Het grote BMW-topic #14 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 357 358 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetoz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:57
lostboy_0234 schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 10:18:
Dank voor jullie tips.

Ik ga contact opnemen met een aantal andere dealers en de ANWB-tip ga ik zeker proberen.

Een verlies nemen vind ik op zich niet erg, maar de dealer bood alleen een beter bedrag als ik daar ook direct een nieuwe auto zou kopen. Vanuit hun kant begrijpelijk, maar ik houd niet van dat soort constructies – het voelt alsof je aan het lijntje wordt gehouden.

Zoals ik al aangaf: vanwege mijn werk en drukke internationale agenda is het voor mij simpelweg niet haalbaar om zelf via Marktplaats te verkopen. Dat past op dit moment niet in mijn planning.
Ik begrijp niet dat je opkijkt van het feit dat een dealer je een betere inruil prijs geeft als je daar ook een auto weer koopt. Dat heeft weinig met een "constructie" te maken. Als je een auto ergens enkel voor geld wil inruilen krijg je gewoon de handelsprijs ervoor, die gaat overal ongeveer hetzelfde zijn. Je krijgt enkel een grotere voordeel als de dealer vervolgens ook weer iets aan jou kan verdienen. Grote kans dat een auto uit 2018 gewoon direct doorgezet word de handel in en dat de dealer er zelf amper iets op pakt. Zelfde geld voor zaken zoals de ANWB etc.

Persoonlijk heb ik er geen moeite mee op een auto via MP te verkopen en er zo iets meer voor te krijgen. Geen telefoonnummer bij je advertentie zetten en evt alleen delen via de chat mocht het serieus zijn.

Als je voor gemak wilt gaan dan zal je er voor moeten betalen ;-).

https://printcraft3d.nl Protect your BMW! https://BimmerNotify.app

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jarno
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 30-05 11:43
lostboy_0234 schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 10:18:
Dank voor jullie tips.

Ik ga contact opnemen met een aantal andere dealers en de ANWB-tip ga ik zeker proberen.

Een verlies nemen vind ik op zich niet erg, maar de dealer bood alleen een beter bedrag als ik daar ook direct een nieuwe auto zou kopen. Vanuit hun kant begrijpelijk, maar ik houd niet van dat soort constructies – het voelt alsof je aan het lijntje wordt gehouden.

Zoals ik al aangaf: vanwege mijn werk en drukke internationale agenda is het voor mij simpelweg niet haalbaar om zelf via Marktplaats te verkopen. Dat past op dit moment niet in mijn planning.
Hier delen? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Civic09
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09:43
Merk hier hetzelfde, voorzichtig wat aan het kijken naar een X3, maar moet echt fors bijleggen voor een oudere auto met meer km’s. Nou is een X3 G01 ook heel gewild, maar de G21 is eigenlijk de modernere auto die ik ook nog fijner vind rijden ook. Waarom zou je dan een X3 willen? Vanwege de zitpositie en omdat ik niet zo’n fan ben van hybride.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pannencouque
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 08:46
roland kroes schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 11:55:
Ik snap je wel hoor.
Had het laatst ook. Je krijgt nu eenmaal minder terug voor je inruiler dan dat ie (voor jou) waard is.
En niemand vind het leuk om te leuren op MP of AS.

De mijne stond enkele weken , voor een niet echt hoge prijs te koop, en was na inruil, voor veel meer geld, vrij snel verkocht. Veel mensen denken nu eenmaal dat verkopers betrouwbare mensen zijn 😁
Ik verkocht mijn laatste nog met Premium Selection, dat haalde de particulier over de streep om bij mij te kopen. Anders is het bij zulke bedragen toch een groot risico en dan heeft men het idee dat het bij een handelaar beter is. Daar kun je formeel iets meer verwachten en wat garantie bijkopen, dat kan bij een particulier natuurlijk niet.

Anderzijds willen de meeste particulieren dan ook de prijzen die de handel ook wil. Zo werkt dat niet. Als je 'm 15% goedkoper wegzet dan de handel zijn er heus wel mensen die het risico wilden nemen.

Ik kreeg toen nog wel een reactie van Sleutelbloem auto's, iets van 10k onder de waarde. Dan had ik 'm nog liever in de greppel gereden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheusk
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12:21
Pannencouque schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 21:14:
[...]
Ik verkocht mijn laatste nog met Premium Selection, dat haalde de particulier over de streep om bij mij te kopen. Anders is het bij zulke bedragen toch een groot risico en dan heeft men het idee dat het bij een handelaar beter is. Daar kun je formeel iets meer verwachten en wat garantie bijkopen, dat kan bij een particulier natuurlijk niet.

