Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 16-09 08:20
BekSide schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 10:48:
[...]

Ik heb hier ook problemen, heb dit eerder hierboven al geschreven.
Er zit een wereld van verschil tussen de snelheid van de XS Max van mijn vriendin en de XS van mij. Lijkt daarom toch per toestel te verschillen.

Ook heb ik hiervoor contact gezocht met apple telefonisch, nou echt ik heb met verbazing 10 minuten aan de telefoon gehangen. Ik geef aan dat er problemen met mijn Wifi zijn en zij wil dat ik contact zoek met mijn telefoon provider, bluetooth uit en aan zet man man werd er niet goed van.

Duidelijk was wel dat er intern daar nog niets is doorgegeven van een groter connectiviteit probleem. Afwachten maar. maar zit echt te twijfelen of ik niet gewoon weer terug naar mijn X moet gaan. Zit ik dan met mijn toestel van €1330,- die minder presteert dan mijn vorige.
Beneden heb ik een Airport Extreme (5Ghz) en boven een Airport express (2.4Ghz). Enige wat mij opvalt, is dat zodra ik van boven naar beneden switch, mijn wifi snelheid beneden laag is. Wanneer ik wifi uit- en weer inschakel, heb ik weer mijn volledige bandbreedte, kortom dan verbindt mijn iPhone XS Max met de 5Ghz router beneden. Volgens mij is dit nooit anders geweest, dus ook met mijn vorige iPhones.

-----------------------
https://9to5mac.com/2018/...max-more-popular-than-xs/

Max populariteit was te verwachten

[ Voor 4% gewijzigd door Jaymone op 28-09-2018 12:09 ]

Het is weer September 2025 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diotav
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:47
Ik zou persoonlijk toch ook naar de kanalen van je Wi-Fi netwerk in huis kijken. Het feit dat een vorige iPhone of ander apparaat beter presteerde dan de XS (Max) hoeft niet per se te duiden op een probleem met je iPhone. Wel kan het zijn dat zijn dat je iPhone gevoeliger is voor storingsbronnen op een specifiek kanaal.

dion.dev

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:37

Audione0

Strijdt der titanen

Famous schreef op woensdag 12 september 2018 @ 22:44:
De Xs is een paar gram zwaarder dan de X, zal dat komen door de processor?

Ook bijzonder:
[Afbeelding]
Wat ook bijzonder is dat jij een bericht stuurt op 22:44uur met een screenshot van 22:45uur.

Timetravel!!

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretraket
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 15-09 16:43
Foto-setttings aangepast en nu komen de foto's ook beter uit de verf met donkere omgevingen.

Enige echte gemis sinds ik van android ben gekomen is " tap to translate" Doet echt pijn om te moeten vertalen op iOS als je het veel makkelijker gewend bent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soppyscroll
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23:47
Had maandagavond de Iphone Xs max besteld bij mobiel.nl (los) en werd gelukkig dezelfde avond nog verstuurd. ik ben er echt blij mee. beste vooruitgang vanaf de iphone 7 plus

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 16-09 15:36
@Geert1976 Heb je nou toch wel een nieuwe iPhone gehaald? :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:24
mr.JamesBond schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 19:14:
Wat is dit...een retorische vraag?

>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18:29
RigolleM schreef op donderdag 27 september 2018 @ 10:35:
@DennusB Wat iemand anders heeft interesseert mij geen bal, het gaat erom wat IK voldoende vind. En de stelling 'ziet er goedkoper uit', bevestigd enkel dat sommigen een X(s)(Max) aanschaffen om te kunnen opscheppen!

@THE_BASE Ik heb nu een iPhone 8 en heb de X al een paar keer voor enkele uren gebruikt en 'k was toch niet zo onder de indruk van het scherm. Maar de Xr is geen 8, dus ik wacht ff af... Indien je gelijk hebt, wordt wellicht ook een Xs Max.

@Geert1976 De echte techgeeks kopen een Android :-) Maar je hebt een punt dat de overstap van 6(s)/7/8 naar Xs een dure aangelegenheid is. Maar mijn punt is ook waarom een Xs (Max) aanschaffen als je voor € 300 minder hetzelfde toestel hebt (minus scherm/extra lens) met een handiger formaat.
Komende van de iPhone 8, dan toch bezweken voor een Xs... geen geduld... pft... zeer zwak van mij. Terugkeren naar een Xr zal dus niet gebeuren. Ff zitten spelen met de Xs Max, maar die voelde net ietsje te groot aan, die Xr zou inderdaad perfect geweest zijn |:( Enfin... van 4.7" naar 5.8" zal ook wel lukken tot september 2019 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fjeze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-09 06:43

Fjeze

AllesPerfect!

pretraket schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 19:02:
Foto-setttings aangepast en nu komen de foto's ook beter uit de verf met donkere omgevingen.

Enige echte gemis sinds ik van android ben gekomen is " tap to translate" Doet echt pijn om te moeten vertalen op iOS als je het veel makkelijker gewend bent
welke settings heb je aangepast?

Fly or Die

Acties:
  • +1 Henk 'm!
mr.JamesBond schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 19:14:
iPhone XS, dus geen Roeiboot ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geert1976 schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 21:07:
[...]
Aah het minst ge-update model. Lekker hoor :+

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-09 21:27
Poeh ik begin toch ook wel te twijfelen, miss toch maar de Xs Gold nemen? Hij zou dinsdag al binnen kunnen zijn, dat maakt het nog gemakkelijker haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandarijntje
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:28
Het verhaal van het 'beautyfilter' op de frontcamera krijgt dus toch een staartje. Apple zou aan een fix werken.
‘Selfies op de iPhone XS geven je een beautyfilter’ (update: Apple werkt aan oplossing)
Mooi.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaymone
Geert1976 schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 21:07:
[...]

XS is een fijn toestel Geert maar als ik het nu terugpak, is het scherm ineens zo klein. In beide gevallen lever je ergens op in. Moet wel zeggen dat de Max zonder een case (gebruik nu de Apple leather) totaal anders aanvoelt en best wel ergonomisch is en geen last van iets. Wellicht toch even kijken naar een totallee.
Donstil schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 21:23:
[...]

