Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• basmq
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 16:09
Ondertussen op het KPN forum:

https://forum.kpn.com/mob...70/index2.html#post808260

Heerlijk die geruchten altijd :p

• WouterL
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 16:11
Ik wilde eigenlijk wachten op de aanschaf van een iphone met de nieuwe om te hoek, maar vind het dusdanig niet spannend dat ik maar gewoon de xs max ga aanschaffen. Zeer onaantrekkelijk camera eiland wat mij betreft..
WouterL schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 12:24:
Ik wilde eigenlijk wachten op de aanschaf van een iphone met de nieuwe om te hoek, maar vind het dusdanig niet spannend dat ik maar gewoon de xs max ga aanschaffen. Zeer onaantrekkelijk camera eiland wat mij betreft..
je ziet dat uber spuuglelijke camera eiland toch vrijwel nooit tijdens het gebruik van de iPhone? :+ :+

• WouterL
Geert1976 schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 12:45:
[...]

je ziet dat uber spuuglelijke camera eiland toch vrijwel nooit tijdens het gebruik van de iPhone? :+ :+
Zeker waar, maar ook de overige wijzigingen wordt ik niet mega warm van. Tel daarbij op dat het toestel weer 1100+/- gaat kosten, en de previous gen wordt wel erg aantrekkelijk. Maar goed laten we maar eerst de release afwachten :+

WouterL wijzigde deze reactie 16-08-2019 12:47 (6%)

WouterL schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 12:47:
[...]

Zeker waar, maar ook de overige wijzigingen wordt ik niet mega warm van. Tel daarbij op dat het toestel weer 1100+/- gaat kosten, en de previous gen wordt wel erg aantrekkelijk. Maar goed laten we maar eerst de release afwachten :+
2019 wordt 1 van de meest onaantrekkelijke iPhone jaren, vermoed ik.

Als je alle geruchten e.d. mag geloven, wordt 2020 óf 2021 pas weer echt interessant op iPhone gebied.

• SpoekGTi
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 13:12

SpoekGTi

wat nou 30 tekens..verdulleme

Geert1976 schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 21:57:
Als je de diverse fora en message boards leest, leven de nieuwe iPhones die over een kleine 5 weken worden aangekondigd niet echt.

Ook hier op Tweakers heb ik 't idee dat de belangstelling minimaal is.

De spanning die voorgaande jaren vlak voor de iPhone Keynote leefde zie je nu vrijwel nergens terug op de interwebs.

Zou 2020 (redesign en 5G?) dan weer een echt zinvol jaar zijn om een nieuwe iPhone aan te schaffen?
Welke spanning, alles is al gelekt zo goed als, daarbij issie sneller, betere camera en 200€ duurder op den duur ben je klaar met speculeren en qua snelheid is de rek er ook wel uit.

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

• Jaymone
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 07:21
Geert1976 schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 12:50:
[...]

2019 wordt 1 van de meest onaantrekkelijke iPhone jaren, vermoed ik.

Als je alle geruchten e.d. mag geloven, wordt 2020 óf 2021 pas weer echt interessant op iPhone gebied.
Sla je het over Geert?

Het is weer bijna september 2020 :)

• Pat-Juh
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 14:14

Pat-Juh

Patrick

SpoekGTi schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 12:57:
[...]

Welke spanning, alles is al gelekt zo goed als, daarbij issie sneller, betere camera en 200€ duurder op den duur ben je klaar met speculeren en qua snelheid is de rek er ook wel uit.
Waar staan die lekken dan omtrent de prijs? Ik vind overal $999 en dat is de XS momenteel ook in de USS store.

Zelf komende van een Iphone7 wacht ik nog even rustig af, afhankelijk vd uiteindelijke specs en prijzen neem ik een XS of “XI”. Een paar dingen spreken mij toch wel aan op dit moment, namelijk: het gerucht dat de opslag verdubbeld gaat worden, er een ander apparaat wireless geladen kan worden (bilateral?) zoals oortjes oid, een goede groothoek camera en weer wat betere accu duur. Eitherway, het komt wel goed ;). Hoef niet per se het nieuwste vh nieuwste te hebben maar als ik geen haast heb en voor het zelfde geld meer vernieuwing kan krijgen, waarom niet?
denk het wel, maar eerst maar eens de iPhone Keynote afwachten. Paar weekjes nog ;)

• Jaymone
Geert1976 schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 03:51:
[...]

denk het wel, maar eerst maar eens de iPhone Keynote afwachten. Paar weekjes nog ;)
Ik wacht ook de Keynote af, niet voor de specs (want die zijn inmiddels al zga bekend) maar meer voor het opvoeren van de spanning ;) Mocht ik upgraden, dan denk ik dit keer het reguliere..

• RigolleM
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 11:34
Pat-Juh schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 23:09:
[...]

Zelf komende van een Iphone7 wacht ik nog even rustig af, afhankelijk vd uiteindelijke specs en prijzen neem ik een XS of “XI”. Een paar dingen spreken mij toch wel aan op dit moment, namelijk: het gerucht dat de opslag verdubbeld gaat worden, er een ander apparaat wireless geladen kan worden (bilateral?) zoals oortjes oid, een goede groothoek camera en weer wat betere accu duur. Eitherway, het komt wel goed ;). Hoef niet per se het nieuwste vh nieuwste te hebben maar als ik geen haast heb en voor het zelfde geld meer vernieuwing kan krijgen, waarom niet?
Komende van een iPhone 7 snap ik wel dat je interesse hebt in de nieuwe iPhone, maar als je al een XS (Max) hebt is het allemaal niet zo spannend. Gerucht qua verdubbeling opslag: denk niet dat dit het geval zal zijn en daarbij ik heb 64Gb en na bijna een jaar zit ik halverwege. Gerucht qua wireless bilateral laden: nice to have maar 'k ga daar weinig gebruik van maken, daarvoor heb ik de Airpod case al. Goede groothoek lens: met zo'n microlensje? Een betere accu is mss het enige wat handig zou zijn, maar ik haal makkelijk het einde van de dag met mijn XS. Dus ik zie niet in waarom ik zou upgraden naar XI... Ik vrees dat Apple een nieuw record gaat halen: > € 2 000 voor een smartphone met die iPhone Pro 8)7

MS SP3 i5/8Gb/256Gb - Fujifilm X-T1/X70

• BlazeMuis
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 15:36
Ik denk dat ik nog een jaartje extra met mijn XS Max ga doen, batterij is nog steeds op 100%. Vandaag komt een nieuwe Apple lederen hoesje binnen aangezien de Apple silliconen case begint af te pellen, meteen even een nieuwe screenprotector erop en het is weer als nieuw.

Dit is ook de 1e keer dat ik langer dan een jaar met een telefoon ga doen.

Xbox One X: BlazeMuis | MacBook Pro 2018 TB i5, 8GB, 256GB | iPhone XS Max 64GB

• Propane
  • Registratie: augustus 2008
  • Niet online
RigolleM schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 09:44:
[...]

