voor het permanente vakantiegevoel, maar eventuele kinderen of logees moeten via de trap die de woonkamer naar de kelder voor en douche of wastafel. Voor deze prijs zou je anders verwachten.

Acties:
  • +24 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 20:26

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Tijdens het zoeken van een 'goedkoop' woonhuis voor een vriendin kwam ik deze tegen:

https://www.funda.nl/koop.../huis-41942947-corona-19/

Die straatnaam :D
Ook nog het juiste nummer _O_

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
FunkyTrip schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 10:04:
Tijdens het zoeken van een 'goedkoop' woonhuis voor een vriendin kwam ik deze tegen:

3-onder-1 kap-woning, is dat een ding?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Robbierut4
Vorkie schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 10:08:
[...]

Ja dat noemen ze rijtjeswoningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Robbierut4 schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 10:10:
[...]

:+

Ik zou deze, als ik makelaar was, dan maar omschrijven als een sandwich-woning op Funda :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18:39

Matis

Rubber Rocket

Vorkie schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 10:08:
En 476-onder-1-kap-woning is gewoon een flat _O-

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
Hé, die heb ik thuis ook, niks mis mee :(

Sealskin Soho ;)

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:31
Malfunctions schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 10:41:
[...]

Hé, die heb ik thuis ook, niks mis mee :(

Sealskin Soho ;)
Is dat schoon te houden? Lijkt me niet erg praktisch, zoveel glas. Wat dat betreft ben ik nu toch erg blij met een inloopdouche zonder glas :+

[ Voor 11% gewijzigd door Tonkey op 01-08-2020 12:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

@Tonkey, er zit een coating aan de binnenkant zodat je minder kalkaanslag krijgt.
Ik prefereer een afsluitbare inloopdouche, voelt veel comfortabeler.

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rubbergrover1
timovd schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 12:28:.
Ik prefereer een afsluitbare inloopdouche, voelt veel comfortabeler.
Hm, ik dacht dat het idee van een inloopdouche nou precies was dat die niet afsluitbaar is, maar dat je er zo naar binnen loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

@Rubbergrover1, duurtje open, douche in lopen en deurtje dicht. ;)
Veel comfortabeler met een deur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:32
Rubbergrover1 schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 17:30:
[...]

Hm, ik dacht dat het idee van een inloopdouche nou precies was dat die niet afsluitbaar is, maar dat je er zo naar binnen loopt.
Veel inloopdouches hebben geen deur, maar een inloopdouche is vooral een douche zonder 'douchebak', dus zonder randjes enzo. Met een beetje Googlen kom je ook zat inloopdouches tegen met een deur :P

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedyDH
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 19:54
Volgens mij kan je ook n inloopdouche hebben met douchebak... dat heb ik nl. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Immutable
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 16-09 20:06
Er worden hier wel grapjes gemaakt over veel woningen, maar in deze situatie qua huizenmarkt zouden veel maar al te graag zulke gebreken accepteren. :) Dus echte grapjes zijn hier niet meer hahahaha

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Killjoy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:11

Killjoy

Klingon lawn products

Robbierut4 schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 10:10:
[...]

Rijtjeswoningen? Die heten toch schakelvilla's :+

Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deleon78
timovd schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 17:39:
@Rubbergrover1, duurtje open, douche in lopen en deurtje dicht. ;)
Veel comfortabeler met een deur.
Dat dachten wij ook, tot we de deur pas later wilden bestellen omdat we de juiste niet konden vinden. Die hebben we dus afgezegd. Zonder deur werkt zelfs met een doucher als ik (onvoorstelbaar hoeveel ik spetter vergeleken met anderen) makkelijker, beter en comfortabeler (geen handelingen, vrijer bewegen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deleon78
Rubbergrover1 schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 09:00:
[...]

Inderdaad. Goed voor het permanente vakantiegevoel, maar eventuele kinderen of logees moeten via de trap die de woonkamer naar de kelder voor en douche of wastafel. Voor deze prijs zou je anders verwachten.
Hoe vaak hebben jullie logees dat je heel je huis en leven er op inricht? o.O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
Tonkey schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 12:24:
[...]

