Ondertussen op het KPN forum:

https://forum.kpn.com/mob...70/index2.html#post808260
Heerlijk die geruchten altijd

https://forum.kpn.com/mob...70/index2.html#post808260
Heerlijk die geruchten altijd
je ziet dat uber spuuglelijke camera eiland toch vrijwel nooit tijdens het gebruik van de iPhone?WouterL schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 12:24:
Ik wilde eigenlijk wachten op de aanschaf van een iphone met de nieuwe om te hoek, maar vind het dusdanig niet spannend dat ik maar gewoon de xs max ga aanschaffen. Zeer onaantrekkelijk camera eiland wat mij betreft..
Zeker waar, maar ook de overige wijzigingen wordt ik niet mega warm van. Tel daarbij op dat het toestel weer 1100+/- gaat kosten, en de previous gen wordt wel erg aantrekkelijk. Maar goed laten we maar eerst de release afwachtenGeert1976 schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 12:45:
[...]
je ziet dat uber spuuglelijke camera eiland toch vrijwel nooit tijdens het gebruik van de iPhone?![]()
[ Voor 6% gewijzigd door WouterL op 16-08-2019 12:47 ]
2019 wordt 1 van de meest onaantrekkelijke iPhone jaren, vermoed ik.WouterL schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 12:47:
[...]
Zeker waar, maar ook de overige wijzigingen wordt ik niet mega warm van. Tel daarbij op dat het toestel weer 1100+/- gaat kosten, en de previous gen wordt wel erg aantrekkelijk. Maar goed laten we maar eerst de release afwachten
Welke spanning, alles is al gelekt zo goed als, daarbij issie sneller, betere camera en 200€ duurder op den duur ben je klaar met speculeren en qua snelheid is de rek er ook wel uit.Geert1976 schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 21:57:
Als je de diverse fora en message boards leest, leven de nieuwe iPhones die over een kleine 5 weken worden aangekondigd niet echt.
Ook hier op Tweakers heb ik 't idee dat de belangstelling minimaal is.
De spanning die voorgaande jaren vlak voor de iPhone Keynote leefde zie je nu vrijwel nergens terug op de interwebs.
Zou 2020 (redesign en 5G?) dan weer een echt zinvol jaar zijn om een nieuwe iPhone aan te schaffen?
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Sla je het over Geert?Geert1976 schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 12:50:
[...]
2019 wordt 1 van de meest onaantrekkelijke iPhone jaren, vermoed ik.
Als je alle geruchten e.d. mag geloven, wordt 2020 óf 2021 pas weer echt interessant op iPhone gebied.
Het is weer September 2025 :)
Waar staan die lekken dan omtrent de prijs? Ik vind overal $999 en dat is de XS momenteel ook in de USS store.SpoekGTi schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 12:57:
[...]
Welke spanning, alles is al gelekt zo goed als, daarbij issie sneller, betere camera en 200€ duurder op den duur ben je klaar met speculeren en qua snelheid is de rek er ook wel uit.
denk het wel, maar eerst maar eens de iPhone Keynote afwachten. Paar weekjes nog
Ik wacht ook de Keynote af, niet voor de specs (want die zijn inmiddels al zga bekend) maar meer voor het opvoeren van de spanningGeert1976 schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 03:51:
[...]
denk het wel, maar eerst maar eens de iPhone Keynote afwachten. Paar weekjes nog
Komende van een iPhone 7 snap ik wel dat je interesse hebt in de nieuwe iPhone, maar als je al een XS (Max) hebt is het allemaal niet zo spannend. Gerucht qua verdubbeling opslag: denk niet dat dit het geval zal zijn en daarbij ik heb 64Gb en na bijna een jaar zit ik halverwege. Gerucht qua wireless bilateral laden: nice to have maar 'k ga daar weinig gebruik van maken, daarvoor heb ik de Airpod case al. Goede groothoek lens: met zo'n microlensje? Een betere accu is mss het enige wat handig zou zijn, maar ik haal makkelijk het einde van de dag met mijn XS. Dus ik zie niet in waarom ik zou upgraden naar XI... Ik vrees dat Apple een nieuw record gaat halen: > € 2 000 voor een smartphone met die iPhone ProPat-Juh schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 23:09:
[...]
