Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• mr.JamesBond
  • Registratie: augustus 2018
  • Laatst online: 11:29
*knip*

Graag ontloop blijven.

Hoedje wijzigde deze reactie 28-06-2019 17:12 (94%)

iPhone 11 Pro Max | MacBook Pro 2017 | Apple Watch Series 4 44mm

• janwer
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 10-11 13:12
Xs spacegrey 256gb voor 999, foutje? :)

https://www.bol.com/nl/p/...453182/?s2a=#productTitle

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Let There Be Rock !

Nieuwe verkoper, maak er maar melding van.

@Eating Iron. Nothing Compares to A Good Deadlift Session Every Week

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mr.JamesBond
Is er verschil tussen clean install en reservekopie terugzetten in het kader van de prestaties van de iPhone?

Ik heb het gevoel dat de Xs Max die ik nu heb trager is dan de Xs Max die ik eerst had (die is vervangen wegens barst in de achterkant van de iPhone).

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MysticX
  • Registratie: november 2013
  • Niet online
mr.JamesBond schreef op maandag 1 juli 2019 @ 17:39:
Is er verschil tussen clean install en reservekopie terugzetten in het kader van de prestaties van de iPhone?

Ik heb het gevoel dat de Xs Max die ik nu heb trager is dan de Xs Max die ik eerst had (die is vervangen wegens barst in de achterkant van de iPhone).
Ja, er zal altijd verschil daarin zijn. Clean install is altijd het beste als een reservekopie traag aanvoelt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mr.JamesBond
RWK__ schreef op maandag 1 juli 2019 @ 17:55:
[...]

Ja, er zal altijd verschil daarin zijn. Clean install is altijd het beste als een reservekopie traag aanvoelt.
Is het een idee om mijn iPhone terug te zetten naar fabrieksinstellingen en dan een clean install uit te voeren?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MysticX
  • Registratie: november 2013
  • Niet online
mr.JamesBond schreef op maandag 1 juli 2019 @ 18:05:
[...]

Is het een idee om mijn iPhone terug te zetten naar fabrieksinstellingen en dan een clean install uit te voeren?
Fabrieksinstellingen is voldoende. Je draait ook geen beta software toch?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• mr.JamesBond
RWK__ schreef op maandag 1 juli 2019 @ 18:17:
[...]

Fabrieksinstellingen is voldoende. Je draait ook geen beta software toch?
Nee, geen beta. Dan zal ik dat doen, hopelijk wordt ze dan weer als vanouds!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SteffenV
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 04-11 20:19
Allen, ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Ik ben op vakantie en heb mijn iPhone de hele dag in de auto bedraad aangesloten middels Carplay. Het is best warm en eerder vandaag is de iPhone uitgevallen, voelde heet aan, wilde niet meer aan en ook niet resetten. Nu brandt er heel licht het wacht icoontje (het rondje met de streepjes die 'ronddraaien') maar verder niets. Resetten en aan de MacBook leggen helpt niet. Heeft iemand een idee wat ik nog kan doen?

• AI0003
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 06-07 21:14
Wie gebruikt er een XS met e-sim. Ik hoorde bij de Vodafone winkel dat deze bij niet werkt ? De verkoper wist er niet veel van af, zocht alleen wat artikelen op internet. Ik wil in NL/ Europa gewoon Vodafone gebruiken, alleen in de rest vd wereld gebruik van Flexiroam. Zodat ik wereldwijd altijd internet/ telefonie heb. Ik reis veel voor mijn werk. Kan dit wel ? of is het handiger om bijv een telefoon in de USA te kopen. Ik twijfel, omdat je dan weer verhalen over CDMA vs GSM hoort.

Imac, PS3, HP Pavillion

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TR1969
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 18-11 22:43
AI0003 schreef op zaterdag 6 juli 2019 @ 21:14:
Wie gebruikt er een XS met e-sim. Ik hoorde bij de Vodafone winkel dat deze bij niet werkt ? De verkoper wist er niet veel van af, zocht alleen wat artikelen op internet. Ik wil in NL/ Europa gewoon Vodafone gebruiken, alleen in de rest vd wereld gebruik van Flexiroam. Zodat ik wereldwijd altijd internet/ telefonie heb. Ik reis veel voor mijn werk. Kan dit wel ? of is het handiger om bijv een telefoon in de USA te kopen. Ik twijfel, omdat je dan weer verhalen over CDMA vs GSM hoort.
Flexiroam werkt toch met een extra chipje op je bestaande simkaart icm een app.
Dat staat los van de e-sim in de XS en die wordt volgens mij ook niet door Flexiroam gebruikt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nennie
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 10:56
https://www.truphone.com/...l-sim-abonnementen/#local

Deze gebruikt de Esim va n de iphone xs

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 21-11 19:38
Is enkel data geen voice... maar werkt wel, beetje duur (€ vs Gb) maar voorlopig de enige mogelijkheid in BE/NL om dual SIM via eSIM te hebben.

MS SP3 i5/8Gb/256Gb - Fujifilm X-T1/X70

• Shizzel
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 20-11 05:12
Heb in de vs een esim van tmobile usa gebruikt. Werkte fantastisch in nl prepaid aangeschaft vliegtuig uit en gaan. Gewoon een release mediamarkt iphone xs dus geen bijzonderheden.
Of topic tmobile usa bereik in florida is matig

• stijndevries86
  • Registratie: september 2017
  • Laatst online: 17-11 11:57
Wat is de verwachting, hoeveel zal de Xs in prijs dalen in september als de nieuwe iPhones uitkomen?

• RigolleM
stijndevries86 schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 11:55:
Wat is de verwachting, hoeveel zal de Xs in prijs dalen in september als de nieuwe iPhones uitkomen?
Wie weet dat? De X hebben ze vorig jaar gewoon stopgezet. Ik zie dit ook gebeuren met de XS (Max), zodoende we verplicht zijn om de XI (Max) aan te schaffen.

