Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 13-09 08:55
PhilipsFan schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 19:12:
[...]

Mja, ik ben het helemaal met je eens. Aan de andere kant, als je met een lege accu staat heb je wel een probleem. Ik zoek eigenlijk een tweede toestel voor in de vakantie. Niet perse voor Apple Pay of toegangsbewijzen, maar om niet zonder internet en communicatie te zitten. Maar het is nog niet zo makkelijk om een tweede simkaart los te peuteren bij een provider.

Vodafone wil me wel een reservesimkaart sturen, maar die kan alleen in Nederland worden geactiveerd met een SMS op de oude simkaart. Daar schiet je dus niks mee op als je in het buitenland zit en/of het oude toestel kwijt bent. Weet iemand daar een oplossing voor, of een provider die er handiger mee omgaat?

Ietsje meer ontopic, kun je ook je Apple Pay weer snel activeren op een nieuw toestel?
Als je bij Vodafone zit, zou ik voor Red Together gaan. Voor een klein bedrag extra per maand, heb je een tweede simkaart. Weliswaar met een ander telefoonnummer, maar de prijs is mijn inziens zo interessant dat dat niet zo veel zou moeten uitmaken.

Maar als het doel is om niet zonder internet en communicatie te zitten, zou ik gaan voor een battery case of een powerbank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Escrimador
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:54
Ja up down power, gebeurt niets
Lader warmt ook niet op
Lader van iPhone vrouw ook niet
Dichtstbijzijnde Apple store in Turijn maar vraag me af wat die kunnen beteken. Achterlaten wil ik m niet want ben rondreis aan het maken

Wel irritant zo op vakantie. Altijd laptop mee met met tokens enzo maar deze keer dus niet

Snap die opmerking hierboven wel van een reserve phone

Only dead fish go with the flow

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RnB schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 13:55:
Ik ben wel verknocht aan het formaat van de Max ja, ik zal niet snel meer kleiner nemen.
Dit idd. Ik had sinds de 6 elk jaar de plus. Toen met de X noodgedwongen een stapje kleiner maar heeft mij een jaar geïrriteerd.

Als ik een 11 koop wordt het dus zeker weer de grote van de twee. Komt er alleen een "kleine" dan sla ik over.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-09 14:37
Escrimador schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 22:37:
Ja up down power, gebeurt niets
Lader warmt ook niet op
Lader van iPhone vrouw ook niet
Dichtstbijzijnde Apple store in Turijn maar vraag me af wat die kunnen beteken. Achterlaten wil ik m niet want ben rondreis aan het maken

Wel irritant zo op vakantie. Altijd laptop mee met met tokens enzo maar deze keer dus niet

Snap die opmerking hierboven wel van een reserve phone
Als het goed is ruilen ze hem gewoon om na hem te hebben nagekeken en het onder garantie valt.
Apple geeft wereldwijde garantie.

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:55

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

@roT- hoe is het afgelopen met het hoesje??

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roT-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:25
Tylen schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 07:33:
@roT- hoe is het afgelopen met het hoesje??
1 groot welles nietes spelletje. Door MobileMango werd het eerst gegooid op een "productie foutje".
Toen ze merkte dat ik er geen genoegen mee nam zouden ze het gaan raadplegen bij hun leverancier, waar ze me de naam niet van willen geven.

Ze geven aan dat ze alleen originele producten verkopen en daarmee is de kous af.

Terwijl ik zeker weet dat het een nep artikel is. omdat ik thuis een origineel silicone hoesje heb liggen midnight blue en toevallig ook een aliexpress silicone midnight blue.

die van ali express en mobilemango is 1 op 1 gelijk.

Weet niet zo goed of ik hier nog mee moet verder gaan.
1 ding weet ik wel. voor mij geen bol.com met hun externe verkopers meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

roT- schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 09:22:
[...]

1 groot welles nietes spelletje. Door MobileMango werd het eerst gegooid op een "productie foutje".
Toen ze merkte dat ik er geen genoegen mee nam zouden ze het gaan raadplegen bij hun leverancier, waar ze me de naam niet van willen geven.

Ze geven aan dat ze alleen originele producten verkopen en daarmee is de kous af.

Terwijl ik zeker weet dat het een nep artikel is. omdat ik thuis een origineel silicone hoesje heb liggen midnight blue en toevallig ook een aliexpress silicone midnight blue.

die van ali express en mobilemango is 1 op 1 gelijk.

Weet niet zo goed of ik hier nog mee moet verder gaan.
Gewoon terug sturen en geld terug vragen. Je hebt toch de eerste 15 dagen daar recht op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roT-
Tylen schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 09:23:
[...]

Gewoon terug sturen en geld terug vragen. Je hebt toch de eerste 15 dagen daar recht op?
Het gaat mij om het principe.
Dit is gewoon cashen en illigaal. Die hoesjes kun je als leverancier voor 30 cent kopen in china en ze zetten ze voor 45 euro te koop. Veel mensen zullen niet eens door hebben dat ze een fake product kopen.

edit: cc @dafmay

[ Voor 3% gewijzigd door roT- op 29-05-2019 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:02
Tylen schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 09:23:
[...]

Exact dit. Heel eenvoudig. Probleem opgelost.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

roT- schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 09:24:
[...]

Dit is gewoon cashen en illigaal. Die hoesjes kun je als leverancier voor 30 cent kopen in china en ze zetten ze voor 45 euro te koop. Veel mensen zullen niet eens door hebben dat ze een fake product kopen.

