Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:03

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

Ik overweeg een iphone xs te nemen.
Aangezien ik al een ipad heb met een apple account waar zo’n 25 euro opstaat vroeg ik me af of ik hetzelfde account ook voor de iphone xs kan gebruiken.

Als dat gaat, komen dan ook de apps die op de ipad staan automatisch allemaal op de iphone ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Speedy_Gonzalez schreef op zondag 30 september 2018 @ 16:44:
Aangezien ik al een ipad heb met een apple account waar zo’n 25 euro opstaat vroeg ik me af of ik hetzelfde account ook voor de iphone xs kan gebruiken.

Als dat gaat, komen dan ook de apps die op de ipad staan automatisch allemaal op de iphone ?
Ja dat kan en ja dat kan je instellen :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ruud0012
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 21:39
Speedy_Gonzalez schreef op zondag 30 september 2018 @ 16:44:

Als op 1 apparaat werkt kun je zo verder op de andere, waar je gebleven was. Welkom in het Apple systeem. d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Roos79 schreef op zondag 30 september 2018 @ 08:37:
[...]

Dat is nou echt jouw mening en hoe jou groot jouw handen zijn en wat jij een fijne scherm grote vind.
Iemand met kleine handen is happy met de Xs maar iemand met grotere handen is erg blij de de Xs er in de Max variant gemaakt is.
Net als de plus varianten destijds die werden ook met open armen ontvangen door mensen met de grotere handen en door diegene die erg graag een groter scherm wilde.
Kortom het is echt persoonlijk en wat jij als gebruiker dus fijn vind.
Deze was hier al gedeeld maar misschien zeker voor jouw goed om te kijken dat een Xs Max in eens klein is.
YouTube: iPhone XS Max Reviewed-With Help from Tallest NBA Player Ever
Hier hele kleine handen maar altijd dolgelukkig met mijn plus en na een dagje wennen helemaal happy met mijn max
Ieder heeft zijn eigen voorkeur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-09 21:27
Jonasken schreef op zondag 30 september 2018 @ 16:30:
[...]

Niet alleen dit maar hoe krijg je zo'n baksteen in je broekzakken??? En als je perse een groot scherm wil koop er dan gwn een ipad bij :p
De plus en de Max past gewoon in vrijwel elke broekzak hoor. Laat gewoon lekker iedereen kiezen wat hij/zij wil, altijd die overtuiging willen overbrengen is zo vermoeiend.

Eerst reisde ik bijv dagelijks met de trein, toen vond ik het Plus formaat heerlijk, veel browser en serie/film bekijken etc. Nu is dat echter anders en is mijn toestel vooral voor appen en snel wat internetten dus hoeft het ook niet meer zo groot.

En al heb je grote handen zoals hierboven werd genoemd, vrees ik dat je in het gros vd gevallen alsnog 2 handen nodig hebt, dus ook dat argument is meer nietszeggend dan wat anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20:17
@Scrtz Helaas de 6s pas al net in mijn broekzak en de Xs dus gewoon niet laat staan een Max.
Broekzakken bij dames spijkerbroeken worden steeds kleiner echt heel stom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Roos79 schreef op zondag 30 september 2018 @ 19:35:
@Scrtz Helaas de 6s pas al net in mijn broekzak en de Xs dus gewoon niet laat staan een Max.
Ja ik had moeten zeggen, vrijwel elke mannenbroek :P Bij vrouwen past er nog amper een sleutel in inderdaad, laat staan welke telefoon dan ook..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noslen
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 20:58
Helaas de XS Max terug moeten sturen :( Alles was geweldig, het grote scherm, de snelheid en camera maar ook ik had last van een slechte verbinding. Gesprekken die wegvielen, slechter bereik op plekken waar ik dat eerst wel had (ook de veldtest gebruikt) en het schakelen van 4G -> 3G -> 4G gebeurde te vaak bij mij. Als ik Youtube aan het kijken was stond er bijvoorbeeld geregeld 'weer online' in zo'n groene balk onderaan het scherm, wat betekende dat de verbinding weggevallen was. Misschien maar naar een X kijken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Roos heeft toch wel een handtassie? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier nog een boeiend filmpje van iemand die antenneproblemen heeft met zijn nieuwe XS. Apple moet toch met een oplossing gaan komen YouTube: iPhone XS Dropped WiFi & Slow LTE Issue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:21
Alabama_man schreef op zondag 30 september 2018 @ 11:39:

Reachability beweging lijk ik vaak net niet goed uit te voeren en vind ik daarom nu minder fijn dan de double tap op de homebutton. Maar misschien dat ik hier nog aan wen in de toekomst.
Moest ik ook even aan wennen. Wat het makkelijker maakt; je duim/vinger van het scherm af laten glijden. Niet eerder stoppen :)

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-09 14:31
noslen schreef op zondag 30 september 2018 @ 19:38:
Helaas de XS Max terug moeten sturen :( Alles was geweldig, het grote scherm, de snelheid en camera maar ook ik had last van een slechte verbinding. Gesprekken die wegvielen, slechter bereik op plekken waar ik dat eerst wel had (ook de veldtest gebruikt) en het schakelen van 4G -> 3G -> 4G gebeurde te vaak bij mij. Als ik Youtube aan het kijken was stond er bijvoorbeeld geregeld 'weer online' in zo'n groene balk onderaan het scherm, wat betekende dat de verbinding weggevallen was. Misschien maar naar een X kijken :(
Krijg je geen nieuwe? Mss met sw weer klaar?

no comment

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Roos79
Scrtz schreef op zondag 30 september 2018 @ 19:36:
[...]

Ja ik had moeten zeggen, vrijwel elke mannenbroek :P Bij vrouwen past er nog amper een sleutel in inderdaad, laat staan welke telefoon dan ook..
En dat is pas echt sinds de laatste modellen spijkerbroeken en ik zou er bijna mijn spijkerbroekzakken voor laten aanpassen.
Dus dat ze dieper gemaakt worden misschien toch eens dat vermaak winkeltje binnen lopen :P
Nu gaan we de winter weer in en zitten er in jasjes en vesten wel zakken maar in de zomer drama.