Zelf komende van een Iphone7 wacht ik nog even rustig af, afhankelijk vd uiteindelijke specs en prijzen neem ik een XS of “XI”. Een paar dingen spreken mij toch wel aan op dit moment, namelijk: het gerucht dat de opslag verdubbeld gaat worden, er een ander apparaat wireless geladen kan worden (bilateral?) zoals oortjes oid, een goede groothoek camera en weer wat betere accu duur. Eitherway, het komt wel goed. Hoef niet per se het nieuwste vh nieuwste te hebben maar als ik geen haast heb en voor het zelfde geld meer vernieuwing kan krijgen, waarom niet?
Tuurlijk krijg je geen dSLR kwaliteit, maar heb je al eens een high end telefoon met die extra groothoek lens gebruikt als daily driver voor een tijd? Ik wel, en meegenomen op vakantie. Heel wat foto's mee gemaakt die anders niet mogelijk waren en kwaliteit goed genoeg om af te drukken, zelfs op groter dan standaard formaat.RigolleM schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 09:44:
[...]
Goede groothoek lens: met zo'n microlensje?
Heb om die reden alleen de S10 aangeschaft, maar als deze ook op de XI zit stap ik weer overPropane schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 10:17:
[...]
Tuurlijk krijg je geen dSLR kwaliteit, maar heb je al eens een high end telefoon met die extra groothoek lens gebruikt als daily driver voor een tijd? Ik wel, en meegenomen op vakantie. Heel wat foto's mee gemaakt die anders niet mogelijk waren en kwaliteit goed genoeg om af te drukken, zelfs op groter dan standaard formaat.
Ik denk dan ook dat ik er wel voor ga, maar wacht de release even af om te zien hoe ze de groothoek implementeren.
Zucht...
Alles is relatief heRigolleM schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 09:44:
[...]
Komende van een iPhone 7 snap ik wel dat je interesse hebt in de nieuwe iPhone, maar als je al een XS (Max) hebt is het allemaal niet zo spannend. Gerucht qua verdubbeling opslag: denk niet dat dit het geval zal zijn en daarbij ik heb 64Gb en na bijna een jaar zit ik halverwege. Gerucht qua wireless bilateral laden: nice to have maar 'k ga daar weinig gebruik van maken, daarvoor heb ik de Airpod case al. Goede groothoek lens: met zo'n microlensje? Een betere accu is mss het enige wat handig zou zijn, maar ik haal makkelijk het einde van de dag met mijn XS. Dus ik zie niet in waarom ik zou upgraden naar XI... Ik vrees dat Apple een nieuw record gaat halen: > € 2 000 voor een smartphone met die iPhone Pro
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Moet je eens zo'n foto's croppen, je verliest heel wat detail in uw foto. Ik schiet ook het liefst RAW, voor nabewerkingen.Propane schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 10:17:
[...]
en kwaliteit goed genoeg om af te drukken, zelfs op groter dan standaard formaat.
Opslag: een SD kaartje van 128Gb kost maar een fluitje van een cent. Ik ga geen honderden euro's extra uitgeven voor een grotere opslag op een smartphone.Pat-Juh schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 10:31:
[...]
Alles is relatief he. Ik gebruik veel opslag, ik heb o.a. Offline navigatie door een deel van de EU opgeslagen voor avonturentrips en in de auto. Om die reden staat er ook veel muziek op mn iPhone. Verder maak ik ook veel foto’s ermee en gebruik ik de iphone ook geregeld als apparaat om even een foto van mn “echte” camera te verwerken. Dit vreet veel opslag, ik zit nu op de 70gb vd 128 dus een verdubbeling zou mij een upgrade schelen in prijs
. Het omgekeerd laden kan juist handig zijn met die case, ik vergeet geregeld mn bluetooth oortjes op te laden thuis
. En de wide angle vd S10(+) is voor een telefoon ook een vrij goede, uiteraard valt het in het niets met een 14 f2.8 of 16 1.4 in combinatie met een systeemcamera maar voor dagelijkse kiekjes wel fijn, waar ik nu geregeld een panorama moet maken met de iPhone7 kan het nu wellicht in 1 shot.
[ Voor 54% gewijzigd door RigolleM op 17-08-2019 11:49 ]
Is eigenlijk het enige waar ze het grootste verschil kunnen maken tov het vorige model en tov de concurrentie. Vorige iPhone keynote was dit ook al duidelijk en dit zal nu niet anders zijn.Imo gaat Apple dit jaar dus flink de strijd aan om nu écht eens voor het eerst ooit de nr.1 in fotografie te
worden in smartphone land.
