Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 08:20
THE_BASE schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 12:00:
Ik heb deze vraag nog niet voorbij zien komen:

Natuurlijk wil je met iPhone XS (Max) de beste foto's maken. Maar wat is nou de beste camera-app? Volgens reviews zijn dat Halide, Camera+ 2 of Lightroom.

Ik heb nu Halide gekocht (ik ben iemand die best wil betalen voor een goede app), maar daarmee kun je geen foto's achteraf bewerken lijkt het. Dus alleen máken en bewerken.

Ben benieuwd welke app anderen gebruiken of dat men het gewoon bij de standaard-applicatie houdt...
Gebruik gewoon de standaard camera app, voldoet aan mijn wensen

Hoe hebben jullie 'helderheid' ingesteld, gewoon factory default? Dus auto aanpassing en fabriekswaarden? Vind zelf wat helderder mooier maar dat zal ook wel ten koste van batterijduur gaan, vandaar..

[ Voor 13% gewijzigd door Jaymone op 06-10-2018 12:48 ]

Het is weer September 2025 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
dubbel*

[ Voor 96% gewijzigd door Jaymone op 06-10-2018 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 15:36
Jaymone schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 12:38:

Hoe hebben jullie 'helderheid' ingesteld, gewoon factory default? Dus auto aanpassing en fabriekswaarden? Vind zelf wat helderder mooier maar dat zal ook wel ten koste van batterijduur gaan, vandaar..
Wat is, naast de helderheid van het scherm, nog meer van toepassing op de batterijduur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
mr.JamesBond schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 13:28:
[...]

Wat is, naast de helderheid van het scherm, nog meer van toepassing op de batterijduur?
Slecht bereik, constante locatievoorziening, push mail etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
Jaymone schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 13:34:
[...]

Slecht bereik, constante locatievoorziening, push mail etc
Oké, goed om te weten. De laatste tijd maak ik thuis ook gebruik van 4G (niet vanwege een slecht WiFibereik, maar als iedereen thuis YouTube kijkt zit ik liever op 4G), ik neem aan dat dit niet van toepassing is op de batterijduur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
mr.JamesBond schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 13:47:
[...]

Oké, goed om te weten. De laatste tijd maak ik thuis ook gebruik van 4G (niet vanwege een slecht WiFibereik, maar als iedereen thuis YouTube kijkt zit ik liever op 4G), ik neem aan dat dit niet van toepassing is op de batterijduur?
Volgens mij werkt dat juist zuiniger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
Jaymone schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 13:54:
[...]

Chill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xprezzi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-09 16:23
Jaymone schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 13:54:
[...]

Niet waar. De zender die het dichtstbij is verbruikt het minst. Grote afstanden tussen zender en ontvanger verbruiken juist meer energie. Thuis zit je meestal in de directe nabijheid van je wifi-accesspoint, dus dan is dat het meest efficiënt. De techniek achter 4G verbruikt sowieso meer energie dan wifi. Google er maar eens op 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
Xprezzi schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 15:18:
[...]

Niet waar. De zender die het dichtstbij is verbruikt het minst. Grote afstanden tussen zender en ontvanger verbruiken juist meer energie. Thuis zit je meestal in de directe nabijheid van je wifi-accesspoint, dus dan is dat het meest efficiënt. De techniek achter 4G verbruikt sowieso meer energie dan wifi. Google er maar eens op 😉
Is het niet zo dat de batterij minder verbruikt omdat het niet op zoek is naar een WiFi-netwerk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:29
Met mijn iPhone xs heb ik het probleem dat ik geen berichten krijg via WhatsApp wanneer ik op mobiele data zit.. Ik krijg altijd de melding: waiting for network... Ik zie altijd een badge icon op de app dat ik nieuwe berichten heb maar wanneer ik WhatsApp open, komt er niks door.

Op wifi komen dan de berichten wel plots allemaal door... Ook geen problemen met andere apps en mobiele data... Enkel WhatsApp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:34
pina schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 15:50:
Met mijn iPhone xs heb ik het probleem dat ik geen berichten krijg via WhatsApp wanneer ik op mobiele data zit.. Ik krijg altijd de melding: waiting for network... Ik zie altijd een badge icon op de app dat ik nieuwe berichten heb maar wanneer ik WhatsApp open, komt er niks door.

Op wifi komen dan de berichten wel plots allemaal door... Ook geen problemen met andere apps en mobiele data... Enkel WhatsApp
Probeer eens via een VPN? Zelfde probleem? Welke mobiele aanbieder heb je?

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-09 22:25

DyStiC

'Atta way, baby!

Ik heb sinds ik de XS heb echt continu dat locatievoorzieningen icoontje naast de klok in de statusbalk staan. Meer mensen last van?
Had die optie altijd uit staan, om het weer te geven, en nog steeds, maar lijkt niets uit te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjonnie
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
DyStiC schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 17:28:
Ik heb sinds ik de XS heb echt continu dat locatievoorzieningen icoontje naast de klok in de statusbalk staan. Meer mensen last van?
Had die optie altijd uit staan, om het weer te geven, en nog steeds, maar lijkt niets uit te maken.
Hier hetzelfde. Het lijkt de weer app te zijn dus ik heb daarvoor locatievoorzieningen nu maar op ‘bij gebruik van app’ gezet. Kan me niet herinneren dat dit ooit nodig was op andere toestellen / iOS versies. Misschien een bug?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ndjong
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
bjonnie schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 17:56:
[...]