Goede groothoek lens: met zo'n microlensje?
Tuurlijk krijg je geen dSLR kwaliteit, maar heb je al eens een high end telefoon met die extra groothoek lens gebruikt als daily driver voor een tijd? Ik wel, en meegenomen op vakantie. Heel wat foto's mee gemaakt die anders niet mogelijk waren en kwaliteit goed genoeg om af te drukken, zelfs op groter dan standaard formaat.

Ik denk dan ook dat ik er wel voor ga, maar wacht de release even af om te zien hoe ze de groothoek implementeren.

• AntonyterHorst
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 08:48

AntonyterHorst

Niet alles wat je leest is...

Propane schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 10:17:
[...]
Tuurlijk krijg je geen dSLR kwaliteit, maar heb je al eens een high end telefoon met die extra groothoek lens gebruikt als daily driver voor een tijd? Ik wel, en meegenomen op vakantie. Heel wat foto's mee gemaakt die anders niet mogelijk waren en kwaliteit goed genoeg om af te drukken, zelfs op groter dan standaard formaat.

Ik denk dan ook dat ik er wel voor ga, maar wacht de release even af om te zien hoe ze de groothoek implementeren.
Heb om die reden alleen de S10 aangeschaft, maar als deze ook op de XI zit stap ik weer over :9

Automatisering en led NERD

• Pat-Juh

Pat-Juh

Patrick

RigolleM schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 09:44:
[...]

Komende van een iPhone 7 snap ik wel dat je interesse hebt in de nieuwe iPhone, maar als je al een XS (Max) hebt is het allemaal niet zo spannend. Gerucht qua verdubbeling opslag: denk niet dat dit het geval zal zijn en daarbij ik heb 64Gb en na bijna een jaar zit ik halverwege. Gerucht qua wireless bilateral laden: nice to have maar 'k ga daar weinig gebruik van maken, daarvoor heb ik de Airpod case al. Goede groothoek lens: met zo'n microlensje? Een betere accu is mss het enige wat handig zou zijn, maar ik haal makkelijk het einde van de dag met mijn XS. Dus ik zie niet in waarom ik zou upgraden naar XI... Ik vrees dat Apple een nieuw record gaat halen: > € 2 000 voor een smartphone met die iPhone Pro 8)7
Alles is relatief he ;). Ik gebruik veel opslag, ik heb o.a. Offline navigatie door een deel van de EU opgeslagen voor avonturentrips en in de auto. Om die reden staat er ook veel muziek op mn iPhone. Verder maak ik ook veel foto’s ermee en gebruik ik de iphone ook geregeld als apparaat om even een foto van mn “echte” camera te verwerken. Dit vreet veel opslag, ik zit nu op de 70gb vd 128 dus een verdubbeling zou mij een upgrade schelen in prijs ;). Het omgekeerd laden kan juist handig zijn met die case, ik vergeet geregeld mn bluetooth oortjes op te laden thuis :+ . En de wide angle vd S10(+) is voor een telefoon ook een vrij goede, uiteraard valt het in het niets met een 14 f2.8 of 16 1.4 in combinatie met een systeemcamera maar voor dagelijkse kiekjes wel fijn, waar ik nu geregeld een panorama moet maken met de iPhone7 kan het nu wellicht in 1 shot.

Als ik nu een X of XS had zou ik de upgrade ook laten schieten, het is nu wederom geen grote stap in iPhone wereld. Best jammer gezien de concurrentie die best leuke zaken weet te verwerken in hun apparaten, welke jammer genoeg op android draaien :9 .

• pdavie2311
  • Registratie: mei 2010
  • Nu online

pdavie2311

Live life to the fullest..

Daarom stap ik weer terug op een zgan Xs.. Meer dan goed voor mij. Uitstapje naar Android zeker niet slecht bevallen met de gruwelijke camera van mijn Mate 20 Pro, maar toch weer terug naar mijn Apple eco.. Mag vanaf volgdend jaar augustus verlengen bij mijn abbo.. Dan maar eens kijken naar de keynote een maand later..

MacBook Pro early 2011 256GB SSD 8GB 1600Mhz - Dell Latitude E7470 - iPad 3 - iPad 2017 32GB - Apple TV - iPhone Xs SG 64G - Apple Watch Series 4 SG 44mm

• SpoekGTi
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 13:12

SpoekGTi

wat nou 30 tekens..verdulleme

En daarom blijf ik nog hangen op mijn 7 plus 256GB accu is nog in prima staat 90% sinds launch.

Hoesje of screenprotector tijdje gehad maar niet handig.

Misschien volgend jaar

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

• RigolleM
Propane schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 10:17:
[...]
en kwaliteit goed genoeg om af te drukken, zelfs op groter dan standaard formaat.
Moet je eens zo'n foto's croppen, je verliest heel wat detail in uw foto. Ik schiet ook het liefst RAW, voor nabewerkingen.
Neen, als ik op vakantie op een plek ben die ik echt wil fotograferen, neem ik mijn MILC met o.a. groothoeklens mee. De rest van de vakantie (terras-, strand-, zwembadfoto's, etc.) kunnen gerust met de smartphone genomen worden.
Pat-Juh schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 10:31:
[...]

Alles is relatief he ;). Ik gebruik veel opslag, ik heb o.a. Offline navigatie door een deel van de EU opgeslagen voor avonturentrips en in de auto. Om die reden staat er ook veel muziek op mn iPhone. Verder maak ik ook veel foto’s ermee en gebruik ik de iphone ook geregeld als apparaat om even een foto van mn “echte” camera te verwerken. Dit vreet veel opslag, ik zit nu op de 70gb vd 128 dus een verdubbeling zou mij een upgrade schelen in prijs ;). Het omgekeerd laden kan juist handig zijn met die case, ik vergeet geregeld mn bluetooth oortjes op te laden thuis :+ . En de wide angle vd S10(+) is voor een telefoon ook een vrij goede, uiteraard valt het in het niets met een 14 f2.8 of 16 1.4 in combinatie met een systeemcamera maar voor dagelijkse kiekjes wel fijn, waar ik nu geregeld een panorama moet maken met de iPhone7 kan het nu wellicht in 1 shot.
Opslag: een SD kaartje van 128Gb kost maar een fluitje van een cent. Ik ga geen honderden euro's extra uitgeven voor een grotere opslag op een smartphone.
Airpods: once you go black :-)
Voor de dagelijkse snapshots heb je geen groothoeklens nodig ;) Een paar stapjes achteruit kunnen al wonderen verrichten :o

RigolleM wijzigde deze reactie 17-08-2019 11:49 (54%)

Denk dat Apple met de 2019 iPhones wel echt vol ingaat op Google's Pixel Night Sight / Visual Core.

Op smartphone gebied is Pixel gewoonweg nog de absolute nr 1 (met name dus door de post processing).

