Op mijn nieuwe Scale (maat L) zit een eenvoudige stem; syncros FL2.0 80mm. (en ook geen riser stuur)Xavier schreef op donderdag 8 september 2022 @ 12:25:
Iemand een idee qua stuurpen? Simpel zwart en kort, misschien een Race Face Chester?
Ik vind hem wel mooi strak en naar mijn idee is een iets langere ook meer passend bij de scale, mits je dat zoekt natuurlijk.
Die ketting zou ik eraf halen. Vliegroest kan je vaak wel weg krijgen. Wat ik zelf nog wel eens doe (met name met inbus boutjes die wat roest vertonen, een kunststof kapje erop drukken (aliexpress).- Aangezine hij veel buiten heeft gestaan maar wel onder een overkapping is er overal wel iets van lichte roest te spotten, ook de voorvork heeft wat glans verloren door de zon. De ketting (hieronder) kan ik volgens mij het beste vervangen, al ziet het er op de foto erger uit dan in het echt). Iemand tips om wat glans terug te brengen in de lak van de voorvork?
Glans kan je soms terugkrijgen met polish, beetje afhankelijk hoe erg het is. Oppervlakkige met een gewone fietswax, wil je echt een dun laagje weghalen dan kan je bij de autohandel polijstmiddel vinden in allerlei soorten. Zelf gebruik ik Cyclon Instant Polish Wax als de lak nog gewoon goed is, en als ik een beetje wil polijsten of echt vervelende plekken weg moet krijgen: https://www.autotoebehore...asy-polish-system123.html. Bij dof geworden lak zou dat mijn eerste keus zijn.
My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.