Ooh nee dacht zeker niet dat je me aan het bekritiseren was hoor, haha!Cardwizard schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 16:31:
@Verwijderd was geen kritiek op jou hoor, je leest alleen veel negatieve dingen eigenlijk, mensen denken dan dat er vanalles aan mankeert terwijl dat best mee valt over het algemeen.
Ik snap heel goed dat het balen is als er wel iets aan mankeert, zelf ook een paar keer gehad en zelfs belsimpel gaat dat oplossen ook al vind een medewerker het wel meevallen, of ik nu een pocophone van 300 euro koop of een iPhone van 1000 euro meer ik verwacht een perfect toestel, anders gaan we wel fijn een tweedehandsje kopen
Ben over het algemeen juist heel erg tevreden over Apple en over hun telefoons/service. Zit zwaar vastgeroest in het Apple eco systeem
Maar bij deze camera had ik alleen echt zoiets van: hij ziet er zo gehavend uit, dat is gewoon raar. Voelde me alleen volkszeik(st)er #1 omdat ik de vorige dus ook had teruggebracht ivm beschadiging in de bezel. Anderzijds: als m’n vorige telefoons ook netjes uit de fabriek kwamen, verwacht ik dat voor deze ook. Want idd, anders zocht ik wel naar een tweedekansje