@Geert1976 Ik vind tasjes niks dat kan ik alleen maar weer vergeten.
Laatst deed ik mijn phone in een andere zak dan gewend nou dan denk ik echt dat ik hem verloren ben.
Lang leve de watch met het pingel knopje en dan nog dom zoeken natuurlijk want hij zat echt ergens waar ik hem dus nooit gestopt kon hebben 7(8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Persoonlijk vind ik het geen gezicht een telefoon in je broekzak, als vrouw zijnde. Mooie handtas met een mooie case om je phone is meer stijlvol dan een phone in je kontzak, of nog erger in je bh 🤭

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
@Verwijderd ik stop hem gewoon in mijn normale broekzak dat paste altijd best prima alleen nu dus niet meer.
Kontzakken zijn voor de sier vind het geen potje als daar van alles in gestoken word.
Maar heel eerlijk dat zijn persoonlijke meningen en ieder besluit dat voorzich.
Zo vind ik de cases van richmond & Finch echt supermooi maar helaas nog erg weinig keuze voor de Xs dus voor nu een tech21 case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roos79 schreef op zondag 30 september 2018 @ 22:07:
@Verwijderd ik stop hem gewoon in mijn normale broekzak dat paste altijd best prima alleen nu dus niet meer.
Kontzakken zijn voor de sier vind het geen potje als daar van alles in gestoken word.
Maar heel eerlijk dat zijn persoonlijke meningen en ieder besluit dat voorzich.
Zo vind ik de cases van richmond & Finch echt supermooi maar helaas nog erg weinig keuze voor de Xs dus voor nu een tech21 case.
Wat ik zeg, persoonlijke smaak, net als dat iedereen iets anders mooi vindt, model, kleur hoesje of wat dan ook
In noodgevallen heb ik mijn plus wel eens in mijn broekzak gehad als ik echt bereikbaar moest zijn en meestal ging dat dan wel. Ik heb ook een leuke lederen Fanny pack wat ook handig is naar een festival ofzo.

Wat betreft cases, ook voor de max is maar beperkt. Voor nu blij met de bosgroene van Apple.
Ik heb dr afgelopen dagen het bereik in de gaten gehouden maar geen verschil nog gemerkt met de plus, ik zit veel in het buitengebied en heb altijd plekken met slecht tot zelfs geen bereik en de max doet het niet slechter, op een plek waar ik vaak geen bereik heb, met de max wel bereik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VidaR-9
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:08
Ik heb sinds gisteravond ineens connectiviteitsproblemen met mijn Xs. Zowel op WiFi als 4G valt mijn internetverbinding regelmatig weg.

Vanmorgen had ik Flitsmeister aan en kreeg ik ook regelmatig de melding dat ik geen internetverbinding had.

Heel irritant, dus heel makkelijk in de gaten te houden. Zit over uurtje in het buitenland, dus eens kijken of het iets met het netwerk was of toch mijn iPhone.

Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VidaR-9 schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 07:22:
Ik heb sinds gisteravond ineens connectiviteitsproblemen met mijn Xs. Zowel op WiFi als 4G valt mijn internetverbinding regelmatig weg.

Vanmorgen had ik Flitsmeister aan en kreeg ik ook regelmatig de melding dat ik geen internetverbinding had.

Heel irritant, dus heel makkelijk in de gaten te houden. Zit over uurtje in het buitenland, dus eens kijken of het iets met het netwerk was of toch mijn iPhone.
Is een probleem wat meer mensen ervaren. Afwachten op software update Apple, of om laten ruilen voor een nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
VidaR-9 schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 07:22:

doe dan handmatig netwerk kiezen, dan zie je welke de beste heeft. In de grens bij mij is bv voda veel beter dan t mob.

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noslen
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 20:58
Martinus schreef op zondag 30 september 2018 @ 20:32:
[...]

Krijg je geen nieuwe? Mss met sw weer klaar?
Ik wilde het risico niet nemen om het af te wachten (bijvoorbeeld een software update met een fix voor het probleem), maar ik was er vooral van geschrokken. Ik had de berichtgeving wel gelezen, dachtende dat het iets Amerikaans was en ik er geen last van zou hebbem, maar toen ik moest reizen begonnen de connectiviteitsproblemen pas. Thuis had ik, op een wegvallend gesprek na, nergens last van. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:50
Ik durf de Max nog niet helemaal zonder bescherming te gebruiken, heeft wel mijn voorkeur want dat is gewoon het fijnste (mening) ik haal net dus die lelijke hoes er even af om alles af te poetsen

<3 O+ toch wel mooi dat goud :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weet iemand hoe ik nou nog AppleCare afsluit voor mijn Max?
Ik krijg telkens de melding dat ik dit product niet in mijn winkelwagen kan plaatsen omdat het gekoppelde product (de max dus) niet gevonden is in dezelfde winkelwagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Donstil schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 11:06:
Ik krijg telkens de melding dat ik dit product niet in mijn winkelwagen kan plaatsen omdat het gekoppelde product (de max dus) niet gevonden is in dezelfde winkelwagen.
Je moet bellen met de Apple klantenservice, die kunnen dat dan telefonisch met je afsluiten. De laatste keer dat ik het deed kon het iig niet anders.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Scrtz schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 11:12:
[...]

Je moet bellen met de Apple klantenservice, die kunnen dat dan telefonisch met je afsluiten. De laatste keer dat ik het deed kon het iig niet anders.
Aah gaar, dat kost altijd zoveel tijd. Thnx in ieder geval.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 03:36
Donstil schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 11:06:
Hier je serienummer invoeren: https://checkcoverage.apple.com/nl/nl/

Je krijgt dan de optie om AppleCare+ aan te schaffen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
MelvinW schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 11:18:
[...]

Hier je serienummer invoeren: https://checkcoverage.apple.com/nl/nl/

Je krijgt dan de optie om AppleCare+ aan te schaffen.
Aah cool. Nog beter :)

Edit: En done. Had het nooit, toen heeft @Geert1976 mij overgehaald afgelopen jaar met "Apple care is mijn hoesje" en sinds dien ben ik verziekt. Geeft een lekker gevoel als ik er niet mee zo zuinig op hoef te zijn :)

[ Voor 28% gewijzigd door Donstil op 01-10-2018 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdvanAl
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 13-09 22:55
Wifi blijft een probleem.
Het is een tijdje snel na een disconnect en connect of welke wifi actie dan ook.

Maar na een bepaalde tijd is er geen wifi meer of heel langzaam. Na een disconnect en connect is het weer een tijdje oké totdat......

Alleen de XS heeft hier last van thuis bij mij.
De rest werkt vlekkeloos.
Hopen dat het geen hardware is.

Las overigens dat ze niet zomaar de voltage van het modem kunnen verhogen (beter bereik) want dan moet de telefoon weer gekeurd worden ivm verhoogde SAR waarde.

[ Voor 29% gewijzigd door EdvanAl op 01-10-2018 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VidaR-9
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:08
Verwijderd schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 07:53:
[...]

Is een probleem wat meer mensen ervaren. Afwachten op software update Apple, of om laten ruilen voor een nieuwe.
Damn.. 8)7

Wel apart dat het gisteren opeens problemen is gaan geven. :(

@Martinus Dat gaat me niet helpen, het heeft niet met het netwerk te maken. Had er vanmorgen last van in NL, in Switzerland en nu ook in France.

Edit: fix uitgevoerd die wordt aangegeven voor lage snelheden. Dat is echter niet het probleem, het is het wegvallen. Maar toch proberen of dit werkt.

