Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meijer_s
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-08 23:16
Peety97 schreef op maandag 25 februari 2019 @ 12:46:
Ik heb mijn Xs sinds 7 februari in gebruik. Nu, 25 februari schrijf ik dit. iPhone dus 2 weekjes in gebruik en sinds vandaag is de batterijcapaciteit naar 99% gedaald. Kom op, na iets meer dan 2 weken?? Zijn er mensen die hetzelfde hebben meegemaakt of is dit een uitzondering? Moet ik mij zorgen maken...?

Merk dat de gsm al sneller leeg loopt en we zitten nog maar aan -1% gezakt, dat belooft.
Wat denken jullie?
Ik heb mijn iPhone xs 5 weken en bij mij staat die nog steeds op 100%. Ik vind het na 2 weken niet kunnen, maar anderzijds kan je je ook afvragen hoe betrouwbaar deze meting is. We hebben het over 1% verschil.

Als het lineair zo gaat afnemen bij jou heb je wel een grote uitdaging...na 40 weken al op 80%.

Ik zou Apple (of de winkel waar gekocht) contacteren hierover, eventueel na nog even een maandje of wat aankijken.

Verschil kan trouwens ook door zeer intensief gebruik komen. Beste is de batterij tussen de 80% en 20% te houden. ’s Nachts uitzetten zal ook helpen de batterijduur te verlengen.
Succes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -Burner-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-09 09:47
Er is al heel veel over gepost in dit topic en de status van de accu. Het is normaal. Kijk ook op de site van Apple of lees eens een paar pagina's terug.
Tip: ga niet elke dag naar de accustatus kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peety97
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 04-01-2021
Dank @-Burner- voor reactie. Zal proberen niet elke dag te kijken... maar toch het vreet aan mij 🙁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peety97
Bedankt @meijer_s voor jouw ervaring. Dit is exact wat ik doe. Laat hem nooit onder de 30 procent komen en niet hoger dan 80 procent. En dan nog kan ik er ruim 2 dagen mee doen. Dus allesbehalve intensief gebruik... hopelijk blijft hij langer op 99 procent staan, al zegt mijn voorgevoel van niet...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Peety97 schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 09:18:
Bedankt @meijer_s voor jouw ervaring. Dit is exact wat ik doe. Laat hem nooit onder de 30 procent komen en niet hoger dan 80 procent. En dan nog kan ik er ruim 2 dagen mee doen. Dus allesbehalve intensief gebruik... hopelijk blijft hij langer op 99 procent staan, al zegt mijn voorgevoel van niet...
De XS is om te gebruiken, die gaat in 4 - 5 jaar echt niet onder de 88% komen, mits je hem niet de hele dag in de volle zon laat liggen.
Gewoon niet meer naar die batterij percentage kijken :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 05:32
Peety97 schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 09:18:
Er is niks aan de hand met je batterij. Het kan ook zo maar gebeuren dat 'ie volgende week weer op 100% staat of dat 'ie over een half jaar nog steeds op 99% staat. Geniet van je iPhone en maak je niet teveel druk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Peety97
Bedankt lieve vrienden :) zoals jullie zeggen, toestel was duur genoeg dus ga ik er zeker van genieten. Kom van een iPhone 5, dus upgrade is immens en dus geniet ik er absoluut ten volle van. En maak me geen zorgen meer om de batterij.

Groetjes
Peety

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnMartijn
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:00
martijnmartijn schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 15:10:
Ondanks dat ik dit jaar niet echt een reden had om te upgraden van mijn huidige iPhone X, ben ik nu toch overstag gegaan.
..
Ben heel erg benieuwd!
Heb de XS Max nu een weekje. Qua snelheid niet anders dan de X. De batterijduur is wel een stuk langer, haal het einde van de dag zonder bij te laden. Echt enorm fijn. Ook de camera is toch wel een stukje beter, hij lijkt iets scherper dan de X.
Het formaat is wel weer wennen. Ik had voor de X een Plus en was vergeten hoe groot hij is bij lang telefoneren. Na een kwartier met een hoesje bellen, ben je blij dat je hem even weg kan leggen. Ook als ik de X weer vast heb, valt het tegen hoe niet ergonomisch de Max is.
De iPad Pro daarintegen heb ik al bijna een week niet aangeraakt want voor browsen en Youtube is hij dan wel weer ideaal. Tot zover :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

martijnmartijn schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 10:57:
[...]

Heb de XS Max nu een weekje. Qua snelheid niet anders dan de X. De batterijduur is wel een stuk langer, haal het einde van de dag zonder bij te laden. Echt enorm fijn. Ook de camera is toch wel een stukje beter, hij lijkt iets scherper dan de X.
Het formaat is wel weer wennen. Ik had voor de X een Plus en was vergeten hoe groot hij is bij lang telefoneren. Na een kwartier met een hoesje bellen, ben je blij dat je hem even weg kan leggen. Ook als ik de X weer vast heb, valt het tegen hoe niet ergonomisch de Max is.
De iPad Pro daarintegen heb ik al bijna een week niet aangeraakt want voor browsen en Youtube is hij dan wel weer ideaal. Tot zover :P .
Heb alle iPhone plussen gehad, maar ben nu toch wel blij met mij XS. Begon last van mijn hand te krijgen, toch te klein voor een plus model + hoes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04:26
Idem, ben van 7plus > X > XS max. Overweeg nu om de XS max van de hand te doen, vanwege het formaat. Dacht tijdens de X altijd een groter scherm te willen, maar realiteit valt vies tegen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Ik heb nu 3 maanden de XS, maar de XR of de XS Max zouden voor mij echt te groot zijn. Ik heb ooit 3 jaar de 6 Plus gehad en daarna wilde ik toch een stapje kleiner, dus toen ben ik voor de 7 gegaan. Die heb ik 15 maanden gebruikt en het voordeel naast het formaat vond ik het gewicht, want de XS is toch wel een stuk zwaarder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:24
Silversin schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 11:54:
Idem, ben van 7plus > X > XS max. Overweeg nu om de XS max van de hand te doen, vanwege het formaat. Dacht tijdens de X altijd een groter scherm te willen, maar realiteit valt vies tegen :P
Same here :-) Maar niemand wil ruilen :-) Ik heb een XS Max maar ik vind hem echt behoorlijk groot en zwaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 13-09 08:55
Steeds meer mensen geven wanneer ze mijn iPhone Cs Max gebruiken aan dat hij warm wordt. In het begin dacht ik dat dit aan intensief gebruik ligt (bij hotspot en whatsapp bellen werd hij altijd heel heet), maar vandaag overkwam het me zelfs toen ik een nieuwsartikel liet zien.

Hebben jullie dit ook? Kennen jullie dit? En wat raden jullie mij aan om te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 00:24
mr.JamesBond schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 23:55:
Steeds meer mensen geven wanneer ze mijn iPhone Cs Max gebruiken aan dat hij warm wordt. In het begin dacht ik dat dit aan intensief gebruik ligt (bij hotspot en whatsapp bellen werd hij altijd heel heet), maar vandaag overkwam het me zelfs toen ik een nieuwsartikel liet zien.