Anderzijds willen de meeste particulieren dan ook de prijzen die de handel ook wil. Zo werkt dat niet. Als je 'm 15% goedkoper wegzet dan de handel zijn er heus wel mensen die het risico wilden nemen.

Ik kreeg toen nog wel een reactie van Sleutelbloem auto's, iets van 10k onder de waarde. Dan had ik 'm nog liever in de greppel gereden :D
Daar noem je ook wel een zaak op :D
Maar als je hem 15% goedkoper wegzet, dan kan je hem toch net zo goed inruilen. Volgens mij is dat zo’n beetje de marge op 2e hands auto’s.

Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roland kroes
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:45
Ik moet zeggen, dat ik vorig jaar van Dusseldorp een zeer nette inruilprijs kreeg voor mijn 320i G20 uit 2019.
Was bij aankoop van de X2 M35i.

Ik denk dat zo'n 3 serie toch wat makkelijker verkoopt als zo'n X2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannencouque
Morpheusk schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 21:16:
[...]

Daar noem je ook wel een zaak op :D
Maar als je hem 15% goedkoper wegzet, dan kan je hem toch net zo goed inruilen. Volgens mij is dat zo’n beetje de marge op 2e hands auto’s.
Ligt een beetje aan de auto, maar doe voor mijn part 10% ofzo. Het moet in elk geval aantrekkelijker zijn om bij de particulier te kopen. Ik heb dat al heel vaak gedaan: ik wil best een risico nemen maar daar moet wel een financieel voordeel tegenover staan.

Bij de huidige wilde ik dat niet, dus die komt bij de dealer vandaan. En die zal ook ergens in de garantieperiode nog weggaan, denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Hier iemand ervaring met een bedrijf wat een BMW stuur kan bekleden met alcantara? Ik zie online een hele berg sets om het zelf te doen, maar weet niet of ik er zelf aan moet beginnen met zo'n naald en draad :P

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Puf
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11:54
DennusB schreef op vrijdag 30 mei 2025 @ 08:06:
Hier iemand ervaring met een bedrijf wat een BMW stuur kan bekleden met alcantara? Ik zie online een hele berg sets om het zelf te doen, maar weet niet of ik er zelf aan moet beginnen met zo'n naald en draad :P
Afgezien van de kwaliteit van de uitvoering, betwijfel ik of alcantara ideaal is voor een stuur van een daily driver. Mijn gevoel is dat de looks relatief snel achteruit gaan door de lichaamsoliën, en lijkt me lastig schoon te maken, maar heb er zelf geen ervaring mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pannencouque
Eens met Puf. En zelf doen, moet je echt alleen doen als je ervaring hebt met naald en draad en dat strak kan. Ik weet dat ik er nog niet misschien over zou nadenken :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:54

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Exact wat Puf zegt, leuk materiaal voor in een raceauto. Daar gebruiken ze het omdat het in combinatie met de juiste handschoenen heel veel grip heeft. Materiaal slijt vrij hard en ziet er daarna niet uit.

Kans dat je het er mooi/strak op krijg is ook twijfelachtig denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roland kroes
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:45
Ben aan het wachten op mijn stuur van de Boxster gemaakt door Sattlerei Stafjew.
Had er veel goeds over gelezen.
VIa ebay.de kan je die vinden.

Het zou al bezorgd moeten zij, maar die stumperds van DPD........jeezus man 🥴

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarno
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 30-05 11:43
DennusB schreef op vrijdag 30 mei 2025 @ 08:06:
@CreativeS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 30-05 22:23

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Vraagje over die pakketten die je voor je BMW kan bestellen:

Toen ik mijn 330e vorig jaar eind april 2024 kocht, kon ik het Connected Booster pakket bestellen en heb dat ook gedaan. Die liep afgelopen week af. Dus nu geen RTTI en Spotify meer (en andere dingen). Vorige jaar heb ik daar 99€ voor betaald. Nu zie ik dat ik 129€ mag betalen en heet het pakket geen Connected Booster meer, maar Connected Pack Professional: https://www.bmw.nl/nl/shop/ls/dp/ConnectedBoosterXL_nl

Het grote verschil met het Connected Booster pakket welke ik vorig jaar had gekocht is dat hier wel navigatie updates in zitten. Dat zat bij het Connected Booster pakket vorig jaar niet omdat ik nog apart met Black Friday het Kaart Update pakket heb gekocht. Vanaf mei 2024 tm november 2024 heb ik met oude mappen gereden.

