Heb ik ook, kleine moeite. Heb ook een aftermarket klasse 3 alarm, in plaats van de BMW zooi die schijnbaar helemaal niet aan de moderne eisen voldoet.
NaviRem heb ik ook ooit een bedrijf over gemaild, maar geen reactie op gehad. Heb daar verder ook geen actie op ondernomen. Nadeel van zo'n ding is wel, mochten ze ooit aan je headunit willen werken dan moet die er uit gesloopt worden en het kan niet worden herbruikt.
Ik hoop altijd maar dat een auto in de buurt aantrekkelijker is dan mijn auto met stuurslot en echt klasse 3 alarm.
Overigens verwacht ik dat de navigatie van de G generatie (behalve de 5) niet zomaar gejat kan worden. Ik zie echter niet in waarom ze het stuur er niet uit zouden willen halen. Al zal een F generatie (en G 5) in de buurt al snel aantrekkelijker zijn, omdat ze dan stuur + headunit + iDrive kunnen jatten in een paar minuten.
Snap ik inderdaad ook niet. Als ze dan ook gelijk even de stekkers netjes losmaken, het gat weer afwerken en een briefje achterlaten met contactgegevens zou dat helemaal top zijn.

itsalex schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 22:52:
Bij mijn huidige G31 vraag ik ook af over het alarm want ik maak mij daar wel zorgen om, alleen heb ik geen zin om nog een extra sleutel mee te nemen of eerst starten met extra sleutel en dan pas de originele te gebruiken of extra keycard. Dat zou wel een reden zijn om de auto weg te doen als dit zou gaan komen, helaas.
Ik snap het probleem eigenlijk niet. Ik heb een Vodafone alarm en het enige omkijken is elke 8 tot 10 maanden de batterij vervangen van het kastje en bij het instappen moet ik een paar seconden wachten tot het alarm is uitgeschakeld.
De auto's op het werk hebben een Defi alarm. Als die auto's van slot gaan moet je even een knopje indrukken op een kastje zodat het alarm uit gaat en de auto gestart kan worden.
In mijn ogen een kleine moeite in beide gevallen.
[
Voor 23% gewijzigd door
TheBrut3 op 02-02-2024 10:43
]