Wat er nou weer voor een pand te koop staat... - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 170 ... 251 Laatste
Acties:
  • 3.866.766 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:42

Oekol

waka waka hey hey

The Eagle schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 09:44:
Het ding wordt onder voorwaarden van het ministerie verkocht. Welk ministerie dan is mij een raadsel, maar dat verklaart denk ik wel die VOG.
Overigens zitten er aan die verkoop wel meer clausules die niet zo tof zijn voor de koper. Verkoper geeft al aan dat niet alle sleutels bekend zijn en adviseert nieuwe :X
Heb het even opgezocht in de advertentie. Maar ik lees het weg als: huurders kun je niet altijd vertrouwen, we weten het niet dus: laten we het zekere voor het onzekere nemen zodat we niet aangeklaagd kunnen worden.

Bedoel bijmaken is ook zo gedaan toch?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 10:55

Twhomp

Stayin' Alive

Verkoper geeft al aan dat niet alle sleutels bekend zijn en adviseert nieuwe :X
Oekol schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 10:08:
[...]
Bedoel bijmaken is ook zo gedaan toch?
Euhm... buiten dat die verkoper het extra adviseert (vriendelijk toch?), maar als je een huis koopt, vervang je toch sowieso de buitencilinders?

Sleutels bijmaken van een cilinder waarvan je weet dat de vorige, blijkbaar niet te vertrouwen (?), bewoner die sleutels ook nog heeft? 8)7

Je koopt een huis van een miljoenmiljard, maar 2x 100 euro voor nieuwe cilinders is teveel? :D

En nieuwe cilinders kopen geeft je meteen de mogelijkheid om gelijksluitende cilinders te nemen, met sleutels die glad zijn zodat je broekzak heel blijft, en kan je meteen voor SKG*** gaan. En de vorige bewoner niet spontaan binnen :+

De bestaande cilinder is alleen handig om die sleutels aan je aannemer(s) te geven. Huis klaar? Laatste klus voor verhuizing = cilinderwissel.

* Twhomp is misschien te stads, maar ik zou nooit een 'gelekte' cilinder houden/gebruiken.

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andy Wachelder
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 23:36
timovd schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 21:09:
[...]

Wat is er met het raam gebeurd?
[Afbeelding]
Wat daar aan gruzelementen ligt is geen raam maar een wandpaneel. Ziet er uit of de "trespa" het begeven heeft. Waarschijnlijk als gevolg van een montagefout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Wobcat schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 18:55:
En dan zet je een huis in Bennekom te koop voor € 1.750.000 k.k maar voor een goede fotograaf of fotosessie is blijkbaar geen geld.
Ook vreemd dat de foto's van de kids bijna altijd geblurred zijn en ze hier volop in beeld komen.
Is voor dat geld ook behoorlijk omgeven door buren, weinig privacy.

Mooie deurknop hoor
[Afbeelding]
Beetje opruimen en gordijn netjes hangen... Waarom ?
[Afbeelding]

https://www.funda.nl/koop...261372-prins-clauslaan-7/
Geld is er in ieder geval wel voor business class (zie de jeneverhuisjes van KLM).

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/111/919/283_2160.jpg

Bizar ook dat je je kinderen mee op de foto zet. Maar goed.

[ Voor 3% gewijzigd door Borromini op 02-08-2020 15:35 ]

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:36
Borromini schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 15:34:

Bizar ook dat je je kinderen mee op de foto zet. Maar goed.
die krijg je er ook bij
Als jullie nu niet luisteren zet ik jullie te koop!

[ Voor 13% gewijzigd door Puc van S. op 02-08-2020 17:58 ]

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andy Wachelder
Borromini schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 15:34:
[...]

Geld is er in ieder geval wel voor business class (zie de jeneverhuisjes van KLM).

[Afbeelding]
Die business class tickets worden toch door de zaak betaalt :? Daarom heten ze toch business class >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Aganim schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 23:02:
[...]

Wauw..

[...]

Vraagprijs 1-8-2020 1,2 miljoen. WOZ zegt lang niet alles, maar dit is wel een heel erg groot verschil. Succes met de gemeente overtuigen dat die WOZ klopt bij de peiling van volgend jaar. Ga er maar vanuit dat die in 1 jaar 'iets' omhoog gaat.
Het zijn 3 woningen met ieder een eigen huisnummer en WOZ waarde. WOZ is gezamenlijk 1m+.

Ah, was al opgemerkt. Dat had ik dan weer even gemist.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2020 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het ding wordt onder voorwaarden van het ministerie verkocht. Welk ministerie dan is mij een raadsel, maar dat verklaart denk ik wel die VOG.
Overigens zitten er aan die verkoop wel meer clausules die niet zo tof zijn voor de koper. Verkoper geeft al aan dat niet alle sleutels bekend zijn en adviseert nieuwe :X
Verkoper is Portaal. Dat is een hele grote woningcorporatie en die zullen wel onder toezicht van VROM of SZW staan. Correctie: lijkt onder verantwoordelijkheid van BZ te vallen.

(Op Funda zijn ze in de clausules vergeten ergens "Portaal" door "verkoper" te vervangen.)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2020 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaze85
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Verwijderd schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 23:16:
[...]

Verkoper is Portaal. Dat is een hele grote woningcorporatie en die zullen wel onder toezicht van VROM of SZW staan. Correctie: lijkt onder verantwoordelijkheid van BZ te vallen.