Hier hetzelfde. Het lijkt de weer app te zijn dus ik heb daarvoor locatievoorzieningen nu maar op ‘bij gebruik van app’ gezet. Kan me niet herinneren dat dit ooit nodig was op andere toestellen / iOS versies. Misschien een bug?
Vanaf iOS 12 krijg je het weerbericht op je lock scherm in de ochtend wanneer niet storen afgelopen is.
Dit weerbericht krijg je echter alleen te zien wanneer de locatie instellingen van “weer” op altijd staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15:32
Iemand nog een mooi idee voor een wallpaper voor de iPhone xs max?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
WouterL schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 20:04:
Iemand nog een mooi idee voor een wallpaper voor de iPhone xs max?
Ik heb je eerder vandaag in het andere topic adhv jouw vraag een tip gegeven...niet gezien?

https://dribbble.com/AR7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WouterL
dafmay schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 20:08:
[...]

Ik heb je eerder vandaag in het andere topic adhv jouw vraag een tip gegeven...niet gezien?

https://dribbble.com/AR7
Nee echt gemist. Dacht al dat ik het eerder had gevraagd maar kon het niet terugvinden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epiloque
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-06 14:16
Mijn iPhone XS is de eerste iPhone in mijn bezit die draadloos kan opladen. Nu heb ik er een leren hoesje van Apple om zitten. Werkt het dan nog wel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Niek_1981
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07:43

Niek_1981

Think Different.

Epiloque schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 22:30:
Mijn iPhone XS is de eerste iPhone in mijn bezit die draadloos kan opladen. Nu heb ik er een leren hoesje van Apple om zitten. Werkt het dan nog wel?
Ja! :)

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:21

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

Epiloque schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 22:30:
Met het originele apple lederen backcover in ieder geval wel. Ik laad em wirelrss met mijn Galaxy S8 wireless charger

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Matias
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
injectx schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 16:19:
Sinds gisteren de XS Max, lang getwijfeld want ik dacht dat ie te groot zou zijn maar wat ben ik blij dat ik deze gekozen heb, heerlijk toestel!

Is het bij jullie ook zo dat het scherm wat groenig lijkt op sommige delen als de brightess bijna volledig naar 0% is? Bij witte achtergronden valt het op maar ook bij de klok app bijvoorbeeld. Zag dit gisteravond toen ik in een vrijwel onverlichte kamer zat.
Grappig, ik dacht dat ik spoken zag.

Ik had bij mijn eerste Xs Max dit probleem ook. Met de laagste helderheid stand ‘s avonds in bed was het ontzettend zichtbaar in donkergrijze apps zoals Klok, FaceTime, Apollo (dark mode) etc.

Op reddit vond ik een aantal vergelijkbare omschrijvingen en foto’s van het probleem, maar dan op de iPhone X van vorig jaar. Vooral op deze foto is het goed te zien. Ook op MacRumors is er wat over te vinden (iPhone X weer).

Afgelopen vrijdag ben ik naar de Apple Store in Amsterdam geweest om dit te bespreken en na het zoeken van een donkere ruimte (die ze niet beschikbaar hadden) hebben ze mijn aankoop geretourneerd en mij vervolgens een nieuw model meegegeven incl. doos (geen refurb/white box model).

Nu ben ik een dag verder met het nieuwe toestel maar deze lijkt een vergelijkbaar probleem te hebben. Op 2/3e van het scherm zie je een donker gebied, het grijs lijkt ook niet egaal te zijn. Er lopen verticale strepen door het scherm (maar deze zijn moeilijk te zien op de foto).

Foto van het probleem
Foto naast een 8 plus

In vergelijking met een oudere 6s Plus en een 8 Plus (beide lcd natuurlijk) die ik heb liggen ziet het er een stuk minder goed uit. Als ik TrueTone en Night Shift uit zet is het probleem iets minder zichtbaar maar nog steeds aanwezig. Verder staan alle kleur filter instellingen op default.

Ik ben een beetje in dubio. In het algemeen is dit een ding met OLED. (Google “OLED gret test”) Dit is mijn tweede nieuwe Xs Max met deze issue, maar het is bij deze veel minder erg dan bij mijn eerste.

Misschien is het beter deze te retourneren en even een poosje te wachten tot de productie wat langer op gang is. Aan de andere kant is het ook weer niet zo storend. Het is verder een fantastisch toestel.

Ziet iemand anders dit ook in FaceTime bijvoorbeeld op de laagste helderheid in een donkere kamer?

[ Voor 16% gewijzigd door Matias op 07-10-2018 00:10 . Reden: Typo’s, Linkjes ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:18
@Matias Ik kan dit probleem niet reproduceren. Ik lig in bed, alles donker. Bij TrueTone aan zie ik wel dat het zwart niet echt zwart is, maar donkergrijs. Dat heeft volgens mij te maken met de kleurstelling van FaceTime.

