Ten eerste zie ook deze post:
Caelorum in "Wat verdient de ICT'er / GoT'er? (deel 14)" je moet voor jezelf opkomen.
70€/mnd voor de consignatiedienst met één dienst per 6 weken is zo'n 97€ per dienst (70*12/52*6). Dit hoeft niet per se veel of weinig te zijn, maar als je er elke week ook nog 5 uur mee bezig bent én je binnen een kwartier (!) moet reageren kan ik wel zeggen dat dit echt geen goede vergoeding is.
Hierbij neem ik gemakshalve aan dat de uren die je maakt voor je diensten je ook mag en kunt schrijven en je die betaald krijgt of als tijd-voor-tijd krijgt in verlofuren?
Zie ook deze pagina voor meer inhoudelijke informatie met regels waar je baas zich aan moet houden (bijv. minimaal 30min per oproep én <30min tussen een oproep = die tijd ook schrijven).
Lees je arbeidsovereenkomst na over eventuele boetebedingen m.b.t. je certificaten, eventueel kun je een aparte studieovereenkomst getekend hebben, ik neem aan dat je die dan wel ergens hebt.
Typisch dat de consignatiedienst wel vanuit huis kan, maar thuiswerken een no-go is.
Ik heb wel een beetje een beeld van je werkgever op deze manier. Gebaseerd op wat je nu schetst zou ik op zoek gaan naar wat anders, als dat prima klinkt máár je wil toch niet weg, vraag je je baas om loonsverhoging. Als hij hiervoor niet te porren is, accepteer je het andere aanbod. (let op niet andersom, je wilt niet zonder werk zitten natuurlijk).