Zodra je een opvolger hebt mag je mij wel DM'en, wellicht dat ik je F31 overneemCivic09 schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 15:41:
Foto van de F31 weer op de zomerwielen en met de (in januari) aangepaste uitlaat. Aan beide zijden nu een werkend pijpje met originele black-chrome sierstukken. Had eerst een 335i einddemper gemonteerd. Klep gefixeerd in standje open zodat uit beide pijpjes uitlaatgassen komen. Maakte me veel te veel herrie plus een irritant gedreun onder last bij lage toeren. Demper er dus weer onderuit gehaald en bij Crooke Tuning de originele demper laten aanpassen. Nu wel tevreden.
Zit wel steeds vaker te zoeken naar een mogelijke opvolger. Een mooie blauwe G21 320i of 330i of een lekkere F31 340i. 5-serie lijkt me ook wel wat maar staat de vrouw niet aan. 3-serie is ook wel een fijn formaatje. Ruim en comfortabel genoeg en lekker dynamisch.
Prijzen van gebruikt spul zijn wel dusdanig fors dat ik er nog niet uit ben. Doorrijden is ook een optie. Staat net 75k op de teller dus zou nog wel even vooruit kunnen zonder grote kosten.[Afbeelding]
EU DNS: 86.54.11.100

:strip_exif()/f/image/MT9w0ejCyutsVPNItXvGi7p8.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ibRdum55XsjWMqLdBsWIjw3U.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/7Afwa8mD6v2K2QOcLNrKMRD9.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/RsDqkeBRRLISmZ1c2qCoqEAc.png?f=fotoalbum_large)