Als ik TrueTone uitzet, is de app nog steeds donkergrijs en niet volledig zwart. Echter: open ik een zwarte afbeelding, dan is deze echt zwart. Misschien moet je de apps van Apple zelf niet als referentiepunt nemen. Probeer het eens met een zwart plaatje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matias
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
@Dennisweb Thanks. Probeer het echter eens met een donkergrijze afbeelding voor de grap: https://m.imgur.com/DUEKJzH

Zwart is ook echt zwart op dit toestel maar met donkergrijs is het aanwezig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WouterL
Matias schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 00:15:
@Dennisweb Thanks. Probeer het echter eens met een donkergrijze afbeelding voor de grap: https://m.imgur.com/DUEKJzH

Zwart is ook echt zwart op dit toestel maar met donkergrijs is het aanwezig.
Tja ik weet niet, het lijkt oprecht een beetje alsof je op zoek bent naar onvolkomenheden. Ik zie het probleem, zelfs op je foto’s, eigenlijk niet zo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azmodann
  • Registratie: September 2016
  • Nu online
Matias schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 23:29:
[...]

Nu ben ik een dag verder met het nieuwe toestel maar deze lijkt een vergelijkbaar probleem te hebben. Op 2/3e van het scherm zie je een donker gebied, het grijs lijkt ook niet egaal te zijn. Er lopen verticale strepen door het scherm (maar deze zijn moeilijk te zien op de foto).
Ik heb dit bij mijn IPhone X gehad 5true tone uit), en het beeld zag heel er gelig uit in vergelijking met de IPhone 7.
Maar na een tijdje gebruiken merkte ik er niks meer van. Alsook het grijs waarover je spreekt.
Als ik nu kijk op mijn X en er echt op ga letten , met de helderheid op min, dan zie ik het ook.
Maar als je enkele minuten langer kijkt begin je meerdere dingen te zien; ofwel zijn het mijn ogen.

Op de Xs en XS max heb ik dit niet, juist even gekeken. Ik merk wel dat het scherm van de XS een hele zachte gele gloed heeft tegenover de XS max. Op een witte achtergrond zoals een notitie zie je dat . Maar dan moet ik toch echt goed kijken en vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:44

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Oled schermen moet je even de tijd geven. WordeN vanzelf goed.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards81
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14-09 18:20

Vreemd, ik had gisteren ook zoiets. Ik had mijn telefoon in tettering mode staan. Daarna wilde ik even waze gebruiken en deze bleef ook hangen wachten op netwerk. Tettering uit geen verschil. Uiteindelijk moest ik even airplanemode aanzetten en uit en internet werkte weer (whatsapp kwam ook weer binnen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martk2280
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-09 19:48
als ik mijn iphone xs draadloos oplaad hoor ik een zacht piepgeluidje. heel irritant als hij op je nachtkasje ligt en je wil gaan slapen. Mijn vorige X had dit probleem niet. hebben jullie dit ook ervaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serena
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:46
martk2280 schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 09:57:
als ik mijn iphone xs draadloos oplaad hoor ik een zacht piepgeluidje. heel irritant als hij op je nachtkasje ligt en je wil gaan slapen. Mijn vorige X had dit probleem niet. hebben jullie dit ook ervaren?
Is het niet je lader?
Ik laad draadloos op op mijn nachtkastje en hier is het doodstil. En echt, ik hoor alles…

http://serenacloos.nl - HomeKit & Domotica Tips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eelkoh
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-01 22:04
Ik hoor geen piepjes op mijn xs misschien de spoelen in je draadloze lader ? Ik heb een draadloze lader van anker en geen centje pijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Wat vinden jullie zo van de batterijduur?

Hiervoor een iPhone X waarmee ik zeker 2 dagen kon doen, nu een iPhone XS en merk dat 2 dagen vooralsnog lastig worden.

Dit kan liggen aan iOS 12, dat had ik op mijn oude iPhone nog niet lang staan, maar het kan ook zijn dat de batterij nog even wakker moet worden/gekalibreerd moet worden, dus nog even aankijken.

Maar ben benieuwd of anderen een vergelijk hebben tussen een iPhone X en iPhone XS en de ervaringen qua batterijduur.

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• EdvanAl
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 13-09 22:55
Tylen schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 07:23:
Hoezo worden vanzelf goed?
We gaan niet weer over lijm beginnen die moet opdrogen aub.

Oled schermen zijn zoals ze zijn en worden niet beter naarmate ze langer aanstaan. Onzin weer dit.
Mochten ze beter lijken dan is het meer gewenning

Acties:
  • 0 Henk 'm!
THE_BASE schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 12:15:

Hiervoor een iPhone X waarmee ik zeker 2 dagen kon doen, nu een iPhone XS en merk dat 2 dagen vooralsnog lastig worden.

Dit kan liggen aan iOS 12, dat had ik op mijn oude iPhone nog niet lang staan, maar het kan ook zijn dat de batterij nog even wakker moet worden/gekalibreerd moet worden, dus nog even aankijken.