Aah het minst ge-update model. Lekker hoor :+
Still happy @Donstil ?

[ Voor 17% gewijzigd door Jaymone op 28-09-2018 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:48

swv

Scrtz schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 21:26:
Poeh ik begin toch ook wel te twijfelen, miss toch maar de Xs Gold nemen? Hij zou dinsdag al binnen kunnen zijn, dat maakt het nog gemakkelijker haha
Morgen in huis bedoel je :+

Niet doen hoor. Nee echt niet. Krijg je spijt van.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Jaymone schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 21:38:
[...]

XS is een fijn toestel Geert maar als ik het nu terugpak, is het scherm ineens zo klein. In beide gevallen lever je ergens op in. Moet wel zeggen dat de Max zonder een case (gebruik nu de Apple leather) totaal anders aanvoelt en best wel ergonomisch is en geen last van iets. Wellicht toch even kijken naar een totallee.
Ow, ik geloof zeer zeker dat de Max de ideale iPhone is voor mensen die voorheen Plus modellen hebben gehad.
Ik heb er helaas nooit aan kunnen wennen.

Het grote scherm van de Max is wel echt super.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaymone
Geert1976 schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 21:47:
[...]

Ow, ik geloof zeer zeker dat de Max de ideale iPhone is voor mensen die voorheen Plus modellen hebben gehad.
Ik heb er helaas nooit aan kunnen wennen.

Het grote scherm van de Max is wel echt super.
Misschien volgend jaar een 6,1 - 6,2? Wie weet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja en nee. Toestel zelf is fijn, scherm is fantastisch hij is vlot (voelt niet sneller dan X) en camera is toch wel een goeie upgrade.

Nee als in, zonder hoesje is het een drama. Ik heb er een Apple learher case omheen maar zonder is hij wel erg onhandig. Super glad natuurlijk maar lastig vast te houden. Case zit er dus weer om. Bespaart wel op AppleCare als ik de case erom hou.

Vind hem alleen zonder zoveel mooier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Donstil schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 21:49:
[...]

Ja en nee. Toestel zelf is fijn, scherm is fantastisch hij is vlot (voelt niet sneller dan X) en camera is toch wel een goeie upgrade.

Nee als in, zonder hoesje is het een drama. Ik heb er een Apple learher case omheen maar zonder is hij wel erg onhandig. Super glad natuurlijk maar lastig vast te houden. Case zit er dus weer om. Bespaart wel op AppleCare als ik de case erom hou.

Zonder istie wel gladder idd maar vind m dan wel iets handzamer. Voor de rest vind ik het scherm ook super en camera is een mooie plus-punt. Kortom, je houdt m?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
dafmay schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 19:52:
[...]

Wat is dit...een retorische vraag?

>:)
Nee Geert zei dat hij er geen zal halen maar het was overduidelijk dat hij er wel belangstelling in had/heeft. Nou ben ik benieuwd of Geert al zo ver is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
mr.JamesBond schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 21:52:
[...]

Nee Geert zei dat hij er geen zal halen maar het was overduidelijk dat hij er wel belangstelling in had/heeft. Nou ben ik benieuwd of Geert al zo ver is. ;)
Heeft al

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jaymone schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 21:52:
[...]

Zonder istie wel gladder idd maar vind m dan wel iets handzamer. Voor de rest vind ik het scherm ook super en camera is een mooie plus-punt. Kortom, je houdt m?
Ja ik hou hem sowieso. Stuur nooit wat terug.

Twijfelde over de gouden maar vind de achterkant toch iets te roze.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:24
mr.JamesBond schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 21:52:
[...]

Haha...ja vandaar mijn opmerking. Geert is al lang overstag >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaymone
Nou @Geert1976 volgens Apple groeit alles zo'n beetje :D
Lets go bigger!

YouTube: iPhone XS — Growth Spurt — Apple

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jaymone schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 22:11:
Nou @Geert1976 volgens Apple groeit alles zo'n beetje :D
Lets go bigger!

YouTube: iPhone XS — Growth Spurt — Apple
Tsja, als iets duidelijk geworden is dit jaar, is het wel dat als je het nieuwste van het nieuwste wil zo rond of onder de 5 inch, dat je niet meer bij Apple hoeft te zoeken.

Zeer benieuwd of dat echt definitief is. Time wil tell ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Geert1976 schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 22:18:
[...]

Tsja, als iets duidelijk geworden is dit jaar, is het wel dat als je het nieuwste van het nieuwste wil zo rond of onder de 5 inch, dat je niet meer bij Apple hoeft te zoeken.

Dit neigt zeer richting een trend

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geert1976 schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 22:18:
[...]

Is het “nieuwste van het nieuwste” rond de 5” überhaupt nog te krijgen dan? Ook in het andere kamp is daar niets noemenswaardigs toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
Donstil schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 22:22:
[...]

Is het “nieuwste van het nieuwste” rond de 5” überhaupt nog te krijgen dan? Ook in het andere kamp is daar niets noemenswaardigs toch?
Allemaal marketing natuurlijk, verbaast me niets als beide merken (Apple als eerst) een SE-achtig model invoeren met een klein scherm als the biggest innovation of this century.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Scrtz
Ach, het zit ook gewoon in de mens om te blijven bij wat je al kent, bij enige verandering is het direct de verdediging en dus negativiteit inzetten. Je ziet dat terug bij het formaat en bij het ‘gebrek’ van de homeknop.

Vervolgens zijn het in mijn ervaring vaak wat ouderen die liggen te huilen over dat ze niet groter als 5” willen maar moeten ze wel nog eens extra hun bril aandrukken om het allemaal te kunnen lezen op dat kleine schermpje..

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• de Foarsitter
Scrtz schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 00:03:
Ach, het zit ook gewoon in de mens om te blijven bij wat je al kent, bij enige verandering is het direct de verdediging en dus negativiteit inzetten. Je ziet dat terug bij het formaat en bij het ‘gebrek’ van de homeknop.

