Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cardwizard schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 16:31:
@Verwijderd was geen kritiek op jou hoor, je leest alleen veel negatieve dingen eigenlijk, mensen denken dan dat er vanalles aan mankeert terwijl dat best mee valt over het algemeen.

Ik snap heel goed dat het balen is als er wel iets aan mankeert, zelf ook een paar keer gehad en zelfs belsimpel gaat dat oplossen ook al vind een medewerker het wel meevallen, of ik nu een pocophone van 300 euro koop of een iPhone van 1000 euro meer ik verwacht een perfect toestel, anders gaan we wel fijn een tweedehandsje kopen }:O
Ooh nee dacht zeker niet dat je me aan het bekritiseren was hoor, haha!

Ben over het algemeen juist heel erg tevreden over Apple en over hun telefoons/service. Zit zwaar vastgeroest in het Apple eco systeem O+

Maar bij deze camera had ik alleen echt zoiets van: hij ziet er zo gehavend uit, dat is gewoon raar. Voelde me alleen volkszeik(st)er #1 omdat ik de vorige dus ook had teruggebracht ivm beschadiging in de bezel. Anderzijds: als m’n vorige telefoons ook netjes uit de fabriek kwamen, verwacht ik dat voor deze ook. Want idd, anders zocht ik wel naar een tweedekansje O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud0012
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 16:25
injectx schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 16:19:
Sinds gisteren de XS Max, lang getwijfeld want ik dacht dat ie te groot zou zijn maar wat ben ik blij dat ik deze gekozen heb, heerlijk toestel!

Is het bij jullie ook zo dat het scherm wat groenig lijkt op sommige delen als de brightess bijna volledig naar 0% is? Bij witte achtergronden valt het op maar ook bij de klok app bijvoorbeeld. Zag dit gisteravond toen ik in een vrijwel onverlichte kamer zat.
Hoi, nee, daar heb ik geen last van. Heb je True Tone misschien aanstaan? Geeft altijd een wat andere kleur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 16:24:
[...]

Nou ja dat idee kreeg ik inderdaad ook, in ieder geval dat ‘ie niet direct de doos is ingegaan nadat ‘ie van de band kwam. De Apple medewerker zelf vond ‘t niet oké, de belsimpel medewerker in de winkel was er een beetje nors onder, die a/d telefoon kon het begrijpen.

Fijn dat de jouwe wel gewoon in orde is, same for @Cardwizard *O*
Jij bent echt geen zeikerd, dit mag gewoon niet. De winkelmedewerker is eerder een zeur en heeft waarschijnlijk geen zin om een retour aan ten maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-09 22:25

DyStiC

'Atta way, baby!

captainleduc schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 15:45:
[...]

Ik heb dit dus ook

Ik heb mijn XS Max SG (via T-Mobile) sinds vorige week vrijdag maar ik merk dat tussen het scherm en de metalen rand onderaan de telefoon een beetje ruw aanvoelt aan de rand. het lijkt erop dat het scherm (of het rubbere randje) net niet mooi over de metalen rand valt met als gevolg dat ik er net een stukje papier tussen kan bewegen.

Nu zie ik dat meer mensen op mijn werk met een X bijvoorbeeld die rand hebben maar ik vraag me af of ik hier genoegen mee moet nemen? Als er een papiertje tussen kan dan kan water er ook makkelijk in zou je zeggen?

Op zich zie je er niet veel van maar toch wringt het. Ondanks dat ik nog in de 2 weken garantie zit heb ik geen zin om hem zo lang te missen dus de vraag is even wat wijsheid is.

Iemand ervaring met dit probleem en is hiermee naar de store geweest?
Na een week twijfelen toch besloten om hem te retourneren. Nieuwe is al onderweg, hopen dat die wel goed in elkaar zit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mastamasta
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-08 02:01
Net mijn XS Max binnen. Wat een super scherm en fijne telefoon. Geen last van het oplaadprobleem, maar ik weet niet goed wat ik van de WiFi/4G verbinding moet vinden.

Heb Ziggo en mijn iPhone 8 Plus geeft Onder WiFi de volgende waarden:
Begane grond: 210 Mbit
1e verdieping: 80 Mbit
2e verdieping: 30 Mbit

Met 4G binnen in huis haal ik bij Vodafone 60 Mbit.

Echter haal ik met mijn XS Max de volgende waarden:
Begane grond: 100 Mbit
1e verdieping: 60 Mbit
2e verdieping: 30 Mbit

Met Vodafone gaat hij binnen niet naar 4G toe, maar blijft op 3G staan en daarmee haal ik een snelheid van 15 Mbit

Kan dit softwarematig opgelost worden of is dit iets waar ik(we) mee moeten dealen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 18:26:
[...]

