Ja, dat is Stage 2. Stage 3 is echt niet zo erg als men denkt hoor... gewoon eens proberen en dan Drive op standje Sport en Sport op standje Sport, Sport+ vind ik in beide standen minder. Bijvoorbeeld afremmen voor een drempel, dan gooit Sport+ vlak voor de drempel nog even een anker uit (zo voelt het). Met beiden op standje Sport is Drive comfortabel met sportief tintje en Sport is gewoon rauw. Bij terugschakelen heb je bij Stage 3 ook iets meer revmatching. Al moet ik zeggen dat sinds ik nieuwe motorsteunen en transmissierubbers heb, eigenlijk alles comfortabel isephymerous schreef op vrijdag 24 juli 2026 @ 09:05:
Thanks nog voor deze tip. Ik heb drive nu in sport gezet. Ik vind de schakelmomenten wel erg dichtbij stock
Het aanpassen is een fluitje van een cent dus ik ga het zeker even proberen. Wel eerst even een poosje stage 2 rijden voor een goed vergelijkCreativeS schreef op vrijdag 24 juli 2026 @ 14:39:
[...]
Ja, dat is Stage 2. Stage 3 is echt niet zo erg als men denkt hoor... gewoon eens proberen en dan Drive op standje Sport en Sport op standje Sport, Sport+ vind ik in beide standen minder. Bijvoorbeeld afremmen voor een drempel, dan gooit Sport+ vlak voor de drempel nog even een anker uit (zo voelt het). Met beiden op standje Sport is Drive comfortabel met sportief tintje en Sport is gewoon rauw. Bij terugschakelen heb je bij Stage 3 ook iets meer revmatching. Al moet ik zeggen dat sinds ik nieuwe motorsteunen en transmissierubbers heb, eigenlijk alles comfortabel is
XXXVI