Vervolgens zijn het in mijn ervaring vaak wat ouderen die liggen te huilen over dat ze niet groter als 5” willen maar moeten ze wel nog eens extra hun bril aandrukken om het allemaal te kunnen lezen op dat kleine schermpje..
Ik begrijp NIET waarom mensen zo veel zeuren als ze het nooit geprobeerd hebben.

Gister bijvoorbeeld op het werk, vroegen collega’s hoe het zit met FaceID. Ik legde uit dat het supersnel is en dat ik er geen hinder van ondervind: het werkt naar behoren. Allerlei kritische opmerkingen als ‘maar dan moet je naar het scherm kijken’, oftewel vooringenomen negativiteit/bullshit.

Ik snap dat de iPhone Xs (Max) een duur product is en dat je, als je er al het geld voor over hebt, zeker van je zaak wilt zijn. Maar ik vind het veel te ver gaan om overal op, op voorhand, negatief te zijn.

Ik begrijp ook niet waarom. Te duur? Koop dan een goedkope mobiel, niet bashen. Liever een vingerafdrukscanner? Neem dan een mobiel met vingerafdrukscanner.

Ga in ieder geval geen iPhone bashen vanwege vooringenomen negativiteit.

[ Voor 2% gewijzigd door de Foarsitter op 29-09-2018 18:48 . Reden: NIET ]

Donstil schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 22:22:
[...]

nee, in het andere kamp gaat het ook al enige tijd richting de 6 / 6,5 inch.
Het zal de markt wel zijn die hier om vraagt.
Waar zal dit eindigen?

In 2022: ''nee joh, die 5,8 inch is echt te klein...de echte upgrade is dit jaar de 7 inch iPhone''

• Cardwizard
  • Laatst online: 05:47
mr.JamesBond schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 00:27:
[...]

. Allerlei kritische opmerkingen als ‘maar dan moet je naar het scherm kijken’,
Dit is hoe dan ook een domme opmerking.... waarom zou je überhaupt je iPhone pakken als je niet van plan bent om naar het scherm te kijken, Face ID werkt gewoon meer dan prima (voordat ik omhoog veeg is mijn iPhone al ontgrendeld) en ik zou die Home button echt nooit meer terug willen, enige waar ik me bij kan bedenken waar die home button een voordeel heeft is met betalen via Apple Pay voor de rest ben ik blij dat die weg is

[ Voor 4% gewijzigd door Cardwizard op 29-09-2018 07:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20:17
Deze heb ik hier nog niet gezien en zo wel alvast excuus
YouTube: New iPhone Xs DROP Test!! - I was wrong...

• Ruud0012
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 21:39
Zo’n drop test zegt mij altijd erg weinig. Je telefoon kan op zoveel verschillende manieren terecht komen. Je hebt gewoon pech, of je hebt geluk gehad. _O-

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:50
Misschien was mijn gevoel over de accu toch iets meer dan slechts indexeren, als ik de tweakers review mag geloven. Misschien kunnen ze software matig nog iets aan het energieverbruik Tweaken..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• de Foarsitter
Cardwizard schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 07:42:
[...]

Dit is hoe dan ook een domme opmerking.... waarom zou je überhaupt je iPhone pakken als je niet van plan bent om naar het scherm te kijken, Face ID werkt gewoon meer dan prima (voordat ik omhoog veeg is mijn iPhone al ontgrendeld) en ik zou die Home button echt nooit meer terug willen, enige waar ik me bij kan bedenken waar die home button een voordeel heeft is met betalen via Apple Pay voor de rest ben ik blij dat die weg is
Het zijn dan ook domme opmerkingen die de boventoon voeren bij deze waardeloze discussies.

• swv

swv

WouterL schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 10:07:
Misschien was mijn gevoel over de accu toch iets meer dan slechts indexeren als ik de tweakers review mag geloven. Misschien kunnen ze software matig nog iets aan het energieverbruik Tweaken..
Ik ben ook nog niet tevreden op dit punt. Toevallig net mijn Max aan het herstellen omdat ik afgelopen nacht toch onnodig wat procentjes ben verloren in vliegtuigmodus zelfs (!!!). Dat is voor mij een teken dat er een proces op de achtergrond loopt wat energie slurpt. Helaas kun je in iOS 12 niet meer zien wat het totale verbruik en de standby tijd is sinds opladen, en ik kan ook niet zien welke app er afgelopen nacht verantwoordelijk voor kan zijn omdat dat niet geregistreerd wordt (grafiek met toelichting blijft leeg).

De review van Tweakers bevestigt echter wel mijn ervaring omdat ik vanaf maandag tot op heden nooit het idee heb gehad dat ik ook maar enigszins in de buurt zou komen van een respectabele 10 tot 12 uur schermtijd. Iets wat ik verwacht van een Plus/Max model. Ik heb hier thuis uitstekende WiFi apparatuur (Access point op elke verdieping voor goede 5 GHz dekking) en KPN 4g is thuis ook meer dan prima.

• Scrtz
mr.JamesBond schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 10:26:
[...]

Het zijn dan ook domme opmerkingen die de boventoon voeren bij deze waardeloze discussies.
Haha dit, en wat nog veel mooier is, en ik al vaker heb gemerkt: je kunt het ze uitleggen, ze knikken braafjes ja of wat dan ook van ‘het zal wel’, een half jaar of een jaar later komen ze naar je toe en hebben ze toch maar de stap gemaakt en gaan ze je vertellen hoe geweldig al die nieuwe functies zijn!
Geert1976 schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 04:17:
[...]

nee, in het andere kamp gaat het ook al enige tijd richting de 6 / 6,5 inch.
Het zal de markt wel zijn die hier om vraagt.
Waar zal dit eindigen?

In 2022: ''nee joh, die 5,8 inch is echt te klein...de echte upgrade is dit jaar de 7 inch iPhone''
Nou ik zie eigenlijk geen reden waarom deze lijn in grote door stijgt. Dat lijkt mij meer gekkigheid van het anti kamp welke alleen maar naar scherm maten kijken i.p.v. de hele body. De Max is natuurlijk nog steeds net zo groot als de Plus uit 2014.

