- KingArthur662
- Registratie: Juni 2024
-
Laatst online: 09-05 15:53
1. Wie ben je:
• Leeftijd: 23 25
• Opleiding: HBO-ICT software engineering, voltijds
• Werkervaring: 8 maanden 1 jaar software developer & 1 jaar ML engineer
• (Woon) Locatie: Limburg Eindhoven
---
2. Wat doe je:
• Functie: Junior software developer junior ML Engineer
• Werkgever/branche: LegalTech
• (Werk) Locatie(s): Eindhoven
• Aantal vakantiedagen: n.v.t.
• Gewerkte uren/week: 16 18
• Reistijd: 1,5 uur (maar wil een kamer in Eindhoven zoeken) 10 minuten met de fiets
• Thuiswerken: als ik 5 dagen in de week werk mag ik 1 dag thuis werken
• Werkdruk: redelijk hoog
---
3. Wat verdien je:
• Uurloon (bruto): € 15/u € 18/u (een flinke vooruitgang!) € 20,25/u
• Vakantiegeld: € 8%
• Bonus, toeslagen, etc: € n.v.t.
• Dertiende/veertiende maand: € n.v.t.
• Totaal bruto jaarsalaris (jaarbasis, totaal van bovenstaande): € n.v.t. (0-uren contract vanwege voltijds studie)
---
4. Secundaire arbeidsvoorwaarden en package:
• Bijdrage werkgever in pensioeninleg: € n.v.t. (denk ik)
• Type pensioenregeling / pensioenfonds: n.v.t.
• Mobiliteit per jaar: € reiskosten vergoed van de trein als ik geen gratis OV heb via DUO n.v.t.
• Overige: n.v.t.
• Package (jaarbasis, totaal van bovenstaande): € n.v.t.
---
Ik post dit voor twee redenen: reden één is simpelweg dat ik informatie voor andere junioren wil bieden. Reden twee is dat ik op een punt sta om grote beslissingen te maken met mijn carrière/studie, wat ik nu zal uitleggen.
Ik sta namelijk op het punt dat ik mijn afstudeerstage mag doen. In plaats van de afstudeerstage ga ik een pre-master Data Science & AI volgen en stoppen met mijn bijbaan als ML engineer en erna pas de aftsudeerstage afronden. Ik heb het gevoel dat in de ICT-sector (zeker op het gebied van AI/ML/data) WO-papieren een sterke meerwaarde bieden, niet alleen voor kennis, maar ook om door sollicitatierondes heen te komen bij hoogbetaald en/of interessant werk. Ik kan hier natuurlijk helemaal naast zitten.
Daarnaast denk ik bij mezelf: als de pre-master niet lukt of ik vind het niet leuk, heb ik nu een klein maar sterk netwerk opgebouwd waar ik op terug kan vallen. Ik werk nauw samen met mensen die een sterk en breed netwerk zelf hebben, ze hemelen mij op en ik heb al gevraagd of ik ze als referentie mag opgeven (dit mag). En dan mag ik ook nog contact opnemen als ik weer iets zoek.
Let op:
De TS is geüpdatet: voor het posten van lijstjes graag het
nieuwe format gebruiken.
Dit topic is bedoeld om arbeidsvoorwaarden in relatie tot functie, werkzaamheden en achtergronden te delen.
Beperk vragen en bijbehorende reacties tot:
* redelijkheid van de arbeidsvoorwaarden gegeven het profiel
* verduidelijking van de arbeidsvoorwaarden en/of het profiel
Geen discussies! Daarvoor zijn andere topics.
Reageer je voor de 2e maal kort achter elkaar dan ben je waarschijnlijk offtopic aan het discussiëren

. Verplaatst dan de discussie naar
Algemeen arbeidsmarkt topic
Idem bij gebruik van ~~~~~~~~~~~~~~~[offtopic] tags.
Uiteraard is hier ook het verbod op werving (in de breedste zin van het woord) van toepassing.
Laatste puntje:
Kloon-accounts zijn niet toegestaan. Meen je dat je een reden hebt waarom deze regel niet voor jou zou hoeven gelden, neem dan vooraf contact op met een moderator, dan kunnen we kijken wat we kunnen doen.