Jij bent echt geen zeikerd, dit mag gewoon niet. De winkelmedewerker is eerder een zeur en heeft waarschijnlijk geen zin om een retour aan ten maken :)
Naamgenoot *O*

De medewerker van Belsimpel ad telefoon was gelukkig wel sympathiek. Gaf wel aan dat ze nu wel strenger gaan kijken mja, bij Apple zelf zeiden ze dat ‘t ondermaats was, en dat is bij Belsimpel ook genoteerd. 3e keer scheepsrecht hoop ik maar 8)7

Heb alvast een scala aan speedtests uitgevoerd met mn huidige 8+, haal nu gemiddeld 175/60 mbit. Ben benieuwd wat voor resultaten ik met de max ga krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serena
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:46
Wat vinden jullie van dat True Tone?
Ik heb dat uitgezet. Hele rare kleuren toch?

http://serenacloos.nl - HomeKit & Domotica Tips

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15:32
Serena schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 21:07:
Wat vinden jullie van dat True Tone?
Ik heb dat uitgezet. Hele rare kleuren toch?
Ik vind het persoonlijk fantastisch, hoewel ik het op de LCDs van de iPad pro geslaagder vind. De OLED’s lijken er vaker goed naast te zitten wat witbalans betreft..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ruud0012
Is ook een kwestie van wennen. Ik gebruikte het op de X nooit. Nu op de Max al een paar dagen in gebruik en bevalt eigenlijk best goed. Geeft mijn inziens een wat rustiger beeld. Blijf er bij dat het ook een kwestie van smaak is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Xilantof
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16:40

Xilantof

ik ga lopen tot de zon komt

Ik vind true tone fantastisch, zowel op m'n Xs als op mijn iPad Pro. Veel meer rust aan de ogen.

Fotonerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fjeze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06:43

Fjeze

AllesPerfect!

captainleduc schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 15:45:
[...]

Ik heb dit dus ook

Ik heb mijn XS Max SG (via T-Mobile) sinds vorige week vrijdag maar ik merk dat tussen het scherm en de metalen rand onderaan de telefoon een beetje ruw aanvoelt aan de rand. het lijkt erop dat het scherm (of het rubbere randje) net niet mooi over de metalen rand valt met als gevolg dat ik er net een stukje papier tussen kan bewegen.

Nu zie ik dat meer mensen op mijn werk met een X bijvoorbeeld die rand hebben maar ik vraag me af of ik hier genoegen mee moet nemen? Als er een papiertje tussen kan dan kan water er ook makkelijk in zou je zeggen?

Op zich zie je er niet veel van maar toch wringt het. Ondanks dat ik nog in de 2 weken garantie zit heb ik geen zin om hem zo lang te missen dus de vraag is even wat wijsheid is.

Iemand ervaring met dit probleem en is hiermee naar de store geweest?
Bij mijn iPhone XS is die rand ook een stuk ruwer/stroever/scherper dan bij mij iPhone X.
Ik vraag mij ook af of dit zo hoort. Wat dat betreft voelt het op de oude iPhone X prettiger/soepeler.

Fly or Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RPHN
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 12-01 15:41
Ik merkte vandaag voor het eerst dat wanneer mijn iPhone Xs Max vergrendeld was en wilde opladen dat inderdaad de iPhone niet ging opladen. Lijkt mij inderdaad softwarematig iets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beyond
  • Registratie: Juni 2001

Beyond

Dussssss.......

RPHN schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 22:59:
Ik merkte vandaag voor het eerst dat wanneer mijn iPhone Xs Max vergrendeld was en wilde opladen dat inderdaad de iPhone niet ging opladen. Lijkt mij inderdaad softwarematig iets...
12.1 beta 2 is vandaag uitgekomen. Hierin schijnt het laden opgelost te zijn.

Al het goeie.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RPHN
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 12-01 15:41
Beyond schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 23:01:
[...]

12.1 beta 2 is vandaag uitgekomen. Hierin schijnt het laden opgelost te zijn.
Thanks! Kwestie van wachten dus :) Niet dat het nu zo enorm stoort...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• injectx
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09:41
Ruud0012 schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 17:22:
[...]

Hoi, nee, daar heb ik geen last van. Heb je True Tone misschien aanstaan? Geeft altijd een wat andere kleur.
Heb True Tone aan staan ja en alleen als ik True Tone en Night Shift uit heb lijkt het scherm echt mooi egaal.
Als ik True Tone en Night shift aan heb en de brightness slider op +/- 10% dan zie ik boven in het scherm een wat meer rozigere toon dan de onderkant van het scherm (groeniger).