[ Voor 11% gewijzigd door Donstil op 29-09-2018 11:55 ]

• Jaymone
Donstil schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 11:54:
[...]

Nou ik zie eigenlijk geen reden waarom deze lijn in grote door stijgt. Dat lijkt mij meer gekkigheid van het anti kamp welke alleen maar naar scherm maten kijken i.p.v. de hele body. De Max is natuurlijk nog steeds net zo groot als de Plus uit 2014.
Dat zal naar mijn inziens ook niet echt gebeuren onder het huidige design maar een compleet andere design. Huidige design heeft volgens mij wel letterlijk en figuurlijk zijn Max bereikt en trend daarbij lijkt inderdaad voor het huidige design hoe groter hoe beter. Wil niet zeggen dat het nog enkele inches kan verschillen maar meer dan dat lijkt mij niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Of ergens rond 2020/2021 de eerste foldable iPhone van 7 inch.

Waar kan ik vast pre orderen? :P

• _Rayman_
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08-2023

_Rayman_

Verwacht het onverwachte.

Op een 1-of-andere manier krijg ik faceID maar niet aan de praat. Ik krijg de melding: "face ID is not available"

Op internet wat gevonden, van camera schoonmaken, telefoon opnieuw opstarten, updaten, etc. Dit allemaal gedaan, maar geen succes.

Iemand nog een idee?

Verwijderd

_Rayman_ schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 12:33:
Op een 1-of-andere manier krijg ik faceID maar niet aan de praat. Ik krijg de melding: "face ID is not available"

Op internet wat gevonden, van camera schoonmaken, telefoon opnieuw opstarten, updaten, etc. Dit allemaal gedaan, maar geen succes.

Iemand nog een idee?
Dan helaas is het een hardware failure. Laten omruilen in Apple Store :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21:10

pdavie2311

Live life to the fullest..

Geert1976 schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 12:05:
Of ergens rond 2020/2021 de eerste foldable iPhone van 7 inch.

Waar kan ik vast pre orderen? :P
Transformers? :+

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

• Mixpower
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:38
Mixpower schreef op donderdag 27 september 2018 @ 17:35:
Xs Max is weer retour. :+
Had het zelfde als een paar anderen hier dat het glas aan de achterkant niet goed uitgelijnd is.
Nieuwe Xs Max binnen en deze is perfect, nog steeds Bluetooth issues maar ik hoop dat Apple dat snel oplost. :)

It's All In The "Mix"

Mixpower schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 13:17:
[...]

Nieuwe Xs Max binnen en deze is perfect, nog steeds Bluetooth issues maar ik hoop dat Apple dat snel oplost. :)
Bluetooth issues?
Jaymone schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 12:03:
[...]

Dat zal naar mijn inziens ook niet echt gebeuren onder het huidige design maar een compleet andere design. Huidige design heeft volgens mij wel letterlijk en figuurlijk zijn Max bereikt en trend daarbij lijkt inderdaad voor het huidige design hoe groter hoe beter. Wil niet zeggen dat het nog enkele inches kan verschillen maar meer dan dat lijkt mij niet
Ja dit design lijkt mij de komende paar jaar wel weer mee te gaan. Ik verwacht niet dat er in 2019 een redesign komt. Kan best een paar jaar mee in de huidige vorm.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mixpower
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:38
Donstil schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 13:41:
[...]

Bluetooth issues?

[...]

Ja dit design lijkt mij de komende paar jaar wel weer mee te gaan. Ik verwacht niet dat er in 2019 een redesign komt. Kan best een paar jaar mee in de huidige vorm.
Yep, in mijn i3 heb ik het probleem bij afspelen met muziek dat het eerst helder klinkt en dan heel dof en dan weer helder. Hebben meer mensen schijnbaar last van, het is een combinatie van Bluetooth 5.0 en IOS 12 voorlopig nog geen fix voor helaas.

It's All In The "Mix"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 21:49:
[...]

Idd zonder is veel mooier, al heb ik dan de gouden en is in ieder licht weer anders van kleur en vind het roze wel mooi
Maar te glad en daarom ook een case, de zwarte leather was ook glad en niet fijn in de hand terwijl de groene veel prettiger en stroever voelde. Daarom blijf ik nu bij de groene

Verder heerlijk toestel, en eerste twee dagen. Iet hoeven laden, maar vandaag gaat de accu een stuk sneller leeg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• remzor
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22:41
Sinds gisteren ook in het bezit van de iPhone Xs Gold, mooie kleur imho!
FaceID werkt verrassend goed moet ik toegeven. Meest wennen voor mij is denk ik nog het gewicht, dat verschil merk ik echt wel.

Verwijderd

Vind face id ook geweldig, en zelfs in het donker

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 18:25

Hier getest, als ik op het scherm klik, laadt hij wel.

[ Voor 25% gewijzigd door GroeneThee op 29-09-2018 18:02 ]

• Roos79
@GroeneThee en als je inplugged niet?

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 18:25
Soms wel, soms niet. Was ons niet opgevallen omdat hij meestal draadloos wordt geladen in de auto.

• Joshuax8
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
Zojuist getest, ik heb dit probleem dus ook (Xs 256GB). Meteen via de support app contact gezocht met Apple, werd na een korte chat gebeld door een “senior advisor”. Afgesproken dat ik de tijden noteer dat het probleem zich voordoet en woensdag hebben we een afspraak om de data te verzamelen en het door te zetten naar de engineers bij Apple.

Voor andere mensen die er last van hebben; zorg dat Apple op de hoogte is en maak een case aan bij support :)
Ik kan de video even niet kijken maar wat is er aan de hand dan?

• 3DDude
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:24

3DDude

I void warranty's

Probleem met opladen.