(Op Funda zijn ze in de clausules vergeten ergens "Portaal" door "verkoper" te vervangen.)
VROM zijn we sinds 2011 alweer kwijt. Het meeste van het goede oude VROM is naar BZK gegaan.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Li1quid
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18:32
Kan er iemand me vertellen wat er zo speciaal aan Almere is? Als Belg snap ik de mop vaak niet :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CVTTPD2DQ
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 23:06
Blaze85 schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 00:33:
Niet heel bijzonder, maar ik kan het toch niet laten om deze Almere/Lelystad pareltjes te posten:
Prachtig. Dit moet in de jaren '90 een heel hippe keuken zijn geweest; kookeiland, zwevende afzuigkap. Eigenlijk zou je dit soort pareltjes willen bewaren totdat ze weer retro-cool zijn.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• CVTTPD2DQ
Li1quid schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 08:19:
Kan er iemand me vertellen wat er zo speciaal aan Almere is? Als Belg snap ik de mop vaak niet :+
Almere is een gemeente gebouwd op nieuw ontgonnen land; vrijwel niets is daar meer dan vijftig jaar oud, en waar oudere Nederlandse steden nog wel eens iets spontaans of rommeligs hebben, is de stad vrijwel geheel aangelegd door projectontwikkelaars: eentonig en strak, alle bouw- en woontrends vanaf de jaren '70 zichtbaar als de jaarringen van een boom.

Bedenk daarbij dat in Nederland nieuw vooral voor gezinnen wordt gebouwd, en je kunt je wellicht iets voorstellen bij de reputatie van Almere :)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• icarus007
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 15-09 14:54
CVTTPD2DQ schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 08:20:
[...]

Prachtig. Dit moet in de jaren '90 een heel hippe keuken zijn geweest; kookeiland, zwevende afzuigkap. Eigenlijk zou je dit soort pareltjes willen bewaren totdat ze weer retro-cool zijn.
Wat is er mis met een kookeiland (niet dat ik er een heb), mag dat ook al niet? De afzuigkap is mischien een persoonlijk tintje, weer eens wat anders, anders rijg je weer het kritiek dat het allemaal hetzelfde is (vigraat, taatsdeur, wit, etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Andy Wachelder schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 21:08:
[...]

Die business class tickets worden toch door de zaak betaalt :? Daarom heten ze toch business class >:)
Kans is reëel O-)

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ocrammarco
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 16-09 21:11
CVTTPD2DQ schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 08:25:
[...]

Almere is een gemeente gebouwd op nieuw ontgonnen land; vrijwel niets is daar meer dan vijftig jaar oud, en waar oudere Nederlandse steden nog wel eens iets spontaans of rommeligs hebben, is de stad vrijwel geheel aangelegd door projectontwikkelaars: eentonig en strak, alle bouw- en woontrends vanaf de jaren '70 zichtbaar als de jaarringen van een boom.

Bedenk daarbij dat in Nederland nieuw vooral voor gezinnen wordt gebouwd, en je kunt je wellicht iets voorstellen bij de reputatie van Almere :)
Eerste bewoners stammen van 75/76 en werd/is symbool voor de truttige nieuwbouw en experimentele bouwvormen zoals zelf bouw met eigen ontwerp maar ook enorme eenheids worst wijken. In eerste instantie is het bedacht met allemaal losse kernen en veel groen, dat groen hebben ze ivm efficiëntie van de m2 snel achterwege gelaten en de losse kernen zitten inmiddels aan elkaar. Daarbij heeft het ook de reputatie van de Amsterdammers die Amsterdam niet meer konden betalen, maar inimiddels word het daar ook wel duur.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CVTTPD2DQ
icarus007 schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 08:37:
[...]
Wat is er mis met een kookeiland (niet dat ik er een heb), mag dat ook al niet? De afzuigkap is mischien een persoonlijk tintje, weer eens wat anders, anders rijg je weer het kritiek dat het allemaal hetzelfde is (vigraat, taatsdeur, wit, etc)
Ik denk dat je sarcasme in mijn zin las dat ik er niet ingestopt heb. Ik vrees juist dat deze keuken (die waarschijnlijk nog prima voldoet) door de aankomende bewoner met fiscaal voordeel eruit wordt gehaald en vervangen door een nieuwer model. Dat over tien jaar waarschijnlijk ook gedateerd aandoet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mystic
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

mystic

beep beep

[...]

Het zorgt voor een stad met weinig ziel. Het centrum is dan ook (vrij) modern en strak maar gezelligheid en warmte straalt het niet uit.

De combinatie van veel ouderen en forenzen met kinderen zorgt er ook voor dat veel mensen zich 's avonds niet meer onder de mensen begeven, mensen zijn op zichzelf. Horeca heeft het dan ook wel moeilijk. al gaat dit beter trouwens.

staat dan weer tegenover dat de meeste wijken best groen zijn, het ov prima is en dat je door de dreven rond de wijken overal vrij vlot bent.

* mystic woont best prettig in Almere :p

One day I will solve my problems with maturity. Today however, it will be Margaritas

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:52

Louw Post

Cerenas

mystic schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 08:54:
[...]

Het zorgt voor een stad met weinig ziel. Het centrum is dan ook (vrij) modern en strak maar gezelligheid en warmte straalt het niet uit.

De combinatie van veel ouderen en forenzen met kinderen zorgt er ook voor dat veel mensen zich 's avonds niet meer onder de mensen begeven, mensen zijn op zichzelf. Horeca heeft het dan ook wel moeilijk. al gaat dit beter trouwens.

staat dan weer tegenover dat de meeste wijken best groen zijn, het ov prima is en dat je door de dreven rond de wijken overal vrij vlot bent.

* mystic woont best prettig in Almere :p
Dit inderdaad, erg herkenbaar. Als iemand die eigenlijk uit een dorp komt is dit toch best anders en de buren die ik gesproken heb komen ook allemaal van buiten Lelystad. Als introvert persoon vind ik het niet heel erg. :9 Het bevalt me verder erg goed in Lelystad, erg groen, fietspaden overal. Alleen de leegloop van het centrum is een beetje jammer.

Aan de andere kant lijkt het een beetje een Nederlands ding te zijn dat we misschien erg individualistisch zijn. Mijn vriendin is Filipijns en heeft sinds ze is gaan werken best veel vrienden gemaakt door de stad heen (maar goed ik werk dan niet in Lelystad zelf en zij wel).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mwa
  • Laatst online: 17-09 13:14

mwa

Li1quid schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 08:19:
Leesvoer: https://www.trouw.nl/nieu...h-niet-te-maken~b2988d3d/
Zijn kritiek met een knipoog wordt niet door iedereen op prijs gesteld. Eén uitspraak van hem, afgelopen maand in het maanblad Quote, groeide zelfs uit tot een relletje. "Ik heb veel van de wereld gezien", zo werd de schrijver geciteerd, "maar Almere is by far de lelijkste stad ooit gebouwd. En dan die kudde kunstolifanten langs de A6. Is daar nooit een minister voor ontslagen?"

