Als je bij Vodafone zit, zou ik voor Red Together gaan. Voor een klein bedrag extra per maand, heb je een tweede simkaart. Weliswaar met een ander telefoonnummer, maar de prijs is mijn inziens zo interessant dat dat niet zo veel zou moeten uitmaken.PhilipsFan schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 19:12:
[...]
Mja, ik ben het helemaal met je eens. Aan de andere kant, als je met een lege accu staat heb je wel een probleem. Ik zoek eigenlijk een tweede toestel voor in de vakantie. Niet perse voor Apple Pay of toegangsbewijzen, maar om niet zonder internet en communicatie te zitten. Maar het is nog niet zo makkelijk om een tweede simkaart los te peuteren bij een provider.
Vodafone wil me wel een reservesimkaart sturen, maar die kan alleen in Nederland worden geactiveerd met een SMS op de oude simkaart. Daar schiet je dus niks mee op als je in het buitenland zit en/of het oude toestel kwijt bent. Weet iemand daar een oplossing voor, of een provider die er handiger mee omgaat?
Ietsje meer ontopic, kun je ook je Apple Pay weer snel activeren op een nieuw toestel?
Maar als het doel is om niet zonder internet en communicatie te zitten, zou ik gaan voor een battery case of een powerbank.