Als je de kabel in de iphone doet krijg je tot nu toe altijd een scherm dat aangaat, het geluidje en hoe vol je batterij is.
Bij de Max die die laat zien, doet die dat niet en moet hij op het scherm tappen, dan krijgt die het wel te zien.
En er zijn variaties hiervan... van helemaal niet gaan opladen enz.

Be nice, You Assholes :)

• moca
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-04 19:15
Zal wel snel een update voor komen.

Verwijderd

Als die eenmaal laad als je scherm aanzet blijft die laden toch? Of stopt die dan ook?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thallyos
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-09 14:30
remzor schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 15:46:
Sinds gisteren ook in het bezit van de iPhone Xs Gold, mooie kleur imho!
FaceID werkt verrassend goed moet ik toegeven. Meest wennen voor mij is denk ik nog het gewicht, dat verschil merk ik echt wel.
Dat heb ik ook heel hard. Fantastische telefoon maar dat gewicht (komende van naakte iphone7) is echt wel wennen. Het begint na een week wel te beteren. Blij dat ik geen max genomen heb in elk geval.

• pretraket
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 15-09 16:43
Mijn Iphone Xs Max laadt wel op zonder het scherm aan te hoeven tikken. Wel raar ik hoorde er tot nu aan niemand over. Dacht eerst zelfs dat het puur een probleem was met de US versie daardoor

• Roos79
3DDude schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 19:59:
Probleem met opladen.

Als je de kabel in de iphone doet krijg je tot nu toe altijd een scherm dat aangaat, het geluidje en hoe vol je batterij is.
Bij de Max die die laat zien, doet die dat niet en moet hij op het scherm tappen, dan krijgt die het wel te zien.
En er zijn variaties hiervan... van helemaal niet gaan opladen enz.
Het gaat er voornamelijk om dat hij niet oplaad als je de kabel erin stopt
Normaal gaat het scherm even aan en laad hij op nu gebeurt er bij sommige niks
En als je dan tikt op het scherm en begint hij alsnog en in uitzonderlijke gevallen doet hij niks
En er zijn ook toestellen waarbij scherm en de knoppen niet reageren nadat de kabel is aangesloten.

https://www.iculture.nl/n...-xs-max-probleem-opladen/

[ Voor 19% gewijzigd door Roos79 op 29-09-2018 20:54 ]

• Snakefoodjah
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-09 22:28
Sinds deze morgen iphone xs max in gebruik. Komende van een iPhone X is het enkel nog wennen aan de grootte natuurlijk.

Tis toch wel een mooi toestel maar dat mag wel voor die prijs.

Nu nog wachten op de nieuwe Apple Watch

Niks noppes nul 👎🏻👎🏻👎🏻

• Lexieee68
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 11-10-2024
Laadprobleem viel mij vorige week al meteen op. Dacht dat het aan de kabel lag. Bij inbrengen kabel volgt geen reactie. Kabel eruit en er weer in zorgt dat de telefoon wel gaat laden. Slechte zaak als dit een structureel probleem blijkt te zijn. Voor meer dan € 1.400 verwacht ik niets minder dan een perfect apparaat en een deugdelijke kwaliteitscontrole door Apple.

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18:39
iemand die ook ervaring hiermee heeft? Het lijkt niet aan de software te liggen. Want in de video testen ze het ook bij de iPhoneX met iOS 12 en werkt prima.

[ Voor 32% gewijzigd door theduke1989 op 29-09-2018 23:02 ]

• Snakefoodjah
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-09 22:28
theduke1989 schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 23:01:
[YouTube: The iPhone XS Has A Serious Problem...] iemand die ook ervaring hiermee heeft? Het lijkt niet aan de software te liggen. Want in de video testen ze het ook bij de iPhoneX met iOS 12 en werkt prima.
Kijk paar Posts hierboven eens....

Niks noppes nul 👎🏻👎🏻👎🏻

• de Foarsitter
Horen jullie ook een ruis tijdens het bellen? En dan vooral als de andere kant aan het woord is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azmodann
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 00:43
Snakefoodjah schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 21:57:
Sinds deze morgen iphone xs max in gebruik. Komende van een iPhone X is het enkel nog wennen aan de grootte natuurlijk.

Tis toch wel een mooi toestel maar dat mag wel voor die prijs.

Nu nog wachten op de nieuwe Apple Watch
Ik kom ook van de IPhone X naar de XS Max en de grootte wend wel erg snel.
Als ik nu mijn x vasthoud lijkt die zo klein.

Heb je de 44mm watch?
Ben zeer tevreden met de watch, alleen dat Siri niet terugpraat in het Belgisch (vlaams) , ik moet Siri in het Nederlands van Nederland zetten, dan lukt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jonasken
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 19:07
Heb vandaag de iphone xs max in m’n haden gehad. Ik vind hem te groot en lomp moeilijk met 1 hand te bedienen.... ik zou de gewone xs nemen

PSN: Jonasken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michie23
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:14
Jonasken schreef op zondag 30 september 2018 @ 03:39:
Heb vandaag de iphone xs max in m’n haden gehad. Ik vind hem te groot en lomp moeilijk met 1 hand te bedienen.... ik zou de gewone xs nemen
Dat ligt toch ook aan je hand en hoe snel je ergens aan kan wennen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
Dat is nou echt jouw mening en hoe jou groot jouw handen zijn en wat jij een fijne scherm grote vind.
Iemand met kleine handen is happy met de Xs maar iemand met grotere handen is erg blij de de Xs er in de Max variant gemaakt is.
Net als de plus varianten destijds die werden ook met open armen ontvangen door mensen met de grotere handen en door diegene die erg graag een groter scherm wilde.
Kortom het is echt persoonlijk en wat jij als gebruiker dus fijn vind.
Deze was hier al gedeeld maar misschien zeker voor jouw goed om te kijken dat een Xs Max in eens klein is.
YouTube: iPhone XS Max Reviewed-With Help from Tallest NBA Player Ever

[ Voor 15% gewijzigd door Roos79 op 30-09-2018 08:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• de Foarsitter
Ik kon mijn iPhone 4S ook niet met een hand bedienen. Niet vanwege de grootte, maar vanwege het een hand-gedeelte. Ik bedoel, wie the fuck is rr nou met eeen hand bezig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv

swv

Roos79 schreef op zondag 30 september 2018 @ 08:37:
[...]