Ook zo. Maar prbeer eerst je geld terug te krijgen. daarna review ofzo plaatsen ;) facebook, website etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
roT- schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 09:22:
[...]

heb al vaak genoeg bestellingen bij bol.com geplaatst, ook van externe partijen.

Als ik iets retourneer, verbaas ik me juist vaak hoe onwijs snel die retouren verwerkt zijn; vaak al zelfs binnen 24 uur.

Als er, in mijn ogen, 1 bedrijf retouren echt tip top in orde heeft, is het wel bol.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TR1969
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19:45
roT- schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 09:24:
[...]

Met bovenstaande ben ik het op zich wel eens alleen kun je dit Bol.com in mijn beleving niet echt verwijten maar is dit (waarschijnlijk) een dubieuze handelaar waar Bol.com streng tegen op treed.

Mijn ervaringen met retouren en klachten bij Bol.com zijn altijd snel en correct opgelost.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• roT-
zo. en nu weer over de XS zelf :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:02
Geert1976 schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 09:30:
[...]

heb al vaak genoeg bestellingen bij bol.com geplaatst, ook van externe partijen.

Als ik iets retourneer, verbaas ik me juist vaak hoe onwijs snel die retouren verwerkt zijn; vaak al zelfs binnen 24 uur.

Als er, in mijn ogen, 1 bedrijf retouren echt tip top in orde heeft, is het wel bol.com
Dit dus. Zelf alleen maar uitstekende ervaringen met Bol...en ja ook met externe verkopers, en met retourneren.

..en weer on-topic dan maar... >:)

[ Voor 3% gewijzigd door dafmay op 29-05-2019 10:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Escrimador
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:54
DaveD1109 schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 01:39:
[...]
Als het goed is ruilen ze hem gewoon om na hem te hebben nagekeken en het onder garantie valt.
Apple geeft wereldwijde garantie.
Tot mijn verbazing werkt het inderdaad zo.... van Antonio in de Apple Store in Torino na uitlezen een nieuwe meegekregen

En dat voor een Nederlandse iPhone verkregen via verlenging abo bij een derde partij

Pluim voor de service _/-\o_

Only dead fish go with the flow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
Escrimador schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 19:56:
[...]

Tot mijn verbazing werkt het inderdaad zo.... van Antonio in de Apple Store in Torino na uitlezen een nieuwe meegekregen

En dat voor een Nederlandse iPhone verkregen via verlenging abo bij een derde partij

Pluim voor de service _/-\o_
Ja man! Een maat van mij vliegt echt de hele wereld over voor zijn werk en heeft dit al vaker gehad. Ikzelf gelukkig nog niet.
Top dat het gelukt is man!👍

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
RBN026 schreef op maandag 6 mei 2019 @ 09:42:
[...]

Is bij mij ook al een aantal keer voorgevallen. Je kunt idd zoomen maar dat is eigenlijk niet wenselijk. Geen idee hoe dit komt gaat volledig random.
Lijkt een Apple probleem te zijn en niet aan de app. Heb het ook bij de Ziggo app als ik een film/serie kijk via movies&seriesXL

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
DaveD1109 schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 14:24:
[...]

Lijkt een Apple probleem te zijn, en niet specifiek de app. Heb het ook bij de Ziggo app als ik een film/serie kijk via movies&seriesXL

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
Sorry voor het quoten van mijn eigen post. Er ging kennelijk iets mis bij het aanpassen ervan!😬

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 08:05
@DaveD1109 Je kunt gewoon meerdere quotes in een post plaatsen, dan blijft het allemaal wat overzichtelijker :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
Hoedje schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 15:46:
@DaveD1109 Je kunt gewoon meerdere quotes in een post plaatsen, dan blijft het allemaal wat overzichtelijker :)
Wilde ook niet quoten maar enkel aanpassen. Zat alleen in een hele wiebelige bus door de bergen dus drukt kennelijk verkeerd!😂

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoo ik heb eindelijk alle reacties gelezen over de iPhone xs en iPhone xs Max. Ik ben ook van plan binnenkort een iPhone Xs Max te kopen. Raden jullie aan om de iPhone bij een appel reseller te kopen(dit is in Limburg ivizi) of kan dat ook bij bol.com bv?

Ik ben ook aan het kijken om mijn iPhone xs Max te verzekeren. Wat raden jullie aan om apple care + te pakken of bij een andere verzekeringsmaatschappij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loentje48
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05:32
Spam is niet de bedoeling op GoT.

[ Voor 82% gewijzigd door Hoedje op 01-06-2019 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adjank
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 24-06 20:47
Ben benieuwd of een van jullie hier ook last van heeft met de XS:

Het lijkt wel of de glasplaat aan de achterkant niet goed zit en niet helemaal netjes weggewerkt is. Ik kan er met mijn nagel net tussen het aluminium en de glasplaat.

Wat zouden jullie hiermee doen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tinxian
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 03:01
adjank schreef op maandag 3 juni 2019 @ 07:39:

Het lijkt wel of de glasplaat aan de achterkant niet goed zit en niet helemaal netjes weggewerkt is. Ik kan er met mijn nagel net tussen het aluminium en de glasplaat.

Naar Apple toe of waar je de iPhone hebt gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adjank
Tinxian schreef op maandag 3 juni 2019 @ 07:42:
[...]

Naar Apple toe of waar je de iPhone hebt gehaald.
Je denkt dat ze dat kosteloos vervangen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19:54
adjank schreef op maandag 3 juni 2019 @ 07:51:
[...]