Het vreemde van die online navigatie is dat bij een rit naar mijn werk die navigatie mij over een smal binnendoor weggetje wil laten rijden. Dit stelt de navigatie keer op keer voor terwijl wanneer ik die afslag niet neem en gewoon rechtdoor rijd, ik er sneller/eerder ben. Toen die online navigatie vorige week niet meer werkte omdat die dienst was afgelopen, stelde de navigatie wel de goede route voor. Dus gewoon de weg volgen ipv het binnen door weggetje.

Als je de omschrijving van al die digitale pakketen moet geloven, dan is de navigatie zelf lerend, maar mijn ervaring is toch echt anders.

Maar klopt het dat het Connected Booster pakket met navigatie is aangepast ? En in hoeverre is de navigatie zelf lerend? Tevens staat in de omschrijving:
Met de nieuwste kaarten van uw thuisregio zonder omwegen arriveren. Eenvoudig over-the-air in uw BMW geladen. Nu in de BMW ConnectedDrive Store.
[list]
  • [/li]
  • automatische update van uw thuisregio
  • [/li]
  • draadloos onderweg, inclusief gegevensomvang
  • [/li]
  • geen vertragingen door onjuiste of verouderde kaarten meer
De navigatie kaarten schijnen dus ook zonder USB Stick te updaten over the air ? Nou is de A1 tussen Deventer en Apeldoorn en vice versa compleet aangepast en veranderd, maar die online update is nog niet verwerkt. Iemand die hebt uberhaupt wel eens heeft meegemaakt dat de navigatie aan is gepast zonder USB stick te gebruiken ?

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaMaaT
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-05 22:08
Vraag, stap net uit de F31. Deze lijkt niet koud te worden. Eerder geen last van gehad (gevoelsmatig). Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:21
JaMaaT schreef op vrijdag 30 mei 2025 @ 13:46:
Vraag, stap net uit de F31. Deze lijkt niet koud te worden. Eerder geen last van gehad (gevoelsmatig). Iemand een idee?
Airco stuk

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaMaaT
Das altijd een optie idd. Maar geen bekende kwalen met sensoren ofzo?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Puf
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11:54
JaMaaT schreef op vrijdag 30 mei 2025 @ 13:58:
Das altijd een optie idd. Maar geen bekende kwalen met sensoren ofzo?
Altijd eerst even checken: Iemand aan het "koel hoofd" wieltje op het dashboard gezeten? Of aan de fan intensiteit op de climate control?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaMaaT
Nee staat op koud. Maar ook op de knop max geen koude lucht. Maandag garage even bellen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tortelli

Tortelli

MRE-Inc schreef op vrijdag 30 mei 2025 @ 13:08:
Vraagje over die pakketten die je voor je BMW kan bestellen:

Toen ik mijn 330e vorig jaar eind april 2024 kocht, kon ik het Connected Booster pakket bestellen en heb dat ook gedaan. Die liep afgelopen week af. Dus nu geen RTTI en Spotify meer (en andere dingen). Vorige jaar heb ik daar 99€ voor betaald. Nu zie ik dat ik 129€ mag betalen en heet het pakket geen Connected Booster meer, maar Connected Pack Professional: https://www.bmw.nl/nl/shop/ls/dp/ConnectedBoosterXL_nl

Het grote verschil met het Connected Booster pakket welke ik vorig jaar had gekocht is dat hier wel navigatie updates in zitten. Dat zat bij het Connected Booster pakket vorig jaar niet omdat ik nog apart met Black Friday het Kaart Update pakket heb gekocht. Vanaf mei 2024 tm november 2024 heb ik met oude mappen gereden.

Het vreemde van die online navigatie is dat bij een rit naar mijn werk die navigatie mij over een smal binnendoor weggetje wil laten rijden. Dit stelt de navigatie keer op keer voor terwijl wanneer ik die afslag niet neem en gewoon rechtdoor rijd, ik er sneller/eerder ben. Toen die online navigatie vorige week niet meer werkte omdat die dienst was afgelopen, stelde de navigatie wel de goede route voor. Dus gewoon de weg volgen ipv het binnen door weggetje.

Als je de omschrijving van al die digitale pakketen moet geloven, dan is de navigatie zelf lerend, maar mijn ervaring is toch echt anders.

Maar klopt het dat het Connected Booster pakket met navigatie is aangepast ? En in hoeverre is de navigatie zelf lerend? Tevens staat in de omschrijving:

[...]