[ Voor 37% gewijzigd door mwa op 03-08-2020 10:08 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• R.Mats
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 01-05-2024
Dit wordt weer eens een oer oude vraag: Waarom?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9If6vLBQ37Yxf1HLpS-hbMmGeog=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wYpaPLaAe6ykstp0R9Q6VXty.jpg?f=fotoalbum_large

https://www.funda.nl/koop...41943866-juwelenstraat-1/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Unknown90
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 17-09 14:14
Lijkt erop dat er vroeger een (afgesloten) trapkast zat, gezien de aansluiting voor de wasmachine/droger.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-09 15:50

The Zep Man

🏴‍☠️

Almere is altijd leuk om over te 'klagen', maar ik zou daar liever wonen dan in bijvoorbeeld Den Helder. In Almere kan je met de nodige cognitieve dissonantie nog jezelf het gevoel geven dat je in/aan de Randstad woont en niet in een lege provincie, ook als je de stad zelf niets vindt. Met iets als Den Helder is dat wel anders (en is ook foeilelijk :+).

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Wilf
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

Ik heb ook een paar jaar in Almere gewoond en als je een fiets of buskaart hebt is het zeer praktisch wonen. Alleen werd ik wel gek van de inbraken op den duur. Zelfs nadat ze m'n Lidl-radio hadden gejat zijn ze een week later in een lege auto nogmaals huis gaan houden.

Almere is een beetje als een Opel Agila of Yaris Verso; superpraktisch ingericht, ergonomisch voor oude mensen maar je wil er eigenlijk niet in gezien worden. :+

Amsterdam is dan weer als een Bentley of Rolls Royce; je weet dat je veel te veel betaalt alleen maar vanwege de naam, alles wat je maar kan bedenken zit er op en er aan en je weet dat je er zelf graag in gezien wordt maar anderen je wellicht snobistisch vinden :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Wilf schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 10:28:
Zelfs nadat ze m'n Lidl-radio hadden gejat zijn ze een week later in een lege auto nogmaals huis gaan houden.
Als je als autokraker een Lidl autoradio steelt dan ben je wel heel diep gezakt. Dat zijn geen criminelen, maar mensen die psychische hulp nodig hebben. :P ;)

Wat je noemt is inderdaad een bijkomstig probleem van Almere. Het is (was) een betaalbare buitenwijk van Amsterdam, dus iedereen die Amsterdam niet meer kon betalen verhuisde naar Almere. De mensen die Amsterdam niet meer konden betalen kwamen uit vergelijkbare sociaaleconomische cirkels, en zitten in Almere lekker op elkaar. Het resultaat is een broeihaard van ellende.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Rubbergrover1
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 16:48
[...]

Ironisch daarbij is dat vaak (juist) ook de vrije kavels vaak eentonig worden ingevuld met inwisselbare cataloguswoningen. Omdat dat blijkbaar toch vaak de smaak van veel van de (nieuwe) bewoners is.

En tegelijk worden woningen die boven het maaiveld uitsteken in dit topic juist óók weer afgebrand, zoals bv. de vaker voorbij gekomen Chartreusestraat:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mFo9dEWOVrvdXYSLMXKlYxgHoBI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ffi82p43Ot6GTxlmwcG84uqj.jpg?f=user_large
Vind ik persoonlijk prachtige woningen, maar ik weet tegelijk dat er ook heel veel mensen zijn die het foeilelijk vinden.

Ook probeert de geneente volgens mij wel anders-dan-anders woningen te krijgen. Zoals bv wat ze in Oosterwold willen, dat er daar niet de standaard Vinex-wijk komt, maar dat je er juist anders woont dan elders. En de Fantasie is ook niet bepaald een standaard dertien in een dozijn buurtje
https://www.architectuurgidsalmere.nl/almere/de-fantasie

Maar het is natuurlijk wel zo dat het gros van de woningen de extreem burgerlijke en nette standaard van Nederland representeert.
mystic schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 08:54:
[...]

Eigenlijk is dat iets wat je in heel veel steden en plaatsen hebt. Met een hoop de zelfde ketens in de winkelstraten en vaak een hoop jaren 70/80/90 winkelgebouwen met vooral veel m2 vloer en etalage. Uiteraard zijn er ook uitzonderingen op.
Dat is zeker een lastig punt, wat trouwens ook bij heel veel nieuwbouwwijken in andere steden speelt. Is dus niet echt iets van Almere. Maar ik kan mij voorstellen dat in Almere nog meer speelt dat een hoop mensen het vertier in een andere stad zoeken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• n3z
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 01:20

n3z

Als nieuwe bewoner van Almere vind ik dit een geweldig stuk haha.

Buiten het centrum om is Almere prachtig groen en omringd door natuur. Ja niet elke wijk is mooi, maar dat kan ook niet anders als je "goedkope" bouw wilt voor de middenklasse.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wilf
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

Rubbergrover1 schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 10:37:
[...]

Eigenlijk is dat iets wat je in heel veel steden en plaatsen hebt. Met een hoop de zelfde ketens in de winkelstraten en vaak een hoop jaren 70/80/90 winkelgebouwen met vooral veel m2 vloer en etalage. Uiteraard zijn er ook uitzonderingen op.
Het gaat niet per sé om de winkels natuurlijk, vooral om de bebouwing. Maar het centrum van Almere is inmiddels ook een exportproduct voor steden met veel oudere bebouwing. Zo zijn Nieuwegein en Emmen ook voorzien van een Almere-centrum.