Je denkt dat ze dat kosteloos vervangen?
Hangt er vanaf hoe het komt, is het door verkeerde bouw dan vervangen ze.
Hebben zei het idee dat het komt door val schade dan kost vervangen van je iPhone geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 09-09 15:31
adjank schreef op maandag 3 juni 2019 @ 07:39:

weet je zeker dat je er tussen zit met je nagel ipv op het aluminium?

Stay hungry, stay foolish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adjank
Roos79 schreef op maandag 3 juni 2019 @ 07:57:
[...]

Hangt er vanaf hoe het komt, is het door verkeerde bouw dan vervangen ze.
Hebben zei het idee dat het komt door val schade dan kost vervangen van je iPhone geld.
Oké, bedankt dan zal ik daar eens langs gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adjank
RBN026 schreef op maandag 3 juni 2019 @ 08:02:
[...]

weet je zeker dat je er tussen zit met je nagel ipv op het aluminium?
De glasplaat staat gewoon een beetje omhoog, het is ook alleen aan de onderkant, de zij en bovenkant loopt netjes strak over op het aluminium frame.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19:54
adjank schreef op maandag 3 juni 2019 @ 08:03:
[...]

Oké, bedankt dan zal ik daar eens langs gaan.
Gewoon langs gaan bij de Apple store kan eigenlijk niet je moet altijd een afspraak maken via de genius bar.
Soms heb je geluk en hebben ze enkele uren later nog een plek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 23:05
Peentje schreef op maandag 27 mei 2019 @ 11:13:
[...]

Die heb ik nog niet gecontact want het is niet echt reproduceerbaar wat het natuurlijk moeilijk maakt als je dan support gaat bellen..

Vandaar mijn post hier.
Ik heb mijn iPhone xs max weggedaan vanwege verbindingsprobleem met t-mobile. Ze konden het niet oplossen waarschijnlijk een bug in de software. Mijn xs max pakte telkens 4g signaal niet op als ik van huis ging van het WiFi netwerk af. Als ik buitenshuis iets op wilde zoeken moest ik eerst telkens mijn telefoon helemaal opnieuw laten opstarten. Very annoying! Toestel omgeruild probleem precies hetzelfde helaas. Nu maar een iPhone xr besteld en hopen dat ik het daarmee niet heb. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intelcorei7
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 25-10-2024
Ik sta op het punt om een xs max te bestellen, of zouden jullie wachten tot september en dan voor de nieuwe iphone gaan?

[Battle.net: Forsaken#22243]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 23:05
Ligt er aan hoe je toestel er nu aan toe is. September is nog 4 maanden weg en de nieuwe iPhones zullen weer stukje beter zijn, maar ik verwacht geen grote sprongen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Grootste veranderingen zullen waarschijnlijk in de camera zitten (zeer waarschijnlijk toevoeging ultra wide angle, dus 3 cameras). De rest zal waarschijnlijk geen grote sprongen maken inderdaad, tenminste niet met wat we op dit moment "weten".

Dus als de cameras een belangrijk punt zijn, misschien wachten. Anders lekker doen wat je nu wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intelcorei7
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 25-10-2024
Ik heb nu een Samsung Note 9, maar wil weer terug naar ios. Camera maakt mij niet zoveel uit , dus denk dat ik nu gewoon de xs max haal.

[Battle.net: Forsaken#22243]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 20:50
Ik heb nu een X maar kan verlengen en dan voor een XS gaan is het verschil heel groot?
Of lekker wachten op september?

A person who never made a mistake never tried anything new.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Nick25 schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 13:51:
Ik heb nu een X maar kan verlengen en dan voor een XS gaan is het verschil heel groot?
Of lekker wachten op september?
Het verschil is niet heel groot, dus als ik jou was zou ik inderdaad gewoon wachten op september.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
syltheboy schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 14:07:
[...]

Het verschil is niet heel groot, dus als ik jou was zou ik inderdaad gewoon wachten op september.
Thanks was ik al bang voor ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Nick25 schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 14:08:
[...]

Thanks was ik al bang voor ;)
Zelf ben ik tevreden met mijn XS en voorlopig ga ik dan ook niet upgraden. Een X was eigenlijk ook prima geweest.

@Nick25 Mocht je een groter toestel willen, dan is de XS Max een prima upgrade,

[ Voor 14% gewijzigd door syltheboy op 04-06-2019 14:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:27
Intelcorei7 schreef op maandag 3 juni 2019 @ 22:21:
Ik heb nu een Samsung Note 9, maar wil weer terug naar ios. Camera maakt mij niet zoveel uit , dus denk dat ik nu gewoon de xs max haal.
Met de Xs Max maak je geen verkeerde keus. Bevalt al meer dan een half jaar meer dan goed. Veel plezier ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
syltheboy schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 14:12:
[...]

Zelf ben ik tevreden met mijn XS en voorlopig ga ik dan ook niet upgraden. Een X was eigenlijk ook prima geweest.

