Ik heb het vorig jaar voor mijn E90 voor €35,- verlengd tijdens de voorruitvervanging bij de dealer. Was eigenlijk niet de bedoeling volgens hun, maar de voorwaarden waren niet geheel specifiek... dus goedkoop verlengd. Voor de Compact heb ik gewoon €89,- betaald. Altijd nog €50 goedkoper dan het vergelijkbare pakket bij de ANWB zelf. Dit is wel het laatste jaar voor de E46 Compact, want deze is nu 20 jaar 'oud' geworden en het is alleen af te sluiten voor BMW's
tot 20 jaar. Ik had dus nu eigenlijk al niet meer kunnen verlengen, maar goed. Ik blijf het proberen en na de laatste verlenging zijn ze langsgeweest, dus de pechhulp is wel geldig. BMW Verlengde Pechhulp is echt een aanrader inderdaad. In februari stond de ANWB hier op de oprit nadat we gebeld hadden met BMW ivm stotterende motor. Klonk als een stoomlocomotief en ik was zelf niet thuis. Grote kans dat het een bobine was, maar bevestiging door de ANWB leek mij wel even handig. Zelfde dag nog nieuwe bobines en bougies besteld en in het weekend gemonteerd. Opgelost.
Afgelopen weken weer wat leuke goodies voor de Compact besteld. Nieuwe deurrubbers en een nieuwe M-kap voor het stuurwiel. Kleine beschadigingen, maar voldoende om te vervangen door een nieuwe. Ze vragen er wel hufterig veel geld voor. 2 deurrubbers kosten evenveel als 1 stuurkapje te weten €165, maar goed... puristen houden graag zoveel mogelijk origineel (mits er vebeteringen zijn). Kan er alleen nog even geen foto van maken, want het is een cadeautje en ik krijg de baas in huis maar niet uit de buurt

Al zijn er zat voorbeelden van M stuurkapjes in de E39, E46, et cetera. Bij bepaalde deals (opruiming) moet je eigenlijk direct toehappen. Laatste nieuwe bi-xenon koplampen voor de Compact (BMW OE) voor €265 per stuk bij Hubauer. Nu tegen de €1000 per stuk. Tsja, vele plannen.
[
Voor 5% gewijzigd door
CreativeS op 10-06-2023 14:47
]