Persoonlijk vind ik dravit grau veel mooier, zeker in de zon. Overigens ben ik geen fan van zilvergrijs dus zou dat niet snel kiezen boven welke kleur dan ook.DeBaroN schreef op vrijdag 8 mei 2026 @ 14:00:
Ik ben aan het kijken naar een G21 LCI en dan met m sport pro en alle lijstjes zwart, want dat vind ik mooi. Nu zit ik enorm te twijfelen tussen Dravit grau en Skycraper. Ik neig naar Dravit en ga van het weekend beide kleuren is goed bekijken in het echt.
Maar hebben mensen hier nog een goeie redenen waarom wel/niet voor die kleur te kiezen?
Ik rij op moment Saphir zwart, maar dat nooit meer omdat die snel smerig is.
Geeft de xhp meerwaarde?DeBaroN schreef op maandag 4 mei 2026 @ 09:00:
[...]
idd. Heb de auto laten chippen door BR en zelf xhp aangeschaft. Kan zo vaak aanpassen als je zelf wil.
Die xhp bij de tuner is eenmalig.
Waar merk je dat aan?
Gebruik je het regelmatig of is het voor een keer nice-to-have?
Homo sapiens non urinat in ventum
Ik heb ook een dravit... echt een hele mooie kleur in de zonDeBaroN schreef op vrijdag 8 mei 2026 @ 14:00:
Ik ben aan het kijken naar een G21 LCI en dan met m sport pro en alle lijstjes zwart, want dat vind ik mooi. Nu zit ik enorm te twijfelen tussen Dravit grau en Skycraper. Ik neig naar Dravit en ga van het weekend beide kleuren is goed bekijken in het echt.
Maar hebben mensen hier nog een goeie redenen waarom wel/niet voor die kleur te kiezen?
Ik rij op moment Saphir zwart, maar dat nooit meer omdat die snel smerig is.
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Ik denk dat je even Google of ai moeten vragen wat xhp is. Maar in het kort;Jan Smit schreef op vrijdag 8 mei 2026 @ 14:32:
[...]
Geeft de xhp meerwaarde?
Waar merk je dat aan?
Gebruik je het regelmatig of is het voor een keer nice-to-have?
Bak schakelt sneller
Betere schakelmomenten
Dit vooral icm chippen heerlijk.
Na de tip hier heb ik wat garages gebeld die meer BMW's hadden staan. We hebben hem zojuist verkocht voor 14.750 euro.
Klopt, jij blijft gewoon eigenaar totdat de auto daadwerkelijk verkocht is.
Een automakelaar neemt vervolgens het volledige verkooptraject uit handen en werkt meestal met een vaste fee. Daar staat tegenover dat de auto vaak voor een hogere prijs verkocht wordt, waardoor dat verschil in de praktijk nauwelijks voelbaar is.
Een andere optie is Qoets en daar direct weer een andere BMW uitzoeken. Dat vind ik persoonlijk ook een erg prettige partij.