Hoi iedereen!
Ik meld mij hier ook (voor de eerste keer, na lang meelezen), in afwachting van mijn xs max. Bereid mij al voor op de wifi/4G-gate, maar hoop dat het allemaal wel zal meevallen.
Ik had echter een andere vraag, en ik hoop dat jullie mij hier een beetje bij kunnen helpen. Afgelopen vrijdag had ik mijn 1e xs max in ontvangst genomen, toen ik de telefoon nakeek zag ik dat er een 'puntje' uit de bezel was. Dus die had ik retour gestuurd. Nu kreeg ik de nieuwe vandaag, en -juist vanwege de vorige keer- heb ik de telefoon uitgepakt in de winkel met een medewerker erbij. Ditmaal was de camera beschadigd. Licht, maar wel beschadigd. Ik wist niet echt wat ik ermee moest, en heb een foto gemaakt van de beschadiging. Daarna naar de Apple Store om de hoek gelopen met de foto en de vraag of ik deze gewoon moest accepteren of dat het wel echt een cosmetisch defect was. De Apple medewerker vertelde mij dat hij dacht dat de telefoon in de fabriek wrs. op tafel heeft gelegen en beschadigd is geraakt en dat ik 'm niet zou moeten accepteren. Dit heb ik dus ook niet gedaan, maar voel me wel een onwijze mierenn*euker tegenover BelSimpel nu

. Heb hun ook gebeld en gezegd dat ik het zelf echt heel vervelend vind & ook niet twijfel aan hun service oid.
Vroeg me dus af of jullie de xs(max) ook hebben ontvangen met een lichte beschadiging hier en daar, en dat ik dus zwaar overdrijf. Heb al zoiets van: accepteer of deze wel of voor de laatste keer een nieuwe hoe dan ook. Maar voel me wel een beetje opgelaten tegenover belsimpel.
heb een foto bijgevoegd van de camera. Wat je ziet is deels stof, en deels beschadigingen op de rand van de camera.
https://imgur.com/a/m9NrAXG