Dat is nou echt jouw mening en hoe jou groot jouw handen zijn en wat jij een fijne scherm grote vind.
Iemand met kleine handen is happy met de Xs maar iemand met grotere handen is erg blij de de Xs er in de Max variant gemaakt is.
Net als de plus varianten destijds die werden ook met open armen ontvangen door mensen met de grotere handen en door diegene die erg graag een groter scherm wilde.
Kortom het is echt persoonlijk en wat jij als gebruiker dus fijn vind.
Deze was hier al gedeeld maar misschien zeker voor jouw goed om te kijken dat een Xs Max in eens klein is.
YouTube: iPhone XS Max Reviewed-With Help from Tallest NBA Player Ever
Je vergeet nog iemand. Ik heb geen kolenschoppen maar ben wel tevreden met de Max :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
@mr.JamesBond Nou ik moet eerlijk zeggen dat ik soms whats app met 1 hand.
Op de Xs gaat dat toch echt lastiger die is net breder en daar is mijn hand te klein voor.

@swv Ik noem ook diegene die ook gewoon een groter scherm willen dat is ook prima toch.
Zelf vind ik hem echt te groot wel echt erg mooi maar te lomp.

[ Voor 31% gewijzigd door Roos79 op 30-09-2018 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdevries189
mr.JamesBond schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 00:27:
[...]

Ik begrijp NIET waarom mensen zo veel zeuren als ze het nooit geprobeerd hebben.

Gister bijvoorbeeld op het werk, vroegen collega’s hoe het zit met FaceID. Ik legde uit dat het supersnel is en dat ik er geen hinder van ondervind: het werkt naar behoren. Allerlei kritische opmerkingen als ‘maar dan moet je naar het scherm kijken’, oftewel vooringenomen negativiteit/bullshit.

Ik snap dat de iPhone Xs (Max) een duur product is en dat je, als je er al het geld voor over hebt, zeker van je zaak wilt zijn. Maar ik vind het veel te ver gaan om overal op, op voorhand, negatief te zijn.

Ik begrijp ook niet waarom. Te duur? Koop dan een goedkope mobiel, niet bashen. Liever een vingerafdrukscanner? Neem dan een mobiel met vingerafdrukscanner.

Ga in ieder geval geen iPhone bashen vanwege vooringenomen negativiteit.
Ik heb zelf de xs max en ben het gedeeltelijk wel eens met je collega's. Het wordt verheerlijkt alsof het de gouden graal is.
Niks is minder waar. Ja, meestal werkt het wel goed maar over het algemeen zou ik gewoon weer touchid willen.
Mijn tel ligt vaak naast me op m'n bureau. Vaak wil ik bijv. even notificaties checken zonder dat ik hem oppak. Dat kan nu niet meer omdat ik er onder een bepaalde hoek naar kijk waarbij ik gewoon prima het scherm kan aflezen maar faceid mij niet in beeld heeft. Nu moet ik hem dus steeds oppakken en dus weer een extra handeling.
Daarnaast hadden we de afgelopen weken ook vaak mooi weer gehad waardoor ik buiten vaak met zonnebril liep (niet gepolariseerd). Ook dat werkt niet en moet ik buiten steeds een pincode invoeren (en ja, heb al geprobeerd alternatief gezicht in te stellen). Dat vind ik eerlijk gezegd een slechte zaak voor een telefoon van bijna 1300 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

jdevries189 schreef op zondag 30 september 2018 @ 08:55:
[...]

Ik heb zelf de xs max en ben het gedeeltelijk wel eens met je collega's. Het wordt verheerlijkt alsof het de gouden graal is.
Niks is minder waar. Ja, meestal werkt het wel goed maar over het algemeen zou ik gewoon weer touchid willen.
Mijn tel ligt vaak naast me op m'n bureau. Vaak wil ik bijv. even notificaties checken zonder dat ik hem oppak. Dat kan nu niet meer omdat ik er onder een bepaalde hoek naar kijk waarbij ik gewoon prima het scherm kan aflezen maar faceid mij niet in beeld heeft. Nu moet ik hem dus steeds oppakken en dus weer een extra handeling.
Daarnaast hadden we de afgelopen weken ook vaak mooi weer gehad waardoor ik buiten vaak met zonnebril liep (niet gepolariseerd). Ook dat werkt niet en moet ik buiten steeds een pincode invoeren (en ja, heb al geprobeerd alternatief gezicht in te stellen). Dat vind ik eerlijk gezegd een slechte zaak voor een telefoon van bijna 1300 euro.
Maar dan heb je bij berichtgeving, toon voorvertoning op “indien ontgrendeld” staan. Wil je snel je notificaties kunnen lezen dan moet je dat uitzetten en dan functioneerd het weer hetzelfde als een iOS device met touch id.

[ Voor 68% gewijzigd door Tylen op 30-09-2018 09:05 ]

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv

swv

Roos79 schreef op zondag 30 september 2018 @ 08:43:
@mr.JamesBond Nou ik moet eerlijk zeggen dat ik soms whats app met 1 hand.
Op de Xs gaat dat toch echt lastiger die is net breder en daar is mijn hand te klein voor.

@swv Ik noem ook diegene die ook gewoon een groter scherm willen dat is ook prima toch.
Zelf vind ik hem echt te groot wel echt erg mooi maar te lomp.
Ja is ook zo. Wilde jouw verweer op de reactie van @Jonasken kracht bij zetten.