Maar ben benieuwd of anderen een vergelijk hebben tussen een iPhone X en iPhone XS en de ervaringen qua batterijduur.
Ik heb dan wel een Max maar ben dik te vreden. Eindelijk weer een fatsoenlijke batterijduur.

iPhone gaat hier om 07:30 van de lader en haalt het dan tot ik naar bed ga (23:30 ongeveer) met gemiddeld nog 15% over.

De X welke ik hiervoor had was geregeld om 20:00/21:00 leeg waardoor hij uitviel.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martk2280
  • Laatst online: 14-09 19:48
Serena schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 11:18:
[...]

Is het niet je lader?
Ik laad draadloos op op mijn nachtkastje en hier is het doodstil. En echt, ik hoor alles…
nee het geluid komt echt uit de telefoon zelf. Bij mijn X was het ook doodstil met dezelfde (belkin) oplader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Donstil schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 12:23:
[...]

Ik heb dan wel een Max maar ben dik te vreden. Eindelijk weer een fatsoenlijke batterijduur.

iPhone gaat hier om 07:30 van de lader en haalt het dan tot ik naar bed ga (23:30 ongeveer) met gemiddeld nog 15% over.

De X welke ik hiervoor had was geregeld om 20:00/21:00 leeg waardoor hij uitviel.
@THE_BASE Idem.

Iemand nog een tip: heb nu 30gb in use en een 64gb model, zou nog naar een 256 kunnen switchen maar twijfel aangezien ik hoogstwaarschijnlijk volgend jaar weer een andere heb, what to do

[ Voor 18% gewijzigd door Jaymone op 07-10-2018 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
THE_BASE schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 12:15:

Ik was gister heel erg positief over de batterijduur. Inmiddels heb ik al wat dagen erop zitten met de Apple Watch en heb ik Bluetooth eigenlijk de hele tijd aan staan. Vanzelfsprekend slurpt dit ook een heleboel energie. WiFi staat de hele tijd uit, ik gebruik namelijk de hele tijd 4G.

Ik wacht een weekje en kijk dan hoe de batterijduur is icm mijn Apple Watch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jaymone schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 12:26:
[...]

@THE_BASE Idem.

Iemand nog een tip: heb nu 30gb in use en een 64gb model, zou nog naar een 256 kunnen switchen maar twijfel aangezien ik hoogstwaarschijnlijk volgend jaar weer een andere heb, what to do
Ik heb nog 19GB beschikbaar maar denk er absoluut niet aan naar de 256 GB te gaan. Ik had een 256 X maar daarvan heb ik het overgrote gedeelte van de tijd 220 GB vrij gehad 8)7

Ook als ik nu kijk naar wat er opstaat kan ik zeker de helft schrappen zonder het te missen en anders te streamen.

Wel heb ik bijna 20 GB aan “systeem”. Daar zou ik ook nog eens naar kunnen kijken.

[ Voor 6% gewijzigd door Donstil op 07-10-2018 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Donstil schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 12:37:
[...]

Ik heb nog 19GB beschikbaar maar denk er absoluut niet aan naar de 256 GB te gaan. Ik had een 256 X maar daarvan heb ik het overgrote gedeelte van de tijd 220 GB vrij gehad 8)7

Ook als ik nu kijk naar wat er opstaat kan ik zeker de helft schrappen zonder het te missen en anders te streamen.

Wel heb ik bijna 20 GB aan “systeem”. Daar zou ik ook nog eens naar kunnen kijken.
Eigenlijk op basis hiervan overkill idd. Bij mij systeem 7GB en voornamelijk podcasts die in beslag nemen zie ik al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14-09 19:54
@Donstil Aan systeem kunnen we toch zelf niks doen?
Gekke is dat Apple zelf zegt 8/12 gb maar ondertussen is dat dus veel meer?
(Al wisselt het dus maar er verandert niks in vrije ruimte heel maf)

[ Voor 21% gewijzigd door Roos79 op 07-10-2018 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Roos79 schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 14:33:
@Donstil Aan systeem kunnen we toch zelf niks doen?
Gekke is dat Apple zelf zegt 8/12 gb maar ondertussen is dat dus veel meer?
(Al wisselt het dus maar er verandert niks in vrije ruimte heel maf)
Klopt. Je hebt er niet zoveel invloed op maar mijn huidige installatie is er eentje die al iPhones lang continu op de volgende iPhone gezet wordt via iTunes back-up.

Kan mij daarom voorstellen dat “opnieuw beginnen” wel zou schelen. Misschien dat ik dat binnenkort eens doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackssonss
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 29-05 13:54
Voor degenen die geen screenprotector gebruiken, wat zijn jullie ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Jackssonss schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 16:16:
Ik vermijd directe tl verlichting :D
Maar nooit screenp gebruikt tot nu toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mixie100
  • Laatst online: 27-04 21:40
Sinds gisteren ook trotse eigenaar van een iPhone Xs Max 64GB.

Apple Haarlem hele goede service gehad.

Wat zijn must have apps die eigenlijk niet te missen zijn op je apple toestel?

Acties:
  • +9 Henk 'm!
Mixie100 schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 17:13:
Sinds gisteren ook trotse eigenaar van een iPhone Xs Max 64GB.