Verder zullen de overige (hardware) spec upgrades verre van 'shocking' zijn
Was hij daar zoveel goedkoper dan? Ik zoek ook weer de originele leather case.. Blijkt altijd het beste te zijn voor mij...BlazeMuis schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 14:31:
Zojuist het Apple lederen hoesje van iBOOD ontvangen, en iets zegt mij dat het niet helemaal klopt.
Foto van barcode stickers: https://i.imgur.com/3FahO7x.jpg
"Origem: China" Moet dat niet Origin zijn?
Of zit ik fout en is deze wel echt maar (grijs) geïmporteerd uit (vermoedelijk Brazilïe) een vaag land?
Ik heb ongeveer €28 incl verzending betaald, toch bijna de helft goedkoper.pdavie2311 schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 14:41:
[...]
Was hij daar zoveel goedkoper dan? Ik zoek ook weer de originele leather case.. Blijkt altijd het beste te zijn voor mij...
Die was het geld zeker hard nodig.. Overige aanbod komt hierbij niet in de buurt.. Ik hoef geen Max.. Doe mij maar de handzame Xs... Gefeliciteerd met je mooie deal dan maar...WouterL schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 14:46:
Hier op v&a een tweedehands als nieuwe Xs max opgepikt voor 650. Voor die prijs kom ik niet in de buurt voor de komende 11
Ja een van de redenen om deze keus te maken natuurlijk. Ook met de snellader erbij (USB c plus kabel). Toch nieuwsgierig naar de 11pdavie2311 schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 15:12:
[...]
Die was het geld zeker hard nodig.. Overige aanbod komt hierbij niet in de buurt.. Ik hoef geen Max.. Doe mij maar de handzame Xs... Gefeliciteerd met je mooie deal dan maar...
Tja, als je gaat croppen op je MILC foto's lever je ook kwaliteit in, dat is nou eenmaal de natuur van croppenRigolleM schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 11:38:
[...]
Moet je eens zo'n foto's croppen, je verliest heel wat detail in uw foto. Ik schiet ook het liefst RAW, voor nabewerkingen.
Neen, als ik op vakantie op een plek ben die ik echt wil fotograferen, neem ik mijn MILC met o.a. groothoeklens mee. De rest van de vakantie (terras-, strand-, zwembadfoto's, etc.) kunnen gerust met de smartphone genomen worden.
<...>
Voor de dagelijkse snapshots heb je geen groothoeklens nodigEen paar stapjes achteruit kunnen al wonderen verrichten
Als je cropped lever je geen kwaliteit in. Je maakt alleen de foto kleiner. Wat er over blijft heeft nog steeds dezelfde kwaliteit.Propane schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 16:42:
[...]
Tja, als je gaat croppen op je MILC foto's lever je ook kwaliteit in, dat is nou eenmaal de natuur van croppen. Doe dan wat beter composeren op het moment van de foto maken, als dat zo'n groot probleem is. En qua pixel-peepen doet geen enkele van de huidige smartphone cameras het goed.
Dat stapje achteruit nemen moet ook maar net kunnen. Ik heb dus op vakantie tijdens wat hikes langs wat klif kusten in Indonesië shots kunnen maken die ik niet zonder de groothoek had kunnen maken, geen ruimte om even achteruit te stappen. En daar wilde ik m'n full frame ook niet meesjouwen, dus groothoek op een smartphone is gewoon een goede toevoeging en een extra tool in je zak. Wat jou betreft kunnen we ook zonder de zoomlens want je kan gewoon wat stapjes vooruit doen.
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Het ging ook over afdrukken van een foto... zelfde formaat print en lagere resolutie bron materiaal = doorgaans lagere kwaliteit.Tylen schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 09:59:
[...]
Als je cropped lever je geen kwaliteit in. Je maakt alleen de foto kleiner. Wat er over blijft heeft nog steeds dezelfde kwaliteit.
Niet lullig bedoeld maar jij bent echt de ideale klantmr.JamesBond schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 10:27:
Ik ga wel de nieuwe iPhone halen. Ik heb deze al beloofd aan mijn moeder, die daarom de Xr niet heeft genomen met het verlengen van haar abonnement. Ik ‘moet’ dus wel een beetje, maar denk dat ik anders ook de nieuwe had gehaald.