De X bediende ik vaak ook al met twee handen. Vooral omdat het toestel net als de XS vrij glad is, en het typt sneller. De XS Max verandert mijn gedrag niet veel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ruud0012
@jdevries189 Vreemd. Ik heb ook regelmatig een zonnebril op, maar heb daar totaal geen probleem mee. Het viel me zelfs op, dat de Max in de autohouder midden in de auto nog ontgrendeld.
Werkt bij mij veel beter als bij de X.
Misschien een keer opnieuw instellen?
En voorkeur van de “home knop” is ook een kwestie van smaak. Alleen kun je in dit geval niet kiezen. En zo komt er steeds weer iets nieuws, waar wij ons dan weer druk om kunnen maken... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

Als ik mijn iPhone XS als hotspot ingesteld heb en weer uitschakel dan gaat de button wel uit maar de hotspot blijft nog actief. Ook het blauwe veld achter de tijd in het hoofdscherm blijft blauw om aan de te geven dat hotspot actief is. Telefoon hard resetten (+- plus power knop) helpt niet. Ook hotspot weer aan- / uitschakelen helpt niet. Ook verbinding die opgebouwd had met mijn iPad verbreken helpt niet.

Hebben meer mensen hier last van en weet iemand hoe ik de hotspot alsnog uit kan schakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
GKW schreef op zondag 30 september 2018 @ 10:13:
Als ik mijn iPhone XS als hotspot ingesteld heb en weer uitschakel dan gaat de button wel uit maar de hotspot blijft nog actief. Ook het blauwe veld achter de tijd in het hoofdscherm blijft blauw om aan de te geven dat hotspot actief is. Telefoon hard resetten (+- plus power knop) helpt niet. Ook hotspot weer aan- / uitschakelen helpt niet. Ook verbinding die opgebouwd had met mijn iPad verbreken helpt niet.

Hebben meer mensen hier last van en weet iemand hoe ik de hotspot alsnog uit kan schakelen?
Probeer eens om de netwerk settings te herstellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdevries189
Tylen schreef op zondag 30 september 2018 @ 09:04:
[...]

Maar dan heb je bij berichtgeving, toon voorvertoning op “indien ontgrendeld” staan. Wil je snel je notificaties kunnen lezen dan moet je dat uitzetten en dan functioneerd het weer hetzelfde als een iOS device met touch id.
Klopt. Maar dan kan waarschijnlijk ook gelijk iedereen die mijn tel in handen heeft m'n notificaties lezen.

En over faceId. Vreemdgenoeg herkent ie me wel als ik met diezelfde zonnebril in het pikkedonker thuis probeer te ontgrendelen (hij is in eerste instantie ook binnen ingesteld). Alleen buiten werkt dus niet met zonnebril.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

Jaymone schreef op zondag 30 september 2018 @ 10:19:
[...]

Probeer eens om de netwerk settings te herstellen
Dank, maar werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

.

[ Voor 99% gewijzigd door Tylen op 30-09-2018 10:25 ]

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Dan zou ik overwegen om het in zn geheel te herstellen, dus terug naar fabrieksgegevens

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GKW

GKW

Jaymone schreef op zondag 30 september 2018 @ 10:24:
[...]

Dan zou ik overwegen om het in zn geheel te herstellen, dus terug naar fabrieksgegevens
Ik heb het inmiddels uitgekregen. Onder instellingen->Mobiel netwerk staat ook "Persoonlijk hotspot". Als ik die aanklik dan kom ik in hetzelfde menu terecht als via het instellingenscherm, waar het knopje wel aanstaat en bij uitzetten wél de hotspot uitzet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
jdevries189 schreef op zondag 30 september 2018 @ 08:55:
[...]

Maar hoe wil je notificaties bekijken kijk je toch naar het scherm? Ik heb iig geen enkele last van FaceID en ben juist zeer tevreden. Ook wanneer ik mijn zonnebril op sterkte op mijn neus heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdevries189
mr.JamesBond schreef op zondag 30 september 2018 @ 10:50:
[...]

Maar hoe wil je notificaties bekijken kijk je toch naar het scherm? Ik heb iig geen enkele last van FaceID en ben juist zeer tevreden. Ook wanneer ik mijn zonnebril op sterkte op mijn neus heb.
Onder een hoek van 45 graden op ongeveer halve meter afstand. Beter dan dat kan ik het niet uitleggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExiZTeNcE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-09 13:38
Vraagje aan andere mensen met een iPhone XS, was gisteren bij de amac om een screen protector te laten plaatsen, nou zag de beste medewerker een bubbel op het scherm onder het glas, dus echt op het display panel, moet echt het licht over de panel heen laten strijken. Als het scherm aan is zie je er niks van.. Ter hoogte van de aan/uit-knop en dan een cm of anderhalf naar het midden. Dus wilde hem al voor de tweede keer gaan ruilen ivm productie fout. Maar nou net bij een vriend van me gekeken op zijn iPhone xs, en die heeft op exact dezelfde plek ook een bump zitten.. zijn er meer mensen die dit hebben en is het wellicht een design flaw? Of gewoon beide pech..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-08 14:37
Gisteren een Japanse Xs in Osaka gekocht. Overal voelt het echt aan als een substantiële upgrade (kom van een iPhone 6) en ben ik vrij positief. Enkele eerste indrukken:

Camarashuttergeluid kan niet uitgezet worden i.v.m. Japanse wetgeving. In de praktijk blijkt dit met de Apple camera app een bescheiden bliep te zijn die je niet hoort als je je op straat bevind. En in binnen situaties is de bliep ook zo discreet dat het nauwelijks opvalt. Bij Snapchat is het echter wel een vrij luid camerashutter geluid dat zowel door onderste als bovenste speakers word afgespeeld. In totaal kan ik er wel mee leven. Heel misschien dat ik in de toekomst een jailbreak doe om het geluid helemaal uit te kunnen zetten.

Kom van een iPhone 6 en vreesde dat ik de homebutton zou gaan missen. Echter voelt het omhoog swipen voor mij dermate natuurlijk aan dat ik vrijwel meteen aan gewend ben geraakt en de homebutton helemaal niet mis.

Faceid werkt fijner dan verwacht.

3D- touch lijkt maar weinig toegevoegde waarde te hebben.

Reachability beweging lijk ik vaak net niet goed uit te voeren en vind ik daarom nu minder fijn dan de double tap op de homebutton. Maar misschien dat ik hier nog aan wen in de toekomst.