@Nick25 Mocht je een groter toestel willen, dan is de XS Max een prima upgrade,
groter niet maar ik wacht dan wel tot september me X is nog perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 22:39
Had laatst de XS Max laten komen als upgrade van mijn 6S Plus, maar ik vind dit formaat toch echt te groot worden, ondanks mijn grote handen. Met name het feit dat hij een stuk zwaarder is dan de 6S Plus vond ik een flinke tegenvaller. Op dit moment zou ik toch eerder voor de kleinere XS gaan, maar de 6S Plus doet het nog meer dan prima. Ik wacht even af op de iPhone 11. Wellicht gaat het de 11 worden, anders de XS hopelijk in de aanbieding.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Albinosaurus
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Ik vind het grotere scherm ten opzichte van de 6s Plus juist een verademing. Het formaat van de Max is ook ongeveer het zelfde. Het gewicht heb ik echt nog nooit een probleem mee gehad. Zowel in mijn zak als handen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Albinosaurus schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 20:24:
Ik vind het grotere scherm ten opzichte van de 6s Plus juist een verademing. Het formaat van de Max is ook ongeveer het zelfde. Het gewicht heb ik echt nog nooit een probleem mee gehad. Zowel in mijn zak als handen niet.
Zo zie je maar dat het voor iedereen persoonlijk is. Ik vind de XS perfect qua formaat en zou niet groter of kleiner willen. Terwijl anderen het formaat van een XS al te groot vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
Man man wat is de camera van de Xs Max toch goed. Heb hem sinds launch maar geniet er nog zo ontzettend veel van.

Wat wel jammer is, is dat de kwaliteit té goed is voor Instagram: foto’s worden nooit in goede kwaliteit geüpload. Of is er een trucje om dit te voorkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaakie NL
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:06
Goedenavond,
Heb veel gezocht in dit forum maar het antwoord niet kunnen vinden vandaar de vragen:
Mn vriendin heeft een iPhone XS nu ongeveer een maand. Haar batterij niveau zit nu op 97%.
Tevens als ze van ongeveer 20% batterij naar 100% wil kan dit wel 3 á 4 uur duren en soms wel langer. Ze gebruikt een 10 Watt originele iPad lader + kabel (via de standaard lader is die nog langzamer).

Is dit normaal qua laadtijd en batterij niveau?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjaakie NL schreef op maandag 10 juni 2019 @ 22:09:
Goedenavond,
Heb veel gezocht in dit forum maar het antwoord niet kunnen vinden vandaar de vragen:
Mn vriendin heeft een iPhone XS nu ongeveer een maand. Haar batterij niveau zit nu op 97%.
Tevens als ze van ongeveer 20% batterij naar 100% wil kan dit wel 3 á 4 uur duren en soms wel langer. Ze gebruikt een 10 Watt originele iPad lader + kabel (via de standaard lader is die nog langzamer).

Alvast bedankt!
Met de 5W oplader gaat het zeker 4 uur duren, een iPad 12W zit op ongeveer 2 uur.
Dus met die "oude" 10W iPad lader is die tijd die je noemt niet echt raar.
Batterij conditie hier 95%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
Sjaakie NL schreef op maandag 10 juni 2019 @ 22:09:
Goedenavond,

Alvast bedankt!
Ik zou me niet zo veel aantrekken van de batterijconditie. Je hebt garantie tot 80% binnen twee jaar van Apple.

Over oplaadsnelheden: wat @Sjaakie NL zegt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Leg3ndaryGuy
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 21-09-2023
Ik kan 22 Juni mijn abonnement verlengen en zit erover na te denken de XS Max te nemen.
Mijn enige twijfel is nu denken jullie dat gelijk bij aankondiging in september de xs max in prijs zal zakken of kan ik um met n gerust hart de 22e halen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dasystemcheck
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20:12
Leg3ndaryGuy schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 19:15:
Ik kan 22 Juni mijn abonnement verlengen en zit erover na te denken de XS Max te nemen.
Mijn enige twijfel is nu denken jullie dat gelijk bij aankondiging in september de xs max in prijs zal zakken of kan ik um met n gerust hart de 22e halen?
Uitgaande van vorig jaar is er bij introductie van de nieuwe lijn qua nieuwprijs nog maar 100 euro prijsdaling.
Op 22 Juni je abonnement verlengen betekent denk ik persoonlijk dat je nog minimaal 3 maanden moet wachten voor je "spijt" krijgt van je aankoop/verleng moment.

Zelf heb ik bij het verlengen (ingangsdatum 18 Juni, maar kon eerder verlengen bij VF...) nog het ***wil ik niet aan denken*** astronomische bedrag dat je ***auwauwauw retailprijzen*** pijn doet in elk willekeurig abonnement vetgedrukt zien staan.

Eenmaal in gebruik genomen (zeker via een abbo-vorm van aankoop) moet je eigenlijk niet meer naar dat bedrag kijken. Zonde van het gevoel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DogPatch06
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 13-09 21:38
Leg3ndaryGuy schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 19:15:
Ik heb een beetje dezelfde situatie. Abonnement loopt in oktober af, dus ik mag nu verlengen. Heb nu een iPhone 8Plus gekocht in september 2017. Twijfel of ik wil/moet upgraden en als ik dat ga doen of ik dan nu een XS Max neem of ga wachten op wat Apple gaan releasen dit najaar

PVOutput 3.7 kWp op ZO

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 03:02

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

DogPatch06 schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 20:54:
[...]

