10 januari begin ik ook weer aan een nieuwe uitdaging. Ik verdiende sowieso al niet slecht en had niet perse de behoefte voor iets anders. Ik zat wel prima op mijn plek. Echter was ik expliciet benaderd voor mijn specifieke kennis en uiteindelijk werd dat een hele mooie kans die ik dus heb gepakt.
1. Wie ben je:
• Leeftijd: 31
• Opleiding: MBO
• Werkervaring: 13-14 jaar
• (Woon) Locatie: Brabant
2. Wat doe je:
• Functie: Sr. Software Engineer - Observability
• Werkgever/branche: Streaming media
• (Werk) Locatie(s): Ik ga thuiswerken, maar US based met locaties in o.a. London en Amsterdam
• Aantal vakantiedagen: 25 op papier, "unlimited" onofficieel. De reden is o.a. dat ze het niet willen limiteren op 25 dagen. Zijn je dagen op, wil je vrij en kan dit naar alle redelijkheid? Prima.
• Gewerkte uren/week: 40
• Reistijd: 0
• Werkdruk: n/a
3. Wat verdien je:
• Vast maandsalaris (bruto): € 7820
• Vakantiegeld: 8%
• Bonus, toeslagen, etc: €
• Dertiende/veertiende maand: € 0
• Totaal bruto jaarsalaris (jaarbasis, totaal van bovenstaande): € 102.000
4. Secundaire arbeidsvoorwaarden en package:
• Bijdrage werkgever in pensioeninleg: (12 * maandsalaris) + vakantiegeld en daar 10,80% van (voor mijn huidige leeftijd) minus een offset = bijdrage werkgever in een fonds die ik zelf kan beheren.
• Type pensioenregeling / pensioenfonds: Vooral moeilijk.
• Mobiliteit per jaar: € 0
• Overige: €18.000 aandelen (15% van totaal) Ik kan dit ook qua % veranderen naar zowel boven als onder. €10.000 tekenbonus. Verder goede randapparatuur en werkplek inrichting en in principe vrije keuze (naar alle redelijkheid..) voor hardware. Hetzelfde voor overige onkosten zoals conferenties, reizen etc. Dat is niet vast bepaald maar wel aanwezig.
• Package (jaarbasis, totaal van bovenstaande): € 120.000
1. Wie ben je:
• Leeftijd: 31
• Opleiding: MBO
• Werkervaring: 13-14 jaar
• (Woon) Locatie: Brabant
2. Wat doe je:
• Functie: Sr. Software Engineer - Observability
• Werkgever/branche: Streaming media
• (Werk) Locatie(s): Ik ga thuiswerken, maar US based met locaties in o.a. London en Amsterdam
• Aantal vakantiedagen: 25 op papier, "unlimited" onofficieel. De reden is o.a. dat ze het niet willen limiteren op 25 dagen. Zijn je dagen op, wil je vrij en kan dit naar alle redelijkheid? Prima.
• Gewerkte uren/week: 40
• Reistijd: 0
• Werkdruk: n/a
3. Wat verdien je:
• Vast maandsalaris (bruto): € 7820
• Vakantiegeld: 8%
• Bonus, toeslagen, etc: €
• Dertiende/veertiende maand: € 0
• Totaal bruto jaarsalaris (jaarbasis, totaal van bovenstaande): € 102.000
4. Secundaire arbeidsvoorwaarden en package:
• Bijdrage werkgever in pensioeninleg: (12 * maandsalaris) + vakantiegeld en daar 10,80% van (voor mijn huidige leeftijd) minus een offset = bijdrage werkgever in een fonds die ik zelf kan beheren.
• Type pensioenregeling / pensioenfonds: Vooral moeilijk.
• Mobiliteit per jaar: € 0
• Overige: €18.000 aandelen (15% van totaal) Ik kan dit ook qua % veranderen naar zowel boven als onder. €10.000 tekenbonus. Verder goede randapparatuur en werkplek inrichting en in principe vrije keuze (naar alle redelijkheid..) voor hardware. Hetzelfde voor overige onkosten zoals conferenties, reizen etc. Dat is niet vast bepaald maar wel aanwezig.
• Package (jaarbasis, totaal van bovenstaande): € 120.000