Eng is geen argument!CheesePizza schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 08:55:
1. Wie ben je:
• Leeftijd: 22
• Opleiding: MBO 4 ICT en Mediabeheer. HBO BIM deeltijd (ik zit nu in het 2e leerjaar)
• Werkervaring: 2 jaar en 9 maanden (inclusief stage) bij mijn huidige werkgever.
• (Woon) Locatie: Vlaardingen
2. Wat doe je:
• Functie: Teamleider Teamleider verschillende servicedesks
• Werkgever/branche: IT
• (Werk) Locatie(s): ZH
• Uren/week: 32
• Reistijd: 2 uur per dag OV
• Werkdruk: Waarschijnlijk nog steeds hoog
3. Wat verdien je:
• Maandsalaris (bruto): € 2560 (3200 voor 40 uur)
• Vakantiegeld: € 8,33%
• Dertiende/veertiende maand: € -
• Pensioeninleg per jaar: € ?
• Mobiliteit per jaar:* € 2400 ( OV word 100% vergoed)
• Overige: €
Studie: € 2005 per jaar (HBO BIM studie word vergoed.)
Telefoon: € 200 euro per twee jaar
Laptop: €2310 eenmalig
Eens in de zoveel tijd gratis naar een (metal) concert naar keuze
• Package (jaarbasis, totaal van bovenstaande): € 37.683
Zojuist het bovenstaande aanbod gekregen van mijn huidige werkgever (een soort promotie maar ook naar een andere afdeling). Momenteel werk ik bij de zelfde werkgever als interne service en systeem engieneer. Ik ben voornamenlijk bezig met het beheren van de cloud (Azure), ons versiebeheersysteem en de on-prem infrastructuur.
De werkzaamheden binnen de nieuwe functie zijn onder andere het professionaliseren en standaardiseren van de verschillende servicedesks, het aansturen van het team (momenteel 2 man) en het implementeren van een goede monitoring tool voor de verschillende applicaties.
Aan de ene kant klinkt het als een interessante uitdaging die meer aansluit op mijn studie maar aan de andere kant vind ik het toch wel een beetje "eng". het is best anders dan mijn huidige functie, ik ben bang dat het misschien niet technisch genoeg voor me is en momenteel heb ik het erg naar mijn zin in mijn huidige functie (aardige manager, interessant werk etc). financieel ga ik er wel op vooruit, ik verdien nu 2000 op basis van 32 uur (de overige kosten en mobiliteitskosten blijven gelijk). Ook denk ik dat een leidinggevende functie op mijn 22e een goede aanvulling is op mijn CV.
Wat vinden de GoT'ers hiervan?

Disclaimer: geldt natuurlijk vooral als je je huidige werk stom had gevonden..
[ Voor 1% gewijzigd door FitTiv op 25-01-2019 09:43 . Reden: disclaimer ]