Haha druk maken is een groot woord. Ik haal m'n schouders op en denk "F#%^ it" en ga door. Wilde het eigenlijk wel direct schoon maken, maar toen brak net de zon door, dus maar even wachten tot vanavond s de zon niet meer op de auto schijnt.CreativeS schreef op zondag 30 juni 2024 @ 13:31:
[...]
Maak je druk om dingen waar je wél controle over hebt... maakt het leven een héél stuk makkelijker.
Jammer, dat wel... maar je bent niet de enige met al dat 'stof'
Nee joh kan gewoon effe met een oude zeem. Niks aan de hand.CreativeS schreef op zondag 30 juni 2024 @ 13:32:
[...]
Ik hoop dat dit een bericht bomvol sarcasme is... of dat je 'vergeten' bent wat stappen te noemen
@Spollie Veel plezier ermee. Niet helemaal mijn kleur en velgen. En ligt het aan de foto's of heeft deze geen extra donker glas van de B-Stijl? Dat maakt zo'n sportieve auto in mijn ogen meer af dan deze velgen.
Andere vraag. Hoe zit het met die Auto stand van de airco? Ik ben gewend dat wanneer de gewenste temperatuur bereikt is, de airco zachter gaat blazen en wanneer weer nodig, harder. In mijn 330e lijkt dat niet het geval. Heb de instellingen al nagelopen, maar kan het zo snel niet vinden. En ja ook de Electric Individual drive mode instellingen nagelopen.
XBL: MRE Inc