Imo gaat Apple dit jaar dus flink de strijd aan om nu écht eens voor het eerst ooit de nr.1 in fotografie te
worden in smartphone land.
Verder zullen de overige (hardware) spec upgrades verre van 'shocking' zijn

• RigolleM
Imo gaat Apple dit jaar dus flink de strijd aan om nu écht eens voor het eerst ooit de nr.1 in fotografie te
worden in smartphone land.
Verder zullen de overige (hardware) spec upgrades verre van 'shocking' zijn
Is eigenlijk het enige waar ze het grootste verschil kunnen maken tov het vorige model en tov de concurrentie. Vorige iPhone keynote was dit ook al duidelijk en dit zal nu niet anders zijn.
Maar laten we eerlijk zijn, de XS versus X was ook weinig 'shocking'. Het zal wachten worden tot 2020 waar alle sensoren en camera achter het scherm gaat verdwijnen (volgens sommige geruchten) en men dus een nieuwe design mogen verwachten.

• BlazeMuis
Zojuist het Apple lederen hoesje van iBOOD ontvangen, en iets zegt mij dat het niet helemaal klopt.

Foto van barcode stickers: https://i.imgur.com/3FahO7x.jpg

"Origem: China" Moet dat niet Origin zijn?

Of zit ik fout en is deze wel echt maar (grijs) geïmporteerd uit (vermoedelijk Brazilïe) een vaag land?

• pdavie2311
  • Nu online

pdavie2311

BlazeMuis schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 14:31:
Zojuist het Apple lederen hoesje van iBOOD ontvangen, en iets zegt mij dat het niet helemaal klopt.

Foto van barcode stickers: https://i.imgur.com/3FahO7x.jpg

"Origem: China" Moet dat niet Origin zijn?

Of zit ik fout en is deze wel echt maar (grijs) geïmporteerd uit (vermoedelijk Brazilïe) een vaag land?
Was hij daar zoveel goedkoper dan? Ik zoek ook weer de originele leather case.. Blijkt altijd het beste te zijn voor mij...

MacBook Pro early 2011 256GB SSD 8GB 1600Mhz - Dell Latitude E7470 - iPad 3 - iPad 2017 32GB - Apple TV - iPhone Xs SG 64G - Apple Watch Series 4 SG 44mm

• BlazeMuis
pdavie2311 schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 14:41:
[...]

Was hij daar zoveel goedkoper dan? Ik zoek ook weer de originele leather case.. Blijkt altijd het beste te zijn voor mij...
Ik heb ongeveer €28 incl verzending betaald, toch bijna de helft goedkoper.

Als ik zo verder zoek op internet zijn er wel meerdere met "Origem". Echter zegt de ene fake en de ander dat het normaal is.. Voelt wel degelijk aan, binnenkant voelt hetzelfde als de silliconen case.

• WouterL
Hier op v&a een tweedehands als nieuwe Xs max opgepikt voor 650. Voor die prijs kom ik niet in de buurt voor de komende 11 :p

• pdavie2311
  • Nu online

pdavie2311

WouterL schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 14:46:
Hier op v&a een tweedehands als nieuwe Xs max opgepikt voor 650. Voor die prijs kom ik niet in de buurt voor de komende 11 :p
Die was het geld zeker hard nodig.. Overige aanbod komt hierbij niet in de buurt.. Ik hoef geen Max.. Doe mij maar de handzame Xs... Gefeliciteerd met je mooie deal dan maar...

• WouterL
pdavie2311 schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 15:12:
[...]

Die was het geld zeker hard nodig.. Overige aanbod komt hierbij niet in de buurt.. Ik hoef geen Max.. Doe mij maar de handzame Xs... Gefeliciteerd met je mooie deal dan maar...
Ja een van de redenen om deze keus te maken natuurlijk. Ook met de snellader erbij (USB c plus kabel). Toch nieuwsgierig naar de 11

• Propane
  • Niet online
RigolleM schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 11:38:
[...]

Moet je eens zo'n foto's croppen, je verliest heel wat detail in uw foto. Ik schiet ook het liefst RAW, voor nabewerkingen.
Neen, als ik op vakantie op een plek ben die ik echt wil fotograferen, neem ik mijn MILC met o.a. groothoeklens mee. De rest van de vakantie (terras-, strand-, zwembadfoto's, etc.) kunnen gerust met de smartphone genomen worden.

<...>

Voor de dagelijkse snapshots heb je geen groothoeklens nodig ;) Een paar stapjes achteruit kunnen al wonderen verrichten :o
Tja, als je gaat croppen op je MILC foto's lever je ook kwaliteit in, dat is nou eenmaal de natuur van croppen 8)7 . Doe dan wat beter composeren op het moment van de foto maken, als dat zo'n groot probleem is. En qua pixel-peepen doet geen enkele van de huidige smartphone cameras het goed.

Dat stapje achteruit nemen moet ook maar net kunnen. Ik heb dus op vakantie tijdens wat hikes langs wat klif kusten in Indonesië shots kunnen maken die ik niet zonder de groothoek had kunnen maken, geen ruimte om even achteruit te stappen. En daar wilde ik m'n full frame ook niet meesjouwen, dus groothoek op een smartphone is gewoon een goede toevoeging en een extra tool in je zak. Wat jou betreft kunnen we ook zonder de zoomlens want je kan gewoon wat stapjes vooruit doen :+ .

• Lyca
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 09:11
Weet er iemand of er een soort “sync” bestaat binnen iCloud?

Iets om alles eens te resetten? Ik heb al meerdere maanden last van een irritant Mail probleem. Er komt een mail binnen op de Mac en die blijft als “unread” staan op mijn iPhone.

Een blijkt ook altijd een redelijke delay te zijn op die e-mails.

• RigolleM
@Propane We gaan deze discussie stopzetten, want ik blijf toch bij mijn standpunt dat een smartphone nooit mijn MILC kan vervangen voor de betere shots!

• Tylen
  • Registratie: september 2000
  • Nu online

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

Propane schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 16:42:
[...]
Tja, als je gaat croppen op je MILC foto's lever je ook kwaliteit in, dat is nou eenmaal de natuur van croppen 8)7 . Doe dan wat beter composeren op het moment van de foto maken, als dat zo'n groot probleem is. En qua pixel-peepen doet geen enkele van de huidige smartphone cameras het goed.

Dat stapje achteruit nemen moet ook maar net kunnen. Ik heb dus op vakantie tijdens wat hikes langs wat klif kusten in Indonesië shots kunnen maken die ik niet zonder de groothoek had kunnen maken, geen ruimte om even achteruit te stappen. En daar wilde ik m'n full frame ook niet meesjouwen, dus groothoek op een smartphone is gewoon een goede toevoeging en een extra tool in je zak. Wat jou betreft kunnen we ook zonder de zoomlens want je kan gewoon wat stapjes vooruit doen :+ .
Als je cropped lever je geen kwaliteit in. Je maakt alleen de foto kleiner. Wat er over blijft heeft nog steeds dezelfde kwaliteit.

A wise man once said: 'Work is not a place."

• mr.JamesBond
  • Registratie: augustus 2018
  • Laatst online: 16:08
Ik ga wel de nieuwe iPhone halen. Ik heb deze al beloofd aan mijn moeder, die daarom de Xr niet heeft genomen met het verlengen van haar abonnement. Ik ‘moet’ dus wel een beetje, maar denk dat ik anders ook de nieuwe had gehaald.

Wel jammer dat de echt grote upgrade volgend jaar komt. Noodzakelijkerwijs moet ik volgend jaar ook de nieuwe iPhone halen.

