Weet niet helemaal de oorzaak maar mijn EntryNAV evo heeft al een tijd 2026-1. De logica is ver te zoeken.IQM schreef op zaterdag 21 maart 2026 @ 09:42:
[...]
Ik heb ook het idee dat de navigatie updates een beetje achterblijven. Voor het MOTION en MOVE systeem is 2024 de laatste versie. Voor Premium zitten we op 2025, net als NEXT (2025-2).
Ergens snap ik dat ook wel. De eerste auto's met dat systeem zijn al bijna 16 jaar oud.
Zelfs het LIVE systeem - met OTA updates- zit ook al bijna een half jaar op 2025-4. Dit vind ik eigenlijk best kwalijk omdat het een betaald abonnement is. Zit er dan ook aan te denken om dit niet (stilzwijgend) te laten verlengen. Een jaar wachten maakt niet zoveel verschil met de huidige update frequentie.
[...]
Eens. Toen ik keek halverwege 2025 naar een gebruikte G61 550e schrok ik gewoon van de prijzen. En ik hoorde laatst dat mijn buurman nu zakelijk een nieuwe 550e kon bestellen met zoveel korting dat hij minder betaalt dan ze vorig jaar voor een gebruikte vroegen.
Instagram | Fujifilm X-T2 Graphite | Fujinon 18-55mm | Fujinon 23mm F/2 WR | DJI Mini 3 Pro | iPhone 14 Pro | BMW X1 F48 ('18)