Wel jammer dat de echt grote upgrade volgend jaar komt. Noodzakelijkerwijs moet ik volgend jaar ook de nieuwe iPhone halen.
Ik ga de iPhone direct bij Apple halen denk ik. Maar eigenlijk vraag ik me af welke aanbieders een goede service bieden, en waar ik gegarandeerd de iPhone op release day binnen heb. Ik ga de iPhone sowieso los kopen en niet met een abonnement, omdat ik geen BKR-registratie wil.
Ik kan mijn abo wel verlengen en ben zeer ontevreden over het bereik van Tele2. Altijd 3G in het buitenland (EU) en vrij vaak in Nederland 3G. Iemand tips over welke provider? Ik twijfel zelf tussen Vodafone en T-Mobile, maar T-Mobile = Tele2 en Vodafone heeft geen onbeperkt data-abo.
Also: ben ik de enige die de enorme camera bump wèl mooi vind?
Ik vind de bump zoals hij nu is maar dan in het vierkant (dus een zwart vierkant wat erop ligt) niet mooi. Ik de geruchten molen zien we echter ook vaak een bump van hetzelfde glas als de achterkant met 3 losse “lenzen” erin. Die vind ik wel ok.mr.JamesBond schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 10:27:
[ Voor 40% gewijzigd door Donstil op 18-08-2019 12:27 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Wow. Ik wordt juist gek met alleen maar 3G.mr.JamesBond schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 10:27:
Ik ga wel de nieuwe iPhone halen. Ik heb deze al beloofd aan mijn moeder, die daarom de Xr niet heeft genomen met het verlengen van haar abonnement. Ik ‘moet’ dus wel een beetje, maar denk dat ik anders ook de nieuwe had gehaald.
Wel jammer dat de echt grote upgrade volgend jaar komt. Noodzakelijkerwijs moet ik volgend jaar ook de nieuwe iPhone halen.
Ik ga de iPhone direct bij Apple halen denk ik. Maar eigenlijk vraag ik me af welke aanbieders een goede service bieden, en waar ik gegarandeerd de iPhone op release day binnen heb. Ik ga de iPhone sowieso los kopen en niet met een abonnement, omdat ik geen BKR-registratie wil.
Ik kan mijn abo wel verlengen en ben zeer ontevreden over het bereik van Tele2. Altijd 3G in het buitenland (EU) en vrij vaak in Nederland 3G. Iemand tips over welke provider? Ik twijfel zelf tussen Vodafone en T-Mobile, maar T-Mobile = Tele2 en Vodafone heeft geen onbeperkt data-abo.
Geruchten gingen dat die dit jaar gelijk blijven aan de 2018 line-up en daarmee dit jaar niet stijgen.WouterL schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 14:13:
Ben vooral benieuwd naar de prijzen dit jaar..
[ Voor 23% gewijzigd door Donstil op 18-08-2019 14:28 ]
Ik ben er inmiddels ook over uit en ga ook bestellenDonstil schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 12:24:
Ik ga ook weer. Camera is voor mij een belangrijke feature en als die dus ge-update wordt moet ik het hebben.
iPhone 11 Pro Max en dan in het geruchte rood graag.
Ik ben alleen op vakantie ten tijden van de aankondiging, reservering en launch dus ga voor het eerst sinds de 3G geen nieuwe hebben op die dag. #sad
[...]
Ik vind de bump zoals hij nu is maar dan in het vierkant (dus een zwart vierkant wat erop ligt) niet mooi. Ik de geruchten molen zien we echter ook vaak een bump van hetzelfde glas als de achterkant met 3 losse “lenzen” erin. Die vind ik wel ok.
Valt mee denk ikWouterL schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 12:15:
[...]
Niet lullig bedoeld maar jij bent echt de ideale klant
Daarom ben ik ontevreden over Tele2...Tylen schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 12:37:
[...]
Wow. Ik wordt juist gek met alleen maar 3G.
Zelf zit ik ook te twijfelen om te upgraden. Heb altijd elk jaar een nieuwe gehaald maar de Xs max is gewoon nog goed. Maar waarschijnlijk weet Apple mij wel over te halen als ze de nieuwe presenteren 😂😂
Tijdens het pre-order process kan je dat zover ik weet niet aangeven.Jaymone schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 17:04:
[...]