Camera presteerd ook boven verwachting. Zeker bij slecht licht. Maar voor echt mooie foto’s zal ik nog altijd naar m’n systeemcamera grijpen.

Ik heb schijnbaar mazzel en geen last van de charging issue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud0012
ExiZTeNcE schreef op zondag 30 september 2018 @ 11:30:
Vraagje aan andere mensen met een iPhone XS, was gisteren bij de amac om een screen protector te laten plaatsen, nou zag de beste medewerker een bubbel op het scherm onder het glas, dus echt op het display panel, moet echt het licht over de panel heen laten strijken. Als het scherm aan is zie je er niks van.. Ter hoogte van de aan/uit-knop en dan een cm of anderhalf naar het midden. Dus wilde hem al voor de tweede keer gaan ruilen ivm productie fout. Maar nou net bij een vriend van me gekeken op zijn iPhone xs, en die heeft op exact dezelfde plek ook een bump zitten.. zijn er meer mensen die dit hebben en is het wellicht een design flaw? Of gewoon beide pech..
Oei, vervelend. Heb net mijn Xs Max eens uitvoerig bekeken. Van alle kanten en hoeken. Gevoeld, in licht gehouden etc. Maar kan er niks aan zien, of voelen.
Misschien andere hier op forum een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackssonss
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 29-05 13:54
Update: verkeerde topic.

[ Voor 92% gewijzigd door Jackssonss op 30-09-2018 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExiZTeNcE
Ruud0012 schreef op zondag 30 september 2018 @ 11:44:
[...]

Oei, vervelend. Heb net mijn Xs Max eens uitvoerig bekeken. Van alle kanten en hoeken. Gevoeld, in licht gehouden etc. Maar kan er niks aan zien, of voelen.
Misschien andere hier op forum een idee?
Volgens mij probeert het universum mij subtiel te vertellen dat ik gewoon een xs max had moeten kopen i.p.v. de normale.. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud0012
ExiZTeNcE schreef op zondag 30 september 2018 @ 12:03:
[...]

Volgens mij probeert het universum mij subtiel te vertellen dat ik gewoon een xs max had moeten kopen i.p.v. de normale.. :F
Nee hoor. Dat is ieder voor zich. Heb hem alleen ff grondig geïnspecteerd. oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExiZTeNcE
Ruud0012 schreef op zondag 30 september 2018 @ 12:10:
[...]

Nee hoor. Dat is ieder voor zich. Heb hem alleen ff grondig geïnspecteerd. oOo
Haha, zei dit gisteren al toen ik erachter kwam dat ik voor de tweede keer een xs met fout heb :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Laatst online: 05:47
Snakefoodjah schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 23:03:
[...]

Kijk paar Posts hierboven eens....
Mijn iPhone X had het ook (waarschijnlijk nog steeds) dacht ook dat het aan de kabel lag, alles nakijken en kon niks vinden, nu snap ik waarom dus

Mijn XS Max alleen nog maar ‘s nachts geladen (draadloos) dus geen idee of die het ook heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud0012
Cardwizard schreef op zondag 30 september 2018 @ 12:18:
[...]

Mijn iPhone X had het ook (waarschijnlijk nog steeds) dacht ook dat het aan de kabel lag, alles nakijken en kon niks vinden, nu snap ik waarom dus

Mijn XS Max alleen nog maar ‘s nachts geladen (draadloos) dus geen idee of die het ook heeft
Ook hiernaar ff gekeken. Maar mijn Max doet het ook gewoon. Heeft dat niet iets te maken met de lightning poort beveiliging misschien? Of sla ik nu de plank mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
jdevries189 schreef op zondag 30 september 2018 @ 11:26:
[...]

Onder een hoek van 45 graden op ongeveer halve meter afstand. Beter dan dat kan ik het niet uitleggen ;)
Zojuist geprobeerd en hij deed het.

FaceID _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdevries189
mr.JamesBond schreef op zondag 30 september 2018 @ 12:34:
[...]

Zojuist geprobeerd en hij deed het.

FaceID _O_
Ok mooi. Bij mij doet hij het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jonasken
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 19:07
swv schreef op zondag 30 september 2018 @ 09:05:
[...]

Ja is ook zo. Wilde jouw verweer op de reactie van @Jonasken kracht bij zetten.

De X bediende ik vaak ook al met twee handen. Vooral omdat het toestel net als de XS vrij glad is, en het typt sneller. De XS Max verandert mijn gedrag niet veel.
Niet alleen dit maar hoe krijg je zo'n baksteen in je broekzakken??? En als je perse een groot scherm wil koop er dan gwn een ipad bij :p

PSN: Jonasken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ExiZTeNcE
jdevries189 schreef op zondag 30 september 2018 @ 16:20:
[...]

Ok mooi. Bij mij doet hij het niet.
Probeer ff je faceid opnieuw in te stellen, maar dan vanuit een iets lagere stand. Bij mij werkt het ook gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jonasken schreef op zondag 30 september 2018 @ 16:30:
[...]

Niet alleen dit maar hoe krijg je zo'n baksteen in je broekzakken??? En als je perse een groot scherm wil koop er dan gwn een ipad bij :p
Broekzakken of binnen zak van mijn colberts gaat hier prima!

Verder heb ik mijn iPad (10,5” pro) juist weg gedaan nu ik de Max heb, merkte dat X en Pro voor mij onprettiger werkte dan “alles op een device”. Nog steeds blij met mijn keuze daarom :)

Edit: zoals @swv ben ook ik iemand die zijn toestel met twee handen gebruikt. Deed ik al toen het nog 3,5” was en doe het nog steeds. Blijft toch sneller twee duimen i.p.v. een enkele. Dat is dus ook geen enkel probleem hier :)

[ Voor 18% gewijzigd door Donstil op 30-09-2018 16:44 ]

Pagina: 1 ... 18 ... 40 Laatste

Let op:
Beschikbaarheid, levertijd en besteld meldingen hier plaatsen: [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
Discussies over losse verkoop en import hier plaatsen: [iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6