Edit 2: de fix is dus het wissen van de netwerkinstellingen. Gevolg: hele iphone vastgelopen. Enkel Apple logo in beeld.. :(

[ Voor 23% gewijzigd door VidaR-9 op 01-10-2018 15:50 ]

Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
Ik merk tot nu toe nog niet heel veel van de netwerkproblemen. Gelukkig maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 16-09 08:20
WouterL schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 17:12:
Op een Xs of Max?

Het is weer September 2025 :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WouterL
Xs max

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 16-09 15:36
WouterL schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 17:12:
Ik ook op mijn Xs Max.

Ik moet wel toegeven dat ik op de derde dag onderweg naar Groningen opeens 3G had. Maar dat lag waarschijnlijk aan Tele2 :’)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cardwizard
mr.JamesBond schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 17:54:
[...]

Ik ook op mijn Xs Max.

Ik moet wel toegeven dat ik op de derde dag onderweg naar Groningen opeens 3G had. Maar dat lag waarschijnlijk aan Tele2 :’)
Zie het als een waarschuwing.... GA TERUG!!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• de Foarsitter
Cardwizard schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 18:47:
[...]

Zie het als een waarschuwing.... GA TERUG!!!!
Ja we gingen naar de Ikea, dus dat was inderdaad mijn gedachte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
mr.JamesBond schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 19:20:
[...]

Ja we gingen naar de Ikea, dus dat was inderdaad mijn gedachte
Draadloze lader kopen zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Voor degene met een Xs Max: nog geen regrets met deze keuze (Max)?
@WouterL @Cardwizard @mr.JamesBond etc etc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WouterL
Jaymone schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 19:47:
Nee het is een heerlijk toestel. Prachtig scherm, mooi geluid. Dik tevreden. Batterijduur ben ik nog steeds niet mega kapot van, maar is voldoende. Destijds van de x gestapt omdat ik hem te klein vond O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
WouterL schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 19:53:
[...]

Nee het is een heerlijk toestel. Prachtig scherm, mooi geluid. Dik tevreden. Batterijduur ben ik nog steeds niet mega kapot van, maar is voldoende. Destijds van de x gestapt omdat ik hem te klein vond O-)
Mooi om te horen!
Pluspunt voor mij is ook o.a. het waanzinnig mooie grote scherm en dat het een toestel is die je multifunctioneel kunt inzetten. Extra batterijduur is ook mooi meegenomen, al verschilt dat niet heel erg veel maar toch. Wat mij heeft doen twijfelen is enkel en alleen het gewicht. Maar komende van een X zie ik wel meer pro's bij de Xs Max dan de kleinere variant Xs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M3lvinG
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16-09 10:49
WouterL schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 19:53:
[...]

Hier sluit ik mij helemaal bij aan. Echter heb ik de gewone XS, maar de batterijduur valt mij erg tegen. Had er veel meer van verwacht om eerlijk te zijn. Iemand anders hier ook ervaringen mee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
M3lvinG schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 20:18:
[...]

Hier sluit ik mij helemaal bij aan. Echter heb ik de gewone XS, maar de batterijduur valt mij erg tegen. Had er veel meer van verwacht om eerlijk te zijn. Iemand anders hier ook ervaringen mee?
mijn Xs is qua batterijduur vrijwel hetzelfde als m’n oude X

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reem0nN
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 23:03
Ik heb even een vraag voor de iPhone XS Max gebruikers.

Hebben jullie ook soms als je op het scherm en achterkant drukt dat je een pop hoort.
En als je aan beide kanten van de iPhone van boven en beneden beetje lichtjes een tik geeft, hoor ik een pop of klik geluid af en toe.
Het viel me in ene op na het schoonmaken van me iPhone met een microvezeldoek.
Nou heb ik nog 4 dagen bedenktijd om hem terug te sturen dus wil even zeker weten of dit hoort of dat het toch een defect is.

Alvast bedankt mede tweakers :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:00
Reem0nN schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 21:08:

Hebben jullie ook soms als je op het scherm en achterkant drukt dat je een pop hoort.
En als je aan beide kanten van de iPhone van boven en beneden beetje lichtjes een tik geeft, hoor ik een pop of klik geluid af en toe.
Nou heb ik nog 4 dagen bedenktijd om hem terug te sturen dus wil even zeker weten of dit hoort of dat het toch een defect is.

Dat is een defect. Ik heb dit gehad met mijn iPhone 7 Plus. Het heeft me 4 omruilingen gekost. Heb het met de XS Max niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaymone
Reem0nN schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 21:08:

Geen dergelijk last, zou m toch voor de zekerheid omruilen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reem0nN
Dennisweb schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 21:13:
[...]

Dat is een defect. Ik heb dit gehad met mijn iPhone 7 Plus. Het heeft me 4 omruilingen gekost. Heb het met de XS Max niet.
Wat is precies het defect als ik vragen mag?
Ik kan maar niet horen waar het klik geluid vandaan komt. Heb het ook alleen als ik een beetje soort druk op beide kanten zet en beetje soort twist eraan geef.

Wil hem ene kant terugsturen, andere kant niet.. weer lang wachten, retour verwerken, nieuwe bestelling plaatsen bij Vodafone, heel gedoe weer :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:00
Reem0nN schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 21:32:
[...]

Wat is precies het defect als ik vragen mag?
Ik kan maar niet horen waar het klik geluid vandaan komt. Heb het ook alleen als ik een beetje soort druk op beide kanten zet en beetje soort twist eraan geef.

Wil hem ene kant terugsturen, andere kant niet.. weer lang wachten, retour verwerken, nieuwe bestelling plaatsen bij Vodafone, heel gedoe weer :(
Het defect is waarschijnlijk dat het display deels loskomt van de behuizing. Wat jij omschrijft is precies dat probleem. Apple heeft het toestel bij mij eens gecontroleerd. Toen gaven ze aan dat ze me schadeloos zouden stellen, mocht het scherm loslaten.

Wat je ook kan doen is Apple Care afsluiten en dan het toestel met Express Replacement omruilen. Dan heb je heel snel een refurbished(?)/nieuw toestel. Moet je wel borg staan t.w.v. van het toestel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Nee alleen maar grote ❤
komende van een plus is het scherm echt wel groot ineens en heb ik nog gedacht om ook een xs te bestellen en vergelijken, maar het is een waanzinnig fijn toestel en wil niets anders meer
Batterijduur is heel goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reem0nN
Dennisweb schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 21:41:
[...]

Het defect is waarschijnlijk dat het display deels loskomt van de behuizing. Wat jij omschrijft is precies dat probleem. Apple heeft het toestel bij mij eens gecontroleerd. Toen gaven ze aan dat ze me schadeloos zouden stellen, mocht het scherm loslaten.