Nu ben ik echt een extreem pietje precies dus het zal wel aan mij liggen en 9 van de 10 mensen niet eens opvallen. En misschien moet ik er ook gewoon vrede mee hebben :) Heerlijke telefoon verder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud0012
Zou er misschien toch even melding van maken. En vragen of dat normaal is. Mijn scherm ziet er normaal uit zonder kleurafwijkingen waar dan ook.
Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17:31
Heb net de 12.1 public beta 2 geïnstalleerd en ik zie voor het eerst sinds ik de Max heb 3 strepen of zelfs volle ontvangst in huis (KPN), daar voor was het maximaal 2, lijkt er op dat er wel aanpassingen zijn gedaan

[ Voor 14% gewijzigd door Cardwizard op 03-10-2018 07:32 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:31
Cardwizard schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 07:25:
Heb net de 12.1 public beta 2 geïnstalleerd en ik zie voor het eerst sinds ik de Max heb 3 strepen of zelfs volle ontvangst in huis (KPN), daar voor was het maximaal 2, lijkt er op dat er wel aanpassingen zijn gedaan
of hebben ze de levels veranderd zodat Mr. Placebo zijn werk gedaan heeft?

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 08:20

Het is weer September 2025 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
hmm vind de gouden stiekum mooi..... *grrr ruilen of nie*

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Martinus schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 10:55:
[...]

hmm vind de gouden stiekum mooi..... *grrr ruilen of nie*
Die is ook mooi! Wat heb je nu? Ik blijf bij SG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud0012
*O* Ik zou voor GOUD gaan. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
@Martinus dat zeg ik: aanpassingen gedaan, niet de ontvangst verbeterd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• injectx
Ruud0012 schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 06:45:
Zou er misschien toch even melding van maken. En vragen of dat normaal is. Mijn scherm ziet er normaal uit zonder kleurafwijkingen waar dan ook.
Succes.
Heb net even in de winkel gecheckt, andere iPhones hebben dit niet, vrees dat ik er toch mee terug moet grrrrr... Moet ik hier meteen mee terug? Ga komend weekend weg en zou fijn zijn als ik daar mooie foto's kan maken. Dat ik er na het weekend even mee terug ga.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinus
Cardwizard schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 12:43:
@Martinus dat zeg ik: aanpassingen gedaan, niet de ontvangst verbeterd
Sjaaken.. beetje jammer.
Jaymone schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 11:43:
[...]

Die is ook mooi! Wat heb je nu? Ik blijf bij SG
ja SG, das altijd mooi....

[ Voor 32% gewijzigd door Martinus op 03-10-2018 13:29 ]

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud0012
SG was mijn X ook, mooi, maar de gouden Max is echt een beauty.
Toch vond ik de Jet Black 7 Plus ook super mooi.
Gelukkig heeft ieder zo zijn of haar voorkeur.
Maar het goud van de Max is echt mooi. Niet te bling bling, maar sjiek.

[ Voor 18% gewijzigd door Ruud0012 op 03-10-2018 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17:21
Maar het goud van de Max is echt mooi. Niet te bling bling, maar sjiek.
Vind dat goud eerder voor *snip*... en vrouwen natuurlijk!

[ Voor 6% gewijzigd door Daedalus op 04-10-2018 08:42 . Reden: scheldwoord ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Xecuter NL
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-09 12:22
Vanochtend liep mijn Max vast met Facetime. Blijkbaar trok de app niet dat we elkaar probeerde te bellen mer FT. Vervolgens bleef de app hangen op -ending call-. Ik wist nog niet hoe ik de hard reset met de xs moest doen, en ik was onderweg, dus ik kon niks.
Leer hem vast even voor als je hem nodig hebt:
1. 1x kort volume omhoog knop
2. 1x kort volume omlaag knop
3. 1x lang power knop
(Na elkaar)

Hopelijk heb je het nooit nodig ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ruud0012
Xecuter NL schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 14:51:
Vanochtend liep mijn Max vast met Facetime. Blijkbaar trok de app niet dat we elkaar probeerde te bellen mer FT. Vervolgens bleef de app hangen op -ending call-. Ik wist nog niet hoe ik de hard reset met de xs moest doen, en ik was onderweg, dus ik kon niks.
Leer hem vast even voor als je hem nodig hebt:
1. 1x kort volume omhoog knop
2. 1x kort volume omlaag knop
3. 1x lang power knop
(Na elkaar)

Hopelijk heb je het nooit nodig ;)
Net als bij de iPhone X dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud0012
RigolleM schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 14:45:
[...]

Das ook een mening. 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Daedalus op 04-10-2018 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
Les goûts et les couleurs ne se discutent pas...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

'Atta way, baby!

DyStiC schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 19:28:
[...]

Na een week twijfelen toch besloten om hem te retourneren. Nieuwe is al onderweg, hopen dat die wel goed in elkaar zit.
Vandaag de nieuwe ontvangen en hierbij gelukkig geen kiertjes/spleetjes tussen rand en scherm. Ziet er top uit, blij dat ik hem heb gewisseld. Morgen de oude retour.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud0012
DyStiC schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 20:38:
[...]

Vandaag de nieuwe ontvangen en hierbij gelukkig geen kiertjes/spleetjes tussen rand en scherm. Ziet er top uit, blij dat ik hem heb gewisseld. Morgen de oude retour.
Zo zie je maar. Weer een tevreden klant. Goed dat je dat gedaan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretraket
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 15-09 16:43
RigolleM schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 14:45:
[...]