Ik ga de iPhone direct bij Apple halen denk ik. Maar eigenlijk vraag ik me af welke aanbieders een goede service bieden, en waar ik gegarandeerd de iPhone op release day binnen heb. Ik ga de iPhone sowieso los kopen en niet met een abonnement, omdat ik geen BKR-registratie wil.

Ik kan mijn abo wel verlengen en ben zeer ontevreden over het bereik van Tele2. Altijd 3G in het buitenland (EU) en vrij vaak in Nederland 3G. Iemand tips over welke provider? Ik twijfel zelf tussen Vodafone en T-Mobile, maar T-Mobile = Tele2 en Vodafone heeft geen onbeperkt data-abo.

Also: ben ik de enige die de enorme camera bump wèl mooi vind?

iPhone Xs Max | MacBook Pro 2017 | Apple Watch Series 4 44mm

• Propane
  • Niet online
Tylen schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 09:59:
[...]

Als je cropped lever je geen kwaliteit in. Je maakt alleen de foto kleiner. Wat er over blijft heeft nog steeds dezelfde kwaliteit.
Het ging ook over afdrukken van een foto... zelfde formaat print en lagere resolutie bron materiaal = doorgaans lagere kwaliteit.

• WouterL
mr.JamesBond schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 10:27:
Ik ga wel de nieuwe iPhone halen. Ik heb deze al beloofd aan mijn moeder, die daarom de Xr niet heeft genomen met het verlengen van haar abonnement. Ik ‘moet’ dus wel een beetje, maar denk dat ik anders ook de nieuwe had gehaald.

Wel jammer dat de echt grote upgrade volgend jaar komt. Noodzakelijkerwijs moet ik volgend jaar ook de nieuwe iPhone halen.

Ik ga de iPhone direct bij Apple halen denk ik. Maar eigenlijk vraag ik me af welke aanbieders een goede service bieden, en waar ik gegarandeerd de iPhone op release day binnen heb. Ik ga de iPhone sowieso los kopen en niet met een abonnement, omdat ik geen BKR-registratie wil.

Ik kan mijn abo wel verlengen en ben zeer ontevreden over het bereik van Tele2. Altijd 3G in het buitenland (EU) en vrij vaak in Nederland 3G. Iemand tips over welke provider? Ik twijfel zelf tussen Vodafone en T-Mobile, maar T-Mobile = Tele2 en Vodafone heeft geen onbeperkt data-abo.

Niet lullig bedoeld maar jij bent echt de ideale klant :Y

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 14:44

Donstil

Grab them by the 🐈.

Ik ga ook weer. Camera is voor mij een belangrijke feature en als die dus ge-update wordt moet ik het hebben.

iPhone 11 Pro Max en dan in het geruchte rood graag.

Ik ben alleen op vakantie ten tijden van de aankondiging, reservering en launch dus ga voor het eerst sinds de 3G geen nieuwe hebben op die dag. #sad :P
Ik vind de bump zoals hij nu is maar dan in het vierkant (dus een zwart vierkant wat erop ligt) niet mooi. Ik de geruchten molen zien we echter ook vaak een bump van hetzelfde glas als de achterkant met 3 losse “lenzen” erin. Die vind ik wel ok.

Donstil wijzigde deze reactie 18-08-2019 12:27 (40%)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Tylen
  • Nu online

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

Wow. Ik wordt juist gek met alleen maar 3G.

Zelf zit ik ook te twijfelen om te upgraden. Heb altijd elk jaar een nieuwe gehaald maar de Xs max is gewoon nog goed. Maar waarschijnlijk weet Apple mij wel over te halen als ze de nieuwe presenteren 😂😂

• WouterL
Ben vooral benieuwd naar de prijzen dit jaar..

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

WouterL schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 14:13:
Ben vooral benieuwd naar de prijzen dit jaar..
Geruchten gingen dat die dit jaar gelijk blijven aan de 2018 line-up en daarmee dit jaar niet stijgen.

Wel schijnt de Base Xs naar 128 GB te gaan. Waardoor voor sommige (waaronder ikzelf) het 256 GB model niet meer nodig is en het dit jaar dus wat goedkoper wordt.

Donstil wijzigde deze reactie 18-08-2019 14:28 (23%)

• Jaymone
Donstil schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 12:24:
Ik ga ook weer. Camera is voor mij een belangrijke feature en als die dus ge-update wordt moet ik het hebben.

iPhone 11 Pro Max en dan in het geruchte rood graag.

Ik ben alleen op vakantie ten tijden van de aankondiging, reservering en launch dus ga voor het eerst sinds de 3G geen nieuwe hebben op die dag. #sad :P

[...]

Ik vind de bump zoals hij nu is maar dan in het vierkant (dus een zwart vierkant wat erop ligt) niet mooi. Ik de geruchten molen zien we echter ook vaak een bump van hetzelfde glas als de achterkant met 3 losse “lenzen” erin. Die vind ik wel ok.
Ik ben er inmiddels ook over uit en ga ook bestellen :9 Twijfel (alweer) tussen de Pro 5,8 en de 6,5. Neig dit keer sterk naar de 5,8 namelijk. Ten tijde van pre-order ben ik hier maar op launch day even een korte break van een paar dagen. Kan je ook aangeven dat het op een andere dag bezorgd moet worden?

• mr.JamesBond
WouterL schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 12:15:
[...]

Niet lullig bedoeld maar jij bent echt de ideale klant :Y
Valt mee denk ik :D Maar als ik eerlijk ben zou ik graag de ideale consument voor Apple zijn, niet voor andere merken. Daarnaast ben ik voor al het andere heel erg gierig, dus dat compenseert
Tylen schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 12:37:
[...]

Wow. Ik wordt juist gek met alleen maar 3G.

Zelf zit ik ook te twijfelen om te upgraden. Heb altijd elk jaar een nieuwe gehaald maar de Xs max is gewoon nog goed. Maar waarschijnlijk weet Apple mij wel over te halen als ze de nieuwe presenteren 😂😂
Daarom ben ik ontevreden over Tele2...

• harveydwijs2
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 15:58
Ik ga zeker weten upgraden dit jaar. Heb nu de XS Max 256GB in gebruik en ik vind hem toch net iets te groot.. kan hem makkelijk wisselen voor een normale XS, maar dat zou op dit moment dom zijn ivm release nieuwe iPhones.

Stiekem hoop ik toch dat er een grotere accu in kom (of in ieder geval sneller opladen)..

• Dennisweb
  • Registratie: september 2010
  • Nu online
Ik ga zeker weer voor de nieuwe iPhone dit jaar, net als alle jaren ervoor sinds de iPhone 5. Gewoon, omdat het kan. ;)

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

Jaymone schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 17:04:
[...]

Ik ben er inmiddels ook over uit en ga ook bestellen :9 Twijfel (alweer) tussen de Pro 5,8 en de 6,5. Neig dit keer sterk naar de 5,8 namelijk. Ten tijde van pre-order ben ik hier maar op launch day even een korte break van een paar dagen. Kan je ook aangeven dat het op een andere dag bezorgd moet worden?
Tijdens het pre-order process kan je dat zover ik weet niet aangeven.