Wat je ook kan doen is Apple Care afsluiten en dan het toestel met Express Replacement omruilen. Dan heb je heel snel een refurbished(?)/nieuw toestel. Moet je wel borg staan t.w.v. van het toestel.
Bedankt voor de tip.
Ik ga hem dan wel proberen om te ruilen binnen de 14 dagen termijn.
Heb nu de Space Grey zoals elk jaar.. misschien toch maar nu is de goude proberen!

Heb hem nog niet in het echt gezien in het goud.
Zijn er hier mannen die spijt hebben van hun gouden kleur keuze op de XS of XS Max? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RPHN
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 12-01 15:41
Ik heb soms last dat Siri uitzich zelf tegen mij gaat praten... Geen idee waar het vandaan komt, wel vervelend.

// op een Xs Max

[ Voor 8% gewijzigd door RPHN op 01-10-2018 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
RPHN schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 22:33:
Ik heb soms last dat Siri uitzich zelf tegen mij gaat praten... Geen idee waar het vandaan komt, wel vervelend.

// op een Xs Max
Komt door ‘He Siri’ instelling, heb t daarom uitstaan.
Anders een kwestie van opvoeden ;)

——————-
Instagram aangepast voor de Max

[ Voor 10% gewijzigd door Jaymone op 01-10-2018 22:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• de Foarsitter
Cardwizard schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 19:33:
[...]

Draadloze lader kopen zeker
Niet eens. Ik kwam te laat op het idee.
Super tevreden. Ik begrijp eerlijk gezegd de ophef om het grote scherm niet. Formaat van de mobiel is zeer vergelijkbaar met plus modellen. Scherm is fantastisch.

Voor Xs Max bashers: koop lekker een Nokia 3310. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
Verwijderd schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 21:54:
[...]

Nee alleen maar grote ❤
komende van een plus is het scherm echt wel groot ineens en heb ik nog gedacht om ook een xs te bestellen en vergelijken, maar het is een waanzinnig fijn toestel en wil niets anders meer
Batterijduur is heel goed
Batterijduur is inderdaad heel goed. Net iets te goed eigenlijk ;)

Als ik ga slapen heeft die meestal zo’n 45%. Vind ik eigenlijk net te veel om op te laden maar net te weinig om de volgende dag te gebruiken. Oftewel: hij zit als ik slaap doordeweeks gewoon aan de lader.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cardwizard
@Jaymone no regrets hier (zelfs van de kleur niet 😬), top toestel.... moet wel eerlijk zeggen dat van een iPhone X komende het allemaal niet zo spannend is...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roos79
RPHN schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 22:33:

// op een Xs Max
Hier klets Siri ook tegen YouTube en op de meest leuke momenten.
Weet niet beter ondertussen en ik vind het prima ondertussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
Hoe zetten jullie de wekker eigenlijk uit?

Als de wekker gaat druk ik op sluimeren en ga dan naar het overzicht van alle wekkers om het uit te zetten. Nadeel: ik moet de wekker voor de volgende keer weer handmatig aanzetten.

Dat moet toch op een betere manier te doen zijn... :7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:21

DyStiC

&#039;Atta way, baby!

mr.JamesBond schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 00:53:
Hoe zetten jullie de wekker eigenlijk uit?

Als de wekker gaat druk ik op sluimeren en ga dan naar het overzicht van alle wekkers om het uit te zetten. Nadeel: ik moet de wekker voor de volgende keer weer handmatig aanzetten.

Dat moet toch op een betere manier te doen zijn... :7
Gewoon op stop drukken (kleine text onderaan) ipv op Snooze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DyStiC schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 06:19:
[...]

Gewoon op stop drukken (kleine text onderaan) ipv op Snooze.
Haha dit idd. Er staat letterlijk Stop in het scherm 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
heeft een van jullie naakte dragers je foon als eens gepoetst en onder een lamp gehouden? ik doe niks anders dan bij mn "oude" X en zie nu al net zo veel heel kleine krasjes o.i.d.
Harder glas maar minder scratch proof?

[ Voor 6% gewijzigd door Martinus op 02-10-2018 07:51 ]

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sc0tTy
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:35
Donstil schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 07:27:
[...]

Haha dit idd. Er staat letterlijk Stop in het scherm 8)7
Nope als je wat later bent krijg je het lock scherm, het zelfde geld als je hem snoozeda.
Wat je dan moet doen is de alarm notificatie die afteld op het lock scherm weg swipen, dan stopt ie.

Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:15

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Martinus schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 07:50:
heeft een van jullie naakte dragers je foon als eens gepoetst en onder een lamp gehouden? ik doe niks anders dan bij mn "oude" X en zie nu al net zo veel heel kleine krasjes o.i.d.
Harder glas maar minder scratch proof?
Als je hem onder een lamp moet houden om het te zien is het toch niet erg? ;)

Ik weet niet op ik veel krasjes hebt. Het is een gebruiks voorwerp. Paar krasjes erop is niet zo erg.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • +4 Henk 'm!
een zeer goed onderbouwd, in depth, review van Ars Technica. In mijn ogen 1 van de beste, zoniet de allerbeste techsite als het aankomt op goed onderbouwde uitgebreide en objectieve reviews van oa electronica

Dit in tegenstelling tot ruim 80% van de clickbait geile YouTubers en andere nikszeggende specs-opnoemende-wannabe reviewers

https://arstechnica.com/g...ce-big-lenses-big-prices/

Ik raad aan het echt in z'n geheel te lezen, heerlijk leesvoer.

[ Voor 9% gewijzigd door _Bailey_ op 02-10-2018 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sc0tTy schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 08:44:
[...]

Nope als je wat later bent krijg je het lock scherm, het zelfde geld als je hem snoozeda.
Wat je dan moet doen is de alarm notificatie die afteld op het lock scherm weg swipen, dan stopt ie.
Hier niet hoor, staat letterlijk Stop op het scherm.
Zal morgen wel even een screenshot maken voor de duidelijkheid.
Geert1976 schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 09:12:
een zeer goed onderbouwd, in depth, review van Ars Technica. In mijn ogen 1 van de beste, zoniet de allerbeste techsites als het aankomt op goed onderbouwde uitgebreide en objectieve reviews van oa electronica

Dit in tegenstelling tot ruim 80% van de clickbait geile YouTubers en andere nikszeggende specs-opnoemende-wannabe reviewers

Aah ja fijne reviews altijd, zeker nuttig voor de mensen die nog twijfelen.

[ Voor 45% gewijzigd door Donstil op 02-10-2018 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
Tylen schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 09:11:
[...]

Als je hem onder een lamp moet houden om het te zien is het toch niet erg? ;)

Ik weet niet op ik veel krasjes hebt. Het is een gebruiks voorwerp. Paar krasjes erop is niet zo erg.
true, gaat mij erom dat die sneller lijkt te krassen als de oude X, terwijl het beter glas is.

