Nee, bespaar ons dat juist niet dat is interessantRAAF12 schreef op maandag 9 september 2024 @ 18:13:
[...]
Passieve sensors met spoel of Hall (magnetisch) kunnen idd defect raken vooral als ze opgewarmd zijn bij bovenliggende nokkeas motoren zit de nokkenas sensor ongunstig qua warmte.
Als uitlezen niets oplevert (bij moderne auto's kan je vaak uitlezen wannneer het event plaatsvond dmv een datum stamp) dan blijft over om volgens eliminatie oorzaken uit te sluiten.
En dan komt het gouden koppel Freeze spray en FÖHN op de proppen, ik ben bejaard maar 40 jaar geleden waren dat ook al de tools om fouten die zich manifesteerde als temperatuurgevoelig op te lossen.
Vooral bij elco's zie je dat fenomeen, apparaat start niet bij zeg 18 graden maar wel na opwarmen bij 22 graden. Maar goed ik zal jullie een cursus elektronica repareren besparen. Ik hoop dat de reparatie lukt. Veel garagebedrijven gaan gauw op de bonnefooi onderdelen verwisselen, dan kan je beter zelf wat zoeken

Instagram | Fujifilm X-T2 Graphite | Fujinon 18-55mm | Fujinon 23mm F/2 WR | DJI Mini 3 Pro | iPhone 14 Pro | BMW X1 F48 ('18)