cyntax schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 08:42:
Mooie wagen! Grappig hoe de ervaringen verschillen tussen mensen

. Ik vind die BMW HIFI optie 676 en ook zelfs de HK echt bedroevend slecht ten opzichte van ‘premium’ geluidssystemen in andere autos. Het premium geluidssysteem in mijn vorige wagen, VW UP was zelfs beter.
Ik sluit mij volledig daarbij aan. In de X1 was de HK echt heel k**, of de bas was te hard of helemaal niet, treble veel te schel etc. en in mijn BMW 5 is de optie 676 ook niet echt dat je zegt, wow, ik vind het zwaar tegenvallen want mijn vader heeft in zijn BMW 3 helemaal geen optie erop qua HiFi (het is nog net geen mono

, er zijn een aantal speakers niet aanwezig) en dat klinkt eigenlijk hetzelfde, iets minder maar het verschil nee.
Ik had ooit de Dynaudio in VW gehoord, dat klinkt stukken beter inderdaad.
Het begint mij nu wel te vervelen met de service van die dealer hier, ga straks voor de derde keer terug voor passagiersstoel die kraakt weer aan de bovenkant en mijn Apple CarPlay blijft aanmodderen, heeft het wel even gedaan maar als je opnieuw verbinding maakt, dan heeft het systeem echt zo iets, succes ermee of springt terug op de bluetooth of doet het helemaal niet. Er was een software-update hiervoor, nou dat was het dus ook niet.
Nu "klappert" er wat boven de 130 km/h waar er is gewerkt aan de passagiersstoel (B-stijl), tja wat is wijsheid, teruggaan naar de dealer of toch maar eens op zoek naar een andere dealer?
En zo blijf terugkomen, echt heel fijn. Maar voordeel is dat mijn auto steeds gewassen wordt.