De navigatie kaarten schijnen dus ook zonder USB Stick te updaten over the air ? Nou is de A1 tussen Deventer en Apeldoorn en vice versa compleet aangepast en veranderd, maar die online update is nog niet verwerkt. Iemand die hebt uberhaupt wel eens heeft meegemaakt dat de navigatie aan is gepast zonder USB stick te gebruiken ?
Bij mijn G21 downloadde hij zelf de BENELUX via sim van de auto, overige kaarten moest je via usb updaten (duurt een 20 minuten ofzo met een vlotte stick).
Probleem van wegen ken ik, zo stuurt hij mij altijd ergens in Veenendaal ofzo de autobaan af om er vervolgens direct weer op te rijden. De kaarten zijn absoluut niet feilloos en het lijkt wel of sommige issues er niet uitgehaald worden. Zelfde problemen zie ik bij mijn G61 terug komen overigens, ze zijn dus wel consequent fout 😉.

Wil je echt een goede navigatie: gebruik Google Maps (of de betaalde TomTom navi, werkt imo wat fijner). Overigens navigeer ik 99,99999 % van de tijd via het BMW systeem omdat carplay niet werkt via de HUD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Tortelli schreef op vrijdag 30 mei 2025 @ 14:47:
[...]

Bij mijn G21 downloadde hij zelf de BENELUX via sim van de auto, overige kaarten moest je via usb updaten (duurt een 20 minuten ofzo met een vlotte stick).
Probleem van wegen ken ik, zo stuurt hij mij altijd ergens in Veenendaal ofzo de autobaan af om er vervolgens direct weer op te rijden. De kaarten zijn absoluut niet feilloos en het lijkt wel of sommige issues er niet uitgehaald worden. Zelfde problemen zie ik bij mijn G61 terug komen overigens, ze zijn dus wel consequent fout 😉.

Wil je echt een goede navigatie: gebruik Google Maps (of de betaalde TomTom navi, werkt imo wat fijner). Overigens navigeer ik 99,99999 % van de tijd via het BMW systeem omdat carplay niet werkt via de HUD.
CarPlay (Apple Maps) werkt in mijn G21 wel via de HUD, maar je ziet alleen niet de kaart, wel de aanwijzingen. Heb jij dat niet?

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tortelli

Tortelli

Ik heb het echt al heel lang niet gebruikt :D. Kan goed zijn dat het nu wel werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

[...]

Haha goed te lezen dat ze idd consequent fout zitten. Ik gebruik nooit google maps. Ik navigeer altijd met de BMW navigatie en heb carplay op de achtergrond met Flitsmeister aan. Via de opdrachten app op de iPhone een opdracht gemaakt dat die automatisch FM start als die geconnect is met mijn BMW bluetooth. Geluid gaat dan ook gewoon over de speakers van de auto.

Ik heb al een paar keer die update functie van die mappen aangeklikt, maar er gebeurd nooit wat bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli

Tortelli

FM via carplay laten lopen is wel een goeie, ik zit altijd te klooien om dat geluid fatsoenlijk door te krijgen. Laat me nu "bellen" wat wel altijd lijkt te werken maar gewoon een vervelend geluid geeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Tortelli schreef op vrijdag 30 mei 2025 @ 14:57:
FM via carplay laten lopen is wel een goeie, ik zit altijd te klooien om dat geluid fatsoenlijk door te krijgen. Laat me nu "bellen" wat wel altijd lijkt te werken maar gewoon een vervelend geluid geeft.
Ja werkt. Die "truuk" met bellen gebruikte ik ook in mijn Mercedes C klasse, maar dat werkte nooit echt lekker. Soms werd er niet opgehangen waardoor het stil bleef in de auto ipv dat je de muziek weer hoort.

Mijn automatisering is dit:

Wanneer iPhone van MRE is verbonden met BMWxxxx

Open App: Flitsmeister
Wacht 3 seconden
Ga naar het beginscherm
Vergrendel het scherm

Moet je natuurlijk wel een iphone hebben. In principe werkt het zo prima. Als ik instap en de iphone connect met de BMW dan start FM dus op en je kunt je telefoon in je broekzak houden omdat het scherm weer vergrendeld wordt. Je kan zo ook gewoon bv Spotify of Apple Music gebruiken terwijl wel de normale BMW navigatie op het scherm zichtbaar is. De knoppen op het stuur werken dan ook gewoon voor volgend/vorig nummer.

Gelukkig heb ik nog die 8 sneltoetsen die je kan programmeren. 1 staat bij mij op Apple Carplay zodat ik snel bv naar bv toch Google maps ofzo kan gaan of Apple Music. 6 staat bij mij op Spotify, dat werkt toch net iets lekkerder dan eerst naar Carplay gaan, dan daar Apple Music/Spotify openen en dan door je album lijst scollen.

