• Rhidios
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19-04 20:05
Weer een update (nu ze de administratie bijgewerkt hebben).
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Ondanks dat het bedrijf het financieel nu wel krap heeft, waren ze wel tevreden over mij. Maar het gaat écht slecht hier (toxisch management), dus ik moet nu echt verder kijken.

[ Voor 3% gewijzigd door Rhidios op 19-04-2026 15:26 ]

• Merkane
  • Registratie: April 2015
  • Nu online
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

• SjonSaus
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:16
Hoe werkt dat precies bij de overheid? Voor die functie zie ik schaal 12, maar jouw salaris lijkt meer op schaal 15.

• Merkane
  • Registratie: April 2015
  • Nu online
SjonSaus schreef op maandag 20 april 2026 @ 11:13:
[...]

Hoe werkt dat precies bij de overheid? Voor die functie zie ik schaal 12, maar jouw salaris lijkt meer op schaal 15.
Het is overheid maar geen rijksoverheid :) . Dus die salarisschalen worden ook niet toegepast hier. Als ik kijk naar mijn huidige schaal dan komt het overeen met schaal 16 in de rijksoverheid tabel.
Pagina: 1 ... 220 221 Laatste

Let op:
De TS is geüpdatet: voor het posten van lijstjes graag het nieuwe format gebruiken.

Dit topic is bedoeld om arbeidsvoorwaarden in relatie tot functie, werkzaamheden en achtergronden te delen.

Beperk vragen en bijbehorende reacties tot:
* redelijkheid van de arbeidsvoorwaarden gegeven het profiel
* verduidelijking van de arbeidsvoorwaarden en/of het profiel
Geen discussies! Daarvoor zijn andere topics.

Reageer je voor de 2e maal kort achter elkaar dan ben je waarschijnlijk offtopic aan het discussiëren Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/smileys/wink.gif. Verplaatst dan de discussie naar Algemeen arbeidsmarkt topic
Idem bij gebruik van ~~~~~~~~~~~~~~~[offtopic] tags.

Uiteraard is hier ook het verbod op werving (in de breedste zin van het woord) van toepassing.

Laatste puntje:
Kloon-accounts zijn niet toegestaan. Meen je dat je een reden hebt waarom deze regel niet voor jou zou hoeven gelden, neem dan vooraf contact op met een moderator, dan kunnen we kijken wat we kunnen doen.