Verder ga ik persoonlijk niet meer voor kleiner dan de Plus/Max. Had een 6/6s/7Plus en moest toen naar de X. Heel jaar klein gevonden dus de Max kwam als geroepen, die fout maak ik niet nog eens :)

• Pat-Juh

Pat-Juh

Patrick

Donstil schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 21:25:
[...]

Tijdens het pre-order process kan je dat zover ik weet niet aangeven.

Verder ga ik persoonlijk niet meer voor kleiner dan de Plus/Max. Had een 6/6s/7Plus en moest toen naar de X. Heel jaar klein gevonden dus de Max kwam als geroepen, die fout maak ik niet nog eens :)
To each his own ;).

Ik heb een iPhone7 en geen Plus maar vind het formaat prima. Heerlijk handzaam en klein, soms mis ik wat schermruimte echter ik heb heel vaak mijn iPad Pro 10.5 mee, even hotspotje aan en hierop verder werken met handoff of iets dergelijks. Voor echt ff een foto verwerken is een 10" scherm toch fijner dan een 6.5" ;). De 5.8" zal het ook sowieso voor mij worden. Voor in de Auto kan een 6.5" bijvoorbeeld wel weer fijn zijn als navigatie maar inmiddels hebben wij een headunit met CarPlay en een 8" scherm dus voor ons gaat het niet op.

Genoeg voor en tegens ;).

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 15:57
Aangezien ik de S modellen altijd oversla, is het dit jaar weer tijd. M’n X gaat vervangen worden. Benieuwd naar de specs! Wordt sowieso geen Max, vind de “normale” het perfecte formaat.

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• Jaymone
Rivanov schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 21:54:
Aangezien ik de S modellen altijd oversla, is het dit jaar weer tijd. M’n X gaat vervangen worden. Benieuwd naar de specs! Wordt sowieso geen Max, vind de “normale” het perfecte formaat.
Hoop echt op ProMotion maar zal vast niet zo zijn. Daarnaast vraag ik me af of ze de iPhone van volgend jaar uberhaupt een S gaan noemen aangezien het een grotere update zal zijn volgens de geruchten..

• PBP
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 06:33
Wil mijn 8Plus ook dit jaar gaan vervangen. Zit alleen nog te twijfelen of ik voor de Max moet gaan. Of toch voor 'normale' moet gaan.

• RigolleM
Jaymone schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 21:59:
[...]

Hoop echt op ProMotion maar zal vast niet zo zijn. Daarnaast vraag ik me af of ze de iPhone van volgend jaar uberhaupt een S gaan noemen aangezien het een grotere update zal zijn volgens de geruchten..
Zouden de 2019 modellen beter XS2 noemen ipv XII en volgend jaar inderdaad uitpakken met de XII, een waardige opvolger voor de 'X'.

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

iPhone tien s twee. Ach waarom ook niet, is toch al een rommeltje.

• mr.JamesBond
LOL, iPhone Xs2 Max Pro. Instant buy

• mvdam
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 09:25

mvdam

EV-Gekkie

Imho zou het overzichtelijker zijn momenteel om weer terug te gaan naar het gewoon "iPhone" noemen, en dan wellicht een modeljaar erachter en / of een maatvoering.

iPhone S (2019)
iPhone M (2019)
iPhone L (2019)

:+

Nissan Leaf 2018 40kWh Editiòn

• Jaymone
RigolleM schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 23:34:
[...]

Zouden de 2019 modellen beter XS2 noemen ipv XII en volgend jaar inderdaad uitpakken met de XII, een waardige opvolger voor de 'X'.
Mee eens. In Apple termen verschilt een S-versie kwa looks niet van de vorige, althans gezien het verleden. Dat maakt het ook inderdaad raar als we de lijn doortrekken naar 2020. Hoop echt dat ze het dan gewoon iPhone noemen en afstappen van nummering, hoe simpel kan het zijn

waarom niet Apple Phone, dan krijg je wat meer uniformiteit en duidelijkheid;

Apple Card
Apple Pay
Apple News
Apple TV
Apple Arcade
Apple Watch
Apple Phone
Apple MacBook
Apple Car (toekomst? ;) )
Apple AR Glasses (toekomst?)
Apple ........

Geert1976 wijzigde deze reactie 19-08-2019 11:51 (12%)

• Scrtz
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 14:23
mvdam schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 09:30:
Imho zou het overzichtelijker zijn momenteel om weer terug te gaan naar het gewoon "iPhone" noemen, en dan wellicht een modeljaar erachter en / of een maatvoering.

iPhone S (2019)
iPhone M (2019)
iPhone L (2019)

:+
Probleem zit hem dan meer in dat de M nog altijd het budget model is (XR) en met die naamgeving wordt er gesuggereerd dat de M dan 'beter' is dan de S.

Ik snap ook sowieso niet dat ze zijn afgestapt van Plus naar de Max. En nu weer dat gerucht van de 'Pro', een gerucht dat elk jaar zowat wel gepasseerd is.. Al zou ik dat nog enigszins logisch vinden omdat de Pro benaming ook bij de iPads en Macbooks al sinds jaren gebruikt wordt.

Verder twijfel ik nog of ik ga upgraden, vind de geruchten tot nu toe maar magertjes.. het allerleukste vind ik nog altijd een nieuw design, maar het lijkt er eerder op of het huidige design nog zeker een jaartje wordt doorgezet? Ik zou liever het iPad pro design willen zien, hou wel van dat hoekige..

• Pat-Juh

Pat-Juh

Patrick

Geert1976 schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 11:49:

Apple Card
Apple Pay
Apple News
Apple TV
Apple Arcade
Apple Watch
Apple Phone
Apple MacBook
Apple ........
Zou idd duidelijk zijn en de opvolger vd huidige XR niet de “pro” titel laten dragen en de opvolgers vd XS en Max wel. Klaar. Zelfde als wat er met de MacBook (Pro) gedaan wordt.

• WouterL
Scrtz schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 11:58:
[...]

Probleem zit hem dan meer in dat de M nog altijd het budget model is (XR) en met die naamgeving wordt er gesuggereerd dat de M dan 'beter' is dan de S.

Ik snap ook sowieso niet dat ze zijn afgestapt van Plus naar de Max. En nu weer dat gerucht van de 'Pro', een gerucht dat elk jaar zowat wel gepasseerd is.. Al zou ik dat nog enigszins logisch vinden omdat de Pro benaming ook bij de iPads en Macbooks al sinds jaren gebruikt wordt.

Verder twijfel ik nog of ik ga upgraden, vind de geruchten tot nu toe maar magertjes.. het allerleukste vind ik nog altijd een nieuw design, maar het lijkt er eerder op of het huidige design nog zeker een jaartje wordt doorgezet? Ik zou liever het iPad pro design willen zien, hou wel van dat hoekige..
Ik vind het design van de 5s/se nog altijd mooier dan de nakomende modellen. Mooi dat dat hoekige inderdaad is teruggekomen bij de 11/12.9.

Toch vind ik dat de bezels op de 11 inch ipad pro een beetje op de XR lijken wat dat betreft. Op de 12.9 is dat een heel stuk minder opvallend door de grotere relatieve schermgrootte.