Apple Haarlem hele goede service gehad.

Wat zijn must have apps die eigenlijk niet te missen zijn op je apple toestel?
Instellingen en Safari

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ervaringen met wat? Geen schreenprotor gebruiken?

Doe al jaren niet aan die onzin. Gaat altijd goed.
Je houd hem alleen maar netjes voor de volgende met die dingen. Dat is het mij niet waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
Donstil schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 18:33:
[...]

Je houd hem alleen maar netjes voor de volgende met die dingen. Dat is het mij niet waard.
Hoeft natuurlijk niet per se. Mijn vader is loodgieter en laat om de zoveel tijd de screenprotector van zijn iPhone 7 Plus vervangen. En ik moet zeggen: dan ziet die er ineens een stuk beter uit.

Ik zelf heb ook een screenprotector, maar niet voor een eventuele doorverkoop. Ik heb het omdat ik verwacht dat ik een heleboel schade voorkom.

Heb je dan ook geen hoesje, Donstill?
Zelf zou ik ook liever geen hoesje gebruiken, maar ik ben er heel erg bang voor dat die dan binnen een week kapot is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geen hoesje inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
Kon ik het je maar nadoen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:34
Ook hier geen iPhone hoesje. Nooit gehad. Ik heb de iPhone sinds de allereerste van AT&T en sla meestal een generatie over. Ik doe er dus ongeveer twee jaar mee en de iPhones zijn dan nog prima verkoopbaar.

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Napsju schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 20:02:
Ook hier geen iPhone hoesje. Nooit gehad. Ik heb de iPhone sinds de allereerste van AT&T en sla meestal een generatie over. Ik doe er dus ongeveer twee jaar mee en de iPhones zijn dan nog prima verkoopbaar.
Wel mooier inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Donstil schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 18:33:
[...]

Precies wat ik ook altijd zeg. Ik gebruik die protectors en hoesjes ook nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
Ik vind de leren hoesjes van Apple anders erg chique en geen afbreuk doen:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
WouterL schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 20:30:
Ik vind de leren hoesjes van Apple anders erg chique en geen afbreuk doen:)
Nou ik heb dit jaar de groene gekocht. Nieuwe kleur enz. Dus toch laten overhalen.

Paar dagen gebruikt maar naakt is toch fijner :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:29

update:
- iPhone xs network settings reset: niet verholpen
- Sim-kaart in oude iPhone 6 geplaatst, en daar kreeg ik wel mijn whatsapp berichten binnen via mobiele data, dus lag niet aan provider of sim kaart

- iPhone xs dan maar volledig gewipet, en ingesteld als nieuwe iPhone en plots werkt het wel weer... :Y

Het moet dus toch iets van de settings geweest zijn vermoed ik... want er is nog een andere app die nooit wou connecteren via mobiele data, en nu plots wel weer. Maar goed, een clean install van ios is eigenlijk wel geen slecht idee. Stonden veel apps op die ik eigenlijk al lang niet meer gebruikte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Incognitum
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 15-09 23:07
Nanofixit. Werkt perfect 👌.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
Donstil schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 20:55:
[...]

Nou ik heb dit jaar de groene gekocht. Nieuwe kleur enz. Dus toch laten overhalen.

Paar dagen gebruikt maar naakt is toch fijner :)
Ik krijg het niet over mijn hart voor dat geld. Apple care vind ik te prijzig :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
WouterL schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 22:44:
[...]

Ik krijg het niet over mijn hart voor dat geld. Apple care vind ik te prijzig :9
Ben ik het niet mee eens. 230 euro verspreid over 24 maanden is nog geen tientje per maand. Eigen risico bij overige schade vind ik alleen vrij hoog.

Overigens twijfel ik zelf ook nog of ik Apple Care af zal sluiten. :$

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WouterL
mr.JamesBond schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 23:04:
[...]

Ben ik het niet mee eens. 230 euro verspreid over 24 maanden is nog geen tientje per maand. Eigen risico bij overige schade vind ik alleen vrij hoog.

Overigens twijfel ik zelf ook nog of ik Apple Care af zal sluiten. :$
Tja zo kan je alles wel goedkoop praten door het uit te smeren over 24 maanden. Net als Tim Cook: de iPhone xs kost maar 1 euro per dag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 15:44
Ik heb mijn iPhone X altijd zonder hoesje gebruikt. Hij is wel een aantal gevallen, maar er is geen zichtbare schade. Nu mijn iPhone Xs Max ook gewoon weer naakt in gebruik. Mensen moeten toch kunnen zien dat ik een gouden iPhone heb, hehe. AppleCare+ is mijn bescherming :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
WouterL schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 23:14:
[...]