Hebben jullie dit ook? Kennen jullie dit? En wat raden jullie mij aan om te doen?
Nee, dat herken ik totaal niet. Mijn toestel is nog altijd dezelfde sinds release day. De enige keer dat het toestel ‘lauw’ wordt, is tijdens een update.

Als je toestel zo vaak warm wordt - en je gebruikt ‘m zonder hoesje - zou ik dit toch eens bij Apple aankaarten. Of gebruik je toevallig een beta van iOS? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
Dennisweb schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 00:54:
[...]

Nee, dat herken ik totaal niet. Mijn toestel is nog altijd dezelfde sinds release day. De enige keer dat het toestel ‘lauw’ wordt, is tijdens een update.

Als je toestel zo vaak warm wordt - en je gebruikt ‘m zonder hoesje - zou ik dit toch eens bij Apple aankaarten. Of gebruik je toevallig een beta van iOS? :)
Nope, geen beta. Maar wat doet Apple dan, repareren of vervangen? Aangezien mijn iPhone wat krasjes en deukjes heeft aan de zijkanten vraag ik mij af of Apple daar dan ook moeilijk over doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:13

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

mr.JamesBond schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 09:01:
[...]

Nope, geen beta. Maar wat doet Apple dan, repareren of vervangen? Aangezien mijn iPhone wat krasjes en deukjes heeft aan de zijkanten vraag ik mij af of Apple daar dan ook moeilijk over doet.
Nee daar doen ze niet moeilijk over.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ruud0012
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 14-09 14:42
Hoi,
Mijn toestel Xs Max wordt alleen warm bij erg intensief gebruik. Anders eigenlijk nooit. Heb hem vanaf dag 1 en bevalt me prima. Vooral de accu duur bevalt me. Staat nog op 100%. Bij de X moest hij geregeld aan het eind van de dag aan de extra stroom. Dat is nu verleden tijd. Die wordt nu door mijn dochter gebruikt en staat inmiddels op 91% terwijl die bij mij nog op 98% stond. Die is dus een "heavy user" zoals dat heet. Ben benieuwd wanneer ik daar de accu moet laten vervangen. Bij de 6S was dat ook al het geval, die ging ook van normaal gebruik, naar super zwaar gebruik Dat zeiden ze ook bij Apple toen hij daar gerepareerd is.
We wachten het af, maar tot op dit moment een topper die Xs Max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdwrist
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-08 12:17

jdwrist

En het antwoord is koekje

Ik heb zojuist mijn XS 256GB Space Grey besteld ter vervanging van mijn 7 Plus. Nu ben ik nog op zoek naar een goede degelijke case die tegen een stootje kan. Heeft iemand ervaring met de Griffin Survivor Case of Griffin Survivor Strong Case? Of weet iemand betere cases die er zijn.

Live youre Life and Enjoy every Day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:02
jokapo schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 16:17:
Ik heb zojuist mijn XS 256GB Space Grey besteld ter vervanging van mijn 7 Plus. Nu ben ik nog op zoek naar een goede degelijke case die tegen een stootje kan. Heeft iemand ervaring met de Griffin Survivor Case of Griffin Survivor Strong Case? Of weet iemand betere cases die er zijn.
Kijk even hier :

[iPhone X] Cases en andere accessoires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanne1
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-09 19:29
Ik heb mijn Xs sinds 7 februari in gebruik. Nu, 25 februari schrijf ik dit. iPhone dus 2 weekjes in gebruik en sinds vandaag is de batterijcapaciteit naar 99% gedaald. Kom op, na iets meer dan 2 weken?? Zijn er mensen die hetzelfde hebben meegemaakt of is dit een uitzondering? Moet ik mij zorgen maken...?

Merk dat de gsm al sneller leeg loopt en we zitten nog maar aan -1% gezakt, dat belooft.
Wat denken jullie?
Mijn iPhone XS Max 25 Dec in gebruik genomen,net gekeken de batterij staat nog steeds op 100%. Vind het een heerlijk en geweldig toestel. Gebruik deze intensief door er ook series van Netflix op te kijken.

Als jij je zorgen maakt zou ik het bij de zaak waar je de iPhone hebt gekocht het vragen. Of dit normaal is?
Wens je succes!

[ Voor 4% gewijzigd door sanne1 op 12-03-2019 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrkend54l
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 25-12-2023

Wat denken jullie?
Echt niks om je zorgen over te maken hoor. En die korte accuduur zit puur tussen je oren, met 1% verlies merk je daar totaal niks van.

Voorheen lag niemand er wakker van. En sinds die data bekend is wordt iedereen gek, merken ze verkorte accuduren en noem maar op. Pas onder de 85% begin je de degradatie te merken, tot die tijd dus geen zorgen over maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zo, even dit topic afstoffen... :+

Ik heb met mijn Xs Max sinds iOS 12.2 nogal eens last van vastlopers en hangende websites in Safari, dwz bij het laden van een website blijft de voortgangsbalk hangen, zowel op WiFi als 4G.
Met iOS 12.1.4 had ik hier geen last van.

Ik gebruik de adblcoker Wipr uit de AppStore, deze deed het zeer naar wens tijdens iOS 12.1.4.

Herkenbaar?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07:40

RnB

Nee, daar heb ik geen last van.
12.2 draait op mijn XS Max fantastisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03 20:55
Camera van Huawei p30 pro is echt geweldig (en hij heeft snelste CPU met max batterij tijd):

Afbeeldingslocatie: https://www.technobuffalo.com/sites/technobuffalo.com/files/styles/xlarge/public/field/image/2019/03/huawei-p30-pro-camera-samples1-10x-hybrid.jpg?itok=K4rtHTqo&_ga=2.269087602.285127343.1553858985-191796111.1552422748

iPhone ;w
Afbeeldingslocatie: https://www.technobuffalo.com/sites/technobuffalo.com/files/styles/xlarge/public/field/image/2019/03/huawei-p30-pro-vs-iphone-xs-apple-camera-samples1-max-zoom.jpg?itok=t9AOC_xk&_ga=2.205764496.285127343.1553858985-191796111.1552422748

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 22:39
icegodd schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 12:33:
Camera van Huawei p30 pro is echt geweldig (en hij heeft snelste CPU met max batterij tijd):

[Afbeelding]

iPhone ;w
[Afbeelding]
Je zit in het verkeerd topic.

Hier moet je zijn:
[Huawei P30-serie] Ervaringen & Discussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wokkelz
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:48
To good to be true? 750 voor een Xs 64GB..

https://www.bol.com/nl/p/...zaPtFcg.1.13.ProductTitle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• domini2006
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 30-06-2024
Ondertussen 1084,- Foutje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wokkelz
Ik heb er 2 besteld, ook al verzend bevestiging gehad. Wacht het rustig af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wokkelz schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 08:20:
Ik heb er 2 besteld, ook al verzend bevestiging gehad. Wacht het rustig af :)
is de verkoper toevallig Vinnievibes? zo ja, good luck met je geld terug te krijgen binnen afzienbare tijd ;)

deze shop verkoopt ook de iPhone Xs Max 64Gb voor €399. Heb er gelijk maar 78 besteld.

