green-tea schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 08:06:
[...]
I3 was auto vd zaak
8k op een auto van 75k zo bekijk ik het. (Porsche was te danken aan crypto) Daarbij weet ik niet of ik het er voor over heb. Omdat het een comp is geworden ben ik al wat over mn uitgaven patroon gegaan. Prioriteiten zijn wat veranderd
Ik hoop dat het mogelijk is om die bak te spuiten want dat is echt een afknapper. Misschien dat het deels op te lossen is met een performance diffuser maar die zooi komt ook niet gratis.
Maar goed wachten duurt lang! Het is trouwens wel triest dat ik nog 350€ per jaar kan gaan aftikken voor connecteddrive met apple car play. Naast het feit dat er ook klasse 5 alarm in moet wat ook weer 150€ per jaar kost.
Snap je hoor...heb hetzelfde. Ik heb mijn E38/E39 ook weggedaan in het verleden. Als je nuchter kijkt naar hoeveel een auto je maandelijks kost....en wat er naar paar jaar nog van over is.....Kun je nog zoveel inkomsten hebben...van dat geld kun je ook investeren in onroerend goed/eigen woning...wel saaier, maar levert knaken op.
Ik dacht tijdje terug een keer filmpje gezien te hebben van die Joe Achilles, die die bak op zijn M2C, waarschijnlijk gesponsord, heeft laten vervangen...dat zag er wel stuk beter uit daarna.
M.b.t. die abonnementen...al vele pagina’s over volgeschreven hier volgens mij. Het is een ‘premium’ merk als BMW mijns inziens onwaardig om werkelijk alles wat ze commercieel uit kunnen buiten ook daadwerkelijk uit te buiten. Ze zouden een voorbeeld moeten nemen aan een Renault of een Opel, waar je dat soort dingen veelal gewoon standaard krijgt. En dan moet jij aan je medepassagiers uitleggen dat dat op een BMW allemaal niet standaard is🙈...goed verhaal.
Maar BMW gaat zichzelf nog wel tegenkomen denk ik, ook door dit soort dingen.....andere merken worden echt steeds beter terwijl BMW beetje stilstaat en in design juist hard achteruit gaat.