Eens, vind het net iets te "roze" Verder wel erg mooi en waarschijnlijk dat mijn vriendin er uiteindelijk wel voor gaat * ik heb zelf SG*

[ Voor 3% gewijzigd door Daedalus op 04-10-2018 08:42 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WouterL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 15:36
Goedemorgen allemaal. Ik had gisternacht ook last van het oplaadprobleem. Scherm uit en snoertje in de iPhone betekende dat hij niet ging opladen. Maar, toen ik het snoertje omdraaide en erin stopte wilde hij ineens wel. Heel gek dus, zeker aangezien dit het meegeleverde snoertje is en omdat hij eerst geen last had van de bug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
die p20 pro maakt toch mooie fotos ..

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
Martinus schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 08:33:
[...]

De p20 maakt inderdaad mooie foto’s, de gelinkte review gaat over de iPhone xs max ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
WouterL schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 08:35:
[...]

De p20 maakt inderdaad mooie foto’s, de gelinkte review gaat over de iPhone xs max ;)
ich weiss.... viel me gewoon op, dat de Max er niet Max overheen gaat.

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 15-09 09:16

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

Ik vind de camera gezoomd wel echt tegenvallen. Heel verschil (negatief) met mijn vorige S7 Edge.

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!
erg vreemd dat ze het specifiek over de xs max hebben, aangezien de camera van de xs 100% gelijk is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pim89
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15:51
Geert1976 schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 10:05:
[...]

erg vreemd dat ze het specifiek over de xs max hebben, aangezien de camera van de xs 100% gelijk is.
Moet je het artikel iets beter lezen, in het begin staat:
Please note: The smaller iPhone XS comes with identical camera hardware and software as the XS Max, so will likely achieve the same or very similar test results and scores as the latter. However, our testing was undertaken on the iPhone XS Max only.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juice.
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13-06 11:58
Kan dat spleetje veel kwaad? Bij mijn Xs Max heb ik het ook bovenin (verrassend genoeg is daar dus meer stofophoping dan normaal) en kan ik een stukje papier 1 tot 2 mm naar binnen werken zonder enige moeite.

Telefoon sinds de release in gebruik en heb er eigenlijk nooit bij stil gestaan. Verder functioneert de telefoon subliem: T-Mobile goed bereik en vergeleken met de X heb ik 150-190Mbps 29-39 ping tegenover 110-150Mbps 34-60 ping. Ook merk ik geen verschil in wifi-snelheid: zelfde snelheden worden gehaald met zowel de X als Xs Max. Van het oplaad-probleem krijg ik niets mee, gezien ik thuis vrijwel altijd draadloos oplaad en als de telefoon aan de kabel hangt heb ik hem van tevoren al ontgrendeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RigolleM
Martinus schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 08:33:
[...]

Nochtans kan de fotomaker geen goede foto's nemen, maar als je in Parijs bent, dan zien de foto's er altijd beter uit dan ergens in een godvergeten dorp in BE/NL :-)

Hoe je het draait of keert, als je inzoomt vallen alle smartphones door de mand door het ontbreken van scherpte en dynamisch bereik, en al zeker als je de lichtomstandigheden minder zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fjeze
  • Laatst online: 06:43

Fjeze

AllesPerfect!

RigolleM schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 10:58:
[...]

Nochtans kan de fotomaker geen goede foto's nemen, maar als je in Parijs bent, dan zien de foto's er altijd beter uit dan ergens in een godvergeten dorp in BE/NL :-)

Hoe je het draait of keert, als je inzoomt vallen alle smartphones door de mand door het ontbreken van scherpte en dynamisch bereik, en al zeker als je de lichtomstandigheden minder zijn.
Helemaal mee eens, telefoons maken tegenwoordig echt wel mooie foto's overdag buiten. En voordeel is dat je je telefoon bijna altijd bij hebt. Maar als de licht omstandig heden minder worden buiten (of vaak de licht omstandig heden binnen) dan merk je al heel snel een flinke achteruitgang in de kwaliteit.

Wat natuurlijk ook niet gek is met een dergelijk kleine sensor...

Fly or Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• szvd
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 04-10-2018
Morning all,

Ik heb een probleem met het afspelen van Champions League samenvattingen op zowel de Nu.nl als Veronica app op mijn iPhone Xs.
Krijg de melding dat de video niet meer beschikbaar is of verwijderd is.
Open ik de video’s op mijn iPhone 7, speelt alle video’s probleemloos af...

Iemand een idee?

[ Voor 0% gewijzigd door szvd op 04-10-2018 12:29 . Reden: Spelfout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
szvd schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 12:28:
Morning all,

Ik heb een probleem met het afspelen van Champions League samenvattingen op zowel de Nu.nl als Veronica app op mijn iPhone Xs.
Krijg de melding dat de video niet meer beschikbaar is of verwijderd is.
Open ik de video’s op mijn iPhone 7, speelt alle video’s probleemloos af...