• pdavie2311
  • Nu online

pdavie2311

Ik vind de se ook het mooiste model, dat hoekige.. Als er een se zou komen met full screen is dat voor mij een instant buy.... Ook lekker compact..

• Jaymone
Geert1976 schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 11:49:

Apple Card
Apple Pay
Apple News
Apple TV
Apple Arcade
Apple Watch
Apple Phone
Apple MacBook
Apple ........
Apple Island :)

• RigolleM
Jaymone schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 11:42:
[...]

Mee eens. In Apple termen verschilt een S-versie kwa looks niet van de vorige, althans gezien het verleden. Dat maakt het ook inderdaad raar als we de lijn doortrekken naar 2020. Hoop echt dat ze het dan gewoon iPhone noemen en afstappen van nummering, hoe simpel kan het zijn
Qua design verschillen de iPhones tussen de 6 en 8 ook niet en daar zit de 6s ook tussen. Eigenlijk was de iPhone 8 een 7s, dus Apple is niet echt consequent geweest met hun benamingen.

Mijn vermoeden is ook dat ze wel eens bij het 2020-model met een nieuwe naamgeving zullen komen en dus niet met iPhone Xii of XII gaan afkomen. Begint toch meer op één of andere Hollywood sequel te gelijken.

iPhone als naam zullen ze wellicht nooit opgeven, maar je weet nooit met Apple. Mocht Jobs er nog geweest zijn, was ik er vrij zeker van, maar nu..

RigolleM wijzigde deze reactie 20-08-2019 16:02 (3%)

• MelvinW
  • Registratie: juli 2014
  • Laatst online: 15:37
eSIM komt morgen bij T-Mobile NL :) Dit is inmiddels naar sales partners gecommuniceerd.

MelvinW wijzigde deze reactie 20-08-2019 18:04 (65%)

MBP 13" 2018 TB i7 2.7GHz // 16GB RAM // 1TB - iPhone Xs Max Gold 256GB - Apple Watch Series 4 Hermès

• Pat-Juh

Pat-Juh

Patrick

MelvinW schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 18:03:
eSIM komt morgen bij T-Mobile NL :) Dit is inmiddels naar sales partners gecommuniceerd.

[Afbeelding]
Ben benieuwd welke kosten zij hiervoor in rekening brengen...

• MelvinW
Pat-Juh schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 18:20:
[...]

Ben benieuwd welke kosten zij hiervoor in rekening brengen...
€0.00.

MBP 13" 2018 TB i7 2.7GHz // 16GB RAM // 1TB - iPhone Xs Max Gold 256GB - Apple Watch Series 4 Hermès

• Pat-Juh

Pat-Juh

Patrick

Om aan te vragen of maandelijks ;)?. Denk eraan om dual sim te gaan en mn privé op esim over te zetten bij mn upgrade in september. En mn zakelijke er los bij te doen.

• MelvinW
Pat-Juh schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 18:27:
[...]

Om aan te vragen of maandelijks ;)?. Denk eraan om dual sim te gaan en mn privé op esim over te zetten bij mn upgrade in september. En mn zakelijke er los bij te doen.
Waarom zou je maandelijks moeten betalen voor een simkaart? Je sluit geen extra dienst af, het is puur een simswap.

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

Maar gaan ze ook de Apple watch als Extender ondersteunen? Dat vind ik dan weer veel interessanter.

En wat het kost.

Ik zit nu bij Vodafone (contract loos) maar zou daar best voor over willen stappen.

• mr.JamesBond
Donstil schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 18:55:
Maar gaan ze ook de Apple watch als Extender ondersteunen? Dat vind ik dan weer veel interessanter.

En wat het kost.

Ik zit nu bij Vodafone (contract loos) maar zou daar best voor over willen stappen.
Wat zou je in dat geval met je Apple Watch kunnen doen in het kader van eSIM zonder iPhone in de buurt?

• 996
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 17-09 21:56
mr.JamesBond schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 19:12:
[...]

Wat zou je in dat geval met je Apple Watch kunnen doen in het kader van eSIM zonder iPhone in de buurt?
Bellen en muziek streamen (Spotify, AppleMusic) toch? Mits je een cellular watch hebt uit het buitenland dan...

996 wijzigde deze reactie 20-08-2019 19:21 (9%)

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

mr.JamesBond schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 19:12:
[...]

Alles wat hij anders via WiFi doet.

• Chun
  • Registratie: augustus 2009
  • Niet online
Ik wil de iPhone XS aanschaffen direct bij Apple Store met inruil van mijn iPhone 7, maar wat denken jullie? Is het verstandig nu of wachten? Ik ga sowieso niet de nieuwe kopen...

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

Chun schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 21:14:
Ik wil de iPhone XS aanschaffen direct bij Apple Store met inruil van mijn iPhone 7, maar wat denken jullie? Is het verstandig nu of wachten? Ik ga sowieso niet de nieuwe kopen...
Afgelopen jaren werd het “oude” model €100,- goedkoper. Dus zou zeker even wachten.

• Rastapopoulos
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 17-09 22:33
Hoe zit het eigenlijk met de prijzen van reparaties van oudere modellen als de nieuwe uitkomen? Kan ik verwachten dat die voor de X dan omlaag gaan? Vind bijna € 600 namelijk best veel geld om de gebroken achterkant even te laten vervangen...

• MysticX
  • Registratie: november 2013
  • Niet online
Rastapopoulos schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 00:12:
Hoe zit het eigenlijk met de prijzen van reparaties van oudere modellen als de nieuwe uitkomen? Kan ik verwachten dat die voor de X dan omlaag gaan? Vind bijna € 600 namelijk best veel geld om de gebroken achterkant even te laten vervangen...
Dat zal niet veel verschillen, wellicht een paar euro goedkoper, maar het zal zeker niet de helft gaan worden.

Als je verzekerd bent, daar dan even aankloppen mocht je achterkant gebarsten is of in het vervolg AC+ afsluiten.

• kaisoj
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 28-08 13:25
Esim staat live in de tmobile app! Het kost €5,09 om er een aan te vragen.

• mr.JamesBond
kaisoj schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 06:20:
Is het ook mogelijk voor de Apple Watch?

• Tylen
  • Nu online

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

kaisoj schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 06:20:
Welke van de 10000 tmobile apps? Zelf heb ik kpn en zou wel een esim van tmobile willen.

• kaisoj
Tylen schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 07:21:
[...]

Welke van de 10000 tmobile apps? Zelf heb ik kpn en zou wel een esim van tmobile willen.
De my tmobile app.
mr.JamesBond schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 07:19:
[...]

Is het ook mogelijk voor de Apple Watch?
Helaas vooralsnog niet.

• xsess
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 11:33
Tylen schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 07:21:
[...]

Of gewoon via de site van T-Mobile :P

::: Retina Macbook Pro 15" (2014 - i7 2,8; GT 750M) ::: Mac Mini (2010) ::: iPhone XS (256 GB) ::: Apple TV 4 :::

• kaisoj
Iemand anders hier al eSim geactiveerd?