Tja zo kan je alles wel goedkoop praten door het uit te smeren over 24 maanden. Net als Tim Cook: de iPhone xs kost maar 1 euro per dag ;)
Ik smeer het uit over 24 maanden omdat een reguliere verzekering ook per maand wordt betaald en niet in een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikweethetbeter
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 05:43
Een telefoon betaal je in één keer, hooguit 300 euro ervan verspreid over 24 maanden, of je zit met een BKR registratie. Voor een telefoon... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
ikweethetbeter schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 07:42:
Een telefoon betaal je in één keer, hooguit 300 euro ervan verspreid over 24 maanden, of je zit met een BKR registratie. Voor een telefoon... 8)7
Vanaf 250 euro zit je al met een BKR-registratie. Daarom heb ik een Sim Only-abonnement en koop ik mijn mobiel bij Apple.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WouterL
mr.JamesBond schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 07:34:
[...]

Ik smeer het uit over 24 maanden omdat een reguliere verzekering ook per maand wordt betaald en niet in een keer.
Dat kan je zeker doen, maar Apple care tik je gewoon direct af, hoe je het ook wendt of keert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:31
Incognitum schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 22:35:
[...]

Nanofixit. Werkt perfect 👌.
zit ff dat filmpje er van te bekijken, is het niet meer dan een soort film dat je er op smeert? geen echte screenprotector?

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Incognitum
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 15-09 23:07
Martinus schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 08:00:
[...]

zit ff dat filmpje er van te bekijken, is het niet meer dan een soort film dat je er op smeert? geen echte screenprotector?
Klopt, maar het werkt gewoon echt goed. Je ziet het niet, maar de bescherming is er wel. Ik heb het zelf getest door met een sleutel krasjes te maken, je veegt ze zo weg.
Het kost opzich wel iets, maar is het m.i. meer dan waard.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• injectx
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09:41
Tylen schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 07:23:
Kun je dit onderbouwen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

EdvanAl schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 12:17:
[...]

Hoezo worden vanzelf goed?
We gaan niet weer over lijm beginnen die moet opdrogen aub.

Oled schermen zijn zoals ze zijn en worden niet beter naarmate ze langer aanstaan. Onzin weer dit.
Mochten ze beter lijken dan is het meer gewenning
Lijm opdrogen weet ik niet. Maar mij is verteld, toen ik een LG OLED tv kocht, dat hij de eerste X uren nog even niet optimaal is en dat het vanzelf goed word. Vond het overigens vanaf het begin al perfect ;) Dus of het een broodje aap is kan best. Ik kan het niet onderbouwen maar jij, voorlopig, ook niet ;)
Nope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galois
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-09 21:54

Galois

1811 - 1832

mr.JamesBond schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 07:49:
[...]

Vanaf 250 euro zit je al met een BKR-registratie. Daarom heb ik een Sim Only-abonnement en koop ik mijn mobiel bij Apple.
Dat heb ik de vorige keer ook gedaan. Nu is de iPhone Xs 1056€ via Vodafone (in 1x betalen, of gespreid). Toch goedkoper dan via Apple.
En hun abo is voor dezelfde prijs (met of zonder telefoon).

1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud0012
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 14:35
Galois schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 09:18:
[...]

Dat heb ik de vorige keer ook gedaan. Nu is de iPhone Xs 1056€ via Vodafone (in 1x betalen, of gespreid). Toch goedkoper dan via Apple.
Klopt niet helemaal. IPhone Xs Max 512 gb kost bij Vodafone €1709,99. In combinatie met abo €1512.
Dus los, zou hij €50,99 duurder zijn als direct van Apple. Toestelkorting bij Vodafone zogenaamd €197,99 maar eigenlijk moet je er dan nog 50,99 afhalen. Blijft een rekensommetje. En is maar waar je voorkeur naar uit gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Martinus schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 08:00:
[...]

Werkt van geen kanten. Tell Sell-spul. Een vriend van mij heeft gewerkt bij een leverancier van dat spul, het stelt niets voor.

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
Galois schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 09:18:
[...]

Abonnementen van Vodafone zijn wel goedkoper met mobiel dan zonder. Je krijgt namelijk standaard 3 euro maandelijkse factuurkorting met mobiel. Dit krijg je niet met sim only-abonnementen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:18
Is er een manier om die streep onderaan te verbergen op de iPhone Xs?

Ik heb de instellingen al doorzocht, maar niets gevonden (of overheen gekeken). Beetje overbodig en bv bij Youtube filmpjes zelfs irritant.

[ Voor 5% gewijzigd door M@cer op 08-10-2018 11:36 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:31
M@cer schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 11:36:

Ik heb de instellingen al doorzocht, maar niets gevonden (of overheen gekeken). Beetje overbodig en bv bij Youtube filmpjes zelfs irritant.
die lijn valt vanzelf weg... of heb je haast :P

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

M@cer schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 11:36:

Nee kan niet. En hij verdwijnt vanzelf na een par seconden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Jammer... Niet in elke app verdwijnt de streep, in bijvoorbeel VI en NU.nl blijft de streep gewoon staan. Bij Youtube verdwijnt de streep inderdaad na een paar seconden.