Had overigens nog een klein kabel wegwerk projectje. Heb een Spigen Magsafe houder in de auto. De nieuwe Apple Magsafe lader (2024 versie) past er wel in, maar blijft niet vastklikken. Gelukkgi zit er aan de binnenkant van de Spigen houder een 3M plak strip waardoor deze toch blijft zitten. Kabel kon ik in eerste instantie niet goed wegwerken, dus vooralsnog maar zo gelaten. Toch begon ik me aan de zichtbare kabel te ergeren, dus de rechter ventilatie module inclusief de 2 middelste maar losgehaald en de kabel achterlangs getrokken. Nu zie je er niks meer van.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eESm4Q-1p0Uqd8DiitRRTgswuKw=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MXFjJHnCMy1YCS1BR2WbzRio.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RyDFRAgTwMH12RW2_4_WEDWloFE=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SmZvpFayEcqDOLJ5R59BnDO3.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MIgvjASDC2xZ7HV54jULzRHWkDU=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LtCkBIRi9q04sVanBgbdK9Qa.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/75V6sMFEcB85FDZGo-3jm9H2Tjo=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aMmpvqQxtsVvObNAbJo139y1.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HFcXavmY7XgCWpqNoh5-z9RykR0=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/C1CZalS4dAN4F0QooLE3xcdQ.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/28cHrrry36Xj-POd0m6lo9FZxnE=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cwD7K0GDGb1PlQfbhVasufIP.jpg?f=fotoalbum_tile

[ Voor 62% gewijzigd door MRE-Inc op 30-05-2025 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:10

Eagle Creek

Breathing security

[...]

Probleem van wegen ken ik, zo stuurt hij mij altijd ergens in Veenendaal ofzo de autobaan af om er vervolgens direct weer op te rijden.
Ook in het buitenland dit jaar kreeg ik weer zeer bijzondere routes aanbevolen. Binnendoor over weggetjes die amper verhard genoemd mogen worden en door smalle donkere paadjes. Terwijl rechtdoor rijden over de geasfalteerde weg uiteindelijk ook op de plek van bestemming zouden resulteren én in in de praktijk sneller omdat je door kan rijden en niet hobbeldebobbel over de kuilen weg gaat.

Toegegeven, leuke toeristische routes ontdekt maar verre van de bedoeling..

Onvoorstelbaar...

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:10

Eagle Creek

Breathing security

MRE-Inc schreef op vrijdag 30 mei 2025 @ 15:38:
[...]

Mijn automatisering is dit:

Wanneer iPhone van MRE is verbonden met BMWxxxx

Open App: Flitsmeister
Wacht 3 seconden
Ga naar het beginscherm
Vergrendel het scherm

Moet je natuurlijk wel een iphone hebben. In principe werkt het zo prima. Als ik instap en de iphone connect met de BMW dan start FM dus op en je kunt je telefoon in je broekzak houden omdat het scherm weer vergrendeld wordt.
Heb ik inmiddels ook al enkele jaren maar het is een complete hit or miss. Ik denk dat er ongeveer 20 tot 30% van de tijd Flitsmeister toch niet opstart. En de automatisering een soort time-out geeft. Ik kan er maar niet achterkomen waar dit inzit....

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannencouque
Eagle Creek schreef op vrijdag 30 mei 2025 @ 22:21:
[...]

Ook in het buitenland dit jaar kreeg ik weer zeer bijzondere routes aanbevolen. Binnendoor over weggetjes die amper verhard genoemd mogen worden en door smalle donkere paadjes. Terwijl rechtdoor rijden over de geasfalteerde weg uiteindelijk ook op de plek van bestemming zouden resulteren én in in de praktijk sneller omdat je door kan rijden en niet hobbeldebobbel over de kuilen weg gaat.

Toegegeven, leuke toeristische routes ontdekt maar verre van de bedoeling..

Onvoorstelbaar...
Eens. Zo had ik dat op vakantie ook, en ook toen ik laatst nog bij een collega op bezoek ging.
Ik neig er sterk naar om over te stappen naar Waze. Want Maps navi, betekent dat Flitsmeister niet meer op de achtergrond kan draaien. Waze zou beide geïntegreerd hebben. En juist als ik de navi nodig heb, heb ik FM ook nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
De nieuwe X3 krijgt deze zomer al een aangepast interieur. Dat mocht ook wel, ze hadden nu wel erg de onderkant opgezocht van wat nog acceptabel is.

We hadden er 1 in bestelling en dealer gaf aan de de geleverde auto in september in ieder geval voorzien is van de update.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Dat is natuurlijk de huidige maatstaf; Less (kwaliteit, luxe, mogelijkheden) is more (geld).
Pagina: 1 ... 357 358 Laatste