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geert1976 schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 09:12:
een zeer goed onderbouwd, in depth, review van Ars Technica. In mijn ogen 1 van de beste, zoniet de allerbeste techsites als het aankomt op goed onderbouwde uitgebreide en objectieve reviews van oa electronica

Beetje lui hier :') Wat staat er in over eventuele ontvangstproblemem wifi en 4G?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 11:08:
[...]

Beetje lui hier :') Wat staat er in over eventuele ontvangstproblemem wifi en 4G?
luibak! :+

ze gaan niet in op de problemen die sommige mensen ondervinden met WiFi en/of 4G.
De comments onder de review dan weer wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastamasta
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-08 02:01
Ben benieuwd of er ook iPhone XS (Max) gebruikers zijn die geen WiFi en 4G problemen hebben. Heb namelijk gisteren een XS Max besteld en maak me zorgen om de verbindingsproblemen die er zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnark
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20:46
mastamasta schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 11:29:
Ben benieuwd of er ook iPhone XS (Max) gebruikers zijn die geen WiFi en 4G problemen hebben. Heb namelijk gisteren een XS Max besteld en maak me zorgen om de verbindingsproblemen die er zijn.
Ik heb dit zelf niet (bewust) getest maar ik heb niks geks ondervonden de afgelopen tijd, heb hem sinds launch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

rnark schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 11:32:
[...]

Ik heb dit zelf niet (bewust) getest maar ik heb niks geks ondervonden de afgelopen tijd, heb hem sinds launch.
Hetzelfde geldt voor mij.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Weemism
  • Registratie: Februari 2014
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

Ik verbaas me sowieso wat over dat iedereen hier zo tevreden lijkt te zijn over z'n XS. Het aantal issues begint nu toch wel aardig op te lopen metNu zullen er altijd schreeuwerige klagers zijn waardoor het kan lijken dat een probleem schromelijk wordt overdreven, maar gezien het aantal posts in ook de Apple fora, en de aandacht in de media vind ik het gek dat ik hier eigenlijk louter positieve ervaringen lees. Niemand die bovenstaande problemen ervaart, worden de issues toch overdreven, of misschien toch iets te veel een roze Apple bril op?

[ Voor 22% gewijzigd door Weemism op 02-10-2018 12:53 . Reden: Linkjes aan de opsomming toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastamasta
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-08 02:01
rnark schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 11:32:
[...]

Oke super bedankt voor jullie reacties.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrtz
Weemism schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 11:38:
Ik verbaas me sowieso wat over dat iedereen hier zo tevreden lijkt te zijn over z'n XS. Het aantal issues begint nu toch wel aardig op te lopen met
  • zwakke WiFi en 4G ontvangst
  • 'beautygate'
  • laadproblemen
  • het ontbreken van een snellader en minijack dongle bij een telefoon van 1.150-1.550 euro
  • weinig innovatie ten opzichte van de X, maar wel weer een prijsverhoging
Nu zullen er altijd schreeuwerige klagers zijn waardoor het kan lijken dat een probleem schromelijk wordt overdreven, maar gezien het aantal posts in ook de Apple fora, en de aandacht in de media vind ik het gek dat ik hier eigenlijk louter positieve ervaringen lees. Niemand die bovenstaande problemen ervaart, worden de issues toch overdreven, of misschien toch iets te veel een roze Apple bril op?
Ben het met het gros eens maar niet met de prijsverhoging, want de Xs kost net zoveel als de X bij introductie. De Max is weliswaar duurder maar dan spreek je niet van een prijsverhoging omdat er het jaar ervoor geen Max was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
@Weemism er word hier zeker over gepraat maar over de prijs moet je hier niet gaan zeuren daar is een ander topic voor als je daar over wil zeveren moet je dus echt elders zijn.
De andere dingen komen hier zeker voorbij en men belt dan met Apple zelf en kijkt naar de mogelijkheden of ruilt het toestel dan om of wacht op een fix.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaymone
Ik verbaas me sowieso wat over dat iedereen hier zo tevreden lijkt te zijn over z'n XS. Het aantal issues begint nu toch wel aardig op te lopen met
  • 'beautygate'
  • laadproblemen
  • het ontbreken van een snellader en minijack dongle bij een telefoon van 1.150-1.550 euro
Nu zullen er altijd schreeuwerige klagers zijn waardoor het kan lijken dat een probleem schromelijk wordt overdreven, maar gezien het aantal posts in ook de Apple fora, en de aandacht in de media vind ik het gek dat ik hier eigenlijk louter positieve ervaringen lees. Niemand die bovenstaande problemen ervaart, worden de issues toch overdreven, of misschien toch iets te veel een roze Apple bril op?
Ik vind je mededeling maar een beetje raar en een bepaalde richting kiezen. Heb geen dergelijke issues met de Xs Max, dit is positief en daar ben ik blij om. Ik proef hieruit dat jij dat niet bent en dat mag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weemism
  • Registratie: Februari 2014
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

Jaymone schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 11:42:
[...]

Ik vind je mededeling maar een beetje raar en een bepaalde richting kiezen. Heb geen dergelijke issues met de Xs Max, dit is positief en daar ben ik blij om. Ik proef hieruit dat jij dat niet bent en dat mag ;)
Dat is fijn, en zeker niet de bedoeling om het daar verder over te hebben hoor, dus laatste daarover gezegd. Punt is dat als ik op Flipboard vooral de VS berichtgeving over de XS lees, en dan echt niet van de clickbait sites, ik een heel andere indruk krijg dan wat ik hier lees als wordt gevraagd of het toestel bevalt en of er issues zijn. Dus vandaar de vraag, worden de problemen opgeblazen, of wat is anders de oorzaak van die discrepantie?

Maar ik zie dat er weer een aantal mensen zeer snel op hun teentjes getrapt zijn, dus laten we het hier maar bij laten. Bovenstaande reacties verhelderen het wat mij betreft voldoende.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-09 17:41

[list]
zwakke WiFi en 4G ontvangst
Geen last van.
• 'beautygate'
Om dit meteen nu weer een 'gate' te noemen is ook weer typisch iets voor Apple-haters. Het blijkt te worden veroorzaakt doordat de camera van de XS de foto's op een andere manier verwerkt. In sommige gevallen levert dat betere foto's op, in sommige gevallen vinden mensen blijkbaar van niet.
Geen last van.
Waar is dat voor nodig dan? Mijn XS houdt het makkelijk 2 dagen vol en laden doe ik 's nachts. Zelfs met de langzame lader is een nacht genoeg zat om de accu weer vol te krijgen.
[/list]
Volgens mij is de XS precies even duur als de X, maar biedt hij wel verbeteringen, zij het beperkt. Iedereen zal voor zichzelf moeten uitmaken of die de uitgave waard zijn, maar ik gok dat de meeste mensen met een X het wel prima vinden zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rnark
  • Laatst online: 20:46
  • 'beautygate'
  • laadproblemen
Qua bereik valt me gewoon niet op dat dit slechter is dan mijn 'oude' X. Misschien dat er een verschil is wanneer ik ze direct langs elkaar leg maar bij normaal gebruik ondervind ik geen problemen? Hetzelfde geldt voor de camera, ik heb de camera al behoorlijk intensief gebruikt maar ook hierbij is me niks opgevallen. Met laden ook geen problemen, zowel met kabel als draadloos gaat dit (bij mij) altijd goed.