• Scrtz
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 21-11 21:30
Deze vraag komt echt elk jaar en elk jaar weer is dit zo'n stomme vraag.

Het vorige model wordt er eigenlijk altijd uitgehaald omdat ze uiteraard willen dat je het nieuwste model koopt. Hooguit dat misschien de X weer actief verkocht gaat worden of de 8 (plus) blijft gewoon.

In de Apple wereld loont dat wachten sowieso eigenlijk nooit, je bespaart er miss max 100-200 euro op die op dat moment (bijna altijd) niet meer officieel wordt verkocht door Apple. Kun je in mijn optiek beter gewoon in het allernieuwste model investeren, zeker door het geringe prijsverschil.

• TR1969
Dat is en blijft gissen, hoog glazen bol gehalte zeg maar.
Het enige dat je kunt doen is de kijken in de pricewatch van de laatste toestellen (X, 8, 7) en kijken of en hoeveel deze in prijs daalden op het moment dat hun opvolger verscheen, misschien kun je daar een lijn in ontdekken.

Feit is dat niemand je hier een goed en onderbouwd antwoord op kan geven.

• Jumpman
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 21-11 22:05
Zal wel met zo also met de iPhone X gaan, dus dalen naar € 800,00/€ 850,00.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Wootism
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 21-11 20:41

Wootism

aaibaar

Leg3ndaryGuy schreef op zondag 23 juni 2019 @ 23:26:
[...]

Oké dat is fijn om te horen.
Maar het stikt van de problemen met bereik op het internet ook door Nederlandse gebruikers.
Het stikt altijd van de problemen op het internet... uiteindelijk heeft 99% nergens last van.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• RigolleM
Jumpman schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 19:23:
[...]

Zal wel met zo also met de iPhone X gaan, dus dalen naar 800/850.
Kleine voetnoot: de iPhone X is niet gedaald in prijs, maar is gewoon verdwenen. Het was enkel nog oude stock die verkocht werd (maar niet door Apple), en dan lijkt het mij logisch dat die prijs lager moet liggen dan de huidige iPhone XS prijs.

Volgens mij gaat Apple 100% voor Face ID en verdwijnt de 7 en de 8 (Plus), zakken de huidige XR, XS en XS Max in prijs om plaats te maken voor de nieuwkomers: de iPhone XR(I of s) en XI en XI Max.

Anderzijds als er niet veel vernieuwingen zullen zijn bij de nieuwe generatie, zullen er heel wat XR, XS en XS Max'en verkocht worden, want die gedachte was er ook toen de XS uitkwam, weinig verschil tov de X.

Daarom blijf ik bij mij eerste gedacht: XR, XS en XS Max verdwijnen om de verkoop van de XR(I of s) en XI (Max) extra te stimuleren. Instapmodellen: iPhone 8 en 8 Plus blijven, iPhone 7 verdwijnt (logisch).

• Jumpman
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 21-11 22:05
RigolleM schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 20:00:
[...]

Kleine voetnoot: de iPhone X is niet gedaald in prijs, maar is gewoon verdwenen. Het was enkel nog oude stock die verkocht werd (maar niet door Apple), en dan lijkt het mij logisch dat die prijs lager moet liggen dan de huidige iPhone XS prijs.
Dit is niet waar. Apple stopt zelf met de verkoop van het model binnen hun eigen verkoopkanalen, maar ze blijven wel doorleveren daar buiten. Bijvoorbeeld de groothandels, Mobiel.nl en Belsimpel.nl kunnen nog heel lang Apple iPhone X-en bestellen. Het houdt natuurlijk wel een keer op ergens in het jaar dat het nieuwe model uit is.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Alexknl
  • Registratie: maart 2017
  • Laatst online: 13:03
Als de lightning kabel met water in aanraking gekomen is (aanrecht) en deze zwarte plekjes vertoond op de pinnetjes, dan kan ik de kabel beter weggooien. Maar hoe zit het met de originele Apple 5W adapter? Is deze dan ook beschadigd en beter niet meer te gebruiken? Of is die beschermd tegen dit soort situaties? B.v.d. :)

• multipasser
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 09:10

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

Gisteren vroeg m'n dochtertje of ze even een 'tiktok' in haar kinderbadje mocht maken.
De XS max (in een mous case) is ongeveer 1 minuut in water geweest en er is waterschade.

Dit vind ik echt niet kunnen terwijl ze op de keynote zelf zeggen dat het ip68 is en 30minuten op 2 meter diepte kan overleven. Stop dan met die nonsense. Maar wel in je voorwaardes zetten dat waterdamage niet gedekt is. Nu moet ik 600 betalen voor een omruiltoestel.

Een amiga 500 met 512 kb ram !

• AntraXxX
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 14:26
multipasser schreef op maandag 29 juli 2019 @ 01:28:
Gisteren vroeg m'n dochtertje of ze even een 'tiktok' in haar kinderbadje mocht maken.
De XS max (in een mous case) is ongeveer 1 minuut in water geweest en er is waterschade.

Dit vind ik echt niet kunnen terwijl ze op de keynote zelf zeggen dat het ip68 is en 30minuten op 2 meter diepte kan overleven. Stop dan met die nonsense. Maar wel in je voorwaardes zetten dat waterdamage niet gedekt is. Nu moet ik 600 betalen voor een omruiltoestel.
Wat is er precies aan de hand met de iPhone dan?
Wel echt een faal van jewelste zulke onzin inderdaad. Ik heb op vakantie met een XS in zout water gezwommen en er was niets aan de hand.