En als je echt lelijk wil gum dan Rotterdam ook niet uit. Het begint de afgelopen jaren wat te kenteren maar wat een armoe was dat. De Lijnbaan is een monument voor die tijd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rubbergrover1
Dat bedoel ik. Het centrum van Almere heeft natuurlijk geen oude bebouwing, maar wordt daardoor dus ook niet heel erg gehinderd in de ontwikkeling van het centrum. In veel andere plaatsen heb je nog wel 'sporen van oude bebouwing', maar is dit in de praktijk niet zozeer sfeerverhogend, maar vooral onhandig bij het ontwikkelen van nieuwe winkelpanden.
Volgens mij is het centrum van Almere trouwens voor een modern centrum niet echt verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

Rubbergrover1 schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 10:55:
Dat bedoel ik. Het centrum van Almere heeft natuurlijk geen oude bebouwing, maar wordt daardoor dus ook niet heel erg gehinderd in de ontwikkeling van het centrum. In veel andere plaatsen heb je nog wel 'sporen van oude bebouwing', maar is dit in de praktijk niet zozeer sfeerverhogend, maar vooral onhandig bij het ontwikkelen van nieuwe winkelpanden.
Volgens mij is het centrum van Almere trouwens voor een modern centrum niet echt verkeerd.
Het oude gedeelte is wat armoedig, het nieuwe gedeelte is zeker niet verkeerd.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:44

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Volgens mij hebben we geen separaat Almere topic en dat wil ik graag zo houden ook. Discussie over hoe geweldig of niet geweldig Almere is, is hier toch redelijk offtopic :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rubbergrover1
Wat moet ik hier van denken. https://www.funda.nl/koop...s-41932834-julianalaan-9/
Op zich kan ik de stijl van de woning erg waarderen, maar het is wel heel verouderd allemaal.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/t-h6F52rd9xeVh4OsXcoazaHyd8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/86By1n8szsuTs8xz1P64ToN6.jpg?f=fotoalbum_large

Wat is er met de kelder onder het terras gebeurd? (Verdacht ook dat er helemaal geen foto's van binnen in de kelder zijn...)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jJnV_2lrUag0TMSwXYumQmRNlgY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1veYYgmRurFH8SYkNCObLBds.jpg?f=fotoalbum_large

En zes mini-slaapkamertjes plus een masterbedroom van 36 m2?

Ben benieuwd hoeveel geld je hier nog in moet stoppen om het weer bij de tijd de maken, met behoud van de authentieke sfeer. Sowieso is een half miljoen voor Veendam belachelijk veel geld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:29

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Rubbergrover1 schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 11:23:
Wat moet ik hier van denken. https://www.funda.nl/koop...s-41932834-julianalaan-9/
Op zich kan ik de stijl van de woning erg waarderen, maar het is wel heel verouderd allemaal.

[Afbeelding]

Wat is er met de kelder onder het terras gebeurd? (Verdacht ook dat er helemaal geen foto's van binnen in de kelder zijn...)
[Afbeelding]

Ben benieuwd hoeveel geld je hier nog in moet stoppen om het weer bij de tijd de maken, met behoud van de authentieke sfeer. Sowieso is een half miljoen voor Veendam belachelijk veel geld.
Nou als ik kijk naar wat voor grond er is hint het ziet in de naam van de plek :+ en er is een kelder aanwezig dat doet al iets met de prijs want het is lastig en duur om goed aan te leggen. Dus grote kans dat het niet daarom op de foto is gezet :+ Want ik vertrouw het niet met een Veengrond en die leeftijd van het pand.

Die prijs is dwaas hoog. Je mag ALLES aanpakken. vermoedelijk echt alles. Al is de hoeveelheid grond wel best fors.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grove den
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 16-09 09:57
Maar dan heb je wel een kolenhok! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Grove den schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 11:37:
Maar dan heb je wel een kolenhok! 8)
En een rijksmonument...

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• thobe
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-09 18:11
Deze woning heeft een dusdanig hoog VT-wonen gehalte dat zelfs het konijnenverblijf is meegenomen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HHt6QDbKFeieBdidxxQ9OKenLeY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zaZzlB1CbeeXHIOZ37k13qX4.jpg?f=fotoalbum_large

https://www.funda.nl/koop...1937015-noorderstraat-41/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FordFiasco
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 00:15
thobe schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 12:44:
Deze woning heeft een dusdanig hoog VT-wonen gehalte dat zelfs het konijnenverblijf is meegenomen.
[Afbeelding]

Wel heel extreem inderdaad. Enerzijds fijn/goed om te investeren in je huis om er een fijne plek van te maken: beter een goed aangeklede maar kleinere woning dan een kast van een huis zonder budget voor inrichting. Tegelijkertijd maak je mij niet wijs dat dit soort trends nou echt je ding zijn. Die hoge (bar?)stoelen zijn pure marteling wat mij betreft. Ik zou ook direct een normaal huisnummerbordje regelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilf
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

Wel erg netjes gedaan en een mooi testament van deze tijd. Je zou toch hopen dat de volgende bewoners het 40 jaar zo laten dat jullie kinderen er straks ook smakelijk om kunnen lachen.

Wat an sich nog een vreemd fenomeen is. Wellicht zijn jullie kinderen niet eens meer van de planned obsolescence. Dat waren onze grootouders immers ook niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo85
  • Laatst online: 15-09 12:25
@thobe Zelfs de kinderkamer is de VT-Wonen trend niet bespaard gebleven.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Vorkie
  • Niet online
[Afbeelding]

Is toch ook duidelijk te zien op foto 7? :+

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/131/575/085_2160.jpg

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• evleerdam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:39
[Afbeelding]

De woning staat dan ook in het dorp 'Dieren' _/-\o_

zo flauw dat ik de grap moest maken

Zo'n gigantisch nummer is in ieder geval wel handig voor de postbode.

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/131/575/078_2160.jpg

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S4All
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Die half pipe op zijn kant is ook leuk trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:41

SuBBaSS

-has Ryzen

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Oeh, grappig. Da's mien durpie. :9
Wel mooie locatie zo vlak bij het centrum en het park.
Maar die doorgaande weg ga je echt niet blij van worden. Da's de drukste verkeersader van Veendam zo'n beetje (en geloof me, dat is vooral rond de spitsuren geen pretje).