Ik heb een beetje dezelfde situatie. Abonnement loopt in oktober af, dus ik mag nu verlengen. Heb nu een iPhone 8Plus gekocht in september 2017. Twijfel of ik wil/moet upgraden en als ik dat ga doen of ik dan nu een XS Max neem of ga wachten op wat Apple gaan releasen dit najaar
De stap van 8+ naar Xs Max is imo zeer groot te noemen. FaceID, OLED en de batterij incl. draadloos opladen zijn voor mij grote pluspunten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Ik kwam van een 8 en ging naar een XS: zeker leuk, maar niet noodzakelijk/revolutionair. Ik zou wachten op de volgende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leg3ndaryGuy
Ik heb nu een Samsung S8 plus maar ben nu weer aan het twijfelen: s10 plus, xs max of gewoon deze nog houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BliXem
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10-09 19:24
Ik zit met een probleem, misschien dat iemand hier weet wat ik het beste kan doen. Namelijk mijn WiFi signaal op mijn telefoon. Deze is echt belabberd slecht. Met bepaalde speedtest kom ik uit rond de 7-10Mb/s terwijl mijn vriendin op dezelfde plaats ook dezelfde app gebruikte en uitkwam op 89MB/s. Is er iets mis met mijn telefoon? Wat ik tot op heden heb gedaan:

- Vervanging Powerline Devolo naar TP-link, zelfde probleem;
- iPhone opnieuw geinstalleerd samen met een herstelpunt;
- iPhone opnieuw geinstalleerd zonder een herstelpunt;
- Instellingen aangepast binnen de Powerline, maakt allemaal geen reet uit;
- Laatste firmware uiteraard;

Update: ook op het wifi netwerk van mijn modem zelf, zelfde probleem. 6-9MB/s.
Update 2: Via support bij Apple heb ik een afspraak kunnen maken bij Apple om naar het toestel te kijken. Hopelijk ruilen ze 'm om aangezien ik nog de volledige garantie heb.

Heeft iemand de oplossing?

[ Voor 15% gewijzigd door BliXem op 13-06-2019 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
Sinds ongeveer een week is mijn iPhone iets langzamer wanneer ik hem uitzet. Als ik de uitknop heb ingedrukt blijft het scherm zeker een volle seconde aan, terwijl dit eerst niet het geval was. Ik heb vanmorgen ge-update naar iOS 12.3.1, maar dit heeft niet gebaat.

Herkennen jullie dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil volgende week ook een iPhone xs Max halen, maar mijn vraag is waar kan ik het beste kopen? Bij een apple reseller (ivizi is dat in Limburg) of gewoon bij een mediamarkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
Verwijderd schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 00:30:
Ik wil volgende week ook een iPhone xs Max halen, maar mijn vraag is waar kan ik het beste kopen? Bij een apple reseller (ivizi is dat in Limburg) of gewoon bij een mediamarkt?
Dat maakt geen fluit uit. Waar die het goedkoopste is.😉

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:39
mr.JamesBond schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 17:14:
Sinds ongeveer een week is mijn iPhone iets langzamer wanneer ik hem uitzet. Als ik de uitknop heb ingedrukt blijft het scherm zeker een volle seconde aan, terwijl dit eerst niet het geval was. Ik heb vanmorgen ge-update naar iOS 12.3.1, maar dit heeft niet gebaat.

Volgens mij zet niemand een iPhone regelmatig uit. Hooguit een keer airplane mode in een vliegtuig. Uit gaat mijn iPhone nooit.

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mr.JamesBond schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 17:14:

Mijn iPhone gaat ook regelmatig uit ivm mijn werk, maar dat geeft geen probleem eigenlijk.
Maar Apple geeft aan dat je je ongeveer 1.5sec de volume up of down en powerknop in moet drukken.
Maar je zou eens kunnen kijken of er een app nog op de achtergrond iets aan het dien is, zeker als het pas van de laatste week is.
Hier gisteren Pass2uWallet pro verwijderd, die deed ook wat “werk” onderhuids die ik in eerste instantie niet in hun privacy voorwaarden was tegengekomen. 😀

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• de Foarsitter
Napsju schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 06:00:
[...]

Volgens mij zet niemand een iPhone regelmatig uit. Hooguit een keer airplane mode in een vliegtuig. Uit gaat mijn iPhone nooit.
Verwijderd schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 07:15:
[...]

Mijn iPhone gaat ook regelmatig uit ivm mijn werk, maar dat geeft geen probleem eigenlijk.
Maar Apple geeft aan dat je je ongeveer 1.5sec de volume up of down en powerknop in moet drukken.
Maar je zou eens kunnen kijken of er een app nog op de achtergrond iets aan het dien is, zeker als het pas van de laatste week is.
Hier gisteren Pass2uWallet pro verwijderd, die deed ook wat “werk” onderhuids die ik in eerste instantie niet in hun privacy voorwaarden was tegengekomen. 😀
Excuus, ik denk dat ik niet duidelijk was. Met ‘uit’ bedoel ik de powerknop even indrukken. Hoe heet dit? Vergrendelen? Sluimerstand?

Och wat ben ik een leek, excuus nogmaals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:27
mr.JamesBond schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 11:23:
[...]

[...]

Excuus, ik denk dat ik niet duidelijk was. Met ‘uit’ bedoel ik de powerknop even indrukken. Hoe heet dit? Vergrendelen? Sluimerstand?

Och wat ben ik een leek, excuus nogmaals.
Dat is inderdaad de sluimerstand. Soms heb ik dat ook wel, maar vaak gaat dat vanzelf over (blijkbaar is er dan een proces op de achtergrond druk bezig). Als het langer duurt dan kan het schelen om de telefoon even echt uit te zetten (volumeknop en 'sluimerstand'-knop lang ingedrukt houden en telefoon uitschakelen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leg3ndaryGuy
Bij de xs max ben ik 59 euro per maand + 165 euro bij betalen kwijt bij t-mobile voor 2 jaar. Als ik zou wachten op de nieuwe iPhone hoeveel zal dat dan ongeveer zijn aan maandkosten + bij betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DwightKSchrute
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20:18
Leg3ndaryGuy schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 13:07:
Bij de xs max ben ik 59 euro per maand + 165 euro bij betalen kwijt bij t-mobile voor 2 jaar. Als ik zou wachten op de nieuwe iPhone hoeveel zal dat dan ongeveer zijn aan maandkosten + bij betalen?
Moeilijk te zeggen, maar meestal worden de toestellen zo'n 100 euro goedkoper bij de introductie van een nieuwe iPhone. Dus vergelijkbaar met een iPhone XS nu denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leg3ndaryGuy
DwightKSchrute schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 14:26:
[...]