Ik zie het nut niet zo in van die streep, maar helaas..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juice.
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13-06 11:58
[Xs Max 256Gb Gold]

Ik ga vandaag of morgen mijn iPhone omruilen n.a.v. een gesprek met Apple. Mijn vraag is of het het waard is om er AppleCare+ bij de kopen. Ik zit zelf namelijk niet te wachten op een kapot scherm oid, maar aan de andere kant heb ik ook nog nooit mijn telefoon (met of zonder bescherming) kapot laten vallen. Twijfel wel over een verzekering bij een derde partij bij de iPhone te nemen om eventuele schadegevallen en/of diefstal te dekken. AppleCare heeft namelijk maximaal 2 schadegevallen per jaar, en betaal ik alsnog 229 euro + eigen risico.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pim89
  • Registratie: November 2006
  • Nu online
M@cer schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 13:15:
Jammer... Niet in elke app verdwijnt de streep, in bijvoorbeel VI en NU.nl blijft de streep gewoon staan. Bij Youtube verdwijnt de streep inderdaad na een paar seconden.

Ik zie het nut niet zo in van die streep, maar helaas..
Ik heb m'n Xs Max nog niet, dus kan niet uit ervaring spreken, maar is die streep niet bedoeld als vervanger voor de homeknop? Dus: je veegt de streep omhoog voor app-switcher of homescreen en kunt naar links en rechts vegen over de streep om snel tussen apps te wisselen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Juice. schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 13:23:
~~~[Xs Max 256Gb Gold]

Ik ga vandaag of morgen mijn iPhone omruilen n.a.v. een gesprek met Apple. Mijn vraag is of het het waard is om er AppleCare+ bij de kopen. Ik zit zelf namelijk niet te wachten op een kapot scherm oid, maar aan de andere kant heb ik ook nog nooit mijn telefoon (met of zonder bescherming) kapot laten vallen. Twijfel wel over een verzekering bij een derde partij bij de iPhone te nemen om eventuele schadegevallen en/of diefstal te dekken. AppleCare heeft namelijk maximaal 2 schadegevallen per jaar, en betaal ik alsnog 229 euro + eigen risico.
Als je hem in huis laat vallen kan de inboedelverzekering ook nog wel eens meewerken. Ooit een keer telefoon in de wasmachine mee laten gaan en deze kregen we vergoed van de verzekering.
pim89 schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 13:24:
[...]

Ik heb m'n Xs Max nog niet, dus kan niet uit ervaring spreken, maar is die streep niet bedoeld als vervanger voor de homeknop? Dus: je veegt de streep omhoog voor app-switcher of homescreen en kunt naar links en rechts vegen over de streep om snel tussen apps te wisselen...
Dat zal inderdaad de reden zijn, maar maar die streep dan doorzichtig of zo.. Maar misschien zeur ik, voor de rest fantastisch toestel _/-\o_

[ Voor 23% gewijzigd door M@cer op 08-10-2018 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aschja
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-09 07:15
pim89 schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 13:24:
[...]

Ik heb de Xs, maar bij Netflix verdwijnt deze uit beeld na een paar seconden. Wellicht dat het bij de Max anders is, maar hij verdwijnt wel degelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juice.
M@cer schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 13:44:
[...]

Als je hem in huis laat vallen kan de inboedelverzekering ook nog wel eens meewerken. Ooit een keer telefoon in de wasmachine mee laten gaan en deze kregen we vergoed van de verzekering.
Klopt, maar het gaat mij dan ook vooral over buiten (denk aan festivals, feestjes, natoer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14-09 19:54
@Juice. En voor wat ga je hem omruilen?

Gek hoe snel je went dat je geen Home knop heb.
Ik mis het totaal niet en vind het echt een heel prettig toestel.
Wel denk ik echt aan Apple care want zou niet weten welke andere buiten huis verzekering ook fijn zal zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juice.
Roos79 schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 14:26:

Wel denk ik echt aan Apple care want zou niet weten welke andere buiten huis verzekering ook fijn zal zijn
1 op 1 omruil ivm vuilophoping aan de bovenkant doordat het scherm niet aansluit op de behuizing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Roos79 schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 14:26:

Daar is pas nog een thread over geweest waar meerdere opties worden besproken, die kan je vast nog wel vinden :)

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
WhatsappHack schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 18:25:
[...]

Daar is pas nog een thread over geweest waar meerdere opties worden besproken, die kan je vast nog wel vinden :)
AppleCare+ of buitenhuisdekkking

@Roos79

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-09 22:25

DyStiC

'Atta way, baby!

IOS update 12.0.1 is uit met oplossing voor oplaad en wifi problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Signaal is super slecht op de XS. Krijg vaak melding “geen simkaart” iemand enig idee wat te doen ? Terug naar de winkel ?

Alle advies is welkom. Toestel is ook up2date

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xprezzi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-09 16:23
Verwijderd schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 20:54:
Signaal is super slecht op de XS. Krijg vaak melding “geen simkaart” iemand enig idee wat te doen ? Terug naar de winkel ?

Alle advies is welkom. Toestel is ook up2date
Klinkt eerder alsof er iets mis is met je simkaart. Is het een nieuwe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mixpower
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:56
Mijn XS Max word weer omgeruild voor een nieuwe... :+