Ik gebruik het toestel de hele dag door en ik vind het nog steeds een upgrade voor de X, mijn vriendin was jaloers op de camera van mijn X. Nu zij de X gebruikt en ik de Xs Max is ze jaloers op de Xs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Weemism schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 11:50:
[...]

Dat is fijn, en zeker niet de bedoeling om het daar verder over te hebben hoor, dus laatste daarover gezegd. Punt is dat als ik op Flipboard vooral de VS berichtgeving over de XS lees, en dan echt niet van de clickbait sites, ik een heel andere indruk krijg dan wat ik hier lees als wordt gevraagd of het toestel bevalt en of er issues zijn. Dus vandaar de vraag, worden de problemen opgeblazen, of wat is anders de oorzaak van die discrepantie?

Maar ik zie dat er weer een aantal mensen zeer snel op hun teentjes getrapt zijn, dus laten we het hier maar bij laten. Bovenstaande reacties verhelderen het wat mij betreft voldoende.
Nogmaals, enige wat ik raar/krom aan je opmerking vind, is dat je het vreemd vind dat veel mensen hier geen issues ervaren met hun Xs/Xs Max en opmerking zoals roze bril e.d. Mensen hier weten echt wel wat ze zeggen en ervaren, dit hoef je niet in twijfel te trekken.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• WouterL
PhilipsFan schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 11:51:
[...]
Geen last van.

[...]
Om dit meteen nu weer een 'gate' te noemen is ook weer typisch iets voor Apple-haters. Het blijkt te worden veroorzaakt doordat de camera van de XS de foto's op een andere manier verwerkt. In sommige gevallen levert dat betere foto's op, in sommige gevallen vinden mensen blijkbaar van niet.

[...]
Geen last van.

[...]
Waar is dat voor nodig dan? Mijn XS houdt het makkelijk 2 dagen vol en laden doe ik 's nachts. Zelfs met de langzame lader is een nacht genoeg zat om de accu weer vol te krijgen.

[...]
Volgens mij is de XS precies even duur als de X, maar biedt hij wel verbeteringen, zij het beperkt. Iedereen zal voor zichzelf moeten uitmaken of die de uitgave waard zijn, maar ik gok dat de meeste mensen met een X het wel prima vinden zo.
Waarom een snellader nodig is voor een telefoon van 1200 euro? Ik kan werkelijk waar legio aan redenen bedenken... het is anno 2018 gewoon schunnig dat je 4 uur moet wachten op een volle lading terwijl de concurrentie het met de helft kan aan tijd met de meegeleverde lader. Mag best wel wat kritischer! Dat het voor jou use case niet uitmaakt doet daar niks aan af. Vind het zelf namelijk wel prettig om snel bij te tanken; al gebruik ik zelf hiervoor de iPad lader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fjeze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-09 06:43

Fjeze

AllesPerfect!

WouterL schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 12:06:
[...]

Waarom een snellader nodig is voor een telefoon van 1200 euro? Ik kan werkelijk waar legio aan redenen bedenken... het is anno 2018 gewoon schunnig dat je 4 uur moet wachten op een volle lading terwijl de concurrentie het met de helft kan aan tijd met de meegeleverde lader. Mag best wel wat kritischer! Dat het voor jou use case niet uitmaakt doet daar niks aan af. Vind het zelf namelijk wel prettig om snel bij te tanken; al gebruik ik zelf hiervoor de iPad lader.
Ik heb zelf ook de Xs in gebruik nu, na een jaar zeer tevreden te zijn geweest met de X (welke mijn vrouw nu gaat gebruiken). Maar ja ik vind ook wel dat ze toch wel een snellader mee hadden kunnen leveren anno 2018. Dit is tegenwoordig toch wel de standaard bij vele concurrenten. Nu moet ik wel zeggen dat ik altijd zeer blij ben met de accu van de iPhone qua laden, maar dit komt meer omdat ze gewoon een kleinere accu nodig hebben om dezelfde stand-by tijden te halen dan de meeste Android telefoons, en kleinere accu=sneller opgeladen. Ik merk dit vooral in de auto, tijdens het rijden naar mijn werk of naar huis laadt mijn iPhone altijd flink bij, terwijl de Samsungs welke ik heb gebruikt dit echt een stuk minder deden (laatste ervaring is S8, dus geen idee of de S9 het beter doet).

Maar los daarvan vind ik dat een snellader toch echt wel standaard meegeleverd had mogen worden, los van de prijs de iPhone.

Fly or Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sc0tTy
---- knip, dubbel post---

[ Voor 97% gewijzigd door Sc0tTy op 02-10-2018 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sc0tTy
Donstil schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 09:31:
[...]

Hier niet hoor, staat letterlijk Stop op het scherm.
Zal morgen wel even een screenshot maken voor de duidelijkheid.
Ik had het net 5 minuten voor het posten ;) Alarm ging al even af, het scherm was daardoor uit. Ik drukte op de powerknop waardoor hij in snooze ging en daarna stond er dus een notificatie met teller.
Ik verbaas me sowieso wat over dat iedereen hier zo tevreden lijkt te zijn over z'n XS. Het aantal issues begint nu toch wel aardig op te lopen metNu zullen er altijd schreeuwerige klagers zijn waardoor het kan lijken dat een probleem schromelijk wordt overdreven, maar gezien het aantal posts in ook de Apple fora, en de aandacht in de media vind ik het gek dat ik hier eigenlijk louter positieve ervaringen lees. Niemand die bovenstaande problemen ervaart, worden de issues toch overdreven, of misschien toch iets te veel een roze Apple bril op?
Ik heb ook last van dat ik af en toe geen internet heb terwijl ik wel verbinding heb met 4G. Of dat de verbinding helemaal weg valt. Opladen met kabel is hier inderdaad ook een issue. Prijs, tja...
En ik vind het ook bizar dat er een trage lader en geen audio jack kabel bij word geleverd bij zo'n mega duur toestel 8)7 .

[ Voor 3% gewijzigd door Sc0tTy op 02-10-2018 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
Aanhakend op deze post;
ik ervaar geen ernstig gebruiksongemak zoals beschreven in die posts. Nu is het zo, dat nieuws omtrent iphones het jaar op jaar gewoon ontzettend goed doen op 'clicks'. Elk nieuw vlaggenschip ervaart problemen, maar het is een feit dat 'iphone gates' het op nieuwsartikelen en bijvoorbeeld Youtube vele male beter doen dan andere flagships. De media exposure is dan ook uigebreider.