Moeilijk te zeggen, maar meestal worden de toestellen zo'n 100 euro goedkoper bij de introductie van een nieuwe iPhone. Dus vergelijkbaar met een iPhone XS nu denk ik.
Sorry ik bedoel hoeveel de nieuwe dan in combinatie met abonnement zal kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-09 14:00
Leg3ndaryGuy schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 14:51:
[...]

Sorry ik bedoel hoeveel de nieuwe dan in combinatie met abonnement zal kosten.
De prijs van het toestel delen door 24, plus de maandelijkse kosten van het abonnement.

De nieuwe iPhone zal weer wel wat duurder zijn dan de XS nu is. De rekensom mag je zelf maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leg3ndaryGuy
Oké dan zal ik misschien 200 meer bij moeten betalen in vergelijking met de xs max nu. Dan is het misschien verstandiger om te wachten tot ie uitkomt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leg3ndaryGuy
Zijn er mensen hier die liever wachten op de nieuwe iPhone inplaats van de huidige xs/max?
Ben benieuwd naar de keuze van die mensen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticX
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Leg3ndaryGuy schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 23:13:
Zijn er mensen hier die liever wachten op de nieuwe iPhone inplaats van de huidige xs/max?
Ben benieuwd naar de keuze van die mensen :)
Als je zou kunnen wachten, wacht dan. Tref je een goede deal en kan je niet wachten? Dan zou ik hem aanschaffen. Sowieso zullen de prijzen van de nieuwe iPhones bij €1000+ beginnen en die dalen nooit de eerste 4-5 maanden en i.c.m. een abonnement is het ook vrij duur.

Kijk bijvoorbeeld op Amazon, de gouden XS Max 512gb is in de 'aanbieding'. Nog steeds super veel geld, maar goed, scheelt toch wel ongeveer 300 euro :P

hi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
Paar dagen terug was de iPhone XS Max 64gb in de aanbieding voor 899 euro. Jammer dat het alleen de gouden betrof, anders had ik hem gekocht i.p.v. te wachten op de iPhone 11. Momenteel zit ik ook te wachten tenzij dit soort aanbieding voorbij komt voor de witte of zwarte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alexknl schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 23:42:
Paar dagen terug was de iPhone XS Max 64gb in de aanbieding voor 899 euro. Jammer dat het alleen de gouden betrof, anders had ik hem gekocht i.p.v. te wachten op de iPhone 11. Momenteel zit ik ook te wachten tenzij dit soort aanbieding voorbij komt voor de witte of zwarte.
Waar had je deze aanbieding gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
Verwijderd schreef op zondag 16 juni 2019 @ 09:07:
[...]

Waar had je deze aanbieding gevonden?
Via Pepper, was bij Amazon.de. Binnen een paar uur uitverkocht. Was een hele mooie deal voor mensen die de Gold versie wilden hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-09 10:26
RWK__ schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 23:30:
[...]

Als je zou kunnen wachten, wacht dan. Tref je een goede deal en kan je niet wachten? Dan zou ik hem aanschaffen. Sowieso zullen de prijzen van de nieuwe iPhones bij €1000+ beginnen en die dalen nooit de eerste 4-5 maanden en i.c.m. een abonnement is het ook vrij duur.

Kijk bijvoorbeeld op Amazon, de gouden XS Max 512gb is in de 'aanbieding'. Nog steeds super veel geld, maar goed, scheelt toch wel ongeveer 300 euro :P
funny 256 kost 80 euro meer dan de 512 :)

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leg3ndaryGuy
Na alles gelezen te hebben over het probleem dat vele last hebben van matig bereik met de xs/max toch geen risico genomen en nog steeds wachtende tot de nieuwe iPhone uit komt.
Hoe graag ik al wil wisselen toch nog geduld hebben:)

[ Voor 26% gewijzigd door Leg3ndaryGuy op 23-06-2019 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Laatst online: 23:40
Leg3ndaryGuy schreef op zondag 23 juni 2019 @ 20:22:
Na alles gelezen te hebben over het probleem dat vele last hebben van matig bereik met de xs/max toch geen risico genomen en nog steeds wachtende tot de nieuwe iPhone uit komt.
Hoe graag ik al wil wisselen toch nog geduld hebben:)
Ik en velen anderen hebben echt nergens last van hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leg3ndaryGuy
WouterL schreef op zondag 23 juni 2019 @ 23:18:
[...]

Ik en velen anderen hebben echt nergens last van hoor.
Oké dat is fijn om te horen.
Maar het stikt van de problemen met bereik op het internet ook door Nederlandse gebruikers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
Leg3ndaryGuy schreef op zondag 23 juni 2019 @ 23:26:
[...]