Is dat schoon te houden? Lijkt me niet erg praktisch, zoveel glas. Wat dat betreft ben ik nu toch erg blij met een inloopdouche zonder glas :+
De metalen strips zitten alleen aan de buitenkant. Binnenkant is 1 grote glasplaat. Qua aanslag doen wij na elke douchebeurt een wisser over de binnenkant. Kost 30 seconden.

Wij hebben ook een inloopdouche met deur vanwege de indeling van onze beperkte ruimte.

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D.deJong
Deleon78 schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 18:59:
[...]

Kinderen met eventueel vriendinnen die komen logeren, ik ben zelf de tijd van slaapfeestjes al een poosje voorbij, je leest alleen wat jou uitkomt om te kunnen reageren.
Ook zonder logees zou ik de badkamer die bij de master-bedroom hoort als priveruimte willen behouden en dan moeten de kinderen dus douchen in de kelder, doet mij een beetje vreemd en ongewenst aan voor die centen.

[ Voor 4% gewijzigd door D.deJong op 01-08-2020 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Malfunctions schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 19:05:
[...]

De metalen strips zitten alleen aan de buitenkant. Binnenkant is 1 grote glasplaat. Qua aanslag doen wij na elke douchebeurt een wisser over de binnenkant. Kost 30 seconden.

Wij hebben ook een inloopdouche met deur vanwege de indeling van onze beperkte ruimte.
Ja, dat doe ik ook altijd en de kraan en doucheslang even met de handdoek.

Inderdaad, 30 seconde werk en het scheelt je heel wat schrobben :)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anon054630
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 22-03-2024
Yukkie schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 14:26:
[...]

inmiddels staat-ie er opnieuw op met een iets betere prijs:
https://www.funda.nl/koop...eid-41948363-koerberg-15/
Vind het nog steeds erg veel voor een simpele garage, maar goed. Al lijkt het voor Z'meer wel marktconform te zijn. Nou ja, in die markt(garages en Zoetermeer) ben ik ook helemaal niet thuis :)
Garages en parkeerplaatsen zijn heel vaak erg overprijsd aangeboden ‘want je kan maar proberen’. Had eens interesse om 1 te kopen en na 10 minuten onderhandelen ging de prijs van 17.000 euro naar 7.500 euro. Het zal wel niet altijd zo hard gaan maar heb al vaak gemerkt dat de prijs wel érg onderhandelbaar is bij garages.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deleon78
D.deJong schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 19:14:
[...]

Kinderen met eventueel vriendinnen die komen logeren, ik ben zelf de tijd van slaapfeestjes al een poosje voorbij, je leest alleen wat jou uitkomt om te kunnen reageren.
Ook zonder logees zou ik de badkamer die bij de master-bedroom hoort als priveruimte willen behouden en dan moeten de kinderen dus douchen in de kelder, doet mij een beetje vreemd en ongewenst aan voor die centen.
Dat werkt toch 2 kanten op? Ik heb geen kinderen in huis. Is dat minder geldig dan jouw perspectief? :)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

FunkyTrip schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 10:04:

Wat is er met het raam paneel gebeurd?
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/132/122/313_1080.jpg
Oorzaak gevonden:
spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/132/122/318_1080.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anon054630
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 22-03-2024
Marzman schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 07:18:
[...]

Ik vind het ook een mooi huis. Ik dacht dat je je aanstelde met de trap. Tot ik die zag :') Waarom doen mensen dat?
Had een identieke trap in een van mijn woningen en is echt geen probleem hoor, die gaten merk je niet, ook niet op blote voeten. Hond had er ook geen probleem, vriendin met hakken ook niet. Enige is vanaf hoogste verdieping kan het wat akelig lijken, (je kan er door kijken) maar dat went. Grote voordeel is dat je niet voorzichtig moet zijn op zo’n trap, die kan alles aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeneerHart
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 17-08 09:54

MeneerHart

Mess with the bull..

https://www.funda.nl/koop...groene-maredijk-94-96-98/

Net door mijn werkgever in de verkoop gegooid, en je krijgt de huurders erbij 👍

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D.deJong
Deleon78 schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 20:34:
[...]