Ik ben er inmiddels ook over uit en ga ook bestellenTwijfel (alweer) tussen de Pro 5,8 en de 6,5. Neig dit keer sterk naar de 5,8 namelijk. Ten tijde van pre-order ben ik hier maar op launch day even een korte break van een paar dagen. Kan je ook aangeven dat het op een andere dag bezorgd moet worden?
To each his ownDonstil schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 21:25:
[...]
Tijdens het pre-order process kan je dat zover ik weet niet aangeven.
Verder ga ik persoonlijk niet meer voor kleiner dan de Plus/Max. Had een 6/6s/7Plus en moest toen naar de X. Heel jaar klein gevonden dus de Max kwam als geroepen, die fout maak ik niet nog eens
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Hoop echt op ProMotion maar zal vast niet zo zijn. Daarnaast vraag ik me af of ze de iPhone van volgend jaar uberhaupt een S gaan noemen aangezien het een grotere update zal zijn volgens de geruchten..Rivanov schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 21:54:
Aangezien ik de S modellen altijd oversla, is het dit jaar weer tijd. M’n X gaat vervangen worden. Benieuwd naar de specs! Wordt sowieso geen Max, vind de “normale” het perfecte formaat.
Zouden de 2019 modellen beter XS2 noemen ipv XII en volgend jaar inderdaad uitpakken met de XII, een waardige opvolger voor de 'X'.Jaymone schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 21:59:
[...]
Hoop echt op ProMotion maar zal vast niet zo zijn. Daarnaast vraag ik me af of ze de iPhone van volgend jaar uberhaupt een S gaan noemen aangezien het een grotere update zal zijn volgens de geruchten..
[ Voor 93% gewijzigd door Mar.tin op 27-07-2022 14:36 ]
Mee eens. In Apple termen verschilt een S-versie kwa looks niet van de vorige, althans gezien het verleden. Dat maakt het ook inderdaad raar als we de lijn doortrekken naar 2020. Hoop echt dat ze het dan gewoon iPhone noemen en afstappen van nummering, hoe simpel kan het zijnRigolleM schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 23:34:
[...]
Zouden de 2019 modellen beter XS2 noemen ipv XII en volgend jaar inderdaad uitpakken met de XII, een waardige opvolger voor de 'X'.
[ Voor 12% gewijzigd door _Bailey_ op 19-08-2019 11:51 ]
Probleem zit hem dan meer in dat de M nog altijd het budget model is (XR) en met die naamgeving wordt er gesuggereerd dat de M dan 'beter' is dan de S.Mar.tin schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 09:30:
Imho zou het overzichtelijker zijn momenteel om weer terug te gaan naar het gewoon "iPhone" noemen, en dan wellicht een modeljaar erachter en / of een maatvoering.
iPhone S (2019)
iPhone M (2019)
iPhone L (2019)
Zou idd duidelijk zijn en de opvolger vd huidige XR niet de “pro” titel laten dragen en de opvolgers vd XS en Max wel. Klaar. Zelfde als wat er met de MacBook (Pro) gedaan wordt.Geert1976 schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 11:49:
waarom niet Apple Phone, dan krijg je wat meer uniformiteit en duidelijkheid;
Apple Card
Apple Pay
Apple News
Apple TV
Apple Arcade
Apple Watch
Apple Phone
Apple MacBook
Apple Car (toekomst?)
Apple AR Glasses (toekomst?)
Apple ........
Ik vind het design van de 5s/se nog altijd mooier dan de nakomende modellen. Mooi dat dat hoekige inderdaad is teruggekomen bij de 11/12.9.Scrtz schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 11:58:
[...]
Probleem zit hem dan meer in dat de M nog altijd het budget model is (XR) en met die naamgeving wordt er gesuggereerd dat de M dan 'beter' is dan de S.
Ik snap ook sowieso niet dat ze zijn afgestapt van Plus naar de Max. En nu weer dat gerucht van de 'Pro', een gerucht dat elk jaar zowat wel gepasseerd is.. Al zou ik dat nog enigszins logisch vinden omdat de Pro benaming ook bij de iPads en Macbooks al sinds jaren gebruikt wordt.