Maar het stikt van de problemen met bereik op het internet ook door Nederlandse gebruikers.
Zoekt en gij zult vinden. Ik denk dat de overgrote meerderheid echt nergens last van heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
Zo dichtbij de nieuwe release zou ik lekker wachten of je moet er ergens één heel goedkoop kunnen krijgen. Wat betreft het bereik, nog nooit last van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinosaurus
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Leg3ndaryGuy schreef op zondag 23 juni 2019 @ 23:26:
[...]

Ik was daar zelf ook best bang voor, mede doordat ik met vrijwel geen enkele telefoon kan bellen met het toestel aan mijn oor (mijn hoofd verstoort blijkbaar signaal waardoor ik onverstaanbaar ben). Met de XS Max daar geen last van en ook nergens gehad dat ik geen bereik had. ISP is Simyo (KPN netwerk met 4G). Voor mij dus juist een verbetering tov 6s Plus en wat Androids daarvoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PhilipsFan
  • Laatst online: 13-09 15:06
mr.JamesBond schreef op zondag 9 juni 2019 @ 23:35:
Man man wat is de camera van de Xs Max toch goed. Heb hem sinds launch maar geniet er nog zo ontzettend veel van.

Wat wel jammer is, is dat de kwaliteit té goed is voor Instagram: foto’s worden nooit in goede kwaliteit geüpload. Of is er een trucje om dit te voorkomen?
Apart, ik vind de camera (van de Xs in mijn geval) juist extreem slecht. Op de telefoon gaat het nog wel, maar zodra je ook maar iets inzoomt of de foto's op een wat groter scherm bekijkt, dan zie je dat het eigenlijk een aquarel is. Zelfs de X had dit niet zo erg.

Ik heb het idee dat we door al die processing, hdr ellende etc juist weer achteruit gaan qua qualiteit. HDR is wel mooi voor de situaties dat je er echt wat mee doet (felbelichte lucht o.i.d.) maar voor normale foto's is al die processing alleen maar ballast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
PhilipsFan schreef op maandag 24 juni 2019 @ 16:12:
[...]

Apart, ik vind de camera (van de Xs in mijn geval) juist extreem slecht. Op de telefoon gaat het nog wel, maar zodra je ook maar iets inzoomt of de foto's op een wat groter scherm bekijkt, dan zie je dat het eigenlijk een aquarel is. Zelfs de X had dit niet zo erg.

Ik heb het idee dat we door al die processing, hdr ellende etc juist weer achteruit gaan qua qualiteit. HDR is wel mooi voor de situaties dat je er echt wat mee doet (felbelichte lucht o.i.d.) maar voor normale foto's is al die processing alleen maar ballast.
ik vind dat je gelijk hebt wat betreft portretten. Landschappen en dieren vind ik echter zeer mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
PhilipsFan schreef op maandag 24 juni 2019 @ 16:12:
[...]

Oh, dat herken ik totaal niet. Maar hoe vind jij foto's die je deelt via whatsapp en/of insta? Ik vind de kwaliteit van de verstuurde foto namelijk een stuk lager dan de foto zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
mr.JamesBond schreef op maandag 24 juni 2019 @ 17:15:
[...]

Oh, dat herken ik totaal niet. Maar hoe vind jij foto's die je deelt via whatsapp en/of insta? Ik vind de kwaliteit van de verstuurde foto namelijk een stuk lager dan de foto zelf.
Instagram heb ik niet. Whatsapp crippled inderdaad de foto voor je. Resolutie omlaag tot er nagenoeg niks meer te zien is, alle metadata eruit zodat je helemaal niks meer met een foto kunt. Heel jammer dat mensen nog steeds foto's via Whatsapp versturen. Whoa, het is heel jammer dat mensen uberhaupt nog berichten via Whatsapp versturen. Maar da's meer iets voor een ander topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
Ik heb een vraagje voor de tweakers onder ons die ieder jaar de nieuwste iPhone nemen en de iPhone daarvoor verkopen. Voor hoeveel verkopen jullie je één jaar oude iPhone zo ongeveer? (In mijn geval is dat dan de iPhone Xs Max 256GB.)

Het is bijna september :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YRH
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 14-09 01:13

YRH

mr.JamesBond schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 19:12:
Ik heb een vraagje voor de tweakers onder ons die ieder jaar de nieuwste iPhone nemen en de iPhone daarvoor verkopen. Voor hoeveel verkopen jullie je één jaar oude iPhone zo ongeveer? (In mijn geval is dat dan de iPhone Xs Max 256GB.)

Het is bijna september :P
Vorig jaar voor het eerst gedaan met mijn 8+, kreeg er toen nog 600 voor volgens mij. Dit jaar hopelijk iets meer maar ga gewoon weer uit van 600 euro. Heb een XS Max 64GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
YRH schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 19:15:
[...]

Vorig jaar voor het eerst gedaan met mijn 8+, kreeg er toen nog 600 voor volgens mij. Dit jaar hopelijk iets meer maar ga gewoon weer uit van 600 euro. Heb een XS Max 64GB
Oh, dan ga ik denk ik mijn Xs Max doneren aan mijn moeder. Dan ga ik de komende tijd maar extra werken om die 600 euro te compenseren, maar dat lijkt me verstandiger dan als mijn moeder nu een abo met Xr neemt terwijl de waarde van mijn (betere) Xs Max ongeveer even hoog ligt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WouterL
YRH schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 19:15:
[...]

Ik denk dat je met de Max wel uit kan gaan van ~750/799eu. :)

[ Voor 3% gewijzigd door WouterL op 26-06-2019 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkna
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:14
Weet dat het vaak gezeur is over het batterij %, maar is 92% vanaf september 2018 niet erg snel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
henkna schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 17:19:
Weet dat het vaak gezeur is over het batterij %, maar is 92% vanaf september 2018 niet erg snel?
Nee, dat valt best mee. Die van mij is (Xs) van november en batterij is nog 95%. Ik laad hem vrijwel elke dag op.