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • +1Henk 'm!
Dat blijft een lastig punt. Die tests zijn 30 minuten in stilstaand (gedestilleerd) water. Een telefoon die in het water valt of bijvoorbeeld in een straal water komt (ook bij bubbelbad/whirlpool - en (stoom)sauna's is al helemaal funest!) kan mogelijk niet tegen de impact. Ook kan de seal verzwakt zijn door eerdere aanvaringen met water (al helemaal als dat stoom was), alcohol of lijmoplossende middelen, zeepsop en nog veel meer. Dat is eigenlijk nooit te bewijzen/aan te tonen hoe het gegaan is of wat dan ook tenzij het heel toevallig wordt opgenomen, daarom krijg je er geen garantie op en is het verzekeringswerk. Wat me er aan doet denken @multipasser, heb je geen (all-risk) (inboedel/buitenshuis-)verzekering...? Zo wel dan zou ik eens kijken of je het daar niet op kan claimen. (Al zou ik dan niet gaan zeggen dat je vindt dat de fabrikant het eigenlijk moet oplossen "want hij zou waterdicht zijn", want dan zijn ze het meteen met je eens, wensen ze je succes en een fijne dag verder - terwijl de fabrikant in hun recht staan om waterschade gevallen te weigeren voor reparatie en dat inderdaad ook in de voorwaarden staat: geen garantie bij waterschade; en daarmee dus verzekeringswerk (indien van toepassing), meer hoeft de verzekeraar ook niet te weten als je goed verzekerd bent.)

WhatsappHack wijzigde deze reactie 29-07-2019 01:49 (7%)

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

• multipasser

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

Idd, ik was ook aan mijn familiale of ander soort verzekering aan het denken.
Daar zal ik morgen eens voor bellen. tx

Een dikke schande van Apple. Doe dit dan niet op een keynote!
Samsungs S9 blijken wel heel goed bestand terwijl deze ook ip68 zijn.

@multipasser Top, succes! Hopelijk lijdt het ergens toe. :)
Mijn iPhone X is er ook prima tegen bestand tot dusver :P Maar ook Samsung biedt geen garantie bij waterschade en ook daar kan het mis gaan zoals bij jou. ;)

En het zijn mijn zaken eigenlijk niet, maar wilde het toch zeggen: ik zou voorzichtig zijn met apps als TikTok - zeker bij jonge kinderen. Dat soort apps vergaren allejezus veel data en per ongeluk delen is zo gebeurd. ;(

WhatsappHack wijzigde deze reactie 29-07-2019 01:52 (5%)

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• multipasser

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

Ik weet het met tiktok. Moeilijke oefening met kinderen. :)

• WouterL
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 13:50
WhatsappHack schreef op maandag 29 juli 2019 @ 01:47:
Dat blijft een lastig punt. Die tests zijn 30 minuten in stilstaand (gedestilleerd) water. Een telefoon die in het water valt of bijvoorbeeld in een straal water komt (ook bij bubbelbad/whirlpool - en (stoom)sauna's is al helemaal funest!) kan mogelijk niet tegen de impact. Ook kan de seal verzwakt zijn door eerdere aanvaringen met water (al helemaal als dat stoom was), alcohol of lijmoplossende middelen, zeepsop en nog veel meer. Dat is eigenlijk nooit te bewijzen/aan te tonen hoe het gegaan is of wat dan ook tenzij het heel toevallig wordt opgenomen, daarom krijg je er geen garantie op en is het verzekeringswerk. Wat me er aan doet denken @multipasser, heb je geen (all-risk) (inboedel/buitenshuis-)verzekering...? Zo wel dan zou ik eens kijken of je het daar niet op kan claimen. (Al zou ik dan niet gaan zeggen dat je vindt dat de fabrikant het eigenlijk moet oplossen "want hij zou waterdicht zijn", want dan zijn ze het meteen met je eens, wensen ze je succes en een fijne dag verder - terwijl de fabrikant in hun recht staan om waterschade gevallen te weigeren voor reparatie en dat inderdaad ook in de voorwaarden staat: geen garantie bij waterschade; en daarmee dus verzekeringswerk (indien van toepassing), meer hoeft de verzekeraar ook niet te weten als je goed verzekerd bent.)
Als je de keynote mocht geloven hebben ze de waterbestendigheid niet alleen in gedestilleerd water getest, maar ook tegen dingen als bier etc O-)

• Roos79
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 09:47
@multipasser zat er soms ook zeepsop/olie of iets anders in het water?
Dat kan ook o.a een boosdoener zijn dat de sensoren water proofheid is aangetast.

Roos79 wijzigde deze reactie 29-07-2019 08:55 (6%)

• multipasser

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

Kinderzwembadje, dus beetje chloor.

• multipasser

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

Neemt niet weg, als je enkel waterproof garandeert onder strikte voorwaardes moet je het gewoon NIET vermelden en zeggen dat hij spatwaterdicht is, ipv waterproof tot 2 meter!.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: juli 2014
  • Nu online
E-Sim komt naar Nederland! Het staat al vermeld op Apple's site dat T-Mobile er als eerste mee komt: https://support.apple.com/en-us/HT209096 (alleen de Engelse site noemt T-Mobile NL).

De website van T-Mobile.nl lijkt ook al live te staan: t-mobile.nl/esim. Na het inloggen krijg je echter de melding dat je geen rechten hebt. Lijkt in ieder geval binnenkort te komen :)

MacBook Pro 16" - iPhone 11 Pro Max - Apple Watch Series 5 Hermès

• carpebios
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 21-11 22:49
Eindelijk!

SR+ midnight grey, black / 18"

• kaisoj
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 14:22
MelvinW schreef op maandag 29 juli 2019 @ 22:39:
E-Sim komt naar Nederland! Het staat al vermeld op Apple's site dat T-Mobile er als eerste mee komt: https://support.apple.com/en-us/HT209096 (alleen de Engelse site noemt T-Mobile NL).

De website van T-Mobile.nl lijkt ook al live te staan: t-mobile.nl/esim. Na het inloggen krijg je echter de melding dat je geen rechten hebt. Lijkt in ieder geval binnenkort te komen :)
Eindelijk geen Sim meer! Ben benieuwd wanneer dit live gaat. Heb gelukkig tmobile dus kan niet wachten

Acties:
  • +1Henk 'm!
Hopelijk gaan ze dan ook stainless steel watches met 4G verkopen hier :)

• DaveD1109
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 11:55

Relaxed!!! 👍

DaveD

• kaisoj
Zo meteen om 8 uur maar eens contact opnemen met T-Mobile. Kijken of t al werkend te krijgen is..