Beste prijs inderdaad, wat een gedateerde zooi allemaal... :/

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• Milo85
  • Laatst online: 15-09 12:25
Wie wilt er een privé bos? Oh ja, er staat ook nog een huis ergens in. 86.300 m2 grond!

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/132/191/066_2160.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/132/191/073_2160.jpg

Zelfs nog een leuke feesthal

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/132/190/964_2160.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/132/190/981_2160.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/132/190/999_2160.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17-09 12:05
Nou, wie van jullie vraagt de prijs even op? :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blaze85
  • Niet online
[...]

Ironisch daarbij is dat vaak (juist) ook de vrije kavels vaak eentonig worden ingevuld met inwisselbare cataloguswoningen. Omdat dat blijkbaar toch vaak de smaak van veel van de (nieuwe) bewoners is.

En tegelijk worden woningen die boven het maaiveld uitsteken in dit topic juist óók weer afgebrand, zoals bv. de vaker voorbij gekomen Chartreusestraat:
[Afbeelding]
Ik vind die gele woningen best leuk en vrolijk :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:49

ralpje

Deugpopje

Milo85 schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 15:03:
Wie wilt er een privé bos? Oh ja, er staat ook nog een huis ergens in. 86.300 m2 grond!

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Steenbergen. Kun je altijd nog lid (hurhur) worden van het piemelkoor.
Ik vind dit soort locaties altijd schitteren, tot ik me als ware Tweaker bedenk dat je daar natuurlijk nooit een fatsoenlijke internetverbinding kunt krijgen (voor een redelijke prijs).

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GeeMoney
  • Laatst online: 00:14
ralpje schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 15:45:
[...]

Ik vind dit soort locaties altijd schitteren, tot ik me als ware Tweaker bedenk dat je daar natuurlijk nooit een fatsoenlijke internetverbinding kunt krijgen (voor een redelijke prijs).
Als je dat perceeltje opkoopt dan is het aanleggen van een eigen glasverbinding je minste zorgen hoor :9.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vorkie
  • Niet online
[...]

Heb jij even geluk! Je kan gelijk bellen, bod doen en hoppa! Supersnel glasvezel internet :)
Er is al een bestelling op uw adres geplaatst

Als u een glasvezelpakket bij DELTA heeft besteld, dan kunt u uw bestelling eenvoudig aanpassen via de link in de bevestigingsmail. Daarmee keert u terug naar uw persoonlijke bestelpagina.

Heeft u bij ons besteld, maar geen bevestigingsmail ontvangen? Neem dan contact op met onze Klantenservice via 0118-225571.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:32

Sport_Life

Solvitur ambulando

Milo85 schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 15:03:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Wel kut als ze vragen naar je straatnaam.

Afgeslechtedijk.
Wat?

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fonsoy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03:07
En dan zet je een huis in Bennekom te koop voor € 1.750.000 k.k maar voor een goede fotograaf of fotosessie is blijkbaar geen geld.
Ook vreemd dat de foto's van de kids bijna altijd geblurred zijn en ze hier volop in beeld komen.

Mooie deurknop hoor
[Afbeelding]
[Afbeelding]

En je vergeet de meest opmerkelijke foto ;)
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/111/919/141_1440.jpg
Dat een enkele wastafel te kort schiet, daar kan ik bij inkomen. Maar ik heb nog nooit 3 wastafels gezien in een badkamer _/-\o_

Lenovo W520 - i7 2720QM - 8GB DDR3 1333Mhz - 1080p - Nvidia 1000M - 9 cell accu

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B-lex
  • Registratie: Maart 2016
fonsoy schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 16:18:
[...]

En je vergeet de meest opmerkelijke foto ;)
[Afbeelding]
Dat een enkele wastafel te kort schiet, daar kan ik bij inkomen. Maar ik heb nog nooit 3 wastafels gezien in een badkamer _/-\o_
Best een goed idee eigenlijk als je bijvoorbeeld een gezin met een paar pubers hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 03:58

Bob Popcorn

Plop!

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Zo te zien is dat gewoon stucwerk dat los laat, denk dat er vroeger een kolderiek hekje heeft gestaan.

Kan niet stoppen met ontploffen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Andy Wachelder
B-lex schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 16:31:
[...]

Best een goed idee eigenlijk als je bijvoorbeeld een gezin met een paar pubers hebt.
Ach wat, man.. Die staan toch nooit samen met hun ouders op, hoeven dus ook niet tegelijk met hun ouders van de badkamer gebruik te maken... :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:49

ralpje

Deugpopje

Sterker nog, die wíllen niet tegelijk met hun ouders van de badkamer gebruik maken :+

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Laatst online: 22:36

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mFo9dEWOVrvdXYSLMXKlYxgHoBI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ffi82p43Ot6GTxlmwcG84uqj.jpg?f=user_large
Vind ik persoonlijk prachtige woningen, maar ik weet tegelijk dat er ook heel veel mensen zijn die het foeilelijk vinden.
Ik vind het huis zo.... 👍
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/O6MGH0ojzv9XEOGDcHOJf_08cNI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CtVguR4GhydZw2Q17O911TJ9.jpg?f=fotoalbum_large

Duim staat er raar vertekend op, maar in het echt zit alles goed hoor :)

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Andy Wachelder
Deze viel mij in eerste instantie door de straatnaam op: Koning Kyriëweg... Daarna door de slechte render op de presentatiepagina
En toen gingen de makelaar en fotograaf he-le-maal los. Kranen met stromend water, nonchalant gedrapeerde tijdschriften... The full wax! En dan maar niet verkocht krijgen... Zou dat soms aan de vreemde indeling liggen?