Iemand een idee?
Ik heb dat ook bij Facebook; eerste 10 seconden en dan soms video niet beschikbaar...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

'Atta way, baby!

Juice. schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 10:16:
Kan dat spleetje veel kwaad? Bij mijn Xs Max heb ik het ook bovenin (verrassend genoeg is daar dus meer stofophoping dan normaal) en kan ik een stukje papier 1 tot 2 mm naar binnen werken zonder enige moeite.
Kan vast geen kwaad, maar het hoort niet. Dus ik zou hem omruilen als je er aan stoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretraket
Family Guy schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 09:54:
Ik vind de camera gezoomd wel echt tegenvallen. Heel verschil (negatief) met mijn vorige S7 Edge.
Heb zelf ook een 7 edge gehad. Maar ik zoom alleen met DSLR’s. 2x zoom op alle telefoons vind ik al spuuglelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
pretraket schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 15:24:
[...]

Heb zelf ook een 7 edge gehad. Maar ik zoom alleen met DSLR’s. 2x zoom op alle telefoons vind ik al spuuglelijk
Hier ook een S7 Edge gehad en was toen (2016) ook degene met de beste back cam aan boord... Als het een beetje donker werd kon je er niks meer mee aanvangen (zeker bij bewegende beelden). Dit doet de iPhone Xs (Max) toch al veel beter (lees: vangt dit softwarematig beter op), dankzij de nieuwe A12 Bionic processor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker010
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 01-09 22:51
Op mijn XS lopen video’s vast. Het schermt bevriest dan maar het geluid loopt wel door. Problemen verschijnen in zowel youtube-app als op de videospelers in safari. Nog meer mensen last van of heeft iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier geen problemen met video’s tot nu toe

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Shizzel
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11:48
Heb sinds de release mijn xs maar moet toch zeggen het bereik lijkt echt te haperen. Heb hem los gekocht, zelfde kpn abo als in mijn oude 6s (16gb 3jr oud toestel).

Ervaring tot nu toe:
-Thuis een vaste 2 ipv 3-4 streepjes 4g.
-onderweg in de trein zelfde traject switch naar 3g wat de 6s nooit deed. Utrecht cs 3g bv. zonder werkend internet.
-Andere locatie in utrecht zelfde ruimte soms bereik kwijt dan weer switch naar 3g of edge. 6s had altijd 4g.

Als het bereik goed is is hij wel echt snel hoor >120mbit.

Is ook allemaal geen drama maar voor mij is het wel duidelijk. Mijn reeds verkochte qualcomm 6s geeft het gigabit lte intel modem (met natuurlijk wel andere antennes) in de xs een harde veeg uit de pan.

Hopelijk kan een firmware update nog wat doen. Maar jammer is het wel (zal hem er niet voor verkopen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretraket
Shizzel schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 17:12:
Heb sinds de release mijn xs maar moet toch zeggen het bereik lijkt echt te haperen. Heb hem los gekocht, zelfde kpn abo als in mijn oude 6s (16gb 3jr oud toestel).

Ervaring tot nu toe:
-Thuis een vaste 2 ipv 3-4 streepjes 4g.
-onderweg in de trein zelfde traject switch naar 3g wat de 6s nooit deed. Utrecht cs 3g bv. zonder werkend internet.
-Andere locatie in utrecht zelfde ruimte soms bereik kwijt dan weer switch naar 3g of edge. 6s had altijd 4g.

Als het bereik goed is is hij wel echt snel hoor >120mbit.

Is ook allemaal geen drama maar voor mij is het wel duidelijk. Mijn reeds verkochte qualcomm 6s geeft het gigabit lte intel modem (met natuurlijk wel andere antennes) in de xs een harde veeg uit de pan.

Hopelijk kan een firmware update nog wat doen. Maar jammer is het wel (zal hem er niet voor verkopen).
Ik gebruik nu de laatste beta-update en heb al een tijdje geen 3G meer gezien. Hopelijk helpt die ook bij jou straks met 12.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fetix1
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-08 20:43
Wel veel gedoe gehad met het terugzetten van een reservekopie. Via iCloud werkte het voor geen meter. Bleef maar vaststaan bij ‘tijd berekenen’. Daarna maar via iTunes teruggezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soppyscroll
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17:34
Zijn er meer mensen die bij gebruik van Snapchat de night modus niet kan gebruiken, gaat bij mij om de xs max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• injectx
Ik ga maandag terug met mijn Max vanwege het color shifting issue, het valt me steeds meer op, vooral bij lagere brightness met TrueTone aan.

Echt niet meer mensen last hiervan?
Op reddit wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdvanAl
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 13-09 22:55
injectx schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 09:08:
Ik ga maandag terug met mijn Max vanwege het color shifting issue, het valt me steeds meer op, vooral bij lagere brightness met TrueTone aan.