• Mglange
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 20-11 09:44

In de nederlandse vertaling van het artikel is T-Mobile gesneuveld...
https://support.apple.com/nl-nl/HT209096

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MelvinW
  • Nu online
In de broncode van de simkaart bestelpagina staan ook al een aantal aanwijzingen voor eSIM. Daarnaast is ook deze image te vinden: https://www.t-mobile.nl/c...en-sim/esim_graphical.png

Ben benieuwd hoe lang het nog gaat duren, vast niet lang meer.

• MartijnMartijn
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 14:14
Het zou super zijn als de E-sim naar Nederland komt!

Acties:
  • +3Henk 'm!

• kaisoj
Net met een medewerker gesproken. Verwachte uitrol is vanaf 13 augustus.

• DaveD1109
Ik ben benieuwd naar het bereik van de e-sim tegenover een normale...
Aangezien de iPhone x/xs kampen met verbindings problemen op zo goed als alle providers.

DaveD

• Roos79
DaveD1109 schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 08:38:
Aangezien de iPhone x/xs kampen met verbindings problemen op zo goed als alle providers.
Ik heb met de Xs geen verbindings problemen of bedoel je dat dat met de e Sim zo is?

• TR1969
DaveD1109 schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 08:38:
Is volgens mij iets genuanceerder.
Ja, er zijn mensen die ontvangstproblemen hebben maar dat zijn er volgens mij niet zoveel als jij doet voorkomen.
In mijn omgeving heeft niemand er last van.

En volgens mij waren de meeste problemen dan ook nog bij T-Mobile, dus dit zou een mooie oplossing kunnen zijn als dit verbetering geeft.

• kaisoj
TR1969 schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 09:31:
[...]

Ja, er zijn mensen die ontvangstproblemen hebben maar dat zijn er volgens mij niet zoveel als jij doet voorkomen.

En volgens mij waren de meeste problemen dan ook nog bij T-Mobile, dus dit zou een mooie oplossing kunnen zijn als dit verbetering geeft.
Ik heb zelf T-Mobile icm een iPhone XS Max. Hier in ieder geval geen problemen.

TR1969 schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 09:31:
[...]

ik herken wel wat @DaveD1109 eerder aangaf wat betreft ontvangstproblemen / 4G en WiFi stabiliteit.

Tevens loopt op macrumors een topic hierover met al ruim 4300 (!!) posts. Er is wel degelijk een verschil tussen de Xs (Max) en eerdere iPhones wat betreft ontvangst/modem.
Verder heb ik begin dit jaar aardig wat Android phones uitgeprobeerd, ontvangst (4G/WiFi) is op deze devices werkelijk lichtjaren beter/stabieler/sneller dan op een/mijn iPhone Xs.

https://forums.macrumors....se-than-iphone-x.2140854/

• 996
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 21-11 19:23
multipasser schreef op maandag 29 juli 2019 @ 01:28:

Hier iPhone XS in zwembad gebruikt om wat foto’s van de kinderen te maken onder en boven water. Je kent het wel, zwaaien onder water en dan een foto maken, prachtige foto’s kids trots. Maar de iPhone kan er echt niet tegen. Ongeveer een kwartier in het water geweest. Niet dieper dan een meter en toch problemen. Touchscreen reageert niet meer goed aan de uiterste randen en Face ID werkt niet meer. De indicator die rood zou moeten verkleuren als de iPhone vloeistofschade heeft is niet verkleurd (zit in de SIM sleuf).
Chat met Apple levert op dat ik hem ter reparatie op moet sturen ze kunnen niet aangeven wat de kosten zullen zijn.
Ben dus zwaar teleurgesteld in kwaliteit van iPhone....

• Haruhi
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 21-11 11:38
@multipasser @996
Als hij nog in de garantie zit, gewoon terug gaan naar de winkel.

https://support.apple.com/nl-nl/HT207043

• MelvinW
  • Nu online
Haruhi schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 11:28:
@multipasser @996

Daar staat toch duidelijk het volgende:
Om vloeistofschade te voorkomen, moet u het volgende vermijden:

Zwemmen of in bad gaan met de iPhone
Als je dat vervolgens wel doet is dat gewoon je eigen risico.

• Haruhi
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 21-11 11:38
MelvinW schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 11:30:
[...]
Daar staat toch duidelijk het volgende:
Ook staat er

De iPhone XS en iPhone XS Max hebben een IP68-classificatie onder de IEC-norm 60529 (maximale diepte van 2 meter tot 30 minuten). iPhone XR, iPhone X, iPhone 8, iPhone 8 Plus, iPhone 7 en iPhone 7 Plus hebben een IP67-classificatie onder de IEC-norm 60529 (maximale diepte van 1 meter tot 30 minuten).

En de introductie pagina laat gewoon golven zien met 1m.
https://www.apple.com/nl/iphone/compare/

Ik juig mensen aan vooral het te proberen en aandringen op vervanging.

• 996
Helaas las ik dat pas nadat de problemen zich voordeden...

• multipasser

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

Haruhi schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 11:28:
@multipasser @996

Je valt buiten garantie.

'Ik begrijp dat uw iPhone vloeistofschade opliep, zoals in onderstaande link van Apple wordt dit niet gedekt door de garantie;
https://support.apple.com/nl-be/HT204104
Indien u verder informatie wens betreft deze schade kan u gerust contact opnemen met Apple op het nummer 0800/80.407'

apple gebeld en daar hetzelfde verhaal. Omruilen tegen nieuwe voor 620euro.

• multipasser

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

996 schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 11:04:
[...]