[ Voor 6% gewijzigd door Andy Wachelder op 03-08-2020 16:59 . Reden: Geen benul van HTML... ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• B-lex
  • Registratie: Maart 2016
Andy Wachelder schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 16:55:
Deze viel mij in eerste instantie door de straatnaam op: Koning Kyriëweg... Daarna door de slechte render op de https://www.funda.nl/koop...koning-kyrieweg-6/#foto-1
En toen gingen de makelaar en fotograaf he-le-maal los. Kranen met stromend water, nonchalant gedrapeerde tijdschriften... The full wax! En dan maar niet verkocht krijgen... Zou dat soms aan de [https://www.funda.nl/koop/veldhoven/huis-41715164-koning-kyrieweg-6/#plattegrond-1] liggen?
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/128/227/744_1440.jpg

De garagedeur is blijkbaar ook stuk... :+

Het totaal heeft wel wat weg van een versleten centerparcs bungalow.

[ Voor 4% gewijzigd door B-lex op 03-08-2020 17:01 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rubbergrover1
Ik vind de buitenkant eruit zien alsof er wielen onder zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
SuBBaSS schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 14:50:
[...]

Oeh, grappig. Da's mien durpie. :9
Wel mooie locatie zo vlak bij het centrum en het park.
Maar die doorgaande weg ga je echt niet blij van worden. Da's de drukste verkeersader van Veendam zo'n beetje (en geloof me, dat is vooral rond de spitsuren geen pretje).

Beste prijs inderdaad, wat een gedateerde zooi allemaal... :/
Oei, wat leefbaarder maken zal een uitdaging worden als monument, als de karakteristieke zaken intact moeten blijven..
"In het INTERIEUR zijn ondermeer van belang: de indeling van de plattegronden, de houten deuren, in de hal de houten trap met aan de rechterzijde een koperen leuning en aan de linkerzijde een afscherming van ronde ijzeren profielen waarin een decoratie van riet, de lamp in helmvorm, in de woonkamer de betonnen troggewelven, bij de haard de tegelvloer, in de kelder de tegelvloer, op de eerste verdieping de ingebouwde houten kasten deels met wasbak en de parketvloeren."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Laatst online: 23:41

SuBBaSS

-has Ryzen

Rubbergrover1 schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 17:02:
[...]

Oei, wat leefbaarder maken zal een uitdaging worden als monument, als de karakteristieke zaken intact moeten blijven..
"In het INTERIEUR zijn ondermeer van belang: de indeling van de plattegronden, de houten deuren, in de hal de houten trap met aan de rechterzijde een koperen leuning en aan de linkerzijde een afscherming van ronde ijzeren profielen waarin een decoratie van riet, de lamp in helmvorm, in de woonkamer de betonnen troggewelven, bij de haard de tegelvloer, in de kelder de tegelvloer, op de eerste verdieping de ingebouwde houten kasten deels met wasbak en de parketvloeren."
Man, wat specifiek zeg.
Tot de lamp aan toe. 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rubbergrover1
Ligt het aan mij dat ik het dak er een beetje uit vind zien alsof het huis in Heesch staat?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bv32uqAAhgGYfW94-uMfAYfr6BM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ds1Olkm2FmDGl3LHWq17UNIX.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 20:03
15 piek voor zo'n boek: geen geld :P :+

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/128/227/724_2160.jpg

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrlten
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:34

Mrlten

Premium Deluxe Plus

[...]

Zouden ze ook een wedstrijdje doen wie het grootste lid is? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• synoniem
  • Niet online
Rubbergrover1 schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 17:04:
Ligt het aan mij dat ik het dak er een beetje uit vind zien alsof het huis in Heesch staat?
[Afbeelding]
Als .... de zonwering recht hangt, zakt de dakgoot in ieder geval door.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• evjatar
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15-09 14:45
We hebben weer een 'goeie' flip: 35K winst (misschien wel minder zelfs)

Oud: https://www.funda.nl/koop...huis-41576380-oudeweg-56/

vs.

Nieuw: https://www.funda.nl/koop...huis-41941831-oudeweg-56/

In december verkocht, direct een laminaatvloer over de houten vloer heen gebonjourd, terras in de voortuin (of extra parkeer (spatie) ruimte volgens de makelaar), nieuwe tegels in de achtertuin, wat andere zaken om het visueel wat aan te kleden en als klap op de vuurpijl: 2 spiksplinternieuwe potplaten voor op de parkeerplaats/terras aan de doorgaande weg richting Engelbert.

Ohja, en een mooie quote van de makelaar: 'zeer gezellige buren waarbij een ieder zich gelijk welkom voelt.'. Als je kijkt naar de Google maps: https://www.google.com/ma...2!3d53.184894!4d6.6852076 hoop ik inderdaad dat de buren van 54 alleen een zwemschool hebben en geen (auto)sloperij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CVTTPD2DQ
Deze viel mij in eerste instantie door de straatnaam op: Koning Kyriëweg... Daarna door de slechte render op de presentatiepagina
En toen gingen de makelaar en fotograaf he-le-maal los. Kranen met stromend water, nonchalant gedrapeerde tijdschriften... The full wax! En dan maar niet verkocht krijgen... Zou dat soms aan de vreemde indeling liggen?
De vaste zaken in het huis zijn luxueus noch modern. En idd uitgevoerd in de typische woonwagenkampbetonstenen(*). Men heeft wel slim trendy meubels er in gezet.

Eerlijk gezegd, de woning lijkt mij goed boomerproof, en nog best redelijk geprijsd voor de regio. Tenzij er bouwkundige problemen zijn zie ik het probleem niet zo.

(*) Tussen haakjes, weet iemand waarom men in kampen altijd dit type stenen gebruikt? Is dit een speciaal type dat je ook weer heel snel kunt afbreken ofzo? Of gewoon de mode?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CVTTPD2DQ
evjatar schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 17:12:
In december verkocht, direct een laminaatvloer over de houten vloer heen gebonjourd, terras in de voortuin (of extra parkeer (spatie) ruimte volgens de makelaar), nieuwe tegels in de achtertuin, wat andere zaken om het visueel wat aan te kleden en als klap op de vuurpijl: 2 spiksplinternieuwe potplaten voor op de parkeerplaats/terras aan de doorgaande weg richting Engelbert.
Vergeet niet dat de muur knalroze geschilderd is, en voorzien van een citaat van Bob Marley. Ik denk niet dat de koper echt op snelle waardevermeerdering uit is geweest, maar door onverwachte omstandigheden nu moet verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:28

timovd

Voorsprong door techniek

Leuk voor een AirBnB, alleen ligt dat niet voor de hand in die omgeving. Alles is gewoon oud. Dat kun je o.a. zien aan de schaatsbaan laminaatvloer waarbij de randen omhoog staan.

