Het grote wielrenervaringtopic - Deel 21 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 702 703 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:28
Gisteren het balhoofd van de Liv van mijn vrouw eens opengetrokken want "hij stuurde wat stroef"
Lees: Stuur zat muurvast. De onderste lager was compleet verroest. Snel een nieuw setje lagers besteld, maar ze wilde met alle geweld fietsen gisteren dus het lager ff met kruipolie losgekregen.

Viel me wel op dat er geen crown race op zat. Maar kennelijk is dat met veel carbon voorvorken niet meer nodig...nooit geweten dat het lager direct op het carbon mocht rusten. Nu maar hopen dat de roest geen uitgelubberd balhoofd heeft opgeleverd. (Maar goed; hij kwam wel makkelijk los dus het komt vast goed 8) )

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:28
Lache man AI: "Sterke Foetstochtje!" En het was werk-woon notabene; dat had AI echt wel aan het tijdstip kunnen zien :+

Ook een goeie cadanslock in de eerste 5km. 182BPM yeah right.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vv45g41mOMVOyM2ABU4Tyead3fA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TlrQGiQ3hFPfLZ3X5Ryrfs3H.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 8% gewijzigd door Mistraller op 26-01-2026 22:01 ]

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:30

Hoogie2004

Whohooooo

Requiem19 schreef op maandag 26 januari 2026 @ 20:13:
@Hoogie2004 Go big or go home ;-).

LCR-018D toch? Ben wel benieuwd hoe je bij dit frame gekomen bent.
Yes, idd een LCR-018D.

Het oog viel toen op deze tijdens de EuroBike coverage van diverse YouTube kanalen, en ik was meteen weg van de look van dit frame.

Ik heb lang getwijfeld wat ik zou doen, maar uiteindelijk was de keuze voor een deugdelijk Chinees merk voor mij persoonlijk wel een logische. Ik hou wel van een goeie bang-for-the-buck, en ben niet bang om eens wat anders te doen als de mainstream. Na uitvoerig onderzoek was LightCarbon wel een merk waar erg veel goede ervaringen mee zijn online. In tegenstelling tot verscheidene willekeurige AliExpress merken/framesets... Chinertown was toch wel een aantal maanden mijn favoriete website zeg maar :+

Toen de geometry tabellen beschikbaar kwamen en ook nog eens heel goed bleek matchen met mijn oude Cube, was de keuze snel gemaakt. De zit is grofweg hetzelfde als mijn oude Cube, met als verschil alleen dat het stuur 10~15mm lager staat. Omdat ik wat meer heb gefietst laatste jaar, voelde dit wel meteen heel natuurlijk, dus geen enkel issue.

Heb er nu 100km op gefietst en ben nog steeds blown away. Ik kan het echt aanraden als je een superleuk projectje wil doen.

My iRacing profile | Strava

Pagina: 1 ... 702 703 Laatste

Let op:
Tweakers fietsen soms een stukje samen:
Het Grote - 2025 Tweakers Social Ride - Topic!!!

Andere topics:Twee dingen zijn niet de bedoeling: vraag en aanbod én vragen of delen van kortingscodes (of referrals).