[ Voor 5% gewijzigd door syltheboy op 26-06-2019 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
syltheboy schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 18:07:
[...]

Nee, dat valt best mee. Die van mij is (Xs) van november en batterij is nog 95%. Ik laad hem vrijwel elke dag op.
Same. XS vanaf release, elke nacht opladen en nu 95% health. Ik vind het eigenlijk wel wat tegenvallen, ik had hogere verwachtingen van zo'n duur toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
Laatst was er een aanbieding op Amazon en heb de volgende iPhones in bestelling staan, worden pas in augustus geleverd:
- iPhone XS 64gb voor 900 euro
- iPhone XR 64gb voor 590 euro

Maar ik weet totaal niet wat ik nu eigenlijk wil. Ik heb ze al 20x in de winkel vergeleken. Je ziet wel een verschil in scherm als je ze naast elkaar ligt.. OLED scherm van de XS is super nice, maar is dat 300 euro extra waard? :X Ik kom van een 6S Plus. En dan nog het feit dat er in september weer nieuwe iPhones op de markt komen, die misschien ook erg nice zijn. Wachten of de XR/XS voor deze prijs houden? 590 voor de XR is volgens mij wel de mooiste prijs die ik ooit heb gezien voor dit model. Twijfels twijfels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

mijn 8 van okt 2017 is 95%

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22:56
Ook hier september 2018 100% batterij conditie... iPhone XS gaat enkel op de lader vanaf 20% en altijd op een 5W originele Apple lader of een draadloze lader met ook een max. vermogen van 5W. Aan 30% kan ik nog de nacht door en laad ik hem 's morgens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-09 10:26
Alexknl schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 18:36:
Laatst was er een aanbieding op Amazon en heb de volgende iPhones in bestelling staan, worden pas in augustus geleverd:
- iPhone XS 64gb voor 900 euro
- iPhone XR 64gb voor 590 euro

Maar ik weet totaal niet wat ik nu eigenlijk wil. Ik heb ze al 20x in de winkel vergeleken. Je ziet wel een verschil in scherm als je ze naast elkaar ligt.. OLED scherm van de XS is super nice, maar is dat 300 euro extra waard? :X Ik kom van een 6S Plus. En dan nog het feit dat er in september weer nieuwe iPhones op de markt komen, die misschien ook erg nice zijn. Wachten of de XR/XS voor deze prijs houden? 590 voor de XR is volgens mij wel de mooiste prijs die ik ooit heb gezien voor dit model. Twijfels twijfels.
Dat doen ze heel vaak, gaan ze je tig updates sturen met verzenddata veranderingen in de hoop dat je afhaakt en een ander product koopt. De meeste artikelen kwamen toch binnen 4 week

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
Martinus schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 20:44:
[...]

Dat doen ze heel vaak, gaan ze je tig updates sturen met verzenddata veranderingen in de hoop dat je afhaakt en een ander product koopt. De meeste artikelen kwamen toch binnen 4 week
Nee snap ik, het wachten maakt ook niet zoveel uit. Gaat zich puur om de twijfel welke ik ga nemen, of wachten tot de nieuwe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:57

RnB

Zijn er mensen die ervaring hebben met het reparatiebeleid van Apple met een iPhone?

Ik heb een gebarsten cameraglas op mijn Xs Max, waardoor foto’s artefacten hebben. Ik wil dit laten repareren en voor zover ik lees, valt dit onder de noemer overige schade.
Dit zou mij dan €641,10 gaan kosten, wat ik grof vind voor het vervangen van een klein stuk glas.

Ik ben benieuwd of iemand in zo’n zelfde situatie is gekomen en of zoiets kleins inderdaad zo’n flinke rekening oplevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
RnB schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 17:29:
Zijn er mensen die ervaring hebben met het reparatiebeleid van Apple met een iPhone?

Ik heb een gebarsten cameraglas op mijn Xs Max, waardoor foto’s artefacten hebben. Ik wil dit laten repareren en voor zover ik lees, valt dit onder de noemer overige schade.
Dit zou mij dan €641,10 gaan kosten, wat ik grof vind voor het vervangen van een klein stuk glas.

Ik ben benieuwd of iemand in zo’n zelfde situatie is gekomen en of zoiets kleins inderdaad zo’n flinke rekening oplevert.
Kun je er geen verzekeringswerk van maken? Inboedel of buitendedeurverzekering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
*knip*

Interessant voor een apart topic, maar niet specifiek voor dit topic.

[ Voor 97% gewijzigd door Hoedje op 28-06-2019 17:11 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jimijames75
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-08 10:31
mr.JamesBond schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 20:15:
[...]

Oh, dan ga ik denk ik mijn Xs Max doneren aan mijn moeder. Dan ga ik de komende tijd maar extra werken om die 600 euro te compenseren, maar dat lijkt me verstandiger dan als mijn moeder nu een abo met Xr neemt terwijl de waarde van mijn (betere) Xs Max ongeveer even hoog ligt.
Doneren aan je Moeder is altijd beter dan verkopen :)
Pagina: 1 ... 34 ... 40 Laatste

Let op:
Beschikbaarheid, levertijd en besteld meldingen hier plaatsen: [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
Discussies over losse verkoop en import hier plaatsen: [iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6