Ik zou het in de reguliere HR cyclus oppakken en zeker niet NU meteen beginnen met dat je meer wilt verdienen. Met 2 maanden ben je in de regel nog niet eens ingewerkt, als dit je eerste werkervaring als developer is zou ik eerst vooral werkervaring en kennis op doen.GB_gaming101 schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 10:56:
Vraag: Ik heb sinds januari een nieuwe baan als junior PHP developer. tijdens de solicatie heb ik aangeven dat mijn programmeer kennis redelijk laag was. Daarmee hebben ze mij een salaris aanbod gedaan van 2200 bruto met de optie dat het meegroeit met de kennis die ik op doe. Opzich prima begin leuke werkgever heel veel geleerd in korte tijd. Ik draai nu redelijk mee me de rest en kan hele dagen zonder vragen werken. Wat is de normale gang van zaken met salaris verhoging hoe moet ik dit aanpakken. Heb zelf het idee dat ik wel meer waard ben dan 2200 euro. graag wat tips hoe ik dit kan aanpakken?
Normaliter is een reguliere POP cyclus er een van een jaar, zo tegen het moment van je contractverlenging kan het relevant zijn er, mét goede argumenten, over te beginnen. Veel eerder denk ik dat het in the end vooral tegen je kan werken.
Het kan natuurlijk zijn dat je om te beginnen al meer waard was dan wat je nu verdient, maar beschouw het dan als een les voor de volgende keer en onderhandel meteen een passend loon uit.
Vragen hoe de cyclus in elkaar zit, zonder meteen direct over loonsverhoging te beginnen, kan uiteraard geen kwaad. Da's normaal onderdeel van je onboarding.
Ná Scaoll. - Don’t Panic.