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• ocrammarco
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 16-09 21:11
timovd schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 17:26:
[...]

Leuk voor een AirBnB, alleen ligt dat niet voor de hand in die omgeving. Alles is gewoon oud. Dat kun je o.a. zien aan de schaatsbaan laminaatvloer waarbij de randen omhoog staan.
Wel mooi sfeer licht in de kamer
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/128/227/706_2160.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:04
Sport_Life schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 16:10:
Wel kut als ze vragen naar je straatnaam.

Afgeslechtedijk.
Wat?
Nu ja, dat mensen geen Nederlands kunnen is natuurlijk niet direct jouw probleem als eigenaar. Dit is in de context niet zo'n gek woord, vlakgemaakt. Dus ik neem aan dat daar vroeger een dijk was maar die ooit plat is geschoven. Leuk stukje geschiedenis in je straatnaam dan meteen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Vraagprijs van 1.2 miljoen, dus dan kunnen we ook wel wat moeite doen voor de foto's toch?

Ach, welnee joh:

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/132/198/699_2160.jpg
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/132/198/703_2160.jpg
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/132/198/736_2160.jpg

https://www.funda.nl/koop...08634-harstenhoekweg-208/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-09 00:54
Van 475.000 naar 399.000 in 4 maanden, da's een beste afprijzing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

En wat te denken van de literatuur dat in de aanbieding was!

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/128/227/724_2160.jpg

Pak dan een boek zonder prijsplakker. |:(

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wilf
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

Als ik die vloer zie dan moet ik aan sokken, haast en de HAP denken.

En dan die trendy designmeubels op die vloer… Die zijn in bruikleen door de makelaar geplaatst want die staan zo misplaatst als een cliniclown op een begrafenis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Grand Slam
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-09 18:41
https://www.funda.nl/koop/delfzijl/huis-41943347-welhaak-33/

Makelaar heeft een bijzondere kijk op deze (welliswaar riante) hoekwoning:

Omschrijving
KASTEEL OP DE HOEK VAN CA. 160M2 :) Hier valt zeker in ruimte te leven... deze prachtig hoekwoning is gelegen in een rustige

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Sowieso bijzonder. Zo'n diepe woonkamer en dan zo'n donkerkleurige vloer, wanden en plafond. Dit terwijl ze wisten hoe donker het was, gezien het skylight in de uitbouw. Lijkt zo echt een donker hol, ondanks al het daglicht.

[ Voor 6% gewijzigd door The Zep Man op 03-08-2020 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life

Sport_Life

Solvitur ambulando

Wilke schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 19:03:
[...]

Nu ja, dat mensen geen Nederlands kunnen is natuurlijk niet direct jouw probleem als eigenaar. Dit is in de context niet zo'n gek woord, vlakgemaakt. Dus ik neem aan dat daar vroeger een dijk was maar die ooit plat is geschoven. Leuk stukje geschiedenis in je straatnaam dan meteen.
I know. Maar het blijft irritant met een niet alledaags woord.
Als een Brabander het zegt klinkt het al heel anders :)

[ Voor 26% gewijzigd door Sport_Life op 03-08-2020 20:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sport_Life

Sport_Life

Solvitur ambulando

The Grand Slam schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 19:49:
https://www.funda.nl/koop/delfzijl/huis-41943347-welhaak-33/

Makelaar heeft een bijzondere kijk op deze (welliswaar riante) hoekwoning:

Omschrijving
KASTEEL OP DE HOEK VAN CA. 160M2 :) Hier valt zeker in ruimte te leven... deze prachtig hoekwoning is gelegen in een rustige
Mooie kogelgaten , of zijn het spotjes?

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/132/174/017_2160.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Sport_Life op 03-08-2020 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalentum
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:53
Divak schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 15:06:
Nou, wie van jullie vraagt de prijs even op? :)
Gewoon even Robbie appen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WVL_KsZeN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-09 13:16
Rubbergrover1 schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 17:04:
[Afbeelding]
Ik krijg een beetje een kamp gevoel.

/me heeft eindelijk ook een icoontje.. woef.. boeien..

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• Blaze85
  • Niet online
https://www.funda.nl/koop...s-41944897-snoekstraat-2/

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/132/193/762_2160.jpg

Man: "Schat mag ik een nieuwe tv kopen? Ik wil een grotere"
Vrouw: "Ja hoor lieffie, maar dan wil ik wel extra prullaria als compensatie"

Tuin is echter nog erger 7(8)7 :

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/132/193/781_2160.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/7wDvtXE.png

[ Voor 23% gewijzigd door Blaze85 op 03-08-2020 23:38 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Blaze85
  • Niet online
https://www.funda.nl/koop...1055481-rembrandtlaan-70/

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/132/213/182_2160.jpg

Huup, huup, Barbatruc leidingwerk

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Blaze85
  • Niet online
https://www.funda.nl/koop...08541-pius-xii-plein-4-b/

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/132/195/862_2160.jpg

Deze woning is ook om door een ringetje te halen...
heeft een hoop verborgen easter eggs voor de liefhebbers _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaze85
  • Niet online
https://www.funda.nl/koop...s-87419119-hoenderweg-57/

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/132/217/525_2160.jpg

geslaagde vintage-woning voor de prijs d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaze85
  • Niet online
Sport_Life schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 20:25:
[...]

Mooie kogelgaten , of zijn het spotjes?