Echt niet meer mensen last hiervan?
Op reddit wel.
Oled zal altijd last hebben van color shifting.
Ik zie het ook op mijn XS max, maar niet meer of minder dan andere oled panels

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EdvanAl
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 13-09 22:55
pretraket schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 15:24:
[...]

Als de licht omstandigheden goed zijn en je gaat naar de 2x zoom modus dan wordt gewoon de tweede camera gebruikt en is het dus een optische zoom.
Dat ziet er gewoon goed uit en zeker niet spuuglelijk.

Zijn de licht omstandigheden minder goed dan zal er bij de 2X zoom niet overgeschakeld worden naar de andere camera maar zal er een crop plaatsvinden met de 1e camera. Deze zijn uiteraard van mindere kwaliteit.

Welke modus er gekozen wordt kan je niet zelf regelen. Echter achteraf wel te herkennen aan de exif info (diafragma 1.8 versus 2.4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• injectx
EdvanAl schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 09:43:
[...]
Oled zal altijd last hebben van color shifting.
Ik zie het ook op mijn XS max, maar niet meer of minder dan andere oled panels
Klopt dat is ook wel zo, alleen zal de ene color shift wat merkbaarder en onaangenamer zijn dan de andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fetix1
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-08 20:43
Ik heb ook het idee dat de overgang van lichter naar donkerder wat schokkerig gaat en niet echt vloeiend verloopt.

Ook wanneer ik mijn camera aanzet en filmpjes maak heeft, is er niet echt een vloeiende overgang van heel licht naar donker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, 3 maal was scheepsrecht! Ein-de-lijk een iPhone XS Max ontvangen zonder beschadigingen *O*

Wat een prachtding. En moet ook zeggen dat ik zeer tevreden ben over de telefonische klantenservice van Belsimpel. Duurt misschien wat langer dan bij Apple zelf, maar heb nu binnen 1 week 3x een nieuw toestel in handen gehad, en ze hebben telkens mijn klacht begripvol en snel opgepakt. Hulde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Dat Apple geen onderscheid maakt, is mij vandaag nog duidelijker geworden. Had iemand van support aan de lijn, blijkt dat hij zelf een Samsung gebruikt :D niks mis mee maar wel grappig

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 09:55:
Nou, 3 maal was scheepsrecht! Ein-de-lijk een iPhone XS Max ontvangen zonder beschadigingen *O*

Wat een prachtding. En moet ook zeggen dat ik zeer tevreden ben over de telefonische klantenservice van Belsimpel. Duurt misschien wat langer dan bij Apple zelf, maar heb nu binnen 1 week 3x een nieuw toestel in handen gehad, en ze hebben telkens mijn klacht begripvol en snel opgepakt. Hulde!
Superfijn! Maar het zou natuurlijk ook niet anders moeten, welke aankoop je ook doet, service hoort gewoon goed te zijn, zeker als een product beschadiging vertoont :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez
  • Laatst online: 16:27

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

Gisteren m’n eerste iPhone opgehaald, de sx max.

Valt me op dat de batterijstatus geen getal aangeeft in procenten.

Is dat een instelling ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Speedy_Gonzalez schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 12:40:
Gisteren m’n eerste iPhone opgehaald, de sx max.

Valt me op dat de batterijstatus geen getal aangeeft in procenten.

Is dat een instelling ?
Ja.... had je al kunnen vinden en instellen in de tijd dat je deze post schreef....
Speedy_Gonzalez schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 12:46:
Blijkbaar kijk ik er dan steeds overheen
:?
Settings -> Battery

[ Voor 21% gewijzigd door Fietsbel op 05-10-2018 12:48 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

Sorry ik zie het niet.
Ik kijk bij batterij maar vind het niet

[ Voor 65% gewijzigd door Speedy_Gonzalez op 05-10-2018 12:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 16:12
Speedy_Gonzalez schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 12:46:
Blijkbaar kijk ik er dan steeds overheen
Op de Xs zie je het percentage alleen in het Control Center.

[ Voor 4% gewijzigd door MelvinW op 05-10-2018 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

MelvinW schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 12:50:
[...]

Op de Xs zie je het percentage alleen in het Berichtencentrum.
AH, ok
Vandaar dat ik het niet vond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
Speedy_Gonzalez schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 12:52:
[...]

AH, ok
Vandaar dat ik het niet vond
Ja het is helaas niet mogelijk om het percentage altijd in beeld te hebben. Vind ik zelf ook jammer. Even naar beneden swipen op het batterij icoon en je ziet hoeveel % je nog over hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bibi2205
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 31-08 12:02
MelvinW schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 12:53:
[...]

Ja het is helaas niet mogelijk om het percentage altijd in beeld te hebben. Vind ik zelf ook jammer. Even naar beneden swipen op het batterij icoon en je ziet hoeveel % je nog over hebt.
Ik gebruik daar de batterij widget voor.. Door naar links te swipen komt de widget in beeld met iPhone en Apple Watch batterijniveau. Net iets makkelijker te bereiken dan in Control Center vind ik (tenzij je in een app zit uiteraard).

Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
bibi2205 schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 13:15:
[...]

Ik gebruik daar de batterij widget voor.. Door naar links te swipen komt de widget in beeld met iPhone en Apple Watch batterijniveau. Net iets makkelijker te bereiken dan in Control Center vind ik (tenzij je in een app zit uiteraard).
Gewoon van rechtsboven naar beneden swipen (control center dus) en je ziet de batterij percentage, via de widgets gaat ook, maar als je onderaan in de widgets zit (door vorige actie), moet je eerst naar boven of onder swipen (afhankelijk waar de batterij widget zich bevindt), dan is het control center toch net iets makkelijker :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
hoppah!

zojuist Apple Pay geactiveerd (via de bunq bank workaround) op m'n iPhone XS en eerste aankoop gedaan in een winkel.

Werkt echt top! :)

[ Voor 11% gewijzigd door _Bailey_ op 05-10-2018 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irrilian
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 05-09 01:40
Geert1976 schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 15:36:
hoppah!

zojuist Apple Pay geactiveerd (via de bunq bank workaround) op m'n iPhone XS en eerste aankoop gedaan in een winkel.

Ik dacht dat Apple Pay nog niet is geïntroduceerd in Nederland. Hoe is dit mogelijk?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:22
[verwijderd]

[ Voor 95% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Irrilian schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 15:38:
[...]

Ik dacht dat Apple Pay nog niet is geïntroduceerd in Nederland. Hoe is dit mogelijk?
Ff de zoek functie hier gebruiken. Is al meerdere malen besproken ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OllieMongollie
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 09:01
Geert1976 schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 15:36:
hoppah!

Ja dit dus. Echt geniaal. Ben verder super tevreden over bunq, maar baal er toch van dat een Rabo dit nog niet aanbied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Zit ook al tijden te wachten tot Apple Pay eindelijk beschikbaar komt in NL, ik vertik het om 8 euro per maand te betalen om te kunnen betalen 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Cardwizard schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 16:58:
Zit ook al tijden te wachten tot Apple Pay

ik vertik het om 8 euro per maand te betalen om te kunnen betalen 8)7
Nee je hebt gelijk...beter een telefoontje kopen van €1200/€1300 :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Geert1976 schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 17:10:
[...]

Nee je hebt gelijk...beter een telefoontje kopen van €1200/€1300 :>
Ja lijkt mij beter dan zomaar geld weg gooien, en ik heb de Max dus telefoonTJE klopt gewoon niet :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Cardwizard schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 17:16:
[...]

Ja lijkt mij beter dan zomaar geld weg gooien, en ik heb de Max dus telefoonTJE klopt gewoon niet :P
Jij bankiert dus gratis?

Bunq scheelt uiteindelijk hooguit €2 a €3 p/m vergeleken met een goed pakket bij bijv ABN, Rabo of ING.

Maar ik kan me voorstellen dat je failliet zou kunnen gaan op die €2 a €3 extra (tov de bekende banken) per maand

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cardwizard
Geert1976 schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 17:23:
[...]

Jij bankiert dus gratis?

Bunq scheelt uiteindelijk hooguit €2 a €3 p/m vergeleken met een goed pakket bij bijv ABN, Rabo of ING.

Maar ik kan me voorstellen dat je failliet zou kunnen gaan op die €2 a €3 extra (tov de bekende banken) per maand
€1,50 per maand
Credit card is gratis, zeg ik jaarlijks op en krijg dan meestal nog 50 euro bij de nieuwe kaart :)

Dus ja flink extra betalen voor Apple Pay, voor de rest is Bunq top en ik gebruik het al een hele tijd naast de Rabo, als de maandelijkse kosten lager waren dan was ik meteen van de partij

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• de Foarsitter
Cardwizard schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 17:16:
[...]

Goed bezig 8)

[/boks geeft]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14-09 19:54
bibi2205 schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 13:15:
[...]

Persoonlijk vind ik dat je zo gewend bent aan geen batterij percentage en het control center naar beneden halen en je ziet het ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richie B
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 25-04 13:12
injectx schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 16:19:
Sinds gisteren de XS Max, lang getwijfeld want ik dacht dat ie te groot zou zijn maar wat ben ik blij dat ik deze gekozen heb, heerlijk toestel!

Is het bij jullie ook zo dat het scherm wat groenig lijkt op sommige delen als de brightess bijna volledig naar 0% is? Bij witte achtergronden valt het op maar ook bij de klok app bijvoorbeeld. Zag dit gisteravond toen ik in een vrijwel onverlichte kamer zat.
Mijn Xs Max vertoont sinds gister kleur verschil, de onderkant van het scherm heeft een soort gelige zweem die naar boven overloopt in wit. Dit is met TT aan. Wel vreemd aangezien ik hier meteen op let als ik een nieuwe iPhone uitpak...het was echt uniform voor 2 weken. Toch maar even langs de store morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 11:38:
[...]