Ik heb t aangevraagd, maar er ging iets mis waardoor ik de QR code niet meer heb & de manuele instellingen ook niet meer heb. Het enige wat ik heb is de activatiecode.
Weet een van jullie wat het SM DP+ adress is waar de eSim op werkt?

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 15:57
Wij zitten met het werk bij Vodafone. Hopelijk komen zij ook spoedig met de eSim. :)

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• mvdam
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 09:25

mvdam

EV-Gekkie

kaisoj schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 08:57:
Iemand anders hier al eSim geactiveerd?

Ik heb t aangevraagd, maar er ging iets mis waardoor ik de QR code niet meer heb & de manuele instellingen ook niet meer heb. Het enige wat ik heb is de activatiecode.
Weet een van jullie wat het SM DP+ adress is waar de eSim op werkt?
Volgens mij is dit elke keer uniek.

Ik zou even contact opnemen met T-Mobile.

Ze geven ook aan dat je 2x per jaar kan wisselen van toestel, dus eventueel kun je ook 1 wissel hiervoor gebruiken als je niet 123 van plan bent een nieuw toestel of 2 te kopen.

Bij mij werkt het in elk geval.

#nieuwetechniek #leuk

mvdam wijzigde deze reactie 21-08-2019 09:32 (20%)

Nissan Leaf 2018 40kWh Editiòn

• Tylen
  • Nu online

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

Ik zit nu in italie nog een week en heb nog 7GB beschikbaar in mijn bundel. Die ros ik er nog wel even doorheen. Die esim van tmobile (Kost €17,- voor 16GB data only en maar voor 1 maand) is ideaal. Als ik het niet red tot einde vakantie ga ik het doen. 👍🏻 (Heb kpn en daar extra kopen is €7,99 per GB)

• kaisoj
mvdam schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 09:31:
[...]

Ze geven ook aan dat je 2x per jaar kan wisselen van toestel, dus eventueel kun je ook 1 wissel hiervoor gebruiken als je niet 123 van plan bent een nieuw toestel of 2 te kopen.

#nieuwetechniek #leuk
Ik heb even contact opgenomen met tmobile, na veel zoeken hebben ze me opnieuw een eSim toegestuurd.

Meteen maar in m’n notities gezet, mocht het weer fout gaan.

• robcoenen
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 15:14
Report claims iPhone 11 will bundle USB-C charger in the box

Laten we hopen dat we eindelijk eens die standaard 5W verhogen.

• mr.JamesBond
Nou nog wachten tot de iPhones ook een USB-C aansluiting hebben in plaats van een Lightning

• RigolleM
mr.JamesBond schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 13:30:
Nou nog wachten tot de iPhones ook een USB-C aansluiting hebben in plaats van een Lightning
Wat is er mis met een lightning aansluiting?

• pdavie2311
  • Nu online

pdavie2311

RigolleM schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 11:07:
[...]

Precies.. Dat andere is universeel wellicht?

• mr.JamesBond
[...]

Niet zo veel, maar van wat ik als leek heb begrepen heeft een USB-C aansluiting meer mogelijkheden.

• Propane
  • Niet online
[...]

USB-C is letterlijk universeel... Kortom, geen gedonder met spul kopen dat alleen maar op Apple hardware past vanwege die Lightning poort/connector. Zo heb ik al een USB-C -> HDMI adapter voor m'n Surface Book 2, als ik echter m'n iPad Pro 10,5" op een display of TV wil aansluiten heb je daar weinig aan (met de huidige generatie iPad Pro geen probleem, juist omdat ze USB-C gebruiken).

• robcoenen
  • Laatst online: 15:14
Hierbij nog eenmaal een overzicht van de meest actuele verwachtingen omtrent de iPhone:

• Apple is planning to launch three new iPhones, as it has done each year since 2017: “Pro” iPhone models to succeed the iPhone XS and iPhone XS Max as well as a successor to the iPhone XR.

• The main feature of the Pro iPhones will be a new camera system on the back with a third sensor for capturing ultra-wide-angle photos and videos. The extra camera will let users zoom out and capture a larger field of view. The sensors will capture three images simultaneously and use new artificial intelligence software to automatically correct the combined photo if, for example, a person is accidentally cut out of one of the shots. The new system will also take higher resolution pictures rivaling some traditional cameras. Photos taken in very low-light environments will improve, too.

• The high-end handsets will have significantly upgraded video recording capabilities, getting them closer to professional video cameras. Apple has developed a feature that allow users to retouch, apply effects, alter colors, reframe and crop video as it is being recorded live on the device.

• Another notable new feature: A reverse wireless charging system so that a user can power-up the latest AirPods in the optional wireless-charging case by leaving it on the back of the new Pro phones. This is similar to a capability that Samsung Electronics Co. rolled out for its Galaxy handsets earlier this year.

• The high-end iPhones will look nearly identical to the current models from the front and feature the same size screens, but at least some colors on the back will have a matte finish versus the existing glossy look. The new models should hold up better when they’re dropped due to new shatter-resistance technology.

• The phones will include a new multi-angle Face ID sensor that captures a wider field of view so that users can unlock the handsets more easily – even when the devices are flat on a table.

• Apple has dramatically enhanced water resistance for the new models, which could allow them to be submerged under water far longer than the 30-minute rating on the current iPhones.

• The new models will have updated OLED screens that lack the pressure-sensitive 3D Touch technology. Apple is replacing this with Haptic Touch, which essentially mirrors 3D Touch’s functionality with a long press, as it did with the iPhone XR last year.

• The iPhone XR’s successor will gain a second back camera for optical zoom, the ability to zoom in further without degrading quality, and enhanced portrait mode. Apple is also adding a new green version.

• All of the new iPhones will have faster A13 processors. There’s a new component in the chip, known internally as the “AMX” or “matrix” co-processor, to handle some math-heavy tasks, so the main chip doesn’t have to. That may help with computer vision and augmented reality, which Apple is pushing a core feature of its mobile devices.

• None of the new models will include 5G, but next year’s will. They’ll also have rear-facing 3-D cameras that will boost augmented reality capabilities.

Bronvermelding

• RigolleM
Propane schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 13:26:
[...]
USB-C is letterlijk universeel... Kortom, geen gedonder met spul kopen dat alleen maar op Apple hardware past vanwege die Lightning poort/connector. Zo heb ik al een USB-C -> HDMI adapter voor m'n Surface Book 2, als ik echter m'n iPad Pro 10,5" op een display of TV wil aansluiten heb je daar weinig aan (met de huidige generatie iPad Pro geen probleem, juist omdat ze USB-C gebruiken).
Voor iPad (Pro) kan ik dit begrijpen, maar voor de iPhone zie ik weinig voordelen, behalve één connector voor alle toestellen. Hebben jullie ervaring met USB-C connectors? Het zijn echte stofhappers, hoeveel keer ik vuiligheid uit USB-C connectors moet halen omdat de gebruiker komt klagen dat hij niet meer oplaadt. Dit was minder het geval bij micro-USB en zeker bij iPhone met lightning connectors.

Hoeveel keer gaan we met een USB-C naar lighting connector moeten gebruiken op onze bestaande hardware...