[ Voor 13% gewijzigd door _Bailey_ op 30-03-2019 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
Geert1976 schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 09:27:
[...]

is de verkoper toevallig Vinnievibes? zo ja, good luck met je geld terug te krijgen binnen afzienbare tijd ;)

deze shop verkoopt ook de iPhone Xs Max 64Gb voor €399. Heb er gelijk maar 78 besteld.
Heeft Bol.com nu ook al last van dezelfde praktijken als op Amazon? Verkopers die producten voor een lage prijs te koop zetten om gegevens van kopers binnen te harken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MelvinW schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 09:39:
[...]

Heeft Bol.com nu ook al last van dezelfde praktijken als op Amazon? Verkopers die producten voor een lage prijs te koop zetten om gegevens van kopers binnen te harken.
tsja, ik had bol.com ook wel redelijk hoog zitten, maar met het accepteren van dit soort verkopers zakt bol.com toch wel weer in vertrouwen.
Geen idee wat voor controlle plaatsvindt voordat een nieuwe verkoper zijn producten mag aanbieden bij bol, maar als ik zo naar de aangeboden producten van vinnievibes kijk lijkt me dat er vanuit bol.com 0 controlle is.
MacBook Pro uit 2018 met 16Gb RAM voor €1399 8)7

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:12
icegodd schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 12:33:

[Afbeelding]

iPhone ;w
[Afbeelding]
Camera is zeker niet slecht, maar is je niet geleerd om niet te liegen? CPU is namelijk dezelfde als in de Mate 20 Pro en niet sneller dan de A12 ;)

Zucht...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
Sinds afgelopen donderdag weer terug naar Apple gegaan met een nieuwe Xs Max.
Heerlijke telefoon.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• noslen
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 14-09 10:26
Sinds deze week voor het eerst een Android (huawei) telefoon erbij van m’n werk. Ik kan er echt niet mee omgaan. Allemaal vage popups en het scherm reageert zo traag op aanraken
Ik wil ermee zeggen: dan kan je nog zo’n goede camera hebben, maar als het OS crap is wat moet je dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
edit; nvm

[ Voor 98% gewijzigd door Alexknl op 02-04-2019 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wokkelz
Geert1976 schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 09:27:
[...]

Klopt VinnieVibes. Gelukkig met CC betaald, maak me nog geen zorgen. Wel waar ik al een beetje bang voor was, if it's to good to be true...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
Ik ben nog steeds tevreden met mijn XS Max, maar hij weigert gewoon updates automatisch te downloaden. Alles staat gewoon goed, maar hij doet het niet. Sinds wanneer is 12.2 er eigenlijk? 25 maart toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:42
Cyrax0508 schreef op maandag 1 april 2019 @ 11:13:
Ik ben nog steeds tevreden met mijn XS Max, maar hij weigert gewoon updates automatisch te downloaden. Alles staat gewoon goed, maar hij doet het niet. Sinds wanneer is 12.2 er eigenlijk? 25 maart toch?
Heb ergens ooit gelezen, dat je iphone pas na een week deze updates automatisch doet. Ik denk dat dit een " fail-safe" is mocht een update worden teruggetrokken ivm ernstige bugs.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyrax0508
Alekz87 schreef op maandag 1 april 2019 @ 12:07:
[...]

Heb ergens ooit gelezen, dat je iphone pas na een week deze updates automatisch doet. Ik denk dat dit een " fail-safe" is mocht een update worden teruggetrokken ivm ernstige bugs.
Thanks for the info. Ik ben te ongeduldig denk ik :+ Nooit een Iphone gehad, dus ik ben dit niet gewend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roT-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:25
Inmiddels ook maar een xs opgepikt! :-)
Komende van een iphone 8 wat een beest!

Ik heb een reserve kopie teruggezet op iphone xs.

Wat doen jullie met een nieuwe iphone? Clean install of reserve kopie terugzetten?

Maakt zon reserve kopie terugzetten dingen niet langzamer tov clean install?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
roT- schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 22:11:
Inmiddels ook maar een xs opgepikt! :-)
Komende van een iphone 8 wat een beest!

Ik heb een reserve kopie teruggezet op iphone xs.

Wat doen jullie met een nieuwe iphone? Clean install of reserve kopie terugzetten?

Maakt zon reserve kopie terugzetten dingen niet langzamer tov clean install?
Zelf heb ik gewoon een reserve kopie teruggezet en dat ging prima (zelf van een 7 naar een XS gegaan). Zo doe ik dat altijd als ik een nieuwe iPhone koop.

[ Voor 3% gewijzigd door syltheboy op 02-04-2019 23:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bibi2205
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 31-08 12:02
roT- schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 22:11:
Een nieuwe iPhone is voor mij altijd de reden geweest om "clean" te beginnen. Berichten, contacten, ... komen toch allemaal van iCloud en de belangrijkste apps installeer ik dan wel weer even handmatig. Na enkele jaren verzamel ik telkens een hoop apps waar ik weinig/niets mee doe dus dan moet ik die ook niet opnieuw installeren. ;)

Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roT-
Maar zal er performance verschil zitten tussen clean install en reserve kopie terugzetten?
Een reserve kopie terugzetten is griezelig goed geïmplementeerd door apple.

Zelfs dingen als mijn laatste uitkomst in de calculator app of de laatste timer tijd de in klok app worden overgezet.

Toevallig gisteravond dmv Samsung Switch app een Oneplus 5 overgezet naar een Galaxy 10+, dat komt niet eens in de buurt van een reserve kopie terugzetten van Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TR1969
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14-09 19:45
Hoe is het nu met de ontvangst en bereik bij het netwerk van T-Mobile?
Gaat dat nu goed met de XS en XR?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Nu online
TR1969 schreef op zondag 7 april 2019 @ 13:04:
Hoe is het nu met de ontvangst en bereik bij het netwerk van T-Mobile?
Gaat dat nu goed met de XS en XR?
In de maanden oktober tot en met december 2018, toen ik nog bij T-Mobile zat, merkte ik geen verschil ten opzichte van mijn vorige telefoon (iPhone 7). Ik heb nu een Xs Max.

Zit nu weer bij KPN omdat mijn indruk is dat het bereik van KPN in Noord-Nederland stabieler is dan dat van T-Mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Nu online
wokkelz schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 23:47:
[...]

Klopt VinnieVibes. Gelukkig met CC betaald, maak me nog geen zorgen. Wel waar ik al een beetje bang voor was, if it's to good to be true...
En binnengekregen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wokkelz
Hehe uiteraard niet. Wel netjes geld 'terug' via bol.com zelf. (had met cc betaald)
Ze wilden aan de telefoon niet zeggen hoe het kon dat zo iemand zomaar kan adverteren en vervolgens niks leveren. Het had iets te maken met een gekaapt account schijnbaar.

Heb nu via belsimpel een Xs 64GB besteld a 1012 euro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Nu online
wokkelz schreef op donderdag 11 april 2019 @ 17:14:
[...]

Hehe uiteraard niet. Wel netjes geld 'terug' via bol.com zelf. (had met cc betaald)
Ze wilden aan de telefoon niet zeggen hoe het kon dat zo iemand zomaar kan adverteren en vervolgens niks leveren. Het had iets te maken met een gekaapt account schijnbaar.

Heb nu via belsimpel een Xs 64GB besteld a 1012 euro.
Ah oke. Nette prijs, veel plezier ermee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdevries189
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 29-08-2023
Hier ook alleen maar gezeik met bol.com verkopers. Stuur je iets terug doen ze net alsof er niets is binnengekomen. Tip: altijd de track&trace bewaren (bol geeft ze tegenwoordig ook zelf uit). Maar zelfs dan proberen ze er nog onderuit te komen. Gelukkig regelt bol het uiteindelijk wel maar het blijft vervelend. Als je vervolgens zo'n verkoper opzoekt blijkt het vaak zo'n shady belwinkeltje te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick_075
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 12-09 21:25
Ik ben op dit moment een gebruiker met een iPhone X 64gb, en ben aan het kijken om een iPhone Xs Max aan te schaffen.. Nu is mijn vraag aan de huidige gebruikers: Is het een duidelijk verbetering en het waard om het aan te schaffen, of niet? Heb hiervoor een iPhone 6 plus gehad, en vond dat een uitstekende telefoon, zie graag die grootte weer terug in m'n handen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TR1969
Rick_075 schreef op woensdag 17 april 2019 @ 08:28:
Ik ben op dit moment een gebruiker met een iPhone X 64gb, en ben aan het kijken om een iPhone Xs Max aan te schaffen.. Nu is mijn vraag aan de huidige gebruikers: Is het een duidelijk verbetering en het waard om het aan te schaffen, of niet? Heb hiervoor een iPhone 6 plus gehad, en vond dat een uitstekende telefoon, zie graag die grootte weer terug in m'n handen.
Denk dat de upgrade niet al te groot is.
Wel qua schermformaat natuurlijk maar verder zijn het kleine verbeteringen.
Iets betere camera, fractie snellere processor, face id 2 maar ik denk niet dat het een enorm verschil is.

De schermgrootte van de X is al groter dan die van de 6 plus en als je dus een fysiek groter toestel wilt blijft alleen de XS max over (of evt de XR).

Of het de upgrade waard is? dat is persoonlijk.
Voor mij zou het dat niet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 18:57
Rick_075 schreef op woensdag 17 april 2019 @ 08:28:
ik zeg: doen

ik kwam ook van een iPhone X 64Gb en heb nu een XS max 256 GB. Wat een verbetering!!!

ik dacht eerst ook dat de Max te groot was, maar dat vind ik reuze meevallen. Had ooit een 7 plus gehad en dat formaat beviel me prima.

Maar zoals men al aangeeft, het is wel mijn persoonlijke mening. Ik vind het absoluut een meerwaarde hebben tov de iPhone X.

succes met je keuze!

[ Voor 20% gewijzigd door dkawa op 19-04-2019 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Ik ben bij release van de XS Max overgestapt van een X. Weinig spijt van gehad, behalve de kleur, zilver was nog niet beschikbaar en ik moest en zou de Max hebben dus heb ik zwart :P.

Om eerlijk te zijn, heel weinig verschil. Groter scherm uiteraard. Soms te groot om even snel met één hand iets te doen zelfs. Je merkt initieel vooral FaceID, die is wel echt merkbaar sneller naar mijn mening. En de camera vooral in het donker merkbaar beter dan de X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinosaurus
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Sinds gisteren heb ik een Xs Max 64GB Goud in mijn bezit. Overgestapt van een 6s Plus en zeer blij mee.

Heb in de loop der jaren vrijwel alle (toen) grote mobiele besturingssystemen gehad. Begon ruim 10 jaar terug met Windows Mobile, vervolgens wat Blackberry's, een iPhone 4 (maar te klein), wat Androids, Windows Phone, nog een keertje Android dan en daarna (eindelijk) weer een iPhone.

Mijn 6s Plus kreeg steeds meer moeite met opladen via de lightning aansluiting die wat losjes zit. Afgezien daarvan was ik zeer tevreden over dat toestel ondanks de leeftijd en het feit dat hij slechts tweedehands was. Mijn keuze voor een nieuwe Xs Max ipv weer een tweedehands 7/8 Plus ofzo was voornamelijk de levensduur. Ik kan er jaren mee doen en dat ben ik dan ook van plan.

Heb me voorafgaand aan de aanschaf flink verdiept in reviews en ervaringen. Vanwege dat laatste maakte ik me vooral zorgen over het bereik en de afwerking. Over het bereik kan ik in zo'n korte periode weinig zeggen maar de afwerking is in ieder geval bij mijn exemplaar zeer goed. De positieve eigenschappen (en zeker een upgrade vanaf de 6s Plus) vind ik vooral het grotere/mooiere scherm, FaceID en de snelheid. De homeknop mis ik trouwens totaal niet.

Een ander puntje dat me opviel hier is de (mogelijke) krasgevoeligheid van het glas. Ik gebruik mijn telefoons altijd naked maar ben er wel redelijk voorzichtig mee. Daarom heb ik gelijk een vraag aan de naked gebruikers. Houden jullie nog rekening met op welke ondergrond je je telefoon wel/niet legt? Glas en metaal kan ik zelf wel gelijk afstrepen maar blijvoorbeeld hout of hard plastic brengt me wel wat aan het twijfelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Albinosaurus schreef op woensdag 24 april 2019 @ 18:50:
Een ander puntje dat me opviel hier is de (mogelijke) krasgevoeligheid van het glas. Ik gebruik mijn telefoons altijd naked maar ben er wel redelijk voorzichtig mee. Daarom heb ik gelijk een vraag aan de naked gebruikers. Houden jullie nog rekening met op welke ondergrond je je telefoon wel/niet legt? Glas en metaal kan ik zelf wel gelijk afstrepen maar blijvoorbeeld hout of hard plastic brengt me wel wat aan het twijfelen.
Ik heb zelf veel een Apple leren case om de iPhone als ik verwacht dat ik hem veel neer ga leggen ipv in m'n zak etc. Voornamelijk omdat het ding gewoon zo glad is. Ik heb het meermaals gehad dat hij ergens vanaf gleed waar je het niet zou verwachten, mogelijk omdat het niet perfect waterpas stond :P. Dus qua achterkant kan ik niet veel zeggen.

Ik ben wel een beetje teleurgesteld in de krasgevoeligheid van het display. Veel micro krasjes ondanks dat het toestel altijd apart in een zak zit zonder andere objecten. Nu lig ik er niet wakker van ofzo, het blijft een gebruiksobject en je ziet het niet de hele tijd. Maar als ik nu een nieuwe zou kopen denk ik wel dat ik er een full 3D screenprotector op zou zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 09-09 15:31
Wil iemand zijn XS Max nog ruilen tegen mijn XS :9 vind de XS toch wel aan de kleine kant! 8)

Stay hungry, stay foolish!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
onderstaande render wordt nu wel al heel vaak op deze manier gedeeld (of van soortgelijke strekking) laatste paar weken, vanuit meerdere bronnen.

Dus we gaan van een ovale dikke puist achter op de iPhone naar een ultra dikke vierkante puist op de opvolger(s) van de iPhone Xs en Xs Max.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ECJHq5Q.jpg

lelijk, lelijk of spuuglelijk?

kan me nog goed renders herinneren van de iPhone X, genoeg voorbij zien komen waar ook de daadwerkelijk ovale dikke puist was te zien.... reactie: ''nee joh, zoiets zullen ze bij Apple écht nooit doen'' ;)

Maar goed, men koopt het toch wel...al gooit Apple er 2 van die lelijke puisten achter op.

[ Voor 8% gewijzigd door _Bailey_ op 25-04-2019 20:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MelvinW
Geert1976 schreef op donderdag 25 april 2019 @ 19:59:
onderstaande render wordt nu wel al heel vaak op deze manier gedeeld (of van soortgelijke strekking) laatste paar weken, vanuit meerdere bronnen.

Dus we gaan van een ovale dikke puist achter op de iPhone naar een ultra dikke vierkante puist op de opvolger(s) van de iPhone Xs en Xs Max.

[Afbeelding]

kan me nog goed renders herinneren van de iPhone X, genoeg voorbij zien komen waar ook de daadwerkelijk ovale dikke puist was te zien.... reactie: ''nee joh, zoiets zullen ze bij Apple écht nooit doen'' ;)

Maar goed, men koopt het toch wel...al gooit Apple er 2 van die lelijke puisten achter op.
Mooi is het niet nee, maar dat is de huidige camera bump ook niet :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Geert1976 schreef op donderdag 25 april 2019 @ 19:59:

[Afbeelding]

Het kan mij persoonlijk niet echt een bal schelen, als de andere geruchten ook waar zijn zoals OIS op alle drie de lenzen etc. Ik heb tijdelijk een S10+ gebruikt en hoewel ik niet meer zo gecharmeerd ben van Android, mis ik nu wel die ultra wide angle op m'n XS Max. Dus ik hoop dat Apple met een goede implementatie komt, dan kun je mij waarschijnlijk wel in het vak "koopt het toch wel" zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinosaurus
  • Niet online
En toch vind ik deze bump beter dan de 'brievenbus' die Samsung er van heeft gemaakt. Bij de render zie je wel een hoop ongebruikte ruimte door de plaatsing van de camera's. Dat lijkt me niet helemaal Apple-achtig.

Voor mij hoeven al die camera's trouwens niet. Liever 1 goede allrounder dan 2 of 3 verschillende. Maar denk dat deze trend voorlopig nog wel even door gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lyca
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-09 22:23
Geen idee van die renders, het lijkt me allemaal wel redelijk plausibel. Maar die renders zijn gebaseerd op 1 hulsel leak ergens, dus ik zou er mij geld niet op durven zetten.

Ik heb zelf een iPhone XS en die uitstekende camera kan mij echt niet boeien, er zit direct een case rond en dan zie je dat niet meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roT-
Lyca schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 08:48:
Geen idee van die renders, het lijkt me allemaal wel redelijk plausibel. Maar die renders zijn gebaseerd op 1 hulsel leak ergens, dus ik zou er mij geld niet op durven zetten.

Ik heb zelf een iPhone XS en die uitstekende camera kan mij echt niet boeien, er zit direct een case rond en dan zie je dat niet meer.
Dit ja, zelf ook een xs met apple leather case. En deze case haal ik ook weer bij de opvolger van de xs

Smaak verandert bij mij sowieso altijd snel. Ik vond de notch spuuglelijk, maar nu ik paar maanden de xs heb vind ik het eigenlijk wel wat hebben, echt erg. Ander voorbeeld: de nieuwe ms office icoontjes: spuuglelijk als MS fanaat.. en nu: wat zijn die icoontjes mooi! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-09 14:37
Ik heb iets vreemds met Netflix op de xs. Zat black summer te kijken en video werd mooi weergegeven tot aan de notch, dus met dunne zwarte randen links en rechts zeg maar.
Nu ging ik net verder kijken (dezelfde aflevering) en is het beeld ineens smaller dus niet tot aan de notch zeg maar.
Met tot aan de notch bedoel ik niet de zoom optie.

DaveD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 09-09 15:31
DaveD1109 schreef op zondag 5 mei 2019 @ 08:53:
Ik heb iets vreemds met Netflix op de xs. Zat black summer te kijken en video werd mooi weergegeven tot aan de notch, dus met dunne zwarte randen links en rechts zeg maar.
Nu ging ik net verder kijken (dezelfde aflevering) en is het beeld ineens smaller dus niet tot aan de notch zeg maar.
Met tot aan de notch bedoel ik niet de zoom optie.
Is bij mij ook al een aantal keer voorgevallen. Je kunt idd zoomen maar dat is eigenlijk niet wenselijk. Geen idee hoe dit komt gaat volledig random.

Stay hungry, stay foolish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-09 14:37
RBN026 schreef op maandag 6 mei 2019 @ 09:42:
[...]

Is bij mij ook al een aantal keer voorgevallen. Je kunt idd zoomen maar dat is eigenlijk niet wenselijk. Geen idee hoe dit komt gaat volledig random.
Ja man echt vaag!

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwasie
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12-09 10:29
Sinds donderdag ook mijn XS binnengekregen. Ik kom van een 7plus.

Performance upgrade is redelijk duidelijk, wel nog wat wennen aan de notch en het formaat van het toestel. Maar komt wel in orde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alexknl
Ik wil upgraden van mijn 6S Plus. In maart heb ik een originele batterijvervanging laten doen, maar ik merk toch dat het een oud beestje begint te worden. Daarnaast lijken me FaceID en het OLED scherm wel echt top.

Is het nu nog de moeite waard om een nieuwe XS Max te kopen of is het slimmer om te wachten tot de nieuwe iPhone 11? Omdat de nieuwe dan eigenlijk ongeveer even duur gaat zijn?
We zitten in redelijk korte termijn tot release (4-5 maanden) maar van de andere kant heb ik het altijd wel prettig gevonden om pas enkele maanden na release het toestel te kopen, zodat ik zeker weet dat er geen gekke dingen mee aan de hand zijn.
Wat zouden jullie doen? XS Max kopen of wachten op iPhone 11?

[ Voor 15% gewijzigd door Alexknl op 07-05-2019 21:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mike-Nikon
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:10
Alexknl schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 21:25:
Ik wil upgraden van mijn 6S Plus. In maart heb ik een originele batterijvervanging laten doen, maar ik merk toch dat het een oud beestje begint te worden. Daarnaast lijken me FaceID en het OLED scherm wel echt top.

Is het nu nog de moeite waard om een nieuwe XS Max te kopen of is het slimmer om te wachten tot de nieuwe iPhone 11? Omdat de nieuwe dan eigenlijk ongeveer even duur gaat zijn?
We zitten in redelijk korte termijn tot release (4-5 maanden) maar van de andere kant heb ik het altijd wel prettig gevonden om pas enkele maanden na release het toestel te kopen, zodat ik zeker weet dat er geen gekke dingen mee aan de hand zijn.
Wat zouden jullie doen? XS Max kopen of wachten op iPhone 11?
Ik ben overgestapt vanaf de 6 plus.
Vond de X altijd al mooi maar nu de Xs max er was, ben ik daar voor gegaan.
Als je voor de 11 gaat zou ik wachten tot daar weer een S versie van komt.
Bij de laatste modellen zie je dat ze eerst een model op de markt gooien, die door de gebruiker laat testen, en dan vervolgens een S versie maakt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dafmay
4-5 maandjes wachten en dan de Xs (Max) kopen voor een betere prijs...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alexknl
Ik denk dat ik toch voor de XS Max ga op dit moment. Inderdaad ik heb altijd de S versie gehad en het is meestal de wat 'getweakte' versie. Maar ik kan geen twee jaar meer wachten op een 11S..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Albinosaurus
  • Niet online
Alexknl schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 22:04:
Ik denk dat ik toch voor de XS Max ga op dit moment. Inderdaad ik heb altijd de S versie gehad en het is meestal de wat 'getweakte' versie. Maar ik kan geen twee jaar meer wachten op een 11S..
Zelf ging ik uit noodzaak van de 6s Plus naar een Xs Max vanwege een slecht werkende lightning aansluiting. FaceID is heel erg fijn, het wegvallen van de bezels en de kwaliteit van het scherm merk je ook goed. Dat nog naast een hoop meer snelheid en een veel betere accuduur (haal met gemak 3 dagen). En ik vond dat de 6s Plus eigenlijk prima werkte voor mijn gebruik, het kon dus nog veel beter.

De geruchten over de 11 vind ik zelf niet zo heel boeiend om op te wachten eerlijk gezegd. Wat andere camera's, vast wel weer wat nieuws op AR en iets meer snelheid. Ieder mag dat zelf besluiten uiteraard maar ik zie er geen must have in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
Zijn er hier mensen die hun iPhone wel eens voor reparatie naar de Apple Store brachten? Hoe lang waren jullie je iPhone kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
mr.JamesBond schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 16:42:
Zijn er hier mensen die hun iPhone wel eens voor reparatie naar de Apple Store brachten? Hoe lang waren jullie je iPhone kwijt?
Wat moet er gerepareerd worden? Het varieert van een paar uur tot maximaal 5 werkdagen. Soms wordt het toestel ook direct omgeruild voor een nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
MelvinW schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 17:02:
[...]

Wat moet er gerepareerd worden? Het varieert van een paar uur tot maximaal 5 werkdagen. Soms wordt het toestel ook direct omgeruild voor een nieuwe.
Nadat ik mijn iPhone een miljoenmiljard keer heb laten vallen, is de achterkant gebarsten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MelvinW
mr.JamesBond schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 19:55:
[...]

Nadat ik mijn iPhone een miljoenmiljard keer heb laten vallen, is de achterkant gebarsten.
Im dat geval wordt het hele toestel vervangen. Als er van jouw model een replacement op voorraad is, dan wordt het meteen omgeruild. Kost je alleen wel flink wat centen als je geen AppleCare+ hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MelvinW schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 22:05:
[...]

Im dat geval wordt het hele toestel vervangen. Als er van jouw model een replacement op voorraad is, dan wordt het meteen omgeruild. Kost je alleen wel flink wat centen als je geen AppleCare+ hebt.
Die prijzen staan gewoon online hoor :)
Zie overige schade https://support.apple.com...ne/repair/service/pricing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
True, maar ik heb het anderszins verzekerd. ‘Slechts’ 150 euro eigen risico, de rest wordt vergoed. Maar wel fijn dat hij wordt vervangen.

Acties:
  • +7 Henk 'm!
Tijdje geleden de Smart Battery Case van Apple gekocht voor mijn iPhone Xs. (zeer mooie TweedeKansje bij Coolblue kunnen scoren).

Ben vorige week aantal dagen in buitenland op pad geweest , met gemak haal ik bijna 3 dagen op een volle batterijlading en een volle battery case.
Onwijs veel Google Maps gebruikt (GPS) tijdens fietstochten naar de diverse bezienswaardigheden en opzoeken hoe we ergens moesten komen met O.V., tig foto's/filmpjes gedeeld met vrienden/familie, zeer intensief gebruik van Safari.
Dagen waar ik rond 730u op stond en weer rond 2230u/2300u naar bed ging.

Het maakt je iPhone uiteraard wel wat dikker en zwaarder (bijkomend voordeel: zeer sterke bescherming van de telefoon), maar de telefoon ligt met de Smart Battery Case prima in je handen.

Echt een dikke vette aanrader als je op vakantie bent waar je flink actief bezig bent.
1x per (ong) 3 dagen laden met vrij internsief gebruik van de iPhone is echt een verademing.

Ik zal niet zo snel een Smart Battery Case op een Xs Max zetten, dan is het echt net een zware ''brick'', maar voor de normale Xs dus dik in order qua gewicht en formaat.

De iOS integratie van de Smart Battery Case icm de iPhone is zeer prettig.
In de Batterij widget kan je perfect de percentages van de iPhone én de Smart Battery Case in de gaten houden.

[ Voor 13% gewijzigd door _Bailey_ op 12-05-2019 10:14 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dafmay
Klinkt zeer goed Geert. Dank voor de 'review'. Iets om in het achterhoofd te houden. (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
MelvinW schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 22:05:
[...]

Zojuist een afspraak gemaakt, vrijdagmiddag zullen we zien *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 20:15
Geert1976 schreef op zondag 12 mei 2019 @ 10:01:
Tijdje geleden de Smart Battery Case van Apple gekocht voor mijn iPhone Xs. (zeer mooie TweedeKansje bij Coolblue kunnen scoren).

Ben vorige week aantal dagen in buitenland op pad geweest , met gemak haal ik bijna 3 dagen op een volle batterijlading en een volle battery case.
Onwijs veel Google Maps gebruikt (GPS) tijdens fietstochten naar de diverse bezienswaardigheden en opzoeken hoe we ergens moesten komen met O.V., tig foto's/filmpjes gedeeld met vrienden/familie, zeer intensief gebruik van Safari.
Dagen waar ik rond 730u op stond en weer rond 2230u/2300u naar bed ging.

Het maakt je iPhone uiteraard wel wat dikker en zwaarder (bijkomend voordeel: zeer sterke bescherming van de telefoon), maar de telefoon ligt met de Smart Battery Case prima in je handen.