Hier iPhone XS in zwembad gebruikt om wat foto’s van de kinderen te maken onder en boven water. Je kent het wel, zwaaien onder water en dan een foto maken, prachtige foto’s kids trots. Maar de iPhone kan er echt niet tegen. Ongeveer een kwartier in het water geweest. Niet dieper dan een meter en toch problemen. Touchscreen reageert niet meer goed aan de uiterste randen en Face ID werkt niet meer. De indicator die rood zou moeten verkleuren als de iPhone vloeistofschade heeft is niet verkleurd (zit in de SIM sleuf).
Chat met Apple levert op dat ik hem ter reparatie op moet sturen ze kunnen niet aangeven wat de kosten zullen zijn.
Same. Face ID werkt niet meer. Al lijkt condens nu weg te zijn in front camera en backcamera. Dus ik hoop dat de FAceID toestellen binnenkort terug werken. mijn Spatie en onderste letters doen raar. Soms willen ze niet werken en krijg ik enkel forcefeedback, dus touch is niet meer 100%.

• DaveD1109
Geert1976 schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 09:40:
[...]

ik herken wel wat @DaveD1109 eerder aangaf wat betreft ontvangstproblemen / 4G en WiFi stabiliteit.

Tevens loopt op macrumors een topic hierover met al ruim 4300 (!!) posts. Er is wel degelijk een verschil tussen de Xs (Max) en eerdere iPhones wat betreft ontvangst/modem.
Verder heb ik begin dit jaar aardig wat Android phones uitgeprobeerd, ontvangst (4G/WiFi) is op deze devices werkelijk lichtjaren beter/stabieler/sneller dan op een/mijn iPhone Xs.

https://forums.macrumors....se-than-iphone-x.2140854/
Inderdaad! Ik ervaar wel soms problemen en moet het toestel dan herstarten om weer ontvangst te hebben!

DaveD

• carpebios
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 21-11 22:49
Ik heb die ontvangst problemen ook op mijn Xs max

SR+ midnight grey, black / 18"

@DaveD1109 De sim heeft waarschijnlijk geen invloed op het bereik. Tenzij je nu steeds problemen hebt omdat je normale sim kapot is/hapert, maar dat is een ander verhaal natuurlijk. :P

• 996
multipasser schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 11:47:
[...]

Same. Face ID werkt niet meer. Al lijkt condens nu weg te zijn in front camera en backcamera. Dus ik hoop dat de FAceID toestellen binnenkort terug werken. mijn Spatie en onderste letters doen raar. Soms willen ze niet werken en krijg ik enkel forcefeedback, dus touch is niet meer 100%.
Heb mijn iPhone ook al 2 dagen en een nacht in een bak rijst gelegd om het vocht eruit te krijgen. Condens zie ik nu ook niet meer maar problemen blijven aanhouden. Op de site van Apple staat dat waterbestendigheid kan verminderen door ouderdom en slijtage. Mijn toestel is van januari. Echt stokoud dus?! Zitten geen barsten of niks in dus waterdichtheid zou in mijn ogen gewoon goed moeten zijn zoals beloofd.

Die 620 euro voor omruil is dat via een winkel of Apple rechtstreeks?

• multipasser

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

Rijst is een fabel en kan averechts werken. Dus best niet doen.

Dat is de omruil via officiele kanalen als je nog in garantie zit, zoals jij.

https://support.apple.com...ne/repair/service/pricing

multipasser wijzigde deze reactie 30-07-2019 12:38 (18%)

• Alexknl
  • Registratie: maart 2017
  • Laatst online: 13:03
Kan aan mij liggen, maar, ook al heeft een toestel een goede IP rating, ik zou nooit bewust met een €1000+ iPhone effe leuk onderwater foto's gaan maken.. :X

• Mglange
996 schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 11:04:
[...]

Ik ben vorige week perongeluk met het toestel in het water gedonderd. Maar blijkbaar zijn de omgevingsvereisten bij de iPhone XS: Temperatuur bij gebruik: 0 tot 35 °C.
Ik denk dat de lijmlaag van mijn toestel is "gesmolten" door de temperaturen van vorige week. Immers als je een scherm los wil maken moet je dit ook met een föhn doen. En dat hier toen water tussen is gekomen. De indicator in de SIM tray was niet rood. Hij is nu ter reparatie weg dus ben eens benieuwd wat het gaat worden. :/

• 996
Mglange schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 14:51:
[...]

Ik ben vorige week perongeluk met het toestel in het water gedonderd. Maar blijkbaar zijn de omgevingsvereisten bij de iPhone XS: Temperatuur bij gebruik: 0 tot 35 °C.
Ik denk dat de lijmlaag van mijn toestel is "gesmolten" door de temperaturen van vorige week. Immers als je een scherm los wil maken moet je dit ook met een föhn doen. En dat hier toen water tussen is gekomen. De indicator in de SIM tray was niet rood. Hij is nu ter reparatie weg dus ben eens benieuwd wat het gaat worden. :/
Erg vervelend, hopelijk vallen de kosten mee. Heb je ook geen Apple Care?
Hou ons hier op het forum op de hoogte aub.

• Mglange
996 schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 15:00:
[...]

Nope geen Apple Care. We zullen zien. I'll keep you posted.

• MartijnMartijn
996 schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 15:00:
[...]

Apple Care dekt ook geen waterschade..

• Tricto
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 14:32
MartijnMartijn schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 15:55:
[...]

Apple Care dekt ook geen waterschade..
Volgens mij is bij Apple Care + waterschade gewoon gedekt.

• multipasser

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

Nee, je moet denk ik met Care + wel maar 100 euro betalen voor vervang toestel.

Update, ik heb mijn reseller gevraagd of het mag dat een third party de iphone openmaakt en probeert vrij te maken van water. Of dat de inruilgarantie beïnvloedt. Hij zegt van niet, zolang er geen onderdelen vervangen worden.