Dat werkt toch 2 kanten op? Ik heb geen kinderen in huis. Is dat minder geldig dan jouw perspectief? :)
Het ging dan ook over mijn mening over het huis en jouw mening daar weer over toch?

[ Voor 18% gewijzigd door D.deJong op 01-08-2020 22:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aganim
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22:19

Aganim

I have a cunning plan..

MeneerHart schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 22:20:

Wauw..
WOZ waarde peildatum 01-01-2019 € 366.000,00
Vraagprijs 1-8-2020 1,2 miljoen. WOZ zegt lang niet alles, maar dit is wel een heel erg groot verschil. Succes met de gemeente overtuigen dat die WOZ klopt bij de peiling van volgend jaar. Ga er maar vanuit dat die in 1 jaar 'iets' omhoog gaat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hi-Sintar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-09 00:54
Aganim schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 23:02:
[...]

Wauw..

[...]

Vraagprijs 1-8-2020 1,2 miljoen. WOZ zegt lang niet alles, maar dit is wel een heel erg groot verschil. Succes met de gemeente overtuigen dat die WOZ klopt bij de peiling van volgend jaar. Ga er maar vanuit dat die in 1 jaar 'iets' omhoog gaat.
Het zijn 3 panden met alle 3 een aparte WOZ-waarde, als ik het goed lees.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aganim
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22:19

Aganim

I have a cunning plan..

Hi-Sintar schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 23:04:
[...]

Het zijn 3 panden met alle 3 een aparte WOZ-waarde, als ik het goed lees.
Ah, krijg nou wat.. Geen idee hoe ik dat gemist heb. :F |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
Deleon78 schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 18:59:
[...]

Blijkbaar de (toekomstige) bewoners van deze woning vaak genoeg dat ze twee extra kamers op de tweede verdieping willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/54PCOnwyf3jPo3HcDWfINTxO-ao=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NHcxxnbTtVw911vYBhkx2dDW.jpg?f=fotoalbum_large
Een gewoon vooroorlogs appartement binnen de ring van Amsterdam, maar wordt vooral met het ook op grote verbouwplannen van nog eens 140k verkocht. Dan zijn fatsoenlijke foto's van binnen natuurlijk ook overbodig.
(Dat het ook bij de makelaar om doe-het-zelf gaat is aan de grote hoeveelheid taalfouten in de tekst wel te zien.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
timovd schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 21:09:
[...]

Wat is er met het raam gebeurd?
[Afbeelding]
Oorzaak gevonden:
spoiler:
Over welk raam heb je het?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

@Rubbergrover1, het is inderdaad geen raam, maar volgens mij iets van hout naast het raam op de bovenste verdieping.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnovos
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
MeneerHart schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 22:20:

Koper dient Verklaring omtrent gedrag (VOG) te overleggen die niet ouder is dan 12 maanden.
Benieuwd hoe de verkoopmakelaar dit praktisch gaat regelen. Los van het feit dat zoiets als eis stellen niet redelijk is.

Cetero censeo Dynalogic delendam esse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:25

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Het ding wordt onder voorwaarden van het ministerie verkocht. Welk ministerie dan is mij een raadsel, maar dat verklaart denk ik wel die VOG.
Overigens zitten er aan die verkoop wel meer clausules die niet zo tof zijn voor de koper. Verkoper geeft al aan dat niet alle sleutels bekend zijn en adviseert nieuwe :X

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Pagina: 1 ... 169 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er zijn legio topics over nieuwe huizen kopen, bouwen, verbouwen, verkopen en de algehele staat van de woningmarkt. Bespreek dit dan ook daar en niet in dit topic. Er is ook Het Show your Home topic
Doorzoek het topic op de straatnaam van wat je wil posten, goede kans dat iets al eens gespot is. :) Ben je je bericht kwijt? Dan was het waarschijnlijk te offtopic. Daar is inmiddels vaak genoeg voor gewaarschuwd.