Echt een dikke vette aanrader als je op vakantie bent waar je flink actief bezig bent.
1x per (ong) 3 dagen laden met vrij internsief gebruik van de iPhone is echt een verademing.

Ik zal niet zo snel een Smart Battery Case op een Xs Max zetten, dan is het echt net een zware ''brick'', maar voor de normale Xs dus dik in order qua gewicht en formaat.

De iOS integratie van de Smart Battery Case icm de iPhone is zeer prettig.
In de Batterij widget kan je perfect de percentages van de iPhone én de Smart Battery Case in de gaten houden.
Vind dat de leather case alleen al van de Xs Max een zware brick maakt laat staan de Smart Battery idd.
Degene die nu een Xs Max hebben en een upgrade naar 11 overwegen, ga je wederom voor de Max variant of 5,8"? Ik twijfel..

Het is weer September 2025 :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07:40

RnB

Ik ben wel verknocht aan het formaat van de Max ja, ik zal niet snel meer kleiner nemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Albinosaurus
  • Niet online
RnB schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 13:55:
Ik ben wel verknocht aan het formaat van de Max ja, ik zal niet snel meer kleiner nemen.
Idem! Toen ik mijn 6s Plus weer even bediende dacht ik, wat is dat 5.5 eigenlijk klein zeg! Fysiek is hij niet groter dus past nog steeds in vrijwel alle normale broekzakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
Vandaag langs de genius bar geweest in Amsterdam. De achterkant van mijn iPhone was gebroken, dus ik had via support een afspraak gemaakt. Zoals hier op het forum al was gemeld, kon die niet gerepareerd worden en werd die vervangen. Het ging helemaal top! Het was lekker informeel en op al mijn vragen had de bewuste medewerker antwoorden.

Ik heb geen Apple Care, dus dat zou aanvankelijk een duur grapje worden. Maar aangezien ik (blijkbaar) wel een inboedelverzekering heb, hoef ik 'slechts' €150,- eigen risico te betalen, de rest wordt vergoed (het totale bedrag is €641,10).

Wat ik als tip aan iedereen mee wil geven, is om te controleren of alle foto's wel in iCloud staan. Helaas is mijn iCloud-bibliotheek sinds januari niet geupdate, dus ik ben heel veel foto's kwijt. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09-2022

kevinl

Yellow van

mr.JamesBond schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 21:53:
Vandaag langs de genius bar geweest in Amsterdam. De achterkant van mijn iPhone was gebroken, dus ik had via support een afspraak gemaakt. Zoals hier op het forum al was gemeld, kon die niet gerepareerd worden en werd die vervangen. Het ging helemaal top! Het was lekker informeel en op al mijn vragen had de bewuste medewerker antwoorden.

Ik heb geen Apple Care, dus dat zou aanvankelijk een duur grapje worden. Maar aangezien ik (blijkbaar) wel een inboedelverzekering heb, hoef ik 'slechts' €150,- eigen risico te betalen, de rest wordt vergoed (het totale bedrag is €641,10).

Wat ik als tip aan iedereen mee wil geven, is om te controleren of alle foto's wel in iCloud staan. Helaas is mijn iCloud-bibliotheek sinds januari niet geupdate, dus ik ben heel veel foto's kwijt. ;(
Wat is de reden dat het niet in de cloud zit? De synchronisatie moet toch automatisch gaan?
Daarnaast krijg je om de twee weken een waarschuwing dat er geen synchronisatie heeft plaatsgevonden. Dat zou je dan elke x bewust weggeklikt moeten hebben. Of onbewust.
Ik heb totaal geen medelijden met je als je zo laks met je toch wel waardevolle fotos omgaat.
_/-\o_

Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
kevinl schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 22:03:
[...]

Wat is de reden dat het niet in de cloud zit? De synchronisatie moet toch automatisch gaan?
Daarnaast krijg je om de twee weken een waarschuwing dat er geen synchronisatie heeft plaatsgevonden. Dat zou je dan elke x bewust weggeklikt moeten hebben. Of onbewust.
Ik heb totaal geen medelijden met je als je zo laks met je toch wel waardevolle fotos omgaat.
_/-\o_
Synchronisatie moet inderdaad automatisch gaan. Nooit een waarschuwing/melding gezien, terwijl ik altijd mijn meldingen lees. Ik heb hem nooit weggeklikt. Misschien omdat ik bijna nooit met WiFi ben verbonden, maar bijna altijd op 4G zit (ook thuis)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roT-
Laatste keer dat ik iets bij bol.com heb besteld..

Ik heb gewoon een nep hoesje ontvangen terwijl ik dacht dat ik een origineel hoesje zou krijgen. Het gaat om de iphone xs silicone case midnight blue van het merk apple.

Ik krijg gewoon een hoesje met:

- de voering laat los, is scheef en slechte kwaliteit;
- apple logo scheef en het logo is niet voelbaar zoals bij een orgineel hoesje van apple
- zijkanten zeer slecht afgewerkt.

Ik heb perfect kunnen verglijken omdat ik hier een origineel hoesje heb liggen met dezelfde kleur. Maar zelfs de kleuren wijken af.

Echt wauw! Wat een oplichters. Daar denk je dan 40 euro voor uit te geven. Lijkt verdacht veel op de aliexpress varianten van 1 euro.
Ook het doosje.. chinese tekens en sticker scheef..

Ik heb het inmiddels gemeld bij bol.com maar weet niet goed hoe ik hier mee om moet gaan.

Ik plaats dit even in dit topic omdat hier meer mensen meelezen dan in het accessoires topic.

[ Voor 7% gewijzigd door roT- op 25-05-2019 00:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 08:35
roT- schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 00:19:

Ik heb gewoon een nep hoesje ontvangen terwijl ik dacht dat ik een origineel hoesje zou krijgen. Het gaat om de iphone xs silicone case midnight blue van het merk apple.

- de voering scheef en slechte kwaliteit;
- apple logo scheef en het logo is niet voelbaar zoals bij een orgineel hoesje van apple

Ik heb perfect kunnen verglijken omdat ik hier een origineel hoesje heb liggen met dezelfde kleur. Maar zelfs de kleuren wijken af.

Echt wauw! Wat een oplichters. Daar denk je dan 40 euro voor uit te geven. Lijkt verdacht veel op de aliexpress varianten van 1 euro.

Ik heb het inmiddels gemeld bij bol.com maar weet niet goed hoe ik hier mee om moet gaan.

Ik plaats dit even in dit topic omdat hier meer mensen meelezen dan in het accessoires topic.
Van Bol.com of een derde partij die verkoopt via Bol.com?

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roT-
@Jumpman heb ik meteen even nagekeken. Dit is gegaan via externe verkoper mangomobile.nl ..

Ik ben bang dat veel mensen hier toch zouden intrappen. Lekker cashen.. inkoop 1 euro verkoop 40..

[ Voor 35% gewijzigd door roT- op 25-05-2019 00:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14-09 19:54
@mr.JamesBond Dan weet je nu dat je geregeld toch echt op WiFi moet zitten.
Of heb bepaalde vinkjes uit staan dat hij dat niet over Mobile data mag synchroniseren uit staan?

@roT- Waarom niet eerst reactie van Bol zelf afwachten?
Misschien zijn zei het er ook niet mee eens op die manier verkopen?
En je kan de eerste dagen toch terug sturen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TR1969
Gewoon melden bij Bol, dit soort verkopers hebben zij ook liever niet.
Bij Bol kun je in mijn beleving prima bestellen (alleen dat heb je nu niet gedaan aangezien het hier een externe verkoper is)
roT- schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 00:19:

- de voering laat los, is scheef en slechte kwaliteit;

Edit even gechecked maar bij de originele hoesjes staat er inmiddels geen verkoper meer met de naam Mangomobile.nl

[ Voor 4% gewijzigd door TR1969 op 25-05-2019 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peentje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 09:04

Peentje

MacOS/Windows/Linux don't care

Sinds de launch van de Xs heb ik deze in mijn bezit i.c.m. een T-mobile abbo. Soms heb ik dat (niet altijd) na een telefoon gesprek mijn data het niet meer doet, tot ik reboot. 4G logo wel gewoon zichtbaar etc. maar geen dataconnectiviteit.

Dacht eerst: na een paar updates zal het wel verholpen zijn, maar niet dus.

Zijn er meer mensen met dit ‘probleem’? Voorheen met mijn iPhone SE had ik dit nooit (zelfde SIM kaart).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Nu online
Peentje schreef op zondag 26 mei 2019 @ 19:04:
Sinds de launch van de Xs heb ik deze in mijn bezit i.c.m. een T-mobile abbo. Soms heb ik dat (niet altijd) na een telefoon gesprek mijn data het niet meer doet, tot ik reboot. 4G logo wel gewoon zichtbaar etc. maar geen dataconnectiviteit.

Dacht eerst: na een paar updates zal het wel verholpen zijn, maar niet dus.

Zijn er meer mensen met dit ‘probleem’? Voorheen met mijn iPhone SE had ik dit nooit (zelfde SIM kaart).
In de periode dat ik met mijn XS Max nog op T-Mobile zat (oktober-december 2018), had ik daar geen last van. Maar begrijp wel dat het beroerd voor je is. Wat zegt de klantenservice van T-Mobile?

[ Voor 7% gewijzigd door rclahsen op 26-05-2019 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peentje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 09:04

Peentje

MacOS/Windows/Linux don't care

rclahsen schreef op zondag 26 mei 2019 @ 19:35:
[...]

In de periode dat ik met mijn XS Max nog op T-Mobile zat (oktober-december 2018), had ik daar geen last van. Maar begrijp wel dat het beroerd voor je is. Wat zegt de klantenservice van T-Mobile?
Die heb ik nog niet gecontact want het is niet echt reproduceerbaar wat het natuurlijk moeilijk maakt als je dan support gaat bellen..

Vandaar mijn post hier.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
naar een Festival gaan, anno (ergens) 2010:

- ticket festival uitprinten thuis met printer
- parkeerticket uitprinten
- timetable uitprinten
- portomonnee meenemen met allerlei (bank) passen erin
- pinnen met bankpas op festival voor muntjes

naar een Festival gaan, anno 2019

- slechts je iPhone meenemen naar Festival met alle benodigde toegangsgsbezwijzen e.d erop, en als cherry on the cake Apple Pay.
De gezichten/reacties (''gast, wat doe je?'' haha) van andere festivalgangers toen ik mijn munten ging afrekenen bij zo'n munten apparaat met m'n Apple Watch was zeer vermakelijk.

Slechts een voorbeeld hoe verrekte handig een iPhone / Apple Watch tegenwoordig is.

We came from far! :D

[ Voor 13% gewijzigd door _Bailey_ op 28-05-2019 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Escrimador
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:54
Ik ben net op vakantie beetje passen rijden in Italië en Frankrijk is mijn iPhone xs op zwart gegaan.

De reset werkt niet, reageert niet op de twee laders die ik bij me heb en aan dus ook niet

Aan de Zwitserland kant van de berg nog foto’s gemaakt en aan de ander kant van de berg dus zwart

Ligt al meer dan uur aan de lader zonder icoontje.

Iemand nog een idee?

Only dead fish go with the flow

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-09 15:06
Geert1976 schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 10:36:
naar een Festival gaan, anno (ergens) 2010:

- ticket festival uitprinten thuis met printer
- parkeerticket uitprinten
- timetable uitprinten
- portomonnee meenemen met allerlei (bank) passen erin
- pinnen met bankpas op festival voor muntjes

naar een Festival gaan, anno 2019

- slechts je iPhone meenemen naar Festival met alle benodigde toegangsgsbezwijzen e.d erop, en als cherry on the cake Apple Pay.
De gezichten/reacties (''gast, wat doe je?'' haha) van andere festivalgangers toen ik mijn munten ging afrekenen bij zo'n munten apparaat met m'n Apple Watch was zeer vermakelijk.

Slechts een voorbeeld hoe verrekte handig een iPhone / Apple Watch tegenwoordig is.

We came from far! :D
Mja, ik ben het helemaal met je eens. Aan de andere kant, als je met een lege accu staat heb je wel een probleem. Ik zoek eigenlijk een tweede toestel voor in de vakantie. Niet perse voor Apple Pay of toegangsbewijzen, maar om niet zonder internet en communicatie te zitten. Maar het is nog niet zo makkelijk om een tweede simkaart los te peuteren bij een provider.

Vodafone wil me wel een reservesimkaart sturen, maar die kan alleen in Nederland worden geactiveerd met een SMS op de oude simkaart. Daar schiet je dus niks mee op als je in het buitenland zit en/of het oude toestel kwijt bent. Weet iemand daar een oplossing voor, of een provider die er handiger mee omgaat?

Ietsje meer ontopic, kun je ook je Apple Pay weer snel activeren op een nieuw toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PhilipsFan schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 19:12:
[...]

Ietsje meer ontopic, kun je ook je Apple Pay weer snel activeren op een nieuw toestel?
kost je ong 1 minuutje extra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• austin_77
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-09 11:31
Escrimador schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 18:47:
Ik ben net op vakantie beetje passen rijden in Italië en Frankrijk is mijn iPhone xs op zwart gegaan.

De reset werkt niet, reageert niet op de twee laders die ik bij me heb en aan dus ook niet

Aan de Zwitserland kant van de berg nog foto’s gemaakt en aan de ander kant van de berg dus zwart

Ligt al meer dan uur aan de lader zonder icoontje.

Iemand nog een idee?
Welke reset werkt niet? Doel je op ‘kort volume up -> kort volume down -> lang powerbutton’?
Want dat lijkt me de enige manier...
Pagina: 1 ... 33 ... 40 Laatste

Let op:
Beschikbaarheid, levertijd en besteld meldingen hier plaatsen: [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
Discussies over losse verkoop en import hier plaatsen: [iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6