• MartijnMartijn
-

MartijnMartijn wijzigde deze reactie 30-07-2019 19:18 (99%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Canaria
  • Laatst online: 13:41

Canaria

4313-3581-4704

WhatsappHack schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 00:14:
Hopelijk gaan ze dan ook stainless steel watches met 4G verkopen hier :)
Toen ik mijn cellular Watch in Duitsland kocht (niet vanwege cellular maar omdat ik per se roestvrijstaal wilde) heb ik niet uitgezocht of die in Nederland zou gaan werken tegen de tijd dat e-sim hier wordt geïntroduceerd. Ik heb het niet nodig maar als het toch kan wil ik het ook gebruiken.

Als dat zo is dan neem ik voor de iPhone een e-sim-abonnement met uitbreiding naar de Apple Watch en laat ik m'n Vodafone-sim in het simslot zitten. Goed excuus om ook een nieuwe iPhone te kopen :+ want mijn iPhone X heeft geen e-sim.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• Roos79
multipasser schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 17:31:
Nee, je moet denk ik met Care + wel maar 100 euro betalen voor vervang toestel.

Update, ik heb mijn reseller gevraagd of het mag dat een third party de iphone openmaakt en probeert vrij te maken van water. Of dat de inruilgarantie beïnvloedt. Hij zegt van niet, zolang er geen onderdelen vervangen worden.
Alleen zullen ze bij het zien dat hij open is geweest wel moeilijk doen 😉
Mijn 6s daar was 100% niet mee geknoeid maar dus wel omgeruild via de provider en dan weet je dus niet wat je krijgt en dat bleek maar weer toen ik een nieuwe batterij wilde
Ik had dus een toestel gekregen waarmee geknoeid was en daar deed Apple erg moeilijk over.
Tricto schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 16:04:
[...]

Volgens mij is bij Apple Care + waterschade gewoon gedekt.
Klopt, dat is gewoon gedekt. Wel betaal je je eigen risico, afhankelijk van wat er kapot is verschilt die in hoogte.

• Intelcorei7
  • Registratie: mei 2016
  • Laatst online: 21-11 17:04
ik heb mijn iPhone XS Max net een maand, en is zaterdag ook in het zwembad gevallen. nu zit er vocht achter mijn frontcamera en mijn beeldscherm werkt vaak niet en af en toe groene strepen. nu kan ik nog appelcare + aanschaffen (nog 17 dagen de tijd). kan ik dat nu gewoon aanschaffen terwijl mijn telefoon niet meer voldoende werkt, en dan opsturen voor reparatie? want de reparatie kosten worden geschat rond de 900 euro.

[Origin: PrivacyKoning] [Battle.net: Williamboss#2911]

• MelvinW
  • Nu online
Intelcorei7 schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 14:28:
ik heb mijn iPhone XS Max net een maand, en is zaterdag ook in het zwembad gevallen. nu zit er vocht achter mijn frontcamera en mijn beeldscherm werkt vaak niet en af en toe groene strepen. nu kan ik nog appelcare + aanschaffen (nog 17 dagen de tijd). kan ik dat nu gewoon aanschaffen terwijl mijn telefoon niet meer voldoende werkt, en dan opsturen voor reparatie? want de reparatie kosten worden geschat rond de 900 euro.
Je bent met AppleCare+ niet gedekt voor een gebeurtenis die plaatsvond voordat AppleCare+ werd aangeschaft. Apple controleert dit door middel van een diagnostische test die wordt uitgevoerd wanneer je AppleCare+ wil aanschaffen. Mogelijk zorgen de problemen met het scherm ervoor dat deze test een negatief resultaat geeft, waardoor je AppleCare+ niet kunt aanschaffen.

Ik heb overigens geen idee hoe je aan die reparatiekosten van €900 komt. Als je het toestel door Apple laat omwisselen, dan kost dat je € 641,10. Zie ook de serviceprijzen.

• Intelcorei7
  • Registratie: mei 2016
  • Laatst online: 21-11 17:04
MelvinW schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 16:43:
[...]

Je bent met AppleCare+ niet gedekt voor een gebeurtenis die plaatsvond voordat AppleCare+ werd aangeschaft. Apple controleert dit door middel van een diagnostische test die wordt uitgevoerd wanneer je AppleCare+ wil aanschaffen. Mogelijk zorgen de problemen met het scherm ervoor dat deze test een negatief resultaat geeft, waardoor je AppleCare+ niet kunt aanschaffen.

Ik heb overigens geen idee hoe je aan die reparatiekosten van €900 komt. Als je het toestel door Apple laat omwisselen, dan kost dat je € 641,10. Zie ook de serviceprijzen.
Dank voor u antwoord, ik had het één en ander ingevuld op de Apple site toen stond er geschatte reparatie kosten 905 euro. En bedoel je met mijn telefoon omwisselen dat ik 641 euro moet bijbetalen voor een nieuwe?

[Origin: PrivacyKoning] [Battle.net: Williamboss#2911]

• Volkan1984
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 10:42
Intelcorei7 schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 17:02:
[...]

Dank voor u antwoord, ik had het één en ander ingevuld op de Apple site toen stond er geschatte reparatie kosten 905 euro. En bedoel je met mijn telefoon omwisselen dat ik 641 euro moet bijbetalen voor een nieuwe?
Ja, hij wordt omgeruild.

• MelvinW
  • Nu online
Intelcorei7 schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 17:02:
[...]

Ja, je levert dan je huidige toestel in en betaalt €641. Apple geeft je dan een nieuw toestel.

• 996
MelvinW schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 18:34:
[...]

Ja, je levert dan je huidige toestel in en betaalt €641. Apple geeft je dan een nieuw toestel.
Vandaag mijn iPhone XS ingeleverd. Bij Xando, officiële Apple store is me te ver.
Daar kreeg ik niet dit bedrag door als maximum voor vervanging. Medewerker wist het niet precies maar was 5 a 10% onder nieuwprijs.
Ben benieuwd wat er uitkomt.

• MelvinW
  • Nu online
996 schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 15:12:
[...]

Vandaag mijn iPhone XS ingeleverd. Bij Xando, officiële Apple store is me te ver.
Daar kreeg ik niet dit bedrag door als maximum voor vervanging. Medewerker wist het niet precies maar was 5 a 10% onder nieuwprijs.
Ben benieuwd wat er uitkomt.
Dat is het bedrag dat je aan Apple betaalt wanneer je het toestel naar hun opstuurt (+€12 aan verzendkosten). Winkels als Xando hanteren mogelijk andere prijzen.

• remzor
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 13:54
Ik heb een, waarschijnlijk, heel simpel vraagje. Helaas kon ik hierop toch geen eenvoudig antwoord vinden.

Deze zomervakantie heb ik foto's gemaakt met mijn iPhone XS, waarover ik over het algemeen erg tevreden ben. Ik gebruik de smart HDR optie en vooral de portretmodus spreekt me erg aan. Voor wat betreft het filmen kwam ik er bij thuiskomst helaas pas achter dat de camera stond ingesteld op 1080p i.p.v. 4k. Ik ben nu van plan een digitaal fotoboek te maken van de foto's welke ik heb gemaakt met de iPhone XS.

Op de iPhone zelf kun je geen bestandsinformatie zien (grootte, resolutie, belichting, etc.). Via iCloud heb ik de foto's op mijn computer gezet en gedownload met originele grootte. Ik ging er van uit dat de maximale resolutie 3840 x 2160 pixels zou zijn, maar dit is bij alle foto's maximaal 2048 x 1536 pixels. Ook de bestandsgrootte vind ik aan de kleine kant, variërend van 800kb tot 1,6mb.

Klopt dit allemaal? Zie ik iets over het hoofd? Snap ik iets niet m.b.t. de resolutie/bestandsgrootte? Alle info en tips zijn welkom :)

• Pat-Juh
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 20-11 20:22

Pat-Juh

Patrick

remzor schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 13:05:
Ik heb een, waarschijnlijk, heel simpel vraagje. Helaas kon ik hierop toch geen eenvoudig antwoord vinden.

Deze zomervakantie heb ik foto's gemaakt met mijn iPhone XS, waarover ik over het algemeen erg tevreden ben. Ik gebruik de smart HDR optie en vooral de portretmodus spreekt me erg aan. Voor wat betreft het filmen kwam ik er bij thuiskomst helaas pas achter dat de camera stond ingesteld op 1080p i.p.v. 4k. Ik ben nu van plan een digitaal fotoboek te maken van de foto's welke ik heb gemaakt met de iPhone XS.

Op de iPhone zelf kun je geen bestandsinformatie zien (grootte, resolutie, belichting, etc.). Via iCloud heb ik de foto's op mijn computer gezet en gedownload met originele grootte. Ik ging er van uit dat de maximale resolutie 3840 x 2160 pixels zou zijn, maar dit is bij alle foto's maximaal 2048 x 1536 pixels. Ook de bestandsgrootte vind ik aan de kleine kant, variërend van 800kb tot 1,6mb.

Klopt dit allemaal? Zie ik iets over het hoofd? Snap ik iets niet m.b.t. de resolutie/bestandsgrootte? Alle info en tips zijn welkom :)
Er is een instelling om de volledige grootte te syncen ipv een verkleinde versie... zoek even "download en bewaar originelen" die moet aanstaan om de volledige kwaliteit te syncen :).

• remzor
Pat-Juh schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 13:22:
[...]

Er is een instelling om de volledige grootte te syncen ipv een verkleinde versie... zoek even "download en bewaar originelen" die moet aanstaan om de volledige kwaliteit te syncen :).
Nee, dat zou het niet kunnen zijn. Bij die instelling (bij iCloud instellingen —> foto’s) staat namelijk: “De versies met volledige resolutie kunnen op elk moment uit iCloud worden gedownload”. Het gaat dus om het optimaliseren/verkleinen van de bestanden op de iPhone zelf, tbv de opslagruimte.

• RnB
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 13:30
remzor schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 13:05:

Dat is een vreemd verhaal, je zou bijna zeggen dat je foto’s inderdaad maar 2048x1536 zijn. Naar mijn weten download je jouw foto’s uit iCloud (icloud.com) altijd in de originele resolutie.
Download een app als Metapho zodat je EXIF data op je iPhone kan bekijken. Weet je gelijk wat de originele resolutie is en waar we het dan kunnen zoeken.

• remzor
RnB schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 19:28:
[...]

Dat is een vreemd verhaal, je zou bijna zeggen dat je foto’s inderdaad maar 2048x1536 zijn. Naar mijn weten download je jouw foto’s uit iCloud (icloud.com) altijd in de originele resolutie.
Download een app als Metapho zodat je EXIF data op je iPhone kan bekijken. Weet je gelijk wat de originele resolutie is en waar we het dan kunnen zoeken.
Hmm, met een andere app had ik dat al eens bekeken maar stond de resolutie er weer niet bij. In deze app kan ik dat wel zien, bedankt voor de tip!

De resolutie is nu wel 4032 x 3024 en de bestanden zijn zo’n 2 tot 2,5 mb.
Erg vreemd dat ik ze niet in dit formaat op de computer krijg. Toch eens die optie in iCloud aanvinken misschien, hoewel de beschrijving dus doet vermoeden dat het formaat in iCloud altijd het originele formaat zou moeten zijn.

Edit: alles inmiddels gelukt

• Pat-Juh
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 20-11 20:22

Pat-Juh

Patrick

The cloud... Soms gebeuren er rare dingen ;).

• MartijnMartijn
Voor wie nog heel goedkoop een originele hoes wil scoren of de Powerbeats:

https://www.ibood.com/ele...821/apple-beschermhoezen/

• DennusB
  • Registratie: mei 2006
  • Niet online
Vraagje, want ik kan t niet echt vinden : passen de originele Apple XS hoesjes nou ook op de X?

Is het al bijna vrijdag?

• kaisoj
DennusB schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 19:30:
Vraagje, want ik kan t niet echt vinden : passen de originele Apple XS hoesjes nou ook op de X?
Ze passen wel, alleen de camera van de Xs is iets verplaatst, waardoor het er niet heel mooi uit ziet op de X.

• robbinonline
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 12:36

robbinonline

http://goo.gl/OKn06A

De esim komt er nu toch echt aan. Is opnieuw toegevoegd en gepubliceerd op de Nederlandse pagina: https://support.apple.com/nl-nl/HT209096

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

• Musta
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 21-11 21:53
Mijn vriendin heeft recent een XS gehaald, nu zoekt ze een screenprotector. Welke gebruiken jullie? We hebben bij de MediaMarkt gekeken, maar het lijkt alsof de protectors daar niet edge to edge zijn? Ze keek vooral naar een tempered glass protector.

Powerbank nodig? / 3DS FC: 2423-5475-5029

• low_n_slow
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 21-11 13:42

• GuidoH
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 07:08
robbinonline schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 08:41:
De esim komt er nu toch echt aan. Is opnieuw toegevoegd en gepubliceerd op de Nederlandse pagina: https://support.apple.com/nl-nl/HT209096
Bij Truphone is het al actief blijkbaar. Erg fijn voor op vakantie ipv de dure bundels van bijvoorbeeld KPN. :Y

Fujifilm X-T2 / XF18-55 / XF80 Macro — iMac 5K late 2015 / 4GHz i7 / 32GB DDR3 / 512GB SSD / M395X

• Napsju
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 13:42
Laat de ESIM dan ook maar komen bij KPN en Vodafone NL!

Lekker!

• mvdam
  • Laatst online: 11:15

mvdam

EV-Gekkie

Hoezo? Hij werkt toch nog gewoon ná reparatie door een derde?

Ik vind het zelf wel verhelderend dat er bij aanschaf van een tweedehands toestel dit soort info beschikbaar was. Er zijn namelijk zelfs manieren om de cycle count en de health te "resetten" op aftermarket / originele accu's.

YouTube: Real or Fake? Trying to Replace my iPhone Battery in Shenzhen, China

En bij de Apple store kost het "maar" €49 €69.. voor een toestel van €700 waar je nog jaren mee zou willen doen zou dat vér mijn voorkeur hebben boven €30 uitgeven bij de reparatieshop om de hoek. Of €40 bij bijvoorbeeld mijn éérste voorkeur (iFixit) die nog geen Xs accu's hebben, maar dat rekenen voor een X accu.

mvdam wijzigde deze reactie 08-08-2019 16:46 (5%)

Nissan Leaf 2018 40kWh Editiòn > Model 3 LR Besteld - Op de zaak => Tesla Model 3 LR AWD

• MvWoensel
  • Registratie: april 2018
  • Niet online
T-Mobile is inmiddels ook toegevoegd aan de Nederlandse Apple Support-pagina. Weer een foutje? 😂

Pagina: https://support.apple.com/nl-nl/HT209096
Tweet: https://twitter.com/MvWoe.../1159474041356464129?s=20

• xsess
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 14-11 14:09
MvWoensel schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 16:43:
T-Mobile is inmiddels ook toegevoegd aan de Nederlandse Apple Support-pagina. Weer een foutje? 😂

Pagina: https://support.apple.com/nl-nl/HT209096
Tweet: https://twitter.com/MvWoe.../1159474041356464129?s=20
Aaaaaaaaaaand. It's gone... Again! :P

::: Retina Macbook Pro 15" (2014 - i7 2,8; GT 750M) ::: Mac Mini (2010) ::: iPhone XS (256 GB) ::: Apple TV 4 :::

• robbinonline
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 12:36

robbinonline

http://goo.gl/OKn06A

Het is ook 13 augustus, wat de datum zou zijn :|

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

• harveydwijs2
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 21-11 19:52
Musta schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 09:38:
Mijn vriendin heeft recent een XS gehaald, nu zoekt ze een screenprotector. Welke gebruiken jullie? We hebben bij de MediaMarkt gekeken, maar het lijkt alsof de protectors daar niet edge to edge zijn? Ze keek vooral naar een tempered glass protector.
Edge to edge is er volgens mij niet echt ivm afgeronde randen.

• MelvinW
  • Nu online
robbinonline schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 10:51:
Het is ook 13 augustus, wat de datum zou zijn :|
Niet alles geloven wat je hier leest :p

Als je de diverse fora en message boards leest, leven de nieuwe iPhones die over een kleine 5 weken worden aangekondigd niet echt.

Ook hier op Tweakers heb ik 't idee dat de belangstelling minimaal is.

De spanning die voorgaande jaren vlak voor de iPhone Keynote leefde zie je nu vrijwel nergens terug op de interwebs.

Zou 2020 (redesign en 5G?) dan weer een echt zinvol jaar zijn om een nieuwe iPhone aan te schaffen?

Geert1976 wijzigde deze reactie 13-08-2019 22:00 (16%)

• alexhooven
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 19-11 18:37
Geert1976 schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 21:57:
Als je de diverse fora en message boards leest, leven de nieuwe iPhones die over een kleine 5 weken worden aangekondigd niet echt.

Ook hier op Tweakers heb ik 't idee dat de belangstelling minimaal is.

De spanning die voorgaande jaren vlak voor de iPhone Keynote leefde zie je nu vrijwel nergens terug op de interwebs.

Zou 2020 (redesign en 5G?) dan weer een echt zinvol jaar zijn om een nieuwe iPhone aan te schaffen?
Als ik heel eerlijk ben is het design er ook niet beter op geworden (als we de geruchten mogen geloven). Snellere chip/betere camera. Dat is de trend sinds de iPhone X, welke voor het eerst sinds jaren weer echt vernieuwend was.
Ik wacht zelf tot 2020 sept op de iPhone 12. Hopelijk met een “ander” design.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2.

Pagina: 1 ... 35 ... 38 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische auto

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True