Wat overigens onverlet laat dat je hoge eisen mag stellen aan een toestel in deze prijsklasse...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-09 12:22
Ook ik heb problemen met wel bereik met 4g, maar apps geven aan dat ik offline ben. Gebeurd eigenlijk alleen in de auto als ik onderweg ben.
Iphone Max btw. Benieuwd of dit een software probleem is...hoop op een fix snel. Verder erg tevreden! Kom van een iphone 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18:29
iPhone Xs hier en geen problemen met 4G/Wi-Fi en opladen.
Als er een update komt zal het wellicht vanavond zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kabbie_Kabbie
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-09 07:38
In vergelijking met de iphone 6s die ik voor mijn xs had lijkt mijn 4g ontvangst wel minder te zijn. Op mijn werk waar ik voorheen net 4g had valt hij nu vaker terug op 3g..

Als je smart hdr uitzet in de instellingen, dan komt in de camera app de hdr knop terug. Maar als ik dan via deze knop hdr aanzet. Is dat dan ook smart hdr?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xprezzi
  • Laatst online: 14-09 16:23
Kabbie_Kabbie schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 14:34:
In vergelijking met de iphone 6s die ik voor mijn xs had lijkt mijn 4g ontvangst wel minder te zijn. Op mijn werk waar ik voorheen net 4g had valt hij nu vaker terug op 3g..

Als je smart hdr uitzet in de instellingen, dan komt in de camera app de hdr knop terug. Maar als ik dan via deze knop hdr aanzet. Is dat dan ook smart hdr?
Nee, HDR in de camera-app is reguliere HDR, net als op je 6S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi iedereen!

Ik meld mij hier ook (voor de eerste keer, na lang meelezen), in afwachting van mijn xs max. Bereid mij al voor op de wifi/4G-gate, maar hoop dat het allemaal wel zal meevallen.

Ik had echter een andere vraag, en ik hoop dat jullie mij hier een beetje bij kunnen helpen. Afgelopen vrijdag had ik mijn 1e xs max in ontvangst genomen, toen ik de telefoon nakeek zag ik dat er een 'puntje' uit de bezel was. Dus die had ik retour gestuurd. Nu kreeg ik de nieuwe vandaag, en -juist vanwege de vorige keer- heb ik de telefoon uitgepakt in de winkel met een medewerker erbij. Ditmaal was de camera beschadigd. Licht, maar wel beschadigd. Ik wist niet echt wat ik ermee moest, en heb een foto gemaakt van de beschadiging. Daarna naar de Apple Store om de hoek gelopen met de foto en de vraag of ik deze gewoon moest accepteren of dat het wel echt een cosmetisch defect was. De Apple medewerker vertelde mij dat hij dacht dat de telefoon in de fabriek wrs. op tafel heeft gelegen en beschadigd is geraakt en dat ik 'm niet zou moeten accepteren. Dit heb ik dus ook niet gedaan, maar voel me wel een onwijze mierenn*euker tegenover BelSimpel nu :/ . Heb hun ook gebeld en gezegd dat ik het zelf echt heel vervelend vind & ook niet twijfel aan hun service oid.

Vroeg me dus af of jullie de xs(max) ook hebben ontvangen met een lichte beschadiging hier en daar, en dat ik dus zwaar overdrijf. Heb al zoiets van: accepteer of deze wel of voor de laatste keer een nieuwe hoe dan ook. Maar voel me wel een beetje opgelaten tegenover belsimpel.

heb een foto bijgevoegd van de camera. Wat je ziet is deels stof, en deels beschadigingen op de rand van de camera.
https://imgur.com/a/m9NrAXG

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xprezzi
  • Laatst online: 14-09 16:23
Verwijderd schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 15:20:
Hoi iedereen!

Ik meld mij hier ook (voor de eerste keer, na lang meelezen), in afwachting van mijn xs max. Bereid mij al voor op de wifi/4G-gate, maar hoop dat het allemaal wel zal meevallen.

Ik had echter een andere vraag, en ik hoop dat jullie mij hier een beetje bij kunnen helpen. Afgelopen vrijdag had ik mijn 1e xs max in ontvangst genomen, toen ik de telefoon nakeek zag ik dat er een 'puntje' uit de bezel was. Dus die had ik retour gestuurd. Nu kreeg ik de nieuwe vandaag, en -juist vanwege de vorige keer- heb ik de telefoon uitgepakt in de winkel met een medewerker erbij. Ditmaal was de camera beschadigd. Licht, maar wel beschadigd. Ik wist niet echt wat ik ermee moest, en heb een foto gemaakt van de beschadiging. Daarna naar de Apple Store om de hoek gelopen met de foto en de vraag of ik deze gewoon moest accepteren of dat het wel echt een cosmetisch defect was. De Apple medewerker vertelde mij dat hij dacht dat de telefoon in de fabriek wrs. op tafel heeft gelegen en beschadigd is geraakt en dat ik 'm niet zou moeten accepteren. Dit heb ik dus ook niet gedaan, maar voel me wel een onwijze mierenn*euker tegenover BelSimpel nu :/ . Heb hun ook gebeld en gezegd dat ik het zelf echt heel vervelend vind & ook niet twijfel aan hun service oid.

Vroeg me dus af of jullie de xs(max) ook hebben ontvangen met een lichte beschadiging hier en daar, en dat ik dus zwaar overdrijf. Heb al zoiets van: accepteer of deze wel of voor de laatste keer een nieuwe hoe dan ook. Maar voel me wel een beetje opgelaten tegenover belsimpel.

heb een foto bijgevoegd van de camera. Wat je ziet is deels stof, en deels beschadigingen op de rand van de camera.
https://imgur.com/a/m9NrAXG
Ik heb mijn Xs nog niet ontvangen, maar ik zou een dergelijke beschadiging onder geen beding accepteren. Ondanks dat ik wél een zeikerd op dat gebied kan zijn, is het voor mij ook een signaal dat er meer aan de hand mee kan zijn. Misschien is hij wel gevallen of 'in elkaar geflanst'.

Dit staat overigens ook los van het aankoopbedrag, want ook een telefoon voor een derde van de prijs moet er gewoon goed en 'als nieuw' uit zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:42
Idd teveel roze Apple bril....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xprezzi schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 15:24:
[...]

Ik heb mijn Xs nog niet ontvangen, maar ik zou een dergelijke beschadiging onder geen beding accepteren. Ondanks dat ik wél een zeikerd op dat gebied kan zijn, is het voor mij ook een signaal dat er meer aan de hand mee kan zijn. Misschien is hij wel gevallen of 'in elkaar geflanst'.

Dit staat overigens ook los van het aankoopbedrag, want ook een telefoon voor een derde van de prijs moet er gewoon goed en 'als nieuw' uit zien.
Thanks!