Zal er mij moeten bij neerleggen want zal ooit wel eens gebeuren, maar liever niet.

• Wromsi
  • Registratie: oktober 2012
  • Nu online
mvdam schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 09:31:
[...]

#nieuwetechniek #leuk
Ik heb vorige week een nieuw abonnement van T-Mobile besteld (gaat pas in oktober in ivm nummerbehoud) en ben ook wel benieuwd naar de eSIM. Begin me alleen wel af te vragen of het zo verstandig is om mijn primaire telefoonnummer op een eSIM te laden. Je kunt er meerdere op opslaan maar er kan er maar één tegelijk actief zijn. Het is natuurlijk makkelijker om bijvoorbeeld op vakantie een eSIM te laden dan een fysieke SIM te kopen. Hoewel een fysieke SIM vaak wel goedkoper zal zijn...

Dilemma’s 8)7

• Pat-Juh

Pat-Juh

Patrick

En vergeet niet makkelijker beschikbaar ;). Je kan in ieder land een reguliere kopen maar esim nog niet overal..

• Wromsi
  • Registratie: oktober 2012
  • Nu online
Pat-Juh schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 20:49:
En vergeet niet makkelijker beschikbaar ;). Je kan in ieder land een reguliere kopen maar esim nog niet overal..
Dat ook natuurlijk. Toch maar de eSIM laden denk ik :) Hopelijk komt Apple in de toekomst met support voor Dual eSIM.

• mr.JamesBond
Waarom schrapt Apple 3D touch? Ik vind het fijn werken op mijn iPhone Xs Max.

• Hahn
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 08:21
mr.JamesBond schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 23:29:
Waarom schrapt Apple 3D touch? Ik vind het fijn werken op mijn iPhone Xs Max.
Wordt weinig gebruikt door gebruikers en de hardware die ervoor nodig is, is daardoor relatief duur voor wat het oplevert. Dus Apple bespaart geld door het weg te laten.

The devil is in the details.

• pdavie2311
  • Nu online

pdavie2311

Sinds gisteren ook weer een Xs..Overgenomen van een medetweaker hier in werkelijk nieuwstaat, batterij nog 100%, dus top..Gezien het een beetje roestig is qua iOs, zit ik met het volgende. Onze kids hebben iPads en deze zijn gekoppeld aan mijn AppleID...Is er een manier om niet al mijn en hun foto's met elkaar te delen. Ik weet dat dit werkt met uploaden fotostream naar iCloud. Maar als ik dit uitzet op alle devices dan is het geheugen zo vol van de apparaten? Misschien denk ik te moeilijk, maar wat is het gemakkelijkst om dit van elkaar af te schermen? Aparte AppleID's aanmaken voor de kids?

• rclahsen
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 12:03
pdavie2311 schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 07:44:
Sinds gisteren ook weer een Xs..Overgenomen van een medetweaker hier in werkelijk nieuwstaat, batterij nog 100%, dus top..Gezien het een beetje roestig is qua iOs, zit ik met het volgende. Onze kids hebben iPads en deze zijn gekoppeld aan mijn AppleID...Is er een manier om niet al mijn en hun foto's met elkaar te delen. Ik weet dat dit werkt met uploaden fotostream naar iCloud. Maar als ik dit uitzet op alle devices dan is het geheugen zo vol van de apparaten? Misschien denk ik te moeilijk, maar wat is het gemakkelijkst om dit van elkaar af te schermen? Aparte AppleID's aanmaken voor de kids?
Ik denk dat dit wel de beste optie is inderdaad. Voor het delen van (betaalde) apps en eventueel Apple ID en betaalde iCloud-opslag kun je gebruik maken van Family Sharing. Meer info hier: https://www.apple.com/family-sharing/

Bijkomend voordeel is ook dat jouw en hun berichten via iMessage worden gescheiden. Heb jij een stukje privacy en zij ook. En veel plezier met je Xs trouwens :)

rclahsen wijzigde deze reactie 23-08-2019 08:56 (7%)

• dkawa
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 08:56
Ik heb privé en zakelijk een abonnement bij T-Mobile en merkte vandaag dat zodra ik bel er slechts 1 signaal actief is en de andere geeft dan 'geen service' aan. Had de KS gebeld en ze gaven aan dat dit juist de bedoeling was. Waarom precies kon ze niet aangeven maar ik had wel gemeld dat dit natuurlijk niet praktisch is. Want ik wil juist op beide nummers bereikbaar zijn. Het moet natuurlijk niet zo zijn dat ik met m'n privénummer bel en mijn zakelijk nummer 'geen service' aangeeft...

Iemand anders dit ook opgemerkt?

• Theo74
  • Laatst online: 12:23
dkawa schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 14:54:
Ik heb privé en zakelijk een abonnement bij T-Mobile en merkte vandaag dat zodra ik bel er slechts 1 signaal actief is en de andere geeft dan 'geen service' aan. Had de KS gebeld en ze gaven aan dat dit juist de bedoeling was. Waarom precies kon ze niet aangeven maar ik had wel gemeld dat dit natuurlijk niet praktisch is. Want ik wil juist op beide nummers bereikbaar zijn. Het moet natuurlijk niet zo zijn dat ik met m'n privénummer bel en mijn zakelijk nummer 'geen service' aangeeft...

Iemand anders dit ook opgemerkt?
Klopt inderdaad niet, Apple gebruikt een techniek die DSDS (Dual-sim, dual stand-by) heet. Je kunt op beide telefoonnummers gebeld worden en hoeft niet apart te switchen. Lees deze link even door en lukt het niet dan zou ik met deze nieuwe kennis T-Mobile terugbellen.

Als 1 hond vecht om een been, dan is hij zeker schizofreen.

• Propane
  • Niet online
Theo74 schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 14:57:
[...]

Klopt inderdaad niet, Apple gebruikt een techniek die DSDS (Dual-sim, dual stand-by) heet. Je kunt op beide telefoonnummers gebeld worden en hoeft niet apart te switchen. Lees deze link even door en lukt het niet dan zou ik met deze nieuwe kennis T-Mobile terugbellen.
Ik zou ze maar niet met die nieuwe kennis terugbellen, want dan sta je een beetje voor lul. Dual sim dual standby wil enkel zeggen dat je op beide nummers bereikbaar bent, totdat je een gesprek start op één van de sims. Op dat moment gaan inkomende gesprekken op de andere sim inderdaad naar voicemail. Voor dual sim waarbij je op beide sims "tegelijk" gesprekken kan voeren heb je juist dual sim dual active nodig. In dat geval krijg je bij een inkomend gesprek terwijl je al aan de telefoon hangt de keuze om je huidige gesprek in de wacht te zetten bijvoorbeeld.
When you're on a call, an incoming call on your other phone number will go to voicemail, if you have voicemail set up with your carrier.* However, you won't get a missed-call notification from your secondary number. Call Waiting works for incoming calls on the same phone number. To avoid missing an important call, you can turn on call forwarding and forward all calls from one number to the other. Check with your carrier for availability and to find out if additional fees apply.
Bron: https://support.apple.com/en-us/HT209044
Pagina: 1 ... 36 37 38 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Apple

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True