[Afbeelding]
zo droog _O- :')

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Arator
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 00:07
Blaze85 schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 23:54:
https://www.funda.nl/koop...08541-pius-xii-plein-4-b/

[Afbeelding]

Deze woning is ook om door een ringetje te halen...
heeft een hoop verborgen easter eggs voor de liefhebbers _O_
Ik vraag me eigenlijk af of die bovenste rechtse lade wel open kan (komt die dan niet tegen het handvat de kade ernaast), en of het uberhaupt wel een lade is :?
Ik vind het anders wel een mooie oplossing voor was extra m2 werkoppervlakte.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jdkTmCt49bAm-MyPWhRH-tzF29s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Bd4W14OFbyrNGePumqS9XclP.jpg?f=fotoalbum_large

Ik vind de koe een moedig dier, want ze durft te vrijen met een stier

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-09 15:59

TrekDr0p

QR niet scannen

Arator schreef op dinsdag 4 augustus 2020 @ 03:29:
[...]

Ik vraag me eigenlijk af of die bovenste rechtse lade wel open kan (komt die dan niet tegen het handvat de kade ernaast), en of het uberhaupt wel een lade is :?

[Afbeelding]
Gewoon een diep blad of rare groothoeklens, waardoor het net lijkt of de kast voor de deur gaat. Maar als je naast de deur kijkt zie je dat het blad nog 5 cm van deur kozijn afzit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.Mats
The Zep Man schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 10:32:
[...]
Wat je noemt is inderdaad een bijkomstig probleem van Almere. Het is (was) een betaalbare buitenwijk van Amsterdam, dus iedereen die Amsterdam niet meer kon betalen verhuisde naar Almere. De mensen die Amsterdam niet meer konden betalen kwamen uit vergelijkbare sociaaleconomische cirkels, en zitten in Almere lekker op elkaar. Het resultaat is een broeihaard van ellende.
Het ligt er voornamelijk aan welke wijk je woont en hoeveel politie controle er is in die wijk. Ik woon me hele leven al in almere en heb nog nooit een woning inbraak gehad, ook in de rest van de familie niet. Maar een maat van me die in het wat duurdere gedeelte van de literatuur wijk woont hoort regelmatig dingen bij het hek onder zijn slaap kamer raam en de laatste keer dat ik er was zaten er nieuwe braak sporen bij de deur naar zijn garage (mislukt natuurlijk).

Daarin tegen woon ik ook in een wat prijziger gedeelte van Almere en heb nog nooit ook maar een poging mee gemaakt of ontdekt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• R.Mats
Outerspace schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 10:59:
[mbr]Volgens mij hebben we geen separaat Almere topic en dat wil ik graag zo houden ook. Discussie over hoe geweldig of niet geweldig Almere is, is hier toch redelijk offtopic :)[/]
Vindt toch dat wij die moeten hebben, waar kunnen we anders klagen over de gemeente die stom geld blijft pompen in de bodemloze put, de Floriade, omdat ze anders "imago schade" lopen, maar tegelijkertijd elk bestemmingsplan van het onafgemaakte kasteel de schande tegen werken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rubbergrover1
TrekDr0p schreef op dinsdag 4 augustus 2020 @ 07:50:
[...]

Gewoon een diep blad of rare groothoeklens, waardoor het net lijkt of de kast voor de deur gaat. Maar als je naast de deur kijkt zie je dat het blad nog 5 cm van deur kozijn afzit.
De deur is niet het probleem. Maar als je de meest rechtse bovenste lade open wilt doen, dan lijkt het er op dat je tegen het handvat (of handdoekenrek?) komt dat tegen het schuine kook-deel gemonteerd is. Ik neem aan dat het wel goed zal gaan, maar dat is dan wel heel precies uitgekiend. Het ziet er namelijk uit alsof dat niet gaat lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Mooie deurknop hoor
[Afbeelding]
[Afbeelding]

Je ziet de kamer in de deurknop, heel artistiek, maar verder heb je er weinig aan inderdaad :p

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Arator schreef op dinsdag 4 augustus 2020 @ 03:29:
[...]

[Afbeelding]
Die lade links daarvan zit tegen de oven geplakt. Die zit daar puur voor de show, die andere lade zal daar wel langs af gaan.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renegrunn
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23:50
Zoek de verschillen!

Pand 1: https://www.funda.nl/koop/dwingeloo/huis-87308445-brink-51/

Pand 2:
https://www.funda.nl/koop/dwingeloo/huis-41055403-brink-51/

Heeft de verkoper nou 2 makelaars in de arm genomen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wilf
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

R.Mats schreef op dinsdag 4 augustus 2020 @ 08:04:
[...]

Vindt toch dat wij die moeten hebben, waar kunnen we anders klagen over de gemeente die stom geld blijft pompen in de bodemloze put, de Floriade, omdat ze anders "imago schade" lopen, maar tegelijkertijd elk bestemmingsplan van het onafgemaakte kasteel de schande tegen werken?
Misschien moet Almere eens naar Ermelo op bezoek om te kijken hoe je wél een 21e eeuws kasteel bouwt:

https://www.funda.nl/koop...41923782-groot-horloo-93/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCostanzo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 14:47
Wilf schreef op dinsdag 4 augustus 2020 @ 08:16:
[...]
Misschien moet Almere eens naar Ermelo op bezoek om te kijken hoe je wél een 21e eeuws kasteel bouwt:

https://www.funda.nl/koop...41923782-groot-horloo-93/
Is dat nou echt behang met een (oud) baksteenmotief?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wilf
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

MrCostanzo schreef op dinsdag 4 augustus 2020 @ 08:20:
[...]

Is dat nou echt behang met een (oud) baksteenmotief?
Jazeker! Baksteenbehang zagen we een paar pagina’s geleden ook nog.

[ Voor 19% gewijzigd door Wilf op 04-08-2020 08:25 ]

Pagina: 1 ... 170 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er zijn legio topics over nieuwe huizen kopen, bouwen, verbouwen, verkopen en de algehele staat van de woningmarkt. Bespreek dit dan ook daar en niet in dit topic. Er is ook Het Show your Home topic
Doorzoek het topic op de straatnaam van wat je wil posten, goede kans dat iets al eens gespot is. :) Ben je je bericht kwijt? Dan was het waarschijnlijk te offtopic. Daar is inmiddels vaak genoeg voor gewaarschuwd.