Verder twijfel ik nog of ik ga upgraden, vind de geruchten tot nu toe maar magertjes.. het allerleukste vind ik nog altijd een nieuw design, maar het lijkt er eerder op of het huidige design nog zeker een jaartje wordt doorgezet? Ik zou liever het iPad pro design willen zien, hou wel van dat hoekige..
Apple IslandGeert1976 schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 11:49:
waarom niet Apple Phone, dan krijg je wat meer uniformiteit en duidelijkheid;
Apple Card
Apple Pay
Apple News
Apple TV
Apple Arcade
Apple Watch
Apple Phone
Apple MacBook
Apple Car (toekomst?)
Apple AR Glasses (toekomst?)
Apple ........
Qua design verschillen de iPhones tussen de 6 en 8 ook niet en daar zit de 6s ook tussen. Eigenlijk was de iPhone 8 een 7s, dus Apple is niet echt consequent geweest met hun benamingen.Jaymone schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 11:42:
[...]
Mee eens. In Apple termen verschilt een S-versie kwa looks niet van de vorige, althans gezien het verleden. Dat maakt het ook inderdaad raar als we de lijn doortrekken naar 2020. Hoop echt dat ze het dan gewoon iPhone noemen en afstappen van nummering, hoe simpel kan het zijn
[ Voor 3% gewijzigd door RigolleM op 20-08-2019 16:02 ]
[ Voor 65% gewijzigd door MelvinW op 20-08-2019 18:04 ]
Ben benieuwd welke kosten zij hiervoor in rekening brengen...MelvinW schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 18:03:
eSIM komt morgen bij T-Mobile NLDit is inmiddels naar sales partners gecommuniceerd.
[Afbeelding]
€0.00.Pat-Juh schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 18:20:
[...]
Ben benieuwd welke kosten zij hiervoor in rekening brengen...
Om aan te vragen of maandelijks
Waarom zou je maandelijks moeten betalen voor een simkaart? Je sluit geen extra dienst af, het is puur een simswap.Pat-Juh schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 18:27:
[...]
Om aan te vragen of maandelijks?. Denk eraan om dual sim te gaan en mn privé op esim over te zetten bij mn upgrade in september. En mn zakelijke er los bij te doen.
Wat zou je in dat geval met je Apple Watch kunnen doen in het kader van eSIM zonder iPhone in de buurt?Donstil schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 18:55:
Maar gaan ze ook de Apple watch als Extender ondersteunen? Dat vind ik dan weer veel interessanter.
En wat het kost.
Ik zit nu bij Vodafone (contract loos) maar zou daar best voor over willen stappen.
Bellen en muziek streamen (Spotify, AppleMusic) toch? Mits je een cellular watch hebt uit het buitenland dan...mr.JamesBond schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 19:12:
[...]
Wat zou je in dat geval met je Apple Watch kunnen doen in het kader van eSIM zonder iPhone in de buurt?
[ Voor 9% gewijzigd door 996 op 20-08-2019 19:21 ]
Alles wat hij anders via WiFi doet.mr.JamesBond schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 19:12:
[...]
Wat zou je in dat geval met je Apple Watch kunnen doen in het kader van eSIM zonder iPhone in de buurt?
Afgelopen jaren werd het “oude” model €100,- goedkoper. Dus zou zeker even wachten.Chun schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 21:14:
Ik wil de iPhone XS aanschaffen direct bij Apple Store met inruil van mijn iPhone 7, maar wat denken jullie? Is het verstandig nu of wachten? Ik ga sowieso niet de nieuwe kopen...
Dat zal niet veel verschillen, wellicht een paar euro goedkoper, maar het zal zeker niet de helft gaan worden.Rastapopoulos schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 00:12:
Hoe zit het eigenlijk met de prijzen van reparaties van oudere modellen als de nieuwe uitkomen? Kan ik verwachten dat die voor de X dan omlaag gaan? Vind bijna € 600 namelijk best veel geld om de gebroken achterkant even te laten vervangen...
hi!
Is het ook mogelijk voor de Apple Watch?Verwijderd schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 06:20:
Esim staat live in de tmobile app! Het kost €5,09 om er een aan te vragen.
Welke van de 10000 tmobile apps? Zelf heb ik kpn en zou wel een esim van tmobile willen.Verwijderd schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 06:20:
Esim staat live in de tmobile app! Het kost €5,09 om er een aan te vragen.
