Update van de het Pano dak in de X3:
Zaterdag de auto opgehaald. Voor ze begonnen de auto door de wasstraat gedaan en inderdaad, water gutste met bakken naar binnen, dus konden ze aan de gang. naar zeggen is alles uit elkaar geweest , slangen eraf achter etc. bij een X3 zit er bij de achterste slangen een 90graden bocht waar de slang de auto uit gaat bij de achterbumper, geen handige fabrieksconstructie, dat zit uiteraard zo vast. Hier bleek een soort braam/wokkel van t een of ander in te zitten (niet zon dopje) en die is er uit. Alles weer afgemonteerd, goten schoon onder de platen, alles gesmeerd en weer door de wasstraat: geen druppel meer. Ik heb het dakraam nog niet open gehad, zal dat van de week is doen en kijken hoe het eruit ziet.
het zou dus over moeten zijn nu, ik heb wel even doeken voor de zekerheid achterin liggen voor het geval dat aankomende week met de regen.
overigens wel weer een genot om te rijden, ik had een E39 528i mee als leenauto, blijft lekker oldschool, maar als je dan in een 3 liter stapt met 6 ipv 5 traps automaat, merk je naast de veel directere gasreactie, vooral dat de bak veel soepeler rijdt en minder slip heeft dan de oudere types.
Wel ga ik die van mij nog laten spoelen bij de volgende beurt, just to check it from the list
//edit: o ja, Ik dacht dat mijn "dynamic" xenon niet werkte in de bochten (meesturen) maar dat werkt alleen op de automatische stand blijkbaar

(ik regel de verlichting altijd zelf, heb een hekel aan starten als de lampen al aan staan ivm spanningsverschil door de startmotor )
werkt wel mooi en voegt wel echt wat toe vind ik.
[
Voor 12% gewijzigd door
lord_fh op 12-09-2022 09:06
]