Beneden heb ik een Airport Extreme (5Ghz) en boven een Airport express (2.4Ghz). Enige wat mij opvalt, is dat zodra ik van boven naar beneden switch, mijn wifi snelheid beneden laag is. Wanneer ik wifi uit- en weer inschakel, heb ik weer mijn volledige bandbreedte, kortom dan verbindt mijn iPhone XS Max met de 5Ghz router beneden. Volgens mij is dit nooit anders geweest, dus ook met mijn vorige iPhones.BekSide schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 10:48:
[...]
Ik heb hier ook problemen, heb dit eerder hierboven al geschreven.
Er zit een wereld van verschil tussen de snelheid van de XS Max van mijn vriendin en de XS van mij. Lijkt daarom toch per toestel te verschillen.
Ook heb ik hiervoor contact gezocht met apple telefonisch, nou echt ik heb met verbazing 10 minuten aan de telefoon gehangen. Ik geef aan dat er problemen met mijn Wifi zijn en zij wil dat ik contact zoek met mijn telefoon provider, bluetooth uit en aan zet man man werd er niet goed van.
Duidelijk was wel dat er intern daar nog niets is doorgegeven van een groter connectiviteit probleem. Afwachten maar. maar zit echt te twijfelen of ik niet gewoon weer terug naar mijn X moet gaan. Zit ik dan met mijn toestel van €1330,- die minder presteert dan mijn vorige.
-----------------------
https://9to5mac.com/2018/...max-more-popular-than-xs/
Max populariteit was te verwachten
[ Voor 4% gewijzigd door Jaymone op 28-09-2018 12:09 ]
Het is weer September 2025 :)