Superfijn! Maar het zou natuurlijk ook niet anders moeten, welke aankoop je ook doet, service hoort gewoon goed te zijn, zeker als een product beschadiging vertoont :)
Zekers! Maar werd toch een beetje huiverig van die gozer in de winkel. Maar je hebt gelijk, en de service a/d telefoon was gelukkig dus ook heel erg goed & ze waren erg begripvol. Ben blij dat ik daarvoor heb gekozen ipv. nog steeds wachten op mijn toestel bij T-Mobile!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bibi2205
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 31-08 12:02
RigolleM schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 15:33:
[...]

Gewoon van rechtsboven naar beneden swipen (control center dus) en je ziet de batterij percentage, via de widgets gaat ook, maar als je onderaan in de widgets zit (door vorige actie), moet je eerst naar boven of onder swipen (afhankelijk waar de batterij widget zich bevindt), dan is het control center toch net iets makkelijker :-)
Klopt, uiteindelijk is het voor iedereen verschillend idd.. Ik maak weinig gebruik van widgets dus ze passen bij mij netjes op 1 scherm. ;)

Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdevries189
  • Laatst online: 29-08-2023
Bizar. Gisterochtend 8u de deur uit. Meerdere keren gebeld overdag, muziek geluisterd, beetje ge'appt en savonds 23u nog 70% over. Nog nooit eerder gehad bij een telefoon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• de Foarsitter
jdevries189 schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 20:11:
Bizar. Gisterochtend 8u de deur uit. Meerdere keren gebeld overdag, muziek geluisterd, beetje ge'appt en savonds 23u nog 70% over. Nog nooit eerder gehad bij een telefoon.
Mijn Max is ook heel goed wua accuduur. Eens in de twee dagen in de lader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sc0tTy
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08:40
Stond vandaag bij de huisarts en moest m'n polisnummer hebben. Ben m'n pas kwijt dus dacht ff op CZ.nl kijken maar helaas weer geen verbinding.... Kan niet wachten op iOS 12.1 :-(

Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

jdevries189 schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 20:11:
Je gebruikt dat ding echt weinig. ;)

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-08 17:48
Misschien dat iemand dat weet... Zou een Chinese iPhone XS Max Dual Sim in NL werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
Jieve schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 22:22:
Misschien dat iemand dat weet... Zou een Chinese iPhone XS Max Dual Sim in NL werken?
Ja dat werkt. Zorg er echter voor dat je een model uit Hong Kong krijgt en niet uit China. Een Chinese iPhone heeft nogal wat beperkingen. FaceTime Audio ontbreekt daar bijvoorbeeld op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
MelvinW schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 22:31:
[...]

Ja dat werkt. Zorg er echter voor dat je een model uit Hong Kong krijgt en niet uit China. Een Chinese iPhone heeft nogal wat beperkingen. FaceTime Audio ontbreekt daar bijvoorbeeld op.
In HongKong hebben ze ook de Dual Sim versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
Jieve schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 22:48:
[...]

In HongKong hebben ze ook de Dual Sim versie?
Ja, maar alleen de Xs Max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
MelvinW schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 22:50:
[...]

Ja, maar alleen de Xs Max.
Thanks, zag idd het!
Maar staat het volgende bij...Not compatible with existing micro-SIM cards.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MelvinW
Jieve schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 22:51:
[...]

Thanks, zag idd het!
Maar staat het volgende bij...Not compatible with existing micro-SIM cards.
Omdat het een nano-SIM slot is? Net als bij andere iPhones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
MelvinW schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 23:00:
[...]

Omdat het een nano-SIM slot is? Net als bij andere iPhones.
LOL!! Je hebt gelijk, echt tijd voor weekend. Niet eens bin stil gestaan dat het nano sinkaaft geworden is! Maar dat komt dat het al een tijdje zo is hahaha. Sorry man 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Ik heb deze vraag nog niet voorbij zien komen:

Natuurlijk wil je met iPhone XS (Max) de beste foto's maken. Maar wat is nou de beste camera-app? Volgens reviews zijn dat Halide, Camera+ 2 of Lightroom.

Ik heb nu Halide gekocht (ik ben iemand die best wil betalen voor een goede app), maar daarmee kun je geen foto's achteraf bewerken lijkt het. Dus alleen máken en bewerken.

Ben benieuwd welke app anderen gebruiken of dat men het gewoon bij de standaard-applicatie houdt...

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
@THE_BASE ik gebruik alleen de standaard camera app
Pagina: 1 ... 20 ... 40 Laatste

Let op:
Beschikbaarheid, levertijd en besteld meldingen hier plaatsen: [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
Discussies over losse verkoop en import hier plaatsen: [iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6