Het scherm begon te kraken als je erop drukte, ook tijdens het bellen hoorde je het tegen je oor erg irritant!

Iemand al de nieuwe update geprobeerd i.c.m. bluetooth audio in de auto? :)

It's All In The "Mix"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoeveel van jullie gebruikt een case? En vind je dat geen afbreuk doen aan het design.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2018 00:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
Niet perse slechts over de XS maar interessant om sowieso te zien.

Undercover actie bij Apple door CBS News

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
Verwijderd schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 00:45:
Hoeveel van jullie gebruikt een case? En vind je dat geen afbreuk doen aan het design.
Ik gebruik een doorzichtige en vind het inderdaad afbreuk doen aan het design. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frituurpanda
  • Laatst online: 12:18
GroeneThee schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 07:25:
Niet perse slechts over de XS maar interessant om sowieso te zien.

[YouTube: Attacking the Apple empire]

Undercover actie bij Apple door CBS News
Moet het hele filmpje nog zien maar ffs, die eerste poging in Toronto! Apple mag klaarblijkend volgens protocol gewoon niet het scherm vervangen terwijl er liquid damage is. Hij had het over de 'red dots' op het hele moederbord dus dus dan kan er inderdaad ook een probleem zijn met het moederbord. Natuurlijk gaat Apple dat niet fixen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
Frituurpanda schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 07:35:
[...]

Moet het hele filmpje nog zien maar ffs, die eerste poging in Toronto! Apple mag klaarblijkend volgens protocol gewoon niet het scherm vervangen terwijl er liquid damage is. Hij had het over de 'red dots' op het hele moederbord dus dus dan kan er inderdaad ook een probleem zijn met het moederbord. Natuurlijk gaat Apple dat niet fixen..
Als je verder kijkt zie je dat het een gebogen pinnetje is bij de kabel. Slechts 90 seconden werk om te repareren IPV de geschatte kosten bij Apple van $1200 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frituurpanda
  • Laatst online: 12:18
GroeneThee schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 07:38:
[...]

Als je verder kijkt zie je dat het een gebogen pinnetje is bij de kabel. Slechts 90 seconden werk om te repareren IPV de geschatte kosten bij Apple van $1200 8)7 |:(
Yeah, dat is wel erg pijnlijk voor Apple. Ik vermoed ook dat die 'Genius' gewoon de laptop open heeft gemaakt, 1x die rode dots ziet en denkt nope, water damage, replace all the things. Terwijl het argument dat het een vochtige omgeving was waar de laptop in gebruikt is ook best valide kan zijn..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GroeneThee
Yep maar heb meer het vermoeden dat het "company policy" is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• injectx
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09:41
Tip: Fitbag of dbrand skin.

[ Voor 3% gewijzigd door injectx op 09-10-2018 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serial-X
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 22:33
Ik zit ook nog erg te twijfelen wat te doen. Sinds zaterdag een XS en ben bang dat ie met case gewoon niet meer fijn aanvoelt. Heb op m'n OnePlus wat met dBrand skins geprobeerd, maar die bleven op de randjes nooit goed zitten. Heb het gevoel dat dat voor de iPhone ook zo zal zijn..

Iemand al ervaring met dBrand op de XS of Max?

LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiimbo1991
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08 18:48
Serial-X schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 09:25:
[...]

Ik zit ook nog erg te twijfelen wat te doen. Sinds zaterdag een XS en ben bang dat ie met case gewoon niet meer fijn aanvoelt. Heb op m'n OnePlus wat met dBrand skins geprobeerd, maar die bleven op de randjes nooit goed zitten. Heb het gevoel dat dat voor de iPhone ook zo zal zijn..

Iemand al ervaring met dBrand op de XS of Max?
Je kan hem ook gewoon alleen op de achterkant plakken of je neemt een dunne case. Ik gebruik de Spigen Air Skin en die voelt erg fijn aan maar hij beschermt alleen tegen krassen, uiteraard moet je de case aan de binnekant wel af en toe even schoonmaken want anders krijg je wel krassen op de achterkant of zijkanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juice.
Ik heb gisteren mijn iPhone Xs Max omgeruild, en bleek via T-Mobile 110 euro korting te kunnen krijgen. Had hem los gekocht, maar nu bij mijn abonnement genomen met volledige bijbetaling toestel en 0pm voor het toestel. Kwam op 1320 in plaats van 1429. Voor degene die het nog overwegen, dit is bij ieder abonnement zo als je het via de Mediamarkt afsluit (getest met medewerker Telecom).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fenomeno24
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 29-10-2021
Juice. schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 16:17:
Ik heb gisteren mijn iPhone Xs Max omgeruild, en bleek via T-Mobile 110 euro korting te kunnen krijgen. Had hem los gekocht, maar nu bij mijn abonnement genomen met volledige bijbetaling toestel en 0pm voor het toestel. Kwam op 1320 in plaats van 1429. Voor degene die het nog overwegen, dit is bij ieder abonnement zo als je het via de Mediamarkt afsluit (getest met medewerker Telecom).
Dit is sinds jaar en dag zo.
Pagina: 1 ... 21 ... 40 Laatste

Let op:
Beschikbaarheid, levertijd en besteld meldingen hier plaatsen: [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
Discussies over losse verkoop en import hier plaatsen: [iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6