Ik had bij de aanblik ervan wel echt zoiets van: de camera ziet er zo (inderdaad) in elkaar geflanst uit. Maar voelde mij echt zo'n zeikerd, misschien nog wel meer omdat de medewerker zei "ja als je zoekt vind je altijd wat". Ik ben het daar deels mee eens, en deels ook echt niet. Enerzijds, een mini cosmetische imperfectie kan gebeuren. Anderzijds, zoals je aangeeft, deze telefoon komt gloednieuw uit de fabriek, ongeacht de prijs.

Maarja, tel toch bijna 1200 euro neer voor dit toestel, en voor zo'n bedrag wil ik in ieder geval dan niet dat de camera er zo gefixt uitziet. Mijn 8+ zag er gewoon helemaal perfect uit. En nu na een jaar nog steeds want ben echt heel zuinig op mijn telefoons. Juist daarom had ik ook zoiets van: wil niet iets accepteren als ik zelf niet eens op een dergelijke manier met mijn toestel omga dat zo'n beschadiging door mijzelf zou kunnen ontstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• captainleduc
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 23:02
DyStiC schreef op woensdag 26 september 2018 @ 08:46:
Er viel me op dat er bij m'n XS vrij veel stof ophoopte bij de stalen rand boven het scherm, toen ik dit eens goed bekeek zit er een heel klein spleetje tussen het scherm en de stalen rand. Als ik een papiertje rond het scherm haal dan kan ik hem er aan de gehele bovenzijde ongeveer 1 mm diep tussen steken, aan de overige zijde is dit niet het geval.
Meer mensen hier last van?
Ben bang dat ik me daar steeds meer aanga irriteren en twijfel of dit de wachtdichtheid van het toestel ten goed komt.
Ik heb hem online bij de Apple Store gekocht, kan ik het beste even een afspraak maken bij de winkel in de hoop dat ze hem daar direct om kunnen wisselen?
Ik heb dit dus ook

Ik heb mijn XS Max SG (via T-Mobile) sinds vorige week vrijdag maar ik merk dat tussen het scherm en de metalen rand onderaan de telefoon een beetje ruw aanvoelt aan de rand. het lijkt erop dat het scherm (of het rubbere randje) net niet mooi over de metalen rand valt met als gevolg dat ik er net een stukje papier tussen kan bewegen.

Nu zie ik dat meer mensen op mijn werk met een X bijvoorbeeld die rand hebben maar ik vraag me af of ik hier genoegen mee moet nemen? Als er een papiertje tussen kan dan kan water er ook makkelijk in zou je zeggen?

Op zich zie je er niet veel van maar toch wringt het. Ondanks dat ik nog in de 2 weken garantie zit heb ik geen zin om hem zo lang te missen dus de vraag is even wat wijsheid is.

Iemand ervaring met dit probleem en is hiermee naar de store geweest?

[ Voor 83% gewijzigd door captainleduc op 02-10-2018 15:52 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ruud0012
@Verwijderd
Kan me dit wel voorstellen. De camera ziet er niet uit. Een nieuw product moet er gewoon goed uit zien. En ook degelijk in elkaar zitten. Normaal is dat met iPhones ook zo. Maar er kan altijd een verkeerde tussen zitten. Hoor het alleen hier vrij veel. Hoop dat het gros gewoon oké is.
Ik heb de mijne natuurlijk ook aan een inspectie onderworpen, maar kon gelukkig nix aan de Max vinden.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Cardwizard
@Ruud0012 vergeet niet dat mensen vooral hun negatieve ervaringen op internet ventileren, er zijn er maar weinig die even komen vertellen hoe perfect hun toestel is....

ps mijn toestel is perfect :Y)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ruud0012
*O* Mine too

Ben er zeer content mee, om het zo maar eens te zeggen.

[ Voor 69% gewijzigd door Ruud0012 op 02-10-2018 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• injectx
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-09 09:41
Sinds gisteren de XS Max, lang getwijfeld want ik dacht dat ie te groot zou zijn maar wat ben ik blij dat ik deze gekozen heb, heerlijk toestel!

Is het bij jullie ook zo dat het scherm wat groenig lijkt op sommige delen als de brightess bijna volledig naar 0% is? Bij witte achtergronden valt het op maar ook bij de klok app bijvoorbeeld. Zag dit gisteravond toen ik in een vrijwel onverlichte kamer zat.

[ Voor 9% gewijzigd door injectx op 02-10-2018 16:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cardwizard
@injectx doe een lamp aan joh, beter voor je ogen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ruud0012
Heel even “of topic” bij mijn oude 6s is in januari door Apple de accu vervangen naar aanleiding van, spontaan uitschakelen. Dit had met de accu te maken en die is toen gratis vervangen. Top.
Helaas vorige maand weer hetzelfde euvel. Toch Apple ff gebeld en wat schetst uw verbazing. Maandag door UPS opgehaald om gratis te worden gerepareerd. Hoezo geen service???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ruud0012 schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 15:54:
@Verwijderd
Kan me dit wel voorstellen. De camera ziet er niet uit. Een nieuw product moet er gewoon goed uit zien. En ook degelijk in elkaar zitten. Normaal is dat met iPhones ook zo. Maar er kan altijd een verkeerde tussen zitten. Hoor het alleen hier vrij veel. Hoop dat het gros gewoon oké is.
Ik heb de mijne natuurlijk ook aan een inspectie onderworpen, maar kon gelukkig nix aan de Max vinden.
Nou ja dat idee kreeg ik inderdaad ook, in ieder geval dat ‘ie niet direct de doos is ingegaan nadat ‘ie van de band kwam. De Apple medewerker zelf vond ‘t niet oké, de belsimpel medewerker in de winkel was er een beetje nors onder, die a/d telefoon kon het begrijpen.

Fijn dat de jouwe wel gewoon in orde is, same for @Cardwizard *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
@Verwijderd was geen kritiek op jou hoor, je leest alleen veel negatieve dingen eigenlijk, mensen denken dan dat er vanalles aan mankeert terwijl dat best mee valt over het algemeen.

Ik snap heel goed dat het balen is als er wel iets aan mankeert, zelf ook een paar keer gehad en zelfs belsimpel gaat dat oplossen ook al vind een medewerker het wel meevallen, of ik nu een pocophone van 300 euro koop of een iPhone van 1000 euro meer...ik verwacht een perfect toestel, anders gaan we wel fijn een tweedehandsje kopen }:O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• injectx
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-09 09:41
Cardwizard schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 16:22:
@injectx doe een lamp aan joh, beter voor je ogen
Ik probeerde te verbloemen dat ik nog in bed op m'n telefoon keek.
Pagina: 1 ... 19 ... 40 Laatste

Let op:
Beschikbaarheid, levertijd en besteld meldingen hier plaatsen: [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
Discussies over losse verkoop en import hier plaatsen: [iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6