Verwijderd
De my tmobile app.Tylen schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 07:21:
[...]
Welke van de 10000 tmobile apps? Zelf heb ik kpn en zou wel een esim van tmobile willen.
Helaas vooralsnog niet.mr.JamesBond schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 07:19:
[...]
Is het ook mogelijk voor de Apple Watch?
Of gewoon via de site van T-MobileTylen schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 07:21:
[...]
Welke van de 10000 tmobile apps? Zelf heb ik kpn en zou wel een esim van tmobile willen.
::: Macbook Air (M2) ::: Mac Mini (2018) ::: iPhone 15 Pro (256 GB) ::: Apple TV 4K :::
Verwijderd
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
[ Voor 117% gewijzigd door Mar.tin op 27-07-2022 14:35 ]
Verwijderd
Ik heb even contact opgenomen met tmobile, na veel zoeken hebben ze me opnieuw een eSim toegestuurd.Mar.tin schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 09:31:
[...]
Volgens mij is dit elke keer uniek.
Ik zou even contact opnemen met T-Mobile.
Ze geven ook aan dat je 2x per jaar kan wisselen van toestel, dus eventueel kun je ook 1 wissel hiervoor gebruiken als je niet 123 van plan bent een nieuw toestel of 2 te kopen.
Bij mij werkt het in elk geval.
#nieuwetechniek #leuk
Mag ook wel in 2019....robcoenen schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 11:27:
Report claims iPhone 11 will bundle USB-C charger in the box
Laten we hopen dat we eindelijk eens die standaard 5W verhogen.
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Wat is er mis met een lightning aansluiting?mr.JamesBond schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 13:30:
Nou nog wachten tot de iPhones ook een USB-C aansluiting hebben in plaats van een Lightning
Precies.. Dat andere is universeel wellicht?RigolleM schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 11:07:
[...]
Wat is er mis met een lightning aansluiting?
Niet zo veel, maar van wat ik als leek heb begrepen heeft een USB-C aansluiting meer mogelijkheden.RigolleM schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 11:07:
[...]
USB-C is letterlijk universeel... Kortom, geen gedonder met spul kopen dat alleen maar op Apple hardware past vanwege die Lightning poort/connector. Zo heb ik al een USB-C -> HDMI adapter voor m'n Surface Book 2, als ik echter m'n iPad Pro 10,5" op een display of TV wil aansluiten heb je daar weinig aan (met de huidige generatie iPad Pro geen probleem, juist omdat ze USB-C gebruiken).RigolleM schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 11:07:
[...]
Voor iPad (Pro) kan ik dit begrijpen, maar voor de iPhone zie ik weinig voordelen, behalve één connector voor alle toestellen. Hebben jullie ervaring met USB-C connectors? Het zijn echte stofhappers, hoeveel keer ik vuiligheid uit USB-C connectors moet halen omdat de gebruiker komt klagen dat hij niet meer oplaadt. Dit was minder het geval bij micro-USB en zeker bij iPhone met lightning connectors.Propane schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 13:26:
[...]
USB-C is letterlijk universeel... Kortom, geen gedonder met spul kopen dat alleen maar op Apple hardware past vanwege die Lightning poort/connector. Zo heb ik al een USB-C -> HDMI adapter voor m'n Surface Book 2, als ik echter m'n iPad Pro 10,5" op een display of TV wil aansluiten heb je daar weinig aan (met de huidige generatie iPad Pro geen probleem, juist omdat ze USB-C gebruiken).
Ik heb vorige week een nieuw abonnement van T-Mobile besteld (gaat pas in oktober in ivm nummerbehoud) en ben ook wel benieuwd naar de eSIM. Begin me alleen wel af te vragen of het zo verstandig is om mijn primaire telefoonnummer op een eSIM te laden. Je kunt er meerdere op opslaan maar er kan er maar één tegelijk actief zijn. Het is natuurlijk makkelijker om bijvoorbeeld op vakantie een eSIM te laden dan een fysieke SIM te kopen. Hoewel een fysieke SIM vaak wel goedkoper zal zijn...Mar.tin schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 09:31:
[...]
Volgens mij is dit elke keer uniek.
Ik zou even contact opnemen met T-Mobile.
