Ik heb mijn iPhone xs 5 weken en bij mij staat die nog steeds op 100%. Ik vind het na 2 weken niet kunnen, maar anderzijds kan je je ook afvragen hoe betrouwbaar deze meting is. We hebben het over 1% verschil.Peety97 schreef op maandag 25 februari 2019 @ 12:46:
Ik heb mijn Xs sinds 7 februari in gebruik. Nu, 25 februari schrijf ik dit. iPhone dus 2 weekjes in gebruik en sinds vandaag is de batterijcapaciteit naar 99% gedaald. Kom op, na iets meer dan 2 weken?? Zijn er mensen die hetzelfde hebben meegemaakt of is dit een uitzondering? Moet ik mij zorgen maken...?
Merk dat de gsm al sneller leeg loopt en we zitten nog maar aan -1% gezakt, dat belooft.
Wat denken jullie?
Als het lineair zo gaat afnemen bij jou heb je wel een grote uitdaging...na 40 weken al op 80%.
Ik zou Apple (of de winkel waar gekocht) contacteren hierover, eventueel na nog even een maandje of wat aankijken.
Verschil kan trouwens ook door zeer intensief gebruik komen. Beste is de batterij tussen de 80% en 20% te houden. ’s Nachts uitzetten zal ook helpen de batterijduur te verlengen.
Succes!