Haha ja nu is het natuurlijk sport om zoveel mogelijk af te zeiken aan de 330i's die ik aandraag. Dan haal je toch bij een andere toko wat? En hoeveel kan er afgetrapt zijn aan een auto met 23k kilometerBMW_M3 schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 23:47:
Een 330i van Autohero? Ik heb dan nog liever een gechipte van een liefhebber dan autohero. Dat is pas afgetrapt

Staan er meer de koop in de 32k regio.
Punt blijft toch dat je voor 2k meer een 330i hebt, die je ook nog een makkelijker weer verkoopt en waar je minder op afschrijft omdat je zo geen gezeik met dat veel minder garages/handelaren een gechipte auto in de inruil willen hebben? EN geen risico dat de boel buiten de limieten van verschillende onderdelen draait.
Of importeer er zelf één uit Duitsland. Heb je voor 32k een 330i van zelfs nog een jaar jonger en met dikkere uitrusting?
Iedereen moet inderdaad lekker doen wat ze zelf willen, maar beweren dat een 320i chippen goedkoper is dan een 330i aanschaffen, daar heb ik mijn twijfels bij. Je betaalt de rekening alleen op een ander moment. Dat is het punt dat ik maak. Gaat niet over keuzes die mensen maken afzeiken, of waardeoordeel uiten..
[ Voor 50% gewijzigd door DutchManticore op 16-11-2024 00:04 ]
Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.