Ze geven ook aan dat je 2x per jaar kan wisselen van toestel, dus eventueel kun je ook 1 wissel hiervoor gebruiken als je niet 123 van plan bent een nieuw toestel of 2 te kopen.
Bij mij werkt het in elk geval.
#nieuwetechniek #leuk
Dat ook natuurlijk. Toch maar de eSIM laden denk ikPat-Juh schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 20:49:
En vergeet niet makkelijker beschikbaar. Je kan in ieder land een reguliere kopen maar esim nog niet overal..
Wordt weinig gebruikt door gebruikers en de hardware die ervoor nodig is, is daardoor relatief duur voor wat het oplevert. Dus Apple bespaart geld door het weg te laten.mr.JamesBond schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 23:29:
Waarom schrapt Apple 3D touch? Ik vind het fijn werken op mijn iPhone Xs Max.
The devil is in the details.
Ik denk dat dit wel de beste optie is inderdaad. Voor het delen van (betaalde) apps en eventueel Apple ID en betaalde iCloud-opslag kun je gebruik maken van Family Sharing. Meer info hier: https://www.apple.com/family-sharing/pdavie2311 schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 07:44:
Sinds gisteren ook weer een Xs..Overgenomen van een medetweaker hier in werkelijk nieuwstaat, batterij nog 100%, dus top..Gezien het een beetje roestig is qua iOs, zit ik met het volgende. Onze kids hebben iPads en deze zijn gekoppeld aan mijn AppleID...Is er een manier om niet al mijn en hun foto's met elkaar te delen. Ik weet dat dit werkt met uploaden fotostream naar iCloud. Maar als ik dit uitzet op alle devices dan is het geheugen zo vol van de apparaten? Misschien denk ik te moeilijk, maar wat is het gemakkelijkst om dit van elkaar af te schermen? Aparte AppleID's aanmaken voor de kids?
[ Voor 7% gewijzigd door rclahsen op 23-08-2019 08:56 ]
Klopt inderdaad niet, Apple gebruikt een techniek die DSDS (Dual-sim, dual stand-by) heet. Je kunt op beide telefoonnummers gebeld worden en hoeft niet apart te switchen. Lees deze link even door en lukt het niet dan zou ik met deze nieuwe kennis T-Mobile terugbellen.dkawa schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 14:54:
Ik heb privé en zakelijk een abonnement bij T-Mobile en merkte vandaag dat zodra ik bel er slechts 1 signaal actief is en de andere geeft dan 'geen service' aan. Had de KS gebeld en ze gaven aan dat dit juist de bedoeling was. Waarom precies kon ze niet aangeven maar ik had wel gemeld dat dit natuurlijk niet praktisch is. Want ik wil juist op beide nummers bereikbaar zijn. Het moet natuurlijk niet zo zijn dat ik met m'n privénummer bel en mijn zakelijk nummer 'geen service' aangeeft...
Iemand anders dit ook opgemerkt?
Als 1 hond vecht om een been, dan is hij zeker schizofreen.
Ik zou ze maar niet met die nieuwe kennis terugbellen, want dan sta je een beetje voor lul. Dual sim dual standby wil enkel zeggen dat je op beide nummers bereikbaar bent, totdat je een gesprek start op één van de sims. Op dat moment gaan inkomende gesprekken op de andere sim inderdaad naar voicemail. Voor dual sim waarbij je op beide sims "tegelijk" gesprekken kan voeren heb je juist dual sim dual active nodig. In dat geval krijg je bij een inkomend gesprek terwijl je al aan de telefoon hangt de keuze om je huidige gesprek in de wacht te zetten bijvoorbeeld.Theo74 schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 14:57:
[...]
Klopt inderdaad niet, Apple gebruikt een techniek die DSDS (Dual-sim, dual stand-by) heet. Je kunt op beide telefoonnummers gebeld worden en hoeft niet apart te switchen. Lees deze link even door en lukt het niet dan zou ik met deze nieuwe kennis T-Mobile terugbellen.
Bron: https://support.apple.com/en-us/HT209044When you're on a call, an incoming call on your other phone number will go to voicemail, if you have voicemail set up with your carrier.* However, you won't get a missed-call notification from your secondary number. Call Waiting works for incoming calls on the same phone number. To avoid missing an important call, you can turn on call forwarding and forward all calls from one number to the other